جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۰:۳۵Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 24 شهریور 1397 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1397 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 تیر 1397 اقتصاد نیوز 31 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 30 مهر 1397 اقتصاد نیوز 30 آبان 1397 اقتصاد نیوز 30 آذر 1397 اقتصاد نیوز 30 دی 1397 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 1 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 2 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 3 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 4 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 5 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 6 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 7 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 8 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 9 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 10 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 11 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 12 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 13 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 14 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 15 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 16 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 17 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 18 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 19 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 20 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 21 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 22 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 23 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 24 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 25 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 26 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 27 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 28 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 29 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 30 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 31 شهریور 1397 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۲۱:۴۳    
اقتصادنیوز : مشاور پارلمانی شهردار تهران درباره دلایل نمایندگان متقاضی تحقیق و تفحص از شهرداری و مجموعه شهرآفتاب را برشمرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۶ - ۰۹:۲۴    
اقتصادنیوز: روزنامه جوان نوشت: روزنامه اعتماد روز گذشته تیتر و عکس صفحه یک خود را به محمد توسلی، دبیرکل نهضت آزادی اختصاص داد و نوشت: شاید هیچ طیف و حزبی از اصلاح طلبان ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۷:۵۲    
اقتصادنیوز؛ در پی انتقادات برخی اصولگرایان به مصاحبه شهیندخت مولاوردی با خبرگزاری آسوشیتدپرس، دستیار ویژه رئیس جمهور فایل صوتی مصاحبه با این خبرگزاری آمریکایی را منتشر کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۵:۱۵    
اقتصادنیوز؛ تصویری از فرزند ارشد رهبر انقلاب در فضای مجازی منتشر شده است که وی در مراسم عزاداری در بین مردم حضور دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۴:۴۰    
اقتصادنیوز: خائر بولسونارو ، کاندیدای ریاست جمهوری راست افراطی برزیل که هنگام حضور در کمپین انتخاباتی مورد اصابت چاقو قرار گرفت و در بخش مراقبت های ویژه قرار دارد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۴:۲۴    
اقتصادنیوز؛ همایون شجریان به همراه کیخسرو پورناظری، سوم مهر در ترکیه کنسرت رایگان برگزار می کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۳:۵۳    
اقتصادنیوز؛ عکس ریحانه درفشی در روزهای گذشته به عنوان عامل رسوایی شورای شهر بابل دست به دست چرخیده و صفحات مجازی را درنوردیده اما او تنها قربانی یک خصومت احتمالا شخصی شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۱۰:۰۵    
اقتصادنیوز: معاون سیاسی دادستان مرکز خراسان رضوی از محکومیت یک جاسوس در مشهد خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۹:۳۱    
اقتصاد نیوز:تلفن های هوشمند امروزی تقریبا برای هر کاری یک سری ابزار خاص و کاربردی دارند. برای عکاسی که دیگر توسعه دهنده های اپ طوری سنگ تمام گذاشتند تا اپ استور و گوگل پلی پر شود از اپلیکیشن هایی که ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۹:۲۵    
