سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۴:۳۵Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 1 اسفند 1393 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 30 دی 1393 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 1 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 2 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 3 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 4 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 5 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 6 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 7 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 10 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 11 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 12 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 13 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 14 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 15 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 16 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 17 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 18 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 19 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 20 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 21 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 22 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 23 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 24 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 25 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 26 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 27 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 28 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۶:۵۷    
به گزارش اقتصاد آنلاین، همایش ملی اقتصاد ایران در سال 94 و استرات ژی های سرمایه گذاری با هدف شناخت اجمالی از اوضاع اقتصادی ایران و نحوه ی سرمایه گذاری در بخشهای مختلف به همت اقتصاد آنلاین روز ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۶:۴۵    
غواصان اسرائیلی بزگترین گنج سکه های طلا در دریای مدیترانه را کشف کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۶    
نماینده مردم تهران در مجلس طی گزارشی به مردم از وجود کسری 89 هزار میلیاردی در لایحه بودجه 94 خبر داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۶:۳۰    
نمایندگان مجلس مطرح می کنند دولت با حذف خانوارهای با درآمد بیش از 2.5 میلیون تومان موافق نیست و از سوی دیگر، سخنگوی دولت اعلام کرده است که در صورت تصویب مجلس، این قانون را اجرا خواهند کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۷    
بررسی روند معاملات در بازار سکه نشان می دهد طی یک هفته گذشته بازدهی سرمایه گذاری در این بازار به صفر رسیده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۱    
کمک های 330 میلیون دلاری به پاکستان، هفت میلیون دلاری به سنت وینسنت، 350 میلیون دلاری به نیکاراگوئه و همچنین کمک هایی به عراق و بولیوی تنها چند مورد از امتیازهای مالی دولت سابق به کشورهای دیگر است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۶:۲۱    
مسعود سلطانی فر گفت: فقط سه نقطه از ایران است که مشکل اقامتی ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۶:۱۵    
به دلیل پیش بینی تحلیلگران در مورد انتشار آمارهایی حاکی از ادامه کاهش تعداد سکوهای حفاری نفت آمریکا در اواخر امروز، قیمت نفت روز جمعه اندکی افزایش یافت و به کاهش 2 روزه قیمت ها پایان داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۵۱    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور آخرین پیش بینی ها از وضعیت آب و هوای کشور را تشریح کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۳    
وزیر خارجه کشورمان آخرین وضعیت پرونده هسته ای را تشریح کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۵    
با وجود پیش بینی دست اندرکاران و کارشناسان در رابطه با رونق بخش مسکن در بهمن ماه امسال، اما رکود دامنه دار 21 ماه اخیر بازار مسکن دامن کارخانجات تولید مصالح ساختمانی را گرفته و منجر به توقف تولید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۳۲    
معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص اعلام اسامی 25 هزار واجد شرایط دریافت آرم طرح ترافیک توضیحاتی را ارائه کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۹    
عده ای از شرکت کنندگان در کارناوال شهر آلوست بلژیک با شبیه کردن خود به اعضای داعش، سر و صدای زیادی به راه انداختند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۵:۲۳    
با گذشت حدود یک ماه از ابلاغ مقررات ناظر بر عملیات صرافی ها، هنوز اثری از اجرایی شدن این دستور العمل نیست. دلالان همچنان آزادانه جولان می دهند و قیمت در خارج از کانون صرافان تعیین می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۵    
تازه ترین تحلیل تکنیکال اف ایکس استریت نشان می دهد که تصمیم وزرای دارایی منطقه یورو در خصوص بحران مالی و بدهی یونان، مهمترین عامل موثر بر قیمت طلا در کوتاه مدت خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۹    
مدیر امور بین الملل شرکت ملی نفت ایران از توقف واردات گازوئیل خبر داد و گفت: ایران بزودی این فرآورده نفتی را صادر خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۶    
فهرست واحدهای مسکن مهر مشمول تسهیلات 30 میلیون تومانی از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام و به زودی پرداخت اضافه تسهیلات مسکن مهر از سوی بانک ها آغاز می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۴۲    
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: حذف خانوارهای پردرآمد از مدتها قبل در راستای تبصره 21 قانون بودجه شروع شده اما ضرورت ندارد که رسانه ای شود و درباره آن در رسانه ها گزارش منتشر شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۶    
قیمت سنگ آهن پس از کاهشی پی در پی ، از اواسط هفته گذشته حدود 3 درصد افزایش یافت که دلیل آن افزایش موجودی انبارهای سنگ آهن چین قبل از تعطیلات سال نو بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۳    
مذاکرات دو جانبه هسته ای ایران و آمریکا با حضور معاونان وزیران خارجه دو کشور ساعت 11 به وقت محلی - 13 و 30 به وقت تهران - در ژنو از سر گرفته شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۲۳    
