پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1397 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1397 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 تیر 1397 اقتصاد نیوز 31 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 30 مهر 1397 اقتصاد نیوز 30 آبان 1397 اقتصاد نیوز 30 آذر 1397 اقتصاد نیوز 30 دی 1397 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 1 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 2 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 3 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 4 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 5 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 6 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 7 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 8 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 9 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 10 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 11 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 12 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 13 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 14 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 15 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 16 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 17 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 18 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 19 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 20 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 21 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 22 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 23 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 24 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 25 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 26 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 27 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 28 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 29 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 30 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1397 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۵:۰۸    
رکورد کاهش ارزش لیر در برابر دلار شکسته شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۴    
اقتصادنیوز: نشست هم اندیشی با هدف جلوگیری از افزایش قیمت و احتکار با روسا و اعضای اتحادیه ها و اصناف با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان تعزیرات برگزار شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۵:۳۶    
اقتصادنیوز: ایران در نخستین روزهای تیرماه، هشت هزار تن گازوئیل از مخازن انبار نفت ساری به افغانستان صادر می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۵:۰۰    
اقتصادنیوز: ارتباط تلفنی مرکز مخابراتی پاسداران تهران برای انجام عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابلی از فردا (چهارشنبه) مختل می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۲۶    
اقتصادنیوز: جینا دیویس بازیگر زن هالیوودی از همسر ایرانی اش رضا جراحی که در سال 2001 با هم ازدواج کرده بودند، طلاق گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۰۲    
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: به نظر من برجام مرده است و اروپایی ها مشغول مرده خوری هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۳:۰۲    
اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه ای نسبت به رشد ابرهای جوششی، وقوع رگبار و رعد و برق و تندبادهای شدید لحظه ای و احتمال تگرگ و سیلاب موقت و ناگهانی در مسیل ها طی امروز و فردا ( اول ودوم ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۱۱:۳۸    
اقتصادنیوز :مهناز افشار بازیگر کشورمان صفحه اینستاگرامش را با انتشار خبر پایان بازی در سریال گلشیفته ساخته بهروز شعیبی به روز کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۹:۵۵    
اقتصاد نیوز: ایران خودرو نظر دارد دور جدید پیش فروش محصولات خود را با موعد تحویل آبان ماه 97 آغاز نماید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۴    
هر کاربری که با تجهیزات دیجیتالی اندرویدی کار می کند باید به نکات مهمی توجه کند. در ادامه این موارد به شما معرفی شده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۸    
چهار بازیکن خط خورده تیم ملی فوتبال کشورمان تا به اینجا واکنش های متفاوتی از خود نشان داده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۹:۱۶    
