پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۰۶:۲۵Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 11 تیر 1397 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1397 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1397 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1397 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1397 اقتصاد آنلاین 30 دی 1397 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 1 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 2 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 3 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 4 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 5 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 6 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 7 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 8 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 9 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 10 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 11 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 12 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 13 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 14 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 15 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 16 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 17 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 18 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 19 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 20 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 21 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 22 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 23 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 24 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 25 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 26 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 27 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 28 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 29 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 30 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1397 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۷:۱۳    
آنتونیو حلیلی، شهردار شهر تانآوان فیلیپین، که دو سال گذشته به دلیل فرمان خود برای استهزای مظنونان قاچاقچی مواد مخدر در ملأعام خبرساز شده بود، روز دوشنبه به ضرب گلوله تک تیرانداز کشته شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۶:۵۷    
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان گفت: ورود بی سابقه کارتهای سوخت مهاجر به منطقه زاهدان مصرف بنزین در شهر زاهدان را در سه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 34 درصد افزایش داده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۶:۱۱    
یک زوج چینی که در سیلاب گرفتار شدند توسط ماموران آتش نشانی نجات پیدا کردند .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۵:۱۱    
تیم ملی برزیل عصر دیروز به مصاف تیم ملی مکزیک رفت و توانست با نتیجه 2 بر 0 به مرحله بعدی صعود کند .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۳:۲۰    
بعد از انتشار نصفه و نیمه فهرست دریافت کنندگان ارز دولتی برای واردات، معاون رئیس جمهور از بانک مرکزی خواسته میزان ارز تخصیص یافته به مسافران را هم اعلام کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۳:۱۹    
شرکت تعاونی فولاد کویر با تسهیلات ارزی 20 میلیون یورویی بانک صنعت و معدن به بهره برداری می رسد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۳۷    
سخنگوی سازمان غذا و دارو شش مصوبه ستاد ویژه اقتصادی دولت برای رفع مشکل واردات اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی را تشریح کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۱:۳۴    
دیگو کاستا می دانست که کوکه در شرایط خوبی برای پنالتی زدن قرار ندارد اما فرناندو هیرو به توصیه اش اهمیت نداد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۹:۳۶    
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از مردم درخواست کرد، مشترکان در ساعت های اوج مصرف برق کولرهای آبی خود را بر روی دور کند قرار دهند و در صورت استفاده از کولرهای گازی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۸:۵۲    
رئیس کمیسیون انرژی و محیط زیست اتاق بازرگانی تهران خروج عربستان از اوپک را بعید دانست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۶:۳۲    
گردش اطلاعات در جهان هر روز سریع تر می شود و حالا دیگر شکل فناورانه به خود گرفته است چرا که بیشتر کاربران اینترنت جهان، اخبار را قبل از انتشار در رسانه های مکتوب ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۰:۴۱    
وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرده 22 میلیارد دلار ارز در دست مردم ایران است. ( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۰:۳۸    
پس از تک نرخی شدن ارز 50 میلیون یورو ارز دولتی به واردات لوازم خانگی اختصاص یافت. ( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۰:۰۸    
در حالی که وضعیت غیرعادی حاکم بر بازار ارز ایران همچنان تداوم دارد، بررسی فهرست واردات در دو ماه اخیر نشان می دهد جریان ورود کالاهای نه چندان ضروری با ارز 4200 تومانی همچنان ادامه دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۰:۰۵    
عضو هیأت رئیسه مجلس ضمن تکذیب خبر سرقت 20 دستگاه خودروی نمایندگان طی 10 ماه اخیر، گفت: امکان سوءاستفاده از خودروهای دارای هولوگرام مجلس وجود ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۳:۵۹    
دیدار تیم های ملی برزیل و مکزیک در پایان 90 دقیقه با برتری دو بر صفر به سود تیم برزیل به پایان رسید تا برزیلی ها به جمع هشت تیم برتر جهان راه پیدا کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۳:۵۶    
مدیرعامل انجمن حمایت از حقوق معلولان ازکاهش کمک هزینه تحصیلی معلول خبر داد و گفت: مدتی است دفترچه بیمه معلولان صادر و یا تمدید نمی شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۳:۵۱    
وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه ساز و کارهای لازم برای عرضه ارز توافقی تدارک دیده شده است، گفت: ظرف 48 ساعت آینده بازار ثانویه ارزی تشکیل می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۳:۴۶    
مرتضی آقاخان در تمرین استقلال دچار مصدومیت شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۳:۱۷    
وحید مرادی معروف ترین شرور تهران روز دوشنبه امروز با برخی از زندانیان درگیر شد و بر اثر اصابت جسم سخت به قتل رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۳:۰۳    
سازمان هواپیمایی کشوری از تعلیق و لغو مجوز فعالیت 21 دفتر خدمات مسافرت هوایی در تهران از آغاز خرداد تاکنون خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۳:۰۱    
کمپانی پاپ تل، عرضه کننده گوشی های مقاوم و جان سخت مدل جدید P9000 Max را با باتری 9000 میلی آمپری راهی بازار کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۲:۵۴    
نماینده رسمی جیلی در ایران به مالکان خودروهای این برند که پیشتر وارد کشور شده اند خدمات ارایه خواهد داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۲:۵۲    
هرچه سن بالاتر می رود، خطر مرگ افزایش می یابد. اما مطالعات جدید نشان می دهد این تئوری با افراد بالای 80 سال سازگار نبوده و بعد از 105 سالگی خطر مرگ کاهش هم می یابد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۲:۴۵    
معاون اول رئیس جمهوری با بیان این که فعالان اقتصادی سربازان خط مقدم مبارزه در شرایط تحریم هستند، گفت: پیشگیری از بروز فساد در شرایط تحریم وظیفه ملی و خواست جامعه است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۲:۳۷    
معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه مباحث آکادمیک، علمی، تحقیقات دانشگاهی و مجموعه کنشگری نخبگان در هر جامعه باید برآیند خود را در پیشرفت کشور نشان دهد، تصریح کرد: تحقیقات ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۲:۳۳    
وزیر امور خارجه کشورمان به بازداشت یک دیپلمات ایرانی در آلمان در ارتباط با اتهام بمب گذاری در همایش منافقین واکنش نشان داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۲:۳۲    
بر اساس گزارش های محلی، در پی سیل اخیر استان سیچوآن کشور چین، خسارت های بزرگی به تجهیزات و عملیات استخراج ارز دیجیتال در این ناحیه وارد آمده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۲:۲۲    
آلن برست رییس جمهوری سوییس به مناسبت سفر روحانی به این کشور، به زبان فارسی در صفحه توییتر خود به رییس جمهور کشورمان خیر مقدم گفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۲:۰۱    
رئیس جمهوری ایران در سفر به دو کشور اروپایی مرزهای دو منطق غربی را مشخص تر خواهد ساخت؛ یکی اداره جهان با زور و دیگری حرکت به سوی چندجانبه گرایی در سطح بین المللی.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۱:۵۵    
وزارت خزانه داری آمریکا با اعلام اینکه 22 میلیارد دلار ارز کشور در دست مردم است، به دنبال باطل کردن این اسکناس هاست.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۱:۳۳    
سازمان برنامه و بودجه برای تداوم برق رسانی به مناطق گرمسیری بخشنامه ای صادر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۱:۳۰    
