سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۰۷:۵۶Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 3 اسفند 1393 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 30 دی 1393 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 1 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 2 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 3 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 4 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 5 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 6 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 7 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 10 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 11 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 12 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 13 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 14 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 15 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 16 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 17 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 18 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 19 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 20 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 21 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 22 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 23 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 24 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 25 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 26 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 27 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 28 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۱:۲۵    
به گزارش اقتصاد آنلاین قیمت انواع کاغذ A4 و A5 در بازار تهران به شرح زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۵۳    
دولت سال آینده کسری بودجه خواهد داشت؛ کسری که به گفته کارشناسان اقتصادی مالیات می تواند آن را جبران کند البته به شرط اصلاح ساختار مالیاتی.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۴۴    
گروه تروریستی داعش در پی بحران مالی و مشکلاتی که در دوره اخیر با آن روبرو بوده، به کردها پیشنهاد داده در ازای دریافت پول اجساد نیروهای کرد را به آن ها بازگرداند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۳۸    
مرد پرستاری که در بیمارستان های آلمان 30 بیمار را به قتل رسانده بود با ابراز پشیمانی و تأسف از قاضی دادگاه درخواست عفو کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۲۶    
آخرین ماه سال برای بسیاری از کسب و کارها شلوغ ترین زمان سال نیز محسوب می شود، راهکارهای زیر به شما کمک می کنند که از تاثیر منفی فشار زمان بر بهره وری بکاهید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۱۷    
جان کری وزیر خارجه امریکا دقایقی پس از ورود به ژنو به محل اقامت محمد جواد ظریف رفت تا رایزنی های نخست برای ادمه روند گفت و گو های هسته ای را انجام دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۲۰:۰۲    
به گزارش میدانی اقتصادآنلاین قیمت پرفروش ترین انواع ریش تراش دربازار تهران به شرح زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۴۹    
در حالی به ایام نوروز نزدیک می شویم که استان ایلام با طبیعت بی نظیرش به عنوان ارزان ترین استان کشور برای مسافرتهای نوروزی از هم اکنون آماده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۴۳    
محققان ایتالیایی برای زنده نگه داشتن خاطرات عزیزان از دست رفته، قبرستان آنلاین مجازی را با قابلیت های مختلف طراحی کرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۳۷    
چهره اش ب ام و سری یک را به یاد می آورد. چهره ای زیبا به همراه استایلی خوب و جوان پسند. خودروهایی زیبا و البته با امکانات زیاد که این روزها نه تنها در ایران بلکه در بازارهای دیگر نیز با موفقیت همراه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۱۹    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از کاهش نرخ تورم بهمن ماه سال جاری به 15,2 درصد خبر داد و گفت: این نرخ در د ی ماه سال جاری معادل 15.8 درصد بوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۹:۰۳    
به گزارش میدانی اقتصادآنلاین قیمت پرفروش ترین انواع هارد دیسک اکسترنال در بازار تهران به شرح زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۴۸    
به گزارش میدانی اقتصادآنلاین قیمت انواع تلویزیون سایز بزرگ دربازارتهران به شرح زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۳۵    
اظهارات رئیس اتحادیه نان های حجیم و نیمه حجیم در مورد قطع سهمیه آرد یارانه ای تمام نان فانتزیها از ابتدای اسفند، جزییات جریمه معافیت مشمولان وظیفه عمومی غایب در لایحه بودجه سال 94 ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۳۱    
مردم آمریکا سالانه معادل 30 میلیارد دلار تلفن همراه هوشمند گم می کنند و این در حالی است که همواره هزینه های خرید موبایل ها و تبلت ها نیز افزایش پیدا کرده و بر ارزش این دستگاه ها افزوده می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۸:۱۸    
متن جوابیه بانک ایران زمین به خبر توقیف اموال این بانک در رسانه ها به شرح زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۴۶    
"خروج بانک ها از بنگاه داری" یکی از مطالبات مهم مقام معظم رهبری است که دولت مردان هم بر آن تأکید کرده اند، اما چرا خروج بانک ها از مالکیت 23هزار میلیارد تومانی 600 شرکت هنوز محقق نشده است؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۳۷    
بالغ بر 38 هزار و 471 میلیارد ریال سهم دولتی از ابتدای سال جاری تا 24 بهمن ماه از طریق بورس، فرابورس، مزایده و مذاکره واگذار شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۲۴    
تازه ترین آمار گمرک از اوضاع تجارت خارجی ایران منتشر شد که براساس آن در حالی که طی 11 ماهه امسال ارزش صادرات 22.5 درصد رشد داشته این رقم در بخش واردات 12.30 درصد بوده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۷:۱۲    
فعالان اقتصادی با هشدار نسبت به عدم سرمایه گذاری در اقتصاد ایران بر این باورند که تورم 13 درصدی در سال 93 محقق خواهد شد، اما خبری از رشد 3 درصدی اقتصادی نیست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۵۶    
وزیر امور اقتصادی و دارایی در حکمی اعضای شورای راهبردی نظام بانکی را منصوب کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۴۷    
مشاور اقتصادی رییس جمهور معتقد است با توجه به کاهش درآمد دولت بودجه هدفمندی یارانه ها باید متوازن باشد چون دولت نمی خواهد از بانک مرکزی استقراض کند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۳۵    
زمانی که از وضعیت چاقی و اضافه وزن خود آزرده خاطر هستید به انواع و اقسام روش های نادرست رو می آوردید که گاه نتیجه معکوس می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۶:۲۹    
سرانجام پرواز 6371 هواپیمایی تابان تهران را به مقصد استانبول ترک کرد تا بعضی از مسافران این هواپیما پس از سه روز و شش ساعت انتظار به سمت مقصد حرکت کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۳۴    
جدیدترین گوشی هوشمند اچ تی سی تحت نام غیررسمی هیما( Hima ) و با نام رسمی One M9 به زودی راهی بازار می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۸    
کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه گفت: در آجیل کهنه سمی به نام آفلاتوکسین وجود دارد و به همین علت توصیه می شود افراد پیش از خرید آجیل از تازه بودن آن اطمینان حاصل کرده و خرید خود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۲۵    
مشاور رئیس جمهور درامور اقتصادی با بیان اینکه دولت نمی خواهد هدفمندی را با کسری اجرا کند، گفت: احتمال دارد تا زمان تصویب نهایی بودجه 94 در مجلس ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۸    
گروه شرکت های پارس آنلاین برای افزایش کادر نیروی انسانی مورد نیاز خود در مشاغل مختلف دعوت به همکاری کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۵    
برای تکمیل تبصره 21 قانون هدفمند کردن یارانه ها و شرایط حذف پردرآمدها این تبصره برای تکمیل شدن به کمیسیون تلفیق و اتفاق نظر دولت و مجلس بازگردد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۵    
نخستین دبیرکل سازمان کارگزاران بورس گفت: در حال حاضر ارائه اطلاعات غلط و نیز تاخیر در ارائه گزارشات به سهامدارن حقیقی از جمله موضوعاتی است که حل شدن آنها می تواند بر تغییر ابزارهای بورسی ارجحیت داشته ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۵    
گروه صنعتی منگان از فارغ التحصیلان رشته های منابع انسانی، تحلیل نرم افزار، برنامه نویسی و آهنگری دعوت به همکاری کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۱۲    
فروشگاه اینترنتی بورسیکا در تکمیل کادر مدیریتی و پرسنلی خود، در 19 ردیف شغلی، 250 نفر نیرو استخدام می کند. در ادامه جزئیات بیشتر را مشاهده خواهید کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۵:۰۶    
سالیانه 20 تا 25 میلیارد دلار کالا به صورت قاچاق به ایران وارد و از کشور خارج می شود و این میزان، تقریبا حدود نیمی از ارزش کالاهایی است که به طور متوسط به صورت رسمی وارد کشور می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۴:۵۶    
بر اساس گزارش میدانی خبرنگار اقتصاد آنلاین از بازار موبایل تهران، قیمت انواع موبایل های محبوب دوسیم کارته در بازار به شرح جدول زیر است ؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۴:۴۷    
ساده اما پیشبینی ناپذیر معادله خیلی ساده یی برای پیش بینی قیمت نفت وجود دارد؛ کاهش عرضه از یک سو، افزایش تقاضا ازسوی دیگر می تواند بهای طلای سیاه را افزایش دهد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۴:۲۹    
علیرغم همکاری قوه قضاییه، پلیس آگاهی، وزارت ارشاد و اپراتورها برای مقابله با کلاهبرداری های پیامکی برنده شدن در قرعه کشی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۴:۲۹    
ملاقات احمدی نژاد و رحیمی
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۴:۲۹    
به گزارش اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت روز محبوب ترین خودروهای صفر کیلومتر گروه خودروسازی مدیران خودرو در بازار تهران به شرح زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۴:۲۳    
گفت وگو با دو مقام آگاه نشان می دهد، بخش عمده تسهیلات 6500 میلیارد تومانی آقای م ر تولید کننده لوله پروفیل ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۴:۲۳    
هند به زودی سریع ترین رشد اقتصادی جهان خواهد شد و برای نخستین بار چین را کنار خواهد زد، چراکه آمار رشد اقتصادی هند در هر بازه سه ماه، آماری معنی دار و حاکی از پیشرفت در سرتاسر جهان است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۴:۲۰    
تولید محصولات دامی و لبنی ایران در طول دو دهه گذشته تقریبا به طور مستمر رشد داشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۴:۱۲    
معاون وزیر صنعت در امور تولید گفت: وزارت صنعت پیشنهاد تغییر تعرفه واردات 1500 ردیف کالا را تهیه کرده که در بین این کالاها، درخواستی برای تغییر تعرفه واردات خودروی ساخته شده وجود ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۴:۰۳    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت آقای دکتر سید صادق طباطبایی را تسلیت گفتند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۷    
نشست دوجانبه وزیران خارجه ایران و آمریکا بعداز ظهر امروز در هتل ویلسون شهر ژنو برگزار می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۱    
در بازار امروز - یکشنبه - سکه تمام به قیمت 975 هزار تومان داد و ستد می شود که نسبت به روز گذشته اندکی کاهش دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۴۸    
با تصویب مجلس، سرویس پیام کوتاه اپراتورهای ارائه دهنده خدمات مخابراتی 10 ریال گران می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۹    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با 147 واحد کاهش به 64 هزار و 719 واحد رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۹    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت روز خودروهای صفر کیلومتر پرتیراژ داخلی کشور در بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۳۵    
پورشه 911 کاررا، گران ترین محصول پورشه با قیمت یک میلیارد و 480 میلیون تومان در بازار ایران موجود است و بعد از آن پورشه پانامرا توربو و پورشه کاین توربو در صدر جدول قرار دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۸    
طلای جهانی در ادامه تضعیف خود در ماه فوریه، این هفته نیز کاهش 24 دلاری را تجربه کرد تا پیش بینی کارشناسان برای روزهای آینده حول و حوش تداوم افت طلا بچرخد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۲۵    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین به نقل از بازار موبایل تهران، قیمت انواع محبوب ترین مدل های تلفن همراه برند سامسونگ در بازار به شرح زیر است :
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۹    
آمارهای بانک مرکزی روسیه نشان می دهد که این کشور برای نخستین بار در 10 ماه گذشته خرید طلا را به علت افزایش چشمگیر قیمت جهانی آن متوقف کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۱۶    
حسین دهدشتی نماینده آبادان و عضو گروه رسیدگی به تخلفات سازمان تامین اجتماعی به کنایه خطاب به مرتضوی می گوید که او دچار فراموشی و آلزایمر سیاسی شده اگرنه چطور او مهر و امضای خودش پای برخی چک ها و نامه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۳    
گروه تروریستی داعش 8 هزار کتاب کمیاب و اثر خطی را در شهر موصل به آتش کشید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۳    
بسیاری از گردشگران از طریقه انعام دادن و رسومات محلی در کشورهای مختلف دنیا بی خبرند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۳:۰۰    
یک کار شناس مسائل بین المللی با پیش بینی نزدیک بدون توافق هسته ای میان ایران و گروه 1+5 تاکید کرد که نشانه های زیادی وجود دارد که حکایت از نزدیک بودن توافق دارد و به نظر می رسد که بر خلاف 3 ماه قبل ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۵۱    
هرچند خانه های کلنگی شاید به مانند مسکن های دیگر متقاضی نداشته باشند اما هنوز هم در لیست های فروش مشاوران املاک سهم قابل توجهی دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۴۰    
مسیر چشم پوشی از احداث یا تامین بخشی از فضای مشاعات ضروری در ساخت وسازها، از سال آینده برای بسازوبفروش ها هموارتر می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۷    
یک مسئول مهم اجرایی با تاکید بر ضرورت دریافت کد استخدامی یا کد شناسه توسط همه کارمندان دولت، هشدار داد که از سال آتی تنها کارمندانی حقوق و مزایا دریافت می کنند که این کدها را اخذ کرده باشند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۷    
رییس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی درباره پشت پرده حضور میوه های خارجی در بازار کشور توضیح می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۷    
اگر تمایل دارید کسب وکار شما توسعه یابد، دیر یا زود این توصیه را خواهید شنید که آنقدر در عمق کار فرو نروید که نتوانید از بیرون بر آن اشراف داشته باشید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۴    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آخرین قیمت روز موتور سیکلت های مختلف در بازار تهران به شرح زیر است. شایان ذکر است که این قیمت ها ممکن است بر اساس رنگ، و یا وسایل جانبی تا 10 درصد تفاوت داشته باشند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۳۱    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه گفت به نظر مسوولان کشور مذاکرات به مرحله ای رسیده که نیاز به تصمیم گیری جدی در سطح عالی دارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۳    
جمعی از پرستاران و کامیون داران کشور در اعتراض به عدم پرداخت حق و حقوقشان صبح امروز (یکشنبه) مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۲۰    
اظهارات وزیر خارجه آمریکا درباره اختلافات باقی مانده در مذاکرات هسته ای با ایران، تحلیل دلایل حضور رئیس سازمان انرژی اتمی ایران و وزیر انرژی آمریکا در مذاکرات ژنو ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۴    
برخی نوشیدنی ها باعث تقویت مغز شده، این نوشیدنی ها تولید خاص یک شرکت ویژه نیست، بلکه نوشیدنی های طبیعی است که مصرف آن برای سالم نگه داشتن مغز توصیه می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۱۱    
رضا هاکان تکین از چند ماه گذشته به عنوان سفیر جدید ترکیه در تهران شروع به کار کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۲:۰۸    
نمایندگان مجلس به دولت اجازه دادند تا تمامی مشمولان خدمت وظیفه عمومی را که بیش از هشت سال غیبت دارند با پرداخت جریمه مدت زمان غیبت، معاف کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۹    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع تیلت های اندرویدی محبوب موجود در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۰    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی استان تهران از کاهش قیمت ماهی و مرغ در بازار در هفته جاری خبر داد وگفت: از این به بعد، قیمت مرغ روندی نزولی را طی خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۵۰    
یک روانشناس و مشاور تخصصی کودکان گفت: همه ی کودکان در اطلاع از اینکه دنیا چگونه کار می کند خلاق هستند، اما در این میان به نظر می رسد برخی کودکان از دیگران خلاق تر هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۶    
هر چند فاز سوم قانون هدفمندی یارانه ها هنوز آغاز نشده اما مجلس با موافقت با پیشنهادهای دولت پس از افزایش قیمت آب، بنزین و گازوئیل، یک بند جدید هزینه ساز هم به قبوض گاز و برق برای سال 94 اضافه کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۴۲    
وزیر صنعت از اصلاح 1500 ردیف تعرفه واردات برای رفع نگرانی صنعتگران در سال 94 خبر داد و گفت: بهتر است واردات با ارز آزاد انجام شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۳۲    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز بانکی موجود در معاملات امروز (یکشنبه سوم اسفند ماه) مرکز مبادلات ارزی کشور را نسبت به روز گذشته تغییر نداد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۹    
تعداد 5 شرکت کارگزاری حدود 38 درصد کل ارزش معاملات را تا پایان بهمن ماه به خود اختصاص دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۶    
در نخستین ماه سال جدید میلادی، ایران توانست با 20 درصد رشد در تولید فولاد، رکورد چین را که یکی از صدراعظم های تولید فولاد در دنیاست، بشکند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۲۰    