واکنش ها به انتشار لیست 24 نفره تیم ملی فوتبال ایران همچنان ادامه دارد و خیلی ها در این خصوص از سرمربی تیم ملی انتقاد می کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۹:۰۷    
اقتصادنیوز: نماینده عضو جبهه پایداری می گوید: آن چیزی که در مجلس آتش زده، فقط چند برگ کاغذ بوده که به اسم برجام آتش زده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۹:۰۷    
آقای گل هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران پاداش کمی از سوی باشگاه خود دریافت کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۵۲    
کی روش در فاصله جام جهانی برزیل تا روسیه نشان داد که روی بازیکنان زیر 25 سال اش برای جام جهانی بعدی حساب ویژه ای باز می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۴۶    
کامپیوتر، تبلت یا گوشی شما روشن نمی شود یا هنگ کرده است؟ قبل از این که آن را به تعمیرگاه ببرید، می توانید با استفاده از این کد و ترفندها تلاش کنید آن را به حالت عادی برگردانید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۴۰    
سرمربی آلمانی استقلال ابتدای هفته لیست خروجی های خود را مشخص کرد اما بازیکنان به این لیست محدود نیستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۳۱    
یک سایت عربستانی با نگاه انتقادی به بحث انتقال مامه تیام به الهلال عربستان پرداخته و تاکید کرده است در شرایط فعلی امکان این انتقال نیست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۲۵    
اگر از علاقمندان به ورزش و مخصوصا فوتبال باشید، مطمئنا به دنبال راهی برای اطلاع از برنامه بازی های جام جهانی 2018 می گردید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۱۹    
بسیاری از ما گوشی های هوشمندمان را سالانه یا دو سال یک بار با نمونه ای جدیدتر تعویض می کنیم، البته با شرایط اخیر قیمت ها در کشورمان احتمالاً برای سال های سال از گوشی هایمان استفاده خواهیم کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۱۶    
اقتصاد نیوز: در انتخابات پارلمانی زودهنگام ترکیه دختری 18 ساله نامزد این انتخابات شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۱۳    
دولت انگلیس قصد دارد با سرمایه گذاری سنگین بر روی فناوری هوش مصنوعی زمینه را برای استفاده از این فناوری به منظور مقابله با بیماری های خطرناکی همچون سرطان فراهم کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۱۰    
چهار بازیکن باتجربه آخرین حضورشان را در جام جهانی در روسیه تجربه خواهند کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۰۴    
نرم افزار مایکروسافت ورد مخصوص گوشی های اندرویدی ( Microsoft Word ) تاکنون بیش از 500 میلیون بار در فروشگاه آنلاین گوگل پلی استور دانلود و دریافت شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۸:۰۴    
اداره مهاجرت انگلیس تا کنون از صدور ویزای مجدد کارآفرینی برای رومان آبراموویچ، سرمایه دار بزرگ روس خودداری کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۳:۱۱    
اقتصادنیوز: کمتر از دو هفته از خروج آمریکا از برجام گذشته و هنوز ایرباس نتیجه نهایی بررسی تحریم های آمریکا را به ایران اعلام نکرده است، گویا دو طرف در حال بررسی هستند که با پیگیری های اتحادیه اروپا ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۳:۰۵    
اقتصادنیوز: محمد بن سلمان ولیعهد سعودی کجاست؟ چرا در چهار هفته گذشته از وی خبر نبوده و هیچ دیداری نداشته است؟ چرا وی در دیدار مایک پمپئو وزیر خارجه جدید آمریکا در عربستان حاضر نبود و عادل الجبیر وزیر ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۲:۵۹    
اقتصادنیوز: پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان، در جریان مکالمات خصوصی با یک مرد همجنسگرا در واتیکان مطالبی گفت که نشان می دهد وی گام دیگری را به سمت پذیرش رسمی همجنسگرایان در کلیسای کاتولیک برداشته ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۰:۱۱    
اقتصادنیوز : وزیر خارجه انگلیس با اشاره به راهبرد جدید آمریکا علیه ایران گفت که دستیابی به توافقی جدید با تهران بسیار دشوار است اما لندن از شرکت های خود مقابل تحریم های واشنگتن حمایت می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۰:۱۱    
اقتصادنیوز : عضو شورای شهر تهران با اشاره به بازگرداندن مصوبه شورای شهر درخصوص افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس از سوی فرمانداری گفت: در جلسه دیروز ایرادات وارده رفع و نرخ ها اصلاح شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۴۱    
اقتصادنیوز : بررسی معاملات انجام شده در بازار مسکن پایتخت در بازه زمانی اردیبهشت پارسال تا روزهای اخیر نشان می دهد میانگین قیمت مسکن در مناطق 22گانه تهران رشد بسیار نامتوازنی را تجربه کرده و افزایش ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۴۱    
اقتصادنیوز :گروهی از فلسطینیان ساکن کرانه باختری به طرف خودروی دیپلمات های آمریکایی تخم مرغ پرتاب کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۲۶    
اقتصادنیوز : غلامرضا حسنی، امام جمعه سابق ارومیه شامگاه دوشنبه در سن 91 سالگی دار فانی را وداع گفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۷    
اقتصادنیوز :وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سیاست ما سرکوب نرخ ارز و تثبیت آن نیست بلکه سعی می کنیم نظام مدیریت شده ارز را اجرا کنیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۷    
اقتصادنیوز : رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در گفت وگوی تلفنی با شیخ الازهر از موضع ثابت مصر در حمایت از مسأله فلسطین و ارسال کمک های بشردوستانه برای ساکنان نوار غزه تقدیر و تشکر کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۷    
اقتصادنیوز : جشن ازدواج پرنس هری و بازیگر آمریکایی مگان مارکل در قلعه ویندزور برگزار شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۷    
اقتصادنیوز : پیکر بی جان مرد میانسال در باغی در منطقه پونک کشف شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۷    
اقتصادنیوز: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی حاکی از ذوق زدگی او از اعلام راهبرد به اصطلاح جدید ضد ایرانی آمریکا، از دیگر کشورها خواست که از واشنگتن تبعیت کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۷    
اقتصادنیوز : نماینده ویژه دبیر کل سازمان ملل در امور عراق با حضور در دفتر جریان حکمت ملی با سید عمار حکیم دیدار و گفت وگو کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۷    
اقتصادنیوز : رئیس جدید سازمان اطلاعاتی آمریکا (سیا) با ادای سوگند در ساختمان مرکزی این سازمان کار خود را آغاز کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۷    
اقتصادنیوز : غلامرضا حسنی، امام جمعه سابق ارومیه شامگاه دوشنبه در سن 91 سالگی دار فانی را وداع گفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۱    
اقتصادنیوز : جوزپه کونته حقوقدادن و استاد دانشگاه به عنوان نخست وزیر دولت ائتلافی جدید از سوی احزاب برنده در انتخابات پارلمانی به رئیس جمهوری ایتالیا معرفی شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۱    
اقتصادنیوز : وزیر امور خارجه تاکید کرد: دیپلماسی امریکا گرفتار توهمات و سیاست های شکست خورده است که از اهداف خاص فاسد نشات گرفته است و در نتیجه نتایج بد گذشته را تکرار می کند
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۹    
اقتصادنیوز : سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن روز دوشنبه در واکنش به اظهارات ضد ایرانی وزیر امور خارجه آمریکا تأکید کرد که ایران مقابل سیاست های جدید ترامپ متحد و یکپارچه است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۹    
اقتصادنیوز : مدیرکل پدافند غیرعامل استان اصفهان گفت: روزانه 10 هزار حمله علیه زیرساخت های سایبری استان انجام می شود که بخش زیادی از این حملات، با رعایت اصول پدافند غیرعامل مهار می شود
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۹    
اقتصادنیوز : کدانشمندان شواهد جدیدی مبنی بر احتمال وجود "سیاره نهم"(ninth planet) در منظومه شمسی کشف کرده اند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۰    
اقتصادنیوز :رئیس جمهور، دادن استقلال به دانشگاه ها را بزرگترین هدیه برای این مجموعه دانست و اظهار داشت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۲:۱۰    
اقتصاد نیوز : وزارت امور خارجه در بیانیه ای پاسخ اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا را داد .
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۰    
اقتصادنیوز : معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که نمایندگان مجلس شورای اسلامی به اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان رای مثبت دهند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۰    
اقتصادنیوز : پاسخ وزارت امور خارجه ایران، به اظهارات امروز وزیر امور خارجه آمریکا تا ساعاتی دیگر منتشر می شود .
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۰    
اقتصادنیوز : دیوان عالی کشور، تبرئه پسر جوانی را که خواستگار خواهرش را با شمشیر کشته بود نپذیرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۴۰    
اقتصادنیوز : ساعاتی پس از عنوان به اصطلاح راهبرد جدید ضد ایرانی از سوی وزیر خارجه آمریکا، پنتاگون اعلام کرد که در حال بررسی واکنش های بالقوه در قبال رفتار منطقه ای تهران است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۰    
اقتصادنیوز : وزیر خارجه امارات مدعی شد: تهران در هفته های آتی به این نتیجه خواهد رسید که باید یک توافق جدید با محدودیت های جدید ترسیم شود که برنامه هسته ای و برنامه موشکی و اقدامات ایران در منطقه را ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۰    