رشد قیمت ارز، زمینه سودجویی برخی افراد را با چاپ و توزیع دلارهای جعلی، فروش ارز در سوپر مارکت ها یا قاچاق ارز از برخی کشورهای همسایه به ایران فراهم کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۱:۲۴    
وقتی با یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود که به آلزایمر مبتلا شده است در ارتباط هستید، هر اقدامی را برای پیشگیری از از بروز این انحطاط عصبی در خود انجام خواهید داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۱:۱۹    
این مجموعه، پودر طلای 24 عیار را در 4 لایه روی خودرو به کار برده و در لایه آخر این رنگ به صورت دستی روی خودرو مورد استفاده قرار گرفته است
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۱:۱۴    
مراسم دومین سالگرد درگذشت عباس کیارستمی پنجشنبه 14 تیر در ترک مزرعه برگزار می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۱:۰۷    
مهدی فخیم زاده همچنان در آی سی یو به سر می برد و ممنوع الملاقات است اما به تازگی اورژانس تهران فیلمی از این هنرمند منتشر کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۰:۵۹    
بچه ها، این موجودات دوست داشتنی که هر نگاهی را به سمت خود می کشانند و موجی از مهر و عاطفه را با خود همراه می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۰:۵۶    
خودروی سواری پراید پس از انحراف از مسیر اصلی در آزادراه قم تهران واژگون شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۰:۵۲    
رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به افزایش قیمت نفت، از افزایش 22 درصدی درآمدهای نفتی نسبت به پیش بینی های بودجه ای در سه ماهه نخست امسال خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۰:۰۷    
وزارت خارجه آمریکا از اجرایی شدن اولین بسته تحریمی علیه ایران در چهارم آگوست (13 مرداد ماه) آینده خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۰:۰۳    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه واسطه اقتصادی و رانت خوار ستون پنجم و عامل نفوذی برای به هم زدن نظم کشور است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۲۰:۰۰    
محسنی اژه ای گفت: رئیس قوه قضاییه به دادستان کل کشور و همه دادستان ها به ویژه دادستان تهران دستور داد مسئله ارز و سکه را رصد کنند و بخشی از آن که حتما کار افراد منفعت طلب و متخلف است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۵۵    
سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن تاکید بر تعهد اتحادیه به اجرای کامل و موثر برجام، این توافق را به نفع امنیت اروپا و جامعه بین المللی خواند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۵۱    
یک وبسایت آمریکایی نوشت برخی مقامات این کشور برای برگزاری نشست دوم میان رئیس جمهور آمریکا و رهبر کره شمالی در شهر نیویورک خوشبین هستند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۴    
در جلسه نوبخت و کرباسیان با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس، پیشنهادهایی در خصوص قیمت 5000 تومانی دلار و توقف عرضه دلار دولتی برای سفرها و واردات خودرو و موبایل مطرح شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۱    
خبرگزاری رویترز اعلام کرد کارلوس کی روش هنوز با فدراسیون فوتبال ایران به توافق نرسیده و سرمربی تیم ملی ایران در حال بررسی سایر پیشنهاداتش است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۱    
آمریکا در ادامه سناریو خروج از پیمان ها و توافقات بین المللی و در ادامه نفی قوانین چند جانبه گرایی و بازگشت به یک جانبه گرایی این کشور ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۱    
سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به آتش سوزی گسترده عصر امروز در کارخانه رنگ سازی واقع در جاده مخصوص کرج گفت: تاکنون پنج مصدوم حادثه به بیمارستان انتقال یافته اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۱    
کمیسیون اروپا به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هشدار داد: وضع تعرفه بر خودروهای اروپا در درجه اول و بیش از همه به اقتصاد آمریکا لطمه می زند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر لزوم تقویت اعتماد عمومی نسبت به کالاهای ایرانی تاکید کرد و گفت: فرصت برای حمایت از کالای ایرانی ایجاد شده است که می توان از این فرصت برای برندسازی استفاده کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۱    
تازه ترین آمار رسمی دولت ژاپن نشان می دهد این کشور در سال 2017 میلادی به طور میانگین روزانه 172 هزار و 216 بشکه نفت از ایران خریداری کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۱    
اسحاق جهانگیری در جمع مدیران دولت گفت : من و تویی که پشت این میز نشستیم اینقدر خائن به ملت باشیم که جیب خودمان را پر کنیم؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۱    
