پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۱۳:۱۴Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 17 اردیبهشت 1397 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1397 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1397 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1397 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1397 اقتصاد آنلاین 30 دی 1397 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 1 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 2 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 3 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 4 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 5 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 6 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 7 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 8 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 9 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 10 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 11 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 12 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 13 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 14 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 15 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 16 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 17 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 18 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 19 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 20 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 21 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 22 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 23 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 24 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 25 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 26 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 27 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 28 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 29 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 30 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1397 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۲۰:۲۳    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا قصد دارد پس از سخنرانی رئیس جمهور آمریکا درباره توافق هسته ای با ایران کنفرانس خبری برگزار کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۷:۵۳    
یک منبع مطلع گفت: یکی از اشرار معروف ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان در درگیری با ماموران انتظامی به هلاکت رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۴:۰۴    
رئیس هیات مدیره سندیکای شرکت های تولیدکننده برق گفت: در صورت اصلاح نشدن تعرفه های برق، اگر امسال خاموشی نداشته باشیم، سال آینده و سال های بعد حتماً با خاموشی روبرو خواهیم شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۴:۰۲    
برای اولین بار از نوامبر 2014 قیمت نفت آمریکا به بیش از 70 دلار در هر بشکه افزایش یافت که عامل آن افزایش احتمال تحریم های ایالات متحده علیه ایران اعلام شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۲:۵۱    
رئیس مرکز پزشکی سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه بیش از 90 درصد زائران برای انجام معاینات به پزشک مراجعه کرده اند، گفت: امروز آخرین مهلت مراجعه به پزشک و ثبت اطلاعات پزشکی حج 97 است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۱۰:۳۵    
وزارت نفت در حالی تابستان امسال 14 بلوک اکتشافی خود را به مناقصه می گذارد که بر این باور است 6 بلوک جذابیت بیشتری برای سرمایه گذاران خارجی دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۰:۵۲    
تنها 10 دقیقه خواب کوتاه باعث می شود تا جزییات چیزی که یاد گرفته ایم را به خوبی به خاطر بیاوریم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۰:۵۱    
رقم دستمزد کی روش و برانکو تفاوت چندانی ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۸    
کسبه و مردم شهرستان بانه پس از گذشت 22 روز همچنان در بلاتکلیفی تصمیمات و طرح های مختلف هستند و نسبت به اعلام اجرای طرح جدید ساماندهی مرزها و جایگزین شدن پیله وری به جای کولبری، انتقاد دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران انتخابات مجلس لبنان را یک پیروزی بزرگ برای ملت و طوایف این کشور دانست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۰:۴۰    
ستاره اسپانیایی لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا (NBA) اینفوگرافیکی از تاثیرات غذا نخوردن را منتشر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۰:۳۷    
گمرک ایران شرایط ترخیص کالاهای وارداتی به صورت بدون انتقال ارز را بر اساس دستورالعمل ساماندهی و مدیریت بازار ارز اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۰:۳۲    
