شنبه ۰۱ اردیبهشتساعت ۰۶:۲۴Apr 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 29 دی 1393 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 8 دی 1393 اقتصاد آنلاین 9 دی 1393 اقتصاد آنلاین 10 دی 1393 اقتصاد آنلاین 11 دی 1393 اقتصاد آنلاین 13 دی 1393 اقتصاد آنلاین 14 دی 1393 اقتصاد آنلاین 15 دی 1393 اقتصاد آنلاین 16 دی 1393 اقتصاد آنلاین 17 دی 1393 اقتصاد آنلاین 18 دی 1393 اقتصاد آنلاین 19 دی 1393 اقتصاد آنلاین 20 دی 1393 اقتصاد آنلاین 21 دی 1393 اقتصاد آنلاین 22 دی 1393 اقتصاد آنلاین 23 دی 1393 اقتصاد آنلاین 24 دی 1393 اقتصاد آنلاین 25 دی 1393 اقتصاد آنلاین 26 دی 1393 اقتصاد آنلاین 27 دی 1393 اقتصاد آنلاین 28 دی 1393 اقتصاد آنلاین 29 دی 1393 اقتصاد آنلاین 30 دی 1393 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۱:۴۳    
مرد جوان با بالا رفتن از تیر چراغ برق، خود را به پشت بام خانه های ویلایی می رساند و وقتی از تنها بودن زنان در خانه مطمئن می شد، نقشه شومش را عملی می کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۱:۴۰    
استخدام شدن هم بخشی از روابط اجتماعی ماانسان ها به شمار می آید بنابر این علا وه بر مهارت ها و تخصص های تخصصی رشته ای که متقاضی استخدام شدن در آن هستیم باید بتوانیم ارتباط موثری هم با کارفرما و رئیس ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۱:۳۴    
بانک مرکزی مقررات ناظر بر عملیات ارزی صرافی ها با توجه به بند (ج) ماده (11) و بند (الف) ماده (42) قانون پولی و بانکی کشور را ابلاغ کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۱:۳۱    
نماینده کارگران در شورای عالی کار با تشریح نشست عصر امروز شورای 3 جانبه ملی کار گفت: افزایش حق بن نقدی از 80 به 100 هزارتومان، حق مسکن از 20 به 40هزارتومان و افزایش 2 برابری سنوات توسط دولت ارائه شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۱:۱۶    
زلزله ای به قدرت 4 ریشتر تبریز را لرزاند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۱:۱۱    
وزیر کار با تاکید بر اینکه دولت برای کاهش فقر و نابرابری به ویژه برای حاشیه نشین ها و مرزنشینان برنامه دارد گفت: یکی از این اقدامات، مبارزه با فقر غذایی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۰:۵۶    
ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی دستورالعمل ساماندهی بازار غیرمتشکل پولی و ممانعت از فعالیت موسسات اعتباری و نهادهای پولی غیرمجاز را تصویب کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۰:۵۰    
متاسفانه در طول این سالها آثار تاریخی فراوانی که نشان دهنده میراث کشورمان است از کشور خارج شده اند که هنوز ردی از آنها نیست .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۰:۴۱    
وزیر امور اقتصادی و دارایی جمهوری اسلامی ایران در جلسه امروز شورای گفت و گو تاکید کرد که با رسیدن قیمت نفت به 25 دلار هم دولت کشور را اداره می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۰:۲۳    
یک برنامه تلویزیونی در سوال نظرسنجی خود علت درخواست مردم برای استخدام دولتی را به نظر سنجی گذاشت که بیش از 75 درصد داشتن امنیت شغلی را مهمترین دلیل برای درخواست استخدامی دولتی اعلام کردند .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۰:۲۰    
شرکت فورد در سال 2015 نسخه جدید موستانگ را به عنوان یکی از بهترین مدل های خود با قدرت بسیار بالایی تولید و رونمایی کرده که به نام GT350R بزودی وارد بازار می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۲۰:۱۴    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خطاب به مقامات وزارت خارجه، گفت: رهبری شما را فرزندان انقلاب دانستند بنابراین نباید در برابر اقدام موهن علیه پیامبر (ص) یک آخ از شما بلند می شد؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۹:۵۷    
خودروهای کوچک همیشه طرفداران خود را داشته اند، مخصوصاً در کشورهای اروپایی که فروش و محبوبیت آن ها دوچندان است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۹:۴۲    
مدیر عامل بورس انرژی در روز هوای پاک از آمادگی بورس انرژی برای راه اندازی بازار کربن(بازار مجوزهای انتشار گازهای گلخانه ای و گازهای آلاینده) در کشور خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۹:۰۳    
رسیدگی به این پرونده شامگاه جمعه 26دی ماه همزمان با پیدا شدن جسد زن جوانی در بیابان های پاکدشت آغاز شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۸:۵۱    
دیروز در کنگره بین المللی بادی کانتورینگ اعلام شد که ایران پایتخت جراحی بینی جهان است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۸:۳۶    
