سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۱۱:۲۸Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 3 بهمن 1396 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 31 فروردین 1396 انتخاب 31 اردیبهشت 1396 انتخاب 31 خرداد 1396 انتخاب 31 تیر 1396 انتخاب 31 مرداد 1396 انتخاب 31 شهریور 1396 انتخاب 30 مهر 1396 انتخاب 30 آبان 1396 انتخاب 30 آذر 1396 انتخاب 30 دی 1396 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 1 بهمن 1396 انتخاب 2 بهمن 1396 انتخاب 3 بهمن 1396 انتخاب 4 بهمن 1396 انتخاب 5 بهمن 1396 انتخاب 6 بهمن 1396 انتخاب 7 بهمن 1396 انتخاب 8 بهمن 1396 انتخاب 9 بهمن 1396 انتخاب 10 بهمن 1396 انتخاب 11 بهمن 1396 انتخاب 12 بهمن 1396 انتخاب 13 بهمن 1396 انتخاب 14 بهمن 1396 انتخاب 15 بهمن 1396 انتخاب 16 بهمن 1396 انتخاب 17 بهمن 1396 انتخاب 18 بهمن 1396 انتخاب 19 بهمن 1396 انتخاب 20 بهمن 1396 انتخاب 21 بهمن 1396 انتخاب 22 بهمن 1396 انتخاب 23 بهمن 1396 انتخاب 24 بهمن 1396 انتخاب 25 بهمن 1396 انتخاب 26 بهمن 1396 انتخاب 27 بهمن 1396 انتخاب 28 بهمن 1396 انتخاب 29 بهمن 1396 انتخاب 30 بهمن 1396 
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۰:۲۵    
بنابر گزارش یک سازمان خیریه بین المللی حدود 70 میلیون نفر در جهان که گرفتار بحران های انسانی هستند عمدتا از توجه امدادگران، خیران و رسانه ها دور مانده اند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۹:۴۵    
پوستر فیلم سینمایی جشن دلتنگی رونمایی شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۷    
روزنامه جمهوری اسلامی از سخنگوی شورای نگهبان انتقاد کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۸:۳۰    
روزنامه اعتماد در گفت وگویی با مجید رضاییان استاد ارتباطات، نوشت: شب گذشته حسن روحانی رییس جمهوری ایران در گفت وگویی تلویزیونی با اجرای رضا رشیدپور با مردم گفت وگو کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۵:۳۵    
ابداع تازۀ شرکت نینتندو به کاربر این امکان را می دهد تا با صفحات از پیش طراحی شدۀ مقوایی، بازی هیجان انگیز و مورد علاقۀ خود را بسازد ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۳:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : محمد علی ابطحی در یادداشت خود نوشت: هنوز وی پی ان را پاک نکردم. رفتم صفحه بی بی سی ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۲:۲۵    
مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد که تاکنون با اجرای طرح رجیستری گوشی ها تلفن همراه حدود 11 هزار و 509 گوشی دچار وضعیت بلاک شده اند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۱۰:۱۰    
"بله" پیام رسانی است که علاوه بر امکانات پیام رسان های رایج، امکانات مالی از جمله کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت انواع قبض و عوارض خروج از کشور را دارد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۹:۳۵    
ناسا در نقشه خود شکل ورود سال گذشته باد شمال را از عراق به سمت اهواز و خلیج فارس و در نتیجه ورود گرد و خاک به اهواز را نشان می دهد ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۹:۳۰    
اعضای جنبش ضد فاشیست (آنتی فا) با راست گرایان طرفدار دونالد ترامپ در ایالت اورگان آمریکا درگیر شدند. معترضان جنبش آنتی فا می گویند که از زمانیکه دونالد ترامپ به قدرت رسیده است مردم متوجه شده اند که ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۹:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مرتضی باقری، افسر نگهبان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از انفجار یک منزل مسکونی در خیابان دریا دوم این شهر و بر جای ماندن یک کشته در این ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۹:۰۵    
ضیاء الدین دری می گویدطرح ساخت سریال حضرت زینب(س) را سال ها پیش به رسانه ملی ارائه داده ولی این سازمان هنوز اراده ای برای ساخت این سریال از خود نشان نداده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۸:۴۵    
رئیس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا رهبر کره شمالی را بازیگر منطقی می داند اما می گوید نگران آن است که کیم جونگ اون اطلاعات لازم را دریافت نکند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۸:۳۵    
رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا روز سه شنبه مدعی شد که روسیه مسئول حمله شیمیایی روز گذشته در غوطه شرقی در سوریه است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۴ - ۰۰:۰۰    
روسای جمهور ترکیه و فرانسه در گفت وگو باهم آخرین تحولات منطقه به ویژه شمال سوریه را ارزیابی کردند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۳:۵۵    
سرمربی کروات سرخپوشان در غیاب سه مهره تاثیرگذار تیمش در تمرین امروز آخرین شرایط برای جابجایی نفرات را مورد بررسی قرار داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۳:۵۵    
