شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۳:۵۸Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 2 دی 1396 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 19 اردیبهشت 1396 اقتصادگردان 7 خرداد 1396 اقتصادگردان 31 تیر 1396 اقتصادگردان 31 مرداد 1396 اقتصادگردان 31 شهریور 1396 اقتصادگردان 30 مهر 1396 اقتصادگردان 1 آبان 1396 اقتصادگردان 1 آذر 1396 اقتصادگردان 1 بهمن 1396 اقتصادگردان 1 اسفند 1396 اقتصادگردان 1 دی 1396 اقتصادگردان 2 دی 1396 اقتصادگردان 3 دی 1396 اقتصادگردان 4 دی 1396 اقتصادگردان 5 دی 1396 اقتصادگردان 6 دی 1396 اقتصادگردان 7 دی 1396 اقتصادگردان 8 دی 1396 اقتصادگردان 9 دی 1396 اقتصادگردان 10 دی 1396 اقتصادگردان 11 دی 1396 اقتصادگردان 12 دی 1396 اقتصادگردان 13 دی 1396 اقتصادگردان 14 دی 1396 اقتصادگردان 15 دی 1396 اقتصادگردان 16 دی 1396 اقتصادگردان 17 دی 1396 اقتصادگردان 18 دی 1396 اقتصادگردان 19 دی 1396 اقتصادگردان 20 دی 1396 اقتصادگردان 21 دی 1396 اقتصادگردان 22 دی 1396 اقتصادگردان 23 دی 1396 اقتصادگردان 24 دی 1396 اقتصادگردان 25 دی 1396 اقتصادگردان 26 دی 1396 اقتصادگردان 27 دی 1396 اقتصادگردان 28 دی 1396 اقتصادگردان 29 دی 1396 اقتصادگردان 30 دی 1396 
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۹:۵۹    
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، ایساکو از ارائه خدمات تخصصی به خودروی اچ سی کراس در بیش از90 نمایندگی منتخب این شرکت همراه با طرح های ویژه خدماتی خبر داد
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۶:۴۷    
علی فغانپور گنجی گفت : بانک صنعت و معدن با توجه به رسالت توسعه ای که دارد همواره از طرح های کوچک و متوسط صنعتی در سطح کشور حمایت می کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۵۶    
رییس سازمان توسعه تجارت با تایید اعمال محدودیت ساعت ورود به سامانه ثبت سفارش گفت: این محدودیت برای برخی اقلام وارداتی که باید روی درخواست آنها اقدام کارشناسی شود، انجام می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۱:۲۰    
نخستین نمایشگاه بین المللی جایگاههای سوخت و صنایع وابسته روز یکشنبه با حضور وزیر صنعت و معدن و جمعی از دیگر مقامات کشور ، کارشناسان انرژی و سوخت و صاحب نطران این حوزه در تهران گشایش می یابد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۹:۰۶    
در 12ماه منتهی به آذر ماه سال 1396 نسبت به دوره مشابه سال قبل برای کل کشور 8 درصد، مناطق شهری 7.8درصد و مناطق روستایی 9 ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۶:۴۸    
صدور الکترونیکی بیمه نامه های آتش سوزی منازل مسکونی شامل طرح های نسیم و کوثر، ازطریق تارنمای شرکت به نشانی www.kins.ir میسر است
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۵:۰۰    
پروژه خط انتقال گاز همت آباد_ بار در پایتخت فیروزه ایران، با بیش از 12 میلیارد تومان هزینه به زودی افتتاح می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۴:۵۱    
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از گسترش و ارتقای کیفی شبکه زیرساخت در شش ماه آینده خبر داد و گفت: مهمتر از توسعه و ظرفیت شبکه، پایداری آن است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۱:۰۳    
درحالی که روابط ایران و روسیه درحال نزدیک تر شدن است، جمهوری تاتارستان روسیه شروع به افزایش 5 برابری حجم مبادلات تجاری با ایران کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۰:۳۳    
دبیر شورای عالی صادرات غیرنفتی کشور طی نامه یی به استانداران، اجرای ماده 18 قانون مقررات صادرات و واردات مبنی بر جلوگیری از وضع و اخذ هر گونه عوارض بر اقلام و کالاهای صادراتی در راستای توسعه صادرات ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۹:۴۸    
ارسال اتیلن به خط لوله اتیلن غرب 20تا 30درصد افزایش یافته و افزون بر افزایش تولید پلیمرها با گریدهای متنوع واحد های پتروشیمی نیز همگی نسبت به سال گذشته با رکورد بالاتری تولید کردند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۹:۳۰    
مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز گفت: روند احداث خط ششم سراسری، با پشت سر گذاشتن چالش های فراوان به سرانجام رسید و اکنون آماده بهره برداری است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۹:۰۰    
