سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۱۵:۰۹Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای اکو فارس 14 آبان 1397 - ecofars.com

اکو فارس 29 اسفند 1394 اکو فارس 1 فروردین 1395 اکو فارس 29 اسفند 1396 اکو فارس 31 فروردین 1397 اکو فارس 1 اردیبهشت 1397 اکو فارس 31 خرداد 1397 اکو فارس 31 تیر 1397 اکو فارس 31 مرداد 1397 اکو فارس 1 شهریور 1397 اکو فارس 1 مهر 1397 اکو فارس 1 آذر 1397 اکو فارس 1 دی 1397 اکو فارس 30 بهمن 1397 اکو فارس 1 اسفند 1397 اکو فارس 1 آبان 1397 اکو فارس 2 آبان 1397 اکو فارس 3 آبان 1397 اکو فارس 4 آبان 1397 اکو فارس 5 آبان 1397 اکو فارس 6 آبان 1397 اکو فارس 7 آبان 1397 اکو فارس 8 آبان 1397 اکو فارس 9 آبان 1397 اکو فارس 10 آبان 1397 اکو فارس 11 آبان 1397 اکو فارس 12 آبان 1397 اکو فارس 13 آبان 1397 اکو فارس 14 آبان 1397 اکو فارس 15 آبان 1397 اکو فارس 16 آبان 1397 اکو فارس 17 آبان 1397 اکو فارس 18 آبان 1397 اکو فارس 19 آبان 1397 اکو فارس 20 آبان 1397 اکو فارس 21 آبان 1397 اکو فارس 22 آبان 1397 اکو فارس 23 آبان 1397 اکو فارس 24 آبان 1397 اکو فارس 25 آبان 1397 اکو فارس 26 آبان 1397 اکو فارس 27 آبان 1397 اکو فارس 28 آبان 1397 اکو فارس 29 آبان 1397 اکو فارس 30 آبان 1397 
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۳۹    
اکوفارس: پژوهش های صورت گرفته نشان می دهند اسفناج نه تنها غنی از منیزیم است، بلکه پس از پخته شدن نیز منیزیم آن از بین نمی رود ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۹:۲۸    
اکوفارس: "ویکونا" یکی از زیباترین چهارپایان در صحرای آتاکاما است. رنگ پوستش با طبیعت گرم کویر همخوانی جالبی دارد و برای همین سوژه ی بسیار خوبی برای عکاسان است ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۰:۴۳    
اکوفارس: تحقیقات جدید به رهبری دکتر وهرام هاروتونیان استاد علوم اعصاب دانشکده پزشکی در مونت سینای نیویورک نشان می دهد داروهای ضد دیابت می تواند از مغز در برابر آلزایمر محافظت کند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۱:۰۲    
اکوفارس: شاخص قیمت تولیدکننده بخش صنعت در فصل تابستان 1397 به عدد 340,3 رسید که نسبت به شاخص فصل قبل (289. 0)، 17. 7 درصد و شاخص فصل مشابه سال قبل (222. 8)، 52. 8 درصد افزایش داشته است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۹:۰۹    
اکوفارس: متخصصان علوم پزشکی در آمریکا به روشی ساده و مفید برای کاهش وزن دست یافتند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۸:۳۳    
اکوفارس: با پیشنهاد ستاد مبارزه با قاچاق کالا و بر اساس مصوبه هیئت دولت تعریف کالای قاچاق به صورت جزئی تغییر کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۵:۵۱    
اکوفارس: بر اساس بخشنامه گمرک، واحد ارزی جدید " دلار امریکا صادرات" با کد اختصاری "EGP" بر مبنای میانگین هفتگی نرخ دلار بازار ثانویه (نیما) برای ارزش کالاهای صادراتی تعیین شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۵:۴۷    
اکوفارس: سرپرست شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران گفت: آبهای ژرف مانند چاه نفت اکتشافی است و مطالعه در این زمینه ادامه دارد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۵:۳۸    
اکوفارس: فرآیند رأی گیری در انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا از ساعاتی پیش در ایالت های شرقی ایالات متحده آغاز شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۵:۰۳    
اکوفارس: سنگدان مرغ کیلویی 5 هزار و 400 تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۳:۴۳    
اکوفارس: در بعضی رشته های دانشگاهی در مقطع دکتری، از دانشجویان خانم تعهدات عجیبی گرفته می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۳:۳۷    
