چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۵:۴۹Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 12 تیر 1397 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 31 فروردین 1397 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1397 دنیای بانک 31 خرداد 1397 دنیای بانک 30 مرداد 1397 دنیای بانک 31 شهریور 1397 دنیای بانک 30 مهر 1397 دنیای بانک 30 آبان 1397 دنیای بانک 28 آذر 1397 دنیای بانک 30 دی 1397 دنیای بانک 30 بهمن 1397 دنیای بانک 29 اسفند 1397 دنیای بانک 1 تیر 1397 دنیای بانک 2 تیر 1397 دنیای بانک 3 تیر 1397 دنیای بانک 4 تیر 1397 دنیای بانک 5 تیر 1397 دنیای بانک 6 تیر 1397 دنیای بانک 7 تیر 1397 دنیای بانک 8 تیر 1397 دنیای بانک 9 تیر 1397 دنیای بانک 10 تیر 1397 دنیای بانک 11 تیر 1397 دنیای بانک 12 تیر 1397 دنیای بانک 13 تیر 1397 دنیای بانک 14 تیر 1397 دنیای بانک 15 تیر 1397 دنیای بانک 16 تیر 1397 دنیای بانک 17 تیر 1397 دنیای بانک 18 تیر 1397 دنیای بانک 19 تیر 1397 دنیای بانک 20 تیر 1397 دنیای بانک 21 تیر 1397 دنیای بانک 22 تیر 1397 دنیای بانک 23 تیر 1397 دنیای بانک 24 تیر 1397 دنیای بانک 25 تیر 1397 دنیای بانک 26 تیر 1397 دنیای بانک 27 تیر 1397 دنیای بانک 28 تیر 1397 دنیای بانک 29 تیر 1397 دنیای بانک 30 تیر 1397 دنیای بانک 31 تیر 1397 
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۷:۰۰    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی در آئین تبادل تفاهمنامه همکاری در زمینه توسعه ارز دیجیتال و فناوری های مالی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۶:۵۰    
در پایان معاملات امروز سه شنبه 12تیرماه در بازار فرابورس تهران 615میلیون ورقه به ارزش 412میلیارد در 51هزار و 441نوبت داد و ستد شد و در نهایت آیفکس 19.59واحد رشد کرد و در ارتفاع 1250واحد قرار گرفت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۶:۳۰    
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت اکنون نمادی بیش از 10 روز متوقف نمی ماند و از طرفی با اصلاحات انجام شده افشاء اطلاعات ناشران بورسی با سرعت و دقت انجام می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۶:۲۵    
با غیررسمی و غیرقانونی اعلام کردن بازار ارز، بانک مرکزی مجبور به تعیین سهیمه برای ارز مسافرتی شد که علاوه بر ایجاد رانتی ویژه برای مسافران و محدودیت در خرید ارز برای آنها ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۶:۱۱    
یکی از سه "هاست" اصلی، در یکی از مراکز داده، دچار اختلال شده بود، که سریعا با تلاش همکاران شرکت مدیریت فن آوری بورس تهران به مدار فعالیت بازگشت.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۶:۱۱    
اخیرا نامه ای جعلی در فضای مجازی خطاب به صندوق های سرمایه گذاری و با موضوع عدم سرمایه گذاری در شرکت های خودروسازی منتشر شده و به آنها هشدار داده شده بود تا اطلاع ثانوی در هیچ یک از شرکت های خودروسازی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۶:۰۱    
عضو کمیسیون عمران مجلس، از کاهش سهم تسهیلات مسکن در قیمت نهایی آن انتقاد کرد و گفت: بازار مسکن باید از دلالی و واسطه گری تهی شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۵۶    
قانون مالیات بر خانه های خالی بعد از بیش از 13 سال از تصویب هنوز در پیچ و خم اجرا محصور شده به گونه ای که هنوز زیرساخت های مورد نیاز آن نیز مهیا نیست.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۵۱    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی می گوید دلار 5 هزار تومانی پیشنهاد نپخته ای است و باعث گران تر شدن می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۴۶    
سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: دانشجویان همه مقاطع تحصیلی از تاریخ فراغت از تحصیل، ترک، اخراج یا انصراف از تحصیل، حداکثر به مدت یک سال مهلت دارند تا وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۳۶    
