پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۴:۰۰Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 30 آذر 1397 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1397 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 تیر 1397 اقتصاد نیوز 31 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 30 مهر 1397 اقتصاد نیوز 30 آبان 1397 اقتصاد نیوز 30 دی 1397 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 1 آذر 1397 اقتصاد نیوز 2 آذر 1397 اقتصاد نیوز 3 آذر 1397 اقتصاد نیوز 4 آذر 1397 اقتصاد نیوز 5 آذر 1397 اقتصاد نیوز 6 آذر 1397 اقتصاد نیوز 7 آذر 1397 اقتصاد نیوز 8 آذر 1397 اقتصاد نیوز 9 آذر 1397 اقتصاد نیوز 10 آذر 1397 اقتصاد نیوز 11 آذر 1397 اقتصاد نیوز 12 آذر 1397 اقتصاد نیوز 13 آذر 1397 اقتصاد نیوز 14 آذر 1397 اقتصاد نیوز 15 آذر 1397 اقتصاد نیوز 16 آذر 1397 اقتصاد نیوز 17 آذر 1397 اقتصاد نیوز 18 آذر 1397 اقتصاد نیوز 19 آذر 1397 اقتصاد نیوز 20 آذر 1397 اقتصاد نیوز 21 آذر 1397 اقتصاد نیوز 22 آذر 1397 اقتصاد نیوز 23 آذر 1397 اقتصاد نیوز 24 آذر 1397 اقتصاد نیوز 25 آذر 1397 اقتصاد نیوز 26 آذر 1397 اقتصاد نیوز 27 آذر 1397 اقتصاد نیوز 28 آذر 1397 اقتصاد نیوز 29 آذر 1397 اقتصاد نیوز 30 آذر 1397 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۹:۴۲    
اقتصاد نیوز:2 باشگاه لیگ برتری در صدد جذب هافبک جوان تیم فوتبال پرسپولیس تهران هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۰۸:۲۷    
اقتصاد نیوز: برای خرید یک واحد آپارتمان 85 متری با عمر بنای 12 سال باید در حدود 760 میلیون تومان هزینه کنید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۵:۳۰    
اقتصادنیوز: فردی که اختلال چربی خون دارد لازم نیست فورا چربی را از برنامه غذایی اش حذف کند؛ مهم ترین اقدام کنترل وزن است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۰    
اقتصاد نیوز:رئیس فیس بوک در صدر لیست میلیاردرهای جهان که بخشی از ثروت خود را در سال 2018 از دست داده اند قرار گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۴:۱۲    
اقتصادنیوز؛ روزنامه اصولگرای وطن امروز در گزارشی، اموال و سرمایه هایی که خاندان پهلوی از ایران خارج کردند را بررسی کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۳:۰۳    
اقتصادنیوز: دومین دوره کنگره بین المللی فوتبال کلینیک پس از دو روز به کار خود خاتمه داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۱۲:۳۳    
اقتصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه اتمام مسکن مهر در اولویت دولت است، گفت: تقویت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و نظام پایدار ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۳۳    
اقتصاد نیوز:بیش از 140 خودروی ارزشمند که متعلق به تنها یک نفر است، برای فروش به حراج گذاشته شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۳۳    
اقتصاد نیوز: پرسپولیسی ها پس از چند جلسه تمرین، به تعطیلات 12 روزه رفته اند و پس از پشت سرگذاشتن این ایام، دور جدید تمرینات خود را آغاز خواهند کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۱۲    
اقتصاد نیوز:بعد از جدایی توشاک از تراکتورسازی، این تیم کار خود را با محمد تقوی ادامه داد و با وجود وعده های مالک خود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۱۲    
اقتصاد نیوز:ارز دیجیتال به سرعت در حال پیشرفت است، پس از تلگرام حال نوبت فیسبوک شده تا ارز دیجیتال خود را برای واتساپ عرضه کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۱۲    
اقتصاد نیوز: با شروع فصل سرما و بارش برف در ارتفاعات پیست های اسکی سراسر کشور رفته رفته فصل جدید خود را آغاز می کنند. در این میان پیست توچال نیز آماده پذیرایی از مراجعه کنندگان شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۱۲    
اقتصاد نیوز:واتس اپ قابلیت های جدید و متنوعی را در آپدیت های خود قرار می دهد. آپدیت جدید واتس اپ که به تازگی در دسترس قرار گرفته است، تماس گروهی برای کاربران آیفون را راحت تر می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۹:۱۲    
اقتصاد نیوز:حمید گودرزی در تجربه اجرای زنده شب یلدا شب موفقی را سپری نکرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۲۷    
اقتصاد نیوز:وزارت دادگستری آمریکا علیه دو شهروند چینی به اتهام هک کردن شبکه های رایانه ای اچ پی ای و آی بی اِم متعلق به چندین شرکت و نهاد غربی اعلام جرم کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۲۷    
اقتصاد نیوز:تنیسور نامدار اسپانیایی یک میلیون یورو به سیل زدگان مایورکا اسپانیا کمک کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۱۲    