اکوفارس: یک متخصص پوست و مو گفت: افراد باید خارش شدید بدن را جدی گرفته و به سرعت علت آن را دریابند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۳:۰۴    
اکوفارس: زنی که اصرار داشت با عمل های جراحی متعدد خود را به شکل گربه درآورد به دردسر بزرگی افتاد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۳۱    
اکوفارس: در فستیوال امسال بیش از 20 اینستالیشن نور نمایش داده شد، بیشتر آن ها پروژه های بزرگ سه بعدی اغلب همراه با صدا بودند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۲۱    
اکوفارس: داستان عجیب و غریب زن 79 ساله ای که در خیابان های شانگهای برای پول به مردم التماس می کند، سوژه خبری رسانه های چین شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۵۵    
اکوفارس: هر بشکه نفت خام در مرحله جدید عرضه در رینگ بین الملل بورس انرژی، با قیمت 71,59 دلار ارایه خواهد شد که این رقم، در مرحله اول فروش 76. 29 دلار اعلام شده بود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۴۹    
اکوفارس: سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در اطلاعیه ای جزئیات ثبت نام برای دریافت ارز دانشجویی را اعلام کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۱۳    
اکوفارس: بازیکنان عراقی باشگاه های استقلال و پرسپولیس به تیم ملی این کشور دعوت شدند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۴۳    
اکوفارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از جریمه 146 میلیارد ریالی دو شرکت عمده واردکننده گوشی تلفن همراه، به اتهام گرانفروشی 60 هزار و 688 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه خبر داد .
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۲۲    
اکوفارس: سه قهرمان ورزشی با حضور در سه فیلم به عنوان بازیگر در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم های ورزشی میلان 2018 حضور می یابند ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۱۹    
اکوفارس: ایسنا : هربرت دیاس، مدیرعامل شرکت خودروسازی فولکس واگن به تازگی از تلاش این خودروساز آلمانی برای افزایش تولید خودرو در خاک ایالات متحده آمریکا خبر داده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۱۶    
اکوفارس: اقلیم کردستان عراق وضعیت خط لوله صادرات نفت خود را بهبود می دهد تا ظرفیت تولید بیشتر در آینده از این منطقه و همچنین منطقه مورد نزاع کرکوک فراهم شود ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۱۶    
اکوفارس: ایسنا : نبود سرمایه در کشور برای توسعه میادین نفتی همواره یکی از مشکلات صنعت نفت به شمار می رود؛ مشکلی که وزارت نفت در فضای بعد از برجام تا یک قدمی حل آن پیش رفت ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۱۶    
اکوفارس: نشریه روند که معمولا دیدگاه های رسمی بانک مرکزی را منعکس می کند، عامل اصلی نوسان ارزی را مشکلات بیرونی و انتظارات منفی به وجودآمده ناشی از احتمال عدم تداوم توافق هسته ای و خروج آمریکا از ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۱۳    
اکوفارس: در شرایطی که از آن به عنوان جنگ اقتصادی یاد می شود رونق تولید و اتکا به توان داخل برای تامین نیازها در درجه نخست اهمیت قرار می گیرد؛ موضوعی که تحقق آن دو بعد نرم افزاری و سخت افزاری دارد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۱۰    
اکوفارس: میزان صادرات 24 کالای منتخب صنعتی در پنج ماه نخست سال جاری در قیاس با مدت مشابه سال گذشته، اعلام شد ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۱۰    
اکوفارس: نایب رئیس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی ایران از گشایش حسابی ویژه در یک بانک دولتی عراق برای ایران خبر داد و گفت: شرط آمریکا برای مستثنی شدن عراق از تحریم های جدید، معامله بدون دلار است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۰۷    