بانک مرکزی از نقض حداکثر نرخ سود تسهیلات توسط برخی مؤسسات اعتباری خبر داد و با اخطار مجدد به آنها اعلام کرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۸:۲۴    
رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی با بیان اینکه رویکرد برنامه پنجم توسعه در نحوه تعیین نرخ سود بانکی قابل دفاع نیست ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۸:۱۸    
شورای رقابت فهرستی از 37 قطعه منتشر کرده که خودروی دنا با قیمت تعیین شده 42 میلیون تومان، باید از آن برخوردار باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۸:۱۲    
مرکز آمار ایران با انتشار گزارش وضعیت فاصله درآمدی خانوار در 10 استان طی سال 92 نسبت به سال 90 اعلام کرد: بیشترین کاهش ضریب جینی در خراسان جنوبی به ثبت رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۸:۰۳    
بلیت های سی و سومین جشنواره فیلم فجر در 3 گروه سینمایی الف، ب و ج به صورت اینترنتی، دانشجویی و گیشه فروخته می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۷:۵۴    
تا قبل از سال 2010 که تیم ملی ما برای اولین بار قهرمان، قهرمانی آسیا شد، بیشتر نگاه ها و امیدمان به تیم ملی و لیگ برتر والیبال کشورمان از دریچه و نگاه قاره کهن بود اما حالا تیم ملی ما ششمین تیم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۷:۲۷    
پدیده شاندیز در سال گذشته رقم قابل توجهی را برای تبلیغات در صداوسیما هزینه کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۷:۲۷    
خودروهای در سطح قیمتی بین 25 تا 50 میلیون تومان معادل 58.2 درصد بازار خودروهای سواری ایران را در اختیار دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۷:۲۴    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ثبت سفارش واردات برنج از آخر مردادماه ممنوع شده اما وارداتی که پیش از آن ثبت سفارش شده است، اجازه ورود دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۷:۲۱    
داعش 13 جوان را به دلیل تماشای مسابقه فوتبال عراق و اردن اعدام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۷:۰۶    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آخرین قیمت میلگرد و آهن در بازار تهران، به شرح زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۷:۰۰    
معاون حج، عمره و عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از نهایی شدن قیمت حج امسال خبر داد و گفت: قیمت های حج سال 94 نسبت به سال جاری حدود 5 درصد کاهش خواهد داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۶:۵۸    
قرارداد گروه صنعتی ایران خودرو و شرکت رنو برای واردات خودروهای رنو کپچر و کلیو 4 منعقد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۶:۴۹    
معاون وزیر نفت گفت: تعجب می کنم روسیه که تقریباً برابر با عربستان نفت تولید می کند چرا حاضر نیست در کنار ونزئلا، ایران و عراق قرار بگیرد تا 2 میلیون بشکه از تولید نفت کم کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۶:۴۶    
به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت انواع خودرو سواری تندر 90 دست دوم در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۶:۲۲    
سومین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی شانزدهمین دوره رقابت های جام ملت های آسیا برابر امارات که تعیین کننده تیم صدرنشین گروه سوم این دوره از مسابقات است با پیروزی تیم ملی کشورمان به پایان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۶:۲۲    
تیمی از دانشمندان طی گزارشی علمی اعلام کردند تغییرات آب و هوا و حجم بالای انقراض حیوانات و گیاهان، زمین را وارد مرحله خطر برای بشر کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۶:۰۱    
محمد جواد ظریف مذاکره خود با جان کری را صریح و جدی توصیف کرد و گفت: مذاکرات پیچیده شده و وارد جزییات شده ایم. در مذاکرات بین المللی هم گرفتاری همیشه در جزییات است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۸    
پلیس استرالیا در حال تحقیق درباره قتل زنی ایرانی است که گفته می شود به دست شوهرش به قتل رسیده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۵:۵۵    
بخش مهمی از سیاست ها، برنامه ها و اولویت های هر دولتی را می توان از طریق بررسی اقلام درآمدی و هزینه ای اش پیش بینی کرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۵:۴۶    
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از شهادت سردار محمدعلی الله دادی در جغرافیای مقاومت اسلامی و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و مردم مظلوم سوریه توسط بالگرد رژیم صهیونیستی خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۵:۴۰    
