سه شنبه ۰۴ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۰Apr 2024 23
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 17 اردیبهشت 1395 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 31 فروردین 1395 انتخاب 31 خرداد 1395 انتخاب 31 تیر 1395 انتخاب 31 مرداد 1395 انتخاب 31 شهریور 1395 انتخاب 30 مهر 1395 انتخاب 30 آبان 1395 انتخاب 30 آذر 1395 انتخاب 30 دی 1395 انتخاب 30 بهمن 1395 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 1 اردیبهشت 1395 انتخاب 2 اردیبهشت 1395 انتخاب 3 اردیبهشت 1395 انتخاب 4 اردیبهشت 1395 انتخاب 5 اردیبهشت 1395 انتخاب 6 اردیبهشت 1395 انتخاب 7 اردیبهشت 1395 انتخاب 8 اردیبهشت 1395 انتخاب 9 اردیبهشت 1395 انتخاب 10 اردیبهشت 1395 انتخاب 11 اردیبهشت 1395 انتخاب 12 اردیبهشت 1395 انتخاب 13 اردیبهشت 1395 انتخاب 14 اردیبهشت 1395 انتخاب 15 اردیبهشت 1395 انتخاب 16 اردیبهشت 1395 انتخاب 17 اردیبهشت 1395 انتخاب 18 اردیبهشت 1395 انتخاب 19 اردیبهشت 1395 انتخاب 20 اردیبهشت 1395 انتخاب 21 اردیبهشت 1395 انتخاب 22 اردیبهشت 1395 انتخاب 23 اردیبهشت 1395 انتخاب 24 اردیبهشت 1395 انتخاب 25 اردیبهشت 1395 انتخاب 26 اردیبهشت 1395 انتخاب 27 اردیبهشت 1395 انتخاب 28 اردیبهشت 1395 انتخاب 29 اردیبهشت 1395 انتخاب 30 اردیبهشت 1395 انتخاب 31 اردیبهشت 1395 
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۳:۱۵    
درپی درگذشت دکتر غلامحسین شکوهی اولین وزیر آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران دکتر علی اصغرفانی وزیر آموزش و پرورش پیامی صادر کرد .
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۳:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : حجت الاسلام غلامرضا شفیعی زاده امروز در خطبه های نماز جمعه شهر رشت با دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۳:۰۶    
موضع گیری نامزدها در گذشته را باید جدی گرفت زیرا این مواضع می تواند پیامدهای زیانباری برای آمریکا و برای دنیا داشته باشد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۳:۰۳    
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام جنایت شنیع تکفیری های داعشی در اعدام کودکی 7 ساله در مقابل دیدگان والدینش همزمان با عید بعثت نبی مکرم اسلام (ص) را دلیلی بر نامسلمانی و برنامه ریزی های صورت گرفته برای ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۳:۰۰    
فعال عربستانی که به دلیل انتشار خبرهایی از مسائل پشت پرده آل سعود شهرت بسیاری کسب کرده است، از طرح امارات برای سرنگون کردن شاه سعودی خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۲:۲۷    
آمریکا به پرواز، دریانوردی و فعالیت در هر مکانی که قوانین بین المللی اجازه آن را بدهد، ادامه خواهد داد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۲:۲۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مشاور و رییس دفتر مخصوص جرج بوش رییس جمهور سابق آمریکا ورود ترامپ به انتخابات ریاست جمهوری کشورش را ترسناک خواند و گفت که وی باید ثابت کند که شایستگی مقام ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۲:۲۴    
مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی که در لبنان به سر می برد در صفحه اینستاگرام خود حزب الله لبنان را موجب فخر جهان اسلام و جهان عرب دانست.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۲:۲۴    
دبیر کل جنبش حزب الله لبنان ضمن انتقاد از تصمیمات و بیانات کشورهای شورای همکاری خلیج فارس ضد حزب الله تصریح کرد ایران همچمان حمایت قاطع و همه جانبه از مقاومت دارد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۲:۲۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی گفت که ریاست مجلس دهم باید بر عهده ی کسی باشد که در مقابل جریان غیرعقلانی ایستادگی کرده است. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۲:۲۱    
آنچه امام علی(ع) یادآوری می کند، یکی از اصول مهم در اداره خوب امور و یک اصل الهی است که خداوند، صالحان را به پاداش و بدکاران را به عذاب دردناک وعده داده است.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۱:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تسنیم نوشت: یک روز پس از استعفای، احمد داود اوغلو، نخست وزیر ترکیه، رجب طیب اردوغان خواستار برگزاری همه پرسی اصلاح قانون اساسی شد. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۱:۵۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تسنیم نوشت: سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: المپیک ریو بدون سوریان بی مزه می شد. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۱:۴۰    
دستیار سخنگوی وزارت خارجه آمریکای در ادعایی بی اساس دولت سوریه را مسئول حمله اخیر به بیمارستان شهر حلب دانست.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۱:۳۱    
در جریان حمله به اردوگاه الکمونه که متعلق به پناهندگان سوری در استان ادلب است دستکم 30 غیر نظامی کشته شدند.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۱:۱۶    
انتخابات محلی در سال جاری میلادی در شرق اوکراین موضوع اصلی در جریان این نشست خواهد بود.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۱:۱۰    
شورای استان الانبار عراق از فروپاشی صفوف گروه تروریستی داعش در فلوجه و استفاده تروریست های تکفیری از مردم این شهر به عنوان سپرانسانی خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۰:۴۰    
منابع امنیتی عراقی از دستگیری سه نفر از خطرناک ترین سرکردگان گروه تروریستی داعش در غرب الرمادی خبر دادند.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۰:۳۱    
دولت ترکیه روزنامه "زمان" یکی از مهمترین و پرتیراژترین روزنامه های مخالفان و منتقدان را تعطیل کرد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۰:۲۲    
صبح امروز اختلاف رئیس جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا با رئیس جمهور شدن دونالد ترامپ آشکار شد و حالا ترامپ می گوید که هفته آینده با این مخالف بلندپایه دیدار خواهد کرد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۰:۱۹    
بعداز ظهر امروز اتوبوس 42 توریست فلیپینی بر اثر نشست زمین به عمق 2.5 متر به درون حفره سقوط کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۰:۱۶    
عضو انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت، جزئیات مشارکت جدید نفتی ایران، نروژ و سوئد در صنایع نفت و گاز را تشریح کرد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۲۰:۰۲    
حکومت سعودی، تحرکات ضد ایرانی خود را با هدف منحرف کردن افکار عمومی تشدید کرده و در این زمینه نشست ضد ایرانی را در کویت برگزار کرد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۹:۵۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : امام جمعه اصفهان گفت: اسلامی که در وجود مسلمان، انقلاب و تحول ایجاد نکند، بی فایده است چرا که اسلام تنها برپاداشتن نماز یا گرفتن روزه نیست. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۹:۴۷    
معاون امور کنسولی ، مجلس و ایرانیان خارج از کشور در سفر خود به دانمارک با نایب رئیس پارلمان دانمارک دیدار و گفت وگو کرد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۹:۳۵    
عضو هیأت مدیره انجمن صنایع لبنی با بیان اینکه در حال حاضر امکان افزایش قیمت لبنیات وجود ندارد، افزود: ما در حال حاضر با فراوانی شیر و کالاهای لبنی مواجه هستیم.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۹:۲۰    
سخنگوی کرملین اعلام کرد که روسیه رویکردی مسئولانه برای حصول اطمینان از برقراری آتش بس در سوریه اتخاذ می کند.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۹:۱۱    
یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی گفت که هیأت رئیسه مجلس دهم نشان خواهد داد اکثریت مجلس با کدام جریان سیاسی است.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نماینده وزن 59 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران با پیروزی مقابل حریفی از اوکراین ضمن راهیابی به دیدار نهایی رقابت های گزینشی المپیک در استانبول ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۹:۰۲    
دادگاه جنایی قاهره فردا شنبه حکم محمد مرسی رئیس جمهور عزل شده مصر و 10 متهم دیگر در پرونده معروف به جاسوسی برای قطر را صادر می کند.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۸:۳۰    
سفیر جمهوری اسلامی ایران در عشق آباد از سفر یک هیأت عالی رتبه سیاسی ترکمنستان به سرپرستی وزیر امور خارجه این کشور به تهران خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۸:۲۱    
امام جمعه اراک گفت: ایران جلوه ای از وحدت معنادار اسلامی است و ملت مسلمان ایران با وحدت خود نقشه شوم استکبار، صهیونیسم و آل سعود را خنثی می کنند و از هیچ فتنه ای نمی هراسند و با آن مقابله می کنند.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۸:۱۲    
عضو ارشد جنبش حماس فلسطین در سخنانی اعلام کرد: ما به دنبال جنگ نیستیم و تنها چیزی که می خواهیم شکسته شدن محاصره نوار غزه و نجات 2 میلیون نفر از ساکنان آن است.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۶    
حسین موسویان دیپلمات پیشین کشورمان در نشستی به همراه جمال قاشقی مدیر شبکه العربیه عربستان در برلین به گفت وگو درباره سیاست ها و تعاملات ایران و عربستان در منطقه پرداختند.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۸:۰۱    
در یک نظرسنجی از رای دهندگان آمریکایی درباره انگیزه آنان برای حمایت از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری این کشور پرسش شد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۷:۵۸    
وزیر ارشاد گفت: خدمت رهبر انقلاب نامه ای نوشتیم تا افتخار دهند به اصحاب فرهنگ و هنر و با حضور خود باعث دلگرمی ما شوند.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۴    
محبوبیت رئیس جمهوری کره جنوبی به دنبال استقبال مردم این کشور از سفر تاریخی وی به ایران افزایش یافت.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۴    
منتخبان مجلس دهم در حالی برای ورود به بهارستان آماده می شوند که در اولین گام برایشان 4 کارت دعوت صادر شده است و آنها فردا شنبه، هجدهم اردیبهشت روز پرکاری را بعنوان منتخب مجلس دهم در پیش رو دارند.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۷:۳۱    
عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از توافق با ایرلاین ها برای تسویه بدهی های شان خبرداد و گفت: دو شرکت هما و آسمان و دو شرکت هواپیمایی غیرفعال تاکنون هیچ پرداختی نداشتند.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۶    
ملکی با بیان اینکه این نوجوان زیر پل عابر پیاده و در یک خیابانِ خلوت نقش بر زمین شده بود گفت: عوامل اورژانس مرگ این دختر را تایید کردند و جسد وی به پزشکی قانونی تحویل داده شد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۶    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نتایج اولیه شمارش آرا در انتخابات محلی بریتانیا حاکی از کاهش حمایت رای دهندگان از حزب کارگر است هر چند به نظر می رسد نامزد مسلمان این حزب در انتخابات ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۳    
قائم مقام جبهه پیروان خط امام و رهبری، معتقد است که احمدی نژاد تا به حال دو بار از سوی شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده و بعد از آن نیز خلافی نداشته است که بخواهد در صورت حضور در انتخابات 96 ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۷:۱۳    
شبکه خبری السومریه نیوز گزارش داد که المدرسی همچنین خواستار تشکیل پارلمان موازی با پارلمان کنونی این کشور شد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۷    
با شکست نماینده رژیم صهیونیستی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جهانی کشتی گزینشی المپیک خیال حمید سوریان راحت شد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۷:۰۱    
عضو شورای نظارت و ارزشیابی و ناظر کمیته ناشران بین الملل از جمع آوری شماری کتاب از این بخش که به لحاظ محتوایی با معیارهای نمایشگاه و جمهوری اسلامی همخوانی نداشت خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۶:۵۲    
هیلاری کلینتون یک دموکرات و دونالد ترامپ یک جمهوری خواه دو آتیشه در ایالات متحده آمریکا در صدر هستند که هر کدام تلاش خود را می کنند تا ریاست کاخ سفید را به عهده بگیرند.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۶:۴۳    
منابع سوری از کشته و زخمی شدن ده ها داعشی در انفجاری در حومه حلب خبر دادند.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۶:۲۰    
جنگنده های ارتش ترکیه به مواضع حزب کارگران کردستان در شمال عراق حمله کردند.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : چهار نفر برای جانشینی داووداغلو مطرح هستند که از میان آن ها، داماد رئیس جمهور ترکیه بخت بیشتری را برای برعهده گرفتن سمت نخست وزیری دارد. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۶:۱۴    
هنوز درباره حمایت این فراکسیون از آقایان لاریجانی ، عارف یا مطهری برای ریاست مجلس هیچ تصمیمی گرفته نشده است و تصمیم قطعی در جلسه هفته آتی شورای عالی جبهه مستقلین و اعتدالگرایان که با حضور جمعی از ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۶:۰۸    
عمل پیوند کلیه با موفقیت انجام شده صحبت کردن با او بسیار مشکل و یا ناممکن است و به خاطر حساسیت بالای عمل پیوند، کسی حق صحبت و یا ورود ندارد ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۵:۴۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : جانشین رئیس پلیس راه راهور ناجا گفت: تخطی از سرعت، باعث واژگونی 2 دستگاه اتوبوس شد. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : آزمون کارشناسی ارشد سال 95 با شرکت 829 هزار نفر طی دیروز و امروز در حال برگزاری است ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۵:۳۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: یک کارگر جوان افغانی که در چاهی به عمق 20 متر گرفتار شده بود توسط نیروهای آتش نشانی نجات یافت. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۵:۲۰    
یک فوق تخصص گوارش گفت: سرطان معده از شایع ترین و کشنده ترین نوع سرطان گوارشی است که آمار مرگ و میر آن بالاست و شایع ترین نوع سرطان میان مردان است.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : به گفته رییس اتحادیه طلا و جواهر قیمت جهانی طلا در هفته گذشته به بالاترین حد در سه سال اخیر رسید و در مقایسه با هفته قبل حدود 61دلار افزایش یافت. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۵:۱۱    
مشخص نشد پایه گذار این حرکت خود جوش چه کسی و ساکن کدام شهر ایران بود اما در پاییز سال 94 در بسیاری از دیوارهای سراسر کشور نظیر مشهد، تهران، اصفهان و شیراز یک جمله نقش بست ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۵:۰۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دارنده 7 مدال طلای جهان و المپیک در نخستین مبارزه خود در مسابقات گزینشی استانبول مقابل حریفی از کرواسی به برتری دست یافت. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۴:۳۹    
جریان نیروی انتظامی غیرتمند دینی می گوید من با مامور می خواهم جلوی فسق و فجور داخل اتومیبل ها را بگیرم آن وقت آقای مسوول می گوید چرا این کار را می کنیم، می گویند این کار سرکشی کردن به زندگی مردم است ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۳    
خطیب جمعه تهران اظهار داشت: در روزهای اخیر بدحجابی و بدحجابی را در جامعه کمتر می بینم از نیروی انتظامی تشکر، حمایت و کرده و آنها را تشویق می کنیم.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : جشنواره بین المللی فیلم کن برنامه نمایش فیلم های حاضر در بخش های گوناگون شصت ونهمین دوره جشنواره فیلم کن را منتشر کرد. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۴:۲۰    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت از توزیع ویتامین D در دبیرستان های پسرانه و دخترانه و غنی سازی روغن با ویتامین A و D در سال جای خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۴:۱۷    
معصومه صالحی افزود: آلزایمر، رایج ترین شکل زوال عقل و نوعی اختلال عملکردی مغز است که در آن فرد دچار فراموشی می شود.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۴:۰۲    
ویسنت فاکس، رئیس جمهوری پیشین مکزیک به خاطر سخنان توهین آمیز خود از ترامپ عذرخواهی کرد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۳:۱۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در طرح امنیت اجتماعی مظلوم واقع شده ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۳:۱۵    
تصویر همسر و پسر قلعه نویی را در زیر مشاهده می کنید.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۲:۵۱    
مدیرکل مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان از تصویب درس "مهارت های زندگی دانشجویی" در وزارت علوم و ارائه آن از مهرماه جاری به دانشجویان خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۲:۳۰    
رد صلاحیت نامزدی پس از انتخاب شدن با نظر شورای محترم نگهبان سابقه نداشته است. هر امر بی سابقه، به ویژه اگر با حقوق افراد کثیری درگیر باشد حساسیت جامعه را برمی انگیزد ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۲:۱۹    
یک فعال حوزه محیط زیست با اشاره به افزایش دما در ماه های آینده مهمترین مشکل در فصل تابستان را گرد و غبار دانست و گفت: مشکل اصلی در فصل گرم سال گرد و غبار است نه آلودگی هوا.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۲:۰۲    
محل برگزاری این نشست برخلاف برنامه های پیشین که در باغ - موزه قصر بود، تغییر کرده است و این نشست 22 اردیبهشت ماه از ساعت 16 تا 18:30 در موزه هنرهای آیینی امام علی (ع) برگزار می شود.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۸    
شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): با استناد به ماده 76قانون خدمات کشوری هیچ کس در دولت نباید بیش تر از هفت برابر حداقل حقوق یک کارمند عادی حقوق بگیرد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۱:۴۵    
پس از درخواست یک مشاور دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از دیوید کامرون مبنی بر عذرخواهی از ترامپ به دلیل انتقاداتش از وی ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۱:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: بارش باران در جاده های غرب کشور آغاز شده است. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۱:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران، هنوز روزهای آماده سازی را پشت سر می گذارد. ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۷    
در قانون احکام دائمی مباحث مهمی توجه شد. برخی ملی و برخی کاربرد محلی و استانیش زیاده است.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۴    
بهروز نعمتی گفت: برخی جریانات تندرو و شکسته خورده در انتخابات هفت خرداد به دنبال ایجاد اختلاف میان حامیان عارف و حامیان لاریجانی به بهانه ریاست مجلس آینده هستند.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۱:۱۴    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه مجلس دهم باید نشان دهد که با سه دوره قبلی مجلس شورای اسلامی فرق دارد، گفت: دو فراکسیون امید و اصولگرایان با رعایت اخلاق ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۱:۰۰    
روزنامه الاهرام در مقاله ای به قلم سامح عبدالله با عنوان آیا زمان گشایش با ایران فرا رسیده است؟ ، چشم انداز رابطه ایران با کشورهای عربی را مورد بررسی قرار داده است.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۹    
توجه هنرپیشه مطرح هالیوودی به دریاچه ارومیه آن قدر عجیب و غیرمنتظره بود که ایرانی های همیشه در صحنه را برای تشکر و اظهارنظر به صفحه اینستاگرام دی کاپریو کشاند.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۹    
در پی بالا گرفتن تنش میان نخست وزیر ترکیه و رئیس جمهوری این کشور، احمد داووداوغلو امروز (پنج شنبه) از رهبری حزب عدالت و توسعه کناره گیری کرد و گفت که در نشست 22 مه (دوم خرداد) دیگر نامزد پست ریاست ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دبیرکل خانه پرستار با اشاره به واکنش رئیس سازمان نظام پزشکی که از اظهارات رئیس سازمان نظام پرستاری گلایه کرده بود ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۰:۴۳    
روبین کازان در شرایطی خواهان بازگشت آزمون است که بردیف در تصمیم گیری های این بازیکن نقش مهمی دارد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۲    
حجت الاسلام و المسلمین قدرتی از دستگیری یکی از مدیران سابق صدا وسیمای استان خراسان شمالی به اتهام تضییع حقوق بیت المال خبرداد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۹    
روزنامه گاردین دلیل استعفای احمد داود اوغلو از سمت نخست وزیری ترکیه را اختلاف با رجب طیب اردوغان دانست.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۰:۲۳    
یک بویینگ 737 جهت استفاده در پروازهای هواپیمایی آتا وارد ایران شد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۸    
یک روزنامه آمریکایی با اشاره به اینکه نخست وزیر ترکیه مسئول اجرای سیاست های این کشور در سوریه بوده است، نوشت: استعفای احمد داود اوغلو از قدرت تأکیدی بر شکست آنکارا در سوریه است.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۸    
قائم مقام وزیر نیرو با اعلام اینکه سالیانه 30 تا 45 سانتیمتر از سطح ذخایر آب کشور کاسته می شود، گفت: این مسائل باعث بروز پدیده فرونشست و فروچاله ها می شود.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۵    
دفتر طرح ملی تغییر آب و هوا پیش بینی می کند؛ حجم تولید محصولات غله کشور در سال 2020 تا 5 درصد کاهش یابد ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۵    
در اصلاحیه آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو، میزان سود مشارکت خرید خودرو در روش های مختلف فروش، تعیین شده است.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۲    
روز جمعه بیست و نهم آوریل در دور دوم انتخابات مجلس، ائتلاف اعتدالگرایان و اصلاح طلبان پیروز شد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۱۰:۰۲    
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد: ایران و روسیه عزمی راسخ برای حفظ بشار اسد در پُست ریاست جمهوری سوریه دارند.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۰۹:۴۸    
همزمان با آغاز بکار اولین کنگره بزرگ حزب حاکم کارگر در 36 ساله گذشته ، کره شمالی به آمریکا هشدار داد دست از سیاست های خصمانه اش علیه این کشور بردارد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۰۹:۴۸    
یک عضو انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها با اشاره به القای اختلاف میان جناح و ائتلاف پیروز انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: این اختلاف افکنی ها به دلیل شکست آنها در انتخابات است.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۰۹:۳۳    
قائم مقام معاون زنگنه می گوید: ما برای انتخاب سرمایه گذار خارجی در حوزه نفت اصلا عجله نداریم و با مطالعه و تحقیق سرمایه گذاران خارجی را به پروژه های نفتی راه می دهیم.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۰۹:۳۰    
وزیر نفت می گوید که روند بررسی صلاحیت شرکت های برای دوره تازه قراردادها خرداد به پایان میرسد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۰۹:۱۵    
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از رسیدگی به سه پرونده قاچاق سوخت در استان خبر داد که در مجموع منجر به صدور محکومیت 109 میلیارد و 155 میلیون ریالی شده است.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۰۹:۱۲    
یک کارشناس اقتصاد سیاسی، قصور دولت دهم در خرید اوراق خزانه آمریکا را غیرقابل انکار دانست و گفت: وقتی در اندیشه مبارزه ضدامپریالیستی و مقابله با نظم بین المللی موجودیم و طرف ما آمریکاست ...
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۰۸:۲۳    
ایران نمی تواند به صورت مستقیم در مسائل عراق دخالت کند ولی تجربه ایران می تواند برای عراق مفید باشد
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۰۸:۲۰    
پس از ابطال آرای مینو خالقی توسط شورای نگهبان و موکول شدن انتخاب منتخب سوم اصفهان به انتخابات میان دوره ای، بحث هایی بر سر این تصمیم میان رییس جمهور، وزیر کشور و نماینده تهران پدید آمد.
انتخاب   ۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۰۸:۰۲    
مشاوران جورج بوش پدر و پسر به رسانه های محلی گفته اند که این دو رئیس جمهور سابق آمریکا، در نظر ندارند تا در انتخابات ریاست جمهوری از نامزدی دونالد ترامپ از سوی حزب جمهوریخواه حمایت کنند.
  • ۱