اقتصاد نیوز:مدیر اجرایی بلک بری از احتمال نفوذ هکرها به سیستم هوش مصنوعی خودروهای بدون راننده و سواستفاده از آن ها برای کشتن مردم ابراز نگرانی کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۹:۲۲    
اقتصاد نیوز:مدافع استقلال در تلاش است تا اتفاق های تلخ اول فصل را جبران کند و خاطره این بازی ها را از ذهن هواداران تیمش پاک کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۹:۱۶    
اقتصاد نیوز:فناوری 5G باعث به وجود آمدن چالش هایی در طراحی گوشی های هوشمند شده است. چیپ های 5 جی گوشی ها را با مشکلات حرارتی مواجه می کنند که باید سازندگان به دنبال راهی برای حل آن باشند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۹:۱۰    
اقتصاد نیوز:مدیر هواوی به در مصاحبه با یکی از روزنامه های آلمانی، از عرضه موبایل منعطف خود تا یک سال دیگر خبر داد. گوشی انعطاف پذیر هواوی می تواند یکی از متفاوت ترین محصولات این شرکت چینی باشد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۹:۰۴    
اقتصاد نیوز: اخیرا بنز یک تیزر توسعه ای- مقایسه ای جدیدترین نسل GLE خود را درست در آستانه نمایشگاه خودرویی پاریس به نمایش گذاشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۹:۰۱    
اقتصاد نیوز:سرمربی پرسپولیس در بازی با نساجی سرانجام به چند بازیکن جوانش بازی داد اما باز هم در مورد تعویض یکی از بازیکنانش کار همیشگی خود را انجام داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۸:۵۲    
اقتصاد نیوز:کارمندان گوگل پس از مطمئن شدن از توسعه ی موتور جستجوی چینی توسط این شرکت، استعفا دادن را به همکاری در این پروژه ترجیح داده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۸:۴۵    
اقتصاد نیوز:شاید شما نیز جزو آن دسته از کاربرانی باشید که تجربه خروج ناگهانی و بدون دلیل اپلیکیشن اینستاگرام و قطع شدن دسترسی کاربر به آن را داشته و نمی دانستید باید چگونه دوباره وارد آن شوید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۸:۳۶    
اقتصاد نیوز: در همه این سال ها مطالب بسیاری در مورد تشابه فوتبال و زندگی منتشر شده است. اینکه این ورزش شگفت انگیز، بُرشی واقعی از زندگی آدم هاست و نشان دهنده خلق و خوی جمعی یک ملت است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۸:۳۶    
اقتصاد نیوز: برای خرید خودرو چانگان در بازار باید از 110 میلیون تا 142 میلیون تومان هزینه کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۸:۳۰    
اقتصاد نیوز:محبوبیت کریستیانو رونالدو، باعث تقاضای گسترده برای خرید پیراهن تیم فوتبال یوونتوس شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۸:۲۴    
اقتصاد نیوز:علی کریمی با برد برابر ملوان بندرانزلی در بازی روز جمعه به اولین برد خارج از خانه دوران مربیگری خود دست یافت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۸:۱۵    
اقتصاد نیوز:شرکت ادوب (Adobe ) در به روزرسانی های امنیتی خود، 10 آسیب پذیری را در محصولات فلش پلیر (Flash Player ) و ColdFusion برطرف کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۸:۱۲    
اقتصاد نیوز:نائومی اوساکا با شکست الگویش، سرنا ویلیامز، توانست نخستین ژاپنی لقب بگیرد که فاتح گرند اسلم می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۸:۱۲    
اقتصاد نیوز:گوگل مشغول ابداع خدمتی است که جستجوی کاربر در اینترنت را با شماره تماس او مرتبط می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۳:۲۸    
اقتصادنیوز:عضو مجمع روحانیون می گوید تصویب قوانین FATF در ایران، دست کشورهای اروپایی را برای مواجهه حقوقی با آمریکا بازمی گذارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۳:۱۹    
اقتصادنیوز:روزنامه اصلاح طلب آرمان روز گذشته به استقبال انتصابی رفته که طی آن قرار است یک خانم اهل سنت بلوچ به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران عازم کشور برونئی شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۰:۱۷    
اقتصادنیوز :یگان پهپادی یمن مواضع نظامیان ائتلاف سعودی در استان الجوف را هدف قرار داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۳:۵۰    
اقتصاد نیوز: چند روزی است که در خصوص محاسبات اغراق شده، بسیاری این خبر که درباره برابری کل مبلغ پیش خرید از سایپا با ارزش شرکت های بزرگ خودروسازی مانند بنز، لامبورگینی شورولت و.. ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۳:۴۷    
اقتصادنیوز : به تازگی به فهرست مشاهیری که سنگ قبرشان سرقت یا شکسته شده محمد علی فروغی نیز اضافه شده است .