سخنگوی دبیر کل سازمان ملل متحد در واکنش به بازداشت یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آتی مصر، خواستار برگزاری انتخاباتی آزاد و سالم در این کشور شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۳:۵۰    
وزیر خارجه آمریکا روز سه شنبه در پاریس، پایتخت فرانسه با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۳:۳۵    
تیم ملی فوتسال در اولین دیدار تدارکاتی خود مقابل آذربایجان در باکو متوقف شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۳:۳۵    
امروز از وزیر نیرو و معاونانش و نیز برخی نهادهای امنیتی و کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس دعوت شده بود تا جهت رسیدگی به کمبود منابع آبی بحث و بررسی صورت گیرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۳:۳۵    
وزیر خارجه و سناتور ارشد روسیه در دیدار با نمایندگان معارضان سوری در مسکو از دستورکار و اهداف کنگره ملی سوریه در سوچی که قرار است هفته آینده برگزار شود، صحبت کردند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۳:۳۵    
امیر دبیری مهر، حسن بهشتی پور، نصرت الله تاجیک و مهدی مطهرنیا در گفت وگوی به بررسی دوره یک ساله دونالد ترامپ، رئیس جمهوری امریکا پرداخته اند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۳:۳۰    
نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که پیام های رادیویی شناورهای نیروی دریایی ایران را در جریان برگزاری مانور در دریای عمان دریافت کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۳:۱۵    
با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی، فردا (چهارشنبه) شرایط جوی استان بهبود پیدا می کند و بر این اساس تمام مدارس و ادارات خوزستان دایر خواهند بود.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۳:۰۰    
امیرسرتیپ پوردستان گفت: فعالیت ارتش آنچنان گسترده نیست، اما در تلاشیم همان فعالیت محدود اقتصادی را نیز تا سال 97 بکلی تعطیل کنیم.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۲:۵۵    
احمد انارکی محمدی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خواستار واقع بینی در تعیین قیمت دلار در لایحه بودجه سال آینده شده است
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۲:۵۵    
مدافع تراکتورسازی از این تیم جدا شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۲:۵۵    
فرمانده سپاه استان البرز گفت: بهائیان، سلطنت طلب ها و منافقین در این حرکت ها نقش داشتند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۲:۳۵    
جایزه 5 هزار یورویی در انتظار ملی پوش ایرانی تیم المپیاکوس آتن است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۲:۲۵    
افزایش تولید در حالی صورت پذیرفت که سایپا در ماه های اخیر توانسته با افزایش کیفیت محصولات خود گام مثبتی در راه افزایش رضایت مندی مشتریان بردارد و ارتقا ستاره های کیفی محصولات سایپا در جدول شرکت ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۲:۲۰    
در پی اتفاقات رخ داده وکیل سوئیسی باشگاه پرسپولیس که پیگیر باز شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه بود از همکاری با این باشگاه انصراف داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۲:۲۰    
یک نشریه آمریکایی خبر داده است که پنتاگون قصد دارد برای مقابله با حملات بالقوه موشکی ایران، روسیه و برخی دیگر جدیدترین موشک رهگیر خود را آزمایش کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۲:۰۵    
در پی افزایش فشارها از داخل کاخ سفید به رئیس جدید اف بی آی مبنی بر لزوم برکناری معاون وی از سمت خود، کریستوفر وری دولت آمریکا را تهدید به استعفا کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۲:۰۰    
فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا موفق شده در 5 دیدار اخیر تیمش برای هم تیمی های خود پاس گل مهیا کند که از زمان حضور او در بارسا چنین موردی سابقه نداشته است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۲:۰۰    
در همایش بین المللی بانوان که فردا برگزار می شود، از کتاب خانم مریم کاظم زاده (همسر شهید وصالی) نیز رونمایی خواهد شد .
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۱:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فیلترهای داخلی دستگاه تصفیه هوا خانگی: پیش فیلتر: پیش فیلتر دستگاه تصفیه هوا قابل شست و شو بوده و در صورت وجود در دستگاه تصفیه هوا ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۱:۴۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد: به آنگلا مرکل و امانوئل ماکرون خواهم گفت که هفته های آتی آخرین فرصت آنها برای ایجاد تغییرات واقعی و نه صوری در توافق هسته ای خطرناک با ایران خواهد بود!
