سه شنبه ۲۸ فروردینساعت ۱۹:۱۵Apr 2024 16
جستجوی پیشرفته

خبرهای اقتصاد آنلاین 19 تیر 1397 - eghtesadonline.com

اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1393 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1394 اقتصاد آنلاین 30 اسفند 1395 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1396 اقتصاد آنلاین 31 فروردین 1397 اقتصاد آنلاین 31 اردیبهشت 1397 اقتصاد آنلاین 31 خرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 مرداد 1397 اقتصاد آنلاین 31 شهریور 1397 اقتصاد آنلاین 30 مهر 1397 اقتصاد آنلاین 30 آبان 1397 اقتصاد آنلاین 30 آذر 1397 اقتصاد آنلاین 30 دی 1397 اقتصاد آنلاین 30 بهمن 1397 اقتصاد آنلاین 29 اسفند 1397 اقتصاد آنلاین 1 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 2 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 3 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 4 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 5 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 6 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 7 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 8 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 9 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 10 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 11 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 12 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 13 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 14 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 15 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 16 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 17 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 18 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 19 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 20 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 21 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 22 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 23 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 24 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 25 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 26 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 27 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 28 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 29 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 30 تیر 1397 اقتصاد آنلاین 31 تیر 1397 
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۱:۱۷    
جورج کلونی، بازیگر آمریکایی در تصادف موتورسیکلتش با یک خودرو در ایتالیا مجروح شد. به گزارش رسانه های ایتالیا جورج کلونی به دنبال این حادثه که در جزیره ساردینیا روی داد به بیمارستان منتقل شد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۱:۱۷    
پیاز قرمز سرشار از ترکیبات شیمیایی گیاهی است. رنگ این پیاز از وجود نوعی ترکیب گیاهی به نام آنتوسیانین ناشی می شود
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۰:۲۷    
پس از خوردن غذای آلوده ممکن است علائم مسمومیت در کمتر از 30 دقیقه ظاهر شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۶:۳۵    
یونیسف اعلام کرد: در اثر جنگ های داخلی در سودان جنوبی از هر 3 مدرسه یک مدرسه به طور کامل تخریب شده و این کشور رکورددار کودکان محروم از تحصیل است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۴:۳۲    
رییس سازمان چای گفت: چایکاران از اول اردیبهشت ماه تاکنون 73 هزار تن برگ سبز چای به ارزش 155 میلیارد تومان برداشت کردند که نیمی از آن درجه یک و نیمی دیگر درجه دو است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۱:۵۴    
پژوهشگران امنیت فضای سایبری هشدار می دهند که کارت های حافظه دست دوم را، حتی اگر همه داده های خود را پاک کرده اید، در اختیار دیگران قرار ندهید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۲۶    
در حالی که بررسی آمارهای گمرک ایران نشان می دهد تا پایان خرداد ماه 3.5 میلیارد دلار محصولات پتروشیمی صادر شده تنها 1.5 میلیارد دلار از ارز پتروشیمی در سامانه نیما عرضه شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۹:۱۴    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در سه ماه نخست امسال باید روزانه 9 میلیون لیتر بنزین وارد می کردیم،اما این رقم به 5 میلیون و 700 هزار لیتر رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۱:۴۲    
فروشگاه های زنجیره ای شهرهای بزرگ جهان را تسخیر کرده اند، این در حالی است که در ایران تنها حدود 10درصد بازار را تشکیل می دهند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۱:۱۶    
وزیر جهاد با بیان اینکه امکان استفاده از آب در سواحل برای ایجاد شهرک های گلخانه ای از جمله پرورش آناناس وجود دارد،گفت: بخش کشاورزی در شرایط تحریم،کمترین مشکلات را خواهد داشت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۴۱    
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به لزوم انعقاد پیمان های پولی دوجانبه گفت: روز اجرای پیمان های پولی دوجانبه بعد از برجام بود از این رو اگر نصف همت ملی را بر موضوع پیمان های پولی و مالی می گذاشتیم اکنون ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۹:۳۰    
رئیس سازمان توسعه تجارت اذعان کرد در چند سال اخیر سوء استفاده هایی به اشکال مختلف از کارت های بازرگانی صورت گرفه است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۹:۲۲    
سیستم چک کردن کلمه عبور سیستم عامل آی او اس آیفون دارای آسیب پذیری است که دور زدن آن را با استفاده از پورت یو اس بی ممکن می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۷:۴۱    
دستگیری اعضای 8 باند و کشف بیش از 2 تن مواد مخدر، آمار کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران در چند ماه گذشته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۰:۳۰    
دو تیم ملی فرانسه و بلژیک برای رسیدن به دیدار نهایی جام جهانی روسیه برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر خروس ها به پایان رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۰:۰۴    
امروز سه شنبه نخستین معامله صادرکنندگان غیر نفتی و غیرپتروشیمی در بازار ثانویه ارز انجام و براساس ارز درهم با نرخ 2050 تومانی معادل هر دلار 7523 تومانی انجام شد. ( منبع )
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۳:۵۹    
بانوان جودوکار تیم ملی ایران این روزها زیر نظر نلیا کیامووا تکنیک های جدیدی را یاد می گیرند تا در میدان بازی های آسیایی جودوی بانوان ایران را صاحب اعتبار و جایگاه کنند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۳:۵۹    
عشق از نگاه یک کودک با یک فرد بالغ شاید به اندازه دایره مفاهیم و لغاتش فاصله زیادی داشته باشد، اما رنگ و بوی یکسانی دارد، تا آنجایی که بر خلاف تفکر بزرگسالان ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۳:۱۳    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: رییس جمهوری برای تامین دارو و تجهیزات پزشکی دستورات لازم را صادر کرده و ستاد ویژه برنامه هایی را برای این موضوع در نظر گرفته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۳:۱۰    
پزشک و متخصص تغذیه گفت: یکی از توصیه های اصلی برای مقابله با گرمازدگی نوشیدن 10 تا 12 لیوان آب در روز است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۳:۰۷    
'مسعود رضوانیان رهقی' سرپرست سفارت ایران در دهلی نو هشدار داد : اگر هند نفت عربستان سعودی، آمریکا و روسیه را جایگزین نفت ایران کند، تهران نیز هند را از امتیازات ویژه نفتی خود محروم خواهد کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۳:۰۴    
یک عضو ناظر مجلس در شورای پول و اعتبار از تاکید و توصیه ی اعضای این شورا در مورد کاهش و تثبیت نرخ ارز و طلا و جلوگیری از نوسانات آن خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۳:۰۲    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از دیدار مقامات ارشد این وزارت خانه با سران سعودی به منظور هماهنگی در زمینه تحریم های اعمالی علیه صادرات نفت ایران خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۲:۵۹    
سخنگوی آتش نشانی تهران گفت: بر اثر واژگونی مینی بوس در بزرگراه آزادگان 18 نفر مصدوم شدند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۲:۵۰    
قیمت گذاری فعلی برق در زمان اوج بار به نحوی است که مشترکین پرمصرف کمتر از کم مصرف ها جریمه می شوند. این شیوه قیمت گذاری ناعادلانه بوده و تاثیری در کاهش مصرف ندارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۲:۴۳    
