سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۱۰:۲۴Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 3 تیر 1397 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1397 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1397 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1397 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1397 اقتصاد آنلاین 30 دی 1397 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 1 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 2 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 3 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 4 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 5 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 6 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 7 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 8 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 9 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 10 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 11 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 12 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 13 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 14 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 15 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 16 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 17 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 18 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 19 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 20 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 21 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 22 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 23 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 24 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 25 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 26 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 27 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 28 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 29 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 30 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1397 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۳:۲۱    
مجموعه آقای فرش جهت تکمیل کادر خود در غرب استان تهران از افراد با سابقه کار مرتبط و واجد شرایط دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۳:۲۰    
شرکت گسترش ارتباط پارس تدوین رایان جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۳:۱۶    
شرکت مدیریت پروژه نیروگاه های سولار جهت تکمیل کادر پرسنل خود در استان تهران،واقع در محدوده چهارراه ولیعصر از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۳:۰۷    
یک موسسه فرهنگی تبلیغاتی معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران،حوالی خیابان شریعتی-طالقانی از افراد متعهد و کارآمد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۳:۰۵    
یک شرکت معتبر در زمینه تولید لوله های پلی اتیلن جهت تکمیل کادر مالی خود در استان تهران محدوده سعادت آباد از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۳:۰۳    
یک شرکت معتبر ایرانی جهت صادرات انواع میوه خشک، زعفران، کشمش و پسته جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از مشاوران و کارشناسان با تجربه در امر صادرات این محصولات به کشورهای اروپایی دعوت به همکاری می ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۲۲:۵۲    
هلدینگ دامداری صنعتی و صنایع لبنی جهت تکمیل کادر خود از استانهای آذربایجان غربی ، استان آذربایجان شرقی ، استان تهران جهت کار در آذربایجان غربی از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۱۳:۱۶    
وزیر نفت گفت: آنچه در نشست عادی 174 اوپک تصمیم گرفته شد همان مصوبه اکتبر سال 2016 این سازمان است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۹:۳۶    
شرکت توس گردش گیتی واقع فعال در حوزه ی IT، رسانه و تهیه محتوا دارای محیطی جوان و فعال جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۹:۳۶    
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز گفت: صادرات گاز ایران به کشورهای همسایه در سه ماه نخست امسال با 9 درصد افزایش به بیش از 3 میلیارد مترمکعب رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۹:۰۹    
بانک کارآفرین در راستای تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود جهت تصدی سمت “کارشناس” در شهر تهران دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۴۸    
بنیاد مستضعفان در ادامه حمایت از اقشار کم بضاعت و محروم و محرومیت زدایی از نقاط کم برخوردار ، سه بیمارستان در بخش های مختلف کشور را تا پایان مردادماه به بهره برداری می رساند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۱:۲۰    