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۱:۳۰    
رئیس جمهوری ترکیه با همتای فرانسوی خود درباره عملیات شاخه زیتون در خاک سوریه به صورت تلفنی گفتگو کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۱:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس پیشین حزب اتحاد دموکراتیک سوریه در مصاحبه اختصاصی با یورونیوز تاکید کرد که نیروهای کرد سوریه خصومتی با مردم ترکیه ندارند و غیرنظامیان این کشور را ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۱:۱۵    
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به جلسه این کمیسیون گفت: کمیسیون اغتشاشات اخیر را بررسی و مقرر شد دو تن از نمایندگان گزارش مبسوطی از این اعتراضات به کمیسیون ارائه کنند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۱:۱۵    
در جهت ازدیاد برداشت نفت و گاز از میادین بکار گیری فناوریهای روز دنیا و انتقال فناوری به کار فرما، پیمانکاران، مشاوران ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۱:۱۵    
معاون رئیس جمهور آمریکا در گفتگو با خبرگزاری رویترز با اشاره به توافق هسته ای میان ایران و 6 کشور قدرتمند (برجام) گفت که اروپا باید میان آمریکا و ماندن در یک توافق به شدت ناقص یکی را انتخاب کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۱:۰۵    
سیاوش زراعتی مدیرعامل بانک صادرات ایران از مدیرعاملی این بانک استعفا کرد تا پنجمین تغییر در مدیریت بانک ها در دولت دوازدهم رقم بخورد ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۱:۰۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه شنبه گفت در اجلاس داووس به سران کشورهای آلمان و فرانسه درباره ایجاد تغییرات واقعی در توافق هسته ای ایران هشدار خواهد داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۱:۰۰    
در جلسه امروز مقرر شد در تهران به زوجین 160 میلیون تومان و در شهرستان به زوجین 140 میلیون تومان وام با سود 8 درصد در بافت فرسوده و 9.5 درصد در مناطق خارج از بافت فرسوده تعلق گیرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۱:۰۰    
وزیر ورزش و جوانان درباره بدهی های باشگاه های استقلال و پرسپولیس گفت: قسمت اعظم بدهی های این دو باشگاه نسبت به یک سال گذشته پرداخت، تعیین تکلیف و قسط بندی شده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۰:۵۵    
لازم به ذکر است مجمع دوم از ساعت 11 صبح همان روز (15/11/1396) در محل یاد شده، به منظور انتخاب اعضای هیات مدیره و سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی به طور فوق العاده باشد، ادامه خواهد یافت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۰:۴۵    
باشگاه بارسلونا اعلام کرد که خاویر ماسکرانو، مدافع آرژانتینی بلوگرانا از این تیم جدا شده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۰:۴۵    
مظلومی به طعنه ای که چندی پیش برانکو به رقبای پرسپولیس زده بود واکنش نشان داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۰:۴۵    
روزنامه 'هافینگتون پست' روز سه شنبه در گزارشی نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا ادای لهجه نارندرا مودی نخست وزیر هند را درآورده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۰:۳۰    
روحانی هزینه مبارزه بی امان با نزول خواران تسبیح به دست و پینه بر پیشانی را می دهد
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۰:۲۵    
علی لاریجانی در دیدار رییس صداوسیما، معاون سیما و 9 نفر از کارگردانان برجسته سریال های فاخر رسانه ملی اعلام کرد که جایگاه کارهای نمایشی صداوسیما را بسیار مهم می دانیم.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۰:۱۵    
بعد از پشت سر گذاشتن 3 سال تیره و تار، تحلیلگران بازار نفت مجددا در حال صحبت کردن از پیش بینی رقم 100 دلاری برای هر بشکه نفت هستند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۰:۱۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از بررسی کارشناسی حوادث اخیر در کمیسیون متبوعش با حضور وزیر اطلاعات خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۰:۱۰    
رییس فدراسیون فوتبال یک بار دیگر به مجلس احضار شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۲۰:۱۰    
وکیل مهدی طارمی به اظهارات این بازیکن در برنامه 90 واکنش نشان داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۹:۵۰    
رسالت سایپا یدک با توجه به جایگاه خاصی که دارد بسیار مهم است و با همکاری و هم افزایی با سایر شرکت های گروه باید علاوه بر افزایش کیفیت در خدمات ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۹:۴۰    
باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات دو بازیکن پیشین خود، با آنها توافق کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۹:۴۰    
