جمعه ۳۱ فروردینساعت ۱۰:۰۵Apr 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 1 شهریور 1397 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1397 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 تیر 1397 اقتصاد نیوز 31 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 30 مهر 1397 اقتصاد نیوز 30 آبان 1397 اقتصاد نیوز 30 آذر 1397 اقتصاد نیوز 30 دی 1397 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 1 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 2 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 3 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 4 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 5 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 6 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 7 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 8 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 9 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 10 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 11 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 12 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 13 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 14 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 15 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 16 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 17 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 18 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 19 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 20 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 21 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 22 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 23 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 24 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 25 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 26 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 27 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 28 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 29 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 30 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 31 شهریور 1397 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۲۳:۵۴    
در پی شوخی جناب خان در برنامه خندوانه با محسن رضایی وی در حساب اینستاگرام منتسب به خود واکنش نشان داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۱:۳۵    
اقتصادنیوز: "کردیت سویس" (Credit Suisse) یکی از بزرگترین بانک های سوئیس مبلغ قریب به 5 میلیارد فرانک سوئیس را بلوکه کرده تا تحریم های روسیه از طرف آمریکا را نقض نکند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۰:۴۷    
اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان اهر از دستگیری عامل اصلی اسیدپاشی در شهرستان اهر خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۱۰:۰۰    
اقتصاد نیوز:پرسپولیس با تساوی مقابل نفت آبادان دو رکورد منفی ثبت کرد که در همه این سال های جزو بهترین های آن بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۹:۵۸    
اقتصادنیوز: دبیرکل مشترک اتاق بازرگانی ایران عراق با بیان این که برای صادرات به عراق، چشم انداز 15 میلیارد دلاری داریم گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۹:۱۳    
اقتصاد نیوز:پرسپولیس دیشب در هفته پنجم لیگ برتر در آبادان مقابل صنعت نفت با تساوی یک بر یک متوقف شد. مدافعان پرسپولیس که از ابتدای فصل با کمترین اشتباه لیگ را پشت سر گذاشته بودند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۹:۱۳    
اقتصاد نیوز:به دنبال افشای عکس های گوگل پیکسل 3 ایکس ال (Google Pixel 3 XL)، حالا یک وب سایت روسی با انتشار بررسی جامع پیکسل 3 ایکس ال، جای هیچ ابهامی را در مورد پرچمدار گوگل باقی نگذاشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۹:۱۳    
اقتصاد نیوز:بانوی پیر از شرکت در مرحله گروهی مهمترین تورنمنت باشگاهی دنیا درآمدی کسب می کند که به مراتب بیشتر از دیگر تیم های ایتالیایی حاضر در این رقابت هاست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۹:۱۳    
اقتصاد نیوز:برترین بازیکن دو هفته ابتدایی پرسپولیس در این فصل، در سه دیدار اخیر روی دور بدشانسی افتاده است و نتوانسته به خواسته خود دست یابد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۹:۱۳    
اقتصاد نیوز: برخی مشخصات آیفون 2018 اقتصادی اپل به عنوان جانشینی برای آیفون SE فاش شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۹:۱۳    
اقتصاد نیوز: برخی از رسانه ها خبرداده اند که احتمال ورود کاپیتان اسبق تیم استقلال تهران به حوزه مدیریتی این باشگاه وجود دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۸:۱۶    
اقتصاد نیوز،گروهی از هواداران شیاطین سرخ برای ترغیب مالکان این باشگاه به اخراج مدیر اجرایی شان، دست به اقدام جالبی زده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۲ - ۰۰:۰۰    
طی پژوهش جدیدی که در امپریال کالج لندن انجام شده، دانشمندان ماده گیاهی جدیدی در ناحیه آیاهواسکا (ayahuasca) در منطقه آمازون پیدا کردند که می تواند تجربه "شبه مرگ" را در ذهن انسان ایجاد کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۳:۳۶    
16 سناتور جمهوریخواه آمریکا روز پنجشنبه در نامه ای به وزیر خزانه داری این کشور، خواستار قطع دسترسی ایران به شبکه مالی سوئیفت شدند و هشدار دادند که عدم توفیق در این زمینه ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۳:۳۰    
ساعاتی بعد از آنکه بیریتیش ایرویز اعلام کرد، پروازهای خود به تهران را از ماه سپتامبر متوقف خواهد کرد، خطوط هوایی فرانسه نیز اعلام کرد که پروازهایش به تهران را متوقف خواهد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۳:۲۷    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز پنجشنبه به گمانه زنی رسانه ها درباره افزایش احتمال استیضاحش واکنش نشان داد و مدعی شد که اگر چنین اتفاقی رخ دهد، بازار این کشور سقوط خواهد کرد .
