شنبه ۲۸ مهرساعت ۰۴:۲۳Oct 2018 20

خبرهای انتخاب 21 دی 1396 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 31 فروردین 1396 انتخاب 31 اردیبهشت 1396 انتخاب 31 خرداد 1396 انتخاب 31 تیر 1396 انتخاب 31 مرداد 1396 انتخاب 31 شهریور 1396 انتخاب 30 مهر 1396 انتخاب 30 آبان 1396 انتخاب 30 آذر 1396 انتخاب 30 بهمن 1396 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 1 دی 1396 انتخاب 2 دی 1396 انتخاب 3 دی 1396 انتخاب 4 دی 1396 انتخاب 5 دی 1396 انتخاب 6 دی 1396 انتخاب 7 دی 1396 انتخاب 8 دی 1396 انتخاب 9 دی 1396 انتخاب 10 دی 1396 انتخاب 11 دی 1396 انتخاب 12 دی 1396 انتخاب 13 دی 1396 انتخاب 14 دی 1396 انتخاب 15 دی 1396 انتخاب 16 دی 1396 انتخاب 17 دی 1396 انتخاب 18 دی 1396 انتخاب 19 دی 1396 انتخاب 20 دی 1396 انتخاب 21 دی 1396 انتخاب 22 دی 1396 انتخاب 23 دی 1396 انتخاب 24 دی 1396 انتخاب 25 دی 1396 انتخاب 26 دی 1396 انتخاب 27 دی 1396 انتخاب 28 دی 1396 انتخاب 29 دی 1396 انتخاب 30 دی 1396 
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۳:۳۵    
خودرو کوییک با توجه به مدل انتخابی دارای امکاناتی چون گیربکس اتوماتیک CVT، فرمان برقی، استارت دکمه ای ، سیستم ورود بدون کلید، مولتی مدیا ، دوربین دنده عقب ، سیستم پایش فشار باد تایرها(TPMS) ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۴۵    
با عنایت به شروع بازسازی مناطق زلزله زده، مدیریت شعب این بانک در استان کرمانشاه به عنوان "عضو ستاد هماهنگی بازسازی مناطق زلزله زده استان" از سوی استاندار کرمانشاه منصوب شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۸:۰۵    
دبیرکل سازمان ملل متحد در گزارشی که در نیویورک انتشار یافت متذکر شد که مهاجرت واقعیتی در حال گسترش در جهان است و گفت ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۳:۳۰    
خطاب به چینی ها می گوید: اگر کشتی چین در ایران بود آیا ما به دادتان نمی رسیدیم؟ شما هم به داد ما برسید، ایران کشتی چینی را از چنگ دزدان دریایی نجات داد، الان وقت این است که جبران کنید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۲:۳۵    
عبدالله شاه، پسر 17ساله پاکستانی با استعدادی عجیب، استخوان های دست و گردن خود را 360درجه می چرخاند که این انعطاف بدن او باعث حیرت دوستانش در شهر لاهور است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۲:۳۰    
جشن عروسی دختر و پسری جوان در هند به درگیری وحشتناکی کشیده شد. میهمانان یک جشن عروسی در ایالت اوتار پرادش هند، به شدت با هم درگیر شدند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۲:۲۵    
سیدعباس صالحی در پاسخ به سوال کودکی که از او پرسید آیا تا به حال حسرت خواندن کتابی به دل شما مانده؟، گفت: این حسرت به دلم مانده که جنگ و صلح را به زبان روسی بخوانم.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۲:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : زمین لرزه ای به بزرگای4.5 در مقیاس امواج درونی زمین، حوالی سومار استان کرمانشاه را لرزاند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۱:۵۰    
به نظر می رسد زنبورها این مرد نپالی را به دوستی قبولش کردند! که به شکل عجیبی تمام بدن او را می پوشانند، بدون اینکه آسیبی به او برسد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۱:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ویدئویی که به تازگی منتشر شده است صحنه ای عجیب را در یک منطقه جنگلی در کشور رومانی به تصویر می کشد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۰:۵۰    
امسال 22 فیلم داستانی، 2فیلم مستندو یک انیمیشن دربخش اصلی سودای سیمرغ سی وششمین جشنواره فیلم فجر رقابت خواهند کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۱۰:۳۵    
نایب رئیس سابق کمیسیون شهر سازی شورای شهر تهران اظهار داشت: بر اساس ماده 100 شورای اسلامی شهرها شهرداری می تواند در صورت عدم اجرای نمای ساختمان مطابق بر نظر شورای نما، ساختمان متخلّف را تخریب کند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۸:۳۰    
وزیر خارجه اسبق انگلیس تاکید کرد: اگر آمریکا به رویکرد امپریالیستی خود درباره جهان ادامه دهد جهان در برابرش خواهد ایستاد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۸:۲۵    
