سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۴:۵۵Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 14 اسفند 1393 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 30 دی 1393 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 1 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 2 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 3 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 4 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 5 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 6 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 7 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 10 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 11 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 12 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 13 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 14 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 15 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 16 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 17 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 18 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 19 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 20 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 21 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 22 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 23 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 24 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 25 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 26 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 27 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 28 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۵    
سرانجام برند فروخته شده سونی در سال 2014، اولین گوشی هوشمند خود را ساخت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۵:۱۲    
در بازار امروز - پنجشنبه - قیمت سکه تمام 979 هزار و 500 تومان و هر دلار آمریکا 3420 تومان داد و ستد می شود که روند کاهشی قیمت خود را ادامه داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۹    
قربانیان اسیدپاشی سال هاست در صف رسیدگی پرونده هایشان در دادگاه ایستاده اند تا شاید مجازات متهمان ذره ای از زخم های چندین و چند ساله شان را التیام بخشد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۵۳    
نتایج یک تحقیق جدید نشان می دهد که تلفن های هوشمند واقعا اعتیاد آور هستند و هر چقدر شخص بیشتر از آنها استفاده کند خطر معتاد شدن به آنها بیشتر می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۴۰    
به گزارش اقتصاد آنلاین، از این پس می توانید آخرین قیمت دلار، آخرین قیمت یورو، آخرین قیمت لیر، آخرین قیمت پوند و آخرین قیمت درهم در بازار آزاد را در این خبر مشاهده کنید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۷    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از گشایش و بهره برداری از طرح های فولادی در ابتدای سال 94 خبر داد و گفت: طرح آلومینیوم جنوب که در سال جاری به بهره برداری رسید از اقدامات مهم وزارتخانه در سال جاری بود که امید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۴    
عضو اتاق بازرگانی تهران گفت: باید ساختار اتاق بازرگانی به عنوان مشاور 3 قوه متحول شود چرا که اقتصاد کشور با اقتصاد حجره ای و تفکرات حجره ای متحول نمی شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۳۴    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع تبلت های محبوب برند سامسونگ موجود در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۲۴    
قیمت نفت خام برنت از بشکه ای 61 دلار فراتر رفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۸    
به گزارش اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت روز خودروهای لوکس در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۵    
این روزها اگر در پاسخ به تماس تلفنی که با شما برقرار شده صدای گوینده نام آشنایی را شنیدید تعجب نکنید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۵    
سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: نوزاد پسر یک ماهه بر اثر برخورد خودرو با گاردریل اتوبان زنجان - قزوین جان خود را از دست داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۲    
کارمندانی که بیشتر ساعت های روز را می نشینند و تحرکی ندارند در خطر بیشتری برای ابتلا به این نوع چربی ها هستند. با این حال، رژیم غذایی و ورزش بهترین راه برای رفع چربی های اطراف شکم است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۰۲    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: در دولت تدبیر و امید نزدیک به 410 هزار واحد مسکن مهر به اتمام رسیده و برنامه ریزی کرده ایم تا پایان امسال 450 هزار واحد دیگر را به اتمام برسانیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۴:۰۲    
زشت ترین تلفن همراه جهان انتخاب شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۵۳    
بانک مرکزی در پاسخ به شبهات مطرح شده برخی جراید و پایگاه های خبری پیرامون انتشار اسکناس 50000 ریالی با طرح سر در دانشگاه تهران در آیین هشتادمین سال تاسیس این دانشگاه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۸    
وب سایت تخصصی BikeExif، لیست دهگانه ای از برترین موتورسیکلت های رونمایی شده در سال اخیر میلادی را منتشر کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۴۴    
مهندس حسن عموزاده و مهندس معصوم نجفیان به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا معرفی شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۸    
مدیران خودرو فروش ویژه نوروز خود را با هدیه 1000 لیتر بنزین برای خریداران خودروNEW MVM X33 CVT، آغاز کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۲    
واحد اطلاعات اقتصادی اکونومیست با بررسی 133 شهر مهم، پایتخت ایران را ششمین شهر ارزان جهان معرفی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۳۲    
بانک مرکزی نرخ رسمی 39 ارز را برای امروز پنج شنبه اعلام کرد که براین اساس نرخ 21 ارز نسبت به روز چهارشنبه افزایش و قیمت 14 واحد پولی کاهش یافت، در این میان بهای 4 ارز با تغییری مواجه نشد و ثابت ماند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۷    
تکانه های قیمت خودرو در بازار به دلیل نزدیک شدن به شب عید، افزایش یافته و بالاخره مشتریان تصمیم گرفتند که وارد بازار شوند؛ اما همین ورود سبب بالا رفتن قیمت خودروها از 300 تا 700 هزار تومان شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۱۷    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، قیمت روز سبک ترین لپ تاپ های محبوب در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۳:۰۲    
حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری صبح روز پنجشنبه در آستانه روز درختکاری ( 15 اسفند) و هفته منابع طبیعی و آبخیزداری یک اصله نهال گردو غرس کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۵۹    
پرفشاری خون امروزه یکی از بیماری های مزمن غیرواگیر است که خطر مرگ ومیر زودرس را بالا می برد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۵    
وزیر کشور با تاکید بر اینکه راه ورود پول کثیف به قدرت باید بسته شود، اعلام آمادگی کرد: در یک جلسه یک ساعته در صحن غیرعلنی مجلس فرایند پول های کثیف را در اقتصاد برای نمایندگان توضیح دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۲    
استاد ایرانی یک دانشگاه آمریکا به ارائه 15 توصیه به دولت روحانی برای بهبود وضعیت اقتصاد کشور پرداخت و در مورد یارانه نقدی گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۴۲    
به گزارش اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت روز برخی از مدل های سواری هیوندای در بازار تهران به شرح زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۳۰    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آنچه در زیر می آید جدول قیمت پرطرفدارترین موبایل های اندرویدی در بازار تهران است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۲۱    
هر آنچه باید درباره سکته مغزی بدانیمسکته مغزی زمانی رخ می دهد که خونی که مسئول تغذیه قسمتی از مغز شما می باشد، قطع گردیده و یا شدیداً کاهش پیدا کند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۳    
ارتفاع برف که بارش آن از شب گذشته درشهرستان خلخال در جنوب استان اردبیل شروع شده در محورهای ارتباطی به بیش از50 سانتیمتررسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۳    
رژیم صهیونیستی در یک جریان سازی ناشیانه برای مانع تراشی در توافق هسته ای احتمالی بین ایران و گروه 1+5 مدعی توقف یک فروند کشتی حامل راکت های ایرانی شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۲:۰۳    
وزیر خارجه کشورمان گفت: کشورهای غربی به ویژه آمریکا باید بین دستیابی به توافق هسته ای با تهران یا ادامه تحریم ها یکی را انتخاب کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۵    
تردد خودرو از ساعت 15 تا 24 روز جمعه 15 اسفند از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 24 همان روز از 15 کیلومتری جنوب مرز ن آباد به سمت کرج ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۴۵    
رئیس پلیس فتای استان همدان از دستگیری عامل تهدید یکی از شهروندان همدانی خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۹    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع برنج ایرانی و وارداتی در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۳۲    
هرچند هنوز هیچ یک از طرح های تسهیلاتی دولت یازدهم در حوزه مسکن اجرایی نشده و به احتمال قوی ارائه وام مسکن با نرخ های جدید به سال آینده موکول خواهد شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۲۳    
ویرون لا فینال نشان 450 یا آخرین دستگاه بوگاتی ویرون را یدک می کشد. به گفته "ولفگانگ دورهایمر" رئیس شرکت بوگاتی، ویرون نمایشی از فناوری، طراحی و هنر در راستای ارزش های برند بوگاتی محسوب می شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۱۷    
دوربین آی فون 6 یکی از بهترین نمونه ها در بازار موبایل هوشمند محسوب می شود اما یک دوربین خوب به تنهایی نمی تواند معجزه کرده و عکس هایی فوق العاده ثبت کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۱:۰۸    
قیمت میوه طی هفته جاری بدون تغییر مانده و قیمت مرغ همچنان حدود 8000 تومان است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۹    
گروه موسوم به دولت اسلامی ( داعش) در شهر رقه سوریه بار دیگر با اجرای یک حکم یک جوان سوری را به اتهام همجنسگرایی از بلندی به پایین پرتاب کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۳۸    
دیابت نقدینگی چیست و چطور باید درمان شود؟ این سوالی است که کار شناسان اقتصادی باید به آن پاسخ دهند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۸    
یک متخصص داروسازی سنتی، استرس و وراثت را از جمله عوامل دخیل در ریزش مو عنوان کرد و گفت: در دو طب سنتی ایران و هند استفاده از برخی گیاهان دارویی موجب تقویت و پیشگیری از ریزش مو می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۵    
در شرایطی که تنها دو هفته به پایان سال 93 باقی مانده است، بازار خودرو تکان های خفیفی را تجربه کرد تا خرید و فروش کمی رونق بگیرد؛ این در حالی است که به گفته نمایشگاهداران خودرو پایتخت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۱۰    
مدیر نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص خرید پسته خندان هشدار داد و از مردم خواست تا از خرید این نوع پسته خودداری کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۱    
هفته گذشته سازمان تنظیم مقررات از صدور پروانه های جدید حوزه ارتباطات ثابت در نیمه اول سال 94 خبر داد. پروانه هایی که تصویب اصول حاکم بر آن طی 6 ماه گذشته با حاشیه های گوناگونی همراه بوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۱۰:۰۱    
نمایندگان مجلس مصوب کردند دولت موظف است یارانه خانوارهای پردرآمد را قطع کند که با توجه به هزینه 39 هزار میلیارد تومانی برای پرداخت یارانه ها در سال آینده دولت باید یارانه نقدی حدود 5 میلیون و 500 ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۹    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت روز انواع سواری در بازار تهران به شرح زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۶    
در ادامه روند روزهای اخیر، روز چهارشنبه نیز تقاضای چندانی برای دلار وجود نداشت، عاملی که موجب شد بهای این ارز نسبت به روز سه شنبه تغییری نکند و روی قیمت 3420 تومان باقی بماند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۴۲    
در بازار مسکن اغلب محله های غرب تهران تعداد فایل های واحدهای مسکونی متراژ کوچک اجاره ای یعنی کمتر از 50 متر مربع، چشمگیر است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۳۶    
مقایسه نظام مالیاتی ایران و کشورهای مختلف دنیا در یک دهه گذشته نشان دهنده آن است که اقتصاد ایران از سه اشتباه تاکتیکی مالیاتی رنج می برد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۲۱    
اصول اخلاقی، درآمد و حس خوشبختی به طرق مختلفی برهم اثر می گذارند. کیث مورنیگهان می گوید: شما را نمی دانم ولی من طالب درآمد بیشتری هستم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۰۹    
حسین شریعتمداری، در سرمقاله روزنامه کیهان به شدت به هاشمی رفسنجانی حمله کرده و اظهارات او را سخیف خوانده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۹:۰۳    
اقتصاد ایران در شرایطی قرار دارد که تامین سرمایه از محلی جز بانک ها، برایش یک ضرورت اجتناب ناپذیر شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۸:۵۳    
روزنامه های صبح امروز کشور، تیترهای نخست صفحه اول خود را به برخی از مهمترین مسائل روز ایران و جهان اختصاص داده اند که بعضی از آنها در زیر می آید؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۸:۴۴    
سفیر آمریکا در کره جنوبی روز پنجشنبه در سئول هدف حمله یک مرد قرار گرفت و زخمی شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۱۴ - ۰۸:۳۷    
در ادامه اطلاع رسانی سایت اقتصاد آنلاین به آحاد فعالان اقتصادی، نمودارهای لحظه ای تمام بازارهای مهم جهانی از طلا و ارز گرفته تا مواد غذایی در زیر گردآوری شده است ...