پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۱:۲۷Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 16 مهر 1396 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 19 اردیبهشت 1396 اقتصادگردان 7 خرداد 1396 اقتصادگردان 31 تیر 1396 اقتصادگردان 31 مرداد 1396 اقتصادگردان 31 شهریور 1396 اقتصادگردان 1 آبان 1396 اقتصادگردان 1 آذر 1396 اقتصادگردان 2 دی 1396 اقتصادگردان 1 بهمن 1396 اقتصادگردان 1 اسفند 1396 اقتصادگردان 1 مهر 1396 اقتصادگردان 2 مهر 1396 اقتصادگردان 3 مهر 1396 اقتصادگردان 4 مهر 1396 اقتصادگردان 5 مهر 1396 اقتصادگردان 6 مهر 1396 اقتصادگردان 7 مهر 1396 اقتصادگردان 8 مهر 1396 اقتصادگردان 9 مهر 1396 اقتصادگردان 10 مهر 1396 اقتصادگردان 11 مهر 1396 اقتصادگردان 12 مهر 1396 اقتصادگردان 13 مهر 1396 اقتصادگردان 14 مهر 1396 اقتصادگردان 15 مهر 1396 اقتصادگردان 16 مهر 1396 اقتصادگردان 17 مهر 1396 اقتصادگردان 18 مهر 1396 اقتصادگردان 19 مهر 1396 اقتصادگردان 20 مهر 1396 اقتصادگردان 21 مهر 1396 اقتصادگردان 22 مهر 1396 اقتصادگردان 23 مهر 1396 اقتصادگردان 24 مهر 1396 اقتصادگردان 25 مهر 1396 اقتصادگردان 26 مهر 1396 اقتصادگردان 27 مهر 1396 اقتصادگردان 28 مهر 1396 اقتصادگردان 29 مهر 1396 اقتصادگردان 30 مهر 1396 
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۶:۱۶    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی گفت: بانک صنعت ومعدن بانکی است که فعالیت هایش شفاف است و بطورعلنی اقداماتش را رسانه ایی می کند که از این بابت باید از روابط عمومی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۵:۰۱    
بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای طرح ضربتی اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در کشور از مرداد ماه تاکنون 100درصد تعهدات خود را انجام داده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۰:۰۱    
دویست و چهلمین جلسه شورای شهر و شهرداری تهران مصوبه اعطای تخفیف 30میلیون تومانی شهرداری به برخی از کارکنان هنگام صدور پروانه ساختمانی را باطل کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۱:۰۰    
واحدهای نخستین صندوق سرمایه گذاری پروژه کشور در ثانیه های ابتدایی نخستین روز پذیره نویسی به فروش رفت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۰:۳۰    
معامله گران بورس تهران با غلبه عرضه بر تقاضای سهام مواجه شدند، گروه خودرویی ها، پالایشی ها و فلزات اساسی و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس مقابل سقوط نماگر بورس در کانال 84 هزار و احدی ایستاد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۰:۲۱    
شرکت سامسونگ الکترونیکس، طی مراسمی رسمی در پردیس ملت تهران از گلکسی Note8 جدیدترین پرچمدار کهکشان خود در ایران رونمایی کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۲۰:۰۳    
از نظر حرفه یی، هیچ فردی نمی پذیرد که در بازار منفی، شاخص مثبت باشد و سازمان بورس به هیچ وجه خواهان چنین رویه یی نیست و در این رابطه به مدیران بورس نکاتی را اعلام کرده تا پیگیری های لازم از فارس به ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۷:۴۲    
نسخه جدید مرورگر اینترنتی مایکروسافت اج که از گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید و iOS پشتیبانی می کند، توسط شرکت مایکروسافت برای کاربران و علاقمندان عرضه شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۷:۲۴    
17 مهرماه از سوی اتحادیه جهانی پست به عنوان روز جهانی پست اعلام شده، اتحادیه ای که رسالت خود را تنظیم گری در روابط پستی کشور های دنیا می داند و از نظر قدمت و سابقه دومین سازمان بین المللی جهانی محسوب ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۷:۲۴    
دبیر کانون سراسری انبوه سازان مسکن کشور با بیان این که پرداخت تسهیلات برای حوزه تولید تسهیل شود، گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۳۶    
شرکت همراه هوشمند آینده از گروه شرکت های تک وست (گروه توسن) موفق به دریافت پروانه اپراتور مجازی (MVNO) به عنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه کشور از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۳۳    