اقتصاد نیوز:دروازه بان فیلیپین و عضو کاردیف در لیگ برتر انگلیس فقط در بازی نخست برای تیم ملی کشورش بازی خواهد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۱۲    
اقتصاد نیوز:به نظر می رسد که یوتیوب در حال تست و آزمایش سیستم و قابلیت جدیدی بر روی پلتفرمش است تا به کاربران کنترل بیشتری برای تماشای ویدیوهای بعدی بدهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۱۲    
اقتصاد نیوز:به دلایل مختلفی از جمله افشای اطلاعات بسیاری از کاربران شرکتهای بزرگ فناوری، سال 2018 را می توان سال رسوایی های بزرگ دنیای علم و فناوری قلمداد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۸:۱۲    
اقتصاد نیوز:در سال 2018 بدافزار های استخراج ارز مجازی با افزایش چشمگیری رو به رو بوده اند. در سه ماهه ی سوم سال میلادی جاری، 4 میلیون نمونه ی جدید از بدافزار های استخراج سکه های مجازی پیدا شد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۷:۱۲    
اقتصادنیوز: یک بانک دولتی روسیه که توسط آمریکا تحریم شده است دارایی های خود را به دلار نصف می کند و قابلیت پرداخت سپرده های تضمینی خود را از طریق ویزاکارت و مسترکارت به حداقل رسانده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۴:۲۴    
اقتصادنیوز: کیهان در خبری به یک تئاتر حمله کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۳:۵۴    
اقتصادنیوز: کیهان در ستون خبرهای ویژه خود مدعی همکاری گروهک تروریستی مجاهدین خلق و پلیس فرانسه برای سرکوب جلیقه زردها شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۳:۳۹    
اقتصادنیوز: عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی ایران روز جمعه با تبریک یلدا در اینستاگرام نوشت: تسلط و احاطه بر بازار ارز پرقدرت تر از همیشه است و سیاست های بانک مرکزی برای تقویت ارزش پول ملی و واقعی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۱:۱۸    
اقتصادنیوز؛ آسوشیتدپرس از حرکت نخستین ناو هواپیمابر آمریکایی به سمت خلیج فارس بعد از خروج دولت ترامپ از برجام خبر داد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۰:۰۱    
اقتصادنیوز؛ محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه در پیامی توئیتری شب یلدا را تبریک گفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۰:۰۱    
منابع آگاه روز جمعه گفته اند تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای خارج کردن نظامیان این کشور از سوریه در نتیجه گفت وگوی تلفنی او با رئیس جمهور ترکیه انجام شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۰:۰۱    
اقتصادنیوز؛ شورای امنیت سازمان ملل متحد روز جمعه ماموریت نیروهای حافظ صلح سازمان ملل متحد در جولان اشغالی سوریه را به مدت 6 ماه دیگر تمدید کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۰:۰۱    
مدارس فردا دایر است و امتحانات دانش آموزان به غیر از امتحانات نهایی فردا برگزار نمی شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۳:۳۵    
اقتصادنیوز؛ آسوشیتدپرس از حرکت نخستین ناو هواپیمابر آمریکایی به سمت خلیج فارس بعد از خروج دولت ترامپ از برجام خبر داد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۳:۳۵    
شورای اروپا از اعمال تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه به مدت 6 ماه دیگر خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۳:۰۲    
اقتصادنیوز؛ علی ربیعی در یادداشتی نوروز، سیزده بدر، چهارشنبه سوری، یلدا و. .. را درس هایی برای سیاستگذاری فرهنگی و ایران را آمیزه ای از تمام این نمادها و فرهنگ ها دانست که باید پاس داشته شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۷    
اقتصادنیوز؛ دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه نسبت به استقرار محتمل سامانه های موشکی آمریکا در اروپا هشدار داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۴۷    
اقتصادنیوز؛ پادشاه بلژیک استعفای نخست وزیر این کشور را پذیرفت و از دولت او درخواست کرد به عنوان دولت موقت به فعالیت خود ادامه دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۱۱    
اقتصادنیوز؛ مسئول دفتر نیروهای دموکراتیک سوریه (کردهای مورد حمایت آمریکا) گفت: تروریست های داعش در حملات دیشب و امروز خود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۵    
اقتصادنیوز: رئیس جمهوری روسیه گفت با رویگردانی دنیا از دلار آمریکا، نقش ارز ملی روسیه در حال افزایش است مخصوصاً در پرداختهای بین اعضای اتحادیه اقتصادی اوراسیا.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۹    
اقتصادنیوز؛ سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه با اشاره به طرح آمریکا برای حل مسئله اسرائیل و فلسطین موسوم به معامله قرن، گفت: واضح است که توافق بدون آمریکا حاصل نمی شود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۹    
اقتصادنیوز: قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز جمعه به روند صعودی خود ادامه داد و به بالاترین سطح در 6 ماه اخیر رسیده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۶    
اقتصادنیوز: وزیر خارجه ایالات متحده جشن طولانی ترین شب سال را به ایرانیان تبریک گفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۰    
اقتصادنیوز: یگان های مدافع خلق و نیروهای دمکراتیک سوریه از چند روز قبل در بیم حمله نظامی جدید ترکیه به سر برده و فرانسه را به کمک طلبیده بودند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۱:۴۷    
اقتصادنیوز: شرکت نفت و گاز توتال فرانسه در پرونده توافق گازی سال 1997 با ایران از سوی دادگاه به پرداخت 500 هزار یورو جریمه محکوم شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۱:۴۱    
اقتصادنیوز: علی رغم ادعای مقام های آمریکا مبنی بر اینکه تحریم ها اثری بر مبادلات مربوط به مواد غذایی ندارند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۱:۲۹    
اقتصادنیوز: در پاسخ به اعتراضات "جلیقه زردها" پارلمان فرانسه مجموعه ای از معافیت های اجتماعی و مالیاتی را تصویب کرد. مکرون مایل است دل معترضان را به دست آورد، اما منتقدان روش های او را درست نمی دانند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۲۰:۱۱    
اقتصادنیوز؛ رویترز به نقل از دو منبع آگاه خبر داد که شرکت ملی سوخت چین احتمالا به علت نگرانی از تحریم های آمریکا، واحد بانکی خود را از انجام اکثر خدمات مالی مرتبط با ایران خود، منع خواهد کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۰    
اقتصادنیوز؛ زلزله 3.4 ریشتری شهر یاسوج را لرزاند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۰    
اقتصادنیوز؛ هواپیمایی با پرواز اختصاصی برای کمیته مستقل انتخابات ملی (CENI) جمهوری دموکراتیک کنگو امروز (جمعه) سقوط کرده و تمامی سرنشینان آن جان باختند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۰    
اقتصادنیوز؛ حمید باقری درمنی به عنوان یکی از بزرگترین مفسدین اقتصادی شناخته می شود. نامبرده از سال 1383 به بعد دارای پرونده های قضایی گوناگون بود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۹:۱۲    
اقتصادنیوز؛ جدایی طلبان ایالت کاتالونیا، امروز جمعه بزرگراه های مسیر حرکت پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا را مسدود کردند و این مساله با دخالت مستقیم پلیس روبرو شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۶    
اقتصادنیوز؛ نیروهای دموکراتیک کرد سوری امروز جمعه از پایان عملیات خود علیه گروه تروریستی داعش در این کشور خبر دادند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۶    
اقتصادنیوز: امام جمعه آستارا در ابتدای خطبه اول با اشاره به فرمایش امیرالمومنین در مورد فرصت گفت: بنا به فرموده علی (ع) فرصت همواره در حال گذر است و از این فرصت ها باید برای رسیدن به خدا و خدایی شدن ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۸:۳۶    
اقتصادنیوز؛ دادگاهی در فرانسه، عصر جمعه شرکت توتال فرانسه را برای پرداخت رشوه به مقامات خارجی در ارتباط با قراردادهای نفتی 1997 ایران، 500 هزار یورو جریمه کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۲    
اقتصادنیوز؛ عکس گرفتن از نوزاد می تواند یکی از لذت بخش ترین کارهایی باشد که از سوی اطرافیان انجام می شود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۲    
اقتصادنیوز؛ دادگاهی در فرانسه، عصر جمعه شرکت توتال فرانسه را برای پرداخت رشوه به مقامات خارجی در ارتباط با قراردادهای نفتی 1997 ایران، 500 هزار یورو جریمه کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۲    
اقتصادنیوز؛ دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت: متاسفانه واشنگتن باید علی رغم چشم انداز محبوبیت کم انتخاباتی پوروشنکو مثل یک بچه از او مراقبت کند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۲    
اقتصادنیوز؛ مولود چاوش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه با استقبال از تصمیم آمریکا برای خارج کردن نظامیانش از سوریه، از واشنگتن خواست که به حمایت های نظامی و تسلیحاتی از شبه نظامیان کُرد پایان دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۲    
اقتصادنیوز؛ القدس العربی، چاپ لندن در تحلیلی درباره تصمیم دونالد ترامپ برای خروج نیروهای آمریکا از سوریه نوشت: اگر این تصمیم با برنامه های سیاسی ترامپ هماهنگی داشته باشد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۲    
