پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۱:۳۶Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 9 بهمن 1393 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 30 دی 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 1 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 2 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 3 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 4 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 5 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 6 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 7 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 8 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 9 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 10 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 11 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 12 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 13 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 14 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 15 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 16 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 17 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 18 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 19 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 20 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 21 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 22 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 23 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 24 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 25 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 26 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 27 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 28 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 29 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1393 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۶:۵۶    
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: در آب کشور باید شاهد یک فجر دیگر باشیم و در مدیریت آب باید مردانی باشند که در عهد و پیمان خود با خدا وفادار بوده و حرف حق را بگویند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۶:۵۰    
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری سارق صندوق صدقات در صباشهر خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۶:۳۷    
استانداری غزنی افغانستان با انتشار بیانیه از کشته شدن 11 غیر نظامی و زخمی شدن 6 تن دیگر در حمله طالبان در شهرستان 'اندر' این استان خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۶:۳۴    
کاهش واردات برنج ایران از هند ، قیمت این کالا را دربازارهای این کشور با افت قیمت 30 تا 40 درصدی مواجه کرده است و این امر باعث وارد شدن ضررهای زیادی به تولید کنندگان این کشور شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۶:۳۴    
زلزله ای به بزرگی 3.6 (سه و شش دهم) در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) مرز دریای خزر و استانهای گیلان و اردبیل را لرزاند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۶:۲۵    
ارزان ترین مسکن در غرب تهران، مربوط به کن با قیمت هر متر مربع یک میلیون و 900 هزار تومان و گران ترین آن مربوط به شهرک غرب با قیمت هر متر مربع 14 میلیون تومان است
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۶:۱۶    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر از آغاز واگذاریهای مسکن مهر از اردیبهشت سال آینده خبر داد گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۶:۱۳    
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خانه دار شدن 300 هزار خانواده کم درآمد کشور را از موارد مورد تاکید این کمیسیون و وزارت راه و شهرسازی دانست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۵:۵۸    
"کیف زنانه" باستانی متعلق به 2800 سال قبل در سنگ نگاره های کاخ " آشوربانی پال"عراق؛ دوره آشوری.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۵:۵۵    
مدیرکل خریدداخلی و هماهنگی امور آرد و نان شرکت، از نهایی شدن کار تدوین دستورالعمل فروش گندم دولتی و نظارت بر حمل و توزیع گندم و آرد یارانه ای خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۵:۵۲    
سونی و اسپاتیفای در راستای تولید 30 میلیون قطعه موزیک پیش زمینه بازی های کنسول پلی استیشن، قرارداد همکاری امضا کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۵:۴۶    
حدود 77 هزار میلیارد تومان از کل دارایی بانکها در حالی به عنوان سپرده نزد بانک مرکزی قرار دارد که از سویی دیگر برخی مدیران بانکی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۵:۳۷    
گودرزی گفت: فردا دامنه فعالیت سامانه بارشی، دامنه های زاگرس و برخی مناطق جنوب غرب، نواحی مرکزی و شمال شرق کشور را نیز فرا می گیرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۵:۲۸    
نرخ برابری دلار در مقابل لیر ترک روز پنجشنبه رکورد تازه ای زد و به 2.4 لیرترک رسید که بالاترین میزان در شش هفته اخیر است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۴:۵۸    
پس از کشف ویروس خطرناک ای کولای و سایر باکتری ها در منابع آب شهر وینیپگ کانادا، از اهالی شهر خواسته شده آب را پیش از مصرف بجوشانند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۴:۵۸    
چند هفته پس از کشف اسکت پیش از تاریخ در جنوب تهران، اسکلتی که حقایق تازه ای درباره تاریخ سکونت در تهران را روشن کرده نتایج اولین بررسی انسان شناسان نشان می دهد این اسکلت 7هزارساله زن بوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۴:۵۵    