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۳:۴۷    
اقتصادنیوز : سید احمد خمینی انتقادات وارده درباره نحوه حضور در مراسم عزاداری سید الشهدا (ع) از سوی مردم را وارد دانسته و عذرخواهی کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۳:۱۶    
اقتصادنیوز : وزیر دفاع آلمان گفت که احتمال حضور نیروهای کشورش در بلندمدت در خاورمیانه را رد نمی کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۳:۱۶    
اقتصادنیوز : امید کیلر رییس شورای روابط بازرگانی ترکیه ایران پیشنهاد کرد که در پی گسترش روابط سیاسی و اقتصادی و توافق بر سر تجارت با ارز ملی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۳:۱۶    
اقتصادنیوز : دادگاهی در مصر حکم بازداشت علاء و جمال پسران حسنی مبارک دیکتاتور پیشین مصر و سه فرد دیگر را به اتهام آنچه تقلب و دستکاری در بورس خوانده شده است، صادر کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۲:۴۶    
اقتصادنیوز :وزارت امور اقتصاد طی گزارشی از کشف وقوع 31 فقره پرونده خسارت جعلی به منظور دریافت خسارت غیر حق و کلاهبرداری در یکی از شعب شرکت های بیمه ای طی سال های 1392 تا 1396خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۲:۴۶    
اقتصادنیوز : برخی منابع عراقی اعلام کردند که نیروهای امنیتی این کشور برخی از مظنونین حمله به کنسولگری ایران در بصره را دستگیر کرده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۲:۴۶    
اقتصادنیوز : حادثه برخورد جرثقیل با هیات عزاداران حسینی در روستای طبس سبزوار 15مصدوم داشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۲:۴۶    
اقتصادنیوز :رییس سازمان اداری و استخدامی کشور درباره ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان، گفت: این قانون تغییری در دستگاه های اجرایی ایجاد نمی کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۲:۴۶    
اقتصادنیوز: رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان از تامین مایحتاج مورد نیاز مردم در استان خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۲:۴۶    
اقتصادنیوز : یک روزنامه انگلیسی از تلاش های اتحادیه اروپا در یافتن ساز و کار مناسب جهت ادامه تعامل مالی با ایران با وجود فشارهای آمریکا خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۲:۱۵    
اقتصادنیوز : سفارت آمریکا در آلمان از توقف روابط تجاری شرکت آلمانی اس ام اس گروپ با ایران خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۲:۱۵    
اقتصادنیوز : با غیبت جان توشاک و فرزند او که به سرمربی ولزی مشاوره می دهد، شایعات مبنی بر جدایی او از این تیم قوت گرفته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۲:۱۵    
اقتصادنیوز :رئیس جمهور با تسلیت رحلت آیت الله حاج شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی، از درگاه خداوند برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۲:۱۵    
اقتصادنیوز : از بین بردن سوسک و جلوگیری از بازگشت دوباره ی آن با روش های مختلفی مانند استفاده از حشره کش یا دیگر وسایل و ابزارهای بازدارنده آرامش را به زندگی شما باز می گرداند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۱:۴۵    
اقتصادنیوز : بارسلونا با وجود اینکه گل نخست را از رئال سوسیداد دریافت کرد، توانست نتیجه را جبران کند و سه امتیاز بازی را به دست آورد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۱:۴۵    
اقتصادنیوز :معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه "عدالت جنسیتی باید در کشور مورد توجه واقع شود" ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۱:۱۵    
اقتصادنیوز : منابع افغان اعلام کردند که بر اثر انفجار یک مین کنار جاده ای در مرکز ولایت پروان افغانستان، 4 نیروی واکنش سریع و یک غیرنظامی کشته شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۱:۱۵    
اقتصادنیوز : جانشین اداره راهنمایی و رانندگی پلدختر از تردد خودروهای دولتی بدون برگ مأموریت در ساعات غیر اداری در سطح شهر پلدختر خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۰:۵۷    