اقتصادنیوز؛ عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به این پرسش که چرا شورای نگهبان در قبال رفتار برخی نمایندگان مجلس اقدامی نمی کند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۴۲    
اقتصادنیوز؛ رادنی هانتر، سرپرست هیئت نمایندگان آمریکا در سازمان ملل، در نشست شورای امنیت گفت که آمریکا به "نابودی دائم" داعش در سوریه پایبند است و به اقدام در راستای خروج نیروهای تحت پشتیبانی ایران ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۲    
اقتصادنیوز؛ ادعای خسارت شرکت بیمه ایران و پست بانک در دیوان دادگستری اروپا رد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۱۲    
اقتصادنیوز؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا می گوید اگر دموکرات های کنگره بودجه لازم را برای امنیت مرزی این کشور تصویب نکنند، دولت فدرال امروز تعطیل خواهد شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۷:۰۰    
اقتصادنیوز: فرماندار ماهشهر از تعرض به یک دانش آموز دختر ماهشهری توسط راننده سرویس مدرسه خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۵    
اقتصادنیوز؛ فلورانس پاولی، وزیر دفاع فرانسه تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای خروج نیروهای این کشور از سوریه را بسیار ویرانگر خواند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۴۵    
اقتصادنیوز؛ محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه پیام ما برای منطقه صلح و دوستی است، گفت: تا به حال به هیچ کشوری هجوم نداشته ایم و برای کشوری تهدید نبوده ایم ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۱۵    
اقتصادنیوز؛ با فروکش کردن ماجرا درازهی و مرور آن به خوبی می توان دید که چگونه یک سیاستمدار می تواند از یک موضوع جنجالی به سلامت عبور نکند و رسوایی به بار آورد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۶    
اقتصادنیوز؛ در پی تصمیم دونالد ترامپ برای خروج نیروهای آمریکا از سوریه، وزارت دفاع آلمان اعلام کرد که ماموریت این کشور در زمینه مبارزه با تروریسم، تحت تاثیر مستقیم آمریکا قرار ندارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۶    
اقتصادنیوز؛ در شرایطی که ترکیه خود را برای عملیاتی در شمال سوریه آماده می کند و واشنگتن نیز از خروج نیروهای خود از سوریه خبر داده ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۶    
اقتصادنیوز؛ میخائیل بوگدانف، معاون وزیر خارجه روسیه با اعلام رسمی خبر سفر اسماعیل هنیه به مسکو، از تلاش برای برگزاری نشستی مشترک میان رهبران فلسطینی جنبش های فتح و حماس خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۶    
اقتصادنیوز؛ رسانه های ترکیه امروز اعلام کرده اند که وعده اردوغان به ترامپ مبنی بر پاکسازی داعش از سوریه موجب اتخاذ تصمیم برای خارج کردن نظامیان آمریکایی از سوریه شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۶    
اقتصادنیوز؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی دموکرات های این کشور را مسئول تعطیلی احتمالی دولت ایالات متحده معرفی کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۴    
اقتصاد نیوز:حسین پاپی کاپیتان تیم فوتبال سپاهان امروز به ورزشگاه رفت و دیدار بانوان سپاهان را از نزدیک تماشا کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۱    
اقتصادنیوز؛ حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: ایران، ترکیه و روسیه می توانند کمر تحریم ها را بشکنند؛ وقتی شکست، اروپا اعتماد به نفس پیدا می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۲    
اقتصادنیوز؛ رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که ایران و روسیه از خروج آمریکا از سوریه چندان خرسند نشده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۲    
اقتصادنیوز: صندوق توسعه ملی با سپرده گذاری ریالی در بانکها از ابتدای سال 94 تا پایان خرداد امسال مبلغ 23هزار و 442میلیارد تومان تسهیلات به بخش های صنعت و معدن،گردشگری ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۲۲    
اقتصاد نیوز:قطر از نظر سرانه تولید ناخالص داخلی ثروتمند ترین کشور در دنیای اسلام است. سرانه قطر به حدی بالا است که اغلب وضعیت اقتصادی این کشور نه با کشورهای خاورمیانه که با اقتصادهای بزرگ اروپایی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۱۰    
اقتصادنیوز؛ سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه مسکو معتقد است مسائل در منطقه خاورمیانه با تهدید و دیکته کردن خواسته ها حل نمی شود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۵:۰۷    
