دوشنبه ۰۷ خردادساعت ۰۴:۰۰May 2018 28
 

خبرهای انتخاب 15 بهمن 1396 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 31 فروردین 1396 انتخاب 31 اردیبهشت 1396 انتخاب 31 خرداد 1396 انتخاب 31 تیر 1396 انتخاب 31 مرداد 1396 انتخاب 31 شهریور 1396 انتخاب 30 مهر 1396 انتخاب 30 آبان 1396 انتخاب 30 آذر 1396 انتخاب 30 دی 1396 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 1 بهمن 1396 انتخاب 2 بهمن 1396 انتخاب 3 بهمن 1396 انتخاب 4 بهمن 1396 انتخاب 5 بهمن 1396 انتخاب 6 بهمن 1396 انتخاب 7 بهمن 1396 انتخاب 8 بهمن 1396 انتخاب 9 بهمن 1396 انتخاب 10 بهمن 1396 انتخاب 11 بهمن 1396 انتخاب 12 بهمن 1396 انتخاب 13 بهمن 1396 انتخاب 14 بهمن 1396 انتخاب 15 بهمن 1396 انتخاب 16 بهمن 1396 انتخاب 17 بهمن 1396 انتخاب 18 بهمن 1396 انتخاب 19 بهمن 1396 انتخاب 20 بهمن 1396 انتخاب 21 بهمن 1396 انتخاب 22 بهمن 1396 انتخاب 23 بهمن 1396 انتخاب 24 بهمن 1396 انتخاب 25 بهمن 1396 انتخاب 26 بهمن 1396 انتخاب 27 بهمن 1396 انتخاب 28 بهمن 1396 انتخاب 29 بهمن 1396 انتخاب 30 بهمن 1396 
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۲۳:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یکی از خطرات خیره شدن طولانی افراد به موبایل و تبلت برای کار، خستگی چشم ها و ابتلا به سردرد و چشم درد می باشد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۳:۵۰    
بر اساس ارزیابی مؤسسۀ جهانی ورلد استیل، جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر تولید 21میلیون و 700هزار تن فولاد را به خود اختصاص داده است که اگر تولید 55میلیون تن فولاد که در سند چشم انداز افق 1404 پیش ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۳:۴۵    
در جریان این بازدید، دکتر شریعتمداری ضمن قدردانی از دستاوردها و تلاش کارکنان گروه فولاد مبارکه گفت: دانش و تجربۀ فولاد مبارکه در تکمیل زنجیرۀ تولید فولاد و سرمایه گذاری در بخش تامین سنگ آهن بسیار ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۹:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دبیر کارگروه شرایط ویژه آلودگی هوا استان تهران از اجرای طرح زوج و فرد از درب منازل تهران، ری و شمیرانات در روز سه شنبه خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۶:۵۵    
دربی جده بین تیم های الاتحاد و الاهلی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۳۰    
صحبت های همسر سابق امین حیایی درباره حواشی زندگی شان: مهم برای من کار و آینده داراست و گذشته برایم هیچ اهمیتی ندارد
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۱۰:۰۵    
دکتر صیدی تبدیل بانک صادرات ایران به یک بانک 50 میلیارد دلاری را از مهمترین برنامه بلندمدت خود عنوان کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۹:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : روزنامه جوان نوشت: از صبح دیروز، طرفداران نورعلی تابنده ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۹:۱۵    
مدیر کل اداره آتش نشانی شهر نجف از جان باختن دو نفر بر اثر آتش سوزی در هتل محل اسکان زائران ایرانی در این شهر خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۸:۰۵    
شاخص آلودگی هوا در شهرهای تهران، کرج، همدان، کرمانشاه، مشهد و تبریز افزایش داشته است و این کلانشهرها در وضعیت ناسالم قرار دارند.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۰:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : هیأت داوران سی و ششمین جشنواره فیلم فجر کار خود را از 12 بهمن آغاز کرده و نامزدها 24 ساعت قبل از اختتامیه معرفی خواهند شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۰:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بدون آنکه از محمود احمدی نژاد نام ببرد، با دادن برخی نشانی ها گفت: کسی که 11 روز خانه نشینی کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۰:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس جمهوری ترکیه با تاکید بر اینکه نسبت به گزینه پیوستن به اتحادیه اروپا اصرار دارد ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۰:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مهاجم خارجی مدنظر استقلال به ایران نمی آید. مهاجم مدنظر تیم فوتبال استقلال که قرار بود امشب وارد تهران شود، طی تماسی با مدیران استقلال ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۰:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رضا صالحی امیری به واسطه برگزاری شایسته رقابت های دوو میدانی داخل سالن آسیایی تهران از رئیس فدراسیون دو و میدانی تقدیر به عمل آورد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۶ - ۰۰:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : هیات وزیران در جلسه عصر یکشنبه که به ریاست حسن روحانی برگزار شد، میزان عیدی سال 1396 کارکنان دولت را 847 هزار و 500 تومان تعیین کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۳:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : عضو هیئت مدیره بانک مسکن با بیان این که شواهد خوبی از خروج بازار مسکن از رکود وجود دارد گفت ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۳:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : امسال تکنولوژی راه پرپیچ وخمی را طی کرده، هر نوع احساساتی را تجربه کرده و در این سفر ما را هم با خود همراه کرده است ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۳:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : خرید و فروش خودروهای وارداتی با افزایش قیمت دلار سوت و کور شده و عمده فروشندگان به دلیل تغییرات لحظه ای قیمت دلار دست از فروش برداشته اند ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۳:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال بعدازظهر یکشنبه با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران درباره روند آماده سازی تیم ملی برای حضور موفق در جام ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۲:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دولت عراق اسامی 60 مظنون تحت تعقیب را که در میان آنها نام دختر دیکتاتور معدوم این کشور نیز به چشم می خورد، اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۲:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فدراسیون فوتبال درباره دریافت Fan-ID برای هواداران حاضر در جام جهانی 2018 و همچنین نحوه بازپس گیری مابه التفاوت قیمتی بلیت ها توضیحاتی ارائه داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۲:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وحشت از ریسک تبادلات ارزهای دیجیتال موجب شد بانک آمریکا، جی پی مورگان ، سیتی گروپ و چند موسسه مالی بزرگ دیگر از استفاده از ارزهای دیجیتال در تبادلات خود ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۲:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک اپلیکیشن سفارش خودروی اشتراکی در آمریکا قصد دارد از هفته آتی برنامه اشتراک دوچرخه های الکتریکی را در سانفرانسیسکو اجرا کند. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۱:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : 4800 تومان، نرخی بود که بازار ارز ایران امروز برای اولین بار در تاریخ خود تجربه و به رکوردهای قبلی خود در چند ماه اخیر اضافه کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۱:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: اگر کسی در جامعه اعلام بی حجابی کند نه تنها به اسلام بلکه به هویّت ملی اهانت کرده است مثل توهین به پرچم است چون ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۱:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : احتمال دارد که در آینده ای نزدیک مصرف روزانه قرص به کلی فراموش شود چرا که یک استارتاپ پزشکی به نام لیندرا (Lyndra) که از حمایت بیل گیتس نیز برخوردار است ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۱:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : علی رضا رییسی، معاون بهداشت وزیر بهداشت با اشاره به برخی لابی گری ها برای پایین نگه داشتن مالیات بر سیگار، گفت: به دلیل افزایش نیافتن مالیات سیگار ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۱:۰۵    
یک روزنامه کویتی به نقل از یک منبع خاص فاش کرد که یگان ویژه ترورهای سازمان جاسوسی موساد رژیم صهیونیستی موسوم به یگان قیساریا نام بشار اسد را در فهرست ترورهای خود قرار داده است.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۰:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سخنگوی دولت با انتشار مطلبی در توئیتر، از تصمیم مجلس برای افزایش پلکانی مالیات اعضای هیات علمی و قضات انتقاد کرد. محمد باقر نوبخت در توئیتر نوشت: ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۰:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مهدی قائدی هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت:با تلاش پزشکان و پرستاران بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر اکنون در وضعیت خوبی قرار دارم و به بازی دربی در ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۰:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کارگردان فیلم سینمایی چهارراه استانبول هزینه ساخت فیلمش را بالغ بر سه میلیارد تومان دانست و گفت ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۰:۲۵    