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۳:۲۷    
وزیر امور خارجه روسیه در گفت وگوی تلفنی با همتای آمریکایی خود، واشنگتن را به نقض قرارداد دوجانبه همکاری حقوقی در عرصه کیفری متهم کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۳:۰۶    
یک روزنامه عربی پیام های ردوبدل شده بین حسن نصرالله و حوثی ها را مورد ارزیابی قرار داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۱:۵۹    
شبکه تلویزیونی المسیره شامگاه پنجشنبه گزارش داد، در 48 ساعت اخیر 140 تن از مزدوران وابسته به ائتلاف سعودی در درگیری با ارتش و کمیته های مردمی یمن کشته شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۱:۴۳    
معاون وزیر امورخارجه روسیه اعلام کرد: اصرار آمریکا در مورد برکناری بشار اسد از مقام رئیس جمهوری سوریه مانع توافق برای حل و فصل مسائل این کشور می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۱:۱۹    
به دنبال انتشار اخباری در خصوص ملاقات محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر امورخارجه قطر با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، دوحه با صدور بیانیه ای به طور تلویحی این اخبار را تایید کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۱:۱۰    
بر اثر ریزش غار یخی کوهرنگ حدود 10 نفر زیر آوار یخ گرفتار شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۰:۵۵    
اقتصادنیوز: اتحادیه اروپا امروز پنجشنبه اول شهریور، 18 میلیون یورو را به عنوان بخش نخست بسته حمایتی 50 میلیون یورویی که قرار است به ایران اختصاص دهد به تصویب رساند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۰:۴۳    
اقتصادنیوز: به نظر می رسد اتحادیه اروپا از فراخوان بریتانیا برای تشدید تحریم ها علیه روسیه به مانند آمریکا استقبال نکرده است. این مطلب را یک دیپلمات اروپایی در بروکسل به خبرگزاری رویترز گفته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۰:۲۵    
اقتصادنیوز: استفان دی میستورا تاریخ 20 الی 21 شهریور را به عنوان زمان رسمی برگزاری دیدار روسای جمهوری روسیه، ایران و ترکیه در ژنو اعلام کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۹:۵۸    
اقتصادنیوز: مشاور امنیتی آمریکا خبر از تلاش آمریکا در خروج تمام نیروهای نظامی ایرانی از سوریه داد و خاطرنشان کرد، پوتین هم نباید از این ماجرا ناراضی باشد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۹:۳۷    
اقتصادنیور: یک مقام کابینه بریتانیا هشدار داده است که اگر توافق برکسیت به سرانجام نرسد ممکن است بریتانیایی های مقیم کشورهای عضو اتحادیه اروپا دسترسی به بانک های انگلیس را از دست بدهند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۸:۵۹    
اقتصادنیوز: یک گزارشگر ویژه شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد تحریم های آمریکا علیه ایران را ناقض تمامی معیارهای لازم برای اعمال محدودیت های یک جانبه و موجب فقیرتر شدن میلیون ها شهروند ایرانی خواند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۸:۴۷    
اقتصادنیور: بودجه سازمان ملل متحد برای تأمین سوخت مورد نیاز 250 نهاد فعال در زمینه حقوق بشر در نوار غزه رو به اتمام است. دلیل کسری بودجه سازمان ملل برای نوار غزه تصمیم دونالد ترامپ است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۸:۲۳    
اقتصادنیوز: پروازهای خطوط هوایی انگلیس دو سال پیش و پس از توافق هسته ای ایران و 1+5 برقرار شده بود. این اقدام خطوط هوایی انگلیس ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۷:۳۸    
اقتصادنیوز: اتحادیه اروپا می گوید این 18 میلیون یورو بخش نخست بسته حمایتی 50 میلیون یورویی است که قرار است این اتحادیه به ایران اختصاص دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۶:۳۸    
