سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۳:۴۸Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 20 اسفند 1393 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 30 دی 1393 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1393 اقتصاد آنلاین 1 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 2 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 3 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 4 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 5 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 6 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 7 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 10 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 11 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 12 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 13 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 14 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 15 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 16 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 17 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 18 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 19 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 20 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 21 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 22 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 23 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 24 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 25 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 26 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 27 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 28 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۱:۰۶    
به گزارش میدانی اقتصادآنلاین ازقیمت 2حلقه انواع لاستیک خودرو زانتیا,سمند,تندر 90 دربازار تهران به شرح زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۰:۴۳    
به گزارش اقتصاد آنلاین قیمت محبوب ترین انواع تلویزیون در بازار شرح زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۰:۱۹    
تلخی داستان زندگی این زنان، آنچنان عریان است که نوشتن در موردشان احتیاجی به مقدمه ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۲۰:۰۷    
قائم مقام وزیر کشوراز واقعه شیراز و حمله به علی مطهری ابراز تاسف کرد و از تاکید وزیر کشور بر برخورد هرچه سریعتر با عوامل حادثه و مقصران احتمالی دولتی و نیز احضار استاندار فارس به تهران خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۹:۳۷    
"غزوان الشیبانی" یکی از فعالان مجازی عراقی عکسی از سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه ایران در تکریت منتشر کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۹:۲۰    
بدون شرح!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۹:۱۴    
امروز در مسیر راه آهن آذربایجان حدود 1000 متر مانده به ایستگاه راه آهن عباسی، یک دستگاه خودرو سمند با قطار مسیر تبریز - مشهد برخورد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۸:۵۶    
مجله فوربس می نویسد: شاید انیشتین بعدی یک زن ایرانی 27 ساله با نام زهرا حقانی باشد .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۸:۴۷    
گرچه اولین پرواز بشر با هواپیما در سال 1903 توسط برادران رایت انجام شد اما ده سال طول کشید تا خلبانی لهستانی اولین هواپیما را بر فراز آسمان ایران به پرواز درآورد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۸:۳۵    
در آموزش عالی، تقریبا به مانند هر چیز دیگری در زندگی، کیفیت بالای محصولات و خدمات نیازمند صرف هزینه بالایی است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۸:۲۹    
به گزارش اقتصادآنلاین قیمت پرفروش ترین انواع پرینتر دربازار به شرح زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۸:۲۳    
به گزارش میدانی اقتصادآنلاین قیمت انواع ریش تراش پاناسونیک دربازار تهران به شرح زیر است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۸:۰۲    
یک کارشناس اقتصاد مسکن معتقد است: نه تنها سال آینده بازار مسکن با رکود همراه است بلکه این رکود تا پایان دو سال آینده ادامه دار خواهد بود و پس از آن شوک قیمتی در بازار مسکن رخ خواهد داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۷:۵۴    
رکورد بازار کامپیوتر و موبایل در شب عید، طرح جامع صادرات گاز ایران در سال 93 محقق نشد، امضای چند توافقنامه مشارکت اقتصادی بین یمن و ایران و... از مهمترین اخبار اقتصادی امروز است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۷:۳۰    
