چهارشنبه ۰۵ اردیبهشتساعت ۲۳:۱۶Apr 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد نیوز 6 دی 1397 - eghtesadnews.com

اقتصاد نیوز 29 اسفند 1394 اقتصاد نیوز 30 اسفند 1395 اقتصاد نیوز 29 اسفند 1396 اقتصاد نیوز 31 فروردین 1397 اقتصاد نیوز 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد نیوز 31 خرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 تیر 1397 اقتصاد نیوز 31 مرداد 1397 اقتصاد نیوز 31 شهریور 1397 اقتصاد نیوز 30 مهر 1397 اقتصاد نیوز 30 آبان 1397 اقتصاد نیوز 30 آذر 1397 اقتصاد نیوز 30 بهمن 1397 اقتصاد نیوز 1 اسفند 1397 اقتصاد نیوز 1 دی 1397 اقتصاد نیوز 2 دی 1397 اقتصاد نیوز 3 دی 1397 اقتصاد نیوز 4 دی 1397 اقتصاد نیوز 5 دی 1397 اقتصاد نیوز 6 دی 1397 اقتصاد نیوز 7 دی 1397 اقتصاد نیوز 8 دی 1397 اقتصاد نیوز 9 دی 1397 اقتصاد نیوز 10 دی 1397 اقتصاد نیوز 11 دی 1397 اقتصاد نیوز 12 دی 1397 اقتصاد نیوز 13 دی 1397 اقتصاد نیوز 14 دی 1397 اقتصاد نیوز 15 دی 1397 اقتصاد نیوز 16 دی 1397 اقتصاد نیوز 17 دی 1397 اقتصاد نیوز 18 دی 1397 اقتصاد نیوز 19 دی 1397 اقتصاد نیوز 20 دی 1397 اقتصاد نیوز 21 دی 1397 اقتصاد نیوز 22 دی 1397 اقتصاد نیوز 23 دی 1397 اقتصاد نیوز 24 دی 1397 اقتصاد نیوز 25 دی 1397 اقتصاد نیوز 26 دی 1397 اقتصاد نیوز 27 دی 1397 اقتصاد نیوز 28 دی 1397 اقتصاد نیوز 29 دی 1397 اقتصاد نیوز 30 دی 1397 
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۹ - ۰۸:۵۲    
اقتصاد نیوز:معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دنیای دیجیتال را فرصت مناسبی برای اشتغال، کسب وکار و ثروت آوری دانست.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۸:۴۴    
اقتصادنیوز: نظر بهروز افخمی کارگردان سینما به حمایت از امیر تتلو خواننده حامی ابراهیم رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری پیشین پرداخت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۱۰:۰۴    
اقتصادنیوز: محمد هاشمی به سخنان اخیر سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت هاشمی رفسنجانی واکنش نشان داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۲:۱۳    
اقتصادنیوز: ینی شفق به نقل از منابع سودانی نوشت، بعد از آنکه سودان به رشوه های هنگفت عربستان سعودی و امارات عربی متحده برای برهم زدن روابط با ترکیه، قطر و ایران دست رد زد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۲:۱۰    
اقتصادنیوز: بودجه سال 1398 به گونه ای تنظیم شده است که تهدیدهای ناشی از تحریم های ظالمانه آمریکا را به فرصتی برای کاهش مشکلات ساختاری اقتصاد ایران ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۸:۴۵    
اقتصادنیوز: احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با ذکر خاطره ای از زمان ریاست مرحوم محمود هاشمی شاهرودی بر قوه قضاییه، از مخالفت او با یک تصمیم سعید مرتضوی خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۲:۲۳    
اقتصاد نیوز:فیس بوک مالک اینستاگرام اعلام کرد باگی که ظاهر بخش فیدها را تغییر داده بود، رفع شده و اپلیکیشن به حالت عادی خود بازگشته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۱:۴۱    
اقتصادنیوز: رئیس دفتر رئیس جمهور به نمایندگی از سوی رئیس جمهور از دانشجویان حادثه دیده دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات عیادت کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۱:۱۱    
اقتصادنیوز: مراسم بزرگداشت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر روز پنجشنبه در سفارت جمهوری اسلامی در بغداد برگزار شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۱۰:۰۸    
اقتصادنیوز: مقصران انفجار گلستان شهر بجنورد بازداشت شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۹:۳۸    
اقتصاد نیوز:مرکز ماهر با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد اینستاگرام های غیر رسمی مانند فالوئریاب و آنفالویاب اطلاعات بیش از یک میلیون کاربر ایرانی را سرقت می کنند. در ادامه این موضوع را بررسی می کنیم.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۹:۲۰    
اقتصاد نیوز:رمزارزهای پایدار با قیمت ثابت و با پشتوانه ی دارایی های واقعی، مشکل نوسان قیمت رمزارزهایی مانند بیت کوین را حل کرده اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۹:۱۷    
