چهارشنبه ۲۶ مهرساعت ۲۳:۴۵Oct 2017 18

خبرهای انتخاب 14 مهر 1396 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 31 فروردین 1396 انتخاب 31 اردیبهشت 1396 انتخاب 31 خرداد 1396 انتخاب 31 تیر 1396 انتخاب 31 مرداد 1396 انتخاب 31 شهریور 1396 انتخاب 1 مهر 1396 انتخاب 2 مهر 1396 انتخاب 3 مهر 1396 انتخاب 4 مهر 1396 انتخاب 5 مهر 1396 انتخاب 6 مهر 1396 انتخاب 7 مهر 1396 انتخاب 8 مهر 1396 انتخاب 9 مهر 1396 انتخاب 10 مهر 1396 انتخاب 11 مهر 1396 انتخاب 12 مهر 1396 انتخاب 13 مهر 1396 انتخاب 14 مهر 1396 انتخاب 15 مهر 1396 انتخاب 16 مهر 1396 انتخاب 17 مهر 1396 انتخاب 18 مهر 1396 انتخاب 19 مهر 1396 انتخاب 20 مهر 1396 انتخاب 21 مهر 1396 انتخاب 22 مهر 1396 انتخاب 23 مهر 1396 انتخاب 24 مهر 1396 انتخاب 25 مهر 1396 انتخاب 26 مهر 1396 
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۳:۲۰    
اگر از رفتن به دستشویی های عمومی چندش تان می شود و تصور می کنید کثیف ترین و آلوده ترین جای دنیا کاسه توالت است سخت در اشتباهید ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۲:۳۵    
کریس رونالدو در گفتگویی با ریو فردیناند، از مسائل شخصی زندگی اش سخن گفت. ریو فردیناند در سال 2015 رسما از فوتبال خداحافظی کرد و وارد بوکس حرفه ای شد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۶ - ۱۰:۵۰    
در عملیات آزادسازی الحویجه 640 کیلومتر از اراضی عراق باز پس گرفته شد و در مجموع 141 هدف نظامی، روستا و ناحیه آزاد شدند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۲۲:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید در پیامی درگذشت داود احمدی نژاد، برادر محمود احمدی نژاد را به وی تسلیت گفت. به گزارش ایسنا، متن پیام وی به شرح زیر است: ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۹:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سید حسین موسویان پژوهشگر ارشد دانشگاه پرینستون و معاون پیشین سیاست خارجی دبیرخانه شورای امنیت ملی ایران در مقاله ای برای لوبلاگ آمریکا نوشت اگر دولت ترامپ ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۶:۴۵    
مراسم تدفین رییس جمهور پشین عراق دیروز با حضور گسترده مردمی در سلیمانیه برگزار شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۶:۱۵    
در ویدئوی زیر تصاویری از ورود ظریف به حرم امام حسین(ع) را مشاهده می کنید. ظریف صبح جمعه در راس یک هیات عالی رتبه برای شرکت در مراسم تدفین جلال طالبانی رئیس جمهوری پیشین عراق ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۶:۱۰    
مقامات روسیه از کشته شدن دست کم هجده تن در برخورد یک قطار مسافربری با اتوبوس در یک تقاطع راه آهن در منطقه ولادیمیر در شرق مسکو خبر دادند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۹:۴۵    
در پی برخورد یک قطار با یک دستگاه اتوبوس مسافربری در روسیه دست کم 19 تن جان خود را از دست دادند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۹:۴۰    
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران از وعده دولت و مجلس برای افزایش سهم بخش خصوصی در اقتصاد ایران خبرداد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۰:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس اداره سلامت سالمندان وزارت بهداشت اعلام کرده که بر اساس پیش بینی های انجام شده، در سال 2050 درصد جمعیت سالمند در ایران ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۰۰:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : درحالی که رسانه های انگلیسی از شورش تعدادی از نمایندگان حزب محافظه کار به رهبری رئیس پیشین این حزب برای برکناری 'ترزا می' گزارش می دهند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۲۱:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ادعای منتشره از سوی خبرگزاری رویترز مبنی بر آمادگی ایران برای مذاکره در خصوص جنبه هایی از برنامه دفاعی موشکی خود را به ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۲۲:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بی بی سی نوشت: طبق گزارش شرکت آی دی سی (که تحقیق بازار می کند) ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : گروه تروریستی داعش خواستار حضور زنان در میدان های نبرد شده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دولت اسپانیا روز جمعه از استقلال طلبان کاتالونیا خواست تا مجلس نمایندگان خود را منحل کنند و به منظور غلبه بر بحران میان مادرید و بارسلون ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۲۲:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : واشنگتن پست نوشت: با توجه به آنکه پیش تر نیز همپیمانان اروپایی آمریکا با خواست کاخ سفید مبنی بر به مذاکره مجدد گذاشتن توافق هسته ای ایران ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۲۱:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : حجت الاسلام ناطق نوری عصر امروز با حجت الاسلام رئسی دیدار کرد به گزارش انتخاب، حجت الاسلام ناطق نوری عصر امروز با حجت الاسلام رئسی دیدار کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۲۱:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دستیار رئیس مجلس شورای اسلامی در روز تشییع جنازه جلال طالبانی سیاستمدار محبوب عراق نوشت که برای اولین بار وی برای تسکین زخم های دوران جنگ صدام ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۲۱:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : محققان دارویی را برای معالجه دیابت معرفی کرده اند که موجب می شود مبتلایان به این بیماری بیش از این نیازمند تزریق روزانه انسولین نباشند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۲۱:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معاون نخست وزیر روسیه برگزاری جام جهانی 2018 در این کشور بدون حضور لیونل مسی و تیم ملی فوتبال آرژانتین را قابل تصور ندانست. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۲۱:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تارنمای روزنامه گاردین امروز(جمعه) در نوشتاری در مخالفت با سیاه نمایی های ترامپ در مورد برجام نوشت: توافق هسته ای ایران به اهدافی که برای آن طراحی شده بود ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۲۰:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک جراح لاپارسکوپی پیشرفته با بیان اینکه علت اصلی ابتلا به آندومتریوز آلودگی محیط زیست است، گفت: تشخیص به موقع و درمان دقیق این بیماری بسیار ضرورت دارد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۲۰:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دولت خودمختار کاتالونیا می گوید تنها 43 درصد از واجدین شرایط در همه پرسی جدایی کاتالونیا شرکت کرده اند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۲۰:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد توافق هسته ای ایران قابل مذاکره مجدد نیست. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۲۰:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک قانونگذار روس می گوید کره شمالی به زودی موشکی را با قابلیت رسیدن به سواحل غربی آمریکا آزمایش می کند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۲۰:۱۰    
برخورد یک قطار تندرو با یک دستگاه اتوبوس در منطقه ولادیمیر روسیه منجر به کشته شدن 19 نفر شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۲۰:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تنش ماهیچه ای شدید گلو باعث بروز حس گرفتگی این ناحیه در زمان ناراحتی است. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۹:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در شرایطی که انتظار می رفت بازیکنان استقلال با تغییرات شکل گرفته روی نیمکت با نظم و دیسیپلین بیشتر به دنبال تغییر نتایج تیم خود در آینده باشند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۹:۴۵    
حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در حاشیه مراسم ترحیم داوود احمدی نژاد در جمع خبرنگاران درباره صحت ایجاد محدودیت تازه برای رئیس دولت اصلاحات، اظهار کرد: روز یکشنبه ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۹:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان از مرگ شهروند 35 ساله کشور چین در اثر تصادف در این شهرستان خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۹:۲۵    
تمام مسافران هواپیمای فوکر 100 قشم ایر در سلامت کامل هستند تا بزودی با یک فروند هواپیمای دیگر قشم ایر عازم اهواز شوند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۹:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نخست وزیر پیشین سوئد در واکنش به اعطای جایزه صلح نوبل به کمپین نابودی تسلیحات هسته ای اعلام کرد که توافق هسته ای ایران استحقاق دریافت این جایزه را داشت. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۸:۵۰    
سرمربی تیم استقلال گفت که حمایت اعضای کمیته فنی باعث دلگرمی او خواهد بود.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۸:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : امام جمعه مشهد گفت: آزادی فضای مجازی میدانی برای جنگ نرم دشمن شده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۸:۲۵    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی با بیان اینکه بارش های باران و برف امروز خاتمه می یابد و جوی نسبتاً آرام غالب نقاط کشور را در برمی گیرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۸:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رسانه ها رئیس سازمان جاسوسی آمریکا را یکی از گزینه های اصلی جانشینی رکس تیلرسون اعلام کردند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۸:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کمیسیون اروپا اعلام کرد برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) توافق موفقی بوده و همه طرف ها باید به آن پایبند بمانند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۷:۵۰    
شاه عربستان اعلام کرد که برای برقراری امنیت در منطقه خلیج فارس و خاورمیانه، ایران باید دست از سیاست های توسعه طلبانه خود بردارد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۷:۴۰    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در بدو ورود به نجف اشرف به حرم مطهر حضرت امیرالمومنین علی(ع) مشرف شد و پس از زیارت حرم و اقامه نماز با مسئولین آستان مقدس علوی دیدار کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۷:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : اسپانیا امروز جمعه از کاتالونیا به دلیل خشونت های انجام شده در روز برگزاری همه پرسی استقلال در این منطقه معذرت خواهی کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۷:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سامان قدوس درباره اولین حضورش در تیم ملی فوتبال ایران اظهار نظر کرد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۷:۲۵    
بانک شهر به کمک شهرداری ها امده و در سایر شهرها، برای پیشبرد پروژه ها، با شهرداری های سراسر کشور همکاری دارد و از آنجایی که سهام داران اصلی بانک شهر، شهرداری های سراسر کشور هستند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۷:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۶:۵۵    
نیروهای عراقی در ادامه آزادسازی شهر الحویجه دهها عضو گروه تروریستی داعش را دستگیر کردند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۶:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر خارجه عربستان سعودی در ادامه ادعاهای بی پایه و اساس خود گفت که اگر ایران می خواهد در جامعه جهانی حضور فعال داشته باشد باید دست از دخالت در امور سایر ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۶:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر خارجه عراق در جریان دیدار با حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزارت کشور جمهوری اسلامی ایران بر لزوم تقویت همکاری های منطقه ای برای نبرد با تروریسم در عراق ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۶:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس پلیس راهور ناجا گفت: خودرویی که در سن فرسودگی قرار گرفته هر 24 ساعت که در تهران تردد کند ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۶:۳۵    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت از تشدید برخورد با خودروهای فرسوده و فاقد معاینه فنی در معابر تهران بزرگ خبر داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۶:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نماینده رسمی دولت مادرید در منطقه کاتالونیا امروز (جمعه) از بابت اقدامات خشونت آمیز پلیس اسپانیا در جریان برگزاری همه پرسی استقلال این منطقه عذرخواهی کرد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۶:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : منابع سوری از ورود ارتش سوریه به شهر المیادین، یکی از آخرین پایگاه های مهم داعش در شرق این کشور خبر دادند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : اصلاح طلبان که از سال 92 به بعد سه انتخابات را به واسطه ائتلاف با چهره های میانه روی غیر اصلاح طلب برده اند از همین حالا تصمیم خود را گرفته و قصد دارند تا ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۶:۲۰    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:مذاکرات خوبی با طرف های خارجی به منظور رونق بخشیدن به حوزه صنعت کشور انجام داده ایم.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۶:۱۵    
نتیجه تحقیقات درباره مرگ یک خبرنگار زن ژاپنی در سال 2013 نشان داد او بر اثر کار زیاد، جان خود را از دست داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۶:۱۵    
فرمانده انتظامی آبادان گفت:چهار نفر از عوامل تیراندازی های اخیر شهر آبادان در 2 عملیات پلیسی دستگیر و 10 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز از آنها کشف شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۶:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : پلیس سوئد اعلام کرد که یک مرد آلمانی را به ظن تلاش برای بردن مواد منفجره به داخل هواپیما بازداشت کرده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۶:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مطالعه ای جدید نشان می دهد مصرف بیشتر سبزیجات و میوه های حاوی پتاسیم می تواند میزان ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش دهد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۶:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مراسم ختم داود احمدی نژاد برادر رئیس دولت های نهم و دهم، عصر جمعه در مسجد امام خمینی (ره) شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۵:۵۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بر ضرورت مراقبت در باره آثار منفی توزیع شایعه در جامعه تاکید کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۵:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : با اعلام مسوول کمیته برگزاری سازمان لیگ فوتبال، سهمیه صعود تیم های لیگ یکی به لیگ برتر دو تیم باقی ماند و افزایش نیافت. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۵:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر امور خارجه کشورمان دقایقی پیش با استقبال مقامات محلی وارد نجف اشرف شد. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۵:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نماینده آیت الله سیستانی ضمن تبریک آزادی حویجه ابراز امیدواری کرد که بقیه مناطق عراق نیز هرچه سریع تر از دست داعش آزاد شوند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۵:۲۵    
یکی از نکات جالب توجه در فهرست فیلم های معرفی شده برای رقابت در بخش بهترین فیلم های غیرانگلیسی زبان اسکار، حضور پررنگ فیلمسازان زن است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۵:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : با اعلام باشگاه پرسپولیس، مطالبات مانوئل ژوزه سرمربی پیشین این باشگاه به طور کامل پرداخت شده است. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۵:۱۵    
امیدوارم که تلویزیون هم اجازه بدهد که این محدودیت ها کمتر شود چون هیچ کتاب و هیچ نویسنده ای آن قدر خطرناک نیست که آوردن نامش بتواند مشکلی ایجاد کند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۵:۱۵    
مردم شهرهای مختلف سوریه ازجمله دمشق در پی تساوی تیم ملی فوتبال سوریه مقابل استرالیا برای راهیابی به جام جهانی 2018 به جشن و شادمانی پرداختند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۵:۱۵    
چندین سال پیش ناراحتی قلبی داشتم و در دو رگ قلبم فنر گذاشتند. به خاطر استرس کاری رگ قلبم گرفت اما حالا خیلی خوبم و مزاحم کارم نیست.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۵:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بکیر بوزداغ معاون نخست وزیر و سخنگوی دولت ترکیه گفت که تحولات اقلیم کردستان عراق تهدیدی برای امنیت منطقه است و به همین دلیل به رایزنی خود با ایران و جامعه ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۵:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در ادامه کشمکش ها بر سر مدیریت بر استان نفت خیز کرکوک در شمال عراق میان بغداد و اربیل ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۵:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : همایش ملی آیت الله هاشمی رفسنجانی و هشت سال دفاع مقدس ، با سخنرانی علی اکبر ناطق نوری و محمدجواد ظریف برگزار می شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۵:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان با اهدای گل پای تابوت حامل پیکر جلال طالبانی رئیس جمهور فقید عراق ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : منابع خبری روز جمعه گزارش کردند، در فهرست جدید افراد تحت تعقیب پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) نام ابوبکر البغدادی سرکرده داعش دیده نمی شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۴:۵۰    
تیم دو نفره دارت دختران ایران برای نخستین بار در رقابت های قهرمانی جهان در ژاپن، روی سکوی قهرمانی رفت.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس جمهوری سوریه در پیام تسلیتی که برای همتای خود در عراق ارسال کرده تاکید کرد که جلال طالبانی رییس جمهوری فقید عراق جایگاه ویژه در قلب مردم سوریه دارد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۴:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک نماینده مجلس گفت: نمی دانم چند نماینده موافق تغییر نظام ریاستی به پارلمانی هستند و فعلا در حال جمع آوری امضا هستیم. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : پایگاه هافینگتون پست عربی در یادداشتی با تشریح ابعاد اولین سفر پادشاه عربستان به مسکو رئیس جمهور روسیه را برنده بزرگ تر این سفر دانست و گفت مسکو هرگز راضی ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : روزنامه واشنگتن پست به نقل از یک مقام آگاه اروپایی اعلام کرد اروپا، آمریکا را در نقض تعهدات بین المللی خود دنبال نمی کند. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۴:۳۰    
وزیر جهاد کشاورزی کشورمان برای بازدید از نمایشگاه بین المللی دامداری شهر کلرمون فران فرانسه که امسال کشورمان میهمان ویژه آن است، عازم شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۴:۲۵    
در بیستمین جشنواره فیلم بیروت که در کشور لبنان در حال برگزاری است، بزرگداشتی برای زنده یاد عباس کیارستمی با حضور فرزند این کارگردان و تعدای از همکارانش برگزار می شود.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۴:۲۵    
قدیمی ترین مغاره عکاسی تهران در میان بهارستان به فروش می رسد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۴:۲۰    
جنت اسمیت از منتقدان کانادایی که در جشنواره فیلم ونکوور حضور دارد، در یادداشتی به تمجید از فیلم آذر پرداخت.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۴:۲۰    
در پی وقوع طوفان استوایی نیت در کاستاریکا، هندوراس و نیکاراگوئه دست کم 22 تن جان خود را از دست دادند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۴:۱۰    
پرواز شماره 2520 هواپیمایی کارون که تهران را به مقصد آغاجاری ترک کرده بود، هنگام فرود در فرودگاه آغاجاری دچار حادثه شد اما خوشبختانه همه مسافران این حادثه در سلامت کامل هستند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۴:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر خارجه روسیه بر لزوم متحد شدن گروه های مخالف سوری در مذاکرات ژنو تأکید کرد و گفت که هرگونه پیش شرطی می تواند مانع پیشرفت مذاکرات شود. ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۴:۰۰    
حریرچی گفت: یک بار مصرف قلیان، معادل استعمال 100 تا 200 نخ سیگار است.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۰    
وزیر امور خارجه کشورمان در گفت وگویی بار دیگر بر حفظ وحدت ملی و تمامیت ارضی عراق تاکید کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۳:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دادگاه قانون اساسی اسپانیا به پارلمان منطقه ای کاتالونیا دستور داد نشست برنامه ریزی شده خود برای هفته آینده که در آن قانونگذاران جدایی طلب این پارلمان قصد ...
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۳:۴۵    
مدیر عامل بانک سلول های بنیادی خون بندناف شرایط جمع آوری و همچنین نگهداری خون بند ناف را تشریح کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۵    
جشن ازدواج 199 زوج در صد و نودمین سالروز تأسیس شهر گروزنی پایتخت چچن برگزار شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۳:۲۰    
امام جمعه موقت تهران گفت: دلخوش به حمایت اروپایی ها نباشید؛اگر امر اروپا دایر باشد بین اینکه ایران را انتخاب کند یا امریکا را امریکا را انتخاب می کند.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۵    
اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور به ماجرای دستگری برادرش واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۰    
مراسم تشییع پیکر جلال طالبانی، رئیس جمهور سابق عراق امروز(جمعه) با حضور گسترده مردم و شخصیت های عراقی، منطقه ای و بین المللی برگزار شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۰    
پس از منتشر شدن اولین اطلاعات از شاسی بلند رضوانی موتورز موسوم به تانک، وب سایت شرکت رضوانی به طور رسمی این آف رودر پرقدرت 178500 دلاری را معرفی کرد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۳:۰۵    
در دهه اول ماه محرم اطلاعاتی داشتیم مبنی بر اینکه برخی می خواهند ناامنی در کشور به وجود آورند، اما با همراهی مردم و حضور مقتدرانه نیروی انتظامی اتفاقی در این ایام نیفتاد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۳:۰۰    
دیدار برزیل و بولیوی در مقدماتی جام جهانی 2018 با اتفاقات عجیبی همراه شد.
  ۱۳۹۶/۰۷/۱۴ - ۱۲:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر امور خارجه ایران در مراسم تدفین جلال طالبانی رئیس جمهور پیشین عراق در سلیمانیه حضور یافت. ...