جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۰۰:۰۰Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 8 بهمن 1396 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 31 فروردین 1396 انتخاب 31 اردیبهشت 1396 انتخاب 31 خرداد 1396 انتخاب 31 تیر 1396 انتخاب 31 مرداد 1396 انتخاب 31 شهریور 1396 انتخاب 30 مهر 1396 انتخاب 30 آبان 1396 انتخاب 30 آذر 1396 انتخاب 30 دی 1396 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 1 بهمن 1396 انتخاب 2 بهمن 1396 انتخاب 3 بهمن 1396 انتخاب 4 بهمن 1396 انتخاب 5 بهمن 1396 انتخاب 6 بهمن 1396 انتخاب 7 بهمن 1396 انتخاب 8 بهمن 1396 انتخاب 9 بهمن 1396 انتخاب 10 بهمن 1396 انتخاب 11 بهمن 1396 انتخاب 12 بهمن 1396 انتخاب 13 بهمن 1396 انتخاب 14 بهمن 1396 انتخاب 15 بهمن 1396 انتخاب 16 بهمن 1396 انتخاب 17 بهمن 1396 انتخاب 18 بهمن 1396 انتخاب 19 بهمن 1396 انتخاب 20 بهمن 1396 انتخاب 21 بهمن 1396 انتخاب 22 بهمن 1396 انتخاب 23 بهمن 1396 انتخاب 24 بهمن 1396 انتخاب 25 بهمن 1396 انتخاب 26 بهمن 1396 انتخاب 27 بهمن 1396 انتخاب 28 بهمن 1396 انتخاب 29 بهمن 1396 انتخاب 30 بهمن 1396 
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۱۱ - ۰۹:۰۵    
اگر بخواهیم در شرایط فعلی جایگاه انقلاب و روحانیت را بشناسیم، باید بدانیم که اکنون دنیا روبه افول از غرب به پسا غرب است ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۱۰ - ۱۳:۱۵    
رضا صالحی امیری امروز یکشنبه در حکمی نصرالله سجادی را به عنوان سرپرست کاروان ایران برای بازی های آسیایی 2018 اندونزی معرفی کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۲۱:۲۵    
همچنین اوراق گواهی سپرده سرمایه گذاری ویژه بانک رفاه با ضریبی از 5 میلیون ریال منتشر و نرخ بازخرید قبل از سررسید این اوراق 14 درصد سالانه، با نام، الکترونیکی و قابل انتقال به غیر است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۷:۵۰    
بارش شدید برف در محورهای مواصلاتی و کوهستانی باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای مردم شده است، در این شرایط امامزادگان و بقاع متبرکه آمادگی ارائه خدمات به مسافران و مردم در راه مانده را دارند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۴:۲۵    
ساده زیستی، تقوی و تواضع از ویژگی هایی است که در نزد اساتید برجسته حوزه علمیه نجف اشرف به عینه مشهود است ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۳:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیر فرودگاه یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرواز رفت و برگشت "تهران- یاسوج" امروز دوشنبه، نهم بهمن ماه لغو شد. ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۲:۴۰    
اردلان عطارپور نویسنده و روزنامه نگار پیشکسوت در پی ایست قلبی درگذشت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۱:۳۵    
هنوز نام یا داستان زنانی که برای حضور در این کمپین انتخاب شده اند اعلام نشده ولی به گفته مدیرعامل بازار فرش سرای ابریشم، در فازهای بعدی این کمپین علاوه بر معرفی این بانوان ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۱:۲۰    
فرو ریختن برف روی سر خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در تهران هنگام پخش گزارش زنده از برف سنگین در پایتخت
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۱۱:۲۰    
پیام رسان بومی بله با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته و علاوه بر قابلیت های معمول پیام رسان ها، قابلیت های منحصر به فرد در حوزه تراکنش های بانکی دارد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۰۹:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد گفت: کلیه پروازهای صبحگاهی این فرودگاه در روز دوشنبه لغو شد. ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۰۸:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه فرید زکریا مدعی شد قدس از زمان داوود نبی پایتخت این رژیم بوده است! ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۹ - ۰۰:۰۵    
پس از جلسه مسئولان عملیات برف روبی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی زمان از سرگیری پروازها در این فرودگاه به ساعت 11صبح فردا دوشنبه نهم بهمن ماه موکول شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۲۳:۴۵    
مرد 40 ساله ای در آستانه اشرفیه که در اثر برق گرفتگی دچار ایست قلبی شده بود توسط فوریت های پزشکی آستانه نجات یافت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۲۳:۴۰    
دختر میرحسین و رهنورد گفت: ماموران اعلام کردند بدون هماهنگی قبلی می توانیم به دیدار پدر و مادر برویم.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۲۳:۳۵    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: با پیگیری های انجام شده در حال حاضر وضعیت شبکه آب و برق پایتخت در حالت پایدار قرار دارد و مشکل عمده ای در هیچ کدام از این دو بخش نیست.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۲۳:۲۵    
یکی از مسافران قطار سیمرغ از مشهد به مقصد تهران اعلام کرد که این قطار بعد از گذشت 23 ساعت دقایقی پیش به تهران رسید.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۲۳:۲۰    
