پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۹:۰۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای دنیای بانک 17 اردیبهشت 1398 - donyayebank.ir

دنیای بانک 30 اسفند 1395 دنیای بانک 29 اسفند 1396 دنیای بانک 29 اسفند 1397 دنیای بانک 31 فروردین 1398 دنیای بانک 29 خرداد 1398 دنیای بانک 31 تیر 1398 دنیای بانک 31 مرداد 1398 دنیای بانک 1 شهریور 1398 دنیای بانک 1 مهر 1398 دنیای بانک 29 آبان 1398 دنیای بانک 30 آذر 1398 دنیای بانک 30 دی 1398 دنیای بانک 30 بهمن 1398 دنیای بانک 25 اسفند 1398 دنیای بانک 1 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 2 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 3 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 4 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 5 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 6 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 7 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 8 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 9 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 10 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 11 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 12 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 13 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 14 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 15 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 16 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 17 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 18 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 19 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 20 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 21 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 22 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 23 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 24 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 25 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 27 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 28 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 29 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 30 اردیبهشت 1398 دنیای بانک 31 اردیبهشت 1398 
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۳:۳۰    
ناظر بورس اوراق بهادار تهران دستور به توقف نماد معاملاتی بیمه دانا داد و از ابراهیم کاردگر، مدیرعامل این شرکت خواست تا ضمن برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی طی امروز یا فردا دلیل نوسان قیمت سهام بیمه دانا ...
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۱:۰۰    
مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن از عملیاتی شدن طرح استفاده از رمز دوم یکبارمصرف برای کارت های این بانک از اول خرداد ماه خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۹ - ۱۲:۲۲    
کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان بانک مسکن در فروردین ماه سال جاری به پرسش هایی درباره زمان واریز سود حساب های کوتاه مدت و ممتاز و چگونگی اخذ کد شهاب پاسخ دادند.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۲۵    
درادامه پرداخت خسارت سیل های اخیر، پنجمین چک تجارت نو به مبلغ 100 میلیارد ریال دروجه کمیته امداد امام خمینی (ره) صادرشد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۲۵    
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه سرمد در سفر خود به شهر تبریز، با مدیر شعب بانک صادرات استان آذربایجان شرقی دیدار و گفت و گو کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۲:۱۵    
مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری سرآمد اندوخته ساز فردا ضمن اعلام حمایت از توسعه فعالیت استارت آپ ها، گفت: آینده از آن استارت آپ هاست و آنها هستند که می توانند دنیا را متحول کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۱:۲۵    
معاون مسکن وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه مالیات های بخش مسکن نباید باعث فرار سرمایه از این بخش شود، گفت: در ماه های آینده لایحه ای در این خصوص در دولت تنظیم و به مجلس ارسال می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۳۵    
مدیرعامل بازار متشکل معاملات ارز، ضمن توضیح درباره آخرین وضعیت راه اندازی این بازار، از تکمیل تمام مراحل ثبت شرکت در سامانه ثبت شرکت و اجرای فاز عملیاتی این بازار خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۲۵    
کمیته امداد امام خمینی(ره) با ارسال نامه ای خطاب به ریاست محترم جمهور از حمایت های دولت، مسولین دستگاه های اجرایی، استانداران، مدیران بانک های عامل درحمایت از مدد جویان ...
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۶    
با افزوده شدن دو بانک انصار و حکمت ایرانیان در استفاده از خدمات گسترده اپلیکیشن صاپ بانک صادرات ایران، فهرست بانک های بزرگ استفاده کننده از این اپلیکیشن در کشور به 11 بانک رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۶    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش 5 تا 15 میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی و 40 تا 60 میلیون تومانی قیمت خودروهای مونتاژی در بازار را دارد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۶    
خدمت کارت به کارت و نظارت بر آن خارج از شبکه پرداخت کشور ارائه می شود و مدیریت ریسک های این خدمت بر عهده بانک هاست.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۶    
نصب اپلیکیشن 60 برای همه مشتریان بانک ملی ایران که قصد خریدهای اینترنتی و یا غیر حضوری را دارند، الزامی است.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۶    
گردهمایی مدیران، سرپرستان مناطق، روسای استان و شعب بیمه آسیا با حضور نایب رییس هیأتمدیره و مدیرعامل، اعضای هیاتمدیره، معاونین و مشاوران مدیر عامل در مشهد مقدس برگزار شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۳:۵۶    
بیمه آرمان در هیجدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، موفق به کسب تندیس برنز رعایت حقوق مصرف کنندگان شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۳:۴۶    
معاون فنی بیمه های اموال و مسئولیت بیمه دانا، از کاهش نسبت خسارت این شرکت در سال گذشته نسبت به مدت مشابه در سال 96 خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۳:۳۶    
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به اهمیت شاخص هایی همچون قیمت تمام شده پول، اموال و مطالبات معوق، از تعیین تکلیف اموال مازاد بانک شهر خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۳:۲۶    