معاون برنامه ریزی، نظارت و هماهنگی اقتصادی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: موضوع قاچاق سکه و ارز با اولویت بررسی و پرونده های تشکیل شده به تعزیرات یا قوه قضائیه برای اشد برخورد ارجاع می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۳۶    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور از فلیتر شدن 32 سایت غیر مجاز عرضه بلیط هواپیما و لغو مجوز 15 دفتر خدمات مسافرتی هواپیمایی خبرداد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۲۱    
بانک مرکزی در ادامه انتشار فهرست شرکت هایی که از ابتدای سال جاری، پس از ثبت سفارش در سامانه سازمان توسعه تجارت، ارز به نرخ رسمی دریافت کرده اند و نیز در راستای شفافیت اطلاعاتی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۲۱    
عربستان اگر بخواهد هم قادر نیست جایگزین نفت ایران را به بازار های جهانی عرضه کند. این محور اصلی سخنان بسیاری از مقامات و کارشناسان نفتی ایران و جهان است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۰۶    
رییس جمهور طی نامه ای به دبیر شورای نگهبان بر لزوم تصویب لوایح چهارگانه مبارزه با پولشویی با قید فوریت تاکید کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۰۱    
بانک مسکن حجم ریالی و سهم انواع تسهیلات منعقد شده و اعطایی از ابتدای سال تا پایان اردیبهشت سال 97 را اعلام کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۴:۵۶    
در حالیکه روز گذشته عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بازداشت تعدادی از افراد دخیل در پرونده واردات غیرقانونی خودرو خبر داده بود اما رییس سازمان توسعه تجارت این موضوع را تکذیب کرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۴:۵۶    
کارشناسان اقتصادی ثبات کنونی قیمت مسکن در پایتخت را ناشی از کاهش معاملات در پی افزایش قیمت در ماه های گذشته می دانند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۴:۵۲    
انتشار لیست شرکت های دریافت کننده ارز دولتی برای واردات کالا در حالی به یکی از جریان های پرحاشیه ارزی در روزهای اخیر تبدیل شده که از نگاه کارشناسان اصل موضوع انتشار و واکنش های اتفاق افتاده نسبت به ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۴:۴۷    
رییس اتحادیه دستگاه های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی از انتشار اسامی واردکنندگان متخلف تلفن همراه در آینده نزدیک پس از نهایی شدن بررسی ها توسط دستگاه های نظارتی خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۴:۴۷    
این روز ها تب خاموشی در تهران بسیار داغ است و در بسیاری از محافل صحبت از خاموشی های پراکنده و غیر اعلام شده در تهران می شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۴:۳۷    
رئیس جمهور با بیان اینکه ایران برای اتحادیه اروپا و سوئیس اهمیت فوق العاده قائل است، چشم انداز روابط تهران – برن را با توجه به توانایی های ایران و جایگاه علمی، فناوری و صلح خواهی سوئیس ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۴:۳۲    
انتشار فهرست دریافت کنندگان ارز دولتی بیش از هر چیز از مشکلات و دردهای مزمن اقتصاد ایران پرده برداشت و نشان داد تا چه میزان تجارت ایران از نبود قوانین متقن، نظارت جامع و شفافیت اطلاعاتی در رنج است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۴:۲۲    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه غیرعلنی امروز - سه شنبه - مقرر شد برای واردات کالاهای اساسی و نیازهای اولیه ارز چهار هزار و 200 تومانی پرداخت و مابقی از بازار متشکل ارزی تامین شود و دولت در این ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۴:۲۲    
دنیای اینترنت و مخابرات با همه مزایای روز افزونش خطرات زیادی را هم با خود دارد، کلاهبرداران اینترنتی و تلفنی همه جا در کمین هستند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۴:۱۷    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت برای حفظ آرامش اقتصاد کشور اقدامات سریع تری انجام دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۴:۱۲    