مدیرعامل شرکت توانیر به تراز نبودن قیمت تمام شده و قیمت فروخته شده انرژی برق اشاره کرد و گفت: سالانه 5 تا 6هزار میلیارد تومان کسری در منابع صنعت برق کشور وجود دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۰۰:۳۲    
پیمان قربانی با تحلیل عملکرد نرخ سود در بازارهای مختلف، وضعیت سپرده های کوتاه مدت و بلندمدت، نرخ ارز و.. ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۲۳:۴۱    
نخستین روز کاری زمستان 96 در فرابورس با رشد 10 واحدی شاخص کل فرابورس و عبور این نماگر از ارتفاع 1090 واحدی همراه بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۲۳:۳۲    
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بودجه پیشنهادی دولت برای سال 97، گفت که موضوع افزایش قیمت حامل های انرژی و عوارض خروج از کشور نگرانی های جدی در جامعه ایجاد کرده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۲۳:۳۲    
با توجه به افزایش غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون و قرارگیری وضعیت هوا در شرایط ناسالم برای گروه های حساس و همچنین پیش بینی هواشناسی مبنی بر پایداری و سکون نسبی هوا برای فردا ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۲۳:۲۳    
مراسم قرعه کشی یلدای میلیونی تاپ عصر روز جاری ( شنبه 2 دی ماه ) برگزار شد .
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۲۰:۱۷    
عضو هیات مدیره بانک ملت بر لزوم کسب هوشمندی لازم و لحظه ای برای درک درست از وضعیت مالی و نقدینگی سازمان ها ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۲۰:۱۱    
رقم مطالبات معوق، سررسید گذشته و مشکوک الوصول به اضافه خرید دین و اموال معاملات در بانک های خصوصی در مهر 96 معادل 85 هزار و 980 میلیارد تومان بوده که نسبت به مرداد حداقل 3260 میلیارد تومان کمتر شده ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۴۷    
معاون برنامه ریزی و اقتصاد حمل و نقل راه آهن جمهوری اسلامی گفت: 6 هزار کیلومتر محور ریلی و اتصال 5 استان به شبکه ریلی کشور در برنامه کاری راه آهن جمهوری اسلامی ایران است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۴۷    
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: قطع یارانه 38 میلیون نفر از جمعیت کشور از یکسو و افزایش قیمت حامل های انرژی از سوی دیگر موجب کوچک تر شدن سفره بخش زیادی از خانوارهای ایرانی می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۴۴    
دبیر ستاد توسعه صنایع دانش بنیان هوایی و هوانوردی معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری گفت: شناسایی چالش های توسعه شرکت های دانش بنیان هوایی و موانع پیش روی تجاری سازی محصولات این شرکت ها از مهم ترین ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۴۱    
یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 97 گفت که پس از انتخاب نمایندگان کمیسیون کشاورزی در کمیسیون تلفیق بودجه، نشست این کمیسیون برای انتخاب رییس و اعضای هیات رییسه برگزار خواهد شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۴۱    
همراه اول اعلام کرد مکالمه تلفنی بر بستر وای فای (وای فای کالینگ) که پیش از این به صورت پایلوت راه اندازی شده بود، به صورت تجاری و رسمی در کشور راه اندازی شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۳۸    
سخنگوی فراکسیون حقوق شهروندی با بیان اینکه این فراکسیون پیگیر اجرای فصل سوم قانون اساسی و اصول معطل مانده آن است، موضوع آلودگی هوا و فسادهای اقتصادی را از مصادیق نقض حقوق ملت عنوان کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۳۸    
وزیر ارتباطات در پاسخ به اینکه چرا طرح رجیستری موبایل در سال های گذشته اجرا نشده، گفت: وزیران قبل بستر این مهم را فراهم کرده اند و ما در حال اجرای آن هستیم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۳۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به موضوع مسافربری شدن فرودگاه پیام اعلام کرد: انباشت زباله در این منطقه یکی از موانع است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۳۲    
یک کارشناس امور مالی می گوید دولت می تواند به تحقق درآمد 128 هزار میلیاردی از محل اخذ مالیات که در لایحه بودجه 1397 پیش بینی شده امیدوار باشد به شرط اینکه فشار مضاعف به افراد مالیات پذیر وارد نکرده و ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۲۹    