برنامه بازی های امروز جام جهانی 2018 تعیین شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۱۵    
تیم ملی انگلیس با نتیجه پر گل 6-1 ، تیم پاناما را که اولین حضورش در جام جهانی را تجربه می کند، شکست داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۲۲    
تصمیم دولت در ممنوعیت ثبت سفارش 1339 قلم کالا برای کنترل تقاضا و ساماندهی نابسامانی ارزی است که با این کار وابستگی ها را کاهش داده و از تولید داخل و تولید ایرانی حمایت کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۹:۱۷    
براساس آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی در 12 ماهه سال 96 بیش از 850 تن انواع حشره کش وارد کشور شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۸:۵۳    
پسر جوان که از سر کنجکاوی با یک نرم افزار جاسوسی به تلفن همراه دختر و پسر همکلاسی اش دسترسی پیدا کرده بود، ناخواسته اطلاعات شخصی آنها را روی صفحه مانیتورهای قطار مشهد- تهران فرستاد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۰:۱۷    
دولت حسن روحانی کشور را با نقدینگی 470 هزار میلیارد تومانی تحویل گرفت و اکنون بعد از گذشت حدود 1800 روز این عدد تا پایان سال 96 به حدود 1500 هزار میلیارد تومان رسیده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۰:۱۳    
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از پرداخت معوقات فرهنگیان خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۰:۰۸    
مهاجم تیم ملی فوتبال آرژانتین امروز تلخ ترین تولد خود را جشن می گیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۰۰:۰۲    
کارشناس مسئول تغذیه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان اظهار کرد: مقدار توصیه شده از گروه سبزی ها در هرم راهنمای غذایی روزانه 3 تا 5 واحد است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۳:۴۷    
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه دیدار تیم ملی ایران با پرتغال ؛ با انتشار تصویر زیر در اینستاگرام خود نوشت: 80 میلیون ، یک ملت، یک ضربان قلب.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۳:۳۳    
مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: آن گونه که برخی از نمایندگان مجلس می گویند، لایحه آزادسازی سهام عدالت تا پایان تابستان در صحن علنی ارائه و تعیین تکلیف خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۳:۳۰    
مسافران جام جهانی روسیه می توانند مالیات بر ارزش افزوده پرداختی خود را د رهنگام بازگشت، با ارائه فاکتور در فرودگاه پس بگیرند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۳:۲۸    
در حالی که افزایش هزینه های زندگی به برخی اقشار متوسط فشار آورده است، افزایش بی منطق اجاره بها که هیچ نظارتی بر آن وجود ندارد سبب شده تا خانوارهای زیادی با مشکل مواجه شوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۳:۲۵    
آمار سامانه ثبت سفارش نشان می دهد از ابتدای سال 97 تا 29 خرداد به 40 شرکت وارد کننده گوشی تلفن همراه ارز دولتی 4200 تومانی تخصیص داده شده که 30 شرکت با بخشی از ارز تخصیص داده شده گوشی وارد کرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۳:۲۲    
مدتی است جنگ تجاری تمام عیار بین چین و آمریکا، تیتر اصلی خبرگزاری های جهان است. این کشورها تعرفه وارداتی را بر کالاهای یکدیگر وضع کرده و تهدید می کنند گام های محافظه کارانه بیشتری بردارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۳:۱۵    
وزیر نفت گفت: برخی کشورها می خواهند علایم مثبتی به بازار یا آمریکا بدهند که این موضوع به مصوبه نشست آخر اوپک ربطی ندارد و ملاک عمل، قطعنامه امضا شده 14 عضو است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۳:۱۳    
کسب و کارهای اینترنتی در سال 96 با ایجاد اشتغال برای 490 هزار نفر در حدود 100 هزار میلیارد تومان گردش مالی داشته اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۳:۰۸    
کسبه پاساژ علاءالدین تهران عصر یکشنبه و پس از اعتراض صنفی حدود دو ساعته، بار دیگر فعالیت روزانه خود را از سرگرفتند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۳:۰۵    
خلاقیت مهمترین عامل افزایش کیفیت زندگی با انجام کارهای جدید است. اگر شما ذاتا خلاق هستید یا علاقه مندید که ایده های جدید را به سرعت اجرایی کنید بهتر است از انجام پنج کار اشتباه که خلاقیت شما را سرکوب ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۳:۰۲    
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به لزوم کنترل خشم در جهت حفظ سلامتی بدن، تاکید کرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۳:۰۰    
اگرچه راه های متعددی برای جلوگیری یا توقف سکسکه در نوزادان از جمله گرفتن آروغ نوزاد به هنگام غذا خوردن و استفاده از پستانک ها وجود دارد اما به یاد داشته باشید که بیشتر نوزادان تا یک سالگی به طور ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۲:۵۱    
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از راه اندازی تعاونی های چند منظوره با هدف ایجاد کارآفرینی و اشتغالزایی خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۲:۴۶    
