شنبه ۲۸ مهرساعت ۰۳:۵۰Oct 2018 20

خبرهای انتخاب 8 دی 1396 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 31 فروردین 1396 انتخاب 31 اردیبهشت 1396 انتخاب 31 خرداد 1396 انتخاب 31 تیر 1396 انتخاب 31 مرداد 1396 انتخاب 31 شهریور 1396 انتخاب 30 مهر 1396 انتخاب 30 آبان 1396 انتخاب 30 آذر 1396 انتخاب 30 بهمن 1396 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 1 دی 1396 انتخاب 2 دی 1396 انتخاب 3 دی 1396 انتخاب 4 دی 1396 انتخاب 5 دی 1396 انتخاب 6 دی 1396 انتخاب 7 دی 1396 انتخاب 8 دی 1396 انتخاب 9 دی 1396 انتخاب 10 دی 1396 انتخاب 11 دی 1396 انتخاب 12 دی 1396 انتخاب 13 دی 1396 انتخاب 14 دی 1396 انتخاب 15 دی 1396 انتخاب 16 دی 1396 انتخاب 17 دی 1396 انتخاب 18 دی 1396 انتخاب 19 دی 1396 انتخاب 20 دی 1396 انتخاب 21 دی 1396 انتخاب 22 دی 1396 انتخاب 23 دی 1396 انتخاب 24 دی 1396 انتخاب 25 دی 1396 انتخاب 26 دی 1396 انتخاب 27 دی 1396 انتخاب 28 دی 1396 انتخاب 29 دی 1396 انتخاب 30 دی 1396 
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۸:۰۰    
از بین برترین دستاوردهای فن آورانه سال 2017، طراحی و تولید ربات های پیشرفته جایگاهی ویژه دارد. از میان ربات های ساخته شده در سال طی شدۀ میلادی پنج ربات به انتخاب NBC به عنوان برترین ها شناخته شده اند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۳۵    
محمدرضا رضایی کوچی با اشاره به اینکه بانک شهر در عمل ثابت کرده است که تنها حامی شهر ، شهروندان و مدیریت شهرها در کشور است، افزود: قراردادن منابع مالی در اختیار عمران و آبادانی شهرهای مختلف ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۱۰    
رئیس جمهور آمریکا علاقه زیادی به حضور در فضای مجازی دارد که این امر دردسرهایی هم برایش ایجاد کرده است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۱:۴۰    
جزئیات تصادف مرگبار در بزرگراه ارتش و جان باختن 4 جوان از زبان سردار مهماندار، رییس پلیس راهور تهران
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۴۰    
مدیرمسئول روزنامه کیهان، فتنه 88 را خطرناک تر از جنگ احزاب دانست و گفت: فتنه گران پیاده نظام دشمن برای براندازی نظام بودند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۹:۱۰    
کیهان نوشت: در شرایطی که مشکلات معیشتی و اقتصادی صدای اعتراض مردم در شهرهای معدودی را درآورده، اگر دولت به گلایه مندی های مردم سیاسی نگاه کند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۴:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ایلنا : حجت الاسلام منتجب نیا در نامه های به مهدی کروبی از قائم مقامی و عضویت در حزب اعتماد ملی استعفا داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۰۲:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مشاور رئیس جمهوری با اشاره به اعتراضات در برخی شهرهای کشور اظهار کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۳:۵۵    
منتقدان گاردین با انتخاب 50 فیلم برتر سال 2017، از فروشنده فیلم برنده اسکار ساخته اصغر فرهادی نیز در این میان نام بردند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۳:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مارکو آسنسیو که در سال 2017 روزهای خوبی را در رئال مادرید داشت به دنبال این است که در این تیم بیشتر بازی کند و در ترکیب اصلی تیمش قرار گیرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۳:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : قیمت طلا طی 12 ماه گذشته بیشتر به علت تضعیف دلار و تقویت جذابیت در اثر بلاتکلیفی سیاسی در جهان افزایش داشته و در مسیر ثبت بهترین سال عملکرد خود از سال ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۳:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد، قرارداد برانکو ایوانکوویچ فردا یا پس فردا تمدید خواهد شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۳:۱۰    
ما همه سوار بر یک قایق هستیم و هرکسی این قایق را سوراخ کند همه با هم غرق می شویم، لذا امیدوارم تمام افرادی که فقط می گویند دولت را هدف بگیریم و مردم را نسبت به دولت بدبین کنیم متوجه باشند که مرم فرقی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۳:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در پی افزایش انتقادها از شرکت اپل به خاطر کند کردن عمدی گوشی های قدیمی آیفون، این شرکت از مشتریان خود عذرخواهی کرده است. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۲:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : پایگاه خبری بلومبرگ در گزارشی تحلیلی نوشت: هدف محمد بن سلمان ولیعهد سعودی از بازداشت امرای و بازرگانان ثروتمند سعودی بویژه "ولید بن طلال" مهار هرگونه خطر ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۲:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در بین 10 گزینه کسب برترین سرمربی سال 2017 قرار گرفت. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۲:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : هافبک پیشین بارسلونا از تیم تحت هدایت پپ گواردیولا تمجید ویژه ای کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۲:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک روزنامه انگلیسی با اشاره به نفوذ گسترده نظامی و سیاسی ایران نوشت: این نفوذ نقشه خاورمیانه را به طرز محسوسی تغییر خواهد داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۲:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک مقام وزارت خارجه روسیه از آمادگی مسکو برای میزبانی مذاکرات بین آمریکا و کره شمالی خبر داده است. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۲:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : روزنامه رای الیوم از بروز ضعف و سستی در روابط بین امارات و عربستان در مقابل تقویت روابط عربستان با ترکیه خبر داد که چه بسا باعث گسسته شدن ائتلاف ریاض و ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۱:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : هومن سیدی امروز با گریمی متفاوت جلوی دوربین مجموعه نمایش خانگی گلشیفته رفت. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۱:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس پژوهشکده علوم زمین گفت: برج های اصلی و بزرگ تهران دقیقا روی گسل ها بنا شده اند . ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۱:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : با اعلام اسامی نخستین گروه از اهداکنندگان جوایز گلدن گلوب از ریکی مارتین و ایزابل هوپر در میان اهداکنندگان یاد شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۱:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : امام جمعه اصفهان گفت: دشمن در همه عرصه های مبارزه نظامی و سیاسی علیه ایران شکست خورده است و این شکست را می خواهد با فشار بر مردم و انقلاب جبران کند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۱:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : خالد مشعل رئیس سابق دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی تأکید کرد که این جنبش روابط تاریخی با ایران و حزب الله دارد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۱:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در حالی آخرین روز بازار معاملات جهانی در سال جاری میلادی، به کار خود پایان می دهد که رکوردهای چشمگیری در بازارهای مالی ثبت شده است؛اما تورم پایین ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۰:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : روسیه امروز جمعه بطور رسمی قرارداد فروش سامانه اس 400 به ترکیه را با مقامات آنکارا به امضا رساند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۰:۳۵    
سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری در جمع مردم ملارد گفت: نباید اجازه سوء استفاده ضد انقلاب از اعتراضات مردمی داده شود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۰:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : محققان عنوان کردند: از پهپادها می توان برای پیش بینی فوران آتشفشان استفاده کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۰:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس جمعیت هلال احمر می گوید در زلزله کرمانشاه بسیاری از نقاط ضعفمان را متوجه شده و در جهت رفع آنها بر آمدیم اما باید آمادگی خودمان را بالا برده و به روز ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۰:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : اداره اخبار مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: نشست سران سه قوه که قرار بود فردا شنبه به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار شود، به تعویق افتاد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۲۰:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از دیدار برابر سایپا تهران گفت: وزارت نفت تکلیف ما را روشن کند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۹:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : شاید لازم است به خاطر این پیشگویی ها چند گوجه فرنگی و تخم مرغ به سمتم پرت کنید و شاید با اعتراف به این قضیه دیگر علاقه ای به خواندن ادامه مطلب نداشته ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۹:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس جمهوری امریکا در پیامی توئیتری مدعی شد میزان محبوبیت او با باراک اوباما، رئیس جمهوری سابق امریکا برابر است. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۹:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بعد از انتشار سخنان سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد درباره اعتراض مردم به گرانی ها ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۹:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : افزایش قیمت حامل های انرژی نیز پس از لایحه بودجه 1397 مطرح شده که یک کارشناس اقتصادی در این زمینه می گوید واقعیت این است که بودجه دولتی به شکلی درآمده که ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۹:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : چند سال است که بودجه های مربوط به بخش نظارت اصناف از سوی دولت به آنها اختصاص نیافته و همین موضوع دشواری های متعددی در زمینه نظارت بر بازار ایجاد کرده است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۹:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک خانم 25 ساله در اثر انفجار گاز شهری در طبقه چهارم یک واحد مسکونی در شهرری دچار سوختگی شد و شیشه های پنجره ها و درب ورودی واحدهای مسکونی طبقات دوم تا ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۸:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مرکز پایش آلودگی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست تهران در پی افزایش آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 2 ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۸:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس اورژانس اجتماعی کشور با اشاره به اختلال اضطراب فراگیر به دنبال وقوع زلزله های اخیر ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۸:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تیم فوتبال صنعت نفت آبادان موفق شد با پیروزی سه بر صفر برابر سایپا، جای این تیم را در جدول رقابت های لیگ برتر گرفت. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۸:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کارشناسان اداره آمار آمریکا پیش بینی کرده اند که در روز اول ژانویه سال جدید میلادی (2018) جمعیت زمین به 7.444.443.881 نفر می رسد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۸:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مجله آمریکایی نیوزویک در گزارشی نوشت: مسئولان سعودی مخالفان داخلی خود را سرکوب و آنها را در شبکه های اجتماعی زیر نظر گرفته اند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۸:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نخست وزیر اسپانیا امروز جمعه در اظهاراتی اعلام کرد که کابینه جدید منطقه کاتالونیا در تاریخ 17 ژانویه شکل می گیرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۸:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : پس از اتمام دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز، بوقچی های دو تیم با یکدیگر درگیر شدند و عومل انتظامی سردسته بوقچی های پرسپولیس را بازداشت کردند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۸:۰۰    
مرجع تقلید شیعه در قم گفت: روز 9 دی، روزی بود که خدا بر ملت ما منت نهاد و انقلاب را حفظ کرد و همه باید قدردان نعمت انقلاب باشند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۷:۵۵    
برانکو ایوانکوویچ گفت که استقلال، فولاد و تراکتورسازی رقبای پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی خواهند بود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۷:۵۰    
امام جمعه قم گفت: 9 دی از جنس انقلاب سال 57 و حضور عاشورایی ملت ایران در برابر توطئه دشمن بود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۷:۴۵    
هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال عصر امروز جمعه با پیروزی تیم فولاد خوزستان برابر نفت تهران و تساوی پیکان و پارس جنوبی پیگیری شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۷:۴۵    
سپاه پاسداران در بیانیه ای به مناسبت 9 دی تاکید کرد: عده ای با حساسیت زدایی از حافظه مردم در آرزوی فتنه آفرینی های جدید هستند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۷:۴۰    
سخنگوی شرکت هواپیماسازی بوئینگ روز جمعه در گفت وگو با خبرگزاری ترند، اظهار داشت: ما در سال 2016 برای تکمیل قرارداد فروش 80 هواپیما به ایران از دولت آمریکا مجوز دریافت کردیم ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۷:۲۵    
به مناسبت عید میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) رییس جمهوری سوریه به همراه اعضای خانواده اش در منزل دو نظامی مسیحی ارتش سوریه حضور یافتند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۷:۲۰    
بعد از پایان بازی پرسپولیس و تراکتورسازی، نیروی انتظامی چند تن از لیدرهای تراکتورسازی را بازداشت کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۷:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه با پاپ فرانسیس در تماس تلفنی گفت وگو کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۵    
تیم پرسپولیس تهران مقابل تراکتورسازی به دوازدهمین پیروزی رسید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۵    
در میان آثار اجتماعی و کمدی که از روز چهارشنبه بر پرده سینماها به نمایش درآمد سد معبر با اقبال خوبی مواجه شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۳۵    
در حمله به کلیسای مارمینا در حلوان واقع در جنوب قاهره شماری کشته و زخمی شدند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۲۵    
عبدالله گنجی، مدیرمسئول روزنامه جوان در واکنش به اظهارات معاون اول رییس جمهور نوشت: متاسفانه جناب جهانگیری در اولین موضع گیری اش در باره اعتراضات دیروز آن را توطئه رقیب علیه دولت توصیف کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۱۵    
اداره کل هواشناسی استان تهران برای روزهای آتی افزایش دما، پایداری جو و افزایش آلایندگی هوا را پیش بینی کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۱۵    
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت 9دی اعلام کرد: تجربه فتنه 88 دشمنان را در ستیابی به اهدف شومشان مایوس کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۱۰    
نخستین دور مذاکرات حج ایران و عربستان بدون مشخص شدن جزییات بیشتر از دیدار مقامات دو کشور، انجام شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۱۰    
پرویز پرستویی این روزها دو فیلم کاملا جدی با نامهای قاتل اهلی و خانه کاغذی را روی پرده دارد که در این بین قاتل اهلی با درونمایه افشاگرانه خود درباره مفاسد سیاسی توانسته از رقم فروش 2میلیارد عبور کرده ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۰۵    
محمدمهدی عسگرپور با بیان اینکه فیلم آشغال های دوست داشتنی یکی از آثار مهم سال های اخیر سینمای ایران به شمار می رود ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۶:۰۵    
منتقدان هالیوود ریپورتر بدترین فیلم هایی را که سال 2017 راهی پرده های نقره ای شدند، انتخاب کردند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۵:۴۵    
عربستانی ها به دنبال حذف قطر از رقابت های جام خلیج فارس هستند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۵:۳۵    
سرپرست منابع طبیعی رودبار گفت: آتش سوزی دیشب جنگل های نقله بر و جمشیدآباد رودبار که بامداد امروز مهار شده بود، به دلیل وزش باد، دوباره شروع شده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۵:۲۵    
روسیه در صورت درخواست طرفین، می تواند میزبان مذاکرات میان آمریکا و کره شمالی باشد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۵:۱۵    
یکی از مقامات وزارت امور خارجه کره جنوبی امروز (جمعه) اظهار کرد، این کشور یک کشتی با پرچم هنگ کنگ را که به دور زدن تحریم های بین المللی و انتقال نفت به کره شمالی مظنون بود، مصادره کرده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۵:۰۵    
رئیس جمهور تایوان اعلام کرد: رزمایش های مکرر نظامی چین به امنیت منطقه ای لطمه می زند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۴:۵۰    
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران درباره احتمال فعال شدن همزمان 3 گسل تهران توضیحاتی ارائه کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۴:۳۵    
رئیس اتحادیه طباخان فروشندگان کله پاچه و سیرابی تأکید کرد: برای پخت کله پاچه در واحدهای این صنف به هیچ عنوان از مواد شیمیایی استفاده نمی شود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۴:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : حمید رسایی در واکنش به تجمع اعتراضی دیروز در مشهد نوشت:
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۴:۲۵    
دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر گفت: این در حالی بود که کودک خرمشهری به هویت ی در خانواده جدید خود در شهر ری تهران زندگی می کرد و اقوام جدید وی با دیدن تصویر کودک ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۴:۲۵    
دونالد ترامپ گفته است در شرق (آمریکا) ممکن است سردترین شب سال نو ثبت شده در تاریخ را تجربه کنیم.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۴:۲۰    
مازنی تاکید کرد: من این را قبول ندارم که برخی می گویند وقتی در جایگاه قدرت قرار گرفتیم با موانع روبرو شده و نتوانستیم به درستی وظیفه خود را انجام بدهیم چرا که از ابتدا چارچوب ها مشخص و برایمان تعریف ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۴:۱۵    
علم الهدی گفت: کنسرت ظلم به موسیقی است و اینکه یک خواننده بخواند و چند نوازنده بنوازند و پسران و دختران هیجانی شده و عربده کشی کنند و به دنبال آن فسادهای زیادی ایجاد شود، ابتذال است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۴:۰۵    
در اثر برخورد اتوبوس با عابران پیاده در نزدیکیِ یک ایستگاه مترو در شمال غرب مسکو سه نفر مصدوم شدند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۵    
بحث اصلاح طلبی و اصولگرایی و انقلاب و ضد انقلاب نیست. از احمدی نژاد گرفته تا سایت ها و کانال های فعال و پایدارچی ها و مخالفان و موافقان روحانی توجه کنند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۰    
رئیس سازمان هواشناسی کشور نسبت به شکل گیری کم بارشی انباشته در کشور هشدار داد و گفت: متاسفانه آثارکمبود بارش فصل پاییز به صورت کم بارشی انباشته تا پایان سال ادامه خواهد داشت ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۳:۳۰    
چراغ های برج ایفل برای ادای احترام به قربانیان حمله تروریستی داعش به شیعیان در مرکز فرهنگی اجتماعی تبیان و خبرگزاری صدای افغان (آوا) خاموش شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۵    
مهاجم رئال مادرید توانست در سال 2017 9 عنوان فردی و گروهی به دست آورد و یکی از بهترین سال های دوران ورزشی اش را تجربه کند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۵    
پاسخ علم الهدی به انتقاد دانشجوی طرفدار احمدی نژاد در هنگام سخنرانی. علم المهدی، احمدی نژاد را منحرف خواند و این دانشجو اعتراض کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۰    
رسانه های صهیونیستی فاش کردند تعداد سفر مقام های سعودی به فلسطین اشغالی افزایش یافته و هم اکنون یک هیئت سعودی به اسرائیل سفر کرده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۵    
جین فوندا بازیگر برنده دو جایزه اسکار که اخیرا وارد 80 سالگی شده می گوید: تصور نمی کردم حتی تا سن 30 سالگی زنده بمانم.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۰    
عضو هیات مدیره استقلال به تمجید از سرمربی آلمانی این تیم پرداخت و گفت که شفر به آبی پوشان شکلی نو داده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۳:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تزیین درختها با چراغ در آستانه سال نو در پکن گله داران اسب در منطقه برفی مغولستان عملیات انتقال بیماران از منطقه غوطه شرقی در نزدیکی دمشق ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۵۵    
معاون سیاسی و انتظامی استانداری تهران گفت: با هرگونه تجمع در میادین شهر تهران برخورد قاطع صورت می گیرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۵۵    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: استقرار سیستم های دفاع موشکی آمریکا در ژاپن می تواند بر روابط مسکو-توکیو تاثیر بگذارد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۵۰    
در طول هفته گذشته دلار آمریکا در مسیر افزایشی گام برداشت و سکه تمام نیز همین شرایط را داشت و مجددا سمت و سوی صعودی پیدا کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۴۰    
پارلمان عربی روز پنجشنبه نشستی برگزار کرد که این نشست بسیار پرتنش بود و برخی نمایندگان پارلمان ایران را به دخالت درا مور عربی متهم کردند اما در مقابل نمایندگان عراق در این پارلمان از ایران دفاع کردند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۴۰    
گروه تروریستی داعش با بر عهده گرفتن مسئولیت حمله تروریستی به مرکز فرهنگی- اجتماعی تبیان و خبرگزاری صدای افغان (آوا) نام عامل انتحاری را عبیده الخراسانی اعلام کرده و مدعی شده در این حمله 220 تن کشته و ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۳۵    
محمد علی نجفی با اشاره به فرصت کم باقی مانده تا پایان سال، ابراز امیدواری کرد که طرح شهرداری تهران در زمینه حذف آرم طرح ترافیک مورد تصویب شورای عالی ترافیک و شورای شهر قرار گرفته و از اول فروردین ماه ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۳۵    
کارگردان مستند هویدا از تلاش برای ساخت یک مستند سینمایی درباره اسدالله علم خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۲۰    
کتایون ریاحی با انتشار این ویدئو در اینستاگرامش نوشت: بحرانی که از حد بحران گذشته. . (نخستین جلسه شورای سیاستگذاری اولین جشنواره فرهنگی ،سینمایی آب)
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۲۰    
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی که عصر دیروز در یکی از میادین شهر به وقوع پیوست و منجر به مصدومیت دو نفر شد، خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۱۵    
رئیس جمهور پیشین لبنان با اشاره به تلاش هایی که برای خلع سلاح جنبش مقاومت لبنان صورت گرفته است و همچنان صورت می گیرد، خاطرنشان کرد سلاح مقاومت باید باقی بماند، زیرا تکمیل کننده سلاح ارتش است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۱۰    
احترام برومند می گوید که گرچه برخی فکر می کنند او پس از درگذشت داود رشیدی فرصت بازیگری پیدا کرده اما در واقع او در زمان حیات همسرش سه فیلم بازی کرده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۸ - ۱۲:۰۵    
کره جنوبی 17 خارجی را به دلیل مقابله با تروریسم دیپورت کرد. این تصمیم در آستانه برگزاری المپیک زمستانی 2018 گرفته شد.
  • ۱