خبرگزاری رویترز گزارش داد: دولت عربستان سعودی کنترل مدیریتی گروه بن لادن را به دست گرفته و در حال بررسی انتقال بخشی از دارایی های این گروه بزرگ ساختمان سازی به این کشور است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۸:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : زمین لرزه ای به بزرگای 4.2 در مقیاس امواج درونی زمین، حوالی هجدک(کرمان) را لرزاند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۲ - ۰۱:۲۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مشاور رئیس جمهوری با اشاره به احتمال اتخاذ هرگونه موضعی از سوی رئیس جمهور آمریکا درباره برجام و تمدید لغو تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۳:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : داده های جدید پژوهش ها نشان می دهد اغلب کسانی که در اثر کنجکاوی یا برای آزمایش، حتی یکبار سیگار می کشند، تبدیل به سیگاری های قهار می شوند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۲:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تاکیید بر برجام گفت که این توافق برای امنیت اتحادیه اروپا کلیدی است. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۲:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نفتکش ایرانی که هفته گذشته با یک کشتی چینی برخورد کرده و دچار آتش سوزی شده بود و 32 پرسنل آن مفقود شده بودند بر اثر جریان باد در حال نزدیک شدن به مرزهای ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۲:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس جمهور آمریکا بار دیگر هیلاری کلینتون رقیب انتخاباتی خود را به همکاری با روسیه متهم کرد. به گزارش خبرگزاری ها، ترامپ در توئیتر خود نوشت: ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۱:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : پس از آنکه دولت عربستان سعودی اعلام کرد که قصد دارد از ژوئن سال 2018 میلادی رانندگی زنان را در این کشور آزاد کند، اوبر و کریم ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۱:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ایرنا نوشت: محمدهادی نامور از هنرمندان استان گلستان و پیشکسوت عرصه تئاتر و تلویزیون کشور امروز پنجشنبه به علت بیماری قلبی دارفانی را وداع گفت. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۱:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : خبرگزاری صدا و سیما نوشت: تعدادی مشاوران ارشد ترامپ از او خواستند تحریم های اقتصادی آمریکا علیه ایران را دوباره اعمال نکند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۱:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مجله فرانس فوتبال پیش بینی کرد تیم ملی اسپانیا قهرمان جام جهانی روسیه خواهد شد و همراه مراکش از گروه B به مرحله بعد صعود خواهد کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۱:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : محمدجواد ظریف اظهار کرد: اتحادیه اروپا متعهد شده است که اقدامات خود را برای تضمین بهره مندی هرچه بیشتر مردم ایران از منافع برجام دوچندان کند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۱:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی به کشور بازنگشته است. دیرکرد او در بازگشت به ایران انتقاداتی را در پی داشته است. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۱:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر ورزش و جوانان می گوید هیچ کار غیر قانونی در انتخابات تیراندازی صورت نگرفته است که این فدراسیون بخواهد تعلیق شود. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۰:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تنها لژیونر ایرانی تاریخ کی لیگ جنوبی قرارداد خود را با اف سی سئول فسخ کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۰:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیرکل دفتر ایمنی، کیفیت و حفاظت کشتی های کشتیرانی گفت: گشت زنی کشتی های متعلق به تا شعاع بیش از 70 کیلومتری محل سانحه برای عملیات تجسس و نجات ادامه داشت ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۰:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیرکل ستاد بحران استان کرمانشاه از مصدومیت 5 نفر بر اثر زلزله صبح امروز در گیلانغرب خبرداد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۰:۱۰    
فرهادی با بیان اینکه امروز وضعیت آب شهر تهران به مراتب از آب شهرستان بیرجند بدتر است، عنوان کرد: آب 52 درصد شامل 17 میلیون نفر جمعیت شهر تهران و البرز از سدها تامین می شود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۰:۱۰    
رئیس جمهور اخیرا تعطیلات را در مارالاگو در پالم بیچ جشن گرفت و تقریبا هر روز پیش از حضور در زمین گلف و دست در بینی اش می کند.... از این موارد بسیار است. علم نیز از نادانی او در امان نمانده است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۲۰:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : خبرگزاری رویترز به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که مقامات سعودی به دنبال مصادره برخی از دارایی های شرکت هُلدینگ بن لادن بوده و هم اکنون اداره این شرکت را ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۹:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کاخ کرملین روز پنجشنبه در بیانیه ای به گزارش های برخی رسانه ها درباره اقدام آنکارا برای احضار سفیران دو کشور ایران و روسیه به بهانه تشدید تنش ها در ادلب ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۹:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ایرنا نوشت: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: کارکنان این وزارتخانه با وجود تحریم های شکننده توانسته اند صنعت دفاعی را با اقتدار به پیش برده و موجبات ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۹:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : جمهوریت: سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی موعد مناسبی برای ارزیابی شرایط کشور در نبود این چهره موثر سیاسی به نظر می رسد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۹:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت محصول شبکه تلویزیونی اچ بی او از سوی انجمن کارگردانان امریکا (DGA) موفق به کسب نامزدی در سه رشته شد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۹:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : اعضای تیم امنیت ملی ترامپ امروز برای تصمیم گیری درباره برجام تشکیل جلسه می دهند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۸:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در حالی که قرار است با آغاز جشنواره فیلم فجر برنامه سینمایی هفت به روی آنتن برود، اخبار ضد و نقیضی درباره مجری این برنامه سینمایی در رسانه ها منتشر شد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۸:۴۵    
در این بحث و بقایای خاندان صدام در جنایت علیه امت اسلامی و به ویژه ملت ایران هر آن چه از دستشان بر می آمده انجام داده اند شکی وجود ندارد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۸:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در خبری از دنیای فن آوری شرکت سامسونگ در جریان نمایشگاه CES 2018 قابلیت جدید سنجش و شمارش میزان کالری موجود در غذا را توسط دستیار دیجیتالی بیکسبی گوشی های ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۸:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : شرکت فیلیپس از نرم افزار و اپلیکیشن جدیدی رونمایی کرد که به کاربران این امکان را می دهد تا رنگ و جلوه های نور لامپهای هوشمند خانه را با محتوای در حال پخش ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۸:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر ارشاد گفت: من در نوجوانی در کتابخانه رضوی مدت ها طول کشید که بتوانم کتاب جنگ و صلح را بخوانم ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۸:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر خارجه ایران پس از رایزنی های دوجانبه و شرکت در نشستی با حضور وزرای خارجه سه کشور اروپایی و موگرینی درباره برجام، بروکسل را به مقصد تهران ترک کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۸:۰۵    
بهروز نعمتی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص بازدید نمایندگان از بازداشتگاه اوین اظهار داشت: روز گذشته جلسه ای با اطلاعات استان تهران داشتیم در آن جلسه برخی از دوستان پیشنهاداتی برای بازدید ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۵۵    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه نیروهای مسلح مسئولیت مهمی در قبال دشمنان دارند، گفت: امروز تمامی نیازهای بومی کشور در مجموعه صنایع دفاعی تولید می شود و در اختیار نیروهای مسلح قرار می ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۵۵    
مراسم نخستین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در مدرسه عالی شهید مطهری 96/10/21
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۴۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش سوزی در یک ساختمان قدیمی در خیابان انقلاب خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۳۵    
هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر با برگزاری سه دیدار همزمان آغاز شد که مهمترین نتیجه آن شکست تراکتورسازی برابر نفت تهران بود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۲۵    
رئیس فدراسیون کشتی گفت: به طور کامل مشخص شده است که فشارها به ایران برای تعلیق ورزش سیاسی است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۱۵    
محمود صادقی با اشاره به وضعیت بازداشتی ها گفت: تا آنجا که می دانم خوشبختانه بسیاری آزاد شده اند و ظاهرا رویکرد مقامات به آزادسازی افراد است نه نگه داشتن آنان.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فرماندار گیلانغرب از مصدومیت پنج نفر از مردم شهر گیلانغرب درپی زلزله 5.6 ریشتری امروز خبرداد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۱۰    
معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه گفت: تمام تلاش ما در وزارت امور خارجه این است که تا قبل از آغاز جام جهانی فوتبال در کشور روسیه ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۱۰    
پادشاه اردن با اعلام مواضع بی سابقه در سطح منطقه ای و مساله فلسطین افکار عمومی این کشور را غافلگیر کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۷:۰۰    
من انگیزه ای در سوریان برای حضور روی تشک کشتی نمی بینم. سوریان آدم باهوشی است و شرایط را کاملاً درک می کند. شرایط سنی من هم اجازه نمی دهد که به کشتی بازگردم.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۲۵    
واشنگتن نام خیابانی را که سفارت روسیه در آن واقع است، به نام یکی از سیاستمداران اپوزیسیون روسیه که به ضرب گلوله به قتل رسید، تغییر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۲۰    
در این موشن گرافیک، نکاتی لازم و ضروری که باید هنگام وقوع زلزله توسط افراد رعایت شود را مشاهده می کنید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مجید کیهانی رئیس فدراسیون دو ومیدانی بر این باور است که ارتباط رئیس کمیته ملی المپیک با دولت اتفاق منفی نیست. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک مرد روس نیمه های شب با دزدیدن یک تانک به یک مغازه دستبرد زد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۱۰    
تصاویری از برخورد ناوچه جنگی دماوند با دهانه موج شکن بندر انزلی را مشاهده می کنید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۶:۰۵    
سه نکته کلیدی را باید در این مقطع مدنظر قرار داد. یک حل و فصل مشکلات موسسات مالی و اعتباری است که چالش عمده ای در نظام سیاسی است ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : زندان کریستی در سنت پترزبورگ روسیه قرار دارد. این زندان در دهه 1730 ساخته شده و هر آنچه که از یک زندان قدیمی به سبک روسی بخواهید در آن دیده می شود. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۵۰    
مجید انصاری گفت: هنوز تحزب به معنای گسترده آن در کشور ما شکل نگرفته است و باید احزاب قدرتمند در کشور شکل بگیرند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۳۵    
گفتگوی با خانواده دریانوردان مفقود ایرانی در حادثه تصادف نفتکش با کشتی چینی را مشاهده می کنید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۳۰    
نمایشگاه CES از 9 تا 12 ژانویه در لاس وگاس آمریکا برگزار شده است. در این نمایشگاه تازه ترین دستاوردهای عرصه تکنولوژی های مصرفی از سوی برخی از بزرگترین شرکت های دنیا به نمایش درآمده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۳۰    
مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به شرایط پایدار جوی در غالب نقاط کشور در روز آینده، از ورد سامانه بارشی به کشور از روز یکشنبه (24 دی ماه) خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۵:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : با امضای احکام اعضای هیات مدیره ی شرکت مخابرات ایران و انتخاب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۳۵    
چهار مسؤول برجسته سابق آمریکا فاش کردند، بنیامین نتانیاهو در سال 2014 طرحی دیپلماتیک را به دولت باراک اوباما ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۳۵    
نشست مشترک وزیر امور خارجه کشورمان با فدریکا موگرینی رییس سیاست خارجی اتحادیه اروپا و وزیران امور خارجه فرانسه، آلمان و انگلیس با محوریت برجام در مقر اتحادیه اروپا آغاز شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۳۰    
رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جزئیات طرح 7 ساله شهید بهنام محمدی گفت: این طرح تربیتی از سال تحصیلی آینده با پوشش یک میلیون دانش آموز آغاز به کار می کند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۲۵    
سازمان صلح اکنون امروز (پنجشنبه) اعلام کرد، مقامات اسرائیلی در تازه ترین اقدام در مجموعه اقدامات ماه های اخیر ساخت بیش از 1100 واحد مسکونی جدید در اراضی اشغالی کرانه باختری را تصویب کردند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۲۵    
مدیر مرکز لرزه نگاری استان کرمانشاه گفت: به نظر نمی رسد زمین لرزه های رخ داده در منطقه سومار ارتباطی با زلزله های منطقه سرپل ذهاب داشته باشد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۲۰    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه شعله های نفتکش سانچی حداکثر تا پایان وقت روز آینده مهار می شود از اعزام تیم نجات غریق هلندی به محل حادثه خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۴:۰۰    
از صبح امروز و به فاصله یک ساعت مناطقی از استانهای غربی کشور شاهد وقوع چندین زمین لرزه بالای 5 ریشتر بودند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۵۵    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یک مدیر برجسته هم در شورای عالی انقلاب فرهنگی و هم دوران جنگ و سازندگی بود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۵۰    
یک نشریه آمریکایی به نقل از منابع آگاه خبر داد که مشاور امنیت ملی ترامپ در همکاری با چند سناتور دیگر در تلاشند تا از خروج آمریکا از برجام جلوگیری کنند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۴۰    
روابط عمومی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد : عراقچی و اشمید دیداری در بروکسل نداشتند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۳۵    
برخلاف تصویری که غربیها و برخی از دولتهای عربی سعی دارند در مورد شرایط ایران و نگرانی های نظام در مورد فروپاشی و تکرار اوضاع سوریه در ایران نشان دهند، ایرانی ها این روزها ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۲۵    
مجلس خبرگان درپی انتشار فیلمی از جلسه رای گیری مجلس خبرگان رهبری در تاریخ 14 خرداد 1368 در فضای مجازی به توضیح بخش هایی از جلسه انتخاب رهبری اقدام کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۲۵    
وزیر نفت گفت: مرحوم هاشمی انسان صبور پرتوان و شکیبایی بود. هرگز عصبانی نمی شد و در مسائل مختلف با تدبیر عمل می کرد ضمن اینکه نظرات دیگران را می شنید و برای دیگران ارزش قائل بود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نگران شدم که از همایون، خواننده درنیاد این جمله ای است که محمدرضا شجریان درباره پسرش همایون می گوید. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۱۰    
مراسم نخستین سالگرد ارتحال رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۰۵    
10 بازیکن برتر جوان فوتبال دنیا در سال 2017 میلادی را که در لیگ های معتبر بازی می کنند در ویدئوی زیر ببینید.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۳:۰۰    
یک کودک سوری از زیر آوارهای ساختمان تخریب شده در پی حملات هوایی در شهر سبقا در منطقه غوطه شرقی در نزدیکی دمشق زنده بیرون کشیده شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۴۵    
این هفته قیمت بیشتر سهم ها در بازار سرمایه ایران نوسان زیادی را تجربه نکردند؛ در عین حال هفته آینده بورس تهران می تواند با مشخص شدن ریسک های سیاسی همچون موضوعات مربوط به برجام سمت و سوی جدیدی به خود ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۴۰    
پرونده قتل خانواده 7 نفره در سلماس پس از رسیدگی های جامع و کامل قوه قضاییه و محکوم شدن قاتل به 5 بار قصاص در ملاء عام و 148 ضربه شلاق و 14 سال زندان، صبح امروز با اجرای حکم اعدام وی بسته شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۳۰    
پیشکسوت داوری فوتبال ایران به علت سکته قلبی درگذشت.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۲۰    
اتحادیه عرب اول فوریه آینده نشستی را در سطح وزیران خارجه کشورهای عضو دبیرخانه این اتحادیه برگزار می کند تا تبعات تصمیم دونالد ترامپ درباره قدس را مورد بررسی قرار دهد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۲۰    
مسؤولان تونسی در راستای اقدامات پیشدستانه به دلیل افزایش موج اعتراضات، تعدادی از نیروهای ارتش را در نزدیکی مقرهای حیاتی و تأسیسات مهم در پایتخت مستقر کردند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۱۵    
همزمان با اینکه اکوادور برای بنیانگذار وب سایت افشاگر ویکی لیکس کارت شناسایی صادر کرده، وزارت امور خارجه انگلیس نیز ظاهرا درخواست اکوادور برای اعطای عفو دیپلماتیک به این افشاگر را رد کرده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۰۰    
رئیس جمهوری آمریکا در جریان کنفرانس خبری مشترک با نخست وزیر نروژ در کاخ سفید فرصت را غنیمت شمرد تا ضمن انتقاد از دموکرات ها ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۲:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر امور خارجه کشورمان با همتای فرانسوی خود در بروکسل دیدار و رایزنی کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : زمین لرزه 5.4 ریشتری دقایقی پیش بار دیگر حوالی سومار در استان کرمانشاه را لرزاند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : هنرنمایی یک اکروبات باز در ریودوژانیروی برزیل یک بازدیدکننده از روبات ها در نمایشگاه انجمن فناوری در لاس وگاس ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۲۵    
رئیس پلیس امنیت عمومی هرمزگان از شناسایی و دستگیری 21 خواننده زیرزمینی و پلمب 6 استودیوی غیرمجاز در بندرعباس خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۱:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید