پنجشنبه ۰۹ فروردینساعت ۱۳:۵۶Mar 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 20 آبان 1397 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 31 فروردین 1397 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1397 دنیای بانک 31 خرداد 1397 دنیای بانک 31 تیر 1397 دنیای بانک 30 مرداد 1397 دنیای بانک 31 شهریور 1397 دنیای بانک 30 مهر 1397 دنیای بانک 28 آذر 1397 دنیای بانک 30 دی 1397 دنیای بانک 30 بهمن 1397 دنیای بانک 29 اسفند 1397 دنیای بانک 1 آبان 1397 دنیای بانک 2 آبان 1397 دنیای بانک 3 آبان 1397 دنیای بانک 4 آبان 1397 دنیای بانک 5 آبان 1397 دنیای بانک 6 آبان 1397 دنیای بانک 7 آبان 1397 دنیای بانک 8 آبان 1397 دنیای بانک 9 آبان 1397 دنیای بانک 10 آبان 1397 دنیای بانک 11 آبان 1397 دنیای بانک 12 آبان 1397 دنیای بانک 13 آبان 1397 دنیای بانک 14 آبان 1397 دنیای بانک 15 آبان 1397 دنیای بانک 18 آبان 1397 دنیای بانک 19 آبان 1397 دنیای بانک 20 آبان 1397 دنیای بانک 21 آبان 1397 دنیای بانک 22 آبان 1397 دنیای بانک 23 آبان 1397 دنیای بانک 24 آبان 1397 دنیای بانک 25 آبان 1397 دنیای بانک 26 آبان 1397 دنیای بانک 27 آبان 1397 دنیای بانک 28 آبان 1397 دنیای بانک 29 آبان 1397 دنیای بانک 30 آبان 1397 
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۴۸    
بیمه معلم با بررسی سهم استارت آپ ها از فروش بیمه در مسیر نوآوری و آینده نگری برنامه ویژه ای دارد. در این راستا در نظر دارد طرح های جدید بیمه ای مختص فروش استارت آپها پیاده سازی نماید.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۲۲    
در حالی که آمریکا اعلام کرده در هفته جاری دسترسی برخی بانک های ایرانی به سیستم سوئیفت را قطع می کند، مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات خبر از راه اندازی پیام رسان داخلی بین بانکی به جای سوئیفت می دهد که ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۴:۱۷    
بنیاد مسکن اعلام کرد: به استناد تبصره 2 ماده 2 قانون مالیات های مستقیم، کلیه نهادهای انقلاب اسلامی بابت فعالیت های اقتصادی خود از هیچ معافیت مالیاتی برخوردار نیستند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۷    
مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه اجرای برنامه جدید انگیزشی کارکنان با هدف آگاهی از مشکلات و نیازهای روسای شعب این بانک، ایجاد انگیزه و افزایش همدلی و هم افزایی در سطوح مختلف سازمانی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۲    
بانک پاسارگاد الزامات جدید تراکنش های خرید و انتقال وجه شتابی و غیر شتابی ابلاغ شده از سوی بانک مرکزی را به شرح زیر اجرایی کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۲    
با اتمام بررسی های صورت گرفته از سوی مسئولین دادستانی کل، بانک مرکزی و بانک انصار در خصوص اسامی برندگان نهمین مرحله قرعه کشی سپرده های قرض الحسنه پس انداز این بانک که به منظور اطمینان از عدم مغایرت ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۲۲    
رییس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی با هدف تعامل،دیدار و آگاهی از آخرین وضعیت و پیشرفت برنامه ها ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۱۲    
بر اساس دستور العمل ابلاغی بانک مرکزی، سقف روزانه تراکنش کارت به کارت شتابی و غیر شتابی به مبلغ 30 میلیون ریال می باشد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۳:۰۷    
عباس نجفی عضو هیئت مدیره بانک توسعه تعاون تلاش برای افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون از برنامه های جدی این بانک محسوب می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۲:۰۷    
شعب ارزی بانک ها امروز دلار را 12 هزار و 508 تومان و یورو را 14 هزار و 163 تومان از مردم می خرند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۱۷    
بانک دی با حضور در پنجمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و دهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری با شناسایی و ارزیابی فرصت های سرمایه گذاری با سرمایه گذاران داخلی، تفاهم نامه منعقد کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ - ۱۱:۰۲    
انتصاب محمدرضا کشاورز با ابلاغ رئیس کل بیمه مرکزی به عنوان مدیرعامل بیمه دی بلامانع اعلام شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۶:۳۳    
بانک صادرات ایران در 8 ماه اول سال 97 با پرداخت هزار و 896 فقره وام قرض الحسنه به ارزش بیش از 352 میلیارد ریال در استان خراسان جنوبی سهم عمده ای از نیازهای بخش های محروم این استان را مرتفع کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۵۷    
گروهی از هکرها و مجرمان سایبری موفق شدند به بیش از 700 هزار وب سایت و پلت فرم استخراج ارزهای دیجیتالی رمزنگاری شده نفوذ یابند و بیت کوین به سرقت ببرند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۵۱    
رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد که تهمیدات جدیدی برای آوردن ارز صادرکنندگان به چرخه اقتصاد اندیشیده شده که به زودی اعلام می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۴۶    