در کنار وام صندوق پس انداز مسکن یکم دو وام جنبی دیگر شامل 20 میلیون وام جعاله و 20 میلیون وام با اوراق تسه در نظر گرفته شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۰:۲۶    
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حادثه تصادف 3 در جاده خاوران خبر داد و گفت: یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد و 7 نفر از هم وطنانمان مصدوم شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۰:۱۸    
کاخ سفید اعلام کرد که ترامپ در مراسم افتتاح سفارت آمریکا در قدس حضور نخواهد یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۰:۱۳    
سفیر و نماینده دائم چین در سازمان ملل در وین با بیان این که خروج احتمالی آمریکا از برجام سیگنال خوبی به جامعه بین المللی ارسال نمی کند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۰:۰۳    
مسئولان رژیم اشغالگر قدس تابلوی ساختمان سفارت آمریکا در قدس اشغالی را که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا از تصمیم خود برای انتقال آن از تل آویو به این شهر اشغالی خبر داده بود، نصب کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۸ - ۰۰:۰۱    
رئیس اتحادیه فروشندگان لبنیات گفت: پیشنهاد ما به شهروندان تهرانی این است که اگر شیر فله خریداری می کنند حداقل سه الی چهار دقیقه آن را در حالت جوش بگذارند و در مورد پنیرهای محلی نیز وسواس بیشتری داشته ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۳:۵۴    
رییس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی های تهران گفت: اقلامی همچون نارگیل، پودر کاکائو و وانیل وارداتی است و قیمت آن هر روز با قیمت دلار تغییر می کند علاوه بر آن افزایش قیمت اقلامی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۳:۵۰    
24 شرکت تخصصی در سه نمایشگاه بین المللی که به صورت همزمان روز دوشنبه در مسقط پایتخت سلطنت عمان افتتاح شد ، شرکت کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۳    
رییس جمهوری آمریکا زمان اعلام تصمیم نهایی خود درباره برجام را در توییتر اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۳    
دولت برای کالاهای اساسی و ضروری مابه التفاوت قیمت ارز را با توجه به تفاوت 3800 تومان تا 4200 تومان پرداخت می کند، چیزی حدود 3000 میلیارد تومان، تا این کالاها و اقلام ضروری افزایش قیمت نداشته باشد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۳:۴۰    
نرخ ارز در بازار آزاد نرخ دلار بین 6700 تا 7400 تومان برای خرید متغیر است. ( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۳:۳۸    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری گفت : متقاضیان تسهیلات اشتغالزای روستایی باید 20 درصد سرمایه آورده داشته باشند تا بتوانند از این تسهیلات برخوردار شوند .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۳:۳۴    
در دوره چند ماهه پیش فروش و حراج سکه حدود هفت میلیون و 500 هزار قطعه سکه فروخته شد. ( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۳:۲۸    
زمانی که شما وظیفه سنگین مادری را بر عهده می گیرد کارهایتان چندین برابر سخت تر می شود. شما درعین حالی که باید به سلامتی و زندگی روزمره یک موجود زنده بپردازید باید تلاش کنید از خودتان هم غافل نشوید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۳:۲۸    
انتظار می رود جمعیت کشور در سال 1430 در کمترین سطح به 95.3 میلیون نفر و در بیشترین سطح به حدود 112.5 میلیون نفر برسد. ( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۳:۲۵    
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: از آغاز امسال تاکنون حجم صادرات از راه دریا افزون بر 18 درصد افزایش یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۳:۲۲    
یک رسانه اسپانیایی مدعی شده که کاپیتان بارسلونا در اعتراض به داور مصاف این تیم و رئال مادرید به شدت به او پرخاش کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۳:۱۶    
رئیس مرکز شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از تسهیلات سربازی برای استارتاپ های فعال خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۳:۱۴    
کارگر جوانی هنگام کار بر روی برج مخابراتی بخش خصوصی بر اثر بر هم خوردن تعادل بر روی نورگیر ساختمان مجاور سقوط کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۳:۱۲    
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: از پارسال سه میلیون و 500 هزار بشکه نفت خام کشورهای حاشیه دریای خزر سوآپ (معاوضه) و نفت دریافتی در پالایشگاه های تبریز و تهران استفاده شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۳:۰۷    
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: نرخ تورم در معیشت مردم بسیار تاثیرگذار است و دولت تلاش می کند آن را در همین حد نگه داشته و یا کاهش دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۳:۰۴    
سفیر فرانسه در مسکو می گوید آینده سوریه باید با گفتگوی جناح های سیاسی سوریه حل وفصل شود و پاریس دیگر پیش شرط کناره گیری اسد را مطرح نمی کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۳:۰۴    
حساسیت فصلی یکی از مشکلاتی است که با آغاز فصل بهار و گرده افشانی گیاهان، بسیاری از افراد را درگیر می کند، به منظور کاستن از شدت حساسیت های فصلی، پیروی از یک سری رژیم های غذایی خاص ضروری است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۲:۴۳    
رسانه های انگلیس از تبادل آتش میان یک فرد مسلح و پلیس در شهر آکسفورد خبر می دهند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۷    
سخنگوی وزارت بهداشت جزییات تعرفه های پزشکی امسال را اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۲:۳۷    
مشاور رئیس جمهوری با اشاره به وجود سه رویکرد اصولگرایی، اصلاح طلبی و اعتدالی نسبت به موضوع فیلترینگ تلگرام در کشور اظهار کرد: دولت در عین حمایت از پیام رسان های داخلی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۲:۲۷    
وزیر خارجه انگلیس گفت در صورتی که رئیس جمهور آمریکا مسئله هسته ای ایران را حل کند مستحق جایزه صلح نوبل است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۲:۲۲    
وزیر کشور لبنان ضمن اعلام نتایج رسمی انتخابات پارلمانی این کشور، اسامی نمایندگان پیروز در انتخابات به استثنای منطقه عکار را ذکر کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۹    
یک مسئول در وزارت نفت عراق شامگاه دوشنبه به رویترز گفت، شرکت نفت شمال این کشور برای توسعه میدان نفتی کرکوک، یک قراداد با شرکت بریتیش پترولیوم (بی.پی) انگلیس امضا کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۰    
سفیر فرانسه در ایران گفت: استراتژی فرانسه در موضوع برجام و حمایت از آن روشن و شفاف است، ما حفظ برجام را برای امنیت جهانی لازم می دانیم و از اجرای تمام مفاد آن حمایت می کنیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۰    
دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد که ترکیب جدید پارلمان این کشور، حمایت از مقاومت و معادله طلایی ارتش، ملت و مقاومت را تضمین خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۰    
وزیر خارجه انگلیس روز دوشنبه در گفت وگو با شبکه فاکس نیوز تصریح کرد که نگرانی های رئیس جمهوری آمریکا درباره ایران، بایستی به گونه ای که برجام لغو نشود، پاسخ داده شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۰    
مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران می گوید فرهاد مجیدی ظرف یکی دو روز آینده درباره حضورش در تیم ملی پاسخ خواهد داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۰    
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر ورزش و جوانان در جلسه امروز گفت: مسعودسلطافی فر با اشاره به این نکته که سیاست وزارتخانه تحت نظر وی، حمایت از حضور زنان در ورزشگاه ها است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۰    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: زلزله 3.5 ریشتری بروجرد در لرستان را لرزاند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۰    
دولت سعودی در ادامه تلاش ها برای دستیابی به انرژی هسته ای، 48 مهندس این کشور را برای فراگیری طراحی راکتورهای هسته ای هوشمند به کره جنوبی اعزام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برخی بودجه ها که برای مدیریت بحران در نظر گرفته شده، مورد استفاده نادرست قرار می گیرد و این منابع در جاهای دیگری هزینه می شود که خلاف قانون است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۰    
دبیرکل سازمان ملل متحد تاکید کرد: روزنامه نگاران و کارمندان رسانه، نوری بر چالش های جهانی و منطقه ای می تابند و جنایت علیه روزنامه نگاران باید تحت تعقیب قانونی قرار گیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۰    
لیویوء جین معاون ضد تروریسم وزیر امنیت عمومی جمهوری خلق چین روز دوشنبه با عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در محل این وزارت خانه دیدار و گفتگو کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۰:۲۳    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب تیمش برای دیدار برابر الجزیره را اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۰:۲۰    
وزیر امور خارجه گفت: قطعا اقدام آمریکا در نقض برجام با واکنش شدید از سوی ایران روبه رو می شود و این واکنش برای آمریکا اصلا خوشایند نخواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۰:۱۱    
معاون بهره برداری و سیر و حرکت شرکت راه آهن اعلام کرد پارسال یک میلیون و 584 هزار تن کالا از طریق راه آهن ترانزیت شد و برای امسال جابجایی سه میلیون تن بار ترانزیتی و حمل هفت میلیون و 500 هزار تن بار ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۹    
رئیس جمهور آمریکا در ادامه انتقادهایش از مواضع دولت سابق این کشور در قبال برجام، از جان کری وزیر خارجه دولت باراک اوباما به شدت انتقاد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۴    
معاون پژوهش، برنامه ریزی و امور بین الملل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی منوط به راه اندازی سامانه ملی املاک و اسکان کشور توسط وزارت راه و شهرسازی است که تاکنون به ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۹:۵۹    
وزیر نیرو جمهوری اسلامی ایران از فراهم شدن امکان تبادل 800 مگاوات برق با جمهوری آذربایجان در قراردادی بین 2کشور خبر داد و گفت: براساس برنامه ریزی ها، پس از تابستان این ظرفیت را فعال می کنیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۹:۵۳    
سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دومین روز از سفر به استان خوزستان به شهر مقاوم دزفول سفر کرد و از یگان های زرهی ، هوایی و زمینی ارتش بازدیدکرد .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۹:۴۷    
مدیرعامل شرکت صنعتی دریایی ایران گفت: 3 هزار نیرو در شرکت صدرای بوشهر مشغول ساخت 10 سکوی پارس جنوبی هستند که با اتمام ساخت این سکوها تا پایان امسال، اگر نتوانیم سفارش های جدیدی داشته باشیم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۹:۳۴    
معاون اول رییس جمهوری فردا برای شرکت در یازدهمین کنفرانس دوسالانه اقتصاد کشاورزی ایران به البرز سفر می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۹:۳۰    
مصرف غذاهای سرشار از مواد مغذی برای تقویت سطوح انرژی شما کافی نیست. اگر از روده ای سالم برخوردار نباشید، بدن توانایی جذب کارآمد مواد مغذی از غذاهای مصرفی شما را نخواهد داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۹:۳۰    
فرمانده پلیس راه کشور گفت: به علت کویری و صاف بودن بسیاری از راههای ارتباطی کشور متاسفانه در برخی استان ها 60 تا 70 درصد تلفات رانندگی ناشی از واژگونی خودروست و به علت اختلاف سطح جاده با حریم آن این ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۹:۳۰    
معاون قضایی دادستان کل کشور با اعلام اینکه سالیانه بیش از 15 هزار نفر بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست می دهند، گفت: نزدیک به 70 درصد تلفات این سوانح در نتیجه خطای انسانی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۹:۳۰    
مهاجرت غیرقانونی و قاچاق انسان دراطراف مرزهای ایران موضوع تازه ای نیست وهمه ساله تعداد زیادی از اتباع پاکستانی و افغانستانی و حتی هندی که سعی می کنند بصورت غیرقانونی وارد ایران شوند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۹:۳۰    
عضو هیات مدیره بانک ملّی ایران و سفیر فیلیپین در تهران طی نشستی بر لزوم توسعه همکاری های اقتصادی و بانکی فی مابین تاکید کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۹:۳۰    
عصر امروز مراسم معارفه 48 نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی بیمه مرکزی با حضور رئیس کل و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بیمه مرکزی برگزار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۹:۳۰    
برخی تحلیل گران معتقدند قیمت های کنونی دلار و سکه حبابی است و لذا از این پس سرمایه گذاری در این دو حوزه ریسک بالایی خواهد داشت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۹:۳۰    
وزرای امور خارجه آلمان و فرانسه اعلام کردند تصمیم رییس جمهور آمریکا درباره توافق هسته ای هر چه باشد، آلمان و فرانسه به همراه دیگر شرکایشان در اتحادیه اروپا به این توافق پایبند خواهند ماند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۸:۲۵    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با اشاره به سوخت رسانی سیار اظهار کرد: با 51 دستگاهی که اکنون فعالند، پاسخگوی نیاز شهروندان هستیم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۸:۲۱    
امیرحسین زمانی نیا، معاون وزیر نفت در امور بین الملل 4 شرط نفتی ایران برای ماندن در برجام را تشریح کرد و گفت: برجام برای ما تا زمانی عملیاتی است که نفتمان را بفروشیم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۸:۱۷    
شرکت نگاه سبز آگرین جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۸:۱۴    
اخبار خوشحال کننده ای از شکل گیری یک اجماع مهم درباره حل ابرچالش های اقتصادی نظیر کسری بودجه،کسری صندوق های بازنشستگی، بحران نظام بانکی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۷    
همزمان با ادامه فوران آتشفشان کیلاویا در ایالت هاوایی آمریکا هزاران نفر از ساکنان این ایالت مجبور به ترک محل زندگی خود شدند.گدازه های آتشفشانی تاکنون 26 واحد مسکونی را در ایالت هاوایی تخریب کرده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۴    
اخذ ویزای کانادا متقاضیان زیادی در سرتاسر دنیا دارد که با توجه به هدف سفر افراد نوع ویزا متفاوت می باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۱    
امروز مجموع تالارهای مختلف بورس کالای ایران، ارزشی حدود 781 میلیارد تومان داشتند. در این بین تالار صنعتی بیشترین ارزش را در حدود629 میلیارد تومان به خود اختصاص داد که بیشترین سهم یعنی حدود 99 میلیارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۰    
کرملین با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: رئیس جمهوری روسیه امروز (دوشنبه) پس از مراسم تحلیف و انحلال کابینه مجددا دیمیتری مدودف را برای تصدی سمت نخست وزیری روسیه به دوما معرفی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۷:۴۷    
رئیس قوه قضاییه با تاکید بر ضرورت حفظ انسجام و ضمن ارائه برخی توضیحات حقوقی پیرامون دستور قضایی مبنی بر مسدود سازی پیام رسان تلگرام از همه مسئولان در رده های مختلف خواست که از طرح برخی مطالب حاشیه ای ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۷:۴۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب گفت: از ساعت 13 و 30 دقیقه امروز، همه خریدهایی که در بخش خارجی انجام می شود بر مبنای ارز رسمی 4200 تومان خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۸    
نایب رئیس کمیسیون مشترک اصلاح ساختار دولت با اشاره به جزئیات لایحه اصلاح ساختار دولت در صحن مجلس گفت: تفکیک برخی وزارتخانه ها به جز بار مالی هیچ نفعی برای کشور ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۳    
اقتصاد آنلاین- لیلا اسدی: آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان های ارزان قیمت فروخته شده در شهر تهران که در اردیبهشت ماه سال 97 معامله شده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۳    
ژان ایو لودریان وزیر خارجه فرانسه در گفتگوی مشترک مطبوعاتی با همتای آلمانی خود گفت: صرف نظر از تصمیم آمریکا، به توافق هسته ای پایبند می مانیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۷:۲۲    
ولادیمیر پوتین بار دیگر به عنوان رئیس جمهور فدراسیون روسیه برگزیده و کار خود را برای دوره جدید آغاز کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۹    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به قرائت گزارش کارگروه کمیسیون عمران مجلس در مورد بخش نامه های اخیر وزیر راه و شهرسازی به سازمان نظام مهندسی گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۵    
وزیر اقتصاد کشورمان امروز در دیدار با معاون نخست وزیر و وزیر اقتصاد و توسعه پایدار جمهوری گرجستان گفت: ایران در زمینه های بانکی، تبادل الکترونیکی گمرکی، بیمه های اتکایی، توریسم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۰    
سازمان وظیفه عمومی ناجا، کلیه مشمولان فوق دیپلم، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ نوزدهم اردیبهشت ماه سال 97 دریافت کرده اند را به خدمت سربازی فراخواند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۵    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: با توجه به ابلاغ مصوبه هیات وزیران در خصوص چگونگی افزایش حقوق بازنشستگان در سال 97 ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۵    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: 82 درصد کالاهای وارداتی به کشور واسطه ای و سرمایه ای است که برای رفع نیازهای تولیدی وارد می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۲    
اقتصاد آنلاین-نقی کاظمی پور: آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه لویزان تهران در اردیبهشت ماه 97 می باشد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۹    
رییس جمهور در پایان سفر کاروان تدبیر و امید به استان خراسان رضوی در نشست خبری ضمن ابراز خرسندی از توفیق زیارت آستان مقدس امام رضا(ع) و دیدار با مردم شهرهای سبزوار، نیشابور و مشهد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۶    
تصویر زیر وضعیت سلامت دندان ایرانیان را نشان می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۳۰    
مدیر عامل شرکت شهرک های کشاورزی گفت: با بررسی آمایش سرزمینی در 501 نقطه کشور، عرصه های 121 شهرک کشاورزی به مساحت 9 هزار هکتار مشخص و تحویل شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۴    
نائب رئیس اتحادیه مشاوران املاک با تاکید بر این که زیرساخت های اقتصادی کشور برای افزایش قیمت مسکن مهیا نیست ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۳    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از تشدید بارش، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید، آبگرفتگی معابر، احتمال تگرگ و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها در برخی مناطق کشور خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۳    
عضو هیأت مدیره سندیکای شرکت های تولیدکننده برق با بیان اینکه با عقب ماندن از تعمیرات نیروگاهی به احتمال زیاد خاموشی برق در کشور رخ خواهد داد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۸    
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اصلاحاتی که قرار است در سازمان نظام مهندسی ساختمان پیگیری شود، گفت: ابهاماتی در این رابطه وجود داشت که در جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۶    
آژانس بین المللی انرژی اعلام کرد: افزایش تقاضا برای نفت طی دو سال گذشته روند جهشی داشته و در سال گذشته 1.6 درصد شده است که افزایش قابل توجهی نسبت به میانگین 10 سا ل گذشته دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۷    
عکس امروز نشنال جئوگرافیک یک مرغ ماهیخوار را در کویت نشان می دهد که یک ماهی صید کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۲    
مدیرکل برنامه و بودجه شرکت عمران و بهسازی شهری گفت: تا سال 1405 به 31 میلیون واحد مسکونی نیاز داریم که ضرورت ساخت مسکن همزمان با رشد جمعیت را نشان می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۲    
سیر سرشار از ترکیبات گوگردی است و به حفظ نرخ پایدار سمزدایی در کبد کمک می کند. ترکیبات گوگردی با کلسترول و فلزات نیز پیوند تشکیل می دهند و اگر قصد دارید سلامت کبد خود را حفظ کنید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۱۵:۵۲    
طبق بررسی ها در صورتی که قیمت سکه در بازار تهران تا یک میلیون و 800 هزار تومان کاهش یابد، پیش خرید کنندگان سکه یک ماهه 13.2 درصد، سه ماهه 16.8 درصد، 6 ماهه 22.3 درصد، 9 ماهه 27.6 درصد و یک ساله 33 ...