پیش نویس بازنگری تولید مصالح ساختمانی درحالی نهایی شد که به گفته عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران از 5 هزار مصالح صنعت ساختمانی تنها 100مورد (2درصد) آن دارای استانداردهای اجباری ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۵:۰۰    
رییس کمیته نامگذاری شورای شهر چهارم تهران با اشاره به اینکه شورا در دوره قبل مصوبه یی برای تغییر نام خیابان شهید مطهری نداشته است، گفت: تغییر نام خیابان شهید مطهری به نام شهدای ناجا غیرقانونی است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۴:۳۰    
شهردار تهران از برگزاری جلسه یی با شرکت های ساخت موتورسیکلت در دو هفته آینده خبر داد و گفت: به دنبال این هستیم تا خط تولید این کارخانه ها را از محصولات با سوخت بنزین به محصولات برقی تغییر دهیم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۳:۳۱    
سازمان توسعه تجارت ایران با صدور اطلاعیه یی به بازرگانان ایرانی، درباره مراوده با تجار هندی هشدار داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۲:۳۱    
معاون فروش و بازاریابی فولاد مبارکه اصفهان در واکنش به وضع تعرفه های ضد دامپینگ واردات ورقه های فولادی از سوی اتحادیه اروپا علیه شرکت فولاد مبارکه گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۱:۰۲    
چندی پیش انتشار گزارشی از سوی وزارت نیرو مشخص کرد که سدهای حوزه کارون بزرگ در سال آبی گذشته بدترین وضعیت در میان سدهای ایران را داشته و سال آبی جدید را با مقدار اندکی حجم آب که معادل تنها 2 ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۹:۲۶    
مدیرعامل صندوق توسعه بخش کشاورزی و عشایری بیان کرد: متوسط درآمد هر خانوار عشایر سالیانه بین 15 تا 18 میلیون تومان است که این میزان کافی نیست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۰۹:۲۰    
نشست فعالان صنایع دستی و فعالان بسته بندی کشور با حضور بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور ظهر امروز در سالن فجر سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برگزار شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۵۹    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از مصوبه امروز این کمیسیون در مورد تامین امنیت و حفظ محرمانگی اطلاعات مودیان مالیاتی خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۵۹    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از موافقت کمیسیون متبوعش با کلیات لایحه انتزاع وزارتخانه راه و شهرسازی از یکدیگر خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۵۹    
بر اساس اطلاعات مرکز آمار ایران تورم تولیدکننده در سال 1391 به 28.7 درصد، در سال 1392 به 15.4 درصد، در سال 1393 به 15.4 درصد، در سال 1394 به 3.9 درصد و در سال 1395 به شش درصد رسیده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۵۶    
معاون اقتصادی رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز عده ای در دنیا به دنبال ایجاد تلاطم و التهاب در اقتصاد ایران هستند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۵۶    
بر اساس اطلاعات مرکز آمار ایران تورم کل کشور در سال 1391 معادل 29.5 درصد، در سال 1392 معادل 32.5 درصد، در سال 1393 معادل 14.6 درصد، در سال 1394 معادل 11.1 درصد و در سال 1395 به 6 ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۵۳    
سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: فروش بلیط پروازهای اربعین از طریق سایت ها یا عاملان فروش مجازی تخلف محسوب می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۵۰    
عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: طرح اصلاح ماده (31) قانون مقررات صادرات و واردات با هدف ممنوع کردن واردات کالاهایی که مشابه داخلی دارند، بررسی شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۲۶    
طبق اعلام سفارت مکزیک در تهران، هیات تجاری مکزیکی به ایران می آیند و هفته آینده همایش تجاری ایران و مکزیک در اتاق بازرگانی ایران برگزار می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۲۳    