معاون اول رییس جمهور دو مصوبه هیات وزیران در خصوص اختصاص اعتبار به منظور بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده ناشی از زلزله در استان های کهگیلویه و بویراحمد و کردستان را ابلاغ کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۳:۱۲    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز اجرای 4 طرح مشترک بین این وزارتخانه با وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین سازمان تامین اجتماعی خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۳:۰۷    
قیمت هر بشکه نفت برنت امروز با 41 سنت معادل نیم درصد افزایش به 77 دلار و 71 سنت رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۳:۰۲    
شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز سه شنبه 12تیرماه97 با رشد 2409 واحدی به کانال 112هزار واحد رسید ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۳:۰۲    
مسئولان بانک مسکن می گویند، وام ساخت مسکن از این پس به سازندگان واحدهای میان متراژ تعلق می گیرد. این متراژ در تهران 75 و در شهرستان ها 100 متر اعلام شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۵۷    
سهم دلار آمریکا در ربع اول امسال از ذخایر ارزی جهان به پایین ترین رکورد چهار ساله خود سقوط کرد اما سهم یورو، یوآن و پوند انگلیس در ذخایر جهان افزایش یافته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۵۲    
شبکه کانون های تفکر ایران در نامه ای به رئیس مجلس خواستار پیگیری قوه مقننه برای اجرایی شدن قانون مالیات بر خانه های خالی توسط دولت شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۴۷    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: کارهای عملیاتی نوسازی بافت های فرسوده تهران تا پایان تیرماه به سرانجام می رسد و از ابتدای مرداد ماه اجرای برنامه کلید می خورد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۴۷    
در حالی خبر استعفای مسعود نیلی، دستیار ویژه اقتصادی رئیس جمهور منتشر شده که برخی از این اقدام وی در ماههای گذشته خبر می دهند؛ اما گویا رئیس جمهور با پذیرش این استعفا موافقت نکرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۴۷    
شرکت برق تهران از مشترکان درخواست کرد در ساعات اوج مصرف برق، کولرهای آبی را بر روی دور کند قرار دهند و در صورت استفاده از کولرهای گازی،ترموستات بین 23 تا 25 درجه سانتی گراد تنظیم شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۴۷    
چهار تاجر به رویترز خبر دادند که بانک های مهم دولتی چین یوآن را با دلار سوآپ می کنند و فورا این دلارها را در بازار می فروشند تا ارز چین را تقویت کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۴۳    
میزان معاملات مسکن تهران در خردادماه حدود 15هزار واحد مسکونی است؛ آماری که نسبت به ماه گذشته 22,1 درصد و نسبت به خردادماه سال گذشته 3.1 درصد کاهش را نشان می دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۳۳    
عیار طلای معامله شده در بازارهای جهانی یا اونس 24 و عیار سکه بهار آزادی 21.6 است و با تقسیم عدد 21.6 بر 24 عدد 0،900 به دست می آید و پس از ضرب عدد حاصل در وزن انواع سکه یعنی تمام بهار آزادی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۲۸    
معاون اقتصادی رییس جمهور با بیان اینکه در شرایط آمادگی رزم اقتصادی هستیم اظهار کرد: عاملین اقتصادی کشور باید بدانند که در شرایطی قرار داریم که دشمنان کشور و استکبار به دنبال یک طراحی و هجمه جدید جدی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۲۳    
رئیس کل گمرک ایران: گمرک آمادگی دارد تا درباره هر یک از مواردی که اعضای فراکسیون و نمایندگان مجلس ابهام دارند با ارائه مستندات توضیح دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۱۸    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از تعامل قوا برای ساماندهی بازار خبر داد و گفت: مراودات ارزی و معاملات سکه مشمول پرداخت مالیات های سنگین می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۱۳    
از همان ابتدای اعلام نرخ 4200 تومانی برای دلار و ابلاغ سیاست های جدید دولت برای کنترل بازار ارز، جمع بندی اتاق تهران به این صورت بود که چند اشکال جدی به این طرح وارد است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۱۳    