بانک مرکزی هشدار داد برای جلوگیری از سوءاستفاده کلاهبرداران از ارسال اطلاعات بانکی به صورت پیامک خودداری کنید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۷:۱۸    
گروه تروریستی داعش ویدئویی را در اینترنت منتشر کرده است که قتل یک عرب ساکن فلسطین اشغالی را که داعش به جاسوسی متهم کرده بود نشان می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۷:۰۰    
"پرسیس" در سایپا تولید شد. خط تولید خودروی پرسیس (بریلیانس H230) با مشارکت کمپانی بریلیانس راه اندازی شده و قرار است تولید انبوه این خودرو پس از تعطیلات نوروز آغاز شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۵۷    
به دنبال انتشار بیانیه مشترک 105 تن از اقتصاددانان عضو هیات علمی دانشگاه های کشور و پژوهشگران اقتصاد برای تحقق اهداف سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در سالگرد ابلاغ این سیاست ها از سوی رهبر معظم انقلاب ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۹    
دوازده رهبری که بیشترین دستمزد را دریافت می کنند: 1 باراک اوباما (آمریکا): 400 هزار دلار 2 استیفن هارپر (کانادا): 260 هزار دلار 3 آنگلا مرکل (آلمان): 234400 دلار ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۶    
شیخ اکرم الکعبی دبیر کل جنبش النجباء عراق امروز (چهارشنبه) از آزادسازی کامل شهر تکریت از چنگال تروریست های داعشی خبر داد .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۳۰    
در اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در خراسان جنوبی 23 نفر کشته و زخمی شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۲۱    
تاکنون بیش از 120 نفر در بنیاد تمدید حیات آلکور به شکل نیمه مرده منجمد شده اند با این امید که روزی با پیشرفت علم دوباره به حیات بازگردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۱۸    
با تصویب هیئت وزیران ورود و تردد خودروهای لوکس با حجم موتور بیش تر از 2500 CC به خارج از مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی ممنوع شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۶:۰۰    
در بین کمپانی های مختلف، ایسوس محبوبیت زیادی در بازار تبلت ایران کسب کرده است و این درحالیست در بازارهای جهانی این اپل است که رکوردار فروش در زمینه تبلت است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۹    
جگوار XJL یک خودروی خاص و لوکس در دنیا به حساب می آید. این خودرو به خاطر بدنه بلند و فضای داخلی بسیار شیک معروف شده است. نمونه این خودرو با رنگی استثنایی در ایران وجود دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۳۶    
شاید بسیاری از افرادی که این مطلب را می خوانند حداقل یک گوشی نوکیا در طول زندگی خریداری کرده اند و همه می دانیم که نوکیا روزگاری به عنوان برند اول در تولید تلفن همراه شناخته می شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۲۱    
شرکت فرآورده های غذایی سمیه دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۸    
بسیاری از کاربران آیفون با وجود اطلاع از فعال بودن سیستم جی پی اس، قادر به غیر فعال کردن آن نیستند در صورتیکه به راحتی می توان خود را از نگاه هکرها و دزدان با انجام چند مرحله در امان داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۸    
مرکز خرید اینترنتی البسکو.کام (www.albasco.com) از داوطلبین فعال و خلاق جهت همکاری دعوت به عمل می آورد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۱۲    
شرکت پویان تجهیز طب آسیا وارد کننده تجهیزات پزشکی و نماینده چندین برند بین المللی جهت تکمیل و توسعه سرمایه انسانی خود در واحد فروش از افراد علاقه مندان به پیشرفت سریع مالی و حرفه ای و یادگیری در ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۵:۰۶    
رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز آخرین اخبار از پرونده های قاچاق محموله های طلا را اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۵۷    
معاون اجرایی سازمان بورس فعالیت های بورس کالای ایران در سال های اخیر باعث شده تا این نهاد به موتور محرک در اقتصاد رقابتی تبدیل شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۶    
معاون وزیر اقتصاد گفت: روند فعلی نرخ سود سپرده های بانکی باعث فروپاشی اقتصاد کشور خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۳۳    
بورس تهران در معاملات آخرین روز هفته روند صعودی در پیش گرفت و موفق به پس گرفتن کانال 64 هزار واحدی شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۱۲    
طی 48 ساعت گذشته هشتک 47 خائن (47Traitors) که به 47 سناتوری اشاره دارد که در نامه ای سرگشاده به مقامات ایران هشدار دادند هرگونه توافق هسته ای که با دولت اوباما به امضا برسد بعد از پایان دوران ریاست ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۹    
فاکس نیوز مدعی شد: وابستگی روزافزون عراق به ایران برای جنگ با داعش باعث شده زنگ هشدار میان متحدان عرب منطقه ای واشنگتن به صدا درآید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۳    
نرخ بلیت مسیرهای دریایی استان بوشهر، استان مازندران و استان گلستان اعلام شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۴:۰۰    
جزئیات مذاکرات میان ایران و گروه 1+5 هنوز علنی نشده اما سناتور گراهام به شدت معتقد است که دولت آمریکا پیشنهاد برداشتن تحریم هایی که تنها توسط کنگره و نه دستور اجرایی رئیس جمهور ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۷    
یک کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد که دولت در سالی که گذشت در حوزه سیاست خارجی و روابط بین الملل نمره قبولی و حوزه آزادی های مدنی و حقوق شهروندی نمره مردودی گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۵۱    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین به نقل از بازار موبایل تهران، قیمت انواع پرفروش ترین موبایل ها در بازار به شرح جدول زیر است ؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۴۸    
در بازار امروز - چهارشنبه - سکه تمام، روند کاهشی خود را ادامه داد و به 952 هزار تومان رسید. همچنین هر دلار آمریکا 3360 تومان داد و ستد می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۴۸    
37 داوطلب در مکزیک و کاستاریکا توانسته اند با پرداخت 5هزار دلار، عمل لیزری را با موفقیت پشت سر بگذارند که رنگ قهوه ای عنبیه چشم آن ها را برای همیشه به آبی تبدیل می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۴۵    
بانک ملی ایران در یک سال گذشته در بخش های مختلف اقتصادی در راستای حمایت از تولید، اشتغال و حمایت از اقشار آسیب پذیر و نیازمند به کمک های مالی، تسهیلات گوناگون پرداخت کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۳۹    
مواد مخدر به بلای خانمان سوز تعبیرمی شود و آثار و ضررهای این ماده کثیف بر هیچ کس پوشیده نیست. چه خانواده هایی که به خاطر اعتیاد به مواد مخدر ازهم پاشیده شدند و چه جنایت هایی که به خاطر استفاده از ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۳۶    
کلاغی به نام پنگوئن اکنون به یک عضو ثابت خانواده بلوم استرالیایی تبدیل شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۳۳    
با نزدیک شدن به نوروز 94، بازار ماهی قرمز سفره های هفت سین ایرانیان هم رنگ بوی دیگری به خود گرفته و هر قطعه ماهی قرمز بسته به اندازه آن هزار تا 5000 تومان فروخته می شود که البته باید به توصیه های ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۲۱    
اگر سناتورهای امضا کننده نامه سرگشاده برای خطاب قرار دادن مقامات ایران در این نامه از رئیس جمهور کسب اجازه نکرده باشند، آنگاه می توان پرونده ای قضایی علیه آنها تشکیل داد
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۱۸    
ایران در حال حاضر مشغول مذاکره با شش قدرت جهانی، برای رسیدن به توافق بر سر برنامه هسته ای است. آیا عضویت در سازمان همکاری شانگهای یکی از مشوق هایی است که به تهران داده شده است؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۱۵    
بازار انواع لوازم تزیینی در روزهای پایانی سال تقاضای بیشتری دارد و از رونق نسبی برخوردار شده است؛ هرچند که به گفته فروشندگان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۱۵    
وی گفت: البته شنیده بودم که جناب هاشمی رفسنجانی مطرح است و نیز شنیده بودم که آیت الله شاهرودی و برخی آقایان محترم خبرگان مانند آیت الله مومن بناست مطرح شوند در شورای نگهبان شنیده بودم که تصمیم وی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۹    
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با تشریح 3 دوره پیک مصرف بنزین در روزهای پایانی اسفند ماه و ایام نوروز، اعلام کرد: پیش بینی می شود امسال مصرف بنزین بار دیگر از مرز 100 میلیون لیتر در روز عبور کند
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۳:۰۶    
اختلالات موبایل بعد از راه اندازی نسل های سوم و چهارم ارتباطی در کشور سر به فلک کشید و همچنان این معضل ادامه دارد، در چنین شرایطی وعده قطعی آوردن 5G بعد از شش سال داده می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۵۱    
به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، قیمت روز ارزان قیمت ترین لپ تاپ های محبوب در سطح بازار تهران به شرح جدول زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۴۸    
افرادی هستند که حاضرند پول بیشتری پرداخت کنند تا آب مورد نظر خود را از منابع طبیعی مانند چشمه و کوه های طبیعی و خاص در بسته بندی های لوکس دریافت کنند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۳۰    
طلا در بازار جهانی در پی کاهش قیمت در چند روز گذشته که احتمال افزایش تقاضای سرمایه گذاران برای این فلز گرانبها را برانگیخت، بهبود یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۲۷    
حسن روحانی رییس جمهوری امروز در دیدار "قربانقلی بردی محمداف" رییس جمهوری ترکمنستان، با ابراز خرسندی از فرصت پیش آمده برای دیدار از این کشور دوست و همسایه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۲۱    
بر اساس گزارش اقتصاد آنلاین از بنگاه های اتومبیل، قیمت روز محبوب ترین خودروهای صفر تولیدی شرکت سایپا و سایر شرکت های وابسته در سطح بازار تهران به شرح زیر است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۹    
جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح توضیحاتی را درخصوص جزییات بهره مندی دانشجویان انصرافی و سربازان فراری از معافیت ریالی، احتمال قطع یارانه مشمولان غایب ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۶    
ماهنامه قلک همزمان با برگزاری نخستین هفته جهانی پول در ایران، 500 نسخه از شماره های گذشته قلک را برای توزیع در مدارس مناطق محروم در اختیار انجمن حامی قرار داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۲:۰۳    
شرکت اپل طی مراسمی که در سانفرانسیسکوی آمریکا برگزار شد، محصول جدید خود با نام آی واچ را معرفی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۵۷    
آجیل از دیرباز به عنوان یکی از نمادهای فرهنگ ایرانی شناخته می شود. در گذشته آجیل را در کوره های هیزمی با تخته دست تفت می دادند و الان با همان سبک قدیم و با پره های خودکار پخت می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۲    
در گرمدره کرج، یک محموله 80 تنی مرغ تاریخ مصرف گذشته کشف شده است. محموله یی که تا پیش از کشف، بخشی از آن هم توزیع شده بود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۶    
می گویند شیر آفریقایی هر شب که می خوابد، می داند که فردا باید از کندترین غزال آفریقایی کمی تندتر بدود تا از گرسنگی نمیرد و غزال آفریقایی می داند که فردا باید از تندترین شیر آفریقایی کمی تندتر بدود تا ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۶    
بانک ملی ایران در ایام پایانی سال، ساعت کاری شعب منتخب عرضه کننده ارز مسافرتی و زیارتی را افزایش داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۶    
'أحمد المسماری' سخنگوی ارتش لیبی روز سه شنبه، اعلام کرد که یک شاهد عینی که کارمند میدان نفتی 'الغانی' است پس از مشاهده گردن زدن گروگان ها دچار حمله قلبی شد و چندی بعد درگذشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۳    
وزیر اقتصاد با اعلام اینکه سال گذشته بانک ها 230 هزار میلیارد تومان تسهیلات دادند، گفت: تا پایان دی ماه حدود 270 هزار میلیارد تومان تسهیلات داده شد که تا پایان سال به 320 هزار میلیارد تومان می رسد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۰    
تولیدکنندگان سنگ آهن روزهای سختی را پشت سر می گذارند و آنچنان که پیش بینی ها نشان می دهد برای سال آینده نیز افق چندان روشنی در انتظار سنگ آهن نیست ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۷    
نابرابری پدیده یی است که چند سالی هشدارها درباره تشدید آن درجهان بالا گرفته است. به گفته اغلب کارشناسان، زمان آن فرارسیده تا موضوع نابرابری در قلب کانون تجزیه و تحلیل اقتصادی قرار بگیرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۷    
اگر بخواهیم پرفراز و نشیب ترین فاز پارس جنوبی را انتخاب کنیم فاز 11 قطعا یکی از مهم ترین کاندیداها خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۴    
به گزارش اقتصاد آنلاین، آنچه در زیر می آید قیمت روز انواع موبایل ها و تبلت برند اپل، موجود در سطح بازار تهران است؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۱    
ایده طرح ادغام خودروسازی های کوچک در اوایل زمستان امسال از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح شد و نعمت زاده هدف از این طرح را اقتصادی کردن تولیدات صنعت خودروسازی عنوان کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۲۱    
نمایندگان کارگری معتقدند که خط قرمزشان درباره میزان افزایش دستمزد رقم 260 هزار تومان است و در صورتی که پایین تر از این رقم پیشنهاد شود، کارگران قبول نمی کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۰۳    
یک نانوایی به دلیل پیدا شدن دم مامولک در نان بربری به نصب پارچه بر سر در واحد صنفی محکوم شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۵۷    
خیار از خانواده کدو و خربزه و از جمله خوراکی های سرشار از ریزمغذی های مفید برای بدن است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۵۴    
