دوشنبه ۰۳ مهرساعت ۰۴:۲۵Sep 2017 25

خبرهای انتخاب 16 شهریور 1396 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 31 فروردین 1396 انتخاب 31 اردیبهشت 1396 انتخاب 31 خرداد 1396 انتخاب 31 تیر 1396 انتخاب 31 مرداد 1396 انتخاب 1 شهریور 1396 انتخاب 2 شهریور 1396 انتخاب 3 شهریور 1396 انتخاب 4 شهریور 1396 انتخاب 5 شهریور 1396 انتخاب 6 شهریور 1396 انتخاب 7 شهریور 1396 انتخاب 8 شهریور 1396 انتخاب 9 شهریور 1396 انتخاب 10 شهریور 1396 انتخاب 11 شهریور 1396 انتخاب 12 شهریور 1396 انتخاب 13 شهریور 1396 انتخاب 14 شهریور 1396 انتخاب 15 شهریور 1396 انتخاب 16 شهریور 1396 انتخاب 17 شهریور 1396 انتخاب 18 شهریور 1396 انتخاب 19 شهریور 1396 انتخاب 20 شهریور 1396 انتخاب 21 شهریور 1396 انتخاب 22 شهریور 1396 انتخاب 23 شهریور 1396 انتخاب 24 شهریور 1396 انتخاب 25 شهریور 1396 انتخاب 26 شهریور 1396 انتخاب 27 شهریور 1396 انتخاب 28 شهریور 1396 انتخاب 29 شهریور 1396 انتخاب 30 شهریور 1396 انتخاب 31 شهریور 1396 
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۸ - ۱۶:۰۵    
لحظات حضور شی نورانی ناشناس در آسمان بریتیش کلمبیای کانادا را در ویدئوی زیر می بینید.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۲۱:۱۵    
به پاس قدردانی از این نعمت عظیم الهی و عرض ادب به ساحت مقدس امیرالمؤمنین علی علیه السلام، عید سعید غدیر را در خانواده و اجتماع باشکوه فراوان برگزار کنیم.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۰۹:۱۰    
رییس سازمان حج و زیارت، وضعیت جسمی روحانی که در مکه مجروح شده را خوب ارزیابی کرد و از پیگیری این حمله که توسط عوامل تکفیری انجام شده، خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۰۸:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : پس از بهترین قهرمانی پرسپولیس و بهترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر، پرسپولیس این فصل بهترین شروعش در تاریخ لیگ را هم بدست آورده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۷ - ۰۶:۰۶    
حجت الاسلام سید احمد خاتمی امشب در همایش امامت و ولایت در جمع مردم ملایر اظهار کرد: غدیر یک حادثه بزرگ و تاریخی در اسلام است که باید بزرگ و گرامی داشته شود.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۳:۵۵    
مشاور عالی فرماندهی کل قوا در امور مربوط به نیروهای مسلح با اشاره به حضور تروریست ها در سوریه و عراق اظهار کرد: متاسفانه توطئه جدیدی در منطقه در حال شکل گیری است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۳:۴۵    
رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری مشترک با امیر کویت ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد. وی درباره کره شمالی گفت گزینه نظامی از جمله گزینه های پیش روی آمریکا علیه این کشور است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۳:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس دفتر رئیس جمهور با محکوم کردن شدید فاجعه نسل کشی مسلمانان میانمار، تصریح کرد: افراطی گری و تروریسم در هر شکل و ظاهری مردود و محکوم است. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۳:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کاروان کمک های غذایی و دارویی پس از پنج ماه انتظار وارد شهرهای محاصره شده فوعه و کفریا در استان ادلب سوریه شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۳:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : واحد مرکزی خبر نوشت: به گزارش خبرگزاری رویترز، دفتر صدراعظم آلمان اعلام کرد آنگلا مرکل صدراعظم این کشور تلفنی با شی جین پینگ رئیس جمهور چین گفتگو کرد و دو ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۲:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزارت خارجه سوریه در پی حمله امروز رژیم صهیونیستی به یکی از پایگاه های نظامی ارتش سوریه در ریف حماه ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۲:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دو جنگنده آمریکایی در طی یک مأموریت آموزشی در صحرای نوادا به بکدیگر برخورد کردند و خلبان ها پیش از انفجار هواپیمایشان توانستند ایجکت کنند. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۲:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : پسر ارشد رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه از دیدارش با یک وکیل روس دفاع کرد و گفت با هدف دریافت اطلاعات تخریب کننده علیه رقیب پدرش در جریان رقابت های ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۲:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مهر نوشت: در حالی که بحران در شبه جزیره کره این روزها بسیار حساس و به مرحله خطرناکی رسیده است ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۱:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سیامند رحمان وزنه بردار سنگین وزن ایران موفق به کسب برترین ورزشکار سال 2017 در ابوظبی شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۱:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : منابع سوری از آزاد شدن شهرک شولا در غرب شهر درالزور خبر دادند و گفتند که کاروانی از کمک های غذایی و همچنین کاروانی از تجهیزات نظامی به شهر دیرالزور رسید ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۱:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس منطقه کردستان عراق در گفت وگو با شبکه العربیه مدعی شد که طرف های بین المللی با همه پرسی استقلال این منطقه موافق هستند ولی زمان آن را نامناسب می دانند ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۱:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تیم فوتبال سپاهان اصفهان با شکست برابر صنعت نفت آبادان از جام حذفی کنار رفت. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۱:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سخنگوی جمعیت هلال احمر از ارسال 40 تن اقلام زیستی و بهداشتی برای کمک به مردم میانمار پس از طی مراحل قانونی و حقوقی خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۰:۳۵    
امینه اردوغان همسر رئیس جمهوری ترکیه روز پنجشنبه پس از سفر به بنگلادش با مسلمانان پناهجوی میانماری دیدار کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۰:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : اداره کل هواشناسی استان تهران از کاهش 4 درجه ای دمای هوای پایتخت در 48 ساعت آینده خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۰:۲۵    
نیکی هیلی سفیر آمریکا در سازمان ملل می گوید که پیشنهاد ترامپ برای تصدی مقام وزیر امور خارجه را رد کرده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۰:۱۰    
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: هم اینک 60 درصد گروه سنی بزرگسالان در کشور چاق و یا دچار اضافه وزن هستند و در برخی از استان ها این میزان به 70 درصد می رسد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۲۰:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : عناصر تروریستی داعش امروز شهر دیرالزور را هدف حملات خمپاره ای قرار دادند که در پی آن 7 نفر کشته و 29 نفر دیگر نیز زخمی شدند. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۹:۵۰    
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با محکومیت شدید جنایات علیه مسلمانان میانمار، رساندن فریاد مظلومیت مسلمانان روهینگیایی به جهانیان را رسالت خطیر امت اسلامی و نهادهای مؤثر بین المللی دانست.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۹:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : علیرغم آنکه یک دادگاه قضایی اروپا کشورهای اروپایی را ملزم به پذیرش پناهجویان کرده بود ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۹:۴۰    
تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار از هفته پنجم رقابت های لیگ برتر برابر گسترش فولاد به یک پیروزی پرگل دست پیدا کرد تا صدر جدول را همچنان در اختیار داشته باشد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۹:۲۵    
نشریه هافینگتون پست در گزارشی در مورد اظهارات اخیر نماینده آمریکا در سازمان ملل در مورد ایران، نوشته است که او دستکم 5 دروغ مهم در مورد برجام گفت.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۹:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک منبع دیپلماتیک و نظامی در گفت وگو با اسپوتنیک اعلام کرد که یک هواپیمای نیروی هوایی آمریکا در ماه آگوست ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۸:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فرمانده ارتش سوریه از آموزش حدود یکهزار و 200 نظامی سوری توسط نیروهای روسیه در پایگاهی نزدیک دمشق خبر داده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۸:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نمایش بازی بی پایان/ مهر مسابقات پاراگلایدر کشوری در کرمانشاه/ تسنیم سومین کنگره سراسری حزب اتحاد ملت ایران اسلامی/ باشگاه خبرنگاران ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۸:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس رژیم صهیونیستی طی دیدار با صدراعظم آلمان درباره ایران و حزب الله لبنان صحبت کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۸:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در شرایطی که هواداران پرسپولیس طبق عهد خود در دقیقه 24 مشغول تشویق کاپیتان فقید خود بودند، برخی حاضران در سکوها به شعار علیه هادی نوروزی پرداختند. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۸:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس جمهور کره جنوبی ضمن تأکید بر اینکه هیچ جنگی در شبه جزیره کره رخ نخواهد داد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۸:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دادستانی ایالات متحده در ارتباط با پرونده رضا ضراب بازرگان ایران تبار ترکیه ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۸:۱۵    
سیاوش زراعتی گفت منشور اصلی بانک مشتری مداری و تکریم اوست که این امر در دستور کار ما قرار دارد.وی تاکید کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۸:۱۰    
در پنجمین کنفرانس حرفه ای گرایی و روابط عمومی،حمید رضا عظیمی مدیر این مرکز، نشان زرین این کنفرانس در شهریور ماه سالجاری را به خود اختصاص داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۸:۰۵    
ساعت 22:30 شب گذشته یک خودروی پراید به عمق 150 متری دره جاده وردیج در ارتفاعات شمال غرب تهران سقوط کرد و راننده 60 ساله آن جان خود را از دست داد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۸:۰۰    
در این نمایشگاه که شرکت های بزرگ صنعتی وخودرو سازان کشورهای مختلف حضور دارند، گروه صنعتی ایران خودرو با عرضه محصولات جدید خود حضور فعالی خواهد داشت.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۸:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : محمد جواد ظریف با اشاره به ادامه جنایت های علیه مسلمانان میانمار تاکید کرد: ما باید اکنون وارد عمل بشویم، پیش از آنکه بسیار دیر شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۷:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ینس استولتنبرگ خواستار پاسخ مشترک و یکپارچه به برنامه های موشکی کره شمالی شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۷:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در واکنش به اتفاقات رخ داده در کشور میانمار گفت: ظلم عظیمی که در میانمار در حال رخ دادن است جنایت علیه بشریت است ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۷:۲۵    
حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان دو روز پس از عذرخواهی اش از وزیر خارجه کشورمان، این عذرخواهی را پس گرفته است!
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۷:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزرای خارجه پاکستان و افغانستان در گفت وگوی تلفنی امروز خود دیدار و گفت وگو در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در دستور کار قرار دادند. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۶:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فرمانده انتظامی شهرستان پاوه گفت: فردی که در سال 92 پس از قتل پدر زن خود، به کشور عراق فرار کرده بود در نقطه صفر مرزی دستگیر شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۶:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نشریه ژاپن تایمز نوشته است فرستاده ویژه نخست وزیر ژاپن در دیدار با رئیس جمهور ایران سعی داشت برای فشار آوردن بر کره شمالی از ایران کمک بگیرد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۶:۲۰    
لحظه هدف قرار گرفتن گروه خبری شبکه العالم در مسیر دیرالزور سوریه
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۶:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کره شمالی امروز (پنجشنبه) تاکید کرد که با تمام قدرت به فشارهای آمریکا پاسخ خواهد داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۶:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۶:۱۵    
درخواست خسارت 3200 میلیارد دلاری از آمریکا
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۶:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : میزان نوشت: عوامل تکفیری با حمله به روحانی یکی از کاروان های حجاج ایرانی، وی را مجروح کردند. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۶:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فیلم سینمایی پریناز که هفت سال از تولید آن می گذرد شب گذشته با حضور عوامل و بازیگران فیلم اکران شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۶:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۶:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۵:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۵:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۵:۵۰    
طوفان ایرما خسارات سنگینی به جزایر کارائیب وارد کرده است
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۵:۴۵    
بانوی اول ترکیه امروز برای دیدار با مسلمانان راخین که از ظلم و ستم ارتش میانمار گریخته و به بنگلادش پناه برده اند٬ به این کشور سفر کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۵:۳۰    
محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پیامی در اینستاگرام تاکید کرد انتقال مفاهیم در قالب زبان بازی، تاثیر بیشتری می گذارد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۵:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر مشاور در امور خارجه امارات در توییتر خود ضمن حمایت از ادعاهای اخیر وزیر خارجه عربستان درباره مسخره بودن شایعه بهبود روابط ایران وعربستان مدعی شد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۵:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مولانا عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه اهل سنت زاهدان با ارسال نامه ای به محضر رهبر معظم انقلاب، از فرمان تاریخی ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۵:۰۵    
در ماه ژوئیه 1.97 میلیون دستگاه در چین فروخته شده است. این در حالی است که فروش خودرو در این کشور با رشد 6.2 درصدی در سال روبرو بوده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۵:۰۰    
رییس جمهور در حکمی "مرتضی بانک" را به عنوان "مشاور رییس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری ، صنعتی و ویژه اقتصادی" منصوب کرد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۴:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کیومرث پوراحمد با اشاره به زمزمه هایی که اخیرا درباره حذف جوایز دستاوردهای هنری فیلم فجر مطرح شده است،نقطه نظراتش را مطرح کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۴:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نام باشگاه نفت تهران به نفت طلاییه تغییر کرد. به گزارش ایسنا ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۴:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : حکم فیفا برای داور دیدارهای سنگال-آفریقای جنوبی صادر شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۴:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس جمهور روسیه در سخنانی گفت: برنامه هسته ای کره شمالی برای دفاع از مرزهایش است. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۴:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : حسین علیزاده به عنوان یکی از داوران جشنواره ملی موسیقی جوان در حاشیۀ اجراهای این دوره از کیفیت آثار و نقاط مثبت جشنواره گفت. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۴:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فرار از زندان به سبک فیلم های سینمایی در دو حادثه مشابه در تهران و اهواز. گریز دو زندانی با نقشه مشابه اما با سرنوشتی متفاوت ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۴:۰۰    
قرار است این نشست در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل که 12 سپتامبر (21 شهریور) در نیویورک برگزار می شود، برگزار شود.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۳:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بانک ملی ایران در چهار ماه نخست امسال حدود 42 هزار میلیارد ریال تسهیلات برای کمک به خانوارها پرداخت کرده است . ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۳:۴۵    
77 سال پیش در چنین روزی لندن پایتخت انگلیس هدف بمباران از سوی آلمان نازی قرار گرفت. در این یورش راهبردی، لندن 57 شب پی درپی بمباران شد.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۳:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : هرچه دولت مردان و دیگر مسئولان کشورمان تمایل بیشتری برای حضور در توییتر از خود نشان می دهند و توییتر جایگاه قدرتمندتری در جهان و ایران پیدا می کند ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۳:۱۵    
مهم ترین موضوع مناقشه برانگیز درباره جلد سوم کتاب خاطرات یزدی، فرد پیشنهاددهنده انتخاب فرانسه به عنوان مقصد امام بعد از نپذیرفتن از سوی کویت بوده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۳:۱۰    
نفوذ ایران از سواحل خود تا اقیانوس هند، خلیج فارس و دریای مدیترانه و نفوذ مذهبی آن در شرق عربستان، کویت و بحرین، بیشترین امتداد برای امپراطوری فارسی از دوران پیش از اسلام است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۳:۰۵    
تصاویری از حضور علی کریمی و پرسپولیسی های سابق در کلاس مربیگری را در ویدئوی زیر می بینید.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۲:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۲:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سخنگوی وزارت کشور عراق اعلام کرد، یکی از نمایندگان پیشین پارلمان عراق به اتهام به فراری دادن یک زندانی متهم به فساد، بازداشت شده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۲:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : 15 ایالت به همراه ناحیه واشنگتن دی سی، از رئیس جمهوری آمریکا به خاطر برنامه پایان دادن به طرح حمایت از کودکان مهاجر موسوم به "داکا" شکایت کردند. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۲:۴۵    
بندبازی در ارتفاع 500 متری از روی برج های بیابانی قلعه دره های صحرای یوتا در آمریکا را در ویدئوی زیر می بینید که در نوامبر 2015 ضبط شده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۲:۳۵    
نیروی انتظامی ضمن اظهار تاسف و تاثر از جان سپردن این دو شهروند اعلام می کند موضوع فوق هیچ ارتباطی به بحث کولبری و مناطق و معابر مشخص شده برای تردد کولبران نداشته است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۲:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۲:۲۵    
وکیل مدافع حمیدرضا امیری صفت گفت که خبر منتشره مبنی بر خودکشی موکلش صحت ندارد و دروغ است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۲:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سخنان نماینده مجلس ایران بعد از بازی برابر سوریه بازتاب زیادی در رسانه های عربی داشته و جنجال ساز شده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۱:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: ایران با بسیاری از محدودیت ها در رابطه با برنامه اتمی اش موافقت کرده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۱:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سرپرست وزارت نیرو گفت: کاری که دولتهای یازدهم و دوازدهم در رودخانه کشف رود مشهد ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۱:۵۰    
هزاران نفر از مردم کره شمالی در میدان کیم ایل سونگ جمع شدند تا از اقدام مهندسان هسته ای این کشور حمایت کنند.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۱:۴۰    
رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی مباحث مطرح شده مبنی بر "گازدار کردن نوشابه ها با سوخت های فسیلی مثل گازوئیل" را نادرست دانست.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۱:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دو توله یوزپلنگ در اشفورد انگلیس اشک های یک دختربچه روهینگیایی ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۱:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیرخم، رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات 1166 نفر از محکومانِ محاکم عمومی و انقلاب ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۱:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ارتش سوریه با صدور بیانیه ای ضمن تایید هدف قرار گرفتن یکی از مراکز نظامی در حومه حماه از سوی صهیونیستها ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۱:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : امیر حاج رضایی می گوید برای مردم جنگ زده سوریه خوشحال است اما توهین ها را قبول نمی کند. ...
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۱:۰۰    
اشتباه استراتژیک یک نماینده مجلس با توئیت عجیبش بر این شایعات دامن زده است.
  ۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۰:۵۵    
پرویز پرستویی در فیلم لس آنجلس تهران به کارگردانی تینا پاکروان بازی می کند. تینا پاکروان عکسی از پشت صحنه این فیلم در اینستاگرام منتشر کرد ...