طی چند ماه گذشته نوسانات بازار ارز به یکی از چالش های دولت دوازدهم تبدیل شده است. دولت نهایتا به صورت دستوری و برای جلوگیری از افزایش بیش از حد نرخ ارز ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۱    
طبق دستورالعمل اخیر وزارت (صنعت، معدن و تجارت) تنها تولیدکنندگان آلومینیوم آن هم با رعایت شروطی اجازه صادرات دارند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۱    
بیشترین ارزش معاملات امروز به وکیوم باتوم شبندر در حدود 22 میلیارد تومان با 2.41 درصد رقابت نسبت به قیمت پایه تعلق گرفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۱    
همکاری های ایران و صربستان در زمینه های مختلف از جمله سیاسی، بازرگانی و گردشگری با شتاب رو به گسترش است و ورود نزدیک به 17 هزار گردشگر ایرانی به این کشور از زمان لغو متقابل روادید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۱    
در پی انتشار اسامی واردکنندگان کالا با ارز 4200 تومانی در دو ماهه اخیر، برخی واردکنندگان کالا نسبت به افشای اطلاعاتی که آن را اطلاعات تجاری خود خوانده اند، معترض شده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۹:۳۱    
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: فاز سوم طرح آبرسانی غدیر به طول 400 کیلومتر از سد دز است که کارهای آن انجام و تامین اعتبار شده و در دستور کار دولت قرار دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۸:۲۴    
یک کارخانه رنگ سازی در کیلومتر 18 جاده مخصوص کرج عصر امروز دچار آتش سوزی گسترده شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۸:۲۰    
مقطع: استخدام با مدرک لیسانس جنسیت: مرد موقعیت: اشتهارد(البرز) اطلاعات تماس : kfi.hrd@gmail.com مهلت : 1397/04/23
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۸:۱۷    
یک شرکت معتبر در حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات جهت تکمیل کادر فنی خود در استان اصفهان از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۸:۱۶    
وزیر راه و شهرسازی گفت: با وجود خروج آمریکا از توافق هسته ای برجام شاهد آغاز اجرای قرارداد بین المللی صنعت حمل و نقل ریلی در زمینه برقی سازی مسیر گرمسار- اینچه برون هستیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۸:۰۶    
یک شرکت تجهیزات پزشکی دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۸:۰۵    
نمایندگی ممتاز شرکت بیمه سامان در شهر تهران از میان متقاضیان واجد شرایط استخدام مینماید:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۸:۰۵    
صندوق بین المللی پول اعلام کرد سهم دلار از ذخایر ارزی جهان به پایین ترین سطح خود در 4 سال اخیر رسیده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۵۷    
شرکت بازرسی بازآفرینان صنعت جنوب جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۵۶    
مدیرکل دفتر امور غلات و محصولات اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: امکان تولید حبوبات مصرفی در داخل کشور وجود دارد و به دنبال تغییر زمان کشت حبوبات از بهار به پاییز هستیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۵۳    
وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: امکان تخصیص تسهیلات واردات موز در مقابل صادرات سیب با تعرفه 5 درصد در بازارچه های مرزی وجود ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۴۶    
اداره کل هواشناسی استان تهران وزش باد شدید به همراه گردوخاک را برای آسمان استان طی 48 ساعت آینده پیش بینی کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۴۲    
سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس گفت: نظر آقای رئیس جهمور تغییر آقای کرباسیان نیست و ما هم با تعاملاتی که صورت گرفته از این موضوع مطلع هستیم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۲۴    
نشریه پلاتس به نقل از یک منبع اگاه در وزارت نفت هند گفت: مسئولان هندی با مقامات عراقی و عربستانی به منظور جایگزین کردن نفت ایران مذاکره کرده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۱۵    
اقتصاد آنلاین- رعنا بصیرت پور: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه میرداماد تهران طی خرداد ماه 97 است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۰۲    
روز گذشته در حالی جلسه معارفه شرکت پتروشیمی پارس با حضور انبوهی از فعالان بازار سرمایه برگزار شد که این شرکت در سال 96 با شناسایی سه هزار میلیارد تومان سودآورترین مجتمع پتروشیمی در سطح کشور است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۷:۰۰    
در سه ماهه نخست سال 2018، اقتصاد عربستان موفق شد به لطف افزایش درآمد های نفتی رشد 1.15 درصدی را تجربه کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۵۸    
صادق خرازی ویدئویی را منتشر کرد و مدعی شد این نوع گوسفند اخیرا وارد کشور شده است!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۵۷    
رئیس انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان ایران، انتشار فهرست دریافت کنندگان ارز دولتی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این اقدام دولت بازار نهاده های دامی را شفاف می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۵۱    
توزیع کارت پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی کشور از طریق سایت سازمان سنجش آغاز شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۸    
رئیس قوه قضائیه با تاکید بر الزام دستگاه اجرایی و همچنین همدلی با دولت برای رفع مشکلات مردم از سوی دستگاه قضا ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۷    
کلینیک فوق تخصصی پوست و مو و زیبایی جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، محدوده فرمانیه از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۶    
در لیست بانک مرکزی به 21محصول کشاورزی ارز دولتی تخصیص داده شده است. شرکت های واردکننده برای این محصولات که شامل برنج، گوشت منجمد، گوشت گرم گوسفندی، کره، نهاده های دامی جو، ذرت و کنجاله سویا ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۶    
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی پایتخت گفت: به دلیل قطعی برق در مناطق مرکزی و غربی تهران چراغ های راهنمایی خاموش شدند و مأموران پلیس راهور در حال حاضر ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۵    
در این ویدیو خودروی بی ام و با روکشی از طلای 24 عیار را مشاهده می کنید ؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۵    
امروز پس از افتی چند روزه بازار برخاست تا 1243 واحد فراتر از آنچه که دیروز را به پایان برده بود٬ بپیماید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۴۰    
موسسه فرهنگی وهنری نی نوا جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۳۷    
بزرگ ترین هلدینگ تبلیغاتی کشور با بیش از 1200 نفر نیروی انسانی با شرایط زیر در تهران استخدام می نماید ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۳۷    
تولیدی و صنعتی پارسا پلاستیک(پاپکو) جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۲۸    
یک تیم ایتالیایی خواهان به خدمت گرفتن دروازه بان ملی پوش پرسپولیس شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۲۷    
در اطلاعیه های عرضه روز شنبه بورس کالا، عرضه شمش طلای معدن دولتی زرشوران جلب توجه می کرد. این رویداد پس از عدم عرضه حدود سه ماه صورت گرفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۲۵    
مرکز لرزه نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در خرداد 1397 بیش از 1120 زمین لرزه را ثبت کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۲۰    
این روزها همه جا صحبت از شفافیت است؛ شفافیتی که به دلیل میزان کم آن در اقتصاد با پدیده نام آشنای رانت مواجه ایم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۱۸    
دیدار سوپرجام فوتبال ایران بین دو تیم قهرمان لیگ برتر و قهرمان جام حذفی فصل گذشته روز 29 تیرماه برگزار می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۱۴    
مرکز آمار ایران رشد اقتصادی سال گذشته را با نفت 3.7 درصد و بدون نفت 4.3 درصد اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۱۱    
اقتصاد آنلاین- نقی کاظمی پور: آنچه در زیر می آید جدول قیمت معاملات انجام شده آپارتمان در منطقه هروی تهران طی خرداد ماه 97 است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۱۱    
مدیرکل دفتر برنامه وبودجه وزرت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه ریزی جهت پاداش پایان خدمت فرهنگیان گفت: 1200 میلیارد تومان در تخصیص تیرماه به زودی به خزانه ابلاغ خواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۰۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان دلیل تشکیل صف خرید موبایل در بازار، گفت: شفاف سازی در اقتصاد اگر با برخورد با متخلفان همراه نشود، نتیجه لازم را در پی نخواهد داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۶:۰۰    
اتحادیه اروپا 70 درصد زمین های کشاورزی کمتر از 5 هکتار دارند و 11 درصد مدیران کشاورزیشان کمتر از 40 سال سن دارند، تولیدات کشاورزی 28 عضو این اتحادیه را تنها 4 کشور تولید می کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۵:۵۶    
صادرات سیب تازه ایران در سال جاری نسبت به سال گذشته بیش از شش برابر شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۵:۵۵    
بانک صنعت و معدن میزبان گروه تحول اداری و بهره وری وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانکهای دولتی بود که این نشست با هدف بررسی موارد مرتبط با استقرار چرخه بهره وری در بانکها برگزار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۵:۵۳    
شهردار تهران از حمایت شهرداری از کسب و کار مجازی و ایجاد بسترهای لازم به ویژه در مناطق کمتر برخوردار خبر داد.