اقتصادنیوز؛ برای دومین بار است که انتشار خبر دیدار و گفت وگوی جان کری وزیر امور خارجه پیشین آمریکا و محمدجواد ظریف جنجال به پا می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۰:۵۷    
اقتصادنیوز :عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات، مجلس، گفت: پرونده حقوق های نجومی در مجلس بسته شده و هر شخصی که در این حوزه تخلف کرده پرونده آن در قوه قضاییه و دادسرای دیوان محاسبات در حال رسیدگی است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۰:۵۷    
اقتصادنیوز :نمایندگان پارلمان عراق امروز شنبه پس از انتخاب رئیس پارلمان، معاون اول وی را تعیین کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۰:۵۷    
اقتصادنیوز : رئیس سازمان امنیت داخلی آلمان که به دلیل اظهارات مناقشه برانگیزش درباره ی ناآرامی های شهر کمنیتس زیر فشار قرار دارد، قصد دارد شمار پرسنل این نهاد امنیتی را دوبرابر کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۰:۲۹    
اقتصادنیوز؛ نیویورک تایمز از شکرآب شدن روابط میان دونالد ترامپ و جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا و احتمال رفتن وی از پنتاگون خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۰:۱۴    
اقتصادنیوز؛ آمریکا خواستار تشکیل نشست فوری شورای امنیت سازمان ملل متحد در روز دوشنبه هفته جاری شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۰:۱۴    
اقتصادنیوز؛ روزنامه انگلیسی تلگراف مدعی شده که هکرهای ایرانی با نفوذ به وبسایت دانشگاه های برتر بریتانیا نفوذ کرده و مقالات و اسناد مهمی را ربوده و به فروش رسانده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۰:۱۴    
اقتصادنیوز؛ مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه دیدار کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۲۰:۱۴    
اقتصادنیوز؛ رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: شهردار تهران هم به طور قطع، مشمول اصلاحیه قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان می شود و باید پس از دو ماه محل خدمت خود را ترک کند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۹:۴۴    
اقتصادنیوز؛ نیرو های امنیتی عراق شماری از اغتشاشگران در ناآرامی های اخیر بصره از جمله مظنونان حمله به کنسولگری ایران در این شهر را دستگیر کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۹:۴۴    
اقتصادنیوز؛ وکیل یک استاد دانشگاه آمریکا از بازداشت موکلش در کرانه باختری به اتهام تلاش برای ایجاد اخلال در فعالیت نیرو های امنیتی اسرائیل، خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۹:۱۶    
اقتصادنیوز؛ وزیر جنگ اسرائیل در راستای افزایش همکاری های نظامی با معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان در باکو دیدار کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۹:۱۶    
اقتصادنیوز؛ وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای از دستگیری تعداد 18 نفر از لیدرها و اعضای فعال دسیسه هرمی و کلاهبردارانه جدید با نام فایننشیال (financial) و ارجاع پرونده تخلفات آن ها به مراجع قضایی خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۹:۱۶    
اقتصادنیوز؛ پرواز های مستقیم از پیونگ یانگ، پایتخت کره شمالی به دالیان چین، پس از 12 ماه وقفه، از سر گرفته شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۸:۵۵    
تهران - ایرنا - روزنامه فرانسوی لوپوئن روز شنبه نوشت : اتحادیه اروپا به دنبال نوعی مبادله پایاپای بسیار پیچیده با ایران است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۸:۴۶    
اقتصادنیوز؛ ناصر سراج، رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به تایید طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان توسط شورای نگهبان گفت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۸:۴۶    