بانک مرکزی استرالیا اعلام کرد به دلیل رشد آهسته نرخ تورم و عدم رضایت در افزایش حقوق ها، نرخ تورم باز هم بدون تغییر 1.5 درصد باقی می ماند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۰۸    
در معاملات امروز بورس های جهان، دلار اندکی در برابر سایر رقبای عمده خود عقب نشست.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۰۸    
نگرانی های فاصله تولید و مصرف بنزین در کشور با به مدار آمدن فاز دوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس همچنان ادامه دارد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۰۳    
تراز تجاری کالایی ایران با سوئیس همواره منفی و به نفع سوئیس بوده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۰۳    
نرخ بیکاری منطقه یورو تا پایان ماه می به 8.4 درصد رسیده است که نسبت به ماه قبل بدون تغییر باقی مانده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۲:۰۳    
طلا در معاملات روز سه شنبه بازار آسیا تحت تاثیر رشد ارزش دلار که تقاضای سرمایه گذاری برای این فلز ارزشمند را محدود کرد، برای دومین روز متوالی کاهش یافت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۵۸    
دادستان انتظامی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه شرایط مالیاتی برای اشخاص حقیقی غیر تولیدی سخت تر است گفت که تنها داشتن 10 میلیون تومان بدهی به سازمان امور مالیاتی کافی است تا فرد ممنوع ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۵۸    
در حقیقت امروزه با توجه به کاهش نرخ سود بانکی و بالابودن نرخ سود اوراق نسبت به سود بانکی، شاهد استقبال بیشتر سرمایه گذاران نسبت به اوراق بهادار اسلامی هستیم ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۵۳    
وزیران امور خارجه ایران و پنج قدرت جهانی قرار است روز جمعه نشستی برای بررسی وضعیت توافق هسته ای برگزار کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۴۸    
برخی نرم افزارهای داخلی که زیرمجموعه های تلگرام اصلی اند، در حالی فعالیت می کنند که از سوی برخی مسوولان عنوان فیلترشکن به آن ها اطلاق و تاکید شده که باید موجبات مهاجرت کاربران به پیام رسان های داخلی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۴۸    
رئیس سازمان توسعه تجارت اعلام کرد: شرکت های متخلف در ثبت سفارش واردات 6400 دستگاه خودرو هنوز از سوی دستگاه های مربوطه اعلام نشده و عوامل آن دستگیر نشده اند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۴۸    
یک رسانه مدعی شد در بسته برجامی پیشنهادی اروپا به ایران، اروپا خرید یک میلیون بشکه نفت از ایران را تضمین خواهد کرد و در قبال آن از کانال مشخصی به ایران ارز پرداخت می شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۴۳    
سمت عرضه در بازار اجاره تلاش دارد فاصله ی نرخ اجاره را با تورم و رشد بازارهای موازی پر کند، اما بررسی ها نشان می دهد مقاومت طرف تقاضا این بازار را به سمت تعدیل قیمت ها سوق می دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۴۳    
ساختن یک تیم استارت آپی مناسب و متناسب را باید جزو مهم ترین وظایف یک کارآفرین دانست. در همین راستا مجله کسب وکار اینک (Inc) نکاتی را برای انتخاب هوشمندانه اعضای یک تیم استارت آپی متذکر شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۳۳    
تعلل مسئولان بانک مرکزی برای در اختیار قرار دادن ارز دولتی به باشگاه پرسپولیس، این باشگاه را شاید در آینده ای نزدیک با خطر محرومیت و کسر امتیاز به دلیل شکایات خارجی قرار دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۳۳    
گمرک ایران جزئیات کارنامه بهاری تجارت خارجی کشورمان را منتشر کرد که براین اساس درآمدهای ارزی از محل صادرات غیر نفتی در این دوره 15.5 درصد رشد داشته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۲۸    
معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به برخورد با فروشندگان لوازم خانگی که خودسرانه قیمت ها را افزایش داده اند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۲۸    
