سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۵:۱۳Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 7 تیر 1397 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1397 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1397 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1397 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1397 اقتصاد آنلاین 30 دی 1397 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 1 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 2 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 3 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 4 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 5 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 6 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 7 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 8 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 9 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 10 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 11 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 12 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 13 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 14 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 15 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 16 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 17 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 18 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 19 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 20 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 21 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 22 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 23 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 24 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 25 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 26 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 27 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 28 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 29 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 30 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1397 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۵۹    
یک شرکت معتبر تولیدی-بازرگانی جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۴:۵۰    
پانچو سگ پلیسی است که اخیرا ویدئوی او در حال انجام احیای قلبی ریوی (CPR) همکارش در شبکه های اجتماعی منتشر و معروف شده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۴۸    
مجرمان سایبری در روش های کلاهبردارانه با سوءاستفاده از برند، نام و لوگو شرکت های معروف و شناخته شده و همچنین با ارائه قیمت های پایین تر از حد معمول و زیرقیمت بازار در سایت های واسطه گر اینترنتی و به ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۲:۴۷    
هندوانه میوه ای پرآب (حدود 90 درصد این میوه را آب تشکیل می دهد) و سرشار از ویتامین های A، B6 و C و همچنین آنتی اکسیدان ها و آمینواسیدهاست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۲:۳۲    
سقوط ناگهانی بالابر جرثقیل به همراه کارگران از یک برج بزرگ مسکونی صحنه دلخراشی را رقم زد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۲:۱۴    
معمای گم شدن پسر 12 ساله زنجانی پس از 5 روز با پیدا شدن جسد تکه تکه شده اش سناریوی یک پرونده جنایی را پیش روی ماموران پلیس آگاهی زنجان قرار داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۱:۲۶    
نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در دیدار با نارندرا مودی نخست وزیر این کشور، اعلام کرد که واشنگتن مانع طرح توسعه بندر چابهار ایران که با همکاری دهلی نو در جریان است، نخواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۰:۵۱    
خودروی پژو 206 حین حرکت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید ستاری واقع در غرب تهران واژگون شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۰:۳۹    
قارچ از دیدگاه طب سنتی دارای مزاج سرد و تر است و افرادی که سرد مزاج هستند یا در مناطق سردسیر به سر می برند یا کسانی که فعالیت بدنی زیادی ندارند و بدن های ضعیفی دارند نباید در مصرف آن زیاده روی کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۴۴    
جنگ 7 ساله اپل و سامسونگ بر سر کپی غیرقانونی از آیفون رسماً پایان یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۴۲    
ساره بیات در اینستاگرام خوب به خداحافظی رضا قوچان نژاد از تیم ملی واکنش نشان داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۳۳    