اقتصادنیوز : برخی اعضای هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرش دستباف در نشستی خبری به انتقاد از برخی شرایط فعلی که منجر به توقف صادرات می شود، پرداختند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۰    
اقتصادنیوز : ستون طنز روزنامه شهروند امروز با شکل شمایلی ویژه منتشرشد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۰    
اقتصادنیوز : چین اعلام کرد که قانون تک فرزندی را تا پایان سال 2018 حذف می کند. در حال حاضر قانون تک فرزندی در چین اجرا شده و هیچ خانواده ای نمی تواند بیش از یک فرزند داشته باشد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۰    
اقتصادنیوز : رئیس جمهور گفت: دنیای امروز نمی پذیرد آمریکا برای جهان تصمیم بگیرد کشورها استقلال دارند البته با فشار کار خود را می کنند اما دنیا این منطق را نمی پذیرد آقایی که تا دیروز در مرکز جاسوسی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۰    
اقتصادنیوز : فدراسیون فوتبال ترکیه قیمت بلیت بازی ایران برابر ترکیه را اعلام کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۰    
اقتصادنیوز : مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش جزئیاتی از پرداخت انواع وام به فرهنگیان را تشریح کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۰    
اقتصادنیوز : آنکارا ایرنا محاکمه 280 نظامی متهم به کودتای نافرجام 2016 ترکیه و همکاری با گروه گولن در دادگاه ازمیر پایان یافت و در جریان آن 104 متهم از جمله چندین مقام عالیرتبه ارتش ترکیه به حبس ابد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۰:۴۰    
اقتصادنیوز : انتشار خبرهایی احتکار 90 هزار خودرو سبب شد کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی 2 نفر از اعضای خود را به بازدید از مجموعه های خودروسازی، خطوط تولید و انبارهای خودروسازان بفرستد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۰:۳۴    
اقتصادنیوز : زن 27 ساله درحالی که گواهی پزشکی قانونی برای اثبات شکستگی دستش را به همراه داشت درباره چگونگی وقوع درگیری به کارشناس اجتماعی کلانتری توضیح داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۰:۳۴    
اقتصادنیوز : رییس جمهوری آمریکا در مراسم تحلیف جینا هاسپل اولین رییس زن سازمان جاسوسی ایالات متحده، حاضر شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۰:۲۸    
اقتصادنیوز : رئیس جمهوری آمریکا از چین خواست تا کنترل مرزهای خود با کره شمالی را حفظ کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۰:۲۸    
سعید محقق بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر پس از گذراندن یک دوره بیماری درگذشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۰:۲۸    
اقتصادنیوز : رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: با مسئولان خاطی که سبب عصبانی شدن مسافران خط 5 مترو شدند، برخورد خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۰:۲۸    
اقتصادنیوز: دست گلی که ولادیمیر پوتین به آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در بدو مراسم استقبالش در سوچی داد، حاشیه هایی را برای رئیس جمهوری مجرد روسیه به دنبال داشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۰:۲۸    
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: خودروسازان در نشست روز گذشته پیشنهاد افزایش قیمت 24 درصدی محصولات را مطرح کردند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۰:۰۹    
اقتصادنیوز : جان میچام مورخ آمریکایی روز دوشنبه پیش بینی کرد که استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده، فصل نهایی دوره زمامداری وی خواهد بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۲۰:۰۹    
اقتصادنیوز : روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در تفسیری نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با خارج کردن کشورش از 039;برجام039; و انتقال سفارت این کشور به 039;بیت المقدس039; ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۳۶    
اقتصادنیوز؛ با اینکه تغییر در نحوه اجرای طرح موافقان و مخالفان زیادی داشت اما همگی متفق القول عنوان می کردند که تغییر در اجرای طرح اثرات زیادی از جمله کاهش ترافیک داشته اما مدتی است که بازار خرید و ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۲۳    
رئیس شورای عالی زکات کشور اعلام کرد: سال گذشته مبلغ 370 میلیارد تومان زکات در سراسر کشور جمع آوری شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۱۷    
اقتصادنیوز؛ زهرا آیت اللهی گفت: براساس بررسی هایی که انجام دادیم متوجه شدیم اگر فردی مانع آزادی رفت و آمد دختر و زنی شود، حتی با دلیل موجه، برایش حبس تعزیری پیش بینی شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۹:۱۷    
اقتصادنیوز؛ معاون وزیر ارتباطات در پاسخ به اظهار نظر برخی نمایندگان مجلس در خصوص اختلالات اینترنت گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۸:۴۷    
