سه شنبه ۲۹ آبانساعت ۱۷:۰۰Nov 2018 20

خبرهای انتخاب 13 بهمن 1396 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 31 فروردین 1396 انتخاب 31 اردیبهشت 1396 انتخاب 31 خرداد 1396 انتخاب 31 تیر 1396 انتخاب 31 مرداد 1396 انتخاب 31 شهریور 1396 انتخاب 30 مهر 1396 انتخاب 30 آبان 1396 انتخاب 30 آذر 1396 انتخاب 30 دی 1396 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 1 بهمن 1396 انتخاب 2 بهمن 1396 انتخاب 3 بهمن 1396 انتخاب 4 بهمن 1396 انتخاب 5 بهمن 1396 انتخاب 6 بهمن 1396 انتخاب 7 بهمن 1396 انتخاب 8 بهمن 1396 انتخاب 9 بهمن 1396 انتخاب 10 بهمن 1396 انتخاب 11 بهمن 1396 انتخاب 12 بهمن 1396 انتخاب 13 بهمن 1396 انتخاب 14 بهمن 1396 انتخاب 15 بهمن 1396 انتخاب 16 بهمن 1396 انتخاب 17 بهمن 1396 انتخاب 18 بهمن 1396 انتخاب 19 بهمن 1396 انتخاب 20 بهمن 1396 انتخاب 21 بهمن 1396 انتخاب 22 بهمن 1396 انتخاب 23 بهمن 1396 انتخاب 24 بهمن 1396 انتخاب 25 بهمن 1396 انتخاب 26 بهمن 1396 انتخاب 27 بهمن 1396 انتخاب 28 بهمن 1396 انتخاب 29 بهمن 1396 انتخاب 30 بهمن 1396 
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۲۱:۰۵    
همه بیمه گذاران کمتر از 14 روز از وقوع حادثه خسارت خود را از بیمه ایران دریافت کردند. او تعداد واحدهای بیمه شده را 1140 واحد اعلام و عنوان کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۸:۴۰    
یک حقوقدان اعلام کرد در صورت رضایت ندادن خانواده شاکر مجازات حبس خواهد بود.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۸:۰۵    
با گذشت نزدیک به یک سال از ریاست جمهوری ترامپ او هنوز یک سوم از سمت های مهم در دولت فدرال را پر نکرده است ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۶:۳۵    
نخستین نسخه از سه گانۀ پدرخوانده در سال 1972 توسط فرانسیس فورد کاپولا ساخته شد. نینو روتا آهنگساز مشهور ایتالیایی، موسیقی ماندگاری را برای این فیلم نوشته و در ساخت و اجرای آن ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مردی در شانگهای چین با خودروی خود به سمت پیاده روی مقابل یک کافه راند و دست کم 18 نفر را مجروح کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ایران نوشت: دو ماه قبل مرد جوانی با ادعای رابطه پنهانی همسرش و مربی باشگاه بدنسازی خود شکایتی را نزد پلیس مطرح کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ایران نوشت: 26 آذر سال 93 پرونده مرگ مشکوک مرد جوان نوشهری در دستورکار تیم جنایی قرارگرفت. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ایران نوشت: یکی ازروزهای تیر91، گزارش حادثه آتش سوزی درحوالی بزرگراه تهران- کرج به پلیس اعلام شد ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۴ - ۰۹:۲۸    
آیا این خبر بازی و خبر سازی نیست؟ آن بانک که قریب 90 سال است در افزایش اعتماد اجتماعی و سرمایه اجتماعی کوشیده است، قربانی چه چیزی می شود؟! جز بی اخلاقی؟ جز فهم نادرست از یک رویداد؟!