مواد غذایی شیرین شده با قندهای مصنوعی نیز همان خاصیت غذاهای شور را در برهم زدن تعادل مایعات بدن دارند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۳:۱۹    
یک جوان لبنانی در جریان نزاع میان طرفداران دو تیم فوتبال برزیل و آلمان کشته شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۱:۳۵    
رئیس انجمن جراحان ارتوپدی ایران با اشاره به اینکه در واردات دارو نیازمند ساماندهی و نظارت هستیم، گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۱:۰۵    
یک مقام ارشد آمریکایی روز پنجشنبه توضیحاتی درباره اظهارات قبلی منعکس شده در رسانه ها درباره طرح دولت آمریکا برای رساندن صادرات نفت ایران به صفر، همزمان با اجرایی شدن تحریم های نفتی ارائه کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۰:۳۸    
سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه وظیفه دولت تقویت پول ملی و حفاظت از مردم است، گفت: به مردم می گویم که اگر هر ضعفی در دولت در بحث ارز یا مسائل دیگر وجود دارد، من مقصرم و مسئولیت آن را می پذیرم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۰:۰۹    
دومین روز بزرگترین رقابت علمی کشور از لحظاتی پیش با برگزاری آزمون داوطلبان رشته علوم تجربی به عنوان پرمخاطب ترین گروه آزمایشی کنکور امسال ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۹:۵۸    
رییس سازمان سنجش آموزش کشور از زایمان یکی از داوطلبان کنکور 97 در حوزه امتحانی مریوان خبر داد و گفت: این سازمان به رسم یاد بود هدیه ای را به این کودک تقدیم خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۹:۲۸    
مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه لایحه بودجه دفاعی 675 میلیارد دلاری پنتاگون را برای سال مالی 2019 به تصویب رساند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۹:۲۰    
پس از افشای پیام آمریکا به گروه های مسلح در جنوب سوریه مبنی بر ناتوانی واشنگتن در متوقف کردن ارتش سوریه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۰:۳۲    
رئیس اتاق اصناف ایران تأکیدکرد، پیشنهاد ایجاد بازار ثانویه ارز ماه گذشته به دولت ارائه شد و باید هرچه زودتر این بازار ایجاد شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۰:۲۹    
پس از معرفی رسمی سانتافه های جدید در نمایشگاه خودرویی نیویورک، هیوندایی اعلام کرد این خودروها با قیمتی پایه 25500 دلار در آمریکا ارائه خواهند شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۰:۲۶    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: امروز شاهد تحریم جمهوری اسلامی ایران توسط یک فرد عربده جو و عهد شکن هستیم اما ملت ایران دولت را در برابر تحریمها حمایت می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۰:۲۴    
یک مقام بلند پایه در یکی از کشورهای عربی خلیج فارس به شبکه المیادین گفت که حوادث و اغتشاش های اخیر اردن بعد از دیدار و رایزنی ولی عهد سعودی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی اتفاق افتاد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۰:۲۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان گفت:خانم 'رفعت مسعود'سفیر جدید پاکستان در ایران، ماه آینده عازم تهران محل ماموریت جدید خود می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۰:۱۸    
رئیس انجمن واردکنندگان خودرو با اشاره به اخذ تصمیم ممنوعیت واردات خودرو در ستاد اقتصاد مقاومتی و در بالاترین سطح اقتصادی نظام اظهار کرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۰۰:۱۲    
بلیت بازی روسیه و اسپانیا در ورزشگاه لوژنیکی به نیم میلیون روبل حدود 600 میلیون ریال (هر روبل هزار و 200ریال)رسیده و در بازار سیاه به فروش می رسد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۳:۵۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از برور مشکلات اقتصادی برای مردم ایران ابراز خرسندی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۳:۵۲    
وزارت خارجه آمریکا روز پنج شنبه گزارش سال 2018 این کشور درباره ارزیابی آمریکا از وضعیت قاچاق انسان در جهان را منتشر و همانطور که انتظار می رفت بار دیگر ایران را به عدم مبارزه موثر با این پدیده متهم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۳:۵۰    
بازی های گروه هشتم رقابت های جام جهانی امروز برگزار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۳:۳۵    
بر اساس اعلام گمرک، صادرات انواع فلزات صرفا توسط واحدهای تولید کننده یا نمایندگان رسمی امکان پذیر است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۳:۳۴    
آنقدر که فلزات پایه و مواد شیمیایی گران شد و بر روی شاخص بهای تولید کننده تاثیر گذاشت چیز دیگری تاثیر نگذاشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۳:۰۸    
از همان ابتدا هم گفتم که سیاست ارز 4200 تومانی به اضافه ممنوعیت خرید و فروش ارز که سیاست ارزی فعلی دولت است به دلایل مختلف غلط بوده و متاسفانه نه تنها راه حل شوک ارزی که به کشور وارد شده نیست ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۲:۴۸    