رییس روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از تعطیلی تمامی مدارس چهارمحال و بختیاری در نوبت صبح خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۲۳:۲۰    
طبق داده های جدید مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده آمریکا، نزدیک به 70 درصد مردان و زنان زیر 25 سال از سال 2015 تاکنون برای آزمایش HIV اقدام نکرده اند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۲۳:۱۵    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با تائید آزاد موقت باقر نمازی ، از این امر استقبال کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۲۳:۰۵    
موضوع مشکلات تولید، بازاریابی، توزیع و فروش واحدهای کوچک صنعتی و گلایه از عدم حمایت لازم از این موارد موضوعاتی بود که به طور مشترک از سوی رئیس اتاق اصناف و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۲۲:۳۵    
درحالی که صبح امروز پنج پرواز بندرعباس به تهران لغو شده بود، این روند ادامه داشت تا اینکه شاهد باشیم امروز هیچ پروازی از بندرعباس به مقصد فرودگاه مهرآباد به پرواز درنیاید.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۲۲:۲۵    
رئیس سازمان مدیریت بحران شهر تهران گفت: این سازمان آماده است تا در صورت نیاز در هر ساعتی از شبانه روز جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهر تهران را برگزار کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۲۲:۱۵    
مسافران قطار سیمرغ از مشهد به تهران از شب گذشته تاکنون و پس از گذشت حدود 22 ساعت، هنوز به تهران نرسیدند و در مسیر ماندند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۲۲:۱۰    
سردار محمد پاکپور با اعلام پایان درگیری رزمندگان قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه با یک تیم تروریستی تکفیری گفت: در این درگیری 16 تروریست تکفیری دستگیر و 5 نفر نیز به هلاکت رسیدند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۲۲:۱۰    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان تاکید کرد: سیاست اصولی، پایدار و تغییرناپذیر جمهوری اسلامی ایران همواره کمک به صلح، ثبات و امنیت منطقه ای است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۲۲:۰۵    
جلسه هیئت دولت بعدازظهر امروز به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی رییس جمهوری برگزار شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۲۱:۵۵    
شهردار تهران با حضور در نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری مخالف تحقیق و تفحص از روزنامه همشهری نیست.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۲۱:۵۰    
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد با توجه به شرایط خاص جوی که بر آزادراه تهران- قم حکمفرماست به مردم توصیه می شود که در صورت امکان به جای ورود به این آزادراه از شیوه های دیگر حمل ونقل استفاده کنند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۲۱:۳۵    
رئیس گروه جراحی مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی ایران و از اعضای تیم معالج دکتر داریوش شایگان گفت: بر اثر سکته مغزی سطح هوشیاری ایشان پایین آمده است و در حالت نیمه کما به سر می برند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۲۱:۲۰    
سرپرست پلیس فتا استان گلستان گفت: با تکمیل تحقیقات فنی و اطلاعاتی مدیر کانال تلگرامی با عنوان گرگان مدلینگ دستگیر شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۲۱:۱۰    
معاون اجرایی سازمان مهندسی و عمران شهر تهران از آماده باش ماشین آلات برای برف روبی و بازگشایی معابر خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۲۱:۰۵    
فردا دوشنبه نهم بهمن ماه بانک ها با دو ساعت تاخیر، فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۲۰:۵۵    
برنامه جامع اقدام مشترک (JCPOA) در سال سوم اجرای خود قرار دارد. با این وجود ، هنوز هم فضای نا امنی بر سرعت تجارت و سرمایه گذاری پس از تحریم در ایران سایه انداخته و باعث کاهش نرخ تجارت پر سود در ایران ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۲۰:۵۰    
رئیس جمهوری مستعفی یمن از نیروهای خود خواست تا درگیری ها با نیروهای جدایی طلب در شهر عدن را هرچه سریع تر متوقف کنند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۲۰:۴۵    
حزب نور، بزرگ ترین حزب سلفی مصر حمایت خود را از کاندیداتوری عبدالفتاح سیسی در انتخابات ریاست جمهوری در مارس آتی اعلام کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۲۰:۴۰    
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: در حال حاضر 7 هزار مشترک تهرانی دچار مشکل خاموشی هستند که با همکاری های صورت گرفته نهایتاً این مشکل تا ساعت 22 امشب برطرف می شود.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۲۰:۳۰    
بر خلاف ادعای ارائه شده در خصوص متوقف ماندن سامانه بارشی در مرزهای ایران، محققان کشور اعلام کردند تصاویر منتشر شده فاقد زمان دقیق است ضمن آنکه بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی این سامانه موجب ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۲۰:۲۰    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان، از اسکان 750 مسافر گرفتار در برف و رهاسازی 111 خودرو در پی بارش شدید برف در این استان از شب گذشته تاکنون خبر داد .
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۲۰:۱۵    
ترمینالهای فرودگاه مهرآباد هیچ وقت این سکوت برفی را تجربه نکرده بودند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۹:۵۵    
فرماندار فیروزکوه گفت: محور فیروزکوه در محدوده گدوک مسدود شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۹:۵۰    
دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل گفت: آمریکا در حال انتقال رهبران شکست خورده داعش از عراق و سوریه به شمال افغانستان است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۹:۵۰    
معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی اعلام کرد: با وجود کاهش شدید دما و بارش برف همه نیروگاه های کشور با تمام توان در حال خدمت رسانی هستند، تا مشکلی برای مردم در جهت تأمین برق پیش نیاید.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۹:۵۰    
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به درراه ماندن قطار مشهد به تهران و سرگردانی مسافران گفت: ما از وزیر راه در این باره حتماً سوال خواهیم کرد و وزیر حتماً باید در این باره پاسخگو باشد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۹:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۹:۲۵    
سخنگوی ارتش گفت: با توجه به عمق کم آب در محل سانحه که حدود 4 الی 5 متر است امکان غرق شدن ناوشکن دماوند وجود ندارد و برای جابجایی بلوک های بدنه لازم است قسمت های به هم متصل شده ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۹:۲۰    
باشگاه استقلال، قطر را برای میزبانی از الهلال عربستان انتخاب کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۹:۱۰    
بیست و پنجمین جلسه شورای معاونان دادسرای تهران، روز شنبه هفتم بهمن ماه سال جاری با حضور معاونان و سرپرستان نواحی دادسرای تهران، سرپرستان دوایر نظارت و دادیاران تحقیق ناحیه چهارده دادسرا ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۹:۰۵    
بنابر اعلام استانداری تهران، ادارات دولتی فردا دوشنبه (9 بهمن ماه) با دو ساعت تأخیر آغاز به کار، خواهند کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۹:۰۵    
حدادعادل در واکنش به سخنان نماینده ایلام در مجلس مبنی بر اینکه بودجه بنیاد سعدی صرف حمایت از پایان نامه های دانشجویان در حوزه سعدی پژوهی می شود ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۸:۵۵    
عضو شورای شهر تهران گفت: نامگذاری معبری به نام مصدق قهرمان مبارزه با استعمار و استبداد در دستور کار شورا قرار دارد و شایعه مربوطه درخصوص مخالفت کمیته نامگذاری مربوط به شورای شهر قبلی است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۸:۵۰    
معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور از پلیس راه خواست تا جاده هایی را که امکان یخبندان یا برف و کولاک در آن وجود دارد از قبل مسدود کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۸:۳۵    
تمامی مقاطع تحصیلی در استان قم دوشنبه 9 بهمن ماه 1396 تعطیل اعلام شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۸:۳۰    
از دقایق پیش محور قم تهران بسته شده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۸:۳۰    
جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خواستار شارژ برخی از مخازن شن و نمک در سطح پایتخت با توجه به پیش رو بودن یخبندان شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۸:۲۵    
استاندار تهران گفت: بعید می دانم ادارات استان تهران فردا تعطیل شود. درباره تأخیر آغاز به کار ادارات نیز هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۸:۱۵    
اغلب فرودگاه های کشور پس از برف غافلگیرکننده شب گذشته که هنوز در خیلی از استان ها ادامه دارد به تعطیلی کشیده شدند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۸:۱۰    
سخنگوی وزارت جنگ اسرائیل در مقاله ای مدعی شد که ایران اقداماتی را برای بهبود ظرفیت های موشکی و راکتی حزب الله کلید زده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۸:۱۰    
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به اینکه ارسال گاز در تمام کشور با پایداری هرچه تمام تر صورت می گیرد، گفت: پیش بینی می کنیم مصرف گاز در یکی دو روز آینده به 550 میلیون متر مکعب برسد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۸:۰۵    
معاون عملیات ترافیکی پلیس راهور ناجا محورهای اصلی مسدود شده در پی بارش برف را اعلام کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۸:۰۰    
شهردار تهران تاکید کرد: بعضی افراد گفتند شهرداری غافلگیر شده است، اما به هیچ عنوان اینگونه نبود و شهرداری قبل از بارش این نزولات آسمانی کاملا آمادگی داشت.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۸:۰۰    
معاون آمادگی عملیات و پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از انتقال حدود 800 نفر از افراد لامکان و کارتن خواب به گرمخانه و استقرار تعدادی از آنها در اتوبوس های گرم شهرداری خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۸:۰۰    
شرکت امداد خودرو سایپا در راستای وظایف و مسئولیت های اجتماعی خود، در تمامی محورها و گردنه های برفگیر کشور که توسط پلیس راهور ناجا اعلام شده تدابیر ویژه ای اتخاذ کرده است تا هموطنان با اطمینان بیشتری ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۷:۵۵    
معاون مسافری راه آهن از راه اندازی قطارهای فوق العاده از ساعت 16:30 امروز باتوجه به محدودیت سفرهای جاده ای خبرداد و گفت ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۷:۵۰    
رسول رمضانی با بیان اینکه زمان انتظار خدمات امدادی ایران خودرو در طول سال کمتر از 27دقیقه است، اظهار کرد: با وجود بارش شدید برف و یخ زدگی معابر ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۷:۴۵    
رئیس پلیس راه شرق تهران با اشاره به پاک سازی جاده ها گفت: از دقایق پیش محور هراز بازگشایی شده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۷:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : با وجود نشستن هواپیمای معاون اول رئیس جمهور در مهرآباد، پایین بودن سطح دید افقی خلبان ها باعث شده عملا پروازها در این فرودگاه انجام نشود. ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۷:۴۵    
معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی تاکید کرد: سد سومبار دچار هیچ گونه نقص فنی و یا مشکلی نشده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۷:۴۵    
در پی بارش برف در بسیاری از شهرهای کشورمان، سفرای انگلیس و فرانسه عکسی از سفارتخانه های خود در تهران پوشیده از برف در صفحه توئیترشان منتشر کردند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۷:۴۵    
معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری عدم استفاده از زنجیر چرخ و تجهیزات را مهمترین عامل انسداد راه ها در پی بارش های اخیر اعلام کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۷:۴۰    
مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور از پیش بینی بروز یخبندان و سرمای شدید از امشب در تهران خبر داد و گفت که طبق پیش بینی ها، دمای هوا در تهران به منفی هفت درجه خواهد رسید.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۷:۴۰    
با توجه به کاهش شدید دما در نیمه شمالی کشور امشب و صبح روز دوشنبه یخ زدگی در معابر عمومی و جاده های بین شهری و احتمال ریزش بهمن به سبب انباشت برف در مناطق برفگیر جاده های کوهستانی پیش بینی می شود.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۷:۳۵    
کارمزد های دریافت شده از انواع خدمات ارزی از جمله گشایش اعتبار، حوالجات، خرید و فروش ارز، تعهد اعتبارات مدت دار و اقساط فاینانس، ثبت سفارش، ضمانت نامه، سوییفت و پست و تلگراف ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۷:۱۰    
لازم به ذکر است پرواز های خروجی فرودگاه بین المللی کیش به مقاصد یزد، بندرعباس، دبی، رشت، شیراز و اصفهان امروز برقرار شد و مسافران این شهرها به سلامت به مقاصد خود بازگشتند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۷:۱۰    
ناوشکن دماوند متعلق به نیروی دریایی ارتش در آب های دریای کاسپین انزلی پس از 18 روز از برخوردش با موج شکن، غرق شد
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۶:۴۰    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه بودجه کل کشور سال 97 موافقت نکردند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۶:۳۵    
استونی در تلاش است تا ارزی دیجیتال شبیه بیت کوین که پشتوانه آن، واحد پولی منطقه یورو است را عرضه کند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۶:۲۵    
مدیر روابط عمومی فرودگاه هاشمی نژاد مشهد گفت :پروازهای فرودگاه مشهد به علت برودت هوا لغو و انجام نمی شود.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۶:۱۵    
این روزها هوای بیشتر مناطق کشورمان برفی است و شهرها رنگ سفید به خود گرفته اند. برف احتمالا زیباترین پدیده طبیعی است که رخ می دهد و به جرات می توان گفت که تمام مردم دنیا عاشقش هستند ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۶:۱۵    
در پی برودت هوا و بارش برف، سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص احتمال افزایش مرگ های ناشی از سرمازدگی و مسمومیت با گاز منوکسید کربن هشدار داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۶:۰۵    
رضا قوچان نژاد ، مهاجم تیم هیرنفین پس از مدت ها نیمکت نشینی حالا بازگشت خوبی به ترکیب تیمش داشته است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۶:۰۰    
جانشین رییس پلیس راهور ناجا گفت: در حال حاضر در محورها هیچ مسافری گرفتار نیست.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۵:۴۵    
باشگاه منچسترسیتی قصد دارد با پیشنهادی شگفت انگیز یکی از بزرگترین نقل وانتقالات تاریخ را رقم بزند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۵:۴۵    
معاون لجستیک سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به اعزام هشت تیم پشتیبان به محورهایی که مسدود هستند از آمادگی 10 تیم دیگر برای اعزام در صورت نیاز خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۵:۲۵    
مدارس استان البرز فردا دوشنبه 9 بهمن ماه تعطیل است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۵:۲۰    
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با گلایه از نوع واکنش نوبخت به گزارش تفریغ بودجه 95 گفت: گزارش دیوان محاسبات متقن و همراه با مدارک و اسناد پشتیبان است ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۵:۲۰    
ناوشکن دماوند 18 روز پس از برخورد با موج شکن دریای خزر، لحظاتی پیش غرق شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۵:۲۰    
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه قوه قضائیه در حال برداشتن گام های بزرگی برای مبارزه با فساد است گفت: قضاتی که پا را از عدالت بیرون نهادند و به مردم ظلم کردند، باید به مردم معرفی شوند.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۵:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۵:۰۵    
صبح امروز مراسم گرامیداشت پنجاه سالگی بازار سرمایه ایران با حضور وزیر اقتصاد، رئیس کل بیمه مرکزی، رئیس کل بانک مرکزی و رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در سالن اجلاس سران برگزار شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۴:۵۵    
در پی بارش سنگین برف در اکثر نقاط کشور، شرکت ملی پست از هموطنان بابت تأخیر در توزیع برخی مرسولات عذرخواهی کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۴:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۴:۴۵    
رییس مجلس شورای اسلامی گفت که سه هزار و 500 میلیارد تومان برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه 97 در نظر گرفته شده است.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۴:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : استاندار تهران از تعطیلی مدارس در کلیه مقاطع همچنین دانشگاه ها برای فردا (دوشنبه) در کل استان تهران خبر داد. ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۴:۳۵    
یک عضو شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم توجه به سهمیه و تسهیلات ویژه خبرنگاران در طرح ترافیک جدید تهران تاکید کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۴:۳۰    
رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی تاکید کرد: عبور سامانه بارشی از کشور و بارش برف طی دو روز گذشته ...
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۴:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۴:۲۰    
تولیت آستان قدس رضوی در سفر به لبنان بر مقاومت و وحدت بین ملت ها برای مقابله با توطئه ها تأکید کرد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۴:۱۵    
پلیس راه راهور ناجا اعلام کرد: جاده هراز مجددا مسدود شد.
انتخاب   ۱۳۹۶/۱۱/۰۸ - ۱۴:۱۵    
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ری با اشاره به وضعیت اتوبان تهران- قم گفت: اکنون اتوبان باز شده البته تردد با سرعت کم صورت می گیرد.