اقتصادنیوز؛ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به اظهارات اخیر مایک پومپئو، وزیر خارجه آمریکا گفت: واقعیت آن است که وزیر خارجه آمریکا آرزوهای این کشور در زمان ریاست جمهوری بوش را مطرح می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۸:۳۵    
اقتصادنیوز؛ امروز نامه ای با تایید و امضاء هشت تن از اعضای کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه (شش تن از اعضاء دولت و دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی) برای دادستان کل کشور مبنی بر رفع فیلتر توئیتر ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۸:۱۴    
اقتصادنیوز: مایک پمپئو در یکی از نخستین موضع گیری های خود پس از تصدی پست وزیر خارجه آمریکا، در یک سخنرانی مفصل مسیر دیپلماتیک جدید آمریکا در قبال ایران را پس از خروج آمریکا از برجام تشریح کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۴    
اقتصادنیوز؛ عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: قانون در برخی قسمت ها مصداق ها را تعیین نکرده است لذا تا زمانی که مصداق ها مشخص نشده، برداشت شورای نگهبان در اولویت قرار دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۴    
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: حیدر العبادی شانس بیشتری نسبت به سایر رقبای خود برای پست نخست وزیری دارد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۳۴    
اقتصادنیوز؛ عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: در خارج از کشور نرخ دلار تعیین می شود و همان قیمت به بازارهای ایران نیز راه پیدا می کند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۰۵    
اقتصادنیوز: ابراهیم فیاض، فعال سیاسی اصولگرا در تحلیل پیروز شدن ائتلاف مقتدی صدر در انتخابات پارلمانی عراق و آینده دولت این کشور به نامه نیوز گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۷:۰۲    
اقتصادنیوز: اعضای شبکه بزرگ فروش نوزادان که در قالب چند باند در مشهد فعالیت می کردند در حالی با صدور دستورات ویژه قضایی به دام افتادند که ردپای برخی از مستخدمان دولتی نیز در این پرونده به چشم می خورد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۵    
تیم ملی فوتبال ایران ساعت 13:15 به وقت محلی وارد استانبول شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۲    
اقتصادنیوز؛ سخنگوی وزارت خارجه چین بر حفظ برجام تاکید کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۲    
اقتصادنیوز؛ به گفته رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، گزارش نهایی سوال از رئیس جمهور فردا تقدیم هیئت رئیسه مجلس می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۲    
اقتصادنیوز؛ دبیران و اعضای حزب موتلفه اسلامی عازم پکن شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۲    
اقتصادنیوز؛ پلیس هند از کشف 106 کپسول کوکائین در معده یک زن خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۲    
اقتصادنیوز؛ معاون سیاسی وزارت امور خارجه به اذن رهبری برای مذاکره با اروپایی ها اشاره و تأکید کرد که دیپلمات ها بدون دستورالعمل هیچ کاری انجام نمی دهند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۹    
اقتصادنیوز: مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با صدور اطلاعیه ای اظهارات منتسب به علی شمخانی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۶    
شرکت آمریکایی اپل بالاخره روند پرداخت جریمه 15 میلیارد دلاری خود به اتحادیه اروپا را آغاز کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۰    
اقتصادنیوز: مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران از تمدید مهلت ثبت نام بیمه تکمیلی رایگان سال 97 تا 15 خرداد خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۴۰    
اقتصادنیوز: هفته پیش وزارت خزانه داری آمریکا ولی الله سیف، رئیس کل بانک مرکزی ایران و بانک بلاد اسلامی عراق را در فهرست تحریم های خود قرار داده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۳۴    
اقتصادنیوز: دبیر کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: با توجه به تغییرات محدوده شهر تهران موضوع بازنگری در شبکه ریلی در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۲۱    
اقتصادنیوز: مصطفی محبی گفت: هرگاه هر کدام از زندانیان نیاز پزشکی داشته باشند از ظرفیت بهداری زندان یا مراکز درمانی خارج از زندان استفاده می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۶:۱۸    
اقتصادنیوز:معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: فروش گوشت قرمز به قیمت 900هزار تومان در صورتی که حتی ارگانیک هم باشد به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۲/۳۱ - ۱۵:۳۸    
اقتصادنیوز: روزنامه اعتماد با صادق زیباکلام، استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در باره بازنشستگی اش گفت وگویی انجام داده است.