سه شنبه ۲۹ اسفندساعت ۰۹:۰۷Mar 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 5 بهمن 1396 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 31 فروردین 1396 انتخاب 31 اردیبهشت 1396 انتخاب 31 خرداد 1396 انتخاب 31 تیر 1396 انتخاب 31 مرداد 1396 انتخاب 31 شهریور 1396 انتخاب 30 مهر 1396 انتخاب 30 آبان 1396 انتخاب 30 آذر 1396 انتخاب 30 دی 1396 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 1 بهمن 1396 انتخاب 2 بهمن 1396 انتخاب 3 بهمن 1396 انتخاب 4 بهمن 1396 انتخاب 5 بهمن 1396 انتخاب 6 بهمن 1396 انتخاب 7 بهمن 1396 انتخاب 8 بهمن 1396 انتخاب 9 بهمن 1396 انتخاب 10 بهمن 1396 انتخاب 11 بهمن 1396 انتخاب 12 بهمن 1396 انتخاب 13 بهمن 1396 انتخاب 14 بهمن 1396 انتخاب 15 بهمن 1396 انتخاب 16 بهمن 1396 انتخاب 17 بهمن 1396 انتخاب 18 بهمن 1396 انتخاب 19 بهمن 1396 انتخاب 20 بهمن 1396 انتخاب 21 بهمن 1396 انتخاب 22 بهمن 1396 انتخاب 23 بهمن 1396 انتخاب 24 بهمن 1396 انتخاب 25 بهمن 1396 انتخاب 26 بهمن 1396 انتخاب 27 بهمن 1396 انتخاب 28 بهمن 1396 انتخاب 29 بهمن 1396 انتخاب 30 بهمن 1396 
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۳:۵۰    
عضو هیات عامل و معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از پایان مصاحبه با پرسنل شناور چینی فله بر کریستال توسط کمیته بررسی سانحه سانچی خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۲:۳۶    
اگر با گرفتگی سینوس، سرماخوردگی، آنفلوآنزا، برونشیت، سینوزیت، آسم، آلرژی یا هر نوع عفونت تنفسی مواجه هستید، بخار درمانی می تواند بسیار مفید واقع شود.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۰:۵۵    
در این مطلب به جدول فشار خون مناسب برای هر سن و سالی اشاره شده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۲۰:۲۵    
آیا برای تان پیش آمده که عضلات تان ناگهان منقبض شوند و درد زیادی را تحمل کنید؟ این انقباضات دردناک، گرفتگی عضلانی یا اسپاسم عضلانی نامیده می شوند و اصلا هم شوخی بردار نیستند
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۹:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : از طعم سالاد هر روز خسته شده اید؟ کمی فیسالیس را به سالاد اضافه کنید تا شیرین تر شود ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۹:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : زوج دوچرخه سوار و ماجراجو 10 هزار کیلومتر در آمریکای جنوبی رکاب زدند، از کوه های آند گذشتند، از رودخانه آمازون عبور کردند ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۷:۴۰    
اگر خودروسازان داخلی بتوانند محصولاتی مناسب تولید کرده و مردم را به سمت خود جلب کنند ارز مورد نیاز تولید از کشور خارج نخواهد شد و می توانیم بر اشتغال جوانان سرمایه گذاری کنیم.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۵:۵۰    
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: حالا که علما و روحانیّت، به یک موقعیّتی در عالم سیاست دست پیدا کرده اند، نباید آن چه را تاریخچه ما و سنّت کهن ما است از دست بدهیم.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۳:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری دختری 15 ساله با پوشش مردانه که به همراه همدستانش اقدام به زورگیری و اخاذی می نمودند، در دهدشت خبر داد. ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۱:۵۰    
ژو ژیلین پیرمرد 62 ساله چینی نزدیک به 20 سال است که ورزش پرورش اندام انجام می دهد و حالا با عضلاتی ورزیده تمرینات سخت خود را دنبال می کند. وی می گوید از چهل سالگی به این ورزش روی آورده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۱:۴۰    
خروج یک قطار از خط آهن در نزدیکی شهر میلان در شمال ایتالیا 5 کشته بر جای گذاشت. این قطار حدود ساعت هفت صبح به وقت محلی در ایستگاه پیولتلو لیمیتو در 40 کیلومتری میلان از مسیر خود خارج شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۱:۴۰    
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نظامی، وحدت بین مردم و مسئولان را رمز موفقیت و پیروزی ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز کشور نیازمند مدیریتی جهادی و درک مشترک برای رفع مشکلات است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۰:۴۵    
پس از مصدومیت شدید تکنسین اورژانس 115 بندرعباس، یک عمل جراحی بر روی چشم او انجام شده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۱۰:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : جسد زن مومیایی که چهار دهه پیش در کلیسایی در بازل سوئیس کشف شد جد بزرگ بوریس جانسون، وزیر امور خارجه انگلیس است. ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۶ - ۰۴:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ویدیوی تعقیب و گریز خودرو یک ایرانی- آمریکایی به نام بیژن قیصر و کشته شدن او به دست پلیس آمریکا که دیروز منتشر شده مورد توجه واشنگتن پست قرار گرفته است ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۲۳:۵۰    
بعد از بازی استقلال و پارس جنوبی جم جلسه ای میان معاون ورزشی و سرمربی آبی ها برگزار شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۲۳:۱۵    
استاندار کرمانشاه گفت: مظلوم ترین قشر آسیب دیده در جریان زلزله کرمانشاه مستاجرین هستند که باید فکری به حال آنان شود.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۲۳:۰۵    
سرمربی تیم ملی از رویاپردازی های تیمش برای موفقیت در جام جهانی روسیه خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۲۳:۰۵    
ژوزه مورینیو 99 بازی برای منچستر یونایتد مربیگری کرده و موفق به ثبت 61 پیروزی برای تیمش شده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۲۳:۰۵    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.1 ریشتر مرز استان های هرمزگان و کرمان حوالی هشتبندی(هرمزگان) را لرزاند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۲۳:۰۰    
بحرین پنجمین جلسه محاکمه شیخ علی سلمان رهبر جمعیت الوفاق را به اتهام توطئه و جاسوسی برای قطر به 19 فوریه (30 بهمن) موکول کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۲۳:۰۰    
گاز مونوکسیدکربن جان یک خانواده سه نفره را در روستای آقامیرلو از توابع شهرستان کوثر گرفت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۲۲:۴۰    
محمد بن رحمان آل ثانی وزیر امور خارجه قطر گفت: ما به این مسئله باور داریم که عربستان قطر را زیر سلطه نفوذ خود می خواهد، ولی چنین مسئله ای هرگز اتفاق نخواهد افتاد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۲۲:۳۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات و ساماندهی پیامکهای تبلیغاتی، ارسال اینگونه پیامکها ممنوع است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۲۲:۳۰    
فاکس نیوز مدعی شد ایران بعد ا در سال 2015 23 بار ازمایش موشک بالستیک انجام داده است
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۲۲:۱۰    
نفرات راه یافته به دیدار فینال سی و هشتمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۲۱:۳۵    
الغرافه در نخستین حضور طارمی شکست سنگینی را متحمل شد و با 4 گل برابر السد تن به شکست داد. طارمی در این دیدار یک نیمه بازی کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۲۱:۳۵    
هیأتی از جنبش انصارالله یمن به ریاست سخنگوی این جنبش، به منظور گفت وگوهای سیاسی عازم عمان می شود.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۲۱:۲۵    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه ترامپ بسیار تحقیر آمیز با سازمان ملل برخورد کرد، گفت: ترامپ و اوباما هر دو در اجرای تعهداتشان در قبال برجام صادق نبودند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۲۱:۲۵    
در پی صدور اولین حکم اعدام عراق علیه یک تبعه آلمانی به اتهام عضویت در گروه تروریستی داعش، سه زن فرانسوی نیز به همین اتهام در صدور حکم و احتمالا طناب دار در عراق به سر می برند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۲۱:۲۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی می گوید حکام عرب خاورمیانه بر مبنای دشمنی با ایران به قدری به اسرائیل نزدیک شده اند که 10 سال پیش برای خود نتانیاهو هم غیرقابل باور بوده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۲۰:۵۵    
یکی از مراجع عظام تقلید بر صرفه جویی مردم نسبت به مصرف آب و برق تاکید کرد و خواستار اهتمام رسانه ها نسبت به تبیین این مهم شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۲۰:۵۵    
دو تیم گسترش فولاد تبریز و نفت تهران در استادیوم بنیان دیزل تبریز به تساوی یک بر یک دست یافتند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۲۰:۵۵    
هنری کیسینجر در نشستی با عنوان چالش های جهانی و راهبرد امنیت ملی ایالات متحده گفت که ایران به بزرگترین چالش کلیدی معاصر خاورمیانه تبدیل شده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۲۰:۳۰    
کاخ سفید متن گفتگوی تلفنی رجب طیب اردوغان و دونالد ترامپ روسای جمهور ترکیه و آمریکا در شب چهارشنبه را تحریف کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۲۰:۳۰    
داریوش شایگان -مترجم و نویسنده به علت سکته مغزی در بیمارستان بستری شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۲۰:۲۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: رئیس جمهور هنگام بازدید از مناطق زلزله زده به دلیل کمبود جا از روی ماشین با مردم صحبت کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۹:۳۵    
ایرج شرف زاده ابراز امیدواری کرد اعضای کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ضمن ارائه برنامه های جدید و به روز در زمینه اطلاع رسانی ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۹:۱۵    
امیر قطر و رئیس جمهور ترکیه، تلفنی درباره عملیات عفرین و آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی گفت وگو کردند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۹:۱۵    
بالو جین ایووس تابلا، ستاره 18 سالگی تیم مونترئال ایمپکت کانادا امروز با قراردادی سه ساله به بارسلونا پیوست.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۹:۰۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه در حاشیه اجلاس داووس در سوئیس دیدار کردند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۸:۵۵    
سرمربی تیم فوتبال استقلال از اقدام یک مدیر برنامه های ایرانی برای دو بازیکن مد نظرش پرده برداشت و تاکید کرد که یک ایجنت دو بازیکن مد نظرش را منصرف کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۸:۴۵    
تأثیرات مخرب و روزافزون جنگی که ائتلافِ تحت رهبری عربستان علیه یمن به راه انداخته، مقامات ریاض را به وام گرفتن از بانک های جهانی سوق داده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۸:۴۵    
استاندار کرمانشاه گفت: حدود 3 هزار نفر در مناطق زلزله زده مستاجر هستند و تسهیلاتی که به مالکین داده می شود به مستأجران نیز تعلق بگیرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۸:۴۰    
حضور حمایتی بانک صادرات ایران در این همایش با برپایی غرفه معرفی خدمات بانکداری اینترنتی و تبلیغ محصولات نوین بانکی مورد توجه مسئولان بانک مرکزی و مدیران عامل بانک ها و رییس پژوهشکده پولی و بانکی قرار ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۸:۴۰    
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: فرماندهی اغتشاشات اخیر، فتنه گران فضای مجازی بودند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۸:۳۵    
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با بیان اینکه باید فشارهای اقتصادی به ایران را افزایش داد، از اروپایی ها خواست تحریم های تازه ای علیه ایران وضع کنند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۸:۳۵    
رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر انگلیس روز پنجشنبه در حاشیه اجلاس داووس دیدار کردند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۸:۲۵    
معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت در گفت وگو با رویترز اعلام کرد: ایران 28 قرارداد جدید توسعه میادین نفت و گاز را با شرکت های خارجی طی 3 تا 4 ماه آینده نهایی خواهد کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۸:۲۰    
دکتر انصاری لاری رئیس ستاد نوروزی در این احکام ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای دبیر و رؤسای کمیته های مختلف بر ضرورت تبیین برنامه های عملیاتی و هماهنگی بین کمیته های ذیربط ستاد و در راستای نیل به ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۸:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : العرب نوشت: ایالات متحده پیامهای مختلفی را برای طرفهای درگیر در بحران سوریه؛ بویژه ایران، روسیه و ترکیه ارسال کرده است ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۸:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : المیادین نوشت: درباره رابطه بین ولی عهد امارات و ولی عهد سعودی صحبتهای زیادی وجود دارد. آیا این رابطه براساس یک مصلحت مشترک است؟ این مصلحت کدام است؟ ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۸:۱۵    
رئیس کلانتری 161 ابوذر به بیان جزئیات قتل خانم 63 ساله در محله فلاح تهران پرداخت و گفت: موضوع ورود دو مرد به بهانه سرقت اموال این زن صحنه سازی بوده و فرد دیگری مرتکب قتل شده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۸:۰۵    
نخست وزیر انگلیس در اجلاس مجمع جهانی اقتصاد در داووس گفت تلگرام نباید اجازه دهد به محفلی برای تجمع تروریست ها تبدیل شود.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۷:۵۰    
تیم فوتبال استقلال در دیدار هفته بیست ویکم لیگ برتر مقابل پارس جنوبی به پیروزی رسید.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۷:۵۰    
وزیر سابق تجارت عراق که به اتهام فساد تحت تعقیب اینترپل بود، امروز تحویل مقامات امنیتی این کشور داده شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۷:۴۵    
نخست وزیر عراق از موافقت اقلیم کردستان با واگذاری نفت به دولت مرکزی خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۷:۴۰    
دیدار تیم های سایپا و پدیده خراسان با پیروزی شاگردان دایی خاتمه پیدا کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۷:۳۰    
وزیر خارجه ترکیه با بیان اینکه در صورت حمله نیروهای سوری به نظامیان آنها در عملیات شاخه زیتون، آنها را هدف قرار می دهند، از آمریکا هم خواست تا نیروهایش را از منبج بیرون ببرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۷:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۶:۴۵    
منابع سوری از درگیری های شدید میان تروریستهای تکفیری داعش با دیگر گروههای مسلح در درعا در جنوب سوریه خبر می دهند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۵    
هواداران تیم استقلال در اواسط نیمه اول با شعارهای خود به وزیر ورزش کنایه زدند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۰    
معاون امور حقوقی و مجلس وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: از آنجا که کاهش نرخ بهره بانکی در شهریورماه سال آینده قطعی شده است پیش بینی می شود که شاهد خروج گسترده منابع مالی مردم از بانک ها باشیم.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۶:۳۰    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نمی خواهم وضع موجود را کتمان کنم و این بدترین نوع حرف زدن است که بگوییم همه چیز خوب است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۶:۲۵    
نماینده دائم روسیه در بروکسل، سخنان اخیر ترامپ در مورد توافق هسته ای با ایران را تهدید و باج خواهی از اتحادیه اروپا نامید و گفت، کشورهای اروپایی همچنان بر لزوم حفظ برجام تاکید دارند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۶:۱۵    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: مرحله دوم واگذاری کانکس در مناطق زلزله زده کرمانشاه آغاز می شود.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۶:۱۰    
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید مجلس بر اختصاص مشوق هایی برای حل مشکلات صادرکنندگان در کشور تاکید کرد و گفت: در حال حاضر با حدود 10 کشور پیمان دوطرفه داریم.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۶:۱۰    
اعضای شورای شهر تهران لایحه ای را مبنای تعیین عوارض محدوده طرح ترافیک قرارداده اند که در شورای ترافیک تغییر اساسی کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۶:۰۵    
نخست وزیر لبنان در همایشی در حاشیه اجلاس داووس گفت که خواستار این است که بهترین رابطه را با ایران داشته باشد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۵:۵۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور و کاهش دما در اکثر نقاط از بارش برف در تهران خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۵:۴۵    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران، وضعیت درآمد پایدار کلانشهرها را نامناسب توصیف کرد و گفت: برای حل معضل اعتبارات، نیازمند ایجاد هم اندیشی بین شهرها هستیم.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۵:۳۵    
کفش های عجیب مدافع بارسلونا باعث تعجب و تمسخر اسطوره های این باشگاه شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۵:۳۵    
نوه امام (ره) با اشاره به پدیده ریزگردها در خوزستان گفت: مشکلات موجود در جامعه از قبیل مشکلات معیشتی، با توییت کردن و یا مصاحبه های تکراری و بی حاصل بعضی از مسؤلان ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۵:۲۵    
ترکیه پس از موافقت رئیس جمهوری سودان با واگذاری اداره جزیره تاریخی "سواکن" واقع در دریای سرخ برای مدتی نامشخص به این کشور دخل و تصرف در این منطقه را آغاز کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۵:۲۵    
رئیس قوه قضاییه خطاب به رؤسای کل دادگستری های سراسر کشور گفت: به همه افراد زیرمجموعه خود هشدار بدهید که هیچگونه فسادی از سوی بنده و دستگاه های نظارتی تحمل نخواهد شد و در آینده طبق برنامه ای خاص ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۵:۱۵    
وزیر ارتباطات با بیان اینکه این وزارتخانه در راستای اجرای مصوبه شورای عالی مجازی به تکالیف خود جامه عمل پوشانده است، از اعطای وام کم بهره به متقاضیان توسعه پهنای باند خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۵:۱۰    
وزیر امور خارجه عربستان ایران را متهم کرد که از تروریسم و فرقه گرایی برای مداخله در امور دیگر کشورها استفاده می کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۵:۱۰    
خانم ها بیشترین مشتریان و فریب خوردگان داروهای چاقی و لاغری هستند!
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۵:۰۵    
امروز (پنجشنبه) دور نهم مذاکرات سوریه در وین برای بررسی مساله قانون اساسی این کشور آغاز می شود، این نشست چند روز قبل از نشست مذاکرات ملی سوریه است که در تفرجگاه سوچی روسیه برگزار می شود.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۵:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : شکستن چندین آجر و بلوک سیمانی با ضربه دست، از عادی ترین کارهایی بود که در این نمایش انجام شد. ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۵:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۴:۵۵    
کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد، دونالد ترامپ از ترکیه خواسته است تا عملیات نظامی اش در سوریه را محدود کند و هشدار داد که نیروهای آمریکایی و ترکیه ای را وارد این درگیری نکند اما یک منبع ترکیه ای می ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۴:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در اثر تصادف یک خودرو فورد اسکیپ با یک وانت، در ایالت ایلینوی در ایالات متحده آمریکا اسکناس های یکی از خودروها در سراسر بزرگراه پخش شد ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۵    
باور من این است احمدی نژادی ها یقین دارند مجوز نمی گیرند که تقاضای مجوز تجمع اعتراضی کرده اند و می خواهند سوار موج اعتراضات خیابانی اخیر شوند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۴:۴۰    
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: پیکان تیم جوانی است که به سختی شکست می خورد و کار آسانی در پیش نداریم.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وضعیت هشدار دهنده امنیت جهانی، یکی از موضوعاتی مورد بحث در مجمع جهانی اقتصاد در داووس است ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۴:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در این مسابقات شترهایی که صاحبان آنان با استفاده از بوتاکس سعی در افزایش زیبایی حیوانات داشتند، از دور رقابت ها حذف شدند. ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۷    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: شرایط کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی امروز در محدوده شرایط سالم و ناسالم برای گروه های حساس است و انتظار می رود تا فردا شاخص کیفیت ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۷    
نخست وزیر عراق و نخست وزیر اقلیم کردستان این کشور در جریان دیدار مشترک بر اهمیت احیای تمامی قدرت های دولت فدرال در اقلیم تاکید کردند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۷    
یک استاد دانشگاه تهران درباره درخواست احمدی نژاد و طرفدارنش برای راهپیمایی و گردهمایی گفت: ماهیت این مجوز برای این است که لبه تیز اعتراضات اخیر را به سمت دولت بگیرند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۷    
پادشاه عمان در دیدار با وزیر امور خارجه انگلیس درباره همکاری دو جانبه و راه های دستیابی به راه حل سیاسی برای بحران یمن به بحث و تبادل نظر پرداخت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۷    
زنان ورزشکار بیشتر از مردان دچار کمبود ریزمغذی های لازم برای بدن می شوند و غالبا این اتفاق منجر به کاهش انرژی ورزشی آن ها می شود.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۷    
یک نویسنده اسرائیلی در کتابی که طی روزهای آتی رونمایی خواهد شد، چگونگی طرح و نقشه رژیم صهیونیستی به منظور منفجر کردن هواپیمای یاسر عرفات و لغو این عملیات در لحظه آخر را فاش کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۷    
یک خودروی بمب گذاری شده صبح امروز در نزدیکی یکی از بقاع استان کرکوک بنام خضر الیاس واقع در شهر داقوق جنوب کرکوک منفجر شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۷    
رئیس جمهوری ترکیه و امیر قطر در گفت وگویی تلفنی به بررسی روابط دوجانبه و پرونده های منطقه ای و بین المللی پرداختند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۷    
وزیر امور خارجه کره جنوبی اعلام کرد، سئول آماده تمام سناریوهای احتمالی در صورت وقوع یک آزمایش تسلیحاتی دیگر از سوی کره شمالی است و همزمان دو کره یکسری مذاکرات و دیدارهای مشترک در رابطه با المپیک ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۷    
رییس فرهنگستان زبان فارسی گفت: امروز مساله اصلی غرب، اصل نظام است و اصلاح طلبان صادق هم نسبت به این مساله احساس خطر کرده اند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۵ - ۱۴:۱۷    
قطر از تصمیم خود برای خرید سامانه ها "اس 400" خبر داد و گفت: مذاکرات با مسکو درخصوص خرید این سامانه ها به مراحل پیشرفته رسیده است.
  • ۱