اولین همایش اقتصاد امن با هدف تبیین مولفه اقتصاد امن به عنوان زیرساخت توسعه پایدار با پیام اقتصاد امن ضامن تولید ملی و اشتغال پایدار در اردیبهشت ماه سال 1397 برگزار می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۲۶    
از شرکت کنندگان در یک نظرسنجی در رابطه با بودجه ای که برای خرید خودرو اختصاص داده اند سوال شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۲۶    
شرکت خودروسازی بی ام و (BMW) آلمان قصد دارد تعداد خودروهای الکتریکی و هیبریدی تولیدی خود را تا پایان سال 2019 میلادی دو برابر کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۲۳    
دولت دوازدهم در حالی لایحه بودجه سال 1397 را 19 آذرماه امسال به مجلس شورای اسلامی ارائه کرد که به نظر می رسد یکی از بخش های مهم و تاثیرگذار بودجه که به اختصاص قیر رایگان مربوط بود از آن حذف شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۲۰    
با اینکه زمزمه های طرح جامع توسعه میدان گازی فرزاد B میدان مشترک با عربستان از سال 1388 آغاز شد. این میدان همچنان و بعد از حدود 8 سال چشم انتظار توسعه نشسته است و با اینکه ایران و هند بارها تا مرز ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۱۷    
عملکرد فولادی ماه های نخست امسال , افتتاح واحدهای آهن اسفنجی و شکستن رکورد تولید این محصول در فولاد سفید دشت، روزهای خوب این محصول را نوید می دهد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۱۴    
کارشناسان وال استریت و سرمایه گذاران در نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز به افزایش قیمت طلا در هفته جاری خوش بین بودند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۱۱    
بسیاری از تحلیلگران برآورد می کنند که سال آینده (2018 میلادی) نقطه عطفی برای توسعه و پیشرفت صنعت خودروهای برقی و الکتریکی خواهد بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۰۸    
مدیر عرضه و پذیرش بورس تهران می گوید: آمادگی سهامدار و شرایط بازار دو عاملی است که تعیین می کند تعداد عرضه های اولیه در بورس چقدر باشد. او پیش بینی می کند تا پایان سال 1396، پنج شرکت دیگر عرضه شوند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۰۵    
نفت روز جمعه پس از انتشار آماری که نشان داد شمار دکل های حفاری آمریکا ثابت مانده است ضرر اندکی که در ابتدای معاملات داشت را جبران کرد و با اندکی افزایش بسته شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۰۵    
گزارش های منتشر شده حاکی است که پیام رسان تلگرام نیز به دنبال توسعه پلت فرم بلاک چین و عرضه ارز رمزنگاری شده اختصاصی به نام "گرام" است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۰۵    
نایب رئیس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی ایران معتقد است که این ضرورت وجود دارد که دولت در بودجه سال آینده به سمت تک نرخی کردن ارز پیش برود و اگر این کار را انجام نمی دهد نسبت واردات با ارز مبادله ای و ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۰۲    
بانک ملی ایران از عملکرد قابل توجهی در رونق بخشی اقتصادی به کسب و کارها و بنگاه های کوچک و متوسط برخوردار است و از این رو توانسته در سال جاری تعداد قابل توجهی از بنگاه های بحرانی و نیمه تعطیل را با ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۷:۰۲    
وزیر انرژی روسیه به رویترز گفت: اوپک و روسیه از کاهش تولید نفت به شکل تدریجی خارج خواهند شد و محدودیت ها را به شکلی ادامه خواهند داد تا از ایجاد مازاد عرضه جدید در بازار جلوگیری کنند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۶:۵۹    
شهردار اصفهان توسعه همکاری ها با بانک شهر را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: تعامل و گسترش همکاری های دو جانبه در جهت انجام پروژه های شهری در دستور کار قرار دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۶:۵۹    
عضو هیات مدیره و معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه مبارزه با پولشویی عین مشتری مداری است ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۶:۵۶    
هفتمین و هشتمین هواپیمای ATR72-600 متعلق به شرکت هواپیمایی هما با تامین مالی بانک صنعت و معدن ، از محل صندوق توسعه ملی وارد تهران می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۶:۵۶    