سرطان واژه ترسناکی است که در ماه های گذشته بارها در محافل مختلف دهان به دهان چرخیده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۴:۴۶    
مدیرکل سازمان حفاظت از محیط زیست خوزستان گفت: میزان ریزگردها در هوای اهواز در ظهر پنجشنبه به بیش از 10 هزار میکروگرم بر متر مکعب یعنی حدود 66 برابر حد مجازاست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۴:۴۳    
خودروساز بریتانیایی در خط تولید خود ا یک مدل قدرتمند تر با نام 675LT بکار خواهد گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۴:۳۰    
به گزارش اقتصاد آنلاین، از این پس می توانید آخرین قیمت طلا، آخرین قیمت گرم طلا، آخرین قیمت مثقال طلا و آخرین قیمت انواع سکه، همه را در یک جا مشاهده کنید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۴:۲۴    
فرآیند ارائه خدمات گارانتی در حوزه قطعات ایساکو تسهیل شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۴:۱۸    
مذاکرات معاونان وزیران خارجه ایران و سه کشور اروپایی با حضور هلگا اشمید معاون رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در استانبول آغاز شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۴:۰۳    
ارزان ترین قیمت برای فروش هر بشکه نفت در حالی در معاملات روز گذشته ثبت شد که با دستکاری های گاه و بیگاه آمریکا، بازار جهانی خود را برای نفت بشکه ای 30 دلار آماده می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۳:۴۸    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت قبل وضع سامان یافته ای در اقتصاد کشور نبود که امروز از نظر اقتصادی آشفتگی وجود نداشته باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۳:۴۸    
دو دبیرستان کوثر و دکترحسابی کوهدشت در لرستان بیش از دوهفته است که به دلیل نقص در وسایل گرمایشی به سیستم جدیدی روی آورده اند تا دانش آموزان برای حضور در کلاس های درس با خود پتو به مدرسه ببرند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۳:۳۱    
رویترز اعلام کرد: انتشار گزارش مربوط به افزایش سطح ذخیره سازیهای نفت آمریکا، قیمت نفت جهانی را به کمترین سطح در 6 سال گذشته رساند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۲:۵۸    
وزیر نیرو در بخش دیگری با اشاره به آب شرب شهری، تاکید کرد: از تمام شهروندان می خواهیم که در نحوه استفاده از آب شرب تصفیه شده دقت کنند چرا که این آب با قیمت بالایی تصفیه می شود و در مصارف روزانه باید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۲:۵۵    
معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی بر لزوم افزایش سرانه مصرف شیر و لبنیات در کشور تاکید کرد و گفت: دامپروران کمر همت را بسته اند تا افزایش مصرف لبنیات در سبد خانوار را عملیاتی کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۲:۴۹    
سه شهر آسیایی، بالاترین رتبه ها را در فهرست محبو ب ترین شهرهای جهان نزد گردشگران در سال 2013 کسب کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۲:۴۶    
اینفینیتی کیو 70 ال 2015 ساخت کشور آمریکا است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۲:۴۳    
قیمت نفت ارزان تر از آب معدنی!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۲:۲۶    
برند آلمانی آئودی در حال کار بر روی یک نسخه تمام الکتریکی از Quattro چهارچرخ محرک است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۲:۲۰    
بعد از گذشت سال ها، دیروز شاهد اتفاق بزرگی در عرصه هنر و موسیقی بودیم. رونمایی از آلبوم موسیقی با همخوانی یکبانوی هنرمند ایرانی که در محل شعبه تازه افتتاح شده نشر چشمه در مجتمع کورش برگزار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۲:۰۵    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آنچه در زیر می آید جدول قیمت پرطرفدارترین گوشی موبایلهای اندرویدی در بازار تهران است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۱:۵۳    
ولایتی در دیدار با پوتین که بیش از یک ساعت به طول انجامید، ضمن تسلیم پیام رییس جمهوری کشورمان، درباره موضوع های دوجانبه، چندجانبه و بین المللی بحث و تبادل نظر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۱:۵۰    
زین پس با طنزهای گفت اما نگفت با شما هستم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۱:۴۱    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، قیمت روز سبک ترین لپ تاپ های محبوب در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۱:۳۸    
به آگاهی ملت شریف ایران می رساند، متاسفانه به تازگی برخی افراد در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با اهدافی که وزارت اطلاعات اشراف کافی بر آنها دارد، درصدد تشویش اذهان عمومی هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۱:۳۸    
نمک به عنوان اصلی ترین چاشنی در تهیه انواع خوراکی ها و مواد غذایی، از اهمیت بالایی برخوردار است. در حالی که، مضرات نمک به مراتب بیشتر از فواید آن است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۱:۳۲    
حسینی هاشمی: ساختار سرمایه بانک ها باید موازی با افزایش سرمایه اصلاح شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۱:۲۹    
کوراتاس یک ربات غول پیکر یک میلیون دلاری است که توسط یک فرد ژاپنی ساخته شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۱:۲۹    
انتقاد یک مقام آمریکایی از سفیر رژیم اسرائیل در ماجرای سفر نتانیاهو، گفت و گوی تلفنی رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا با نتانیاهو ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۱:۲۱    
هیچ شرکتی در جهان تاکنون به اندازه اپل در یک دوره سه ماهه تا این حد درآمد نداشته است: 18 میلیارد دلار سود تنها در سه ماه پایانی سال 2014 ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۱:۲۱    
طلا در بازار جهانی پس از اینکه بانک مرکزی آمریکا با ارزیابی مثبت از وضعیت اقتصادی اعلام کرد نرخ های بهره را تا اواسط امسال نزدیک صفر نگه می دارد، سقوط کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۰:۵۷    
بنیاد هریتیج در گزارش شاخص آزادی اقتصادی سال 2015 میلادی که بیست ویکمین گزارش این بنیاد محسوب می شود، بروزرسانی جدیدی را از میزان آزادی اقتصادی و داده های اقتصاد کلان در 186 کشور جهان منتشر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۰:۵۱    
مراسم رونمایی و اهدای خودروی استاد شهریار به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۰:۵۱    
یک روانشناس با بیان اینکه عصبانیت زودگذر است، به افراد توصیه کرد تا در هنگام عصبانیت از حرف زدن با اطرافیان خودداری کرده و چند لحظه سکوت کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۰:۴۵    
در بخشنامه ای که در هفته جاری از سوی بانک مرکزی به مدیران عامل تمامی بانک های دولتی، غیردولتی، شرکت دولتی پست بانک و مؤسسات اعتباری توسعه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۰:۴۲    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت روز خودروهای صفر ارزان قیمت بازار تهران که کمتر از 30 میلیون تومان قیمت خورده به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۰:۳۶    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع تبلت های محبوب برند سامسونگ موجود در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۰:۲۷    
پژوهشگران هلندی دریافته اند که بزرگی بینی عاملی طبیعی برای ممانعت از ابتلا به بسیاری از بیماری هاست و افراد را از ابتلا به سرماخوردگی و ویروس های بیماری آنفلوانزا محافظت می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۰:۲۷    
بدون شرح!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۰:۲۴    
صندوق بین المللی پول ایران را سومین کشور از نظر حجم ذخایر ارزی در منطقه خاورمیانه و آسیای مرکزی معرفی و اعلام کرد ایران 8.5 درصد ذخایر ارزی 1505 میلیارد دلاری منطقه را به خود اختصاص داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۰:۰۶    
رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با افزایش روند صنعتی شدن و افزایش روند شهرنشینی و دنیای صنعتی، مواجهه با عوامل سرطان زا زیاد شده و این روند افزایش میزان بروز سرطان، یک پروسه جهانی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۱۰:۰۰    
زمزمه های دستیابی به توافق هسته ای در ماه مارس (اسفند) در فضای انتقادهای داخلی در حال شنیده شدن است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۰۹:۵۸    
قیمت سبد نفتی اوپک به علت نوسان بازار ارز با 38 سنت افزایش به 43.28 دلار در هر بشکه رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۰۹:۵۵    
شبه نظامیان داعش با انتشار ویدئویی باراک اوباما را تهدید کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۰۹:۳۷    
قانون هدفمندکردن یارانه ها که از سال 88 به صورت رسمی آغاز شد، بنا داشت تا با واقعی تر کردن قیمت سوخت در ایرانی که یکی از ارزان ترین سوخت های جهان را مصرف می کند، این مصرف افسارگسیخته را کنترل کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۰۹:۳۷    
این جوان 27 ساله تصمیم گرفت تا به روشی بی نظیر برای آخرت خود یک زندگی خوب را بسازد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۰۹:۳۴    
محمدرضا پورابراهیمی، نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، اعلام کرده که مجلس و دولت برای عدم افزایش قیمت سوخت در سال آتی به توافق رسیده اند.طرح تثب
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۰۹:۲۲    
باوجود کاهش نرخ تورم به زیر 20درصد، برخی اقلام و شاخص های پولی و بانکی، همچنان از رشد بالای 30درصدی برخوردار هستند و نشان دهنده این واقعیت است که رابطه دولت با بانک ها همچنین بانک ها با بانک مرکزی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۰۹:۱۹    
اکولیزوماب، یا دارویی که به سولیریس موسوم است، از سوی وزارت بهداشت بریتانیا اجازه ورود به بازار را یافت. این دارو به گفته مقامات بهداشتی بریتانیا گران ترین داروی جهان است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۰۹:۰۴    
شیش تیغ کرده!!! خیلی شبیه امام خمینیه خدایی با این عکس مردمو سرکار گذاشتی از بقیه آقا زاده ها خیلی بهترن ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۰۹:۰۱    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آخرین قیمت میلگرد و آهن در بازار تهران، به شرح زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۰۹:۰۱    
نتایج یک پژوهش دانشگاهی درباره نوع رابطه بین بازارهای مسکن و سهام نشان می دهد نسبت منطقی، مشخص و معناداری بین نرخ رشد قیمت مسکن و نرخ رشد شاخص بورس در بلندمدت وجود ندارد؛ با این حال ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۰۸:۵۸    
سی و سومین نشست کمیسیون امور اجتماعی و تشکل ها با محوریت موضوع اتاق مطلوب از دیدگاه تشکل ها و ویژگی های اعضای هیات نمایندگان از نگاه تشکل ها برگزار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۰۸:۴۹    
روزنامه های صبح امروز کشور، تیترهای نخست صفحه اول خود را به برخی از مهمترین مسائل روز ایران و جهان اختصاص داده اند که بعضی از آنها در زیر می آید؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۰۸:۴۶    
برخی از مشاوران املاک در مناطق مرکزی تهران با توجه به شواهد بازار مسکن معتقدند که در حال حاضر نزدیک به 80 درصد از فایل های پیشنهادی فروش از سوی مالکان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ - ۰۸:۲۸    
در ادامه اطلاع رسانی سایت اقتصاد آنلاین به آحاد فعالان اقتصادی، نمودارهای لحظه ای تمام بازارهای مهم جهانی از طلا و ارز گرفته تا مواد غذایی در زیر گردآوری شده است ...