راهبرد عملیاتی نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه در دو روز گذشته به تامین امنیت حومه فرودگاه ابوظهور از محورهای شمال، شرق، غرب و شمال شرق معطوف شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۹:۳۰    
گفت و گوی تلویزیونی اخیر حسن روحانی رییس جمهور با واکنش های متعددی در شبکه های اجتماعی مجازی روبرو شد. در ویدئوی زیر این واکنش ها مرور شده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۹:۲۵    
یک وبگاه خبری مدعی شد که عربستان، امارات، بحرین و مصر مجددا سیزده تقاضای خود از قطر را مطرح کرده اند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۹:۰۰    
نامزدهای نهایی نودمین دوره جوایز آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار با پیشتازی شکل آب و نامزدی در 13 شاخه اعلام شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۸:۵۰    
نزدیک شدن به پایان سال و اوج گرفتن بحران خاموشی، مدیران برقی را امروز دور هم جمع کرد تا در مورد این مساله به بحث و گفت وگو بپردازند و مشکلات و چالش های این صنعت رامورد ارزیابی قرار دهند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۸:۴۵    
بانک ملی ایران طی نه ماه ابتدای سال جاری، 12 هزار و 831 میلیارد ریال تسهیلات سرمایه ثابت بخش های تولیدی صنعت و معدن و کشاورزی شامل طرح ها، پروژه ها و... نیز در 11 هزار و 307 فقره پرداخت کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۸:۴۰    
دبیر شورای عالی امنیت ملی یادآور شد: در چارچوب اجماع کامل مجموعه مسئولین جمهوری اسلامی ایران ما هیچگونه مداکره ای در موضوع موشکی و توان دفاعی خود با هیچ کشوری نخواهیم داشت .
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۸:۳۰    
به دلیل حرکات ناشایست با دوبین های صدا سیما احتمال جریمه و برخورد انضباطی با فیروز کریمی سرمربی گسترش فولاد وجود دارد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۸:۳۰    
قیمت نفت به علت چشم انداز مناسب در مورد رشد اقتصادی و ادامه کاهش تولید اوپک و روسیه و بهای طلا به علت کاهش ارزش دلار افزایش یافت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۸:۲۵    
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودروی اصفهان با حضور 10 برند برتر خودرویی کشور از سوم تا ششم بهمن ماه 96 میزبان شرکت های خودرویی، بازدیدکنندگان و فعالان صنعت خودرو است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۸:۲۵    
افزایش قیمت خودروهای وارداتی در این روزها به حدی غافلگیرانه است که مشتریانی که قبلاً قصد خرید خودرو داشتند، دست نگه داشته و منتظر تعیین تکلیف بازار هستند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۸:۱۵    
دستیار و مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوا گفت: حضور آمریکا و ترکیه در خاک سوریه از نظر ما غیر حقوقی و غیر قانونی است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۸:۱۵    
نماینده مردم تهران از عضویت 10 نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی در هیات تحقیق و تفحص از باشگاه های استقلال و پرسپولیس سخن گفت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۸:۱۵    
استقلال در نقل و انتقالات زمستانی رویه عجیبی را در پیش گرفته است که حتی این موضوع صدای هواداران این تیم را هم در آورده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۷:۵۵    
یگان های مدافع خلق کُرد به همراه سایر گروه های کُرد برای مقابله با حملات ترکیه به شهر عفرین سوریه اعلام بسیج عمومی کردند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۷:۴۰    
سرویس کیپاد بر بستر NFC طراحی شده و در حال حاضر صرفاً برای گوشی های تلفن همراه اندرویدی مجهز به فناوری NFC و با بکارگیری سیم کارت های NFC ایرانسل قابل استفاده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۷:۳۵    
معاون وزیر خارجه کویت امروز به طور جداگانه پذیرای سفرای جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی بود.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۷:۲۵    
در حالیکه کمتر از 20 روز از انتشار کتاب آتش و خشم در درون کاخ سفید می گذرد، 5 ناشر ترجمه این کتاب را در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ثبت کرده و برای آن فیپا گرفته اند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۷:۱۵    
علی لاریجانی با حضور در سازمان صداوسیما درباره حمایت مجلس شورای اسلامی از تولید آثار فاخر سخن گفت و در جزیان نظرات کارگردان سازمان صداوسیما قرار گرفت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۷:۱۵    
عضو کمیته نامگذاری شورای شهر تهران گفت: خیابانی برای نامگذاری به نام دکتر محمد مصدق را انتخاب کرده ایم و به واحد مربوطه برای پیگیری اطلاع داده شده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۷:۱۰    