در حالیکه شرکت مدیران خودرو چند هفته پیش تعدادی از محصولات خود را گران تر از بازار عرضه کرده بود باز هم به این روند ادامه داده و این بار 3 محصول دیگر خود را گران تر از نرخ های بازار عرضه کرده است.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۳:۱۶    
مدیرعامل شهروند از توزیع گوشت با ارز نیمایی در فروشگاه های این مجموعه خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۶    
ارزش پول ملی سوئد (کرون) به پایین ترین سطح خود در 10 سال اخیر رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۶    
مدیرعامل به پرداخت ملت گفت: کاغذ یکی از دغدغه های صنعت پرداخت و بانک ها است که رشدی 400 درصدی داشته و در همین راستا با هماهنگی بانک مرکزی و شاپرک اندازه رسید بهینه سازی شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۶    
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در سفر به استان اصفهان در دیدار با عباس رضایی استاندار اصفهان ضمن برشمردن برخی اقدامات بانک ملی ایران در سال های اخیر، کمک به رونق تولید، حمایت از فعالان اقتصادی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۳:۰۶    
تهدیدهای تعرفه ای اخیر ترامپ بازارهای مالی را شوکه کرد و با نگرانی از قطع مذاکرات تجاری، سهام آسیایی نتوانست از پایین ترین سطح 5 هفته ای خود دور شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۶    
نمایندگان مجلس بانک ها و موسسات اعتباری را مکلف به پذیرش سند بناهای ثبت شده به عنوان وثیقه برای ارائه تسهیلات کردند.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۶    
رکورد تولید روزانه خودرو در گروه سایپا با تولید بیش از 2 هزار و 300 دستگاه در هفته گذشته شکسته شد و به میانگین روزانه 1800 دستگاه رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۶    
عرضه درهم در بازار، از دو روز گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۶    
مدیر کل صنایع فلزی و لوازم خانگی با تاکید بر اینکه در سال 98 تولید لوازم خانگی در اولویت برنامه های وزارت صنعت قرار گرفته است، گفت: تامین ارز صنعت لوازم خانگی به بانک مرکزی اعلام شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۶    
بانک مرکزی از مشتریان بانک ها خواست تا پایان خرداد استفاده از رمزهای یکبار مصرف را عملیاتی کنند.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۶    
در یک سال گذشته بیش از 10 هزار شخصیت حقیقی و حقوقی در مجموع مبلغی بالغ بر 25 میلیارد یورو ارز معادل دلار 4 هزار و 200 تومانی از بانک مرکزی دریافت کرده اند که از این مقدار، بیش از 6 ...
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۳۶    
معاون پژوهشی پژوهشکده پولی و بانکی، با بیان اینکه مافیای اقتصادی همچنان در ایران فعال است، گفت: کنترل دستوری قیمتها به زیان مردم و به سود این مافیا است.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۶    
مکان های دیدنی و تاریخی بانک ملی ایران که هر روزه مورد بازدید بسیاری از علاقه مندان قرار می گیرد، به صورت مجازی هم در معرض دید مخاطبان است.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۶    
مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات ایران از افزایش تعداد مشتریان غیرحضوری و صدور کدهای سهامداری آنلاین در پیشخوان ارائه خدمات کارگزاری بانک صادرات ایران به بیش از 8 هزار نفر خبر داد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۶    
احتمالاً شما هم جزو میلیون ها کاربر اینستاگرام هستید؛ یک شبکه اجتماعی، عکس و ویدئومحور که روزانه کاربران عکس، ویدئو و استوری های بسیاری را در آن آپلود می کنند ...
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۶    
در صورتی که با کم شدن نامتناسب شارژ سیم کارت و یا هزینه ی بالای قبض مواجه می شوید، سریعاً شماره ی #800* را بگیرید تا اگر در سرویس های ارزش افزوده عضو شدید ...
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۶    
سید محمد حسین استاد برخورد این روزهای مسئولین با فضای مجازی را یک بام و دو هوایی دانست که نشان از نگاه غیر تخصصی به حوزه رسانه و فضای مجازی دارد که گسترش آن نه تنها کمکی به حل مشکلات نخواهد کرد ...
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۶    
قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی تحت تاثیر تهدید ترامپ برای افزایش تعرفه ها روی واردات کالاهای چینی که سرمایه گذاران را متقاضی خرید دارایی های مطمئن کرد افزایش یافت.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۶    
بسیاری از کاربران واتس اپ بر این باورند که چرا برخی اوقات صفحه کاربری آنها در واتس اپ بدون هیچ دلیل خاص یا فعالیت مشکوکی بسته و غیرفعال می شود.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۶    
یک کارشناس مسکن با بیان این که همواره درصد رشد قیمت مسکن پایین تر از بازارهای ارز و طلا می ماند گفت: با توجه به کاهش ارزش پول ملی ...
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۶    
افزایش 81.7 درصدی قیمت فروش یک مترمربع زیربنای مسکونی در زمستان 97 نسبت به زمستان 96 از سوی مرکز آمار تایید شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۶    
قیمت نفت برنت امروز با 8 سنت کاهش نسبت به رقم پایانی جلسه قبل به 71 دلار و 16 سنت رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۶    
با وجود افزایش نگرانی ها از جنگ تعرفه ای دولت ترامپ، بسیاری از شاخص های مهم بورسی در معاملات امروز صعودی شدند.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۶    
میزان کمک های نقدی کاربران اپلیکیشن بله به هموطنان سیل زده از مرز یک میلیارد و 100 میلیون تومان عبور کرد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۵۶    
به دنبال انتشار خبری از احتمال برگزاری مجدد انتخابات محلی استانبول، لیر به کانال جدیدی در برابر دلار عقب نشست.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۶    
باتوجه به پایان اعتبار رمزدوم کارت های بانکی در اردیبهشت ماه، برخی بانک ها در پیامکی به مشتریان اعلام کرده اند: سریعتر نسبت به دریافت رمز دوم یکبارمصرف به شعب مراجعه کنید.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۶    
شانزدهمین دوره جشنواره گرامیداشت هفته تئاتر با حضور هنرمندان این عرصه و حمایت بانک گردشگری به پایان رسید.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۶    
اداره کل روابط عمومی بانک سپه با انتخاب هیئت داوران کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران موفق به دریافت جایزه طلایی با موضوع تبلیغات شد.
دنیای بانک   ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۶    
با وجود تهدید رئیس جمهور آمریکا به اعمال تعرفه های جدید بر روی کالاهای چینی، ارزش دلار در برابر بسیاری از همتایانش ثابت ماند.