پنجشنبه ۳۰ فروردینساعت ۰۹:۱۷Apr 2024 18
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 12 تیر 1397 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1397 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1397 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1397 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1397 اقتصاد آنلاین 30 دی 1397 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 1 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 2 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 3 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 4 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 5 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 6 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 7 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 8 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 9 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 10 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 11 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 12 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 13 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 14 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 15 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 16 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 17 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 18 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 19 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 20 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 21 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 22 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 23 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 24 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 25 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 26 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 27 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 28 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 29 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 30 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1397 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۹:۴۱    
اقتصاد آنلاین – مریم شریفی : آنچه در زیر می آید قیمت جدیدترین انواع اسکنر در بازار تهران است:
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۶:۳۹    
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ،بیشترین تخلفات رانندگی که از سوی رانندگان تهرانی اعمال می شود را تشریح کرد و گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۵ - ۱۶:۲۳    
یک شرکت معتبر تولیدی قطعات خودرو جهت تکمیل پرسنل واحد بازرگانی داخلی و خارجی (خرید) خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۷:۰۹    
مدیر کل پیشگیری و نظارت بر امور قاچاقاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی از صدور قرار عدم صلاحیت رسیدگی این سازمان به پرونده تخلف ثبت سفارش خودرو و ارسال این پرونده به دادسرای جرایم اقتصادی تهران خبر ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۱:۳۸    
یک واحد تولیدی معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران در محدوده شادآباد ( 17 شهریور ) از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۱:۳۴    
تولیدی و صنعتی نیک کالا جهت تکمیل کادر خود از ساکنین استان البرز و تهران با شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۱:۳۴    
یک شرکت معتبر واقع در کیلومتر20 اتوبان فتح(جاده قدیم تهران- کرج)جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۱:۳۳    
شرکت آذرگستران آسیا جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۱:۲۱    
وحید مرادی ؛ شرور معروف پایتخت طی نزاعی با ضربات چاقو یکی از دوستان 28ساله اش به نام حسین را به قتل رساند، وی پس از قتل متواری شد اما هنگام فرار از کشور و در نزدیکی مرز ترکیه بازداشت شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۱:۱۳    
یک شرکت معتبر عمرانی جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۱:۱۳    
ابزار الکترونیک آبنوس جهت تکمیل کادر خود در استان تهران محدوده هفت تیر از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۱:۱۲    
مجموعه آقای فرش جهت تکمیل کادر تبلیغات خود در استان تهران در دفتر مرکزی (محدوده سیدخندان) از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۱۰:۰۴    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از وضعیت نابسامان بازار ارز در کشور گفت: دولت در جهت کاهش التهاب بازار ارز موفق عمل نکرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۰۷:۴۴    
