پنجشنبه ۰۶ اردیبهشتساعت ۰۸:۳۱Apr 2024 25
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 5 خرداد 1397 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1397 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1397 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1397 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1397 اقتصاد آنلاین 30 دی 1397 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 1 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 2 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 3 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 4 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 5 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 6 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 7 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 8 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 9 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 10 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 11 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 12 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 13 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 14 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 15 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 16 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 17 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 18 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 19 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 20 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 21 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 22 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 23 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 24 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 25 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 26 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 27 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 28 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 29 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 30 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1397 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۳:۱۲    
زمانی که درباره یک رژیم غذایی که با افزایش سن بدن و ذهن شما را سالم و قوی نگه می دارد، فکر می کنید، احتمالا به افزودن مواد معدنی مانند کلسیم، آهن، و همچنین طیف گسترده ای از ویتامین ها توجه دارید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۹:۱۵    
پیک مصرف برق کشور دیروز (شنبه 5 خردادماه) به 42 هزار و 535 مگاوات رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۳۰    
فروش نخستین اوراق مشارکت در سال 1397، به مبلغ 7000 (هفت هزار) میلیارد ریال مربوط به شهرداری مشهد، برای احداث و تکمیل طرح های فاز 3 خط 2 و فاز 2 خط 3 قطار شهری، با عاملیت بانک آینده، به اتمام رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۱۱    
صبح امروز (یک شنبه) مراسم تشییع پیکر پیشکسوت سینمای ایران ، ناصر ملک مطیعی از درب شماره 2 خانه سینما به بهشت زهرا برگزار شد .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۰    
این ویدیو دیروز (شنبه)توسط محمد جواد ظریف توییت شد .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۰    
سرپرست امور تسویه وجوه معاملات اوراق بهادار و بورس کالا شرکت سپرده گذاری مرکزی از پرداخت بیش از 11 هزار میلیارد ریال سود انواع اوراق درخرداد ماه جاری خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۰:۱۵    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا کفت به دلیل بارش باران و وقوع سیلاب هشت محور مواصلاتی در کشور مسدود است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۰:۰۶    
خودپردازهای بانک صادرات ایران همزمان با ایام ماه مبارک رمضان آماده دریافت کمک های مردمی به 14 سازمان خیریه و موسسه حمایتی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۹:۵۱    
رئیس سازمان مرکزی تعاون روستایی گفت: شیر خام دامداران در 13 استان کشور با قیمت جدید هر لیتر 1440 تومان خریداری می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۹:۴۴    
میانگین 24 ساعت گذشته کیفیت هوای تهران با شاخص 117 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۸:۳۸    
وزارت اقتصاد و بازرگانی قطر خرید و فروش کالاهای عربستان، امارات، بحرین و مصر را ممنوع کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۷:۴۹    
یک شرکت معتبر تولید کننده قطعات خودرو جهت تکمیل کادر خود در استان تهران،شهرک صنعتی شمس آباد از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۷:۳۷    
پس از واکنش های مختلف به پست اینستاگرامی حسن شمشادی، خبرنگار صدا و سیما مسئولان سیستان وبلوچستان موضوع مورد ادعای او را رد کرد ه اند و گفته می شود علیه او اعلام جرم شده است
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۷:۳۰    
در خیابان انقلاب جایی که به پایان نامه و مدرک تحصیلی چوب حراج می زنند، مدرک دکترا با استعلام بین 60 تا 80 میلیون تومان آب می خورد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۷:۲۷    
همه ما می دانیم که مصرف زیاد میوه ها و سبزیجات چقدر در حفظ سلامت بدن و شادابی پوست تاثیرگذار است. اما واقعیت این است که حتی اگر از آن دسته افرادی هستید که در روز میزان خوبی میوه و سبزیجات مصرف می ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۷:۲۰    
مجرم حرفه ای که با بیش از 13سابقه دستگیری تحت عنوان سرهنگ پلیس مبارزه با مواد مخدر اقدام به سرقت و زورگیری در مناطق مختلف شهر تهران می کرد، بار دیگر بازداشت شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۵۳    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پیامی به رئیس جمهور لبنان، فرا رسیدن عید مقاومت و سالروز آزادسازی جنوب این کشور از اشغال رژیم صهیونیستی را تبریک گفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۵۰    
مرد جوان پس از ورود به مغازه مانتوفروشی در خیابان جمهوری اقدام به آتش زدن مغازه کرد اما خودش در میان شعله ها گرفتار شد و جان باخت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۵۰    
خبرگزاری دولتی عربستان مطلبی در صفحه خود در شبکه اجتماعی درباره مسجد النبی (ص) منتشر کرد که با محکومیت شدید کاربران روبرو شد و آنها این مطلب را اهانت به پیامبر اکرم (ص) توصیف کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۵۰    
یک مشاور تغذیه گفت: معتقدیم با غذای سالم می توان از تمام بیماریها پیشگیری و به درمان اکثر بیماری ها کمک کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۵۰    
یک مامور زندان در نیویورک متهم شده که برای رساندن اقلام ممنوعه به یک زندانی که مشخصاتش با رضا ضراب، تاجر متمول ایرانی-ترک همخوانی دارد بیش از 45 هزار دلار رشوه دریافت کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۵۰    
رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: 4 مولفه ارز، سکه، طلا و بورس در قیمت مسکن تاثیرگذار است و تنها نیازمندان واقعی اقدام به خرید کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۵۰    
در فصل بهار سال سال گذشته، حدود 68 درصد خانوارهای کشور که معادل 16 میلیون و 901 هزار و 86 خانوار هستند، حداقل یک سفر داشته اند که نسبت به بهار 1395 به میزان 23.78 درصد افزایش داشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۵۰    
در اینفوگرافیک زیر سهم هر یک از بخش های اقتصادی کشور برای دریافت تسهیلات بانکی در فروردین 1397 بررسی شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۵۰    
مالکیت باشگاه تراکتورسازی بعد از اتمام مراحل نهایی به محمدرضا زنوزی واگذار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۵۰    
در چهار ماهه نخست سال جاری میلادی، ایران هشت میلیون و 127هزارتن فولاد خام تولید کرد که در همسنجی با پارسال که 6 میلیون و 369 هزار تن بود، 27.6 درصد رشد نشان می دهد. ( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۵۰    
براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (شنبه پنجم خردادماه) با 20 ریال افزایش نسبت به روز آخرین روز کاری هفته گذشته 42 هزار و 110 ریال قیمت خورد. ( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۵۰    
پول خرد فروش ها سکه 500 تومانی 35 تومام بالاتر از قیمت اصلی و به قیمت 535 تومان میفروشند. ( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۲:۴۴    
پرداخت تسهیلات بانکی در فروردین 1397 با رشد 15 درصدی همراه بوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۲:۴۲    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اهمیت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در قانون جدید شخص رئیس جمهور و یا نماینده ویژه ایشان با اختیارات تام مسئولی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۲:۲۳    
رئیس جمهور عزت و استقلال کشور را نتیجه روش مدیریتی امام راحل و همراهی مردم دانست و با بیان اینکه انقلاب اسلامی فرصتی برای اثبات کارامدی دین در اداره جامعه بود، تاکید کرد: تعامل سازنده با دنیا ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۲:۱۹    
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: از پلیس خواسته ایم کامیون هایی که با توقف کنار جاده اعتراض کرده اند را جریمه و در صورت تمکین نکردن پلاک خودرو کنده شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۲:۱۷    
خبرهای دریافتی و رصد و پایش انجام گرفته، حاکی از انتشار احتمالی بدافزار VPNFilter در ساعات و روزهای آینده در کشور است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۲:۰۷    
مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ضمن تاکید بر اینکه ثبت سفارش کالا در وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام می شود و تأمین ارز در بانک مرکزی صورت می گیرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۲:۰۲    
از این پس در ترمینال سوم فرودگاه بین المللی دبی، کنترل پاسپورت در مرزهای ورودی تنها 10 ثانیه زمان می برد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۲:۰۲    
وزارت خزانه داری ایالات متحده آمریکا در طول روزهای گذشته با انتشار بیانیه ای جدید اعلام کرد که چند شرکت هواپیمایی ایرانی را در کنار چند شخص فعال در دور زدن تحریم ها تحت تحریم جدید قرار داده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۱:۳۳    
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرد: برای تنظیم بازار، مجوز واردات تخم مرغ از ترکیه دوباره صادر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۱:۲۹    
سرکنسول ایران در نجف اشرف گفت: در حال حاضر 4 کاروان که به صورت غیر قانونی به عراق اعزام شده اند دچار مشکل مالی با هتل ها شده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۱:۲۶    
نسل بعدی ب ام و X5 با یک مجموعه آفرودی و با قابلیت محرک و فرمان پذیری چرخ های عقب ارائه خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۱:۲۱    
در فوریه سال گذشته قرار دادی بین دو شرکت تویوتا و سوزوکی مبنی بر گسترش همکاری در زمینه " مسائل زیست محیطی، توسعه خط تولید ، ایمنی در رانندگی و تکنولوژی های جدید" به امضا رسید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۱:۱۷    
سرمربی پرسپولیس خواهان بازگشت هافبک پیشین تیمش به این تیم است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۱:۰۹    
در فاصله چند ساعت به برگزاری فینال مهمترین تورنمنت باشگاهی جهان، خبری دلهره آور از شهر میزبان این بازی پخش شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۱:۰۷    
یک منبع آمریکایی از قطعی شدن جریمه 1.3 میلیارد دلاری شرکت ZTE چین به دلیل نقض تحریم های ایران خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۱:۰۴    
کاخ سفید در بیانیه ای روز شنبه اعلام کرد تیمی از آمریکا مطابق برنامه های قبلی عازم سنگارپور خواهد شد تا هماهنگی های لازم برای دیدار احتمالی رئیس جمهور آمریکا و رهبر کره شمالی را انجام دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۱:۰۱    
اداره پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) به نوار ضبط شده ای از مکالمات محرمانه یک مقام روس دست یافته که می تواند برای دونالد ترامپ جونیور پسر ارشد رئیس جمهوری آمریکا دردساز شود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۰:۵۹    
تبعیض بانک آمریکا BOA در بستن و یا مسدود کردن تبعیض آمیز حساب ایرانی ها برای جامعه ایرانیان مقیم آمریکا مشکل آفرین شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۰:۵۵    
صادرات نفت خام ایران در پی دستیابی به توافق هسته ای برجام از روزانه یک میلیون و 130 هزار بشکه در سال 1391 به بیش از 2 میلیون و 150 هزار بشکه در سال 1396 رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۰:۵۴    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اعضای کمیسیون در نشست فوق العاده امروز پس از بحث درباره لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (FATF ) اعلام کردند در نشست فردا ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۰:۵۰    
اندیشکده مبنا بسته پیشنهادی توافق واقعی برای ادامه برجام ارائه کرد که شامل 5 اصل، نقد پیشنهادات اروپایی ها و 9 پیشنهاد عملیاتی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۰:۳۹    
رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل از دستور وزیر کشور برای پیشگیری جدی از ورود غیر مجاز اتباع خارجی به کشور خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۰:۳۸    
پول خردفروش ها سکه های 100 تومانی، 200 تومان و 500 تومان را به ترتیب با 15، 12 و 7 درصد گرانتر از ارزش اصلی سکه ها می فروشند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۰:۳۰    
انتظار می رود دختران و پسران ژاپنی، بدون ابتلا به هیچ نوع بیماری یا معلولیت، تا 73 سال عمر کنند. بر اساس مطالعات اخیر مجله لانست، نرخ امید به زندگی در این کشور به طور کلی 82 سال، تخمین زده شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۰:۲۶    
نخستین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه، صبح امروز، به ریاست دکتر روحانی رئیس جمهور و با حضور رؤسای مجلس و قوه قضائیه تشکیل شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۹:۵۶    
مدیر امور بین الملل شرکت ملی گاز گفت: میزان صادرات گاز ایران در سال 96 نسبت به مدت مشابه قبل، 60 درصد رشد کرده و پیش بینی می کنیم سهم صادرات گاز کشورمان در سال های آتی افزایش یابد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۹:۵۳    
قاسمی در واکنش به اظهارات اخیر پامپئو با بیان اینکه حق قانونی ایران در غنی سازی تثبیت شده و دانش بومی آن در کشور وجود دارد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۹:۵۲    
نیروی هوایی یمن با پهپاد فرودگاهی را در منطقه عسیر عربستان سعودی هدف قرار داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۹:۲۹    
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد طی نامه ای به روسای سازمانهای تابعه، تامین هزینه افطاری از محل بودجه این وزارتخانه را ممنوع اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۹:۲۰    
سرهنگ جبارزاده از برنامه ریزی پلیس برای افزایش 3 برابری اعمال قانون و برخورد با متخلفان در سطح شهر تهران خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۸:۵۶    
درحالیکه سازمان حمایت مصرف کنندگان افزایش قیمت لوازم خانگی را ممنوع و تخلف عنوان کرده است، رئیس اتاق اصناف اعلام کرد که هنوز هیچ گزارشی از سوی دستگاه های نظارتی مبنی بر تخلف بودن افزایش قیمت لوازم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۸:۵۱    
امکان رسیدن قیمت نفت به100 دلار با فشارهای ترامپ، احتمال افزایش تولید نفت اوپک و روسیه، حمایت روسنفت از خروج تدریجی از توافق اوپک و مشتری های جدید در بازار انرژی روسیه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۸:۴۴    
اساتید دانشگاه و کنشگران سیاسی در آمریکا در نامه ای خواستار اعتراض تهران به حکم دادگاه آمریکایی درباره پرداخت غرامت 6 میلیارد دلار بابت حملات 11 سپتامبر 2001 شدند و برای کمک به ایران اعلام آمادگی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۸:۳۶    
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: هموطنان عزیز به منظور حفظ سلامت و ایمنی خود، از برداشت، خرید و مصرف قارچ های خودرو (وحشی)، خودداری نمایند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۸:۳۳    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از موافقت اولیه معاون اول رئیس جمهوری برای مستثنی شدن ارائه ارز ناشی از صادرات محصولات کشاورزی به سامانه نیما خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۸:۲۸    
شاپور محمدی با تاکید بر اهمیت رشد شرکت های دانش بنیان گفت: برای افزایش صندوق سرمایه گذاری جسورانه، محدودیت نداریم و امیدواریم در آینده شاهد تعداد افزایش این صندوق ها باشیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۸:۲۴    
امروز پنجم خرداد، کالای اسید کلریدریک، تولید شرکت تعاونی 2451 تولید سولفات پتاسیم در بورس کالا پذیرفته شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۸:۱۹    
مجموع تالارهای مختلف بورس کالای ایران امروز، ارزشی حدود 223 میلیارد تومان داشتند. در این بین با ارزشترین محصول به وکیوم باتوم شرکت پالایش نفت اصفهان به میزان حدود 156 میلیارد تومان اختصاص یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۸:۱۷    
شرکت vivo که به تازگی توانسته نام خود را در بین بزرگان صنعت گوشی همراه حک کند ، از محصول میان رده جدید خود رونمایی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۸:۰۴    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تاکید کرد: هرگونه بهای خدمات ثابت خارج از ضوابط و مصوبات شورای اسلامی شهرتهران و روش های تعیین شده انجام کار و یا هرگونه دریافت شارژ ثابت از تاکسی ها موردتائید سازمان نخواهد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۵۶    
معاون عمرانی استانداری تهران از جایگزینی بیش از 200 هزار خودروی دیزلی از سطح جاده ها و شهرهای کشور ظرف مدت سه سال آینده خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۵۲    
اقتصاد آنلاین-لیلا اسدی: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در پونک تهران طی خرداد ماه 97 می باشد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۵۲    
فرماندار تهران از تردد شبانه 5000کامیون فرسوده در سطح شهرستان تهران خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۴۹    
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت زمین اهدایی برای ایجاد موزه ایران درودی و اقدامات این معاونت در زمینه تملک منازل شخصیت های معاصر سخن گفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۴۳    
رئیس جمهور در دیدار شهردار جدید تهران، همکاری و هماهنگی همه دستگاه ها و نهادهای مدنی را برای خدمت رسانی به مردم و توسعه کشور ضروری خواند و بر تداوم حمایت های اصولی دولت از طرحهای توسعه ای شهرداری ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۳۶    
سه هفته از اجرای طرح ترافیک جدید می گذرد، گزارش ها نشان می دهد که هزینه روزانه طرح برای عموم مردم حدود 38 درصد کاهش یافته و در سال 96 هزینه تردد روزانه در محدوده طرح به طور متوسط 29900 تومان بوده که ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۳۴    
رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران گفت: با توجه به اینکه هنوز تعداد قابل توجهی از خبرنگاران طرح ترافیک دریافت نکرده اند این آمادگی در شورا وجود دارد در صورتی که شهرداری لایحه در خصوص ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۲۷    
اقتصاد آنلاین - سمانه باقری: قیمت برخی از انواع گلیم در بازار تهران به شرح جدول زیر است ؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۲۷    
طلا که پنج شنبه گذشته از مرز یک هزار و 300 دلار در هر اونس عبور کرد در پایان معاملات دیروز (جمعه) نیز با وجود اندکی کاهش بها، همچنان به قیمتی بیش از سطح یاد شده داد و ستد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۲۴    
مقام های آلمانی هفته گذشته در دیدار با مقام های چینی و آمریکایی بر عزم خود برای حمایت از توافق هسته ای با ایران تاکید و به صراحت اعلام کردند که از مصالحه با واشنگتن بر سر برجام ایران فاصله دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۲۲    
منابع خبری افغانستان به نقل از مسئولان گمرک استان هرات روز شنبه اعلام کردند که در پی شکایت کشاورزان غرب این کشور به دلیل همزمانی واردات میوه و سبزیجات ایران با برداشت محصولات داخلی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۱۸    
سدان لوکس لکسوس ES مدل 2019 در حالی به عنوان نسل هفتم وارد نمایشگاه خودروی پکن شد، که نسبت به مدل های پیشین خود طراحی ظریف تری دارد. در این ویدیو نگاهی به طراحی داخلی و بدنه لکسوس ES داریم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۱۸    
انجمن جهانی فولاد اعلام کرد: در چهار ماهه نخست سال جاری میلادی، ایران هشت میلیون و 127هزارتن فولاد خام تولید کرد که در همسنجی با پارسال که 6 میلیون و 369 هزار تن بود، 27.6 درصد رشد نشان می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۱۳    
رئیس کمیسیون توسعه صادرات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: آمار بالای صادرات در دو ماهه نخست بهار ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۰۹    
افزایش نرخ انواع ارز در بازار ترکیه که از اول سال جاری میلادی آغاز شده، همچنان ادامه دارد به طوری که لیر ترکیه در 6ماه گذشته یک چهارم ارزش خود را از دست داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۰۵    
داوود منصوری مدیرعامل فعلی شرکت شاسی سازی رنو در ایران، جانشین رامتین اسماعیلی در مدیریت شرکت رنو پارس شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۶:۵۳    
نخستین مجمع عمومی عادی سالانه شرکت مبین وان کیش امروز در محل مجتمع فرهنگی پیامبر اعظم (ص) برگزار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۶:۴۶    
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت از تصویب شرایط استفاده از تار (فیبر) تاریک خبر داد و گفت: بر این اساس اجازه استفاده از تار تاریک به عنوان سرویس جدید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۶:۴۰    
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در صورتی باید دلار 4200 تومانی در اختیار واردکنندگان خودرو قرار بگیرد که آنها قیمت خودروهای خارجی را افزایش ندهند و دولت کنترل لازم را بر این موضوع داشته باشد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۶:۴۰    
پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: مدیر امور سازمان و برنامه ریزی گفت: بانک سپه به منظور تسهیل دسترسی مشتریان به معاملات آنلاین بورس به ویژه در شهرهایی که امکان مراجعه حضوری به نمایندگی کارگزاری وجود ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۶:۴۰    
بانک ایران زمین به عنوان عاملیت پرداخت سود سهامداران(حقیقی) شرکت توسعه اقتصادی آرین منتهی به سال مالی 1396/12/30 معرفی شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۶:۴۰    
بهای سکه طرح امامی امروز با افزایش 81هزار تومانی نسبت به هفته گذشته، دو میلیون و 26هزار تومان است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۶:۴۰    
مدیرکل دفتر امور میوه های سردسیری و خشک وزارت جهاد کشاورزی پیش بینی کرد: با اصلاح و نوسازی باغات گردو، میانگین عملکرد این محصول به میانگین جهانی نزدیک می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۶:۴۰    
شوراها تجلی حضور مردم در مدیریت امور محلی هستند و در پنجمین دوره آن شاهد رشد و کمال آن هستیم و از ثمرات آن برخورداریم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۶:۴۰    
میانگین قیمت نفت خام سبک ایران در هفته منتهی به 18 مه ( 28 اردیبهشت ماه) با 2 دلار و 81 سنت افزایش به 76 دلار و 60 سنت برای هر بشکه رسید که بیشترین رشد قیمت را در میان انواع نفت های شاخص داشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۶:۴۰    
برای نخستین بار در کشور، مجموعه کامل ماشین های خاک ورزی و تهیه بستر، نشاکار، ریزدانه کار و برداشت ویژه انواع سبزیجات و گیاهان داروئی برگی در مزرعه 7 هکتاری در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز در قالب یک ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۶:۴۰    
شرکت مهندسی شبکه گستر برای تکمیل گروه پشتیبانی خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۶:۴۰    
وزیر امور خارجه معتقد است که مذاکره های صورت گرفته بین ایران و اروپایی ها تاکنون نه سیاه بوده و ونه سفید و مشخص نیست طرف های اروپایی در نهایت چه چیزی ارائه خواهند داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۶:۴۰    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران از آمادگی ایران برای رویارویی با بدترین شرایط ممکن سخن گفت و بر لزوم پایبندی عملی اروپا به ادعای حفظ برجام تاکید کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۶:۴۰    
فیس بوک قصد دارد برای فیلترکردن ویدئوها در این وب سایت تراشه های مخصوص خود را بسازد و آن را همراه با هوش مصنوعی به کار گیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۶:۴۰    
رهبر کره شمالی و رئیس جمهور کره جنوبی در اقدامی غیرمنتظره و از پیش اعلام نشده مجددا در منطقه غیرنظامی شده پانمونجوم دیدار و رایزنی کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۶:۴۰    
اسپیکرهوشمند آمازون متهم به نقض حریم شخصی کاربران شد.