کارشناسان معتقدند پیشنهاد وزارت راه برای دریافت مالیات بر عایدی زمین ، به جای مالیات بر عایدی مسکن و زمین ، نمی تواند منجر به کاهش تقاضاهای سفته بازانه در بازار مسکن شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۲:۳۹    
ساز و کار انجام معاملات ارز بین صادرکنندگان گروه 20درصدی براساس تقسیم بندی وزارت صنعت، معدن و تجارت، صرافان مجاز و واردکنندگان کالاهای دارای اولویت سوم نهایی و فعالیت بازار دوم ارز آغاز شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۲:۳۶    
وزیر اقتصاد اعلام کرد به هیچ عنوان مطالبات و خواسته های مردم را رد نمی کنم و وضعیت آنها را درک می کنم.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۲:۲۵    
شاخص قیمت مصرف کننده در ونزوئلا در 12 ماهه منتهی به ژوئن امسال به 46 هزار و 305 درصد رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۲:۲۱    
وزیر نیروی کشورمان که به عنوان فرستاده ویژه رئیس جمهوری راهی ایروان شده بود، مواضع ایران در خصوص برجام را به نخست وزیر ارمنستان رساند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۲:۱۱    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: پیش بینی شده که پروانه صادراتی در سامانه نیما به شکل رقابتی به صراف ها به فروش برساند و صراف ها برای کالاهای گروه سه ارزهای خریداری شده را عرضه کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۱:۰۹    
در جلسه شورای عالی فضای مجازی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، کلیات طرح نظام رسانه های نوین به منظور شکوفایی و رفع آسیب های موجود و نیز تهیه طرح ترسیم نقشه راه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۲:۰۱    
در حالی موضوع 50 گورخواب تهرانی به سرعت رسانه ای شد و مردم و مسئولان دست در دست هم برای آن ها گرمخانه ایجاد کردند که هنوز بعد از گذشت چند سال به حال بیش از 1000 گورخواب زابل فکری نشده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۱:۵۴    
اگر در سفرهایتان تصادف کردید و یا می خواستید به خودروی دیگری که تصادف کرده کمک کنید، این کارها را خیلی سریع انجام دهید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۱:۵۲    
گُله به گُله روی زمین اردوگاه درازکش منتظرند؛ غرق در سکوت. اینجا گردنه وحشت است؛ گردنه تنباکویی در شرق تهران؛ اردوگاه مهاجران ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۱:۵۲    
بررسی تغییر قیمت 11گروه کالایی پرمصرف در شهر تهران در هفته دوم تیر ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حاکی از رشد عجیب قیمت میوه و تخم مرغ است
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۱:۳۹    
به منظور برگردان و ارتقاء تجهیزات، اینترنت پرسرعت در منطقه 5 مخابراتی از روز چهارشنبه دچار اختلال می شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۱:۳۶    
رسانه های عبری زبان تصویری منتشر کردند که نشان می دهد پرچم های کشورهای مشارکت کننده در جام جهانی روسیه، در مقر پارلمان رژیم صهیونیستی نصب شده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۱:۳۲    
تیم فوتبال استقلال قصد دارد با دو بازیکن خارجی وارد مذاکره شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۱:۲۰    
منابع سعودی از تیراندازی در بیمارستان ملک سلمان در ریاض پایتخت عربستان خبر دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۰:۰۷    
عضو اتاق بازرگانی با بیان اینکه صادرکنندگان برای برگشت پول خود مشکل دارند، گفت: این استراتژی که از سوی دولت بیان شده ادامه سیاست غلط احمدی نژاد است که شاید در کوتاه مدت جواب بدهد اما نهایتا خروجی آن ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۱:۰۰    
مهاجم رئال مادرید با منتشر کردن پستی به جدایی خود از این تیم واکنش نشان داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۰:۵۴    
معاون اول رئیس جمهور گفت: آمریکا اعلام کرده در نوامبر صادرات نفت ایران به خارج متوقف می شود که این حرف بیهوده بوده و کشوری همچون ایران که در زمینه ذخیره نفت و گاز رتبه نخست را دارد هیچ گاه صدور نفتش ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۰:۳۸    
طی چند سال اخیر و در نبود SUV های درجه یک، این کراس اوورها هستند که جور این کلاس پرطرفدار را می کشند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۰:۳۴    