یک روانشناس بالینی با تاکید بر اینکه استفاده از رنگ های شاد در پوشش باعث می شود آمار افسردگی در کشور کاهش یابد و امید به زندگی بالا رود گفت: اگر فردی در سه مورد از مراحل زندگی مانند شغل، تحصیل ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۴:۰۱    
دبیر انجمن انبوه سازان مسکن استان تهران درباره پیش بینی خود از بازار مسکن در سال جدید اظهار کرد: در شش ماه ابتدای سال 1394 روال به همین شکل خواهد بود و تا زمانی که در زمینه ی سیاست گذاری های بالادستی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۵    
یک غذای خاص که از مخلوط کردن خاویار سفید با طلا تهیه می شود به عنوان لوکس ترین و گران قیمت ترین غذای جهان شناخته شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۵۲    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز پنج شنبه گفت رسیدن به یک توافق خوب با ایران، برای واشنگتن اهمیت دارد، چراکه چنین توافقی امنیت آمریکا و اسرائیل را افزایش می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۹    
مناقشه انحصاری شدن واردات خودرو وارد فاز جدیدی شده است. جایی که دو نهاد مختلف همزمان می خواهند این محصولات را قیمت گذاری کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۴۵    
ارزش معاملات بازار سرمایه در این هفته در قیاس با هفته پیش 15.7 درصد، حجم معاملات 16.1 درصد و دفعات معاملات 7 درصد رشد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۳۰    
رونق فروش آپارتمانهای نوساز و قیمت بالای این آپارتمانها، مالکان خانه های کلنگی را وادار به فروش و ساخت املاک شان کرده و سود چند برابری را نصیب آنها می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۳:۱۵    
تیم مذاکره کننده هسته ای ایران به منظور انجام رایزنی های دوجانبه با هیأت آمریکایی بامداد امروز (جمعه) راهی ژنو شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۸    
قیمت میوه در هفته جاری تقریبا ثابت بود ولی بهای سبزی و سیفی جات با افت زیادی همراه شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۹    
رییس اتحادیه طلا و جواهر پیش بینی کرد در چند ماه آینده قیمت طلا در همین سطح باقی بماند و نوسان چندانی نداشته باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۴۹    
آخرین سهمیه سوخت سال 93 شب گذشته در کارت سوخت خودروها با تغییراتی واریز شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۶    
یک مقام مسئول در وزارت نیرو از فرونشست دشت های تهران، ساوجبلاغ، قزوین، مشهد و کاشان خبر داد و گفت: 317 دشت به لحاظ ذخایر آبی، ممنوعه شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۳۶    
علی ربیعی، وزیر کار در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور خواستار رسیدگی فوری هیئت وزیران به مصوبه شورای عالی کار درباره افزایش حق مسکن کارگران از 20 هزارتومان به 40 هزارتومان از ابتدای سال 94 شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۲۷    
قائم مقام وزیر صنعت، با تشریح سناریوهای دولت برای واردات در سال 94، گفت: اولویت بندی واردات کشور با مکانیزم سود و تعرفه در دستور کار دولت قرار گرفته و ممکن است واردات برخی کالاها ممنوع شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۵    
نرخ بیکاری 10.5 درصدی موجب شده تا نگرانی ها در مورد آینده بازار کشور افزایش یابد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۲:۱۵    
بازتاب انتشار گزارش جدید آژانس درباره برنامه هسته ای ایران، سفر وزیر خارجه آمریکا به ژنو برای دیدار و گفت و گو با همتای ایرانی خود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۷    
دانشمندان دریافته اند طول انگشت حلقه در مردانی که با مهربانی و لطافت با زنان برخورد می کنند عموماً از انگشت سبابه بیشتر است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۴۷    
آخرین وضعیت قیمت اوراق تسهیلات مسکن نشان می دهد که قیمت این اوراق که در هفته اول بهمن ماه در محدوده 80 هزار تومان معامله می شد، اکنون با افزایش قابل توجه به 86 هزار تومان رسیده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۳۵    
بعد از دستورالعمل وزیر صنعت، مبنی بر سپردن کار واردات خودرو به 30 نمایندگی رسمی واردات خودرو، از شنبه فردا، این واردکنندگان ملزم به رعایت ضوابط قیمت گذاری اعلامی از سوی این وزارتخانه هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۸    
پرداخت مالیات با وجودی که عمری به درازای استقرار مدنیت و حکومت در تاریخ بشر دارد، اما یکی از الزامات زندگی مدرن نیز است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۲۲    
گاهی اوقات حتی عادت های بسیار متداول می تواند موجب آسیب رسیدن به کلیه هایتان شود و ممکن است وقتی مشکل تشخیص داده شود، دیگر خیلی دیر شده باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۱۹    
رئیس سازمان زندان های کل کشور با بیان اینکه متاسفانه آمار زندانیان رو به رشد است، گفت: محمدرضا رحیمی در بند عمومی نگهداری می شود و از امکانات خاصی برخوردار نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۱:۰۳    
یک روزنامه انگلیسی طی گزارشی نوشت: قدرت های جهانی و ایران در مسیر توافق هسته ای در حال دستیابی به پیشرفت های محسوسی هستند و برخی عناصر تندروی اسرائیلی نیز احتمال شکل گیری توافق هسته ای را در هفته های ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۵۴    
در حاشیه افتتاح قطعه 1 آزادراه حرم تا حرم که هفته آینده با حضور رییس جمهوری برگزار خواهد شد روحانی کلنگ یک پروژه دیگر را نیز به زمین خواهد شد پروژه ای که شرکت ساخت از آن به عنوان اصلی ترین اهرم برای ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۴۸    
عضو ارشد حزب کارگزاران از تشکیل اتاق فکری درباره مسائل اقتصادی توسط اسحاق جهانگیری خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۹    
بهای طلا در بازارهای جهانی روز گذشته به کمتر از 1200 دلار برای هر اونس بازگشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۹    
معاون سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری قطع کردن آب برخی تالاب های خوزستان برای حفر چاه نفت را عامل خشک شدن خوزستان و بروز پدیده ریزگردها در این استان عنوان کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۱ - ۱۰:۳۳    
یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی روز پنج شنبه تازه ترین گزارش فصلی خود از وضعیت مذاکرات هسته ای را در اختیار شورای حکام دیده بان هسته ای سازمان ملل قرار داد.