همایش سراسری سالانه مدیران و کارشناسان حقوقی بانک با حضور مدیرعامل و مدیرکل حقوقی و مسئولان حقوقی استان ها برگزار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۴۲    
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش برنامه این وزارت خانه را برای "یکپارچه سازی خدمات رفاهی" که پیش از این از سوی وزیرآموزش و پرورش مطرح شده بود اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۹    
افزایش بهره وری بالا بردن عمر مفید ساختمان ها و همچنین کیفیت واحدهای مسکونی از جمله اصلی ترین محورهایی بود که در ششمین همایش ملی ساختمان مورد بررسی و سنجش قرار گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۳۹    
معاون وزیر نیرو با تشریح مبانی قانونی افزایش تعرفه های برق در زمستان93 ، گفت: براساس ماده یک قانون هدفمندی یارانه ها ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۲۱    
حقوق رییس جمهور اقتصاد بزرگی مانند چین از حقوق رییس جمهور آفریقای جنوبی کمتر است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۰:۱۲    
ایران میان 93 کشور جهان جزو ده کشور عرضه کننده بنزین ارزان محسوب می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۵۷    
ادامه تحلیل ها درباره نقش مخرب نامه اخیر جمهوری خواهان در مذاکرات هسته ای ایران، انتقاد شدید هیلاری کلینتون از اقدام 47 سناتور جمهوری خواه در ارسال نامه برای ایران ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۴۵    
مدیرکل نشر و ریالی بانک مرکزی میزان اسکناس و مسکوک در کشور تا پایان امسال را حداکثر 39 هزار میلیارد تومان برآورد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۳۹    
آخرین یارانه امسال، ساعت 24 امشب (20 اسفند ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۳۶    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از بازداشت عامل بمب گذاری یکی از بانکهای شهرستان ملارد خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۳۳    
قیمت مدل 94 خودروهای داخلی به طور میانگین 200 تا 500 هزار تومان بیشتر از مدل 93 این خودروها است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۲۷    
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: کف دریافتی معلمان در قالب طرح رتبه بندی به نسبت دریافتی فعلی فوق العاده افزایش می یابد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۱۳    
رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی از مشخص شدن وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان در روز جمعه خبر داد و گفت: پیشنهاد ما افزایش 30 درصدی است که امیدواریم موافقت شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۱۳    
اسفندماه سال گذشته مدیرعامل اپراتور سوم ارتباطی کشور از سیاست گذاری رایتل برای مذاکره با سرمایه گذاران خارجی خبر داد اما با گذشت یکسال خبر تازه ای در این زمینه منتشر نشده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۹:۰۲    
علی مطهری در شیراز مورد حمله عده ای ناشناس قرار گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۸:۵۶    
سشواری انتخاب کنید که دکمه تنظیم دما و وات داشته باشد تا بنا به نیازتان شدت دستگاه را کم یا زیاد کنید. برخی از انواع سشوار دارای حسگر هستند و وقتی مو داغ می شود، خود به خود خاموش می شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۸:۵۳    
ساعات کار اداری در دنیا حدوداً هفته ای 40 ساعت در نظر گرفته شده. اما به نظر می رسد این مسئله در کشوری نظیر ترکیه چندان جدی گرفته نمی شود!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۸:۵۰    
یکی از روش های پیش بینی قیمت ها، نگاه به روند گذشته آنها است. بر این اساس در این صفحه روندهای قیمتی بازارهای مهم ایران و جهان به نمایش گذاشته شده اند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۸:۴۴    
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که مدعی است مرتکب جنایت نشده و تنها جسد همسرش را در عمق سه متری زمین مخفی کرده است، خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۸:۴۱    
عمدتا باید تلاش کرد در بازارها از یورو استفاده کرد. این موضوع چند دلیل دارد، زیرا عمدتا درآمدهای کشور به دلار است و در شرایط فعلی هم یورو در بدترین شرایط 10 ساله گذشته قرار دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۸:۳۵    
آخرین قیمت معامله شده یک واحد مسکونی نوساز 212 متری در خیابان نارمک (خیابان 36)، متری 8 میلیون و 520 هزار تومان در سایت سامانه بازار املاک ایران عنوان شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۰۸:۲۶    
روزنامه های صبح امروز کشور، تیترهای نخست صفحه اول خود را به برخی از مهمترین مسائل روز ایران و جهان اختصاص داده اند که بعضی از آنها در زیر می آید؛