وزیر امور اقتصاد و دارایی با بیان اینکه مشکلات بازار بورس ربطی به مدیریت آن ندارد، گفت: هرچند که شرایط بازار بورس باید بهتر از وضعیت کنونی باشد، اما به هر حال امیدواریم که با مدیریت جدید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۵:۳۷    
مفهوم یک محیط کار متنوع در دهه های 1980 و 1990 میلادی معنا یافت، اما این مفهوم تا حد زیادی در چارچوب های فرهنگی و جامعه شناسی قرار گرفته بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۵:۲۸    
رئیس جمهور کشورمان خواستار همکاری و هماهنگی همه نهادها و وزارتخانه ها به منظور حفظ و صیانت از منابع طبیعی کشور در عین توجه به موضوع توسعه و مسایل اجتماعی شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۵:۱۶    
بورس اوراق بهادار تهران در معاملات امروز خود به اخبار مثبت منتشر شده واکنش منفی نشان داد و با شدت بیشتری در سرازیری نزول قرار گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۵:۱۳    
ملی پوشان ایران موفق شدند با نتیجه یک بر صفر امارات را شکست دهند تا با 9 امتیاز و به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعد شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۵:۱۰    
تولید نفت ایران در ماه دسامبر روزانه 10 هزار بشکه افزایش یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۵:۰۷    
نفت ایران در ماه دسامبر با 15 دلار و 47 سنت کاهش در هر بشکه به طور متوسط بشکه ای 58 دلار و 99 سنت معامله شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۴:۴۹    
درحالی که هنوز 2 ماه تا پایان سال باقی مانده اما باخبر شدیم که اغلب بانک ها به شعب خود دستور توقف پرداخت تسهیلات را داده اند و عملاً متقاضیان دریافت تسهیلات باید چند ماه منتظر بمانند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۴:۲۵    
رئیس اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر این که باید حاکمیت قانون در فعالیت های اقتصادی بوجود آید گفت: آیا محیط فضای کسب و کار برای تمام مردم یکسان است و آیا لابی گری ها هنوز هم نقش موثری در فعالیت های ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۴:۲۵    
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان کرمانشاه وجود آدامس هایی که حاوی مواد مخدرند را در استان تایید کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۴:۱۶    
انجیر خواص ضدسرطانی و ضد سرماخوردگی دارد و برای درمان سوء هاضمه، یبوست و التهاب ریه کاربرد دارد. این ماده خوراکی ارزشمند دارای بیشترین میزان کلسیم است و به دلیل کالری بالا ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۴:۱۳    
15 علامت برای یافتن زودهنگام سرطان وجود دارد که بسیاری از مردان این علائم را نادیده می گیرند و در نتیجه گاهی متوجه حضور سرطان می شوند که اگر در مرحله زودتری از تکامل خود پیدا می شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۴:۰۸    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با کاهش 484 واحدی وارد کانال 65 هزاری شده و به رقم 65 هزار و 835 واحد رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۳:۵۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از مکان یابی 9 پروژه تبدیل گاز به الفین و پروپیلن و ایجاد شهرک صنعتی مشترک با چین در زمینه پتروشیمی، پالایش، صنایع فولاد و آلومینیوم در آینده خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۳:۵۶    
رشد پرسرعت فناوری در سال های اخیر سبب شده تا کاربران با طیف گسترده ای از دستگاه های لپ تاپ مواجه باشند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۳:۵۶    
در بازار امروز - دوشنبه - هر گرم طلای 18 عیار به قیمت 104 هزار و 707 تومان و سکه تمام به قیمت یک میلیون و 31 هزار تومان عرضه می شود که نسبت به روز گذشته افزایش 10 هزار تومانی دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۳:۵۰    
نبرد بین کنگره و کاخ سفید درباره ایران، در روزهای آینده با تلاش کنگره تحت کنترل جمهوری خواهان برای برداشتن اولین گام درباره تصویب قانونی پیرامون تحریمهای ایران آغاز می شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۳:۴۴    
سروکله میوه های لوکس وارداتی دوباره در بازار پیدا شده است و این روزها باوجود ممنوعیت واردات، این نوع میوه ها با قیمت گران در سطح شهر خودنمایی می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۳:۴۴    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع موبایل های اندرویدی محبوب موجود در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۳:۲۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه فحش دادن اقتدار نیست، گفت: اقدام هیات ایرانی در جمع کردن وزرای خارجه 6 کشور بزرگ از غرب و شرق دنیا و مذاکره با آنها نشان دهنده اقتدار و منطق دولت ایران است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۳:۱۷    
رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به اینکه شاخص های اقتصادی نشان از افزایش نرخ رشد سرمایه گذاری در کشور دارد اظهار داشت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۲:۵۵    
وزیر نفت با بیان این که اگر مذاکرات به نتیجه برسد و نفت ایران وارد بازار شود قیمت نفت خوب می شود، گفت: اگر تحریم ها از ایران برداشته شود قیمت نفت بر می گردد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۲:۵۵    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 94 از افزایش میزان مالیات شرکت های دولتی و غیردولتی در سال 94 در کمیسیون تلفیق خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۲:۵۵    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت روز خودروهای صفر کیلومتر دوگانه سوز داخلی کشور در بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۲:۵۵    
استاد اقتصاد و متخصص در مسائل فقر شناسی در واکنش به اظهارات میدری که گفته بود خط فقر نفری 250 هزار تومان در ماه است گفت: خط فقر در سال93 برای یک خانوار 5 نفره در تهران 2 ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۲:۵۵    
در حالی که اوپک با هدف حذف نفت شیل آمریکا از بازار به افت قیمت جهانی نفت دامن زده است در صنعت تولید زغال سنگ و فلزات نیز چنین رویه ای مشاهده که به افت شدید قیمت ها انجامیده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۵    
هنگامی که غذاها را بالای ابرها مزه می کنید، حس همیشگی شما از مزه ها گویا دیگر وجود ندارد! ما در اینجا قصد داریم بررسی کنیم که چرا این اتفاق می افتد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۵    
ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در مصوبه ای بانک مرکزی را مکلف کرد تا پایان سال 1393 منظومه 9 گانه سامانه های اطلاعاتی نظام بانکی را ایجاد و بهره برداری نماید و امکان اتصال امن و سیستمی سایر دستگاه های ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۵    
بازتاب خبر شهادت تعدادی از اعضای سپاه پاسداران و حزب الله لبنان توسط رژیم اسرائیل، برنامه ادامه مذاکرات هسته ای ایران و گروه 1+5، دلیل تعویق سفر وزیر خارجه ایران به عربستان سعودی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۲:۲۵    
مدیر کل فناوری اطلاعات بانک مرکزی با رد هر گونه خبری مبنی بر خارج شدن طرح کارمزدگیری از کارتخوان ها از دستور کار شورای پول و اعتبار تصریح کرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۳    
کاهش قیمت جهانی نفت به کانال 40 دلاری، نگرانی زیادی را بابت راهسازی و راهداری در سال آینده به وجود آورده است به طوری که فقط 8 هزار میلیارد تومان بابت عملیات راهداری باید در اختیار وزارت راه قرار گیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۳    
بنا بر رده بندی جدید اعلام شده، گذرنامه ایالات متحده آمریکا، با افزایش امتیازات خود، موفق شدن در دره نخست گذرنامه های معتبر دنیا کنار فنلاند و آلمان و سوئد بایستد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۳    
طلا در بازار جهانی در پی نگرانی سرمایه گذاران نسبت به نوسان بازارهای مالی و ارزی که تقاضا برای این فلز ارزشمند را تقویت کرد، همچنان در بالاترین سطح چهار ماه گذشته قرار گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۳    
بهای نفت دربازارهای جهانی در معاملات امروز دوشنبه به دلیل انتظارات مبنی بر اطلاعات ضعیف اقتصادی از سوی چین که قرار است این هفته منتشر شود کاهش یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۳    
در حاشیه کاهش 20درصدص بارش در تهران.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۹    
روز گذشته شاخص کل بورس تهران با رشد 46 واحدی مواجه شد و به رقم 66 هزار و 319 واحد رسید تا بازار سهام سومین روز مثبت متوالی خود را پس از روزهای متمادی منفی تجربه کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۹    
رییس جمهوری با تاکید بر این که دستیابی به هوای سالم و مطلوب نیاز به کمک همه مردم دارد، گفت: مشکلات زیست محیطی فراوانی وجود دارد که در یک سال و نیم گذشته اقدامات بسیاری برای حل آنها انجام شده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۹    
محمدجواد ظریف در روز هوای پاک برای رفتن به محل کار خود از مترو استفاده کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۹    
تولید خودروی تندر-90 اتومات افزایش خواهد یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۹    