اکوفارس: در شرایطی که از آغاز روز دوشنبه (دیروز) دولت ایالات متحده اقدام به وضع مجدد تحریم های اقتصادی بر ایران کرده است ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۳:۰۰    
اکوفارس: مدیر عامل شرکت فناوری بن یاخته های رویان در گفت وگو با فارس ضمن توضیح درباره خدمات این موسسه، مزیت ها و نحوه اهدای خون بند ناف را تشریح کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۲:۵۸    
اکوفارس: رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست سرقت آب از فلسطینیان، موجب از بین رفتن مزارع کشاورزی در یک منطقه حاصلخیز در کرانه باختری شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۲:۵۸    
اکوفارس: پس از آنکه وزیر خارجه آمریکا از مجاز بودن ارسال اقلام بشردوستانه به ایران در ازای پول نفت صادراتی خبر داد، رئیس گروه اقدام ایران گفت که حتی این کار هم با مشکل مواجه خواهد شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۲:۵۸    
اکوفارس: پس از گذشت یک روز از حمله یک گروه مسلح به مدرسه ای در جنوب شهر صبراته واقع در شمال غربی لیبی، آرامش نسبی امروز به این شهر بازگشت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۲:۵۵    
اکوفارس: وزارت خارجه آمریکا از ماموریت جدید مقام ارشد خود و سفر به عربستان و بحرین جهت مقابله با ایران خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۲:۵۵    
اکوفارس: ارتش یمن در بیانیه ای اعلام کرد که حملات ائتلاف سعودی و اماراتی برای پیشروی در محور کیلومتر 16 جاده حدیده به صنعاء از سه محور شکست خورده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۲:۵۵    
اکوفارس: رسانه های سعودی اعلام کردند که ولی عهد سعودی ساخت هفت پروژه راهبردی از جمله اولین نیروگاه اتمی عربستان سعودی را استارت زد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۲:۵۲    
اکوفارس: در حالی که گروه خودروسازی سایپا اعلام کرده است که تحویل ساینا به جای کوییک و تیبا بنزینی به جای دوگانه سوز آن اجباری نیست اما زمان تحویل کوییک و تیبای دوگانه سوز را مشخص نکرده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۲:۴۹    
اکوفارس: شورای نگهبان پس از بررسی مصوبه مجلس درباره الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با تامین مالی تروریسم یا CFT، بالغ بر 22 مغایرت با شرع و قانونی اساسی در این لایحه را مشخص کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۲:۴۹    
اکوفارس: بنابر اعلام منبع رسمی، صبح امروز شرکت گلدن لاین اینترنت رژیم صهیونیستی در حملاتی سایبری زیرساخت شبکه ارتباطی کشور و به ویژه شبکه ارتباطات موبایل را مورد هدف قرار داد که حملات مهار شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۲:۴۹    
اکوفارس: روز آینده در ارتفاعات شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی بارش برف پیش بینی می شود، همچنین کاهش 6 تا 8 درجه ای دما در شمال شرق کشور خواهیم داشت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۲:۴۹    
اکوفارس: یک مقام روس اعلام کرد: این احتمال وجود دارد که حجم مبادلات تجاری روسیه با چین در سال 2018 از مرز 100 میلیارد دلار عبور کند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۲:۳۱    
اکوفارس: هر کیلو خاموت 10 با مبلغ 4 هزار و 700 تومان در بازار معامله می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۲:۳۱    
اکوفارس: چری آریزو 5 (دنده ای) با مبلغ 126 میلیون تومان در بازار معامله می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۲:۳۱    
اکوفارس: پودر چربی با مبلغ 4 هزار و 757 تومان در بازار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۲:۲۸    