معاون وزارت راه و شهرسازی با بیان این که ساخت 50 هزار واحد مسکونی تا پایان شهریور امسال در شهرهای جدید کشور شروع می شود گفت: برای شهر جدید صدرا در استان فارس نیز 3 هزار واحد مسکونی پیش بینی شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۲:۴۵    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به ترامپ، گفت: ایران با سایر کشورهایی که می شناسید متفاوت است و ایمان داریم ایرانی ها از تحریم ها سرافراز بیرون می آیند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۲:۱۲    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، گفت: چون من رئیس هیئت دوستی ایران و پرتغال هستم، پیشنهاد می کنم کی روش را به عنوان شهروند افتخاری ایران به رسمیت بشناسیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۲:۰۳    
گزارش کمیسیون صنایع مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از بررسی علل ناکارآمدی شرکت های خودروسازی داخلی در دستورکار هفته آتی جلسه علنی مجلس قرار دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۱:۵۶    
با افزایش 2 برابری قیمت سیب زمینی و پیاز در ترکیه، این کشور مجبور شده برای تعدیل قیمت از سوریه سیب زمینی وارد کند، مسئولان ترکیه می گویند دستهای پنهان پشت این افزایش قیمت ها است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۱:۵۵    
رأی گیری درباره تقاضای تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از عملکرد بانک مرکزی در پنج سال گذشته در دستورکار هفته آینده کمیسیون اقتصادی قرار دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۱:۴۳    
فارین پالیسی: متیس (وزیر دفاع آمریکا) آخرین سد در برابر ترامپ برای جنگ با ایران است. اختلاف او با ترامپ هر روز بیشتر می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۱:۲۱    
وزیر انرژی آمریکا با ابراز امیدواری نسبت به جبران کاهش عرضه نفت خام ایران، گفت توقف صادرات نفت ایران فرصتی برای دیگر اعضای اوپک خواهد بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۱:۱۹    
وزیر نفت هند روز پنج شنبه در پاسخ به درخواست آمریکا برای کاهش واردات نفت از ایران، اعلام کرد هند براساس منافع خود عمل خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۰:۵۷    
در حالی که آمریکا از هم پیمانان خود خواسته تا واردات نفت از ایران را به صفر برسانند یا آماده تحریم باشند، نگرانی پالایشگاه ها و شرکت های پتروشیمی بیشتر شده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۰:۳۴    
سفیر آمریکا در سازمان ملل در ادامه تلاش های ضدایرانی خود در هند، با تهدید ضمنی مقامات این کشور، گفت که دهلی نو به خاطر آینده خود باید در روابطش با تهران بازنگری کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۰:۰۶    
منابع آگاه اعلام کردندامروز وزیر نفت هند با پالایشگاه ها و شرکت های نفتی این کشور نشستی برگزار کرد و به آنها هشدار داد تا خود را برای کاهش و یا حتی قطع واردات نفت از ایران آماده کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۰:۰۰    
فدراسیون فوتبال مراکش به فدراسیون جهانی فوتبال علیه داوران دیدارهایشان با اسپانیا و پرتغال شکایت کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۵۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شاید ما اشتباهاتی کرده باشیم و در تصمیم گیری ها خوب عمل نکرده باشیم اما سوداگری که عده ای راه انداختند علامت به ترامپ بود تا فشارها را بیشتر کند اما ما محکم هستیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۵۱    
وزیر امور خارجه با صدور بیانیه ای مشابه آنچه پامپئو در روزهای اخیر صادر کرده بود، از سیاست های منطقه ای واشنگتن انتقاد کرده و گفت آمریکا باید به جای ماجراجویی خارجی، به مشکلات اقتصادی خود بپردازد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۵۱    
مدیرعامل صندوق بازنشستگان به پرداخت وام 300 هزار بازنشسته اشاره کرد و گفت: درصدد افزایش تعداد و رقم تسهیلات برای بازنشستگان هستیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۵۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دراین شرایط برای بورس برنامه ریزی داریم و دولت می خواهد سهام سود آور را در بورس عرضه کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۵۱    
بانک مرکزی اروپا در مورد روند نزولی چشم انداز رشد اقتصاد جهانی در هفته های اخیر به دلیل بالاگرفتن سیاست حمایتی در دنیا هشدار داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۵۱    
بانک مرکزی با هماهنکی بورس اوراق بهادار از 10 تیرماه در اقدامی جدید، امکان عرضه تمامی حواله های پیش فروش شده سکه را در بورس فراهم می کند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۵۱    
دو ستاره تیم فوتبال پرسپولیس با درخششی که در جام جهانی 2018 روسیه داشتند حالا درصدد لژیونر شدن هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۵۱    