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران از صدور پایان کار برای تعاونی های هفتگانه منطقه 2 خبر داد و گفت: تقریبا 15 سال بود که این تعاونی ها به دنبال دریافت پایان کار بودند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۲۳    
درآمد اکثر بانک های قزاقستان در 5 ماه اول سال جاری میلادی در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۲۳    
نشست شورای امنیت قرقیزستان به ریاست رئیس جمهور این کشور برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۱۸    
بانک مرکزی خلاصه نتایج گزارش هفتگی متوسط قیمت خُرده فروشی برخی از مواد خوراکی در هفته منتهی به هشتم تیر ماه را اعلام کرد که طی آن قیمت 7 گروه نسبت به هفته قبل از آن افزایش و 4 گروه کاهش نشان می دهد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۱۳    
سفر روحانی به دو کشور اروپایی سوئیس و اتریش در مقطع کنونی چه رهاوردی برای اقتصاد و سیاست خارجی ایران خواهد داشت؟ این پرسش محور بسیاری از تحلیل های امروز مطبوعات ایران بود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۰۸    
مجامع عمومی عادی سالیانه شرکت های گروه نوین با رشد قابل توجه در سودآوری با موفقیت برگزار و صورت های مالی این شرکت ها برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 96 در موعد مقرر به تصویب سهامداران این شرکت ها ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۰۸    
بانک سامان با هدف همراهی در مدیریت بهینه مصرف عمومی برق و رعایت حال هموطنان در فصل تابستان، ساعت کار برخی از شعب خود را کاهش داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۰۸    
وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه ساز و کارهای لازم برای عرضه ارز توافقی تدارک دیده شده گفت: ظرف 48 ساعت آینده بازار ثانویه ارزی تشکیل می شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۰۳    
آیین تودیع دکتر زال پور و معارفه دکتر ابراهیم پور مدیران عامل پیشین و جدید گروه مالی ملت با حضور حسن روستا رییس هیات مدیره بانک ملت برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۰۳    
فعالیت واحدهای خارجی بانک ملّی ایران با قوت ادامه می یابدمدیرعامل بانک ملی ایران تاکید کرد: خروج آمریکا از برجام، خللی در فعالیت واحدهای خارجی این بانک ایجاد نکرده و نمی کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۰:۵۸    
به منظورتسهیل در ارائه خدمات بانکی، امکان پرداخت اقساط تسهیلات با کارت در اینترنت بانک و خدمات اینترنتی کارت بانک ایران زمین فراهم شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۰:۱۸    
رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی تا کنون نسبت به اجرای قانون وضع مالیات بر خانه های خالی اقدام نکرده است که این تخلف دولت محسوب می شود ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۰:۱۳    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی می گوید دولت باید دلار 4200 تومانی به حجاج بدهد و حجاج نیز ازخرید در عربستان امتناع کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۰:۰۳    
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، با بیان اینکه برکناری رئیس کل بانک مرکزی قبل از جلسه مجمع در مرداد ماه خلاف قانون است، گفت: تغییر در تیم اقتصادی با هدف بهبود شرایط در دستور کار است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۹:۳۳    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: سامانه نیما وزارت صنعت در چارچوب نظام ارزی کشور ناقص و موجب ایجاد رانت برای برخی شده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۹:۳۳    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: بازار ثانویه ارز تا 48 ساعت آینده آغاز به کار می کند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۲:۰۱    
به گزارش پایگاه خبری دنیای بانک ، صفحه نخست روزنامه های استانی را هر روز قبل از پنج صبح اینجا ببینید.5 خبرجنوب ابتکار جنوب اصفهان امروز اصفهان زیبا افسانه البرز فردا ...