اکوفارس: جلسه معارفه شرکت سنگ آهن گهرزمین برای عرضه اولیه در فرابورس، صبح امروز برگزار شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۲:۲۸    
اکوفارس: شکر بسته بندی (5 کیلوگرمی) با مبلغ 19 هزار و 500 تومان در بازار به فروش می رسد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۲:۲۵    
اکوفارس: شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 1241واحد رشد کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۲:۲۵    
اکوفارس: در راستای تمرکز بورس کالای ایران برای توسعه بازار مشتقه با اولویت و تمرکز بر محصولات کشاورزی، از فردا(سه شنبه) قرارداد آتی زعفران پوشال معمولی برای تحویل در آذرماه سال جاری راه اندازی می شود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۲:۲۵    
اکوفارس: شرکت پتروشیمی نوری با نماد نوری در فهرست نرخ های تابلوی بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۲:۲۲    
اکوفارس: هیات دولت، بانک مرکزی را موظف کرد تا یک ماه آینده ضوابط پرداخت را تدوین و ابلاغ کند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۲:۲۲    
اکوفارس: در حالی که وزیر جدید امور اقتصادی و دارایی در جلسه معارفه خود، از آغاز فرآیند واگذاری سهام دولت در یک بانک و دو شرکت بزرگ دولتی از دیروز(یکشنبه) خبر داد، اما نه خانی رفت و نه خانی آمد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۲:۱۳    
اکوفارس: معاون راهبری تولید شرکت تولید نیروی برق حرارتی از خودکفایی 90درصدی ایران در ساخت قطعات و تجهیزات نیروگاهی خبر داد و گفت ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۲:۱۳    
اکوفارس: متأسفانه برخی از پزشکان طب نوین بدون توجه به مزاج افراد به بیماران بلغمی یا سودایی مصرف لبنیات را تأکید می کنند در حالی که از نقطه نظر طب سنتی این تجویز پزشکان آکادمیک کاملاً اشتباه است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۲:۱۳    
اکوفارس: درحالی که 80 درصد پرونده های احتکار مختومه شده اما اقدامات دفتر امور خدمات بازرگانی وزرات صنعت، معدن و تجارت تنها منجر به توزیع 8 درصد کالاهای احتکاری در بازار شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۲:۰۴    
اکوفارس: یک استاد دانشگاه گفت: چین، کره جنوبی، برزیل، هند و روسیه برای کاهش هزینه های استفاده از دلار به سمت جایگزینی دلار در مبادلات اقتصادی خود حرکت می کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۲:۰۴    
اکوفارس: افزایش سرسام آور قیمت مسکن طی ماه های اخیر به کاهش تقاضا برای اوراق حق تقدم مسکن و در نتیجه کاهش منابع مورد نیاز بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات در این بخش منجر شده است ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۲:۰۱    
اکوفارس: مانور نظامی آمریکا و کره جنوبی برخلاف انتظار کره شمالی برگزار شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۱:۵۸    
اکوفارس: در حالی که فشار بر آل سعود برای افشای حقیقت در جنایت ترور جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد در کنسولگری سعودی در استانبول تشدید می شود ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۱:۵۵    
اکوفارس: رئیس کلانتری 150 تهرانسر از بازداشت دو پسرخاله خبر داد که باتریهای پژو 206 را در غرب تهران به سرقت می بردند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۱:۵۵    
اکوفارس: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از به تعویق افتادن طرح"LEZ "به تعویق افتاد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۱:۴۹    
اکوفارس: مقامات پلیس ترکیه در راستای اجرای عملیات شناساسی و تحقیقات منابع مالی بین المللی گروه تروریستی داعش از بازداشت 24 مظنون داعشی خبردادند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۱:۴۶    
اکوفارس: همزمان با اعلام و اجرای دور دوم تحریم های آمریکا بهای نفت خام در بازارهای جهانی پس از چند روز روند صعودی گرفت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۱:۴۶    
اکوفارس: برخورد کامیون با خودرو پژو پارس 5 کشته برجاگذاشت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۱:۴۳    
اکوفارس: استقبال و هیجان کیم جونگ اون از حضور در کنسرت یک گروه موسیقی از کره جنوبی در پیونگ یانگ ناظران را غافلگیر کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۱:۴۳    
اکوفارس: نیرو های امنیتی فرودگاه بین المللی دبی وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی را هنگام بازگشت به فلسطین اشغالی برای چند ساعت بازداشت کردند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۱:۴۳    
اکوفارس: رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور از آزاد شدن دسترسی همه دستگاه ها و عموم مردم به اطلاعات پایه این مجموعه در پایگاه ملی داده های علوم زمین کشور خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۱:۴۳    
اکوفارس: سازمان باستان شناسی هند از مسلمانان خواست برگزاری نماز جماعت در تاج محل را به غیر از روزهای جمعه متوقف کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۱:۴۰    
اکوفارس: ارتش آمریکا طرح دولت ترامپ را برای برپایی اردوگاه های مهاجران رد کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۱:۳۷    
اکوفارس: نیروی دریایی آمریکا از رهگیری یک فروند هواپیمای جاسوسی خود توسط جنگنده روسی بر فراز دریای سیاه خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۱:۳۱    
اکوفارس: سیاه دانه از میوه ی گیاه گل داری از راسته ی گل های ساعت (Ranunculales) و تیره ی آلالگان (Ranunculaceae) به دست می آید که نام علمی آن نیجلا استاویا است ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۱:۳۱    
اکوفارس: حکم اعدام دو نفر از اخلال گران نظام اقتصادی و شبکه بانکی کشور در دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم مفسدان و اخلال گران نظام اقتصادی کشور مستقر در استان فارس صادر شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۱:۲۸    
اکوفارس: مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر خروج برخی داروها از جمله داروهای شیمی درمانی از پوشش بیمه ای ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۳:۴۵    
اکوفارس: مهاجم تراکتورسازی با گلزنی مقابل صنعت نفت آبادان در هفته نهم کماکان در صدر جدول گلزنان حضور دارد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۳:۴۵    
اکوفارس: عابران منطقه سهروردی امروز شاهد یک بریز و بپاش گسترده توسط اصناف تهران، آن هم برای عرض تسلیت بودند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۳:۴۵    
اکوفارس: 'سی اچ 7' پیشرفته ترین پهپاد ساخت چین است که پکن امروز دوشنبه در نمایشگاه هوایی شهر جوهای در جنوب این کشور از آن رونمایی کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۳:۴۲    
وزیر دفاع بریتانیا روز دوشنبه 14 آبان (پنجم نوامبر) اعلام کرد که در ماه مارس 2019 یک پایگاه مشترک آموزش نظامی در عمان را افتتاح خواهد کرد ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۳:۴۲    
اکوفارس: کارشناس بهداشت مواد غذایی سازمان غذا و دارو گفت: زیاده روی در مصرف نمک به مدت طولانی می تواند باعث افزایش فشار خون، اختلالات کلیوی و قلبی و از دست دادن پتاسیم بدن شود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۳:۳۹    
اکوفارس: سپهر خرمی، روزنامه نگار نوشت: صف تاکسی های خطی در ونک !! هر روز همینه تا 7 شب! نبود سیستم مناسب حمل و نقل ریلی و عمومی، اینجا خودشو نشون میده! هر خط حدود 150 نفر توو نوبتیم!