بر اساس اطلاعات مرکز آمار ایران در حالی در بهار سال گذشته نرخ بیکاری افراد دارای آموزش عالی 20 درصد بوده است که این میزان در بهار سال جاری به 20.6 درصد رسیده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۱۷    
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس از بررسی مشکلات کارخانجات لوله سازی و صنعت برق کشور با حضور مسئولان مربوطه در جلسه کمیسیون متبوعش خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۲۰:۱۱    
بر اساس اطلاعات مرکز آمار ایران در بهار سال 1396 نسبت به بهار سال 1396 واردات محصولات صنعتی 27 درصد رشد و صادرات آن پنج درصد کاهش یافته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۸:۵۹    
قیمت دلار آمریکا یا ارز آزاد بصورت اسکناس نقدی در بازار تهران به 4012 تومان رسید و در شرایطی که اکثر صرافی های دولتی و بانکی تلاش می کردند با عرضه دلار نرخ آن را زیر 4 هزار تومان نگه دارند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۳۵    
رئیس کانون بانک های خصوصی یکی از مشکلات بانک ها در تدوین صورت های مالی را اخذ مالیات بابت ذخایر مطالبات مشکوک الوصول و اکچوئری بانک ها عنوان کرد و گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۶    
دبیر سومین نمایشگاه بین المللی تراکنش با اعلام اینکه این رویداد در روزهای دوم تا چهارم آبان ماه برگزار می شود، رویکرد آن را توسعه کسب و کارهای خصوصی در عرصه فناوری های نوین و صنعت پرداخت عنوان کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۷:۲۳    
به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کودک و آشنایی کودکان با مفهوم بانک و پس انداز، مسابقه سراسری نقاشی ویژه روز جهانی کودک به همت بانک گردشگری برگزار می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۲۶    
بانک ملی ایران با هدف آشنایی هر چه بیشتر کارکنان بخش ارزی خود به ویژه در شرایط توسعه فعالیت های بین المللی پس از برجام اقدام به برگزاری دوره های مختلف آموزشی کرده است که بر این اساس دوره آموزشی شش ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۲۳    
مدیرعامل بانک ملی ایران در راس هیاتی متشکل از مسئولان حوزه فناوری اطلاعات بانک، از شرکت داده ورزی سداد بازدید کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۲۰    
نسخه جدید نرم افزا نما که اطلاعات امنیتی اسکناس 10 هزار ریالی جدید به آن اضافه شده است در دسترس عموم قرار گرفت
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۲۰    
شهردار مشهد با اشاره به حمایت بانک شهر از شهرداری کلانشهرها، توسعه خطوط حمل و نقل ریلی را تنها با پشتیبانی این بانک، قابل تحقق دانست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۲۰    
کاشان پنجمین شهرثروتمندایران ونمونه عینی،عملی واجرایی اقتصادمقاومتی درکشوراست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۱۷    
بانک ملت و صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای تقویت همکاری ها، تفاهمنامه امضا کردند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۱۷    
عضو هیئت مدیره بانک صنعت و معدن گفت: برای ما در این بنگاه کسب و کار اهداف اجتماعی و اقتصادی مهم است و باید بیشتر برآن تمرکز نماییم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۱۴    
بانک آینده و موسسه اعتباری ملل با هدف مساعدت به هموطنان عزیز و دارندگان سپرده های خرد در تعاونی های منحله افضل توس و وحدت، سپرده های تا سقف 30 میلیون ریال را به رغم عدم تکمیل فرآیند شناسایی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۱۱    
بانک مرکزی با هدف پیاد ه سازی مفاهیم نوین نظارت بانکی، ترجمه بخش اول سند بال 3 در نظام بانکی کشور را که عمدتاً در بردارنده چارچوب الزامات مربوط به سرمایه و اجزای مختلف سرمایه نظارتی است را ترجمه و ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۸    
مدیرکل تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری گفت: طی شش ماه نخست امسال شش میلیون و 147 هزار لیتر انواع مواد سوختی میان روستاییان و عشایر استان توزیع شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۸    
سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم تهیه طرح جامع ترافیکی در شهرهای استان، گفت: در این طرح توسط شهرداری ها و در تمام شهرهای استان به جز شهرکرد تهیه می شود باید مسائل مربوط به حمل و ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۵    
مدیرکل پست چهارمحال و بختیاری گفت: درآمد پستی امسال در شش ماه نخست دو میلیارد و 100 میلیون تومان بوده است و نسبت به مدت مشابه سال گذشته 10.2 درصد افزایش داشته است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۵    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری از راه اندازی سامانه سپهتن (سامانه پیمایش هوشمند تردد ناوگان) در ناوگان مسافربری بین شهری استان خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۲    
رییس شرکت ملی نفتکش ایران در منطقه خارگ با بیان اینکه بیش از 90 درصد نفت خام کشور از جزیره خارگ صادر می شود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۶:۰۲    
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ارتقای سطح مهارت افراد جویای کار اعم از فارغ التحصیلان دانشگاهی و فرد غیردانشگاهی به منظور کاهش نرخ بیکاری را ضروری خواند و گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۵:۵۹    
شرکت خودروسازی رنو فرانسه با هدف افزایش میزان فروش خود قصد دارد محصولات و خودروهای برقی تولیدی خود را تا سال 2022 میلادی، 44 درصد افزایش و گسترش دهد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۵:۰۲    
خدمات خوب نیروی انتظامی در ایجاد امنیت بسیار اثرگذار و مثال زدنی است، باید بدانیم امنیت بستری مهم برای پیشرفت و تعالی کشور است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۵:۰۲    
در دومین روز معاملات بورس تهران دماسنج بازار سرمایه از کانال 85 هزار واحدی پایین رفت و به اواسط کانال 84 هزار واحدی رسید ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۵۹    
پس از خبر انفجار باتری آیفون 8 پلاس هنگام شارژ، هم اکنون خبر دیگری درباره جدا شدن صفحه و ورم کردن باتری این گوشی هوشمند جدید در رسانه های چین منتشر شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۵۹    
نسخه جدید نرم افزا نما که اطلاعات امنیتی اسکناس 10 هزار ریالی جدید به آن اضافه شده است در دسترس عموم قرار گرفت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۵۶    
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر ضرورت حضور بانکها در حوزه شرکت های دانش بنیان گفت: اعتبارات این صندوق به گونه ای است که تا سال 1402 به پایان می رسد و برای ادامه فعالیت ها باید منتظر برگشت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۵۶    
جانشین پلیس راهور ناجا شرکت های خودروسازی مدیران خودرو، ایران خودرو، کرمان خودرو و کرمانیان را از جمله شرکت هایی خواند که شماره گذاری 9 مدل خودروی آنها به علت عدم اجرای قانون در اسقاط خودروی فرسوده ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۵۳    
بر اساس اطلاعات مرکز آمار ایران وجود رشد اقتصادی حاصل شده در سال 1395 و بهار 1396 ،مقایسه ارزش افزوده رشته فعالیت ها به قیمت های ثابت با مقادیر آن در سال 1390 نشان می دهد در برخی از بخش ها مانند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۵۰    
آمارهای روزانه تردد در جاده های بین شهری کشور نشان می دهد استان البرز با وجود آنکه از نظر مساحت جزو استان های کوچک ایران به حساب می آید، اما همواره در رأس پرترافیک ترین مناطق کشور بوده است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۴۷    
نائب رئیس کمیسیون انرژی، صنایع پالایشی و پتروشیمی اتاق بازرگانی ایران ضمن ارزیابی تفاهم نامه های جدید میان ایران و روسیه در دریای خزر ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۴۴    
تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی در جلسه علنی امروز مجلس به تصویب نمایندگان رسید و بر این اساس کمیسیون اقتصادی مسئول پیگیری این موضوع شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۴۱    
گیرندگان تسهیلات از تعاونی های کاسپین با وجود مراجعه برای پرداخت اقساط با عدم دریافت از سوی شعب مواجه می شوند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۸    
شبکه سی ان بی سی با اشاره به رویکرد رئیس جمهور آمریکا در قبال برجام گزارش داد: اگر کاخ سفید از تایید توافق هسته ای سر باز زند، این کار می تواند بازارهای جهانی نفت را تکان دهد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۸    
معاون وزیر صنعت و معدن تجارت کشورمان ، در دیدار با وزیر صنعت ، تجارت و سرمایه گزاری نیجریه که با حضور سفیر ایران در این کشور آفریقایی انجام شد با اشاره به توانمندی های کشورمان در عرصه های مختلف و ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۵    
نمایندگان مجلس با دو فوریت طرح استخدام مهندسین ناظر کشاورزی موافقت کردند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۲    
در جریان بررسی موضوع واگذاری طرح های عمرانی به بخش خصوصی برخی نمایندگان انتظارات خود از دولت در این زمینه را مطرح کردند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۲۹    
تفاهم نامه همکاری میان صندوق نوآوری و شکوفایی و بانک ملت با هدف ارائه خدمات بانکی و تسهیلات به شرکت های دانش بنیان امضا شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۲۶    
عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت از خودروسازان خواست مونتاژ و عرضه خودروهای پرمصرف و آلاینده شامل تیگو 5، آریزو 5، ام وی ام X33، جک S5، لیفان 820، سوزوکی گراند ویتارا، هایما S7 و BYD S6 را متوقف کنند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۲۳    
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت که 600 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی ناتمام وجود دارد که تکمیل آنها در بهترین حالت 30 سال به طول می انجامد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۲۳    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: از رییس جمهور و وزرای اقتصادی دولت انتظار دارم مشکلات واحدهای تولیدی اراک به ویژه هپکو، آذراب ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۲۰    
دولت برای رونق بخشی و تامین مسکن اقشار جامعه طی چهار ساله دوم قرار است تمرکز خود را بر روی بافت های فرسوده و نابسامان، تامین مالی مسکن، مسکن اقشار کم درآمد و مسکن روستایی قرار دهد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۲۰    
معاون اقتصادی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت که دولت اراده و اهتمام کافی برای واگذاری طرح های عمرانی به بخش خصوصی را ندارد و این واگذاری ها بیشتر به بخش تعاونی انجام می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۱۴    
رئیس میز افغانستان در سازمان توسعه تجارت، کابل را بازار هدف صادراتی ماندگار برای ایران توصیف کرد و گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۱۱    
در حالیکه اتحادیه اروپا روز گذشته تعرفه های ضد دامپینگ واردات ورقه های فولادی را علیه شرکت مبارکه اصفهان ایران، پنج شرکت برزیلی، سه شرکت روسی و یک شرکت اوکراینی وضع کرد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۸    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت و مجلس در موضوع واگذاری طرح های عمرانی به بخش خصوص همفکر هستند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۵    
همایش بین المللی جنبه های حقوقی فناوری اطلاعات و ارتباطات برای نخستین بار در کشور در روزهای 5 و 6 اسفندماه امسال توسط سازمان فناوری اطلاعات با همکاری پژوهشگاه قوه قضاییه در تهران برگزار می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۴:۰۲    
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از امضای نخستین قرارداد توسعه میادین نفتی در این شرکت تا دی ماه خبر داد و گفت: این قرارداد در قالب مدل جدید قراردادهای نفتی، امضا خواهد شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۵۹    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با شرایط جدید بودجه نویسی و جراحی نظام بودجه ریزی که امسال توسط دولت در حال انجام است، بودجه سال 1397 پیش از 15 آذر به مجلس می رسد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۵۶    