اقتصادنیوز: یک استاد دانشگاه اماراتی با اشاره به افزایش اختلافات میان ولیعهد ابوظبی و حاکم دبی، گفت : اختلافات میان این دو نفر به مرحله انفجار رسیده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۸:۴۶    
اقتصادنیوز؛ معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: براساس یک مطالعه علمی، گفت و گو بین اعضای خانواده ها از 2 ساعت در شبانه روز طی 10 سال گذشته، اینک به 20 دقیقه کاهش یافته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۸:۴۶    
اقتصادنیوز؛ بر اساس گزارش تحلیلی وزارت راه و شهرسازی از بازار مسکن، در مرداد ماه سال جاری با افزایش 62 درصدی قیمت و کاهش 28 درصد معاملات مسکن رو به رو بوده ایم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۸:۰۴    
اقتصادنیوز؛ دبیرکل ناتو با اشاره به خرید سامانه اس- 400 از روسیه توسط ترکیه، اعلام کرد: افزایش توان نیروی نظامی، جزو تصمیمات ملی هر کشوری است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۸:۰۴    
اقتصادنیوز: دادگستری استان فارس اعلام کرد: معاون فرماندار مرودشت هم به اتهام رشوه خواری بازداشت شد. پیشتر هم یکی از بخشداران مرودشت و دو تن از کارکنان دولتی از جمله کارشناس عمرانی فرمانداری بازداشت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۸:۰۴    
اقتصادنیوز؛ دادگاه جنائی قاهره دستور بازداشت دو پسر حسنی مبارک، رئیس جمهوری مخلوع مصر را به اتهام فساد مالی صادر کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۵۱    
اقتصادنیوز: استخدام کاربر کامپیوتر خانم جهت موسسه معتبر حوالی مترو فردوسی با شرایط زیر صورت می پذیرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۵۱    
اقتصادنیوز: فروشگاه مهندسین پیشگام جهت تکمیل کادر بخش فنی(تعمیرات نرم افزاری،سخت افزاری تلفن همراه) خود در استان سیستان و بلوچستان از افراد با تجربه،متعهد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۵۱    
اقتصادنیوز: محمد الحلبوسی با کسب 167 رای به عنوان رئیس پارلمان عراق انتخاب شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۵۱    
اقتصادنیوز: شهرداری استانبول ترکیه نام دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا را که پیش از این در ورودی یک زیرگذر در این شهر درج شده بود، پاک کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۵۱    
اقتصادنیوز: لکسوس این فناوری را آینه های دیجیتال خارجی می نامد و ادعا می کند که این دوربین ها با اندازه های کوچکتر وسعت بیشتری را به راننده نشان داده و از طرفی قابلیت ایرودینامیکی بیشتری را به خودرو ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۵۱    
اقتصادنیوز؛ دادستان تهران از دستگیری 3 مقام دولتی در چند روز گذشته و بازداشت بودن دختر یکی از وزرای سابق خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۵۱    
اقتصادنیوز؛ فن بینگ بینگ بازیگر 37 ساله چینی که معروف ترین بازیگر کشورش محسوب می شود، سه ماه است ناپدید شده است و خبری از وی در دست نیست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۵۱    
اقتصادنیوز؛ سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به خبر بازداشت یک دانشجوی ایرانی در استرالیا، گفت: به سفارت ایران در کانبرا دستور داده شد تا به سرعت موضوع را از طریق مقامات این کشور پیگیری کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۵۱    
اقتصادنیوز؛ علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به رئیس جمهور قانون اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را برای اجرا ابلاغ کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۵۱    
اقتصادنیوز؛ زمان و مکان تشییع پیکر سعید کنگرانی بازیگر سینمای ایران مشخص شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۵۱    
اقتصادنیوز؛ دادستان عمومی و انقلاب استان البرز از بازداشت مدیرکل سابق بنیاد مستضعفان استان البرز به اتهام اخذ رشوه خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۵۱    