در حالی قرار است ثبت نام کارگران و کارفرمایان از روز چهارشنبه با مراجعه به دفاتر پیشخوان آغاز شود که به دلیل نهایی نشدن تعرفه ثبت نام، احتمال تعویق زمان ثبت نام به هفته آینده وجود دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۰:۳۳    
مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری، فردا در صدر هیاتی با سفر به مسکو با رئیس جمهور روسیه دیدار می کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۰:۲۷    
سه محصول سواری شرکت بهمن موتور با اخذ 4 ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در خرداد ماه در بخش های مختلف قیمتی به خود اختصاص دادند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۰:۲۷    
شرایط جدید صادرات محصولات پتروشیمی و مجتمع های صادرکننده این محصولات ابلاغ شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۰:۲۱    
مدیرکل نظارت بر کالای فلزی و معدنی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به مردم هشدار داد با توجه به ممنوعیت واردات خودرو از هرگونه پیش خرید این کالا بپرهیزند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۰:۱۵    
در پی انتشار درخواست ایران از دولت آلمان برای عودت پول ها و دارایی های ایران از بانکی در هامبورگ، سفیر آمریکا در برلین در اظهارات مداخله جویانه خواستار توقف این روند توسط دولت آلمان شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۰:۱۱    
نمایندگان پارلمان کویت خواستار جدی گرفتن تهدید ایران برای بسته شدن تنگه هرمز از سوی دولت شده اند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۴۴    
قیمت سبد نفتی اوپک دیروز (دوشنبه، 18 تیرماه) افزایش یافت و به بالای 75 دلار رسید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۳۹    
بنا بر اعلام اخبار رسانه های اسپانیایی رونالدو امشب به یوونتوس می پیوندد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۳۶    
یک مقام مسئول گفت: امروز سه شنبه نخستین معامله صادرکنندگان غیر نفتی و غیرپتروشیمی در بازار ثانویه ارز انجام و براساس ارز درهم با نرخ 2050 تومانی معادل هر دلار 7523 تومانی انجام شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۲۴    
وزیر خارجه آمریکا از ولیعهد ابوظبی و وزیر خارجه امارات به دلیل پایبندی در مقابله با نقش منطقه ای ایران تشکر کرد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۱۹    
جمشید مشایخی که 8 تیرماه بعد از چند روز بستری از بیمارستان مرخص شده بود، به دلیل ضعف و مشکلات گوارشی اواخر هفته پیش دوباره در بیمارستان بستری شد و امروز 19 تیر ماه، علی نصیریان به عیادتش رفت.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۱۵    
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام(ره) گفت: سرمایه گذاری 500 میلیارد ریالی برای انتقال آب به این شهر به منظور توسعه بخش های مختلف شهر فرودگاهی در دستور کار قرار گرفته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۱۱    
وزارت صنعت، معدن و تجارت از تکمیل و بهره برداری 13 طرح ایجادی در زمینه پتروشیمی، لاستیک سازی، سیمان، آلومینیوم و فولاد با سرمایه گذاری 81 هزار و 368 میلیارد ریال در سال 1396 خبر داد ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۰۶    
یک کارشناس اقتصادی هرچند اشکالاتی را به سیاست ارزی دولت وارد کرد اما این اقدام را نافی آثار مثبت بر اقتصاد کشور ندانست و گفت: منتقدان سیاست ارز 4200 تومانی که پیامدهای منفی آن را پررنگ می کنند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۰۳    
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تاکید کرد اکنون بحث سهمیه بندی بنزین و عزضه 2 نرخی آن مطرح نیست و طبق قانون، استفاده از کارت سوخت الزامی است .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۵۸    
پلیتیکو در گزارشی نوشت: اکنون که ترامپ به شدت درگیر جنگ تجاری است، می خواهد از وضع تعرفه ها علیه چین عقب نشینی کند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۵۵    
نصب نسل جدید سامانه هوشمند و کارتخوان با هدف افزایش 250برابری سرعت تراکنش و کاهش سالیانه 20 میلیارد تومان هزینه استهلاک از امروز اجرایی شد و تا پایان سال آتی همه جایگاه های سوخت کشور به آن تجهیز می ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۴۸    
در این ویدیو مرسدس بنز ضدگلوله وی.آی.پی s560 را مشاهده می کنید ؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۴۲    
مدیرعامل شرکت توزیع برق تهران با اشاره به کاهش ساعات کاری ادارات به دلیل صرفه جویی در مصرف برق گفت: با اجرای ابلاغ استاندار تهران در کاهش ساعات کاری ادارات ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۳۸    
یک کارشناس مسائل اقتصادی ایجاد بازار ثانویه ارز را مسکنی مقطعی برای وضعیت کنونی بازار ارز دانست و گفت: بعد از چهار تا شش ماه باید ساختارهای لازم برای تک نرخی شدن ارز در کشور فراهم شود.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۳۴    
دولت ترامپ تلاش می کند استراتژی دوران اوباما را برای متوقف کردن صادرات نفت ایران به منظور اعمال فشار و دریافت امتیاز از تهران دنبال کند اما دلایل متعددی وجود دارد که چرا ترامپ موفق نخواهد شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۳۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دلایل استقبال نکردن مردم از شبکه های داخلی به ظرفیت های فنی باز می گردد که با افزایش کارآیی می توان اعتماد را به مردم بازگرداند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۲۴    
سرانجام مایکروسافت می خواهد انتظارها برای معرفی تبلت ارزان قیمت و 10 اینچی را به پایان برساند و امروز از آن رونمایی کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۱۸    
رئیس جمهور چین اعلام کرد این کشور وام هایی به ارزش 20 میلیارد دلار برای توسعه اقتصادی در اختیار کشورهای عربی قرار خواهد داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۵۹    
رئیس جمهور آمریکا پیش از ترک واشنگتن به مقصد بروکسل، به هشدار رئیس شورای اروپا به واشنگتن پاسخ داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۵۸    
مدیرکل اداره استاندارد تهران با اشاره به بررسی پرونده واحدهای تولیدی پایتخت، از ابطال پروانه استاندارد 12 قلم کالا و صدور پروانه برای 28 فرآورده طی ماه گذشته خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۵۵    
صدراعظم آلمان و نخست وزیر چین روز گذشته در برلین دیدار کرده و بر لزوم پایبندی به مبانی نظام تجاری چند جانبه در سایه جنگ تجاری با آمریکا تأکید کردند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۵۰    
راننده ای که 25 سال برای ترامپ کار کرده می گوید این رئیس جمهور میلیونر هزاران ساعت اضافه کاری وی را پرداخت نکرده و طی 15 سال فقط دو بار حقوق وی را افزایش داده و در مورد دوم با قطع بیمه سلامتی این ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۴۴    
رضا رشیدپور در جدیدترین قسمت برنامه حالا خورشید از عدم تحقق شعار جوان گرایی و استفاده جوانان در سطوح ارشد مدیریتی انتقاد کرد .
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۳۷    
ماجرای ناهار 600هزار تومانی یکی از مدیران منطقه آزاد اروند را در ویدیو بالا ببینید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۲۸    
شاید این سوال که چرا از میان سیستم های عامل موجود، ویندوز از همه محبوب تر است، به ذهن شما هم خطور کرده باشد، و ممکن است بسیاری از کاربرانی که چندان در حوزه های فناوری و تکنولوژی فعالیت نمی کنند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۲۶    
امروز ارزش کل معاملات بورس کالا حدود 950 میلیارد تومان بود که در این میان بیشترین ارزش معاملات به محصول ورق گرم B شرکت فولاد مبارکه در حدود 178 میلیارد تومان اختصاص یافت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۲۲    
اگر از خط تلفن همراه خود به مدت طولانی استفاده نکرده اید، قبل از سلب امتیاز و واگذار شدن سیم کارت، حتما شماره ثبت نامی خود را در شبکه های اجتماعی تغییر داده و به اطلاع دوستانتان برسانید.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۱۸    
مدیرعامل سازمان تعاونی روستایی ایران گفت: اتحادیه مرکزی تعاونی های تولید کشاورزی و روستایی کشور باید در اندیشه تاسیس واحدهای خدمات تجاری و بازرگانی جدیدی با شکل حقوقی شرکتهای سهامی خاص باشد تا مدیریت ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۱۸    
اقتصاد آنلاین- لیلا اسدی: آنچه در زیر می آید جدول معاملات انجام شده واحدهای مسکونی در منطقه کن تهران طی تیر ماه 97 است ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۱۶    
ما مالباختگان موسسه وحدت هنوز بخشی از پولمون رو نگرفتیم در حالی که قرار بوده تا 9تیر این مبالغ پرداخت بشه! بانک مرکزی و موسسه اعتباری ملل مدام بهم پاس می دن!!