اقتصادنیوز: داعش یک پیام صوتی جدیدی منتشر کرده که ظاهرا متعلق به ابوبکر بغدادی، رهبر این گروه است. در این پیام دعوت به ادامه "جهاد" و حملاتی در غرب شده و شکست داعش در سوریه و عراق نیز "امتحان خداوند" ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۶:۲۹    
اقتصادنیوز: دولت ونزوئلا با حذف 5 صفر از نرخ برابری بولیوار به دلار آمریکا، فرمول جادویی خود را برای نجات اقتصاد از فقر مطلق، تورم 6 رقمی و پول بی ارزش اجرا کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۶:۰۸    
اقتصادنیوز: داعش با انتشار یک پیام کوتاه مسئولیت حمله پاریس را برعهده گرفت. این در حالی است که تحقیقات پیرامون این حمله کماکان ادامه دارد و مسئولان امنیتی فرانسه از اظهار نظر قطعی درباره انگیزه فرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۶:۰۲    
اقتصادنیوز: مقامات دولت مجارستان توزیع غذا بین پناهجویانی که از ابتدای ماه جاری میلادی در مناطق مرزی این کشور با صربستان متوقف شده اند را قطع کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۵:۵۶    
اقتصادنیوز: مقامات سعودی تاکید کرده اند که طرح عرضه بخشی از سهام آرامکو سعودی لغو نشده است. مقامات سعودی خبر لغو برنامه فروش سهام شرکت نفتی دولتی را رد کرده و گفته اند این برنامه به موقع اجرا خواهد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۵:۴۷    
اقتصادنیوز: به گفته ظریف، تلاش آمریکا برای سرنگونی دولت ایران ناکام خواهد ماند. ظریف این را پس از اعلامیه پومپئو درباره تشکیل "گروه اقدام ایران" گفته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۵:۳۸    
اقتصاد نیوز: آیا زمان خرید طلا و نقره فرا رسیده؟ در یک نگاه اجمالی طلا دلیل کافی برای ادامه صعود ندارد. در صورت رشد به سطوح مقاومتی به قیمت های 1210 تا 1240 دلاری برخورد خواهد کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۴:۰۳    
اقتصادنیوز: دونالد ترامپ در توئیتی نوشت که اعترافات مایکل کوهن، وکیل مدافع سابق او، "داستان پردازی" بوده است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۹    
اقتصاد نیوز: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اعلام بازنگری مجدد کروکی ها برای مقابله با تصادفات ساختگی گفت: اگر در مواردی تشخیص ساختگی بودن تصادف داده شود، قطعا برخورد خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۳    
اقتصاد نیوز:رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی در صبح روز پنجشنبه را تشریح کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۳:۳۴    
اقتصاد نیوز:نماینده مردم قزوین در مجلس بدون اشاره به تعداد امضاها، از تهیه طرح مالیات بر عایدی مسکن در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۳:۳۱    
اقتصاد نیوز:ماجرای حذف زهرا نعمتی چیزی فراتر از یک فاجعه بود. تمام تلاش های یک قهرمان به دلیل یک اشتیاه در زمان بندی به باد رفته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۳:۲۸    
اقتصاد نیوز:سرپرست باشگاه استقلال خطاب به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: آقای گرشاسبی! به عنوان یک فرد فوتبالی نصیحت می کنم که پیگیر بازی جوانمردانه باشید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۳:۰۷    
اقتصاد نیوز:سرمربی فصل گذشته سپیدرود دوباره به این تیم بازگشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۳:۰۷    
اقتصادنیوز: هایکو ماس، وزیر امور خارجه آلمان، برای حفظ برجام و خنثی کردن اثرات منفی ناشی از تحریم ایران از سوی آمریکا ایده راه اندازی نسخه شبکه بانکی سوئیفت بدون آمریکا را ارائه کرده بود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۷    