هفته نامه اکونومیست نوشت: آمریکا آمادگی لازم را برای مواجهه با زمین لرزه بزرگی را ندارد که احتمال دارد در 30 سال آینده در سواحل غربی این کشور رخ دهد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۰:۱۵    
مجله نیوزویک در گزارشی به بررسی تظاهرات اخیر زنان در آمریکا پرداخت و نوشت:ادامه یافتن جنبش زنان در آمریکا انتخابات میان دوره ای این کشور را تحت الشعاع قرار خواهد داد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۰:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به حج 97 گفت: توافق امسال سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران با مقامات حج و زیارت عربستان نسبت به توافق حج گذشته از ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۲۰:۰۵    
رئیس جمهوری ترکیه در مصاحبه با یک روزنامه ایتالیائی اعلام کرد: ما به دنبال عضویت کامل در اروپا هستیم و لذا گزینه های دیگر در این خصوص برای ما رضایت بخش نیست.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۹:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : شایگان،اعتبار نوینی به روشنفکری ایرانی داد، زیرا دل در گروی مسائل و دشواری های جهانی داشت و می کوشید به اندازه خود ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۹:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : با تصویب هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، حسین کلانی به عضویت کمیته فنی درآمد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۹:۵۰    
بر اساس اطلاعات منتشر شده در گذشته، تلگرام X قرار بود با نام Challegram معرفی گردد که این اتفاق نیفتاد و تنها با اضافه شدن حرف X به کلمه تلگرام، نام این اپ انتخاب شد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۹:۴۵    
بابک رادمنش درباره اینکه شنیده می شود سامی یوسف برای حضور در ایران شرط هایی مانند سفر با هواپیمای اختصاصی دارد، گفت: او آرزوی اجرا در ایران را دارد؛ شرط او آرزویش است. سامی خیلی خاکی است ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۹:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه به منظور بررسی و درمان عارضه مختصر جسمی و بررسی های پزشکی دوره ای در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده است. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۹:۳۵    
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران توضیحاتی درباره جلسه برانکو ایوانکوویچ در کمیته اخلاق ارائه کرد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۹:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یوونتوس در هفته بیست و سوم رقابت های سری A جشنواره گل به راه انداخت و با 7 گل ساسولو را درهم کوبید. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۹:۲۵    
سخنگوی نیروی انتظامی از آزادی دو نوجوانی که از سوی فردی اغفال و به صورت غیرقانونی به ترکیه منتقل شده بودند با پیگیری های پلیس بین الملل ناجا خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۹:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سرمربی پرسپولیس گفت: کمیته اخلاق وقت نحوه ورود دو بازیکن اوکراینی به تیم را از من جویا شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۹:۰۵    
فیلم سه میلیاردی چهارراه استانبول درباره پلاسکو نیست، قصه ای است که با یک واقعه تاریخی گره می خورد که آن حادثه، پلاسکو بود.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۸:۵۵    
رئیس شورای اسلامی شهر تهران از افزایش شش میلیارد تومانی درآمدهای شهرداری تهران در حوزه پسماندهای ساختمانی با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۸:۴۵    
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با اصل برگزاری کنسرت در خراسان جنوبی مخالفتی ندارد بلکه بحث ما بر سر نحوه اجرای جشن و کنسرت است.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۸:۳۵    
جلسه بررسی راهکارهای تامین منابع مالی برای ساخت آزادراه های کشور عصر امروز (یکشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۸:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن بعد از برتری بر استقلال گفت: حالا ذوب آهن به تیمی تبدیل شده که از اول مد نظرم بود. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۸:۱۵    
سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از باخت تیمش در اصفهان گفت: حریف امروز ما فقط بازی بلند انجام می داد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۸:۰۵    
المانیتور طی گزارشی به موضوع روابط اخیر بین روسیه و اسرائیل به ویژه در مورد آن چه اسرائیل "تهدید ایران" می خواند پرداخته است.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۷:۵۵    