دبیر انجمن برنج کشور با بیان اینکه از ابتدای سال 94، برنج های ایرانی مورد تضمین وزارت بهداشت، فقط برنج هایی خواهند بود که کدرهگیری داشته باشند، گفت: قانونی برای ممنوعیت کشت برنج در کشور وجود ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۷    
اسکناس نو و تانخورده بانک مرکزی در ایام پایانی سال و برای شب عید به زودی روانه شعب بانک ها می شود تا در اختیار مردم قرار گیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۱۱    
کارشناسان بازار جهانی انتظار دارند قیمت طلا در هفته جاری به روند نزولی هفته گذشته ادامه دهد و فشار بیشتری را در کوتاه مدت تجربه کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۰۵    
شیوه های اتصال به اینترنت طی یکی دو سال اخیر با تفاوت های قابل توجهی نسبت به قبل مواجه شده و به همین دلیل لازم است کاربران اینترنت پیش از انتخاب یک راهکار برای اتصال ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۰۵    
تبعات انحصاری شدن واردات خودرو یک به یک در حال نمایان شدن است. پس از افزایش قیمت ها در بازار آزاد، نمایندگی های رسمی خودروسازان خارجی از احتمال افزایش قیمت رسمی این محصولات خبر داده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۱:۰۲    
رییس سازمان هدفمندی یارانه ها درباره چگونگی اقدام زوج های جوانی که بعد از ثبت نام مجدد متقاضیان دریافت یارانه نقدی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۵۷    
در صورتی که مصوبه شورای عالی کار برای افزایش پایه سنوات روزانه کارگران در سال 94 اجرا شود، گروه یک شغلی در سال جاری برای 12 ماه کارکرد 360 هزار تومان و گروه 20 شغلی نیز برای همین مدت کارکرد 750 هزار ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۸    
قطع وابستگی بودجه به نفت و تکیه بر درآمدهای مالیاتی به عنوان دو نکته مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری، در سال 94 سرلوحه کار دولت خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۴۲    
بانک مرکزی گزارش داد نرخ تورم دی ماه به 16.3 درصد رسیده که در بازه زمانی یکساله از دی ماه سال گذشته تاکنون، حدود 22 درصد کاهش را نشان می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۳۲    
بانک ملی ایران میزبان بالغ بر 600 نفر از اعضای کانون جوانه های بانک ملی ایران، مدیران و دانش آموزان مناطق مختلف تهران در سالن همایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۹    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آخرین قیمت میلگرد و آهن در بازار تهران، به شرح زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۲۶    
وزیر امور اقتصادی و دارایی از تشکیل کارگروهی برای اصلاح آئین نامه گشایش ال سی داخلی خبر داد و گفت: نظرات این کارگروه به شورای پول و اعتبار ارایه خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۱۰:۱۱    
همایش ملی اقتصاد ایران در سال 94 و استرات ژی های سرمایه گذاری با هدف شناخت اجمالی از اوضاع اقتصادی ایران و نحوه سرمایه گذاری در بخشهای مختلف به همت اقتصاد آنلاین برگزار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۹:۳۵    
درحالی که 27 روز به پایان سال 93 باقی مانده و طبعاً نیازهای بانکی مردم افزایش یافته است گزارش های میدانی از شعب بانکی حکایت از گله شدید مردم از ضعف خدمات رسانی بانک ها دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۵    
ستون امروز نبض بازار به معرفی تعدادی از واحدهای مسکونی در مناطق مختلف تهران با معرفی قیمت های پیشنهادی ارزان و گران و همچنین قیمت های به نسبت متعادل پرداخته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۹:۲۲    
مزایده واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با قیمت پایه 290 میلیارد تومان و به صورت 25 درصد نقد و بقیه اقساط 4 ساله در روز 19 اسفند برگزار خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۸:۴۴    
این روزها دوباره فضای مذاکرات داغ شده است. با وجود بعضی سیگنال های منفی که بعضی از تحلیلگران را نسبت به دستیابی به توافق در دوره جدید بدبین کرده بود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۸:۴۱    
در آخرین روز بهمن ماه شاخص بورس برابر با 64 هزار و 720 واحد بود. یعنی 14 هزار و 925 واحد افت نسبت به ابتدای سال ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۸:۳۲    
نکاتی همچون سیاست برندسازی داخلی خودروهای تولیدی، آموزش نیروی کار و افزایش بهره وری سرمایه انسانی، وضع تعرفه موثر بر واردات به صورت هدفمند و ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۸:۲۹    
روزنامه های صبح امروز کشور، تیترهای نخست صفحه اول خود را به برخی از مهمترین مسائل روز ایران و جهان اختصاص داده اند که بعضی از آنها در زیر می آید؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ - ۰۸:۱۹    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از افزایش قیمت نان در سال آینده خبر داد.