چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۱۲:۳۳Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصادگردان 23 بهمن 1396 - eghtesadgardan.ir

اقتصادگردان 19 اردیبهشت 1396 اقتصادگردان 7 خرداد 1396 اقتصادگردان 31 تیر 1396 اقتصادگردان 31 مرداد 1396 اقتصادگردان 31 شهریور 1396 اقتصادگردان 30 مهر 1396 اقتصادگردان 1 آبان 1396 اقتصادگردان 1 آذر 1396 اقتصادگردان 2 دی 1396 اقتصادگردان 1 اسفند 1396 اقتصادگردان 1 بهمن 1396 اقتصادگردان 2 بهمن 1396 اقتصادگردان 3 بهمن 1396 اقتصادگردان 4 بهمن 1396 اقتصادگردان 5 بهمن 1396 اقتصادگردان 6 بهمن 1396 اقتصادگردان 7 بهمن 1396 اقتصادگردان 8 بهمن 1396 اقتصادگردان 9 بهمن 1396 اقتصادگردان 10 بهمن 1396 اقتصادگردان 11 بهمن 1396 اقتصادگردان 12 بهمن 1396 اقتصادگردان 13 بهمن 1396 اقتصادگردان 14 بهمن 1396 اقتصادگردان 15 بهمن 1396 اقتصادگردان 16 بهمن 1396 اقتصادگردان 17 بهمن 1396 اقتصادگردان 18 بهمن 1396 اقتصادگردان 19 بهمن 1396 اقتصادگردان 20 بهمن 1396 اقتصادگردان 21 بهمن 1396 اقتصادگردان 22 بهمن 1396 اقتصادگردان 23 بهمن 1396 اقتصادگردان 24 بهمن 1396 اقتصادگردان 25 بهمن 1396 اقتصادگردان 26 بهمن 1396 اقتصادگردان 27 بهمن 1396 اقتصادگردان 28 بهمن 1396 اقتصادگردان 29 بهمن 1396 اقتصادگردان 30 بهمن 1396 
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۰۶    
سفیر برند سامان صبح روز پنجشنبه 19 بهمن ماه، با حضور در دو شعبه بانک سامان در مشهد مقدس، با مشتریان و کارکنان شعبه دیدار و گفت وگو کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۶:۱۵    
مرکز پژوهش های مجلس برآورد خود را از رشد سال 96 به میزان 0.9واحد درصد افزایش داد و در آخرین گزارش خود رشد اقتصادی سال 1396 را حدود 4.6درصد اعلام کرد
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۵:۳۳    
نمایندگان مردم در خانه ملت روز گذشته بررسی لایحه بودجه 97 را از سر گرفتند و در جلسه علنی دیروز مجلس، نمایندگان دستگاه های اجرایی را مجاز به فروش دارایی های غیرمنقول طبق قانون اساسی کردند
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۷:۱۹    
معاون حمل و ونقل و ترافیک شهرداری تهران از اختصاص کمک 11.3 میلیون دلاری ژاپن به آلودگی هوای تهران برای تامین تجهیزات اندازه گیری و تجزیه تحلیل آلاینده های هوای تهران خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۶:۵۹    
طی هفته گذشته منطقه پیروزی و شهر ری در برخی ساعات آلوده ترین منطقه تهران بودند و غلظت ذرات آلاینده کمتر از 2.5 میکرون در این ایستگاه ها به عددی بالاتر از عدد 200 رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۶:۱۴    
پیش بینی شرکت های خودروساز از تولید سال جاری نشان دهنده کاهش 3درصدی تولید خودروهای سواری است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۶:۰۲    
در پی تصویب مصوبه یی که دولت را مکلف به دریافت و واریز یک درصد از درآمد معادن به خزانه جهت جبران خسارت محیطی می کند ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۵:۴۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی انوش رحام را به عنوان دبیر شورای اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۴۵    
از زمانی که رضا اردکانیان به عنوان وزیر پیشنهادی دولت به مجلس شورای اسلامی معرفی شد، مهم ترین مساله بخش آب و برق کشور از نگاه او مصرف بیش از حد و غیرمنطقی بوده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۳۰    
اسدالله قره خانی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس، با اشاره به وقوع آتش سوزی در ساختمان نیروگاه حرارتی وزارت نیرو ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۱۵    
سوآپ نفت بین ایران و عراق از میدان کرکوک به میزان 60 هزار بشکه در روز از ماه جاری آغاز خواهد شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۰۹    
سرپرست فرمانداری کاشمر از ارائه تسهیلات صندوق کارآفرینی به 112 نفر و تسهیلات مشاغل خانگی به 23 فعال فرش دستباف کاشمر خبر داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۰۰    
بررسی آمارهای 10 ماهه صادرات غیرنفتی کشور نشان می دهد که در این مدت صادرات روغن های سبک و هیدروکربورهای مایع شده با کاهش قابل توجه 40 تا 50درصدی مواجه شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۱:۴۵    
سخنگوی شرکت ملی نفتکش در مورد آخرین وضعیت نفتکش سانچی گفت: آلودگی و نشت سوخت کشتی سانچی به حداقل میزان خود رسیده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۰:۲۸    