مسئولان شهر سلیمانیه عراق انبارهای سوله این شهر را به وسیله انفجار تخریب کردند.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۷:۳۰    
با توجه به مراجعه بیمه گذاران بیمه عمر به برخی نمایندگان شرکت بیمه توسعه مقرر شد اطلاعات بیمه گذاران بیمه عمر که تمایل به انتقال به بیمه نامه عمر خود به بیمه ایران دارند توسط بیمه توسعه از بیمه ایران ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۷:۳۰    
محسنی اژه ای در واکنش به سخنان دیشب مهران مدیری مبنی بر اینکه هیچ کس نمی تواند در مورد قوه قضائیه سخن بگوید گفت ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۷:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : شرکت هواپیمایی کیش پرواز خود را در مسیر کیش – مسقط - کیش از سر گرفت. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۷:۱۵    
اصولگرایی باید نیرو تربیت کند، اصولگرای پلکانی جایگزین خودش را بگذارد. آقای حدادعادل باید الان کنار بنشیند روشن تر از این بگویم. آقایان حدادعادل، سروری، طلایی، چمران باید کنار بنشینند ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۷:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : استقلال با حساب 2 بر یک مغلوب ذوب آهن شد. به گزارش ایسنا ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۷:۰۰    
شاخص هزینه زندگی 2018 "نامبئو"، 537 شهر در سراسر جهان را طبقه بندی کرده است که براین اساس نام تهران نیز در بین 500 شهر گران جهان به چشم می خورد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تیم ملی فوتسال ایران با برتری مقابل چین به جمع هشت تیم برتر جام ملت های آسیا راه یافت. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۲۵    
در پی عملیات نیروهای امنیتی ترکیه در آنکارا مسئول اطلاع رسانی داعش بازداشت شد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۲۰    
در اغلب نرم افزارهای مبتنی بر موبایل با توجه به اینکه نرم افزار نصب شده روی گوشی کاربر از طریق اینترنت یا پیامک به سرور سازمان ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۶:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۵:۵۵    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با طرح این ادعای واهی که اسرائیل به دنبال جنگ نیست، اظهار کرد، این رژیم در پی محافظت از خود است!
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۵:۵۵    
بندر لینکلن واقع در استرالیا که صید ماهی تُن در آن رواج دارد اقدام به برگزاری یک مسابقه محلی کرد. در این مسابقه از شرکت کنندگان خواسته شد تا با تمام توان ماهی های تن را به دورترین نقطه ممکن پرتاب ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۵:۴۵    
در پی وقوع سانحه ریلی در آمریکا و خروج قطار از ریل بیش از 52 نفر کشته و مجروح شدند.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۵:۴۵    
علیرضا خمسه ایفای نقش جدی را جزو چالش های بزرگ حرفه ای اش دانست و حضور در سریال میکائیل در نقش آقاخان را موفقیت خود خواند.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۵:۴۰    
گفته می شود که "پشت هر انسان بزرگی یک زن وجود دارد" اما اگر تاریخ را بنگریم می بینیم که "پشت هر رئیس برکنار شده ای نیز یک زن بوده است" دست کم این عبارت درخصوص چهار زن آفریقایی با اقداماتشان صدق می ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۵:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بارها در فضای مجازی از تاثیر پدیده هارپ بر خشکسالی و اقلیم ایران شنیده ایم ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۵:۲۵    
سفیر روسیه در پاکستان تایید کرد که توپ های فوتبال جام جهانی 2018 در کشور پاکستان تولید می شوند.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۵:۱۵    
هافبک جوان استقلال تهران طبق گزارش پلیس راهور شهرستان بوشهر به عنوان مقصر اصلی سانحه رانندگی روز دوشنبه هفته گذشته شناخته شده است.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۵:۱۵    
بارش برف در ارتفاعات چومان کردستان عراق که در نزدیکی مرز با ایران قرار دارد علاقمندان به اسکی را به این نقطه کشانده است.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۵:۱۰    
نماینده مردم بهار و کبوتر آهنگ گفت: سازمان اوقاف مصداق بارز زخمی بر پیکره نظام است. عملکرد این سازمان منجر به نارضایتی جدی مردم شده است.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۵:۱۰    
نوری مالکی، معاون رئیس جمهوری عراق با وجود تاکیدهای سابق خود مبنی بر اینکه بار دیگر برای سمت نخست وزیری عراق کاندیدا نمی شود، خیلی زود باب جنجال را در این باره باز کرد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۵۵    