نماینده پارلمان سوریه تاکید کرد که حمله نظامی ترکیه به شمال سوریه با هدف اشغال دوباره حلب و در سایه حمایت آمریکا صورت می گیرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۷:۰۰    
مهم ترین دلیل مرکز پژوهش های مجلس برای ارائه پیشنهاد حذف بند الف تبصره 18 لایحه بودجه سال آینده شفاف نبودن مصارف و نگرانی از تکرار طرح شکست خورده بنگاه های زودبازده بوده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۷:۰۰    
یک سخنگوی دفتر نخست وزیری انگلیس روز سه شنبه گفت ترزا می در ملاقات با رکس تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا پایبندی کشورش را به برجام مورد تأکید قرار داده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۶:۵۵    
بازدید مایک پنس از دیوار ندبه، فلسطینی هایی را که پیشتر به سبب تصمیم دولت دونالد ترامپ در شناسایی قدس اشغالی به عنوان پایتخت اسرائیل عصبانی کرده بود، خشمگین تر کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۶:۵۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ملت مظلوم فلسطین گرفتار رژیم بدخیمی شدند که آنها را از کشور خودشان بیرون کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۶:۵۰    
معاون رئیس جمهور آمریکا در فلسطین اشغالی به دولت های اروپایی هشدار داد توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 را مطابق خواست آمریکا اصلاح کنند یا اینکه واشنگتن از آن خارج خواهد شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۶:۴۰    
24 ساعت پس از مراسم تحلیف، رئیس جمهور آمریکا میلیون ها انسانی را برای خود خلق کرده بود که اصولاً وجود خارجی نداشتند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۶:۳۵    
لیونل مسی یکی از سخت ترین چالش های خود برای تصاحب کفش طلا را پشت سر می گذارد و احتمال ناکامی او اندک نیست.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۶:۳۵    
سازمان برنامه و بودجه از ایجاد 795 هزار شغل در تابستان سال جاری و کاهش یک درصدی بیکاری در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۶:۲۵    
منابع آگاه اعلام کردند که مرجعیت عالی شیعیان عراق در انتخابات آتی این کشور از هیچ فهرستی حمایت نمی کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۶:۲۰    
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: 40 درصد مردم مناطق زلزله زده در چادر زندگی می کنند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۶:۲۰    
محمد سلطانی فر با احکامی جداگانه سیدمحمدرضا دربندی مدیرکل مطبوعات داخلی و علیرضا شیروی مدیرکل خارجی معاونت امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را منصوب کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۶:۱۵    
بادامی که می شناسیم به نام بادام شیرین شناخته می شود اما گونه ای دیگر به نام بادام تلخ نیز وجود دارد که حاوی اسید هیدروسیانیک، ترکیبی خطرناک از سیانید هیدروژن و آب، است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۶:۱۰    
معاون وزیر خارجه روسیه به گزارش ها درباره تشکیل کارگروه مشترک آمریکایی-اروپایی برای بررسی توافق هسته ای ایران و گروه 1+5 (برجام) و اصلاح معایب آن پاسخ داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۶:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۶:۰۰    
نخست وزیر عراق ضمن انتقاد از سیاست های دوگانه ترکیه در قبال کردها حضور نیروهای ترکیه در عراق را نمادین خواند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۵:۵۰    
حسام الدین آشنا، مشاور فرهنگی رییس جمهور نوشت: رئیس یکی از صندوق ها با اسلحه به بانک مرکزی می رفت و تهدید می کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۵:۴۰    
سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 97 از موافقت رهبری با برداشت مجموعاً 4 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی در بودجه 97 خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۵:۳۵    
یکصد کودک روسی به همراه والدنینشان که در اولین دوره مسابقات نظامی جوانان شرکت کرده بودند با بمب ها و وسایل انتحاری آشنا شدند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۵:۳۰    
تیم ملی هندبال ایران با قبول شکست برابر تیم کره جنوبی شانس صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا و کسب سهمیه جهانی را از دست داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۵:۲۵    
دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه خبر فوت یکی از بازداشت شدگان اعتراضات اخیر کرمانشاه را تکذیب کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۵:۱۰    
کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران از حضورش در تیم ملی برای دو بازی آینده خبر داد و از برخی اتفاق های اخیر گلایه کرد.
  • ۱