مشاور فرهنگی رئیس جمهور گفت: برخی به دنبال گرانی اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۲:۳۱    
براساس آخرین نتایج شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، رجب طیب اردوغان موفق شده با کسب 53.12 درصد آرا از رقبای خود پیشی بگیرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۲:۲۶    
مجموع مصرف بنزین در خرداد ماه امسال با میانگین مصرف روزانه 83,6 میلیون لیتر، به بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون لیتر رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۲:۱۴    
وزیر ارتباطات از سه راهکار ضربتی وزارت ارتباطات برای تنظیم بازار تلفن همراه خبر داد
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۲:۰۵    
نشست ویژه مشترک کمیسیون های صنایع و اقتصادی مجلس با حضور وزرای مربوطه صبح فردا برگزار می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۱:۵۸    
رئیس دفتر رئیس جمهور از ارسال نامه رئیس جمهور به اتحادیه اروپا بعد از خروج آمریکا از برجام خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۱:۳۵    
وزیر ارتباطات در توییتی از حضور در بازار چارسو بین کسبه خبر داد و نوشت: فعالیت کسبه به حالت عادی بازگشت؛ باید با سودجویی ها برخورد شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۱:۳۱    
در جلسه کمیسیون عمران مجلس، کلیات طرح اصلاح قانون نظام مهندسی با استفاده از ظرفیت نظام فنی و اجرایی کشور به تصویب رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۱:۱۶    
هیأت وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور، با اختصاص مبلغ 8 هزار و 900 میلیارد ریال اعتبار به منظور رفع تنش آب شرب در مناطق بحرانی کشور موافقت کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۰:۳۳    
تولیدکنندگان لوازم خانگی عدم تخصیص ارز برای واردات مواد اولیه را بهانه کرده و ضمن کاهش تولید مدام بر طبل گرانی می کوبند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۰:۳۰    
وزیر کار با بیان اینکه کل منابع و تسهیلات اشتغال روستایی باید تا شهریورماه پرداخت شود، تاکید کرد: اگر برخی فشارها برروی وزارتخانه برای اجرای طرح نبود این منابع را سه ساله هزینه می کردیم و در شش ماه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۰:۲۴    
سخنگوی نیروی انتظامی در واکنش به اتهامات منتسب به پلیس در ماجرای تخلیه مکانی در لواسان که متعلق به یکی از فرماندهان عالی رتبه نظامی بود، توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: تخلیه مکان توسط پلیس ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۰:۱۹    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: با تمام امیدها و تعهدات خودمان زنده هستیم و برای رسیدن به دور دوم مسابقات تلاش می کنیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۰:۱۶    
در پی اعتراض تعدادی از کسبه و فروشندگان موبایل بازار علاءالدین و چهارسو در خیابان جمهوری تهران، رییس اتاق اصناف ایران گفت: مسلما مشکلات کسبه و بازاریان در بخش های مختلف در حوزه هایی مانند تخصیص ارز ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۰:۱۱    
یک شرکت معتبر، جهت تامین نیروی انسانی خود اقدام به استخدام تکنسین مکانیک ماشین آلات راه سازی در شهر تهران با شرایط ذیل می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۰:۱۱    
سکه تمام طرح جدید (امامی) که در طی چند روز اخیر رشد قابل توجهی را تجربه کرده است، عصر امروز بالاخره سد 3 میلیون تومان را شکست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۰:۱۱    
معاون اعتبارات بانک صادرات ایران گفت: اعطای 620 هزار میلیارد ریال تسهیلات این بانک در سال گذشته، زمینه ساز ایجاد بیش از 100 هزار شغل جدید و تثبیت 160 هزار شغل پایدار در بنگاه های اقتصادی کشور شده و ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۰:۱۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه پاداش بازنشستگی فرهنگیان در سال جاری تا انتهای شهریور ماه پرداخت می شود، گفت: منابع ارزی کشور از مصارف بیشتر است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۰:۱۱    
سعید جعفری، مدیرعامل بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در راستای تسهیل و مساعدت در عملیاتی کردن تفاهمنامه همکاری برای پرداخت تسهیلات به منظور افزایش تولید و اشتغال در مناطق محروم و ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۲۰:۱۱    
محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان در دیدار باعلی اشرف افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن از این بانک به خاطر نقش موثر در تامین مالی طرح های صنعتی کشور بویژه استان همدان قدر دانی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۷:۰۶    
اپلیکیشن پیام رسان فیس بوک مسنجر به زودی به قابلیت ترجمه خودکار و همزمان نظرات کاربران مجهز خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۷:۰۶    
اطلاعات 230 هزار نفر از کاربران اپلیکیشن ردیابی هواپیماهای در حال پرواز در جهان تحت عنوان فلایت رادار 24 به سرقت رفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۷:۰۶    
به نظر می رسد پیام رسان مسنجر کیدز که سال گذشته در آمریکا از سوی فیس بوک توسعه داده و عرضه شد، حالا از استقبال بی نظیری از سوی کاربران برخوردار شده و قرار است برای کاربران دیگر کشورها نیز در دسترس ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۹:۰۴    
در میانه خبرهای انبوه از بازار آشفته کنونی نباید از یاد برد که دولت جمهوری اسلامی ماهانه مبلغ 45500 تومان به هر شهروند ایرانی یارانه نقدی می پردازد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۸:۵۷    
اعتصاب کسبه بازار چارسو و علاالدین: دلار 10 تومانی نمی خوایم!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۸:۵۴    
یک شرکت معتبر با زمینه کاری خدمات جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۸:۵۲    
یک شرکت معتبر بازرگانی جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۸:۵۰    
یک موسسه انتشاراتی معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۸:۴۴    
نبرد حساس تیم های ملی فوتبال ایران و پرتغال در ورزشگاه شهر سارانسک جمهوری موردویا یک میهمان ویژه سیاسی خواهد داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۸:۳۳    
دادستان کرمانشاه از رسیدگی به پرونده 10 سلبریتی که در زلزله سرپل ذهاب کرمانشاه اقدام به جمع آوری کمک های مردمی کردند در دادسرای سرپل ذهاب خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۷:۲۸    
شمار کتابخانه های عمومی کشور در سال 95 نسبت به سال 85، با رشد بیش از 93 درصدی همراه شد و به رقم سه هزار و 346 کتابخانه رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۸:۲۴    
طبق بررسی ها میزان خسارت های سرمای بهاری، بیش از پنج هزار میلیارد ریال بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۸:۲۴    
وزارت جهاد کشاورزی با رد ادعای کذب مطرح شده در برخی رسانه ها، تاکید کرد که واردات نهاده های دام و طیور انحصاری نیست و همه متقاضیان حقوقی و یا حقیقی با رعایت مسایل بهداشتی و قرنطینه ای می توانند نسبت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۸:۱۴    
آیین نامه تعیین سقف زمانی برای قرادادهای موقت در مشاغل غیر مستمر یک ماه پیش بعد از توافق شرکای اجتماعی به وزیر کار رسید تا با تائید نهایی آن را برای تصویب و ابلاغ به هیات وزیران بفرستد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۸:۱۴    
یک تهیه کننده اقتصادی آمریکایی، در مصاحبه با راشاتودی گفت: سیاست ترامپ در کاهش بودجه نظامی در واقع در نتیجه ترس این کشور از اقدام احتمالی چین در حراج اوراق بدهی آمریکاست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۷:۵۹    
وزیر دفاع انگلیس درباره کاهش بودجه نظامی به نخست وزیر هشدار داده و گفت که اگر 20 میلیارد پوند به وزارت دفاع ندهد، دولت را سرنگون می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۷:۵۹    
کسری 5 تا 6 هزار مگاواتی برق باعث شد، تا وزارت نیرو برنامه برخورد با پرمصرف ها را در دستور کار قرار دهد و تعرفه های جدید برق را با حمایت از ستاد اقتصاد مقاومتی برای مشترکان خانگی و سازمان های دولتی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۷:۵۱    
سازمان آموزش فنی و حرفه ای و دانشگاه علوم کاربردی آلمان (FHM) با هدف توانمندسازی و تامین بخشی از نیروی کار مورد نیاز این کشور، یادداشت تفاهم امضا می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۷:۴۷    
اقتصاد آنلاین - سمانه باقری: قیمت برخی از انواع فرش دستباف در بازار تهران به شرح جدول زیر است ؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۷:۴۷    
مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد سرمایه گذاری بخش دولتی و خصوصی در این بندر را 1920میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به عزم دولت برای افزایش صادرات غیرنفتی با هدف کاهش اتکا به درآمدهای نفتی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۷:۴۷    
بیشترین ارزش معاملات امروز به شمش فولاد خوزستان (فخوز) در حدود 77 میلیارد تومان تعلق گرفت. وکیوم باتوم نیز با 10 درصد رقابت نسبت به قیمت پایه داد و ستد شد؛ این محصول بعد از ثبات یک ماه با 2 ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۷:۴۷    
نشست شش روزه مشترک FATF و نیروی اقدام مالی خاورمیانه و آفریقای شمالی (MENAFATF) با محوریت حفظ انسجام سامانه مالی جهانی و مقابله با تامین مالی تروریسم، امروز (یکشنبه) آغاز شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۷:۴۷    
مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران گفت: حدود 10 درصد از برق تهاتر شده ارمنستان را برای فروش به گرجستان در نظر گرفته ایم که به زودی قرارداد آن امضا می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۷:۲۱    
سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ در مورد پرداخت هرگونه پول به شرکت های وارد کننده خودروهای خارجی هشدار داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۷:۰۹    
با شدت گرفتن نوسان در بازار غیررسمی ارز، تقاضا برای خرید افزایش یافته که این امر بر التهابات آن افزوده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۶:۵۳    
مرکز مدیریت راهبردی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات ریاست جمهوری نسبت به آسیب پذیری بحرانی در مرورگرهای فایرفاکس و Edge هشدار داد این آسیب پذیری امنیتی حسابهای آنلاین کاربر را سرقت می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۶:۴۶    
روز گذشته انتشار خبر افزایش نرخ 20 درصدی ذغال سنگ توجه فعالان بازار را به سمت خود جلب کرد. اما موضوع اصلی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۶:۴۱    
کارشناسان معتقدند، بورس کالا تنها بستری برای انجام معاملات است و برای جلوگیری از رانت ها و تقاضاهای کاذب موجود از دولت و وزارت صنعت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۶:۳۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ممنوعیت ثبت سفارش خودرو را موجب ایجاد مشکلات جدی در دو تا سه ماه آینده، گران شدن خودرو و رونق هر چه بیشتر دلال بازی دانست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۶:۳۰    
معاون اول رییس جمهور مصوبه هیات وزیران درباره رعایت ترتیبات مندرج در مصوبه شورای حقوق و دستمزد پیرامون افزایش سقف حداکثر امتیازات را ابلاغ کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۶:۱۴    
به طور کلی، واردات 1339 ردیف تعرفه ای ممنوع شده که نزدیک به 1400 قلم کالا هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۶:۰۶    
با رفع ممنوعیت رانندگی زنان در عربستان سعودی به صورت رسمی ، زنان عربستانی برای نخستین بار در خیابان های ریاض رانندگی کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۵:۵۹    
قیمت هرقطعه سکه امامی از یک میلیون و 614هزار تومان در اوایل فرودین ماه امسال با یک میلیون و 208هزار تومان رشد به 2میلیون و 822هزار تومان رسیده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۵:۵۹    
رئیس جمهوری زیمبابوه از انفجاری که موجب زخمی شدن دو معاون او و چندین مقام حزبی شد ، جان سالم به در برد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۵:۵۴    
وزیر ارتباطات با تاکید براینکه واردکنندگان گوشی موبایل در ابتدای سال جاری دلار مورد نیاز خود را با بهای 4200 تومان دریافت کرده اند، گفت: نباید قیمت گوشی در بازار، بالاتر از حد معمول برود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۵:۴۴    
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: قیمت مرغ نسبت به هفته گذشته کیلویی 400 تومان کاهش داشته و با قیمت هر کیلو 7 هزار و 400 تومان به فروش می رسد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۵:۴۳    
250 طرح کنترل سیلاب و آبخوانداری در مناطق مختلف کشور در سال جاری اجرا و به بهره برداری می رسد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۵:۳۷    
دیروز دولت لیستی از 1339ردیف کالا منتشر کرد که از این پس وارد آن ها به کشور ممنوع است. در ابتدای این لیست 180 ردیف مربوط به اقلام غذایی و کشاورزی بود که برخی از آن ها اقلام پر مصرف و ضروری محسوب می ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۵:۳۷    
نایب رییس اتاق بازرگانی ایران آخرین وضعیت تعامل شرکت های خارجی با ایران را تشریح کرد و گفت: ما به عنوان سربازان بخش خصوصی امید داریم گره فعلی با مذاکره و دیپلماسی مقتدر وزارت امور خارجه باز شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۵:۳۵    
دبیر سندیکای خمیر مایه ایران گفت: با آنکه بارها گفته ایم استفاده از خمیر مایه برای تولید نان سالم هزینه چندانی ندارد اما متأسفانه شاهدیم که علاوه بر جوش شیرین دو یا سه سالی است که جوهر قند هم برای ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۵:۳۵    
چتری شناور با قیمت 275 دلار در ژاپن رونمایی شد که بالای سر شما پرواز می کند و از خیس شدن شما جلوگیری می کند .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۵:۳۲    
امروز یکشنبه سوم تیر 1397، شفاف سازی های مهمی از جمله خبر توافق برای افزایش قیمت ذغالسنگ٬ نتایج مزایده ها٬ قراردادهای جدید و... در سامانه کدال منتشر شد به موجب آنها نمادهایی در رفت و آمد بودند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۵:۲۸    
تمام نماگرهای بورس تهران در هشتمین روز سقف شکنی های پیاپی در محدوده های مثبت قرار گرفتند. این در حالی بود که مجموع ارزش معاملات خرد سهام در بورس و فرابورس به رکورد جدید 730 میلیارد تومان رسید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۵:۱۸    
معاون امور تولیدات دامی وزیر جهادکشاورزی گفت: تشکیل شرکت بازرگانی و توسعه تجارت با مشارکت صندوق های حمایت از توسعه بخش کشاورزی تخصصی زیربخش دام و طیور برای تامین نهاده های مورد نیاز تولیدکنندگان در ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۵:۱۷    
پژوهشکده امور اقتصادی وابسته به وزارت امور اقتصادی و دارایی از اواسط سال 1396 دوره جدید فعالیت خود را آغاز کرده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۳ - ۱۵:۱۷    
اقتصاد آنلاین - سمانه باقری : آنچه در زیر می آید جدول قیمت انواع هارد دیسک اکسترنال در سطح بازار تهران است.
  • ۱