اقتصادنیوز: گزارش امروز قیمت خودرو حکایت ازکاهش یک تا 2 میلیون تومانی قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۵۱    
اقتصادنیوز: امروز روند کلی قیمت ها در بازار تا ظهر نزولی بود اما پس از آن نرخ ها وارد مدار صعودی شدند و شاهد پیش روی قیمت ها تا نزدیکی نرخ های ثبت شده در روز پنجشنبه بودیم ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۷:۵۱    
اقتصادنیوز: جزئیات ایرادات شورای نگهبان به طرح اصلاح قانون مبارزه با پولشویی منتشر شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۶:۳۶    
اقتصادنیوز: شرکت تحلیل گران اطلاعات بین الملل پویا جهت تکمیل کادر فنی خود در بخش توسعه حوزه استار تاپ در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید. / آی استخدام
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۶:۳۳    
اقتصادنیوز: شرکت خدمات مهندسی عصر اندیشه جهت تکمیل متخصصین تیم ساخت و توسعه نرم افزار، کادر خود دراستان فارس،شیراز از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید./ آی استخدام
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۶:۲۴    
اقتصادنیوز: نخست وزیر فعلی عراق معتقد است که پرونده بصره توطئه ای علیه وی بوده تا بتوانند او از گردونه قدرت حذف کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۶:۰۵    
اقتصاد نیوز:سر ظهر بود و هر چهار نفرشان داخل چادر نشسته بودند و با صدای بلند حرف می زدند، آنقدر بلند که گویی چند نفری داخل چادر با هم درگیر شده باشند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۶:۰۲    
اقتصادنیوز: متقاضیان دریافت ارز مسافرتی می توانند به تمام واحدهای ارزی و شعب ارزی_ ریالی بانک تجارت مراجعه کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۵۹    
اقتصاد نیوز:مرحله اول پروژه مرکز پذیره نویسی سلول های بنیادی خون ساز محک با ثبت پنج هزار نمونه HLA از داوطلبان به پایان رسید و نخستین نمونه عملیاتی مسئولیت اجتماعی ایران در حوزه سلول های بنیادی با ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۵۹    
اقتصاد نیوز: مدیرکل امور فراورده های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، از توزیع متمرکز شیرخشک های رژیمی و غذاهای ویژه که مشمول دریافت ارز دولتی هستند، در داروخانه های خاص خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۵۳    
اقتصادنیوز؛ مشاوران و دستیاران وزیر خارجه دولت سابق آمریکا به جدال لفظی میان رییس جمهور و وزیر خارجه ایالات متحده و جان کری واکنش نشان دادند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۵۳    
اقتصادنیوز؛ سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت که شکایت تعدادی از نمایندگان از پروانه سلحشوری و غلامرضا حیدری نمایندگان تهران به دلیل نطق اخیرشان به هیات رسیده که هیات نظارت ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۵۳    
اقتصادنیوز؛ آیت الله مجتهد شبستری (امام جمعه سابق تبریز) و احمدی نژاد در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور داشتند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۵۳    
اقتصاد نیوز: عوامل اورژانس 115 شیروان که دیشب با تماسی تلفنی، در منزل یک بیمار حضور یافته بودند، مورد حمله خانواده وی قرار گرفتند که منجر به مصدومیت یکی از آنان شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۲۸    
اقتصادنیوز؛ مجمع تشخیص مصلحت نظام، لایحه حفاظت و بهره برداری از منابع ژنتیکی کشور را برای 10 سال تصویب کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۲۸    
اقتصاد نیوز:محمد نصرتی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس، تیم پیکان، تراکتورسازی و تیم ملی کشورمان که فصل گذشته عضو تیم نفت تهران بود به جرگه خوانندگان کشورمان پیوست!
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۲۲    
اقتصادنیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه در تولید سنگ آهن به حد نصاب 90 میلیون تن و در تولید مس کاتد از 220 هزار تن خواهیم گذشت، گفت: امسال با تولید 10 تن طلا رکوردشکنی می کنیم.