معاون اقتصادی رییس جمهور گفت: بازآفرینی شهری، نوسازی ناوگان حمل و نقل و رونق گردشگری سه طرح مهم دولت برای نوسازی اقتصادی و ایجاد اشتغال فراگیر است که تا پایان امسال دنبال می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۰:۲۲    
روز دوشنبه 23بهمن 96 قیمت انواع سکه در بازار تهران درحالی با رشد محسوس همراه بود که نرخ دلار، یورو و پوند نیز افزایش یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۰۰:۵۸    
نخستین باجه جوانه های بانک ملی ایران با رویکرد خدمت رسانی به آینده سازان کشور در شعبه دزاشیب بانک در تهران افتتاح شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۸:۳۰    
استاد صاحب نام اقتصاد در دانشگاه شهید بهشتی، که سال ها درس تاریخ عقاید اقتصادی، اقتصاد کلان و سایر دروس را تدریس می کرد و علاقه و عشق وافری به مفاهیم و ادبیات اقتصادی داشت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۷:۴۳    
هم زمان با پنجمین سالگرد تاسیس انستیتو دانشگاه سازمان ملل متحد در زمینه مدیریت بهم پیوسته منابع زیست محیطی (UNU-FLORES)، از نقش کلیدی و موثر رضا اردکانیان به عنوان مدیر موسس این انستیتو تقدیر شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۷:۴۳    
بر اساس آخرین آمار ارائه شده از تیرماه سال 88 تا اواخر دی ماه سال جاری حدود یک میلیارد و 811 میلیون کیلووات ساعت برق از محل انرژی های نو تولید شده که این میزان باعث صرفه جویی 398 میلیون لیتری مصرف آب ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۷:۲۸    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی شرکت های تولید نیروی برق حرارتی دولتی و شرکت های برق منطقه ای را مکلف به سرمایه گذاری در توسعه نیروگاه های حرارتی و توسعه شبکه انتقال کشور کردند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۷:۲۵    
با اعلام رییس مجلس، بررسی هدفمندی یارانه ها در بودجه 97 به روزهای آینده موکول شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۷:۲۲    
نمایندگان مجلس تصمیم گیری درباره واریز سود حساب های قوای سه گانه به خزانه را به کمیسیون تلفیق واگذار کردند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۴۴    
بالاتر بودن رشد نرخ اسکناس دلار نسبت به سایر ارزها و حواله های دلاری نشان دهنده نگهداری و حبس دلار در خانه ها و شرکت های ایرانی است که برای تجارت و خرید و مسافرت استفاده نمی شود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۳۲    
حسین پورزرندی؛ مدیرعامل بانک شهر امشب مهمان برنامه تهران 20 خواهد بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۶:۱۴    
مدیرکل دفتر عربی آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران، از شروع فرایند خرید ریال قطر از صادرکنندگان کالا و خدمات به این کشور خبر داد
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۵۱    
رییس کل بانک مرکزی در نامه ای به رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور ضمن معرفی خریداران عمده ارز به همراه میزان دلار خریداری شده از ابتدای سال جاری تا 17 دی ماه ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۳۶    
ارزش معاملات برق در بورس انرژی از 2 میلیارد و 400 میلیون ریال عبور کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۳۶    
بلوک 11.44 درصدی سهام بیمه اتکایی امین در روز نهم اسفندماه مسال دوباره در فرابورس عرضه می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۳۳    
برآورد مرکز پژوهش ها از رشد اقتصادی سال 1396 در حدود 4.6 درصد و برآورد قبلی مرکز پژوهش ها برای رشد سال 1396 حدود 3.7 درصد بوده است
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۳۳    
هشتاد و چهارمین مرحله یارانه نقدی ساعت 24 روز پنجشنبه 26 بهمن به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۳۳    
مدیرکل مقررات بانک مرکزی گفت: براساس برآوردها 4.7 تریلیون دلار منابع، در معرض ریسک در حوزۀ فین تک وجود دارد که به وسیلۀ فناوری های نظارتی می توان کمک کرد تا این منابع در معرض خطر قرار نگیرند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۳۰    
در این دوره گروه "نفت " بیشترین رشد ارزش افزوده (5.8 درصد) را در میان تمامی گروه ها به خود اختصاص داده و در کنار آن، گروه های "صنایع و معادن"، "کشاورزی" و "خدمات" به ترتیب از رشدی برابر با 4.5، 4 ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۳۰    
دو بلوک غیرمدیریتی سهام شرکت حفاری شمال و سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری امروز دوشنبه در بازار اول بورس تهران از سوی بانک رفاه کارگران عرضه می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۲۷    