اقتصاد نیوز: سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری موتورسواران هنجارشکن شمال پایتخت خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۱    
اقتصاد نیوز:بیماری قلبی یکی از بیماری های خطرناک اما رایج در کشورمان است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۲:۴۵    
اقتصاد نیوز:پرونده بازیکن تیم پرسپولیس از سوی کمیته اخلاق مورد بررسی قرار می گیرد و اگر نیاز به صدور رای باشد حتما این اتفاق صورت خواهد گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۲:۴۲    
اقتصاد نیوز:وزیر آموزش و پرورش در توییتی نسبت به بازتاب گسترده ویدیو بازدید از مدرسه جنوب تهران و گفت وگو با دانش آموزان واکنش نشان داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۲:۳۳    
اقتصاد نیوز:مهاجم تازه وارد استقلال در اولین نمایش فیکس خود نتوانست گره از کار تیم شفر باز کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۲:۲۴    
اقتصاد نیوز:مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص اصرار مدیران باشگاه استقلال نسبت به برگزاری بازی سوپر جام واکنش جالبی نشان داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۲:۱۵    
اقتصاد نیوز:روز دوم از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال امروز (پنجشنبه) با سه دیدار پیگیری می شود که در یکی از این مسابقات پرسپولیس در آبادان میهمان صنعت نفت است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۶    
اقتصاد نیوز: ولیعهد عربستان در دیدار با فرمانده ستاد ارتش پاکستان به مسائل مهم سیاسی و امنیتی منطقه اشاره کرده به بحث و تبادل نظر پرداخت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۱:۲۶    
اقتصاد نیوز: سناتورهای آرژانتینی در راستای تحقیقات مرتبط با فساد، به بررسی مایلمک رئیس جمهوری سابق این کشور رای مثبت دادند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۱:۱۰    
اقتصاد نیوز: صبح امروز در ساعت 9 و 49 دقیقه، زمین لرزه 4,7 ریشتری شهرستان رابر را لرزاند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۱:۱۰    
اقتصاد نیوز: در پی اجرای مجازات های تجاری آمریکا علیه چین، پکن اعلام کرد اقدامات تجاری تلافی جویانه ای علیه واشنگتن به اجرا خواهد گذاشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۱:۱۰    
اقتصاد نیوز: بعد از حذف نرخ دلار از سامانه سنا در روزهای گذشته، امروز بار دیگر با نرخ 10 هزار و 480 تومان به سامانه برگشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۵۸    
اقتصاد نیوز: زهرا نعمتی بر اثر سهل انگاری مسئولان تیروکمان از بازیهای آسیایی حذف شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۵۸    
اقتصاد نیوز: وزیر امور خارجه روسیه در پاسخ به سخنان روز گذشته مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که تمامی نیروهای حاضر در خاک سوریه که بدون دعوت دمشق در آنجا حضور دارند باید خاک آن کشور را ترک کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۴۹    
اقتصاد نیوز: رئیس سازمان نظام پزشکی همدان گفت: همزمان با روز پزشک طرح جدید دفترچه تامین اجتماعی که منقش به تصویر بوعلی سینا است، رونمایی می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۴۶    
اقتصاد نیوز: وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که شعارهای آمریکا درباره تلاش برای برقراری صلح در افغانستان حقیقت ندارد زیرا آمریکا دعوت روسیه برای حضور در نشست صلح مسکو را نپذیرفته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۴۶    
اقتصاد نیوز: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از ترافیک نیمه سنگین در تمامی محورهای منتهی به استان های شمالی کشور خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۴۶    
اقتصاد نیوز: چین در واکنش به اقدام آمریکا در وضع تعرفه های گمرکی 16 میلیارد دلاری بر کالاهای تولیدی خود اعلام کرد که به سازمان تجارت جهانی شکایت خواهد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۲۵    
اقتصاد نیوز: نتایج نهایی دوره های کارشناسی ارشد سال 97 دانشگاه آزاد اسلامی دهه اول شهریورماه اعلام می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۲۵    
اقتصاد نیوز: جنبش فتح: بدون قدس هیچ راه حل و صلحی وجود نخواهد داشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۲۵    
اقتصاد نیوز: سخنگوی جنبش مردمی انصارالله یمن اظهارات جنجالی وزیر یک وزیر سعودی درباره حضور فلسطینیان برای ادای فریضه حج و تمجید از رژیم صهیونیستی را خطرناک توصیف کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۲۵    
اقتصاد نیوز: بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای اول شهریورماه، اعلام کرد که طی آن نرخ 17 ارز از جمله یورو وپوند نسبت به روز سه شنبه افزایش و قیمت 15 واحد پولی کاهش یافت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۱۳    
اقتصاد نیوز: وزارت خارجه افغانستان اعلام کرد که دولت افغانستان در نشست صلح مسکو شرکت نخواهد کرد زیرا هر اقدامی در روند صلح باید به رهبری دولت افغانستان صورت گیرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۱۳    
اقتصاد نیوز: دستیار دبیرکل سازمان ملل در امور سیاسی درباره اتمام ذخایر سوخت و دارو در غزه هشدار داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۰۳    
اقتصاد نیوز: سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به برخورد دو سواری پژو در اتوبان تهران- ساوه اظهار داشت: بر اثر این حادثه دو مسافر جان خود را از دست دادند و 5 نفر دیگر مصدوم شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۰:۰۳    
اقتصاد نیوز: جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران درباره اینکه چرا حوزه های دیگر مانند موشکی پیش نرفته است، گفت: تکنولوژی خودرو پیچیده تر از موشک نیست؛ زیرا در حوزه های دیگر وابستگی فکری وجود دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۷    
اقتصاد نیوز: تخلیه و بارگیری کالا در بنادر کشور طی 5 ماه ابتدایی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 8.3 درصد کاهش یافت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۴    
اقتصاد نیوز: شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای الزام مالکان به اجاره دادن واحدهای مسکونی خالی طرحی را تهیه کردند که بزودی در صحن علنی بررسی می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۴۵    
اقتصاد نیوز: وزارت خارجه آمریکا از رایزنی مایک پامپئو با وزیر خارجه اردن در واشنگتن درباره روابط دوجانبه، سوریه و مسائل منطقه غرب آسیا خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۴۵    
اقتصاد نیوز: ابوبکر البغدادی سرکرده (تروریست های) داعش در نخستین بیانیه ای که تقریبا در یک سال اخیر منتشر کرده است از پیروان خود خواست با وجود مشکلات به ایستادگی (ادامه حملات تروریستی) خود ادامه دهند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۳۰    
اقتصاد نیوز: در پی آنکه وزیر مسکن سابق استرالیا امروز پنج شنبه از به چالش کشیدن دوباره رهبری حزب به دست نخست وزیر کشورش برای دومین بار در یک هفته سخن گفت، دولت استرالیا در هرج و مرج فرو رفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۲۴    
اقتصاد نیوز: شبکه الجزیره قطر از تصمیم عربستان سعودی برای توقف عرضه سهام شرکت ملی نفت 039;آرامکو039; در بورس خبر داد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۲۴    
اقتصاد نیوز: مسافرت شهروندان جمهوری آذربایجان به ایران ، در هفت ماه سال جاری میلادی ، با 31.2 درصد افزایش نسبت به دوره مشابه سال پیش به 603 هزار و 552 نفر رسیده است .