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان از اجرای پروژه ساخت، نصب و راه اندازی یک دستگاه ماشین سنتراکس CNC با پنج ایستگاه سه محور توسط این شرکت و با پشتیبانی صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک(صحا) ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۵۳    
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۵۰    
یک کارشناس مسکن گفت: نرخ رشد منفی جمعیت تهران و نیز وجود 500 هزار واحد مسکونی خالی نشان می دهد باید نسبت به تولید واحدهای مسکونی جدید در پایتخت تجدیدنظر شود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۲۹    
کاربران اندرویدی در معرض حمله جدیدی به نام هم پوشانی تست قرار گرفتند که برای کنترل یا خراب کردن اندروید، سرقت اطلاعات، تقاضای باج یا انجام همه ی این موارد به کار گرفته می شوند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۲۶    
مدیرعامل شرکت ملی پست گفت پهپادها در مناطق صعب العبور و در شهرهای بزرگی مانند تهران که ترافیک شهری بالایی دارند قابل استفاده هستند و کاربرد ویژه آنها هم برای موارد فوری مانند نیاز به ارسال دارو یا ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۲۳    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی معتقد است ایران باید در اجلاس آینده اوپک بر موضوع فریز نفتی تاکید کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۲۰    
تولید ناخالص داخلی در ایران به طور متوسط فصلی در سال 2020 میلادی به 451 میلیارد دلار خواهد رسید که با توجه به میزان تولید 393 میلیارد دلاری ناخالص داخلی در سال 2016 با رشد 5.2 درصدی روبه رو خواهد شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۲۰    
هیات تجاری ایران به سرپرستی اسدالله عسگر اولادی، رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و روسیه یکم آبان ماه به آستراخان اعزام می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۱۷    
معاون وزیر راه و شهرسازی معتقد است در صورت رسیدن منابع اعتباری لازم می توان انتظار داشت راه آهن آستارا ظرف یک برنامه چهار ساله به بهره برداری برسد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۱۴    
معاون شرکت مخابرات ایران از شارژ آنلاین سرویس های هوشمند تلفن ثابت برای جلوگیری از هزینه های ناخواسته روی صورت حساب مشترکان خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۱۱    
دبیر انجمن تولیدکنندگان آب های معدنی و آشامیدنی از افت 40 درصدی تولید آب بسته بندی و عدم افزایش قیمت محصولات تولیدی طی شش ماهه دوم سال جاری خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۰۵    
لو رفتن رمز یا رمز دوم مشترکان بانک ها یکی از نگرانی های سیستم بانکی و نظام رایانه ای است. به همین دلیل راهکارهای متعددی به دارندگان حساب های بانکی ارائه می شود تا از این مشکل جلوگیری شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۶    
به اعتقاد نماینده چین در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت، نمایشگاه ها به صورت کلی ظرفیت مناسبی برای جذب گردشگر و سرمایه گذار است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۱:۵۳    
وی به عنوان نماینده ای از صنعت بیمه به اجلاس ایران و اروپا دعوت و با بیمه گران خارجی ملاقات کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۲    
دولت های نهم و دهم در سال های گذشته تا سه مرحله مبالغی را بابت سود سهام عدالت پرداخت کرد که این موضوع با توجه به مصوبه شورای عالی اصل 44 مغایر قانون بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۹:۰۲    
محیط سیاسی بستری را فراهم می کند تا کارآفرینان در سایه آن بتوانند کسب وکارهای خود را شکل داده و گسترش دهند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۰۸:۳۲    
محمدحسین عادلی روز پنج شنبه و در آخرین روز دوران کاری خود به عنوان دبیرکلی مجمع کشورهای صادرکننده گاز به مصاحبه با خبرگزاری ترکیه یی آناتولی پرداخت.