تعداد 118 طرح کوچک و متوسط صنعتی در 27 استان کشور با استفاده از تسهیلات شعب بانک صنعت و معدن در حال اجراست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۶:۵۳    
همایش بنیاد حامیان دانشگاه تهران با مشارکت بانک ملت و شرکت بیمه ما- شرکت بورسی وابسته به بانک ملت- برگزار شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۶:۵۰    
مدیرعامل بانک ملت، دستور حرکت به سوی بانکداری دیجیتال، شروع این پروژه در بانک و ایجاد شعب تمام دیجیتال را صادر کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۶:۴۷    
شعب بانک صادرات ایران در مناطق زلزله غرب استان کرمانشاه تا کنون قریب به 43 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به هموطنان آسیب دیده از زلزله پرداخت کرده اند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۶:۳۲    
نسخه اندروید نرم افزار پیام رسان "بله" با افزودن قابلیت های جدید از قبیل امکان پرداخت عوارض خروج از کشور، استعلام و پرداخت قبض تلفن همراه و پرداخت قبض جریمه خودرو بروز رسانی شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۶:۰۲    
با گذشت نزدیک به یک سال از آزاد شدن لیزینگ مسکن و اجرایی نشدن آن، دبیرکل انجمن لیزینگ با اشاره به اینکه نگاه بانک مرکزی به لیزینگ بانک ها باید تغییر کند، گفت: نگاهی که در مورد آنها وجود دارد ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۵:۴۷    
جدیدترین داده های بین المللی، نشان از تداوم رشد تجارت ایران با منطقه یورو دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۲    
سخنگوی دولت روز چهارشنبه هفته گذشته عنوان کرد دولت تحت هیچ شرایطی آماده نیست کالایی را گران کند، اما طی هفته های اخیر قیمت برخی کالاهای اساسی گران شده و نرخ بعضی آنها همچنان روبه افزایش است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۴:۱۷    
ذخایر جهانی نفت در حال بازگشت به سطح نرمال خود هستند، سطح بالایی از تعهد به توافق کاهش تولید دیده می شود و از این رو خوش بینی قابل توجهی نسبت به قیمت نفت در سال آینده وجود دارد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۴:۰۲    
پس از زلزله 5.2ریشتری در استان البرز که شامگاه چهارشنبه تهران را نیز به لرزه درآورد، موضوع مخاطرات زلزله برای حوزه انرژی تهران به ویژه خطوط لوله گاز باز هم بر سر زبان ها افتاد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۲:۰۹    
واردات گاز طبیعی مایع (LNG) چین در نوامبر که تقاضای صنعتی و مسکونی به دنبال سوییچ پکن از گاز به زغال سنگ برای کاهش آلودگی زمستانی افزایش یافت، به رکورد ماهانه جدیدی صعود کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۴۵    
حق بیمه تولیدی این شرکت تا پایان امسال به 350 میلیارد تومان می رسد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۲۱    
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بحث زمین شناسی و زمین شناختی در ساخت و ساز خیلی مهم است و نباید به سادگی از کنار آن گذشت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۸    
انواع سرویس های اینترنت پرسرعت موجود در کشور بسته به ویژگی های متفاوتی که دارند، قابلیت های متنوعی را برای استفاده کاربران فراهم می کنند که شناخت آنها می تواند باعث برگزیدن بهترین سرویس توسط کاربران ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۸    
دبیرکل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران بر لزوم پیوند میان مراکز صنعتی و دانشگاهی تاکید کرد و گفت: متاسفانه در زمینه فرهنگ کار سرمایه گذاری نکرده ایم به همین دلیل امروز تصویر مناسبی از کار و تلاش ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۵    
در حالی وزیر صنعت، معدن و تجارت از تصویب 2.7 میلیارد دلار پروانه جذب سرمایه گذاری خارجی در حوزه معدن طی دولت دوازدهم خبر می دهد که به گفته مدیرعامل ایمیدرو ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۵    
بر اساس مطالعات محققان دانشگاه شهید بهشتی در صورت حرکت گسل "ری" و رخداد زلزله حدود 7 ریشتر بیشترین آسیب به ساختمان های مسکونی وارد می شود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۲    
رییس جامعه هتلداران ایران با اشاره به قیمت های برآورد شده برای سوخت، حامل های انرژی و مالیات ها در لایحه بودجه سال 97، پیش بینی کرد سفرهای داخلی در سال آینده با گرانی نامتعارفی روبه رو شود.