شنبه ۲۸ مهرساعت ۰۳:۴۷Oct 2018 20

خبرهای انتخاب 9 دی 1396 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 31 فروردین 1396 انتخاب 31 اردیبهشت 1396 انتخاب 31 خرداد 1396 انتخاب 31 تیر 1396 انتخاب 31 مرداد 1396 انتخاب 31 شهریور 1396 انتخاب 30 مهر 1396 انتخاب 30 آبان 1396 انتخاب 30 آذر 1396 انتخاب 30 بهمن 1396 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 1 دی 1396 انتخاب 2 دی 1396 انتخاب 3 دی 1396 انتخاب 4 دی 1396 انتخاب 5 دی 1396 انتخاب 6 دی 1396 انتخاب 7 دی 1396 انتخاب 8 دی 1396 انتخاب 9 دی 1396 انتخاب 10 دی 1396 انتخاب 11 دی 1396 انتخاب 12 دی 1396 انتخاب 13 دی 1396 انتخاب 14 دی 1396 انتخاب 15 دی 1396 انتخاب 16 دی 1396 انتخاب 17 دی 1396 انتخاب 18 دی 1396 انتخاب 19 دی 1396 انتخاب 20 دی 1396 انتخاب 21 دی 1396 انتخاب 22 دی 1396 انتخاب 23 دی 1396 انتخاب 24 دی 1396 انتخاب 25 دی 1396 انتخاب 26 دی 1396 انتخاب 27 دی 1396 انتخاب 28 دی 1396 انتخاب 29 دی 1396 انتخاب 30 دی 1396 
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۳۵    
اجساد ده ها تن از شهدای نظامی و غیرنظامی از دو گور دسته جمعی در رقه بیرون کشیده شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۳:۳۵    
برای آنها که دوست دارند کمی لوکس سفر کنند، انتخاب یک هتل مناسب، خود بخشی از لذت سفر و تفریح محسوب می شود ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۳:۲۰    
یکی از مشکلات بخش معدن این بود که این بخش از اقتصاد دور مانده بود و در تصمیم سازی های کلان و برنامه های اقتصادی کشور هیچگاه به آن به عنوان یک بخش مهم و بنیادی نگاه نشده بود؛ تا اینکه از چند سال اخیر ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۳:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : شماره جدید هفته نامه اقتصادی سیاسی نبض بازار این بار نیز با موضوعی درباره وضعیت بحرانی بانکها منتشر شد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۲:۰۰    
سفیان اللیبی یکی از سرکرده های گروه تروریستی 'جبهه النصره' در حومه استان 'لاذقیه' سوریه به هلاکت رسید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۵۵    
سرلشکر قاسم سلیمانی: یک وقت، هدف، جای دیگری است، ربطی به ما ندارد. انسان می گوید این خطر مربوط به جای دیگری است، به ما چه! یک وقت نه، همه ی تلاش او این است که این را از سر راه بردارد، به ما برسد. .. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۱:۴۰    
جالب است بدانید بسکتبالیست ها یک سوم این لیست را از آن خود کرده اند؛ هیچ زنی هم در فهرست نیست و رونالدو باز هم نفر اول است
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۵    
معاون اجتماعی ناجا از فعالیت بیش از 600 مرکز مشاوره و مددکاری در کلانتری های سراسر کشور خبر داد و درباره سامانه "سجام" گفت ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۱۰:۰۵    
جلیلی گفت: وقتی عده ای به خیابان می آیند و برای جنایتکاری مثل رضاخان ابراز احساسات می کنند، جای تردید باقی نمی ماند که این حرکت نه تنها برای مردم نیست بلکه یک ارتجاع آشکار است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۰:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس سازمان برنامه و بودجه به تشریح برنامه های دولت برای ایجاد اشتغال و همچنین حفظ قدرت خرید مردم بر اساس لایحه بودجه سال آینده(1397) پرداخت و گفت که به ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۰:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : منچستریونایتد برابر ساوتهمپتون در خانه متوقف شد. شیاطین سرخ با این نتیجه جایگاه دوم جدول لیگ برتر انگلستان را هم از دست دادند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۰:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ورود به دادگستری کرج و تخریب آن تکذیب شد. یک مقام مطلع در استانداری البرز در گفت وگو با خبرنگار ایلنا ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۰:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تیراندازی در نزدیکی میدان سرخ مسکو دو مجروح به همراه داشت. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۱۰ - ۰۰:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : انتشار برخی خبرها مبنی بر خروج تلگرام از دسترس به دستور رییس جمهوری تکذیب شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۳:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید منتظر فتنه های جدید باشیم؛فتنه های جدیدتر و پر راز و رمزتر و کسانی فاتح و پیروزند که از رهبری الهی تبعیت کنند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۳:۲۰    
جانشین قرارگاه ثارالله(ع) سپاه پاسداران با اشاره به وضعیت امنیتی شهر تهران در پی ایجاد تجمعاتی در سطح شهر ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۳:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کانال تلگرامی آمدنیوز در پی اعتراض وزیر ارتباطات ایران به موسس تلگرام و تاکید بر تحریک این کانال به نفرت پراکنی و تشویق به خشونت ، از دسترس خارج شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۲:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : با توجه به میزان آلودگی هوا در تهران اورژانس تهران در میادین اصلی پایتخت ازجمله آزادی، انقلاب، ولی عصر، امام حسین(ع) و.. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۲:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیرکل بحران استان مرکزی گفت: بر اساس پیش بینی های هواشناسی مبنی بر افزایش آلاینده ها در روز یکشنبه، بر اساس تصمیم کمیته اضطرار استان مرکزی، مهدهای کودک ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بنا بر مصوبات ستاد مدیریت بحران استان اصفهان فردا مدارس ابتدایی و پیش دبستانی اصفهان و هفت شهرستان استان ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۳۵    
همچنان بر اصلاح طلبی به معنی تلاش برای بهبود تدریجی امور به شیوه قانونی، مدنی، بدور از خشونت و زمانبر برای دستیابی به توسعه، رفاه، آزادی و امنیت کشور پای می فشارم.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : جان نیکسون، تحلیلگر ارشدی که بخشی از پرونده صدام حسین را پیگیری می کرده است، ناگفته هایی از روند بازجویی صدام را روایت کرده است. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۱۵    
تهران شهر بزرگی است. در خیابان انقلاب حد فاصل میدان انقلاب اسلامی تا چهار راه ولیعصر تجمعاتی غیرقانونی از سوی برخی از افراد برگزار شد که با همکاری نیروهای انتظامی درصدد کنترل آن هستیم.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در حالی که اکثر رسانه ها و کارشناسان اقتصادی به بیت کوین چشم دوخته اند یکی دیگر ارزهای مجازی به نام ریپل با 56 افزایش قیمت در روز جمعه از نظر رشد درصدی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۱۵    
ما بخاطر دعوتی که از مردم کردیم نه پیش مردم شرمنده ایم و نه به آنها بدهکار. به نظر من اگر مردم کشور ما این مشارکت انتخاباتی را نداشتند به مراتب مشکلات جامعه ما از کشور پاکستان و مصر بیشتر بود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : چه می شود اگر یک روز صبح از خواب بیدار شوید و یک اتومبیل شما را به محل کار برساند و دقیقاً پس از نشستن پشت میز ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۱:۰۵    
سایپا در این نمایشگاه با خودروهای برلیانس، آریو تاکسی، ون هایس، نیسان دوگانه سوز زامیاد، تیبا دوگانه سوز و وانت سایپا 151 که قابلیت استفاده در ناوگان حمل و نقل شهری را دارا هستند، حضور خواهد یافت.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۰:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : لئوناردو دی کاپریو از فیلم مستند جدیدی درباره مسایل زیست محیطی حمایت کرد و از هوادارانش خواست به آن توجه کنند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۰:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : پس از اتفاقاتی که سال گذشته برای فبلت نوت 7 سامسونگ افتاد و منجر به توقف تولید آن شد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۰:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : با گذشت چند ماه از نتیجه قطعی پرونده پزشکی عباس کیارستمی که پزشک خاطی به پنج درصد دیه متهم شد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۰:۲۵    
شرکت ایساکو، پیش از این نیز پیامک حاوی مبلغ قابل پرداخت خدمات و گارانتی را برای مشتریان خود ارسال می کرد اما در فرآیند جدید ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس جمهوری ترکیه امروز (شنبه) اعلام کرد که کشورش همان کاری را که با داعش در سوریه کرد، با حزب اتحادیه دموکراتیک خواهد کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۰:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس پلیس راهور تهران محدودیت های ترافیکی اتخاذ شده در پی افزایش آلودگی هوای تهران را اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۲۰:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره شهدا و ایثارگران روحانی استان قم که در تاریخ 22 آبان 96 برگزار شده بود ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۹:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : با توجه به افزایش آلاینده های شهر تهران مهدهای کودک و مدارس ابتدای تهران فردا تعطیل شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۹:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیرعامل یک صرافی ارز رمزنگار، با پرداخت بیش از یک میلیون دلار به بیت کوین، آزادی خود را از دست آدم رباها خرید. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۹:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : شفقنا: پیشگویی های نوستراداموس مبین آنست که سال 2018 یکی از بدترین سال ها در تاریخ جهان خواهد بود زیرا در آن بلایای طبیعی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۹:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ترکیه از تکمیل نیمی از دیوار 114 کیلومتری بین مرزهای این کشور با ایران خبر داده است. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۹:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سازمان امنیت فدرال روسیه اعلام کرد که عامل انفجار تروریستی در فروشگاهی در سن پترزبورگ شناسایی و دستگیر شده است. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۹:۱۵    
ایسنا نوشت: از ظهر امروز(شنبه) در نقاط مختلف بخش مرکزی تهران از جمله میدان انقلاب و چهارراه ولی عصر و دانشگاه تهران تجمعاتی برگزار شد و در برخی از آن ها شعارهایی علیه مسوولان سر داده شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۹:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فارس: اخیرا تنشی در روابط بین تونس و امارات به وجود آمده که گفته می شود به دلیل ممانعت شرکت هواپیمایی امارات از سوار شدن زنان تونسی به هواپیما بوده است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۹:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مردی مسلح که مواد منفجره هم در دست دارد، با ورود به دفتر یک شرکت پستی در شرق اوکراین، 11 نفر از جمله 2 کودک را به گروگان گرفت. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۸:۵۵    
گروه خودروسازی سایپا در هشتمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و تجهیزات وابسته کرمان با حضور شرکت های گروه سایپا حضور فعال داشت که پس از بررسی مسئولین برگزاری نمایشگاه ونظر بازدیدکنندگان ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۸:۵۵    
در پی حوادث چند روز گذشته در بغداد، رسانه ها و کاربران فضای مجازی، فتوای آیت الله سیستانی مرجعیت عالی عراق مبنی بر عدم جواز تیراندازی های هوایی در مناسبت ها را بازنشر کردند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۸:۴۵    
کره جنوبی به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد در ماه ژوئن سال 2018 میلادی، نسل جدید اینترنت 5G را در کشورش راه اندازی کند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۸:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مسئول واحد محیط زیست پژوهشکده قلب و عروق اصفهان گفت: بدترین نوع آلودگی هوا، افزایش آلودگی هوا با ذرات کمتر از 2 ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۸:۳۵    
مسعود ردایی تهیه کننده جدیدترین ساخته ی رسول صدرعاملی از عدم حضور فیلم سال دوم دانشکده من در جشنواره ی فجر پیش رو خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۸:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : داریوش فرهنگ گفت: مدیران تلویزیون برای ساخت سلطان و شبان 2 همکاری نکردند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۸:۲۵    
در معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو سعی کرده ایم با ارائه طرح های متنوع فروش در جهت تامین خواسته ها و سلایق اقشار مختلف، شرایطی را ایجاد کنیم تا هموطنان عزیز با هر میزان توان مالی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۸:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نظرسنجی رویترز از تحلیلگران نشان داد تلاش های اوپک و روسیه برای محدود کردن تولید به همراه پیش بینی ها برای رشد قوی تقاضای جهانی قیمت های نفت را در سال ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۸:۱۵    
هزینه خرید این تعداد کانکس به ارزش 450 میلیون ریال توسط همکاران اداره امور شعب استان همدان بانک ملی ایران تامین شده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۸:۱۵    
براساس مقررات، ساختار شهرداری تهران باید در زمان بروز بحران براساس کد 2 تشکیلاتی فعالیت کند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۸:۰۵    
صدراعظم اتریش در توئیتی نوشت، ما دوست و متحد اسرائیل هستیم.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۸:۰۰    
این نشست با حضور مدیران مراکز مطالعات شهرداری ها و دهیاری ها و 150 نفر از مسئولان شرکت های داخلی و خارجی یکشنبه 10 دی در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۵۵    
معاون امور بین الملل تقریب مذاهب اسلامی گفت: فتنه گران دست این ملت که می توانست چنان مشتی بر محیط بین المللی بکوبد را خالی کردند و با وجود برخوردهای صبورانه رهبری این فتنه را تا چند ماه ادامه دادند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : 2فروند دیگر از هواپیماهای جدید خریداری شده توسط هما از نوع ATR72-600 که امروز وارد کشور شدند، تحت پوشش بیمه کامل بدنه ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۴۵    
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از خاموش شدن دوربین زوج و فرد روی پل همت خبرداد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۲۵    
مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو از عدم پذیرش مسافر در دو ایستگاه مترو خط 4 خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۲۰    
مرکز اطلاع رسانی، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان برنامه و بودجه کشور خبر برخی رسانه ها در خصوص تعیین سقف درامد هفتصد هزار تومان برای دریافت یارانه نقدی را تکذیب کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۷:۰۵    
عضو کمیسیون تلفیق بودجه 97 با بیان اینکه دولت به دنبال تعدیل برخی هزینه ها در لایحه بودجه 97 می باشد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۰    
معاون امنیتی انتظامی استاندار تهران خبر منع رفت و آمد در تهران را تکذیب کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : هنوز به آقای روحانی در مسیری که پیش می رود، نمره قبولی می دهم علی رغم همه انتقاداتی که به خصوص خود من به شکل شخصی به وضعیت وزارت کشور و انتصابات انجام ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۵۰    
شهردار منطقه 11 از احداث 2 سوله مدیریت بحران در این منطقه خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۴۰    
جلسه هم اندیشی به میزبانی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی با موضوع شناورهای غیرمجاز و صیادان محلی دریاچه خزر در حوزه گمیشان و بندر ترکمن برگزار شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۳۰    
وزارت امور خارجه روسیه ادعاها درباره این که این کشور تحریم های سازمان ملل علیه کره شمالی را نقض کرده رد کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۰    
دادگاه عالی روسیه امروز شنبه درخواست تجدید نظر آلکسی ناوالنی رهبر سرشناس مخالفان دولت این کشور را علیه تصمیم ممنوع کردن کاندیداتوری اش در انتخابات ریاست جمهوری رد کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۲۰    
مجری برنامه حالا خورشید نسبت به افرادی که به او ناسزا می گویند، واکنش نشان داد. رضا رشیدپور مجری برنامه تلویزیونی حالا خورشید هنگام خواندن نظرات مردم به افرادی که به او ناسزا می گویند، پاسخ داد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۵    
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اظهارات سخیف، بی جا و مداخله جویانه مقامات آمریکایی گفت: مردم رشید ایران وقعی به شعارهای فرصت طلبانه و ریاکارانه مقامات آمریکا نمی گذارند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۵    
ضرغامی گفت: انتقاد از یک شخصیت، نهاد و رفتار نادرست یک ارگان اگر جایی گفته شود به هیچ وجه مقابله با نظام نیست، نظام خیلی بالاتر از این حرفاست و نظام مساوی افراد و اشخاص نیست ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۰    
ویدئویی از وضعیت آشفته کلیسلی قدیمی در شهر یاروپولتس روسیه مشاهده می کنید. کلیسایی که قدمت آن به دویست سال پیش بر می گردد و حالا با رها شدنش در حال تخریب است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۶:۰۰    
فارس نوشت: در این تجمع به هیچ وجه شعاری در اعتراض به گرانی سر داده نشد و شعارها بیشتر با مضامین سیاسی و ساختارشکنانه از جمله نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران ، مرگ بر روسیه ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۵    
جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا ساعت 17 امروز در استانداری تهران تشکیل می شود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۵    
دادستان کل کشور گفت: به موضوع سهیم بودن برخی مسئولان و فرزندانشان در قاچاق کالا وروده کرده و مشغول بررسی هستیم.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۰    
رییس کل بانک مرکزی به مردم برای خرید و فروش بیت کوین هشدار داد و از اقدام بانک مرکزی در این زمینه خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۵۰    
موشک بینا، یک موشک هدایت لیزری است که امکان کاربرد از زمین به هوا و هوا به زمین را دارد و توسط متخصصان وزارت دفاع ساخته شده است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۴۵    
پاناسونیک با همکاری شرکت های چینی به منظور تامین سلامت شهروندان و افزایش کیفیت هوای اماکن مختلف، به ارتقاء و توسعه دستگاه های تصفیه هوای خانگی اقدام کرده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : محمدعلی نجفی در حکمی سیدرضا صالحی امیری را با حفظ سمت به عنوان رئیس هیأت مدیره سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران منصوب کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۳۵    
رکورد جهانی جدیدی در استان یون نان چین به ثبت رسید. پابلو سیگنوره، شهروند 18 ساله فرانسه توانست مسیر 422.82 متری بر فراز دره شیمنگوان را روی بند و با چشمان بسته در مدت 26 دقیقه بپیماید ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۳۵    
وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که این کشور برنامه ای برای متوقف کردن عملیات های نظامی در شبه جزیره کره در زمانی برگزاری بازی های المپیک زمستانی 2018 ندارد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۳۰    
صادق محصولی با اشاره به جنجال آفرینی های اخیر احمدی نژاد گفت: حق نداریم به بهانه اینکه نقد می کنیم یا از عدالت دفاع می کنیم، یک قوه نظام را تضعیف کنیم.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۲۵    
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه 9 دی معیار سنجش انقلابی گری از انقلابی نمایی است، گفت: 9 دی، مدل ملی و بومی برای مقاومت در برابر زیاده خواهی دشمن بود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۱۵    
ببینید در مشهد اصلا شکل کار متفاوت بود و معلوم بود اعتراض عادی است. البته من همان را هم تائید نمی کنم و حمایت نمی کنم. در توئیتر هم نوشتم که شما باید موقع رای دادن دقت می کردید ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۵:۰۵    
مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر اعلام کرد: این شرکت مجبور شده برای تامین حقوق بازنشستگان خود از محل پیش فروش خدمات هما 20 میلیارد تومان از سازمان بنادر و دریانوردی استقراض کند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۵    
در گزارش ماهانه معاونت امور اقتصادی وزارت اقتصاد درباره وضعیت بازارهای ایران در آبان ماه آمده است: در آبان ماه قیمت فروش دلار آمریکا در بازار تهران با 2 ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۰    
شهردار تهران گفت: هیچ کدام از گسل های تهران فعال نشده و ما لحظه به لحظه همه را رصد می کنیم، اگر هم در تهران زلزله بیاید، هفت ریشتر نیست و ممکن است؛ شش ریشتر باشد بگذارید مردم زندگی شان را بکنند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۴:۵۰    
احمد توکلی گفت: بی اعتنائی برخی از دستگاه های دولتی به مطالبات معیشتی مردم، کار را به اعتراضات خیابانی کشانده است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۴:۴۵    
سفیر آمریکا در تل آویو نیز با انتقاد از فلسطینی ها به آنها برچسب ضد یهودی زده و تاکید کرد، نام دونالد ترامپ ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۴:۴۰    
به کلیه شرکت کنندگان در بخش داوری این جشنواره به رسم یادبود تندیس جشنواره اهداء خواهد شد. علاوه بر این به کلیه عزیزان شرکت کننده که در ارزیابی اول داوری پذیرفته شده اند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۴:۳۵    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل اعلام کرد که با بررسی شرایط پنج شرکت فاینانس کننده که در قراردادهای هواپیماهای ایران مشخص شده بودند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۴:۲۵    
باشگاه استقلال محکوم به پرداخت مبلغ حق رشد مهدی قائدی به ایران جوان شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۴:۱۵    
دولت نباید گزینشی از مباحث امام راحل به نفع اهداف خود استفاده کند. دولت مدتی به برجام چسبید، هرچه ولایت فقیه فریاد زد شما گوش ندادید ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۴:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نخست وزیر عراق اعلام کرد که دلیل ورود داعش به این کشور فاسدانی هستند که به اموال دولت دست یافته اند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۳:۵۵    
قیمت نفت آمریکا در آخرین روز معاملات سال 2017 برای نخستین بار از اواسط سال 2015 در بالای 60 دلار در هر بشکه بسته شد و سال را با 12 درصد رشد به پایان رساند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۳:۴۵    
فرشته ستایش هنرمند نقاش ایرانی یکی از47 فینالیست رقابت بین المللی LYNX سال 2017 است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۳:۴۰    
میمون بزرگ آفریقایی که جلادا نامیده می شود از خانواده بابون ها است فقط در کوه های دورافتاده اتیوپی زندگی می کند و صداهای ترسناکی از خودش درمی آورد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۳:۳۵    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: باید مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم برطرف شود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۳:۲۵    
وزیر کشور گفت: از مردم تقاضا داریم در تجمعات غیر قانونی شرکت نکنند، اگر قصد تجمع دارند درخواست دهند، بررسی می شود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۰۹ - ۱۳:۰۰    
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به حضور بانوان با چهره مردانه در استادیوم ها واکنش نشان داد.
  • ۱