کارگران طرحی را به شورای عالی کار ارائه کرده اند که در قالب آن، کسری 72 درصدی قدرت خرید در یک دوره 4 ساله جبران و وضعیت حقوق و دستمزدها بهبود خواهد یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۹    
روز یکشنبه بازارهای ارز و سکه هر دو شاهد روندهای افزایشی بودند. در دومین روز هفته دلار با 5 تومان افزایش به 3465 تومان و سکه بهار آزادی با 2 هزار تومان رشد به یک میلیون و 27 هزار تومان رسید، اما ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۱:۰۹    
آغاز شمارش معکوس برای توقف عرضه بنزین 400 تومانی، بازار سیاه فروش بنزین را در حواشی جایگاه های سوخت داغ کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۰:۱۷    
در حالی که از ابتدا صحبت درباره هدفمند شدن یارانه ها یکی از مهم ترین دغدغه های اقتصاددانان تاثیر این روش بر لایه های کم مصرف و بعضا کم توان تر جامعه بوده است روز گذشته عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۰:۱۷    
بانک مرکزی اروپا زمانی که با کاهش شدید قیمت در حوزه یورو و تورم منفی مواجه شد نشان داد که با خرید اوراق قرضه دولتی از تمامی آنچه در توان دارد، استفاده خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۰:۱۷    
مهدی مشفق کاشانی از شعرای پیشکسوت کشورمان بر اثر حمله قلبی درگذشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۰:۱۷    
خصوصی سازی به مفهوم انتقال مالکیت نهادهای تولید کالا و خدمات از دولت به بخش خصوصی، از سیاست هایی است که در سه دهه گذشته جایگاه قابل توجهی در سیاست های اقتصادی یافته است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۰:۱۷    
مدیر کل دفتر هدایت نیروی کار و کاریابی های وزارت کار با اشاره به اینکه طی 9 ماهه گذشته 407 هزار نفر در سامانه کاریابی ها ثبت نام کرده اند گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۱۰:۱۷    
درحالی بانک مرکزی در تازه ترین برآوردهای رسمی خود از افزایش ضریب جینی در سال 92 خبر داده بود که به تازگی رئیس مرکز آمار از کاهش ضریب جینی در سال گذشته خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۵    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه کشور با بیان اینکه تمایلی به تغییر نرخ 72 دلاری در بودجه 94 نداریم بر عدم افزایش نرخ های مالیاتی تاکید کرد و گفت:نمی خواهیم با حذف یارانه برخی افراد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۵    
منابع امنیتی کاخ سفید از وقوع تیراندازی به سمت منزل معاون باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا خبر دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۵    
روزنامه های صبح امروز کشور، تیترهای نخست صفحه اول خود را به برخی از مهمترین مسائل روز ایران و جهان اختصاص داده اند که بعضی از آنها در زیر می آید؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۵    
مردم برای عزا بیشتر از عروسی گل می خرند . این بخشی از گله و شکایت رئیس اتحادیه صنف گل فروش ها از بازار کساد گل فروشی در ایران و تهران است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۵    
مذاکرات ایران و گروه 1+5 که دیروز در سطح معاونان وزاری خارجه آغاز شده بود پایان یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۵    
شاخص قدرت خرید بخشی از نظریه اقتصادی و تکنیکی برای تعیین ارزش نسبی ارزهای مختلف (به عنوان مثال دلار) و سپس خرید سبدی از کالاها برحسب همان ارز است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۵    
سال93 سال خوبی برای آنچه به صنعت مرغ خلاصه می شود، نبود و آه از نهاد بسیاری از فعالان این صنعت برآورد بااین حال سال94 هم بنا ندارد سر دوستی با این صنعت بگذارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۵    
یکی از رسانه های نزدیک به محمود احمدی نژاد، رییس جمهور سابق ایران، اقدام به انتشار اسامی مورد قبول ائتلاف فراگیر سوم تیر در انتخابات اتاق بازرگانی تهران کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۰۹:۳۵    
آمارها حاکی از روند مثبت شاخص بهره وری سرمایه بخش معدن طی سال های اخیر است. رقم مربوط به این شاخص در حول و حوش 100درصد در نوسان است به گونه یی که ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۰۸:۴۲    
شتاب سرمایه گذاری فعالان ساختمانی در سه حوزه ساخت وساز طی نیمه اول امسال، به کمترین حد در طول 4.5 سال گذشته رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۰/۲۹ - ۰۸:۴۲    
آمارهای بانک مرکزی حاکی از آن است که مقدار تولید و صادرات نفت(شامل نفت خام و فرآورده های نفتی) در سال 92 به کمترین میزان خود طی سال های 89 تا 92 رسیده است.