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۱۵    
اقتصاد نیوز: نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی گفت که کمیته تحقیق و تفحص از هلدینگ پتروشیمی باختر از سوی کمیسیون اقتصادی تشکیل می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۱۵    
اقتصاد نیوز: معاون فنی عمرانی فرمانداری تهران از احداث تونل زیرگذر در میدان ونک خبر داد و گفت: برای جلوگیری از ازدحام در این منطقه باید تونل احداث شود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۰۹    
اقتصاد نیوز: سهیلا سهی موفق شد در رده ششم درساژ انفرادی جای بگیرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۰۹    
اقتصاد نیوز: یک گروه تحقیقاتی در ایالات متحده آمریکا بعد از تجزیه و تحلیل تصاویر ماهواره ای جدید اعلام کرد کره شمالی کار برچیدن سایت آزمایش موتورهای موشکی این کشور را متوقف کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۰۹    
اقتصاد نیوز: یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت که طرح شفافیت رای نمایندگان از آذرماه سال گذشته تقدیم هیات رئیسه مجلس شده و هنوز در دستور کار قرار نگرفته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۵۱    
اقتصاد نیوز: منابع خبری اعلام کردند که پس از گذشت چهار روز از گشایش گذرگاه ابوالظهور، هزار غیر نظامی دیگر وارد مناطق تحت کنترل دولت سوریه در استان ادلب شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۵۱    
اقتصاد نیوز: در پی کاهش ذخایر نفت خام آمریکا بهای نفت روز چهارشنبه در بازار های جهانی افزایش قابل توجه داشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۵    
اقتصاد نیوز: مسابقات سنگنوردی در پنجمین روز از بازی های آسیایی 2018 آغاز شد و نمایندگان ایران در مرحله مقدماتی ماده سرعت به رقابت پرداختند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۵    
اقتصاد نیوز: مدیرعامل آب منطقه ای سیستان و بلوچستان گفت : تراز آب های زیرزمینی استان در سال آبی 95-96 نسبت به دراز مدت 275 درصد کاهش داشته و همچنان در حال کاهش است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۲    
اقتصاد نیوز: استرالیا که در جنگ تجاری علیه چین موضع آمریکا را دنبال می کند، اعلام کرد: فعالیت شرکت مخابراتی هواوی چین در زیرساخت های ارتباطی این کشور ممنوع است که این اقدام احتمالا تنش های میان ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۲    
اقتصاد نیوز: امروز، اول شهریور زادروز ابن سینا و روز پزشک است. او که بزرگ ترین دانشمند، فیلسوف و پزشک بزرگ ایرانی در جهان اسلام است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۴۲    
اقتصاد نیوز: به گفته یک خبرنگار فاکس نیوز که با ترامپ مصاحبه داشته است، رئیس جمهوری آمریکا برای عفو مدیر سابق کمپین انتخاباتی خودش که اخیرا در پرونده تقلب بانکی و مالیاتی محکوم شده ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۲۷    
اقتصاد نیوز: رویترز به نقل از دو مقام آمریکایی اعلام کرد که وزیر امور خارجه آمریکا درصدد انتصاب زلمای خلیلزاد به عنوان نماینده ویژه خود در امور افغانستان است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۱۵    
اقتصاد نیوز: شهربانو منصوریان مقابل ووشوکار چینی شکست خورد و نقره گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۱۵    
اقتصاد نیوز: استاد اقتصاد کاربردی دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا در مقاله ای نوشت که راه عبور سه کشور ایران، ترکیه و روسیه از تحریم های مالی آمریکا ایجاد بلوک طلا برای تثبیت بهای طلا در کشورهایشان است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۱۲    
اقتصاد نیوز: رئیس جمهور آمریکا بار دیگر بر قصد خود برای اعمال تعرفه بر واردات خودرو از اتحادیه اروپا تاکید کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۸:۱۲    
اقتصاد نیوز: سرپرست اسبق وزارت اقتصاد با بیان این که تورم ناشی از ایجاد بازار دوم ارز از همین حالا هم آغاز شده است، گفت: در حوزه های مربوط به اقلامی مانند لبنیات، فولاد، میلگرد، پروفیل ...