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۳:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : قیمت جهانی مس در مسیر افزایش قرار دارد و افتتاح های جدید در حوزه صنایع مس ایران تولید این محصول را در وضعیت بهتری قرار داده که مجموعه این عوامل روزهای ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۳:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ایران: تلگرام ایکس در واقع نسخه ارتقا یافته از چلگرام (Challegram) است که یک نسخه آزمایشی فقط برای iOS بود و سرانجام این نسخه با ایجاد تغییراتی در خود ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۳:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۲:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مراسم تشییع رضا مقدسی شنبه 14 بهمن ساعت 10 صبح از مقابل منزل وی برگزار خواهد شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۲:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دو نماینده فوتبال عربستان برای رویارویی با نماینده های ایران در لیگ قهرمانان آسیا، کشور میزبان خود را مشخص کردند ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۱:۵۵    
پدر قربانیان آزار جنسی در آمریکا به سمت متهم در جلسه دادگاه حمله ور شد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۱:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا انتشار اسناد و یادداشت های محرمانه مربوط به اف بی آی را تائید کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۱:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۱:۳۰    
منیژه حکمت، کارگردان و فیلم نامه نویس ایرانی از حضور در جشنواره فیلم فجر اظهار پشیمانی کرد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۱:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه به گفته رییس سازمان زندان ها آمار کل زندانیان حوادث دیماه 4972 نفر بوده است ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۱:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : محمدجواد حق شناس، رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از مردم و رسانه ها درخواست کرد تا در مورد انتخاب گذرگاه های پیشنهادی در پایتخت جهت ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۰:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیرعامل جدید موسسه همشهری با بیان اینکه موافق تحقیق و تفحص از این موسسه است ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۰:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سخنگوی دولت با بیان اینکه دولت برای حذف یارانه نقدی نمی تواند جیب 80 میلیون نفر را بگردد، گفت: پرداخت یارانه نقدی در سال آینده تغییری نخواهد کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۰:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۰:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در فینال دوی 800 متر رقابت های دوومیدانی قهرمانی دوومیدانی داخل سالن آسیا یارولی به رتبه دوم رسید. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۰:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تراکتورسازی تبریز با پیروزی مقابل پدیده مشهد، روند موفقیت های تیم های تبریزی را در مشهد تداوم بخشید. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۲۰:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در افتتاحیه پانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد با حضور ابراهیم حاتمی کیا و عوامل فیلم به وقت شام تا دقایقی دیگر برگزار می شود. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۹:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۹:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دبیر ستاد صیانت از آرای مردمی جشنواره فیلم فجر گفت: با توجه به این مهم که امسال اخذ آرا به صورت الکترونیکی است و سبد اخذ آرا مجزا است ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۹:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزارت خزانه داری آمریکا 6 فرد و 7 نهاد را به اتهام ارتباط با بخش مالی حزب الله، تحریم کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۹:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : اولین نشست پرسش و پاسخ جشنواره فیلم فجر با حضور سازندگان فیلم کامیون برگزار شد ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۹:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیر پردیس سینمایی آزادی از به سانس فوق العاده رسیدن مغزهای کوچک زنگ زده و 2 فیلم دیگر در این پردیس سینمایی خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۹:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در معاملات امروز بازار جهانی فلزات گرانبها هر اونس طلا 1335 دلار قیمت گذاری شد که نسبت به روز گذشته 13 دلار کاهش داشته است. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۹:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ملی پوش تیم فوتبال سپاهان معتقد است تیمش در انتهای فصل می تواند در لیگ برتر باقی بماند. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۹:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است: شرایط برای بازیکنان باید به گونه ای ترتیب داده شود که آنها بتوانند در انتهای فصل قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۹:۱۰    
رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه از تبلیغ انتخاباتی ولادیمیر پوتین نامزد انتخابات آینده این کشور توسط سخنگوی کرملین انتقاد کرد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۹:۰۰    
شهردار تهران در پاسخ به سوالی در خصوص انتقاداتی که نسبت به عملکرد شهرداری در مدیریت برف اخیر در تهران مطرح است و انتظارات مردم ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۸:۴۵    
دستیار ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت:تعامل احزاب با هم در یک جامعه باب گفتگو را باز می کند.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۸:۴۰    
سرمربی پرسپولیس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان ابراز خوشحالی کرد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۸:۳۵    
سرمربی سپاهان گفت: با توجه به تمام مشکلاتی که داشتیم بازیکنانم امروز فوتبال خوبی مقابل پرسپولیس انجام دادند.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۸:۳۰    
مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس می گوید: خوشحالم که یک برد دیگر به بردهایمان اضافه شد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۸:۲۰    
مشاور عالی شهردار تهران گفت: در حال حاضر که در یک هفته اخیر دمای تهران زیر صفر است ما روزانه 3000 نفر از افراد بی خانمان و بی سرپناه را در گرمخانه ها و در 106 مرکز پذیرایی می کنیم و جزو محدود ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۸:۰۰    
رییس شورای شهر تهران گفت: در جوامع مردم سالار احزاب نقش مهمی در رسیدن به توسعه پایدار شهری دارند.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۷:۵۵    
تیم فوتبال پرسپولیس با برتری دو گله برابر شاگردان ابراهیم زاده، بیش از پیش به قهرمانی در لیگ هفدهم نزدیک تر شد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۷:۵۵    
سرمربی سپیدرود می گوید امیدوار است در بازی های بعدی امتیازات لازم را بدست بیاورند.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۷:۵۰    
با توجه توافق شش بندی اربیل و بغداد پیش بینی می شود ممنوعیت پروازهای بین المللی به فرودگاههای سلیمانیه و اربیل در کردستان عراق بزودی برداشته شود اما زمان آن هنوز مشخص نیست.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۷:۴۰    
رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مرودشت تاکید کرد که آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) از قدیم در ابتدای جاده تخت جمشید قرار داشته و ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر جدید بودن این بنا ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۷:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: زنان می توانند با ارائه ایده مقاوم در عرصه مبارزه با افراطی گری و خشونت تاثیر گذار باشند. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۷:۳۰    
فرستاده ویژه آمریکا در امور کره شمالی می گوید واشنگتن خواستار مذاکراه با کره شمالی با هدف خلع سلاح هسته ای پیونگ یانگ است.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۷:۱۵    
مسئول بخش آرای مردمی سی وششمین جشنواره فیلم فجر از احتمال اعلام نتایج آرا مردمی در روز دوشنبه خبر داد و گفت: یک جدول محاسباتی دقیق وجود دارد که متغیرهایی چون ظرفیت سالن ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۷:۰۰    
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر در دیدار با رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: نباید هویت و زیبایی های شهر را قربانی درآمدهای اصلی شهر کنیم و باید جلوی رانت استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۶:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۶:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تام شانون که ازاو به عنوان سومین مقام در وزارت امورخارجه آمریکا نام برده می شود و در جریان گفت وگوها میان ایران و پنج به علاوه یک ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۶:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ملی پوشان فوتسال ایران در اولین بازی خود در جام ملت های آسیا به پیروزی پرگل دست یافت. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۶:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دو تیم سپیدرود رشت و استقلال خوزستان به تساوی یک بر یک رضایت دادند. تراکتورسازی نیز با 3 گل پدیده را در مشهد شکست داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۶:۴۰    
رابرت واگنر این بار به عنوان مظنون در مرگ همسرش ناتالی وود بازیگر نامدار سینما مطرح شد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۶:۲۵    
نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل تاکید کرد این کشور مصمم به تغییر مفاد توافق هسته ای ایران است.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۶:۱۵    
سفیر کشورمان در لندن با اتشار یادداشتی با عنوان مطایبه ای برای روز جمعه به روایت شرایط زندگی گربه های دیپلمات در انگلستان پرداخت.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۶:۰۵    
مراسم ختم همراه مهدی قائدی در سانحه رانندگی بامداد دوشنبه، برگزار شد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۵:۵۵    
مسئولان کرد سوریه از آلمان خواستند مانع استفاده ترکیه از تانک های ساخت این کشور در عملیات عفرین شود.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۵:۴۵    
شهیندخت مولاوردی، دستیار حقوق شهروندی رییس جمهور، به توصیه های عجیب کارشناس مذهبی شبکه تابان، شبکه استانی یزد واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۵:۳۰    
محسن پورسیدآقایی، معاون شهردار تهران، در پاسخ به اظهارات مهدی چمران در خصوص طرح ترافیک گفت: از ایشان به عنوان فردی متدین انتظار می رفت تقوا به خرج دهند و لااقل بعد از سالها جور و جفا در حق شهروندان ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۵:۳۰    
دولت انگلیس ادعاهای رسانه های چینی مبنی بر اینکه ترزا می در جریان سفر سه روزه خود به چین و به هنگام مذاکراتش با مقام های این کشور مسائل حقوق بشری را نادیده گرفته است تکذیب کرد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۵:۱۵    
وزیر دفاع قطر با اشاره به اینکه کشورهای عربی تمامی گذرگاه های زمینی و دریایی قطر را در ماه مبارک رمضان بستند، تأکید کرد که با وجود این وضعیت ایران تنها کانال واردات مواد غذایی به قطر بود.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۵:۱۵    
قیمت بیت کوین با 30 درصد کاهش در هفته جاری میلادی، بزرگترین ضرر هفتگی خود از سال 2013 میلادی به بعد را به نمایش گذاشت.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۵:۰۰    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با بیان اینکه تحریم ها به کشور ضرر می زند، اما ما به این تحریم ها اعتنا نمی کنیم ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۵:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یازده بازیکن پرسپولیس برای بازی مقابل سپاهان مشخص شدند. برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم پرسپولیس یازده بازیکن خود را به شرح زیر انتخاب کرده است: ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۴:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس مزکز فوریت های پزشکی شهرستان نطنز گفت: برخورد یک دستگاه اتوبوس با گاردریل در آزادراه اصفهان به نطنز موجب مصدومیت 7 نفر شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۴:۳۵    