اقتصادنیوز: عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران از سرگیری روابط بانکی با کنلن بانک چین با ایران خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۸    
اقتصادنیوز؛ هوا چون یینگ، سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به اتهام سایبری آمریکا به چین اعلام کرد: سازمان های اطلاعاتی آمریکا مدت ها است که به صورت علنی مکالمات مقام های دولتی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۵۸    
اقتصادنیوز: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس واز نمایندگان منتقد دولت، از پیشنهاد برخی نمایندگان برای افزایش یارانه نقدی خبر داد و گفت: دولت مشکلی برای پرداخت یارانه ندارد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۶    
اقتصاد نیوز:در پی وقوع طوفان هایی همراه با رعد و برق در سیدنی، بزرگ ترین شهر استرالیا، دانه های تگرگ به اندازه توپ تنیس در این شهر بارید.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۳    
اقتصادنیوز؛ یوسف طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان گفت: دولت مردان بدانند که اصفهان و استان اصفهان به اندازه یازده استان کوچک مالیات می دهد، اگر این مالیات ها را می خواهند باید برای اصفهان هزینه کنند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۳    
اقتصاد نیوز:بازیگر سینمای ایران با گربه خود عکس گرفته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۵    
اقتصادنیوز؛ تقدیم لایحه بودجه سال 98 از سوی حسن روحانی و استانی شدن انتخابات مجلس در دستور کار هفته آینده مجلس قرار دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۵    
اقتصادنیوز؛ دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز (جمعه) اعلام کرد، نمی داند اقدام بعدی آمریکا درباره سوریه چیست و تصمیم گیری های "غیرقابل پیش بینی و تنش زای" آن باعث ایجاد ناآرامی در روابط ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۵    
اقتصادنیوز؛ بنابر گزارش آسوشیتدپرس آمریکا معافیتی نود روزه را به عراق اهدا کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۳۵    
اقتصادنیوز؛ نمایندگان ستادهای چهار نامزد دهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری در نشستی دوستانه در حضور حضرت آیت الله خامنه ای ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۱    
اقتصادنیوز؛ وزارت امور خارجه ترکیه امروز (جمعه) اعلام کرد که در حال بررسی گزارش ها مبنی بر گروگان گرفته شدن کارکنان شبکه تی.آر.تی در یمن توسط نظامیان اماراتی است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۱    
اقتصادنیوز؛ دقایقی قبل زمین لرزه ای نسبتاً شدید در تبریز احساس شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۱    
اقتصادنیوز؛ انتشار یک ویدئوی جنجالی در حساب توئیتر سفارت آمریکا در عربستان مبنی بر دعوت مردم به برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز واکنش های مختلفی را در پی داشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۱    
اقتصادنیوز: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اظهارات سهامدار اصلی کارخانه فولاد اهواز مبنی بر در راه بودن محموله مواد اولیه، از امکان ترمیم حقوق و دستمزدها در میانه سال سخن گفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۱    
اقتصادنیوز: محمد امامی کاشانی، خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه گران فروشی، طلاق، احتکار، اختلاس و دیگر مسائل خواسته دشمن است، گفت: به مسابقه در گران فروشی تن در ندهیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۱    
اقتصادنیوز: گرانی سرسام آور کالای اساسی و مواد غذایی مردم با وجود یارانه سنگین وزارت جهاد کشاورزی برای حمایت از تولید، طاقت نمایندگان مردم را طاق کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۱    
اقتصادنیوز: رئیس سازمان امور استخدامی کشور از وجود 3 میلیون و 200 هراز نفر نیروی بیکار در بازار کار کشور خبر داد و گفت: امکان جذب حدود 3 تا 4 درصد این رقم در بدنه دولت وجود دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۳    
اقتصادنیوز: پلاتس به نقل از مقامات آگاه خبر داد عراق با معافیتی که روز چهارشنبه از آمریکا دریافت کرد، می تواند به واردات برق و گاز از ایران ادامه دهد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۳    
اقتصادنیوز: معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان با همتای روس خود دیدار و رایزنی کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۳    
اقتصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر این وزارتخانه دارای رقم قابل توجه200 هزار میلیارد تومان طرح نیمه تمام و در حال اجراست که نشان از حجم بالای کار در حوزه عمرانی کشور دارد.
  • ۱