معاملات روز جاری بازار سهام با رشد 141 واحدی شاخص کل بورس و رسیدن این متغییر به 97 هزار و 924 واحد به پایان رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۲۷    
مدیرکل دفتر صادرات گمرک در بخشنامه ای بر ارزیابی دقیق و درج کامل مشخصات (شماره موتور، سریال، شاسی، رنگ و...) خروج موقت وسائط نقلیه تاکید کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۱۵    
تا صبح امروز 23 بهمن ماه، بیش از 43 هزار قطعه سکه در بانک ملی ایران پیش فروش شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۱۵    
بر اساس اعلام مرکز تسویه ساتنای بانک مرکزی، دستور پرداخت و انتقال وجه بین بانکی مشتریان به حساب های دیگر در سایر بانک ها صرف نظر از زمان دریافت آن از مشتری توسط بانک مبدا ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۱۲    
مدیرعامل بانک اقتصادنوین در جمع کارکنان سرپرستی و شعب منطقه هشت استان های این بانک در کرج، نقش روسای شعب در پیشبرد اهداف و موفقیت های بانک را تعیین کننده توصیف کرد و گفت ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۱۲    
دومین مسابقه عکاسی اینستاگرامی بانک سینا که با هدف ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک و با موضوع بانک همراه من برگزار شد، به پایان رسید و با انجام قرعه کشی، برندگان به زودی معرفی می شوند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۰۶    
اخذ کارمزد استعلام اطلاعات مشتریان از سازمان ثبت احوال کشور توسط بانک ها و موسسات اعتباری ممنوع است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۰۳    
روند افزایش سهم واحدهای قدیمی ساز از کل معاملات نسبت به سال قبل که از ابتدای امسال آغاز شده در دی ماه نیز ادامه پیدا کرد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۰۳    
بورس تهران در این روزها شاهد نوسان پی در پی نماگر اصلی بازار حول کانال 89 هزار واحدی است؛ امروز افزایش قیمت سهام خودرویی ها یکی از دلایل تقویت بازار سهام بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۵:۰۰    
طی یکسال گذشته از ادامه ساخت وساز 100 پروژه ساختمانی در پایتخت جلوگیری شده است.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۴:۰۹    
مرکز ملی فرش ایران در راستای بهبود وضعیت هنر- صنعت فرش دستباف ایران برای طرح های پژوهشی سال 1397 نیازسنجی می کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۴:۰۶    
باغستانی گفت: با حذف بستر USSD درکنار تولید محصولات و خدمات جایگزین، می توان ارتقاء سطح امنیت پرداخت های الکترونیک را شاهد بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۴:۰۳    
رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: نخستین گام رسمی جهت هوشمندسازی شهرها در ویرایش جدید نشریه 55 سازمان برنامه و بودجه برداشته شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۴:۰۰    
بخشدار مرکزی خاش گفت: با پیگیری های فنی و حرفه ای شهرستان خاش و مشارکت خیر بومی به عنوان سرمایه گذاری بخش خصوصی ، کارگاه تولید قالی و قالیچه و تابلو فرش در روستای اسماعیل آباد راه اندازی شد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۴:۰۰    
سازمان فروش نفت دولتی عراق (سومو) اعلام کرد صادرات نفت عراق شامل منطقه کردستان در ژانویه به 3.757 میلیون بشکه در روز رسید که در مقایسه با 3 ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۳:۵۷    
معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور به برخی شایعات مبنی بر اخذ مابه التفاوت مرتبط با افزایش تعرفه های گمرکی در خصوص خودروهای وارداتی ثبت نامی این شرکت پاسخ داد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۳:۵۷    
چین قصد دارد تحت فشار میلیون ها فارغ التحصیل جوان و بیکار تلاش ها برای اشتغال زایی و حمایت از کارآفرینی را افزایش دهد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۳:۵۷    
طبق آمار بانک جهانی، کشورهای توسعه یافته از نسبت سرمایه به دارایی کمتری برخوردارند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۳:۵۴    
شرکت فرودگاه ها اعلام کرده با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ورود سامانه جدیدی از سرما و بارش به ایران فرودگاه ها در آماده باش کامل به سر می برند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۳:۵۴    
بیستمین کنگره سراسری "همکاری های دولت، دانشگاه و صنعت برای توسعه ملی اقتصاد مقاومتی و تولید اشتغال" اسفندماه امسال در دانشگاه صعنتی امیرکبیر برگزار می شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۳:۵۱    