مدیر کل دفتر حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست، گفت: با توجه به رویکرد خصمانه و اعمال تحریم های ظالمانه آمریکا تا اطلاع ثانوی، صدور مجوز شکار برای اتباع آمریکایی منتفی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۳:۱۱    
پاک نگه داشتن بدن یک گزینه نیست، بلکه یک اولویت محسوب می شود. شما باید سموم، چربی های اشباع، ویروس ها، انگل ها، قارچ ها و مواد زائد دیگر را در بدن خود از بین برده و به حداقل برسانید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۳:۱۱    
سید مجید حسینی مدافع ملی پوش تیم استقلال در نظر دارد تا بعد از درخشش در جام جهانی در یک لیگ معتبر اروپایی توپ بزند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۲۱:۵۲    
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: یکی از سارقانی که اقدام به ربودن یک کودک 6 ساله برای دریافت یکصد سکه طلا از خانواده وی کرده بود توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۵:۳۹    
اتحادیه اروپا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که روز جمعه نشستی در سطح وزرای ایران و پنج کشور باقی مانده در برجام در وین برگزار می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۵:۲۳    
شهردار تهران تاکید کرد: پروژه پلاسکو به شش ماه زمان برای تهیه نقشه های نهایی نیاز دارد و پروژه در سال 1400 به اتمام می رسد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۴:۲۲    
استاندار تهران گفت: با توجه به افزایش مصرف برق در تهران احتمال تغییر ساعت کار ادارات دولتی در استان از ساعت 6:30 تا 13:30 وجود دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۳:۵۰    
محمد وحدتی نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی از بانک صنعت و معدن جهت ارائه تسهیلات و بهره برداری شرکت پرشین نوش پرمیس تقدیر و تشکر کرد و گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۲:۰۴    
حسن روحانی در پاسخ به سوال خبرنگار رویترز درباره ادعای آمریکا برای ممانعت از صادرات نفت توسط ایران گفت : حرف مقامات آمریکا یک گزافه گویی است و قادر نیستند آن را عملی کنند .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۱:۴۱    
قصه شوری آب آبادان ، خرمشهر، شادگان ، اروندکنار و جزیره مینو، قصه ای است قدیمی. 18 سال پیش هم آب شور شد و کام مردم تلخ. مردم دبه به دست آبادان می گویند هر چه هست از بالا دست رودخانه کارون آب می خورد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۱:۴۰    
یک مقام مسئول گفت: 97 درصد از گوشی های تلفن همراه ترخیص شده در سه ماهه اول امسال ، با ارز دولتی وارد کشور شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۱:۳۴    
از هفته دوم فروردین ماه بود که کمبود کالا و گرانی در بازار لوازم خانگی شروع شد. ابتدا به صورت رسمی اعلام شد که از ابتدای اردیبهشت ماه قیمت اجناس حدود 10 تا 15 درصد افزایش می یابد اما آنچه واقعاً در ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۱:۱۳    
رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: تا پیش از دولت یازدهم، سهم بخش خصوصی واقعی از واگذاری ها حدود 18درصد بود اما این آمار در دولت یازدهم به 67درصد و در دولت دوازدهم به 100 درصد رسیده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۴۹    
محل شهادت 290 مسافر هواپیمای ایرباس؛ اشک های دختر یکی از قربانیان حمله ناو آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس را ببینید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۱۰:۱۰    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ترافیک در آزادراه قزوین-کرج نیمه سنگین است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۹:۳۴    
رئیس جمهور با بیان اینکه" کسی نمی تواند عشق ایران را از قلب ایرانیان جدا کند"، ایرانیان خارج از کشور را مهمترین پل ارتباطی ملت با جهان برشمرد و تاکید کرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۹:۰۱    
وزیر نیرو گفت: خاموشی ها به دو صورت است یکی خاموشی برنامه ریزی شده است که بطور قطع امکان تامین برق وجود ندارد و فاصله زیادی بین تولید و مصرف در این زمینه وجود دارد اما برنامه ای برای اعلام خاموشی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۸:۱۰    
اعضای باندی که با تهیه سلاح گرم و تحت پوشش پلیس اقدام به سرقت 15 هزار دلار در منطقه پاسگاه نعمت آباد کرده بودند، دستگیر شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۶:۳۹    
ای دیو سپید پای در بند! ای گنبد گیتی! ای دماوند! آرش سال هاست که تیرش را بر شانه های استوار تو از کمان رها کرده و ضحاک در دامنه های تو به خاک کشیده شده است. امروز اما به نظر تنهاترین می آیی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۱:۱۲    
روسیه درصدد راه اندازی شبکه اینترنت جهانی است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۳ - ۰۱:۱۰    
قطع چند ساعته خدمات ارتباطی مشترکان اپراتور دوم در 2 روز گذشته با واکنش برخی کاربران همراه شد و آنان برای ثبت شکایت و انتقاد خود، به صفحه های مرتبط با این اپراتور در شبکه های اجتماعی مراجعه کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۳:۵۹    
با ثبت مصرف لحظه ای برق به میزان 56 هزار و 672 مگاوات، رکورد جدیدی در تاریخ مصرف برق کشور به ثبت رسید. ( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۳:۵۲    
قیمت آیفون ایکس 64 گیگابایتیبا ارز دولتی، با احتساب تعرفه گمرک، مالیات و ارزش افزوده حداکثر باید حدود 5ونیم میلیون تومان باشد. ( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۳:۴۹    
صادرات غیرنفتی ایران در سه ماهه نخست امسال به 11 میلیارد و 618 میلیون دلار رسید. ( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۳:۴۳    
با رشد قیمتی در بازار سکه و طلا در ماه های اخیر، بخشی از افزایش ها حباب و غیر واقعی است و این رقم امروز به 550 هزار تومان رسیده است. ( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۳:۳۷    
بررسی لیست منتشره از سوی بانک مرکزی درباره ارز دولتی تخصیص یافته به شرکت های واردکننده خودرو نشان می دهد که حدود 4900 دستگاه خودروی خارجی با ارز دولتی 4200 تومانی وارد کشور شده است. ( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۳:۲۰    
معاون توانیر با بیان اینکه خاموشی های اخیر بر اساس میزان مصرف برق خانگی در مناطق توزیع برق، مدیریت می شودگفت:اگر مردم مصرف خود را بویژه در ساعات 12تا18 مدیریت کنند، خاموشی ها به صفر می رسد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۳:۱۲    
کارشناسان اقتصادی ثبات کنونی قیمت مسکن در پایتخت را ناشی از کاهش معاملات در پی افزایش قیمت در ماه های گذشته می دانند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۲:۵۱    
یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه روز سه شنبه گفت: تهران از توسعه روابط دوستانه با توکیو استقبال می کند اما در ماه های اخیر برنامه ای برای سفر نخست وزیر ژاپن به تهران در دستور کار نبوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۲:۴۷    
یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۲:۴۳    
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس از تشکیل تیمی متشکل از سازمان بازرسی کشور، دیوان محاسبات، مرکز پژوهش ها و این کمیسیون اصل 90 برای حضور در بانک مرکزی، وزارت صنعت و گمرک برای رصد و بررسی ثبت سفارشات خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۲:۳۶    
شرکت نیایش سیر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۲:۳۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: هیچ گفتگو و برنامه ای برای سفر نخست وزیر ژاپن به ایران وجود نداشته است که در شرایط کنونی بخواهد لغو شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۲:۳۱    
یکی از مراجع تقلید شیعیان، قبول کردن سند FATF را سیاهی مطلق دانست و گفت: قبول کردن این سند به معنی خودباختگی، بردگی و تسلیم مطلق شدن است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۲:۲۶    
رئیس جمهور کشورمان به دعوت همتای اتریشی خود و برای دیداری رسمی، دقایقی پیش با استقبال وزیر خارجه این کشور وارد وین شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۲:۲۱    
سخنگوی شورای نگهبان گفت: این شورا در بررسی مصوبات مجلس در حوزه مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم بر اساس موازین شرع و قانون اساسی عمل خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۲:۱۵    
نوشیدن مقدار زیادی قهوه با کاهش خطر مرگ زودهنگام مرتبط است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۲:۱۳    
رئیس گروه آب و فاضلاب وزارت بهداشت گفت: با حمایت سازمان جهانی بهداشت برنامه ایمنی فاضلاب امسال در شهرهای تهران و کرج به صورت آزمایشی در حال اجرا است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۲:۰۶    
آتش نشانان 50 نفر از ساکنان برج مسکونی 21 طبقه آتی ساز واقع در بزرگراه چمران را از میان دود و آتش نجات دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۲:۰۰    
معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برپایی تجمع و اعتراض های کارگری در چارچوب قانون را حق این صنف دانست و تاکید کرد و گفت: این اعتراض ها نباید جنبه سیاسی پیدا کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۱:۵۰    
ظریف از تعهد مشترک ایران و سوئیس به برجام خبر داد و گفت: دو طرف در تعهد به برجام اشتراک داریم و به رایزنی های خود درباره منطقه ادامه خواهیم داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۱:۴۷    
آقای روحانی در جمع ایرانیان مقیم سوئیس گفت که آمریکایی ها مدعی شده اند که می خواهند به طور کامل جلوی صادرات نفت ایران را بگیرند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۱:۳۶    
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وزیر کار و معاونین وی با حضور در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی گزارشی از عملکرد مجموعه های تحت امر خود به اعضا ارائه کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۱:۳۳    
رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر سه شنبه به دیدار رسمی خود از کنفدراسیون سوئیس پایان داد و برن را به مقصد وین پایتخت اتریش ترک کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۱:۲۶    
انتشار شاخص ترین اطلاعات مصرف بازی های دیجیتال در ایران با حضور حسن کریمی قدوسی مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای و سید محمدعلی سیدحسینی معاون پژوهش بنیاد آخرین آمار مصرف بازی در کشور در اختیار ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۱:۲۵    
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت با رد اظهارات رییس انجمن وارد کنندگان خودرو که گفته بود که ما این آمبولانس های گفته شده را ندیدیم ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۱:۱۱    
معاون برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه ای خراسان گفت: برای جبران کمبود تولید برق نیروگاههای برقابی در کشور ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۰:۴۴    
وزیر نیرو گفت: روز گذشته (11 تیر) حدود 56 هزار و 672 مگاوات برق مصرف شد که اوج بار مصرفی طی سال تا کنون بود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۰:۴۱    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: ساختمان پلاسکوی جدید با 15 طبقه روی زمین و 5 طبقه زیرزمین ساخته خواهد شد که طی 2 سال آینده به بهره برداری می رسد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۰:۳۸    
یک مقام مسئول در سازمان شیلات ایران گفت: ممنوعیت صید همه گونه های آبزی(دریابست) به طور همزمان در استانهای بوشهر و بخشی از صیدگاه های استان خورستان اجرا می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۰:۲۹    
سخنگوی وزارت خارجه درباره اتهامات اخیر علیه ایران گفت که سناریوی اخیر برای تخریب روابط ایران و اروپا در این مقطع مهم و حساس طراحی و اجرا شده است و اسناد و مدارک متقن برای روشن شدن ابعاد ماجرا آماده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۰:۲۰    
کارشناس پیش بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در حال حاضر سرعت طوفان گرد و خاک در زابل، 90 کیلومتر در ساعت است که دید افقی را تا 1500 متر در ایستگاه فردوگاهی زابل کاهش داده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۰:۱۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از تشکیل شورای تنظیم بازار به دستور رئیس جمهور خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۰:۱۵    
ریس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق هوایی عامل اصلی آتش سوزی ها را آتش زدن بقایای محصولات کشاورزی و همچنین بی توجهی گردشگران دانست و گفت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۰:۱۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت، پس از فرصت 15 روزه روحانی به وی برای رسیدگی به تخلفات ثبت سفارش واردات خودرو و نحوه فروش خودروی داخلی بالاخره اقدام به تشکیل هیات بازرسی برای رسیدگی به این دو موضوع کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۲۰:۰۳    
گمرک جمهوری اسلامی ایران فهرست نوشیدنی های غیر مجاز وارداتی را اعلام کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۹:۵۸    
مقام های ژاپنی از لغو سفر نخست وزیر این کشور به ایران در پی فشارهای دولت آمریکا خبر دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۹:۵۵    
امروز در بازارهای جهانی قیمت طلا تحت تأثیر کاهش ارزش دلار و تشدید جنگ تجاری آمریکا با دیگر کشورها بیش از 10 دلار افزایش یافت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۹:۵۲    
شرکت ملی نفت ابوظبی ادنوک نیز همانند عربستان تسلیم مطالبات نفتی رئیس جمهور آمریکا شده و اعلام کرد که تولیدات نفتی خود را روزانه صدها هزار بشکه افزایش خواهد داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۹:۴۶    
سخنگوی شورای شهر تهران از احتمال انحلال صندوق بازنشستگی شهرداری تهران خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۹:۴۵    
وزیر جهاد کشاورزی در جلسه کمیسیون کشاورزی گفت: به دلیل علاقه مردم به گوشت گوسفندی گرم، ارزان ترین ارز و پایین ترین تعرفه به واردات این گوشت اختصاص پیدا کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۹:۴۱    
تسلا روز دوشنبه اعلام کرد تولید خودروی الکتریکی تسلا مدل 3 تنها در عرض مدت 7 روز به بیش از 5 هزار دستگاه رسیده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۹:۳۷    
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گزارش ارزیابی عملکرد شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو در سال 1396 را منتشر کرد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۹:۳۳    
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت درباره دریافت 18 میلیون یورو ارز توسط این وزارتخانه برای واردات خودروی خارجی توضیح داد و گفت: وزارت بهداشت به جز آمبولانس و خودروهای امدادی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۹:۲۳    