سفیر فرانسه در روسیه گفت که امانوئل ماکرون، رئیس جمهور این کشور احتمالا اواخر ماه می به مسکو سفر خواهد کرد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۴:۳۵    
یکی از شناخته شده ترین استودیوهای هالیوودی قصد دارد با گسترش دسترسی خود به قلب اروپا، از میلیون ها گردشگر فیلم باز و سریال دوست این قاره کسب درآمد کند.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۴:۱۵    
با حمایت اتحادیه های کارگری و کلیسای کاتولیک لهستان، قانون ممنوعیت خرید کالا در لهستان اجرایی می شود.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۴:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از افزایش آلاینده ها در شهرهای تهران، کرج، اراک ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۴:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معاون دفتر مدیریت مصرف شرکت توانیر گفت: براساس آخرین آمار ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۳:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : جنگنده های اسرائیلی پنجشنبه شب یکی از مواضع حماس را در نوار غزه بمباران کردند. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۳:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزرای خارجه عرب در نشستی در قاهره مجددا بر مخالفتشان با تصمیم آمریکا دباره قدس تأکید کردند. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۳:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس جریان حکمت ملی عراق طی دیدار با رئیس جریان صدر به بررسی تحولات اوضاع سیاسی و امنیتی این کشور و منطقه پرداختند. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۳:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : 2 هلی کوپتر نظامی در جنوب فرانسه سقوط کردند و چند نظامی این کشور را به کام مرگ فرستادند. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۳:۳۵    
وزیر امور خارجه کره شمالی به آمریکا هشدار داد، اقدامش در استقرار ناوهای هواپیمابر آمریکایی و برگزاری رزمایش نظامی بلافاصله بعد از بازی های المپیک زمستانی کره جنوبی روند بهبود روابط میان دو کره را ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۳:۳۰    
وزیر کشور از تعهد دستگاه های مسئول برای بازسازی کامل منازل تخریب شده منطقه کوهبنان و تحویل آن به مردم تا پایان شهریورماه خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۳:۲۵    
معاون وزیر امور خارجه گفت: هر بار که آمریکا موضوع موشکی ایران، یمن یا حتی آشوب های داخلی ایران را مطرح کرد و خواست با این مسایل پای ایران را به شورای امنیت پیش بکشد، برعکس به انزوای این کشور منجر شد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۳:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : پژو 2008 نخستین محصول شرکت ایکاپ در آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با کسب 4 ستاره کیفی در صدر جدول رده بندی خودروهای تولید داخل قرار ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۳:۱۵    
ماجرای حضور پر دردسر خداداد عزیزی در برنامه دورهمی پس از 2 روز سفر با هواپیما و تاکسی و قطار و گیر کردن در برف و یخبندان
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۳:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۳:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۳:۱۰    
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که واشنگتن تعهدات خود در معاهده هسته ای استارت جدید با روسیه را در آگوست سال گذشته عملی کرده است و انتظار دارد مسکو نیز تا ضرب الاجل 5 فوریه به تعهدات خود عمل کند.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۳:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۳:۰۵    
وزارت امور خارجه اعلام کرد که این وزارتخانه هیچ صفحه و حساب کاربری در "اینستاگرام" و دیگر پیام رسان های مشابه ندارد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۳:۰۵    
رییس جمهور با بیان اینکه 900 مگاوات برق با افتتاح طرح های روز گذشته به استان کرمان اضافه شد و استان کرمان به صادر کنندگان برق تبدیل شده است ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۳:۰۰    
حجت الاسلام سید احمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه گفت: مسئولین نظام اتفاق دارند که مطلقا مذاکره مجدد (برنامه هسته ای) اتفاق نخواهد افتاد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۳:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۳:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۲:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۲:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۲:۵۰    
آب گرفتگی خیابانها و افزایش تدریجی سطح آن باعث شد که برخی از جاده های منتهی به این مناطق بسته شود.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۲:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۲:۳۵    
مرسدس بنز با معرفی برنامه های جدید خود به منظور پیوستن به جریان خودروهای برقی و به چالش کشاندن تسلا، وارد عرصه تولیدکنندگان ارشد خودروهای تمام الکتریکی در جهان شد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۲:۲۵    
گارد ساحلی ژاپن روز جمعه اعلام کرد لکه نفتی مربوط به سانچی که بدترین فاجعه نفتکش جهان در چند دهه اخیر شناخته شده، ممکن است به سواحل این کشور رسیده باشد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۲:۱۵    
پخش زنده برنامه سینمایی هفت ویژه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از امشب جمعه در شبکه سه آغاز می شود.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۲:۱۰    
اپوزیسیون خارج نشین در تقابل با جمهوری اسلامی ایران و با هدف القا بدبینی تلاش های دو دهه اخیر اصلاح طلبان را فاقد دستاوردی دراین زمینه می دانند .
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۳ - ۱۲:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رضا مقدسی از مدیران و فعالان رسانه ای کشور، صبح امروز پس از ماه ها تحمل بیماری، درگذشت. ...