اقتصادنیوز: سفر محرمانه و خارج از عرف دیپلماتیک دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا به پایگاه نظامی عین الاسد در استان الانبارعراق با واکنش و اعتراض مردم و مقامات سیاسی این کشور روبه رو شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۹:۱۷    
اقتصاد نیوز:سیدحسین حسینی، دروازه بان استقلال نتوانست مسافر جام ملت ها شود. این بازیکن جام جهانی را هم از دست داده بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۹:۰۵    
اقتصاد نیوز:یک هوادار اینتر پس از پیروزی چهارشنبه شب تیمش مقابل ناپولی با نتیجه 1-0، با یک ون در بیرون ورزشگاه تصادف کرد و از دنیا رفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۹:۰۲    
اقتصاد نیوز:سرمربی پرسپولیس کسب جایزه بهترین بازیکن جهان در سال 2018 را به شاگرد سابقش تبریک گفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۸:۵۶    
اقتصاد نیوز:در یک نظرسنجی جدید که توسط Toluna انجام شد، از کاربران سوال جالبی مطرح شد تا غیر قابل اعتمادترین شرکت در زمینه حفظ اطلاعات کاربران را انتخاب کنند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۸:۳۵    
اقتصاد نیوز:در این فصل صحبت از شوت راه دور شود، احتمالا همه یاد گل کامیابی نیا به سایپا میفتند، ولی چند تیم و چند بازیکن شوت زن تر هم در لیگ هجدهم بودند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۸:۳۵    
اقتصاد نیوز:دو ستاره مشهور هالیوود در جشنی خصوصی با حضور دوستان و اقوام بایکدیگر ازدواج کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۸:۲۶    
اقتصاد نیوز: هر سال و با فرا رسیدن سال نو میلادی درخت های عجیب کریسمس ساخته می شود. امسال نیز این اتفاق تکرار شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۸:۲۰    
اقتصاد نیوز:ترکیب جدید تلفن های هوشمند اپل به نظر می رسد که به این شرکت کمک شایانی کرده تا بتواند کاربران اندرویدی بیشتری را به سمت خود جذب کند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۷:۵۶    
اقتصاد نیوز: رکورددار گلزنی منچستر برای تماشای بازی مقابل هادرسفیلد راهی اولدترافورد شد و در عین ناباوری مورد بازرسی بدنی ماموران امنیتی قرار گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۰:۱۱    
اقتصادنیوز: معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه از افزایش 20 درصدی حقوق کارمندان دولت جهت جانماندن از تورم احتمالی سال آتی خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۷ - ۰۰:۱۱    
اقتصادنیوز: مدیرکل خط و سازه های فنی راه آهن کشور با اشاره به ساخت راه آهن شلمچه - بصره گفت: برای ایجاد این اتصال ایران بر روی اروند رود پل ریلی بازشو می سازد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۳:۴۱    
اقتصادنیوز: بشاره جمعه ارور وزیر اطلاع رسانی و سخنگوی دولت سودان روز پنجشنبه اعلام کرد، در اعتراض های اخیر در این کشور 19 نفر کشته شده و 406 تن دیگر نیز زخمی شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۳:۴۱    
اقتصادنیوز: از صبح امروز گروهی از کاربران اینستاگرام با نسخه ای جدید مواجه شده اند که بخش جستجو را حذف کرده و یک بخش بررسی افقی را جایگزین کرده است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۳:۴۱    
اقتصادنیوز: فرمانده ارتش آلمان روز پنجشنبه در گفت وگو با رسانه ای محلی، احتمال بکارگیری اتباع خارجی به علت کمبود نیرو را مطرح کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۳:۴۱    
اقتصادنیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم افتتاح بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) قصرشیرین گفت: بعد از دوران دفاع مقدس خدمت رسانی در استان کرمانشاه در خصوص زلزله 7 ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۳:۴۱    
اقتصادنیوز: تصادف سه دستگاه خودرو سواری در پل کابلی تبریز دو کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۳:۴۱    
اقتصادنیوز: مدیر درمان مجتمع بیمارستان امام خمینی (ره) با تاکید بر این که پنج نفر از دانشجویان سانحه دانشگاه آزاد در شرایط نامساعد در آی سی یو بستری هستند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۳:۴۱    