با بهاری شدن حال و هوای بازار سرمایه در فصل داغ مجامع و همزمان با ورود پول تازه به تالار شیشه ای فرصتی فراهم شد تا در آستانه دو سالگی انتخاب شاپور محمدی به عنوان رییس سازمان بورس و اوراق بهادار ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۹:۱۸    
به کمک این قلم میتوانید نقاشی ها و طرح های ذهنتان را به صورت سه بعدی ایجاد کنید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۹:۰۹    
جلسه کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با موضوع رویکردها و سیاست های دولت و مدیریت شهری در خصوص احیاء و نوسازی بافت های فرسوده با حضور نمایندگان دولت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۹:۰۳    
یکی از اصلی ترین دلایل تضعیف پوند، عملکرد ضعیف اقتصاد این کشور و به تعویق افتادن افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی عنوان می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۵۹    
یوان چین در آخرین مبادلات به ضعیف ترین سطح امسال خود رسیده است و هر دلار به ازای 6.7 یوان مبادله می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۵۲    
پادشاه سعودی به دنبال درخواست رئیس جمهوری آمریکا، اعلام کرد که تولید نفت توسط این کشور را افزایش می دهد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۴۷    
رییس جمهور آمریکا با انتشار پیامی نوشت که مشخص شده دولت اوباما به 2500 ایرانی حق شهروندی اعطا کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۴۲    
بات کاوشگر ارز دیجیتالی که برخی از دستگاه های اینترنت اشیا را هدف قرار می داد، کشف شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۳۸    
دونالد ترامپ گفت: در صورتی که با آمریکا درست برخورد نشود علیه سازمان تجارت جهانی اقدام می کنیم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۳۴    
معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری در آئین تبادل تفاهم نامه همکاری با بانک مرکزی در زمینه توسعه ارز دیجیتال و فناوری های مالی ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۲۹    
هکری از احتمال افشای اطلاعات 120 میلیون نفر از کاربران فیس بوک خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۲۶    
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در مورد سکه دولت ثبت نامی اعلام کرد که باید بانک مرکزی سقفی می گذاشت که متاسفانه آن سقف باز بود و قانونا هرکس می توانست هر تعداد که لازم داشت خریداری کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۱۵    
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: این جزء حقوق شهروندان است که در جریان قطعی برق باشند تا با برنامه ریزی با مشکل مواجه نشوند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۱۲    
بیش از 8000 اپلیکیشن آب وهوا روی سیستم عامل اندروید و 2400 اپ نیز روی آی او اس وجود دارد که هرکدام پیش بینی متفاوتی را نشان می دهند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۰۵    
نخستین جلسه کمیسیون مشترک برجام با حضور وزیران خارجه ایران و آلمان، فرانسه، روسیه، انگلیس و چین روز جمعه این هفته در وین برگزار می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۸:۰۰    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی در آئین تبادل تفاهمنامه همکاری در زمینه توسعه ارز دیجیتال و فناوری های مالی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۷:۵۵    
بررسی لیست منتشره از سوی بانک مرکزی درباره ارز دولتی تخصیص یافته به شرکت های واردکننده خودرو نشان می دهد که حدود 4900 دستگاه خودروی خارجی با ارز دولتی 4200 تومانی وارد کشور شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۷:۴۵    
با توجه به وعده شرکت مدیران خودرو ، مبنی بر فروش مجدد لوکس ترین محصول خود ،تیگو7 در تاریخ سه شنبه مورخ 12 تیرماه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۷:۳۵    
معاون اول رئیس جمهور گفت: اگر شرکتی ارز به نرخ رسمی برای واردات دریافت کرده اما محصول خود را در بازار به قیمت آزاد بفروشد، مرتکب خیانت شده و دولت به کمک قوه قضاییه با آنها برخورد خواهدکرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۷:۱۷    
رئیس جمهور با اشاره به مذاکرات فشرده و صمیمی مقامهای ارشد ایران و سوئیس درباره طیف گسترده ای از موضوعات ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۷:۰۰    
5 مرداد امسال طولانی ترین ماه گرفتگی قرن بیست و یکم به مدت یک ساعت و 43 دقیقه اتفاق می افتد. ساکنان اروپا، آفریقا، آسیا، استرالیا و بخش هایی از آمریکا می توانند آن را رویت کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۶:۵۳    
مدیرکل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه های شهرداری تهران از افزایش 25 درصدی صدور پروانه ساخت و ساز در اردیبهشت 97 نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۱۶:۴۹    
دبیرکل کانون سراسری مرغ تخم گذار ایران با بیان اینکه صادرات تخم مرغ از حدود دو هفته قبل آغاز شده است،گفت:امسال تولید این محصول در کشور کاهش می یابد اما کمبود نداریم.