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۳:۳۹    
اکوفارس: سفیر پاکستان در تهران گفت که دولت و ارتش این کشور تمام تلاش خود را برای آزادی مرزبانان ایرانی در بند تروریست ها انجام می دهد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۳:۳۹    
اکوفارس: برخی این احتمال را داده اند که در پی تشدید تحریم ها از سوی آمریکا دولت این کشور می تواند ایران را از اتصال به شبکه های مهم جهانی محروم کند و در پی آن ارتباط ایران با جهان بین الملل با ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۳:۳۶    
اکوفارس: در چهاردهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مصوب شد که سوابق تحصیلی متقاضیان ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی از طریق آزمون سراسری در سال 1398 با "حداکثر 30 درصد تأثیر مثبت" درنظر ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۱:۵۷    
اکوفارس: رئیس مجلس طی نامه ای به دبیر شورای نگهبان اعلام کرد که مجلس به دلیل عدم ارسال ایرادات مجمع تشخیص مصلحت نظام به کنوانسیون مبارزه با تأمین مالی تروریسم در مهلت قانونی 20 روزه ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۱:۴۸    
اکوفارس: سخنگوی کاخ سفید در گفت وگویی ادعا کرد که آمریکا تحریم هایش را به طریقی اعمال کرده است که بیشترین آسیب را برسانند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۱:۴۸    
اکوفارس: معاون جمعیت هلال احمر استان تهران از واژگونی یک دستگاه خودرو ایسوزو در فیروزکوه خبر داد و گفت: در این حادثه 18 نفر مصدوم شدند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۱:۴۵    
اکوفارس: مدافع تیم ملی فوتبال ایران با امضای قراردادی به تیم فوتبال الشحانیه قطر پیوست.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۱:۴۵    
اکوفارس: مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری از آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری حد فاصل یک تا 30 آذرماه 97 خبر داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۱:۴۵    
اکوفارس: جان بولتون، مشاور امنیت ملی ترامپ می گوید که آمریکا تحریم های بیشتری را علیه ایران اعمال می کند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۱:۴۲    
اکوفارس: پیشکسوت باشگاه استقلال می گوید در انتخاب نیومایر و گرو عجولانه تصمیم گرفته شده است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۱:۴۲    
اکوفارس: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می گوید این تیم می تواند قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۱:۴۲    
اکوفارس: مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه تاکنون 20 هزار بلیت از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا به فروش رفته است، گفت: به دلیل استقبال زیاد هواداران، بلیت ها به صورت یک جا به فروش نرفته است.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۱:۳۹    
اکوفارس: کاپیتان استقلال نسبت به مصاحبه نکردن بازیکنان تیمش بعد از توقف مقابل ماشین سازی واکنش نشان داد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۱:۳۹    
اکوفارس: سرمربی استقلال می گوید با توجه به شرایطی که تیمش داشت، کسب یک امتیاز در تبریز و مقابل ماشین سازی ارزشمند بود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۱:۳۹    
اکوفارس: مدیر فنی باشگاه استقلال می گوید کسانی که مسئولیت در باشگاه دارند، تلاش می کنند تا مشکلات را حل کنند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۱:۳۹    
اکوفارس: سرمربی ماشین سازی می گوید مهدی رحمتی با مهار موقعیت های ماشین سازی، بهترین بازیکن میدان بود.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۱:۳۳    
اکوفارس: کنفدراسیون فوتبال آسیا با اشاره به پیشرفت چشم گیر علیرضا جهانبخش، از او به عنوان ستاره احتمالی ایران در جام ملت های آسیا یاد کرد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۱:۳۰    
اکوفارس: شین سئونگ-ایل بازیگر افسانه ای کره جنوبی در سن 81 سالگی براثر بیماری سرطان ریه که یک سال و نیم با آن دست به گریبان بود درگذشت.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۱:۲۷    
اکوفارس: نام ده ها بانک که شامل شمار زیادی از بانک های فعال درایران می شود، در فهرست وزارت خزانه داری آمریکا برای تحریم دیده می شود ...
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۱:۲۷    
اکوفارس: تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را در دبی پیگیری کرد و طی آن مارکو پا به توپ شد.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۱:۲۴    
اکوفارس: همزمان با مطرح شدن درخواست آمریکا و غرب برای پایان جنگ یمن، متجاوزان با هدف دست اندازی بر مناطق بیشتر در آستانه گفتگوی احتمالی دست به تحرکاتی شکست خورده زدند.
اکو فارس   ۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۲۱:۲۱    
اکوفارس: در ادامه دومینوی گاف های دولت ترامپ، نام نفت کش غرق شده ایرانی در لیست تحریمی دفتر نظارت بر دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا قرار دارد.