سخنگوی قوه قضاییه گفت که دو نفر دیگر به اتهام فساد اقتصادی به اعدام محکوم شده اند. محسنی اژه ای در رابطه با پرونده بانک سرمایه و صندوق ذخیره فرهنگیان ادامه داد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۵:۱۴    
گزارش امروز بازار خودرو حکایت از افزایش 3 میلیون تومانی قیمت استپ وی و پژو405 GLX دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۴:۳۶    
رئیس انجمن مدیریت کیفیت ایران گفت: قانون جدید استاندارد که تحت نام قانون تقویت و توسعه استاندارد به دولت ابلاغ شده است، به رفع برخی محدودیت ها و موانع صادرات به سایر کشورها کمک خواهد کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۵۳    
بانک قرض الحسنه مهر ایران، در راستای شفافیت اطلاع رسانی سیاست های خود و آگاهی بخشی مشتریان از اقدامات صورت گرفته به منظور تسهیل در دریافت خدمات، گزارش عملکرد خود از ابتدای تأسیس تا کنون را منتشر کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۳:۲۹    
دومین همایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی با محوریت خانواده و با حضور دبیر کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد اطلاعات، رئیس مرکز رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۳۷    
مدیر مرکز حوزه های علمیه کشور در دیدار با مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: با توجه به آثار قرض الحسنه در کشور باید با تعاملات علمی بیشتر به گسترش طرح های تسهیلاتی و خدماتی بانک کمک کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۳۰    
کانون صرافان به صرافی ها اعلام کرد اگر پرونده تمدید در بانک مرکزی دارید، اسامی خود را اعلام کنید.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۳۰    
بانک تجارت در استان خراسان رضوی در شش ماه نخست سال جاری با صدور بیش از 12874میلیارد ریال ضمانت نامه ارزی و ریالی رتبه نخست را درمیان بانک های استان کسب کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۳۰    
بانک ملّی ایران در راستای حمایت از تجار و بازرگانان و رونق تجارت داخلی کشور، در هفت ماه ابتدای امسال بیش از 53 هزار فقره تسهیلات مضاربه به بنگاه ها و فعالان اقتصادی پرداخت کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۳۰    
یک کارشناس اقتصادی تغییرات ثبات در بازار ارز را معلول دخالت بانک مرکزی دانست و عنوان کرد: بخشی از افزایش قیمت ها به دلیل حباب اقتصادی و جو روانی ایجاد شده توسط رسانه ای بیگانه اتفاق افتاد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۳۰    
وزارت دادگستری آمریکا بزرگترین بانک سوئیس را متهم به کلاهبرداری و پرداخت دو میلیارد دلار برای فیصله دادن به این پرونده کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۲۰    
بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، شاخص کل تورم نقطه ای شهریور امسال در کل کشور 25.7 درصد بوده که در پایان مهر امسال با 7.1 درصد رشد نسبت به ماه قبل از آن به 32.8 درصد رسیده است ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۲:۰۴    
شرکت کارت اعتباری ایران کیش ، برای تکمیل نیروی انسانی مورد نیاز خود از علاقمندان به کار در محیطی پویا و کارآمد با شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۴۹    
شرکت سایپا در بخشنامه ای قابل تأمل به نمایندگی ها اعلام کرد مشتریانی که ساندرو و تندر90 ثبت نام کرده اند، می توانند محصولات خانواده پراید یا تیبا را به جای خودروی ثبت نامی خود تحویل بگیرند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۳۹    
بسیاری از کارمندان شعب بانکی به بهانه نبود اعتبارات کافی از ارایه وام به متقاضیان طفره می روند، اما برخی بانکها مردم را تشویق می کنند تا با سپرده گذاری، 80 تا 90درصد سپرده خود را وام بگیرند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۲۳    
طی احکام جداگانه ای از سوی مدیرعامل بیمه کوثر مدیران سرپرستی استان های آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، کردستان و کرمان منصوب شدند.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۱:۱۸    
کارشناسان و مسئولان عنوان کردند، ایجاد سامانه ثبت معاملات و مالیات برعایدی مسکن دو راهکار اصلی در مقابله با سوداگری بازار مسکن است.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۵    
وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه اصلاح نظام بانکی از هفته پیش آغاز شده است، گفت: انتظار این است که بر اساس شرایط و عوامل بنیادین نرخ ارز کاهش یابد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۵    
تصویب نامه هیات وزیران در زمینه واریز کمک جبرانی به کارکنان با مجموع پرداختی ماهیانه کمتر از سی میلیون ریال با امضای معاون اول رییس جمهور عملیاتی می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۰    
پیرو بخشنامه بانک مرکزی در مورد نظام های پرداخت و سقف عمومی تراکنش های کارتهای بانکی، سقف تراکنش های شتابی و غیر شتابی کارت های بانکی در سامانه غیر حضوری بانک ایران زمین تغییر کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۰    
مدیر مبارزه با پولشویی و تطبیق بانک خاورمیانه جزئیات خروج چهار بانک و موسسه مالی ایرانی از فهرست تحریم های ثانویه آمریکا را تشریح کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۰    
مدیر عامل بانک ایران زمین طی حکمی سرپرست امور بین الملل این بانک را منصوب کرد.