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۱۳    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از افتتاح 50 پروژه در 22استان با هزینه ای بالغ بر 250 میلیارد تومان در هفته پیش رو خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۱۳    
من اسفند سال گذشته از نگین خودرو خرید قطعی ماشین با تحویل 1ماهه داشتم. تکمیل وجه هم کردم ولی متاسفانه شرکت الان با بهانه کردن تصمیمات دولت میخواد قرارداد رو یکطرفه فسخ کنه ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۱۳    
فقط280نفر از شاکیان پرشین پارس مبلغ26میلیارد و 200 میلیون تومن پول واریز کردن و از ماشین هاشونم هیچ خبری نیست!! ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۱۰    
از ابتدای تیرماه سال 97 مدیر میادین تره بار شهر تهران طی مصوبه ای به میادین تره بار دستور داده تا تمام غرفه های میادین تره بار اقدام به فروش میوه با شرایط غرفه نمونه نمایند ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۰۹    
درباره اون صفی که برای گوشی تو چارسو بود بهتون بگم که همش بازی بود! کلا تو روز دوبار گوشی میدن اونم فقط 4تا دونه! فقط مردم رو سر کار میزارن ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۰۷    
سال گذشته به همراه همسرم اقدام به سپرده گذاری برای دریافت وام خانه اولی ها کردیم. پس از یکسال که نوبت وام ما شده ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۰۴    
قیمت میوه بامغازه های بیرون تقریبا یکیه! سود این فروش جیب کی میره؟ مردم صف های طولانی می ایستند درحالیکه کارگر فروشنده گفت: خرید ازمغازه سر محل به صرفه تره.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۰۲    
این وضعیت میوه های یکی ازمیادین تره بار تهرانه! فروشنده گفت اگرصبح زود نیای میوه خوب گیرت نمیاد!شهردار محترم نمیخواد فکری به حال مردم کم درآمد کنه؟
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۵۹    
شش ماه پیش از شرکت نگین خودرو ماشین خریدم با قیمت قطعی و کل پول پرداخت کردم و قرار بوده دو ماهه تحویل بدن که متاسفانه اصلا جوابگو نیستن و بهانه های مختلفی میارن با توجه به اینکه زمانیکه من ماشین ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۵۰    
مراسم آغاز نظام ریاست جمهوری پس از ادای سوگند رجب طیب اردوغان نخستین رئیس جمهور ترکیه در این نظام با حضور سران و مقامات بیش از 50 کشور در مجتمع بش تپه آنکارا برگزار شد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۴۸    
وزیر خارجه آمریکا با اشاره به مواضع اخیر ایران در رابطه با تنگه هرمز و فروش نفت مدعی شد: آمریکا برای مقابله با ایران تهدیدات و سناریوهایی دارد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۴۵    
دولت اعلام کرده که از امروز بازار ثانویه ارز را راه اندازی خواهد کرد؛ همان فضایی که تجار می توانند ارز خود را با نرخ توافقی معامله کنند. آن طرف میدان اما، فروش ارزهای انباری رونق گرفته است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۳۴    
پیام های ناظران بورس و فرابورس در نوزدهمین روز از تیرماه شامل 28 توقف و 14 بازگشایی بود . فولاد با افزایش سود بازگشت و آپ از بی تاثیر بودن رند سود سازی شرکت در صورت حذف احتمالی USSD خبر داد.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۵:۳۴    
شرکت اپل برای سنسور تشخیص چهره iPhone X تیزر تبلیغاتی جالبی ساخته و کاربری جدید آن را به همگان معرفی کرده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۵:۲۰    
کاهش ادامه دار قیمت در بازار متانول چین که از ابتدای سال میلادی با آن همراه بوده است ناشی از عواملی همچون رشد ظرفیت کند تر از حد انتظار ...
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۵:۱۰    
پس از نا امیدی از آمریکا و غرب نگاه تشکیلات خودگردان فلسطینی به سمت شرق تغییر یافته است و در همین راستا چین وعده داده که 15 میلیون دلار به دولت فلسطینی کمک کند.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۶    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با وجود آنکه متوسط رشد تولید جهانی فولاد در سال 2017 میلادی 6 درصد تخمین زده می شود ، این رقم در ایران 22 درصد بوده است.
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۳۳    
در این ویدیو صحبت های پلیس تهران بزرگ درباره دستگیری جاعلان اسناد و مدارک هویتی در غرب استان تهران را مشاهده می کنید ؛
اقتصاد آنلاین   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۲۶    
معاملات امروز بورس تهران درحالی انجام شد که با وجود رشد نماگر اصلی بازار اما مولفه های دیگر همچون حجم و ارزش دادوستدها با کاهش 30 درصدی نسبت به روزهای قبل روبرو شدند.