سه پیشنهاد در قالب بودجه سال 1397 به نمایندگان مجلس شورای اسلامی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت ارائه شده تا به ترتیب، تسهیلات برای بخش خصوصی ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۳:۴۸    
قیمت نفت روز دوشنبه بخشی از ضرر بزرگ هفته گذشته را جبران کرد و به میزان یک درصد افزایش یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۳:۴۵    
یکی از مباحث مهم در جلسات نفتی بین ایران و عراق که مجددا از سر گرفته شده است سوآپ نفت و گاز است که در راستای آن نفت کرکوک از مسیری غیر از بندر جیحان منتقل شود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۳:۴۲    
وزیر نیرو با اشاره به اینکه طرح باروری ابرها بیست سال است که در دستور کار است، اظهار کرد: از هر دستگاهی که امکان کمک داشته باشد در این زمینه استفاده کرده و از آن استقبال می کنیم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۳:۳۶    
یک عضو هیات علمی دانشگاه خوارزمی با اشاره به اینکه حداکثر بازدهی بارورسازی ابرها تا 20درصد است، گفت: بهتر است به جای بارورسازی ابرها روی صرفه جویی منابع آب تمرکز کنیم.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۳:۳۳    
رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی گفت: قوانین تجارت الکترونیک، با توجه به تحولات پرشتاب حوزه IT در سال های اخیر، کاربرد مورد نظر را ندارند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۳:۳۰    
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از رفع شدن موقت موضوع مشکلات خرید از پز توسط بانک مرکزی خبر داد و گفت که قرار است در این خصوص برنامه ای و طرحی از سوی بانک مرکزی ارائه شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۳:۲۷    
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش از انتقال پیکر سه دریانورد نفتکش سانچی در 24 بهمن ماه (سه شنبه شب) خبر داد و گفت: پرواز سه شنبه شب از چین خواهد بود و چهارشنبه صبح به ایران می رسد.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۳:۲۴    
بعد از یک دوره نسبتا طولانی که وضعیت گردشگری ترکیه به دلیل تنش های سیاسی با معضلات جدی مواجه شده بود و سفر توریست های ایرانی به کشور افت کرده بود ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۳:۲۱    
پایگاه خبری هندو بیزینس لاین نوشت هند در نظر دارد با توسعه بندر چابهار، ایران را به هاب منطقه تبدیل کند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۳:۱۸    
قیمت طلا روز دوشنبه که دلار آمریکا پس از صعود هفته گذشته، دچار ضعف شد، اندکی افزایش یافت.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۳:۱۲    
از نگاه یک کارشناس اقتصادی، افزایش حقوق و دستمزدها باید به سمتی پیش برود که نقدینگی در جامعه گردش داشته باشد تا اقتصاد و جامعه از رکود خارج شود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۱:۳۰    
طرح جدید ترافیکی پایتخت بنا بر مصوبه شورای عالی ترافیک و شورای شهر تهران در صورتی که به تصویب فرمانداری تهران برسد از 15 فروردین ماه سال آینده لازم الاجراست.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۱۰:۱۵    
بنگاه های کوچک و متوسط سهم بسزایی در چرخه اقتصاد و ایجاد اشتغال دارند؛ از این رو چنانچه چرخ آنها بچرخد، هم چرخ صنایع بزرگ و هم چرخ اقتصاد خواهد چرخید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۰۸:۴۵    
حادثه یی که برای نفتکش ایرانی سانچی در آب های چین اتفاق افتاد، شروع ناآرامی ها و تکاپوهای ایرانیان برای نجات خدمه این کشتی بود.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۰۸:۳۰    
تلاش های اوپک در 14ماه گذشته منجر به افزایش نسبی قیمت نفت خام شد و این افزایش در 5 ماه گذشته باعث شد تا قیمت ها حتی از مرز 70دلار در هر بشکه هم عبور کنند.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۰۸:۰۰    
میزان بارش های کشور از ابتدای مهر تا 20 بهمن ماه جاری به 46.5 میلیمتر رسید.
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۰۰:۴۶    
افزایش بالای 140تومانی نرخ دلار در روزهای پنج شنبه و شنبه 19و 21بهمن 96 از نگاه برخی تحلیلگران بازار ارز به معنای حضور عوامل غیراقتصادی و خارج از مکانیسم عرضه و تقاضای ارز و متاثر شدن نرخ ارز و سکه ...
اقتصادگردان   ۱۳۹۶/۱۱/۲۳ - ۰۰:۴۳    
بر اساس اعلام موسسات معتبر بین المللی مانند اکچواری، ای اوان و بنفیلد و ویلیسری، بازار بیمه و بیمه اتکایی جهان وخیم ترین سال خود را پشت سر گذاشته است.