مهران مدیری در بخشی از برنامه هفت در گفتگو با رضا رشیدپور گفت: من مشکلات مردم را می گویم و چون دایره دولت وسیع تر است، هر مساله ای را بگویم؛ به دولت برمی گردد ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سامسونگ به تازگی با انتشار بیانیه ای رسما ورود خود را به عرصه پلت فرم های استخراج ارزهای دیجتالی رمزنگاری شده اعلام کرده است. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: امروز در جوامع سنتی بین زن و مرد تفاوت وجود دارد و دیواری ضخیم کشیده شده است که بخش عمده ای از حقوق و اختیارات ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۴۰    
دستگاه برف روب روسی معروف به دست طلایی که 30 سال است در روسیه برای برف روبی استفاده می شود، در یک ساعت 40 تن برف را بارگیری می کند.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۳۰    
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان این که باید به صورت ویژه به برق خوزستان و تعرفه های برق استان نگاه کرد، گفت: به دنبال آن هستیم تا تعرفه های برق در خوزستان گران نشود.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۲۰    
سالروز تولد شهاب حسینی هنرپیشه ، مجری، کارگردان و گوینده / از جمله مهم ترین جوایز شهاب حسینی می توان به جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن، برلین و فجر اشاره کرد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۱۵    
جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ جزییات اجرای طرح زوج و فرد از در منازل در روز دوشنبه را تشریح کرد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۰۵    
جام زرین مارلیک یکی از آثار به دست آمده از حفاری گورستان مارلیک استان گیلان در سال1340 خورشیدی و به دست باستان شناسان ایرانی و سرپرستی دکتر عزت الله نگهبان بوده که در آرامگاه شماره 26 به دست آمده است.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۴:۰۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به اظهارات اخیر رییس سازمان پدافند غیرعامل در رابطه با سهم بالای تلگرام از پهنای باند ایران واکنش نشان داد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۳:۴۰    
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) در گزارشی جدید هشدار داد روسیه در حال توسعه یک سلاح هسته ای بسیار مخرب جدید در قالب یک اژدر زیردریایی غیرقابل تشخیص است که به آسانی می تواند یک شهر بزرگ ساحلی آمریکا نظیر ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۳:۴۰    
رییس جمهور ترکیه از فرماندهی پایگاه چهاردهم هوایی هواپیماهای بدون سرنشین (پهپادها) بازدید و از مسئولان ذیربط کسب اطلاعات کرد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۳:۴۰    
قیمت دلار آمریکا بار دیگر صعودی شده است و با جهش قابل توجه نسبت به روز قبل 4780 تومان فروخته می شود، همچنین قیمت سکه هم افزایش محسوسی پیدا کرده است.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۳:۳۰    
فهرست پرفروش ترین برندهای گوشی های همراه و هوشمند اعلام شده که بر اساس آن شرکت کره ای سامسونگ با حفظ جایگاه نخست خود، در صدر قرار گرفته است.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۳:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۳:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۳:۲۰    
اولین رکوردگیری وزنه برداری بانوان در حالی برگزار شد که معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان در این مراسم غایب بود.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۳:۱۵    
امین حیایی، بازیگر فیلم های سینمایی شعله ور و دارکوب حاضر در جشنواره مقابل فریدون جیرانی و شیما غفاری در برنامه 35قرار گرفت و به سوالات آنها پاسخ داد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۳:۱۰    
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از فراهم شدن امکان تحصیل مشمولان سربازی مقیم خارج کشور در پردیس های دانشگاهی مناطق آزاد خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۲:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ترزا می نخست وزر انگلیس در مراسم چای خوری با شی جین پینگ رییس جمهور چین دو قوی سفید در خیابان سیل زده در فرانسه عکسی هوایی از قطارهای پرسرعت چین ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۲:۴۵    
دبیر شورای نگهبان گفت: حرکت انقلابی بنیان گذار جمهوری اسلامی، تجدید سنّت امر به معروف و نهی از منکر حضرت ابا عبدالحسین (ع) بود.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۵ - ۱۲:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به اینکه هلال احمر در برف و کولاک اخیر آماده بود گفت: وظیفه اