پنجشنبه ۲۸ دیساعت ۲۳:۵۵Jan 2018 18

خبرهای انتخاب 23 دی 1396 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 31 فروردین 1396 انتخاب 31 اردیبهشت 1396 انتخاب 31 خرداد 1396 انتخاب 31 تیر 1396 انتخاب 31 مرداد 1396 انتخاب 31 شهریور 1396 انتخاب 30 مهر 1396 انتخاب 30 آبان 1396 انتخاب 30 آذر 1396 انتخاب 1 دی 1396 انتخاب 2 دی 1396 انتخاب 3 دی 1396 انتخاب 4 دی 1396 انتخاب 5 دی 1396 انتخاب 6 دی 1396 انتخاب 7 دی 1396 انتخاب 8 دی 1396 انتخاب 9 دی 1396 انتخاب 10 دی 1396 انتخاب 11 دی 1396 انتخاب 12 دی 1396 انتخاب 13 دی 1396 انتخاب 14 دی 1396 انتخاب 15 دی 1396 انتخاب 16 دی 1396 انتخاب 17 دی 1396 انتخاب 18 دی 1396 انتخاب 19 دی 1396 انتخاب 20 دی 1396 انتخاب 21 دی 1396 انتخاب 22 دی 1396 انتخاب 23 دی 1396 انتخاب 24 دی 1396 انتخاب 25 دی 1396 انتخاب 26 دی 1396 انتخاب 27 دی 1396 انتخاب 28 دی 1396 
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۶:۴۰    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در بخشنامه ای 8 دستورالعمل فرهنگی را به واحدهای دانشگاهی ابلاغ و اجرای آن برای دانشگاه را ضرورتی مهم تلقی و بر رعایت همه جانبه آن تاکید کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۱۰:۰۵    
وزارت دفاع روسیه از انهدام یک انبار و محل ساخت هواپیماهای بدون سرنشین مسلح در ادلب سوریه خبر داد.جنگنده های روسیه پس یک حمله برق آسا ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۵۵    
شیخ زکزاکی بالاخره پس از دو سال بازداشت، توانست مقابل دوربین قرار گرفته و صحبت کند. شیخ زکزاکی پس از دو سال بازداشت، مقابل دوربین ها قرار گرفت و گفت: نیروهای امنیتی بالاخره اجازه دادند پزشک خودم ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۰    
یگان جدیدی از سامانه موشکی دفاع هوایی اس-400 روسیه در شبه جزیره کریمه فعال شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۳۵    
بازیگر سریال خانه به دوش به شایعه ازدواج دخترش با اسطوره فوتبال کشور واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۹:۰۵    
کودکی که در ساحل مشغول بازی بود ناگهان هوس آب تنی به سرش زد بنابراین به داخل دریا رفت غافل از اینکه چه خطری در کمین اوست.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۰:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یکی از دیپلمات های ارشد دولت آمریکا که مسئول رسیدگی به امور پناهجویان است، اعلام کرد به زودی از سمت خود استعفا می کند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۰:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیر اندیشکده مطالعات اجتماعی و محیط زیست گفت: با اجرای طرح های غلط محیط زیستی خوزستان به زودی خالی از سکنه می شود. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۰:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معاون حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه و رئیس ستاد برجام گفت ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۴ - ۰۰:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : اداره آمار جمهوری چک امروز (شنبه) اعلام کرد، رئیس جمهوری فعلی این کشور در انتخابات ریاست جمهوری با کسب حدود 38 درصد آرا در دور اول پیشتاز است. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۳:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران استانداری خوزستان، مدارس شهرستان های اهواز و کارون فردا تعطیل است. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۳:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : هیلاری کلینتون و مادلین آلبرایت، وزرای خارجه اسبق آمریکا با انتشار پیام هایی جداگانه در واکنش به سخنان نژادپرستانه ترامپ ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۳:۳۰    
این مدرس حوزه علمیه گفت: در حال حاضر نیاز داریم که یک تیم منسجم اقتصادی فکری به حال اقتصاد بیمار کشور کند و با ایجاد اتاق فکر، تصمیمی بسیار بزرگ برای خروج کشور از این وضعیت بد اقتصادی بگیرند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۳:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ایسنا نوشت:بازیکن مدنظر استقلال یکشنبه شب وارد تهران می شود. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۳:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : اتلتیکومادرید به سختی توانست ایبار را در لالیگا شکست دهد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۳:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مشاور امنیت ملی مرکل در سفر به فلسطین اشغالی به مقامات اسرائیلی اعلام کرده که اروپا با تغییر یا لغو توافق هسته ای موافقت نمی کند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۳:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در گفت وگو با تسنیم ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۳:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بنا بر اعلام اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با توجه به بهبود کیفیت هوا ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۲:۲۵    
هدف از ارائه این طرح، ضمن احترام به خواسته مشتریان ، دسترسی آنان به خودروهایی است که معمولا میزان درخواست برای آنها بسیار زیاد بوده و موفق به ثبت نام نشده اند و با استفاده از این طرح می توانند محصول ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۵۰    
با توجه به اینکه فعالیت رسمی بانک شهر به یک دهه نیز نرسیده است اما باید عنوان کرد که این بانک توانسته افتخارات بسیاری در سیستم بانکداری کشور به نام خود ثبت کند که همین امر سبب اعتماد عمومی مردم به ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۴۵    
اپلیکشین تلگرام از ساعت 21:30 روز شنبه 23 دی ماه رفع فیلتر شد. هم اکنون این اپلیکیشن از طریق اینترنت ثابت و ای دس اس ال بدون استفاده از فیلتر شکن قابل دسترسی است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس ستاد مدیریت بحران استان اصفهان از تعطیلی فردا یکشنبه تمامی مقاطع تحصیلی، مهدهای کودک و مراکز روزانه بهزیستی این استان خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۲۵    
طی 9 ماه مورد نظر 3276 فقره وام قرض الحسنه ازدواج وتهیه جهیزیه قریب به 343 میلیارد ریال به جوانان این استان پرداخت شده که از جایگاه ویژه بانک صادرات ایران در حمایت از سنت حسنه ازدواج حکایت دارد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس جمهور در مکالمه تلفنی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اخذ گزارش وی از آخرین وضعیت مهار آتش سوزی نفتکش سانچی تاکید کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معاون سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه 12 تکاور ایرانی که به چین اعزام شده اند پس از پایین آمدن دمای کشتی برای تجسس مفقودین وارد سانچی می شوند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یادگار امام (ره) با انتشار عکسی به حادثه نفتکش سانچی واکنش نشان داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۱:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : خبرگزاری یونهاپ از پذیرش درخواست سئول برای ملاقات با نمایندگان کره شمالی جهت مذاکره بر سر اعزام یک گروه هنری به بازی های المپیک زمستانی کره جنوبی از سوی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۵۵    
آیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر خارج شدن خودروهای فرسوده تصریح کرد: با توجه به بحث آلودگی هوا و مشکلاتی که در این زمینه برای مردم وجود دارد، باید اقدام سریعی در خصوص خروج خودروهای فرسوده صورت گیرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۴۰    
بی شک اقدام های حقوقی و قضائی لازم در اسرع وقت برای مقابله با این وب سایت های مشابه و تقلبی به عمل خواهد آمد اما همزمان با این اقدامات از هموطنان عزیز درخواست می شود ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس جمهوری آمریکا تصریح کرد: باید به هر قیمتی که شده است از کشور خود محافظت کنیم و باید سرازیر شدن مهاجران متوقف شود. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : آبی های لندن شب ضعیفی برابر لسترسیتی داشتند. در آغاز هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی ها چلسی در خانه به دیدار ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در یادداشتی نسبت به شکست زردپوشان در شهرآورد اصفهان و حاشیه های این دیدار واکنش نشان داد . ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک منبع آگاه از جریان مذاکرات کنونی میان ائتلاف های انتخاباتی عراق امروز (شنبه) گفت که مطلقا هیچ مذاکره ای درمورد تصمیم نخست وزیر عراق برای پیوستن به ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۳۵    
تسهیلات ویژه مسکن بانک ملی ایران می تواند به صورت اوراق مسکن در فرابورس عرضه شود، از این رو با افزایش حجم اوراق در بازار، طبیعتا نرخ آن کاهش می یابد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مینی سریالی به کارگردانی و بازی جورج کلونی از شبکه آنلاین هولو پخش می شود. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۲۰    
این شرکت در سه بخش استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015، مدیریت رسیدگی به شکایات مشتری ISO10002:2014و مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتریانISO10004 ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بر اساس اطلاعات منتشر شده در روز چهارشنبه، سیاست های جدید نروژ سبب شده است تا این کشور موتور های درونسوز را رها کرده و به مرور به سوی قوای محرکه الکتریکی ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۲۰:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه از کلیه دستگاه های اجرایی در مورد روند اجرای مصوبات کاهش آلودگی هوا گزارش گیری کرده ایم ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۵    
در حالی که در برخی محافل سینمایی، از نرسیدن فیلم به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر صحبت می شود ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۴۶    
سیستم عامل مک اپل از محبوبیت کمتری نسبت به ویندوز برخوردار است، ولی این امر از فروش محصولات مبتنی بر این سیستم عامل جلوگیری نمی کند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۴۶    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در دهمین دوره از مسابقات فوتسال کانون بانک ها و مؤسسات اعتباری خصوصی، تیم بانک پاسارگاد با اقتدار قهرمان شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۴۶    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بانک رفاه طی 9 ماهه نخست سال جاری، بالغ بر 77 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه پرداخت کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۳۵    
با نزدیک شدن به جشنواره فیلم فجر امروز محمدرضا فرجی مدیر سینماهای جشنواره فجر، از به نمایش درآمدن فیلم های جشنواره سی و ششم در 12 سینما و پردیس سینمایی خبر داد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک نظرسنجی جدید در روسیه حکایت از آن دارد که بیش از 80 درصد از رای دهندگان این کشور در انتخابات ریاست جمهوری به پوتین رای می دهند. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۹:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سخنگوی ارتش یمن از امور غافلگیر کننده نظامی زیادی که در راه است و ائتلاف تحت سرکردگی سعودی ها روی آن حساب بازنکرده، پرده برداشت. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : عضو شورای اسلامی شهر به همراه مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در آستانه حادثه پلاسکو ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه وزارت امور خارجه کشورمان ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: آمریکا، مشتری اطلاعات ما در تلگرام است. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر اطلاعات گفت: حضور بموقع و هوشیاری مردم و نهادهای دخیل در امر امنیت موجب شکست دشمنان در ناآرامی های اخیر و جلوگیری از تکرار حوادث گذشته شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک روزنامه آمریکایی در گزارشی نوشت: بعید به نظر می رسد که متحدان اروپایی واشنگتن آن هم در حالی که ترامپ به آنها اولتیماتوم داد و آنها را تهدید کرد به ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۲۵    
نگرانی های وجود دارد که در بین زندانیانی که براساس توافقنامه آشتی با حزب اسلامی آزاد می شوند، افراد وابسته به گروه طالبان و حتی داعش آزاد شوند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۸:۰۵    
مشاور رییس جمهور مخالفان برجام را مورد خطاب قرار داد و گفت: دوستان منتظر نشسته اند یا توافق شکست بخورد و بگویند ما که گفته بودیم؛ یا ادامه پیدا کند و بگویند لابد به نفعشان بوده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۲۵    
رضا رشیدپور در برنامه حالا خورشید با کنایه به واریز سود سهام عدالت گفت: به خارجی ها نگوییم این سود سهام عدالت ماست، بگوییم ما روز شش دلاری مزگان داریم.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۲۰    
کوهکن، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت و گوی مفصل،خواندنی و جذاب یک ساعته خود با خانه ملت از نکات قابل تامل لایحه بودجه 97 پرده برداشت .
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس با تاکید بر اهمیت جلب اعتماد مردم در وصول مالیات، متذکر شد: مردم باید بدانند پولی که به عنوان مالیات پرداخت می کنند ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۷:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۶:۵۷    
مینا هنگام ورود به زمین چمن نوکمپ، پرید تا نخستین ضربه اش به توپ را در این ورزشگاه بزند اما بازیکن کلمبیایی کفش هایش را در آورد و پا برهنه وارد زمین شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۶:۵۰    
سال جدید در حالی آغاز شده است که بادهای مقابله استراتژیک بین ایالات متحده و روسیه از ایران وزیدن گرفته و پیش بینی می شود اوکراین، بالتیک و کره به زودی شاهد تحولات غافلگیر کننده ای علیه روسیه باشد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۶:۵۰    
نیروهای امداد و نجات چین پیکر دو خدمه ایرانی نفتکش سانچی را پیدا کردند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۵    
محدجواد ظریف وزیر امور خارجه در نخستین اجلاس گفت وگوهای فرهنگی آسیایی گفت: متاسفانه فردی قدرت را در آمریکا در دست گرفته که کل ملت ها را با الفاظ رکیک خطاب می کند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۶:۳۰    
نخست وزیر ترکیه گفته است که در سال 1978 مدتی به کار اتوبوس رانی مشغول بوده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۶:۲۵    
درگیری خونبار در کورس سوارکاری گنبد باعث مجروح و زخمی شدن شش نفر شد. اتفاقاتی که هیچ شخص و نهادی مسوولیت آن را بر عهده نگرفته است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۶:۱۵    
روسیه سری جدیدی از موشک های زمین به هوای S-400 را به تأسیسات خود در شبه جزیره کریمه اضافه کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۵۰    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال 97 از مصوبه امروز این کمیسیون در مورد ممنوعیت افزایش حقوق مقامات در سال 97 خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۴۰    
سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد، حضور ائتلاف متجاوز عربی به رهبری عربستان در یمن قدرت رئیس جمهور مستعفی این کشور را تضعیف می کند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ترزا می نخست وزیر انگلیس در حال تماشای پرندگان در تالاب به وسیله دوربین یک مرد و یک کودک در غوطه شرقی سوریه ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۳۰    
پلیس هند از واژگون شدن قایق حامل تعدادی دانش آموز در ایالت "مهاراشترا" خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۲۵    
نماینده آمریکا در سازمان ملل پس از اعلام شروط رییس جمهور کشورش برای ادامه اجرای برجام با طرح ادعاهایی علیه ایران ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۵:۰۰    
اخیرا تصاویری از چهره دانش آموز جیرفتی که از سوی مدیر مدرسه اش مورد ضرب و شتم قرار گرفته، در فضای مجازی منتشر شد که بازتاب های فراوانی به همراه داشت.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۵۰    
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از آزادی 5 تبعه بیگانه در کمتر از 13 ساعت از اسارت آدم ربایان در عملیان هدفمند پلیس ایرانشهر خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۴۰    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توسعه، حفظ، صلح و ثبات در سطح بین المللی و منطقه ای نیز غالبا بر اساس مشارکت جمعی شکل می گیرد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۳۰    
عضو حزب کارگزاران شایعاتی که در خصوص کمرنگ شدن نقش اسحاق جهانگیری در دولت تدبیر و امید مطرح می شود را شایعات فضای مجازی خواند و گفت ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۳۰    
گویا ریش و سبیل دیگر جواب نمی دهد چرا که دو هوادار خانم هنگام ورود به ورزشگاه ثامن (عج) شناسایی و دستگیر شده اند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۲۰    
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: تلاش ها به منظور دستگیری عوامل قتل چهار زن عضو یک خانواده که دیروز در کرمانشاه اتفاق افتاد، ادامه دارد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۲۰    
سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: در میان بازداشت شدگان اخیر تعدادی کمی هم دانشجو بازداشت شده اند و مقرر شده است وزارت علوم، بهداشت و آموزش و پرورش این مساله را پیگیری و متناسب با آن اقدام کنند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۰    
در تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و چین در خصوص اجرای برجام و لزوم انجام تعهدات همه طرف ها و نیز سانحه تاسف بار برای نفت کش ایرانی گفت وگو شد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۰    
در پی افزایش قیمت ها در بودجه مصوب 2018 تونس، تظاهرات همچنان در شهرهای مختلف این کشور ادامه دارد و تعداد زیادی از معترضان دستگیر شدند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۰۵    
وقتی خشایار مستوفی برای گفتن نه غلام در پشت صحنه زیرآسمان شهر سوتی میدهد
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۴:۰۰    
در پی توقیف کشتی ترکیه در مسیر لیبی که حامل مواد منفجره بود، کمیته ملی حقوق بشر این کشور از شورای امنیت خواست مساله ارائه تسلیحات به گروه های تندرو و تروریستی در لیبی از سوی ترکیه را بررسی کند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۵۵    
امارات اتهامات مطرح شده از سوی دوحه علیه این کشور مبنی بر نقض حریم هوایی قطر را تکذیب کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۵    
مدیرکل دفتر توانمند سازی، ارتقاء و بهره وری سرمایه های انسانی معاونت پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به قرار گرفتن سکته های مغزی در میان پنج عامل اول مرگ و میر در دنیا ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۵    
مسئول رسیدگی به وضعیت نفتکش ایرانی با اشاره به اعزام نیروهای ایرانی به محل حریق نفتکش سانچی اظهار کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۴۰    
یک شرکت امنیت سایبری آمریکایی در گزارشی مدعی شد گروه هکری روس که در جریان کمپین انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا به سیستم های حزب دموکرات نفوذ کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۳۰    
هم زمان با تداوم کاهش ارزش دلار در برابر یورو به دلیل انتظار برای کاهش سیاست های محرک بانک مرکزی اروپا، بورس های وال استریت به روند افزایشی خود ادامه دادند.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۰    
دو بنز پوشیده از جواهرات در نمایشگاه اتوموبیل ژاپن رونمایی شدند. قیمت هرکدام از این خودرو ها نزدیک به نهصد هزار دلار ارزش گذاری شده است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۲۰    
حداقل عیدی کارگران 1میلیون و 850هزار تومان و حداکثر عیدی 2میلیون و 780 هزار تومان برای سال97است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۳:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مهاجم استقلال در تمرین تیمش حاضر نشد. به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال که روز گذشته برابر سایپا با حساب یک بر یک متوقف شد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۵۵    
به دنبال پیدا شدن جعبه سیاه نفتکش ایرانی سانحه دیده در آب های چین و لزوم بررسی هر چه سریع تر اطلاعات ثبت شده در آن ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۳۰    
در بازار امروز - شنبه - دلار آمریکا با ثبات نسبی قیمت 4390 تومان و سکه تمام طرح جدید یک میلیون و 485 هزار تومان فروخته می شود.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۱۰    
رضا تقی پور گفت: تصمیمات سال 88 در حوزه وزارت ارتباطات نبود. بیشتر تصمیمات در شورای عالی امنیت ملی گرفته می شد و اینکه ارتباطاتی که برای آسایش مردم است، در اختیار اغتشاش و آشوب و فتنه قرار بگیرد ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۵    
رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مرحوم هاشمی با کدخدا منشی به امور جمهوری نگاه می کرد و از همان پیروزی انقلاب همین مشرب را داشت.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۵    
از دیگر مزایای منحصر به فرد طرح مسکن بانک ملی ایران، عدم محاسبه سن بنا در دریافت تسهیلات بانکی است. نکته قابل توجه دیگر برای استفاده کنندگان از این طرح، عدم الزام به دریافت تسهیلات بانکی است.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس جمهوری ترکیه می گوید، سازمان وابسته به فتح الله گولن، روحانی در تبعید و مخالف دولت ترکیه، آینده ملت این کشور را خراب کرده است. ...
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۲:۰۰    
"جف بزوس"، مالک آمازون به همراه همسرش 33 میلیون دلار به برنامه کمک تحصیلی تحت عنوان "آرزومندان"(Dreamers) به موسسه "TheDream.US" اهدا کرد.
  ۱۳۹۶/۱۰/۲۳ - ۱۱:۵۰    
در روند رشد بی سابقه قیمت دلار در بازار رسمی و غیررسمی اختلاف نرخ به بیش از 800 تومان رسیده است.
  • ۱