اقتصادنیوز: وزیر دفاع مستعفی آمریکا درخواست نخست وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص یک معامله تسلیحاتی 500 میلیون دلاری میان تل آویو و کرواسی را رد کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۳:۱۱    
اقتصادنیوز: بحران بی خانمانی در انگلیس در سال های اخیر به معضلی گسترده برای این کشور تبدیل شده که با سیاست های نادرست دولت برای حل و فصل آن به مراتب تشدید شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۳:۱۱    
اقتصادنیوز: معاون سازمان برنامه و بودجه با اشاره به لزوم تقویت پارک های علم و فناوری گفت: بودجه پارک های علم و فناوری در بودجه 98 حدود 73 درصد افزایش یافته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۳:۱۱    
اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: جلسه مشترک این کمیسیون با شورای نگهبان درباره بررسی راهکار های افزایش کارآمدی مجلس به زودی برگزار می شود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۳:۱۱    
اقتصادنیوز: باشگاه اینتر به دلیل شعارهای نژادپرستانه هوادارانش در بازی دیشب به کولیبالی مورد خشم طرفداران مبارزه با نژادپرستی قرار گرفت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۲:۱۱    
اقتصادنیوز: وزیر امور اطلاع رسانی و رسانه های پاکستان گفت که نام آصف علی زرداری رئیس جمهوری پیشین این کشور به همراه 171 تن دیگر به اتهام فساد مالی و پولشویی در فهرست افراد ممنوع الخروج از کشور قرار ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۲:۱۱    
اقتصادنیوز: آمار بانک مرکزی از افزایش حدود 92 درصدی قیمت مسکن در 12 ماه منتهی به آذر امسال حکایت دارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۲:۱۱    
اقتصادنیوز: رئیس کلانتری 20 کرمان از دستگیری 31 مرد و 15 زن طی دو روز در طرح مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر سطح حوزه استحفاظی کلانتری 20 کرمان خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۲    
اقتصادنیوز: رئیس سابق شورای شهر گفت: اینکه عده ای در داخل می گویند که یمن چه ربطی ما دارد به سخن بچه گانه ای است زیرا جهان به هم پیوسته است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۲    
اقتصادنیوز: رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: متاسفانه برخی در جامعه که مسئولان و برنامه ریزان را نیز شامل می شوند قهرمانان اتلاف منابع هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۲    
اقتصادنیوز: رسانه های روسیه از پرواز سه ساعته یک فروند هواپیمای جاسوسی آمریکا بر فراز شبه جزیره کریمه خبر دادند که از سال 2014 تاکنون حاکمیت روسیه بر آن به مناقشه ای میان مسکو و غرب تبدیل شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۲    
اقتصادنیوز: رییس سابق سرویس جاسوسی و معاون سابق وزارت امنیت عمومی چین که پیش تر به اتهام فساد مالی و دریافت رشوه بازداشت شده بود، روز پنجشنبه به حبس ابد محکوم شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۲:۰۲    
اقتصادنیوز: رئیس جمهوری اوکراین دستور پایان یافتن حکومت نظامی در این کشور را که پس از توقیف شناورهای اوکراینی توسط روسیه در تنگه کرچ برقرار شده بود، صادر کرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۱:۴۱    
اقتصادنیوز: جواد نکونام پس از جدایی از نساجی و حضور در پیکان تهران نامه ای خطاب به هواداران قائمشهری نوشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۱:۴۱    
اقتصادنیوز: برادر خواننده پیشکسوت موسیقی کشورمان در تشریح تازه ترین اوضاع جسمانی وی خبر داد و گفت فردا برخی آزمایش ها انجام می گیرد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۱:۴۱    
اقتصادنیوز: شمار زیادی از فرماندهان نظامی ائتلاف سعودی تجاوز به یمن، در عملیات کم نظیر ارتش و نیروهای مردمی یمن در استان الجوف کشته شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۱:۴۱    
اقتصادنیوز: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اختصاص 200میلیارد تومان برای ایجاد 2هزار شغل فرهنگی در استان تهران خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۱:۱۱    
اقتصادنیوز: راننده هنجار شکن ضارب مامور پلیس راهور، ضمن ابراز پشیمانی، از مردم و پلیس راهور عذرخواهی کرد، با این حال پلیس اشد مجازات را برای این فرد خواستار شده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۱:۱۱    
اقتصادنیوز: در حمله به یک کلیسا در اتریش بیش از 10 نفر به شدت مجروح شدند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۱:۱۱    
اقتصادنیوز: وزیر نیرو گفت: براساس سند امضا شده بین ایران و عراق چارچوب یک همکاری بلندمدت در زمینه بازسازی صنعت برق عراق شکل گرفته است و این توافق به عنوان یک روز تاریخی در صنعت برق این کشور ثبت خواهد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۱:۱۱    
اقتصادنیوز: شهرام ناظری، خواننده نامدار کشورمان به دلیل عفونت ریوی و مشکلات تنفسی در بیمارستان بستری شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۱:۱۱    
اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه گفت که ایران سال هاست از تهدیدهای نظامی و امنیتی که عبور کرده و دشمن به شدت از درگیری با ما وحشت دارد چرا که تبعات آن را می داند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۱:۱۱    
اقتصادنیوز: پس از افتتاح سفارت امارات در دمشق، منابع آگاه به خبرگزاری اسپوتنیک روسیه گفتند که بحرین نیز هفته آینده سفارت خود در سوریه را باز می کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۱:۱۱    
اقتصادنیوز: نیروهای مبارزه با تروریسم پاکستان با انجام عملیاتی در شهر گوجرانواله از توابع ایالت پنجاب، چهار تروریست خطرناک را دستگیر کردند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۱:۱۱    
اقتصادنیوز: یکی از مراجع تقلید مشکلات اقتصادی و معیشتی را از دیگر نگرانی های موجود در کشور برشمرد و گفت: موضوع گرانی ها مردم را آزار می دهد، برخی از مردم در تامین مایحتاج اولیه خود دچار مشکل هستند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۱:۱۱    
اقتصادنیوز: فرزندان یک پزشک آمریکایی گفته اند پدرشان به دونالد ترامپ در گرفتن معافیت پزشکی و عدم اعزام به جنگ ویتنام، کمک کرده است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۰:۴۱    
اقتصادنیوز: عادل عبدالمهدی برای رفتن به دیدار دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دو شرط گذاشته بود.بدلیل این که ترامپ شرط های نخست وزیر عراق را نپذیرفت وی نیز به پایگاه عین الاسد نرفت تا با ترامپ دیدار ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۰:۴۱    
اقتصادنیوز:سرپرست ایستگاه 36 سازمان آتش نشانی مشهد گفت: آتش سوزی در یک مخزن 2 هزار لیتری حامل متانول رخ داده بود که با اقدام به موقع آتش نشانان و مهار این حریق از سرایت آتش به دیگر مخازن حامل مواد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۰:۴۱    
اقتصادنیوز: طبق گزارش ها، معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا از اینکه باراک اوباما با سایر نامزدهای احتمالی حاضر در انتخابات 2020 صحبت کرده است، نگران است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۰:۴۱    
اقتصادنیوز: نماینده مردم عسلویه در مجلس از صدور مجوز صادرات گوجه فرنگی خبر داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۰:۴۱    
اقتصادنیوز: خبر انتشار اسامی سران جمهوری اسلامی که اموالشان توسط خزانەداری آمریکا ضبط شده صحت ندارد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۰:۴۱    
اقتصادنیوز: کارشناسان سایبری معتقدند سلیقه هکرها در سال 2019 تغییراتی جدید را شاهد خواهد بود و دیگر خبری از جرائمی ساده مثل هک موبایل و تبلت نخواهد بود.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۰:۴۱    
اقتصادنیوز: یک وزیر دولت ترکیه روز پنجشنبه گفت انتظار دارد واشنگتن معافیت آنکارا از تحریم ها علیه ایران را تمدید کند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۰:۴۱    
اقتصادنیوز: اتحادیه اروپا در بیانیه ای فعالیت های شهرک سازی اسرائیل برای ساخت 2هزار و 191 واحد در کرانه باختری رود اردن را غیر قانونی خواند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۰:۴۱    
اقتصادنیوز: در هفدهمین دوره جشن انجمن منتقدان، نویسندگان و پژوهشگران خانه تئاتر نشان عبدالحسین نوشین به اصغر فرهادی اهدا شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۰:۴۱    
اقتصادنیوز: نشریه استادالدوحه درباره پیش بینی کارلوس کی روش از نیمه نهایی جام ملت های آسیا نوشت.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۲۰:۱۱    
اقتصادنیوز: وزیر خارجه ترکیه می گوید برای انجام تحقیقات بین المللی در ماجرای قتل خاشقچی نیاز به موافقت شورای امنیت سازمان ملل متحد است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۹:۲۶    
اقتصادنیوز: در طی ماه گذشته، ژاپن هیچ مقدار نفتی از ایران وارد نکرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۸:۱۱    
اقتصادنیوز: در بیانیه حیدر العبادی نخست وزیر سابق عراق آمده است: این سفر تناسبی با عرف دیپلماتیک و روابط میان کشورهای دارای حاکمیت ندارد و به روابط عراق و آمریکا ضربه می زند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۸:۵۹    
اقتصادنیوز: سلمان بن عبدالعزیز، شاه عربستان، عادل الجبیر، وزیر امور خارجه را برکنار و ابراهیم العساف، وزیر سابق دارایی را جایگزین او کرده است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۸:۴۱    
اقتصادنیوز: به گزارش بلومبرگ مقام های روسی به آمریکا هشدار داده اند در امور خاندان سلطنتی عربستان سعودی و موضوع جانشینی پادشاه عربستان دخالت نکند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۸:۴۱    
اقتصادنیوز: پس از آن که بورس وال استریت صعودی تاریخی را تجربه کرد، ارزش دلار در برابر بسیاری از ارزهای مهم دیگر در جهان تقویت شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۸:۴۱    
اقتصادنیوز: در محافل تحلیلگران بورسی این گزاره بارها در ماه های اخیر عنوان شده که محرک اصلی رونق و رکود بازار در یک سال گذشته نوسان قیمت های ارز در بازار آزاد بوده است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۵۶    
اقتصادنیوز: بازار اجاره به خواب زمستانی رفت؛ تحقیقات میدانی دنیای اقتصاد از وضعیت معاملات اجاره مسکن در مناطق مختلف شهر تهران حاکی است هم اکنون کمترین سطح از تقاضا برای اجاره واحدهای مسکونی در بازار ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۴۱    
اقتصادنیوز: پی یر لیمو، اقتصاددان اهل کانادا است که در نوشته اخیرش، اثر نفت بر تورم را به چالش کشیده است:
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۲۶    
اقتصادنیوز: به دنبال سقوط سنگین سهام در شب کریسمس، با تغییر گرایش سرمایه گذاران در مورد طیف گسترده ای از سهم های گوناگون، شاخص ها جهش کردند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۷:۲۶    
اقتصادنیوز: رئیس جمهوری آمریکا با تاکید بر اینکه عجله ای ندارد تا جانشین دائم وزیر دفاع مستعفی آمریکا را اعلام کند، گفت احتمال دارد سرپرست پنتاگون برای بلندمدت در این سمت بماند ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۶:۵۹    
محمد الریان، رئیس شورای توسعه جهانی باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا بود. او قبلا به عنوان مدیرعامل شرکت مدیریت هاروارد و معاون صندوق بین المللی پول خدمت کرده است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۶:۴۱    
اقتصادنیوز: هنری سندرسون ، کارشناس اقتصادی و ستون نویس فایننشال تایمز، کاهش سهم دلار در ذخایر ارزی کشورهای شرقی را به عنوان یکی از اهداف استراتژیک در سیاست های پولی آنها بررسی کرده است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۶:۲۶    
نیک تیمیرائوس ، اقتصاددان آمریکایی و مشاور اقتصادی وال استریت ژورنال است که به بررسی وضعیت بازارهای ایالات متحده پس از رشد نرخ بهره از سوی فدرال رزرو پرداخته است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۶:۰۲    
اقتصادنیوز: اقدسیه یکی از محله های شمال شرق تهران و منطقه شمیران است که از جنوب به خیابان اقدسیه با نام جدید موحد دانش ، از غرب به پارک و کاخ نیاوران ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۵:۵۹    
اقتصادنیوز: به نظر می رسد سرمایه گذاران بین المللی توجه چندانی به اظهارات جدید رئیس فدرال رزرو آمریکا نداشته اند.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۵:۵۹    
اقتصادنیوز: قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز پنجشنبه با افزایش روبرو شده و به نظر می رسد قصد دارد سطح مقاومتی 1280 دلاری را پشت سر بگذارد..
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۵:۳۵    
اقتصادنیوز: متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی شهر تهران در آذر ماه سال 1397، 95 ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۵    
اقتصادنیوز: بورس تهران آخرین روز کاری هفته را با رشد شاخص های اصلی پشت سر گذاشت. سودای کسب سود از نوسان روزانه قیمت ها بخش چشمگیری از جریان نقدینگی را طی روز گذشته راهی سهام گروه های بانک و خودرو ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۵:۰۵    
اقتصادنیوز: بهای نت خام وست تگزاس روز گذشته در بازار نقدی نزدیک به 10 درصد افزایش یافت. در حالی که روز سه شنبه با افت 5 درصدی به پایان رسیده بود ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۵    
اقتصادنیوز: رجب طییب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه روز چهارشنبه در سخنانی با اشاره به چالش های نظم جهانی و رویکرد انتقادآمیز سازمان های بین المللی در برقراری عدالت در جهان ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۵    
اقتصادنیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت از اعلام رسمی قیمت های جدید خودروهای تولید داخل و پرتیراژ در هفته آتی خبر داده، حال آن که افزایش بهای شماری از محصولات مونتاژ داخل اعم از ایرانی ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۵    
اقتصادنیوز: دلار آمریکا و یورو امروز در بازار استانبول به ترتیب 5.2870 و 6.0260 لیر فروخته شد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۴:۳۵    
اقتصادنیوز: دنیای اقتصاد : مرکز آمار کارنامه تولید اقتصاد ایران در 6 ماه نخست سال جاری را منتشر کرد. بر مبنای گزارش مرکز آمار نرخ رشد اقتصادی در 6 ماه نخست سال جاری معادل 4/ 0 درصد بوده است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۵    
اقتصاد نیوز: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان برسیر گفت: در درگیری بامداد امروز (پنج شنبه 6 دی ماه) مأموران پاسگاه گلزار از توابع شهرستان بردسیر 2 نفر از مأموران انتظامی به مقام شامخ شهادت نائل شدند و ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۵    
اقتصاد نیوز: یک دیپلمات عربستان سعودی به اظهارات اخیر رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر آمادگی این کشور پادشاهی برای مشارکت در بازسازی سوریه واکنش نشان داد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۵    
اقتصاد نیوز: معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به توقیف شناور ایرانی در آب های کویت گفت: این اقدام کویتی ها به دلیل اختلاف بین تایدواترف شرکت کرده ای و پیماتکار کویتی صورت گرفته است.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۵    
اقتصاد نیوز: رئیس جمهوری آمریکا درباره تاثیر خروج نظامیان کشورش از سوریه بر رژیم صهیونیستی تاکید کرد ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۰:۲۵    
اقتصاد نیوز: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که به مرد تعرفه معروف است، با اعمال مجموعه ای از موانع تجاری برای دوستان و رقبایش ، آتش جنگ تجاری را برافروخته است ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۹:۵۵    
اقتصاد نیوز: بازدید سرزده رئیس جمهوری آمریکا از پایگاه عین الاسد در استان الانبار عراق و اظهارات وی درباره امکان استفاده از عراق به عنوان پایگاهی برای عملیات نظامی آمریکا در سوریه ...
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۹:۵۵    
اقتصاد نیوز: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با ورود سامانه بارشی به کشور امروز بارش ها در غرب و شمال غرب آغاز شده و به تدریج گسترش می یابد.
اقتصاد نیوز   ۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۹:۵۵    
اقتصاد نیوز: منابع خبری از حمله موشکی به سفارت آمریکا در بغداد همزمان با سفر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به عراق خبر دادند.
  • ۱