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: در سه ماهه سال جاری 50 هزار شغل در کشور ریزش داشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۵۱    
رسانه ها گزارش کرده اند، ماریا امیلیا، پیرترین زن کوبا در 117 سالگی جان باخت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۹:۵۱    
5 ماده غذایی وجود دارد که شما می توانید با مصرف آنها سیستم ایمنی خود را تقویت کنید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۷:۴۴    
دبیر علمی همایش تازه های درمان سرطان سینه با بیان اینکه ابتلا به سرطان سینه تمام زنان را تهدید می کند، تصریح کرد: حتی زنانی که هیچ یک از ریسک فاکتورهای ابتلا را ندارند در معرض خطر قرار دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۸:۴۰    
اقتصاد آنلاین- لیلا اسدی: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در فرمانیه تهران طی خرداد ماه 97 است. لازم به ذکر است که این ارقام مربوط به اعلام سامانه رسمی املاک می باشد:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۸:۳۳    
رئیس جمهوری ترکیه و شریک ائتلافی اش بر سر عدم تمدید وضعیت اضطراری در این کشور به توافق رسیدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۸:۳۰    
یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۸:۲۹    
یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۸:۲۸    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت:تجهیزات پزشکی باید تنها در بیمارستان ها عرضه شود؛ یعنی بیمار نباید برای خرید تجهیزات پزشکی به خارج از بیمارستان مراجعه کند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۸:۲۰    
معاون وزیر راه وشهرسازی در دیدار با اعضای کمیته شرکت های سرمایه گذار در آزادراه ها مطرح کرد: تلاش می کنیم تا با بررسی شرایط موجود و قوانین مورد نیاز ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۸:۱۸    
یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۸:۱۳    
وزیر کار با اشاره به نقش اساسی پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس در خودکفایی تولید بنزین، از مردم برای سرمایه گذاری در پروژه های بزرگ دعوت کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۷:۵۱    
درخواست ترامپ از توکیو برای توقف واردات نفت ایران سبب ایجاد نگرانی در بازارهای بورس و انرژی و همچنین افزایش قیمت بنزین در این کشور شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۷:۴۱    
نتایج تازه ترین بررسی ها نشان می دهد، زنانی که برای به خواب رفتن تلاش می کنند، به میزان قابل توجهی در معرض فشار خون و بیماری قلبی قرار دارند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۷:۳۷    
رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه اتحادیه اروپا اساسا برای بهره کشی از آمریکا شکل گرفته، گفت نمی تواند اجازه دهد که چنین اتفاقی رخ داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۷:۳۴    
کاخ کرملین از برگزاری دیدار میان رؤسای جمهور روسیه و آمریکا در تاریخ 25 تیرماه در پایتخت فنلاند خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۷:۲۸    
رئیس مرکز توسعه کشت دانه های روغنی در مازندران، از صرف 3میلیارد دلار ارز برای واردات 90 درصد نیاز کشور به دانه های روغنی خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۷:۱۶    
دبیر کل اتاق اصناف ایران از نامشخص بودن متولی شبکه توزیع کالا و ارائه پیشنهاد ایجاد تشکل ملی و مشخص برای ساماندهی شبکه توزیع کالای کشور خبرداد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۷:۰۳    
شرکت ” پرشین پارس ” به عنوان یکی از شرکت های واسپاری خودرو به تازگی به دلیل شکایت مشتریان آن پلمپ شده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۶:۴۸    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت تدبیر و امید در کنار مردم و تولیدکنندگان با همه توان به دنبال رفع مشکلات حوزه اقتصادی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۶:۴۳    
دادستان تهران: در دو سه ماه اخیر 60 پرونده مرتبط با ارز در دادستانی تشکیل شده است که 13 نفر به دادگاه معرفی شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۶:۳۶    
اقتصاد آنلاین- رعنا بصیرت پور: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان هایی با عمر بنای 10 سال در مناطق 22گانه شهری تهران طی خرداد ماه 97 است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۶:۳۵    
خطوط هوایی آفریقای جنوبی اعلام کرد به دلیل مشکلات مالی و اینکه نمی خواهد نیروهای خود را تعدیل کند، خلبانان خود را به ایرلاین های دیگر قرض می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۶:۲۷    
نتایج نظرسنجی از تاجران آلمانی نشان می دهد دوران شکوفایی بزرگ ترین اقتصاد اروپا به سر آمده است و نرخ رشد این کشور متعادل خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۶:۲۷    
با توجه به اخبار رسیده به اقتصادآنلاین رئیس کل بانک مرکزی به زودی تغییر خواهد کرد. دولت در حال بررسی گزینه های مختلف برای ریاست کلی بانک مرکزی است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۶:۲۳    
زندگی در خارج از کشور می تواند تجربه ای لذت بخش باشد اما باید خود را آماده هزینه های سنگینی کنید؛ به ویژه اگر این شهرها در شرق آسیا باشند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۶:۱۵    
وزیر انرژی روسیه در واکنش به اخباری مبنی بر اعمال فشار آمریکا برای توقف صادرات نفت ایران، گفت: کشورش توافق با ایران برای واردات نفت خام در قبال کالا را از منظر حقوقی ارزیابی خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۶:۰۲    
مشاور رییس جمهوری از بررسی پیش نویس لایحه شفافیت در دولت خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۵۸    
نماینده ایران در اوپک به عربستان سعودی هشدار داد به مفاد توافق اخیر اوپک پایبند بماند و از افزایش فراتر از سهمیه تولیدش خودداری کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۵۵    
بازی بین دو تیم برزیل و صربستان با پیروزی 2 بر 0 برزیل پایان یافت . این بازی به درگیری بین هواداران دو تیم منجر شد .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۵۰    
رئیس جمهور روسیه از خروج تعدادی از یگان های نظامی این کشور از سوریه خبر داد و تأکید کرد که خروج نظامی روسیه از این کشور همچنان ادامه دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۴۳    
با تنش های اخیر میان آمریکا و کشورهای اروپایی در موضوعات مختلف، صدر اعظم آلمان گفت بر کسی پوشیده نیست که روابط فراآتلانتیک در معرض آسیب است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۳۹    
مهاجم جوان تیم ملی فوتبال از بازی های ملی خداحافظی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۳۱    
قیمت نفت آمریکا به دنبال تولید بالای روسیه، آمریکا و عربستان سعودی از بالاترین رکورد خود در سه سال و نیم گذشته فاصله گرفت، اما اختلالات عرضه و تقاضای بالا مانع ریزش سنگین قیمت ها شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۲۸    
وزیر نفت گفت: با بهره برداری از پالایشگاه ستاره خلیج فارس و رسیدن به رقم تولید روزانه 36 میلیون لیتر، وضع باثباتی خواهیم داشت و بابت تحریم ها نگرانی نداریم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۲۴    
مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس گفت: اکنون تولید بنزین یورو چهار و و یورو پنج در پالایشگاه ستاره خلیج فارس 24 میلیون لیتر در روز است که تا پایان سال به 36 میلیون لیتر خواهد رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۱۰    
اردیبهشت ماه امسال تولید دو مدل وانت در خودروسازان داخلی متوقف شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۵:۰۵    
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از بازگشت آرامش به بازار تهران خبر داد و تاکید کرد که پلیس به منظور استقرار نظم و امنیت در کنار شهروندان و کسبه بازار است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۵۹    
میزان غلظت گردوغبار در آسمان 7 شهر خوزستان از حد مجاز عبور کرد به طوری که میزان غلظت آن امروز در دزفول به 830 میکروگرم بر مترمکعب معادل حدود 5/5 برابر حد مجاز است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۵۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه از تقدیم 5 برنامه عملیاتی از سوی این سازمان به رئیس جمهور خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۸    
رسانه های هندی از سقوط یک هواپیمای متعلق به دولت محلی ایالت اوتار پرادش در حومه بمبئی خبر داده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۴۴    
به گفته معاون دفتر شاخص قیمت مرکز آمار ایران هر کدام از اقلام سبد خانوار و دیگر اقلام یک وزن و ضریب اهمیت مشخصی در محاسبه تورم دارند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۸    
در این ویدیو رباتی را مشاهده می کنید که به درست کردن پیتزا می پردازد .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۵    
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: سئوالات دو گروه آزمایشی ریاضی و فنی و علوم انسانی، امروز هفتم و همچنین سئوالات گروه آزمایشی علوم تجربی و زبان های خارجی فردا هشتم تیرماه منتشر می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۵    
این روزها متاسفانه وضعیت ارز، سکه و طلا و کاهش شدید ارزش پول ملی نگرانی های عمده ای را برای مردم به وجود آورده است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۳۲    
وزیر جهاد کشاورزی اجرای طرح آبیاری نوین که از سوی دولت در کشور در حال اجراست را بهترین راهکار برای مقابله با خشکسالی دانست و گفت: با وجود بارش های بهاری استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۴:۲۷    
قیمت طلا در معاملات روز پنجشنبه به دنبال جدیدترین تحولات در اختلاف تجاری میان آمریکا و چین که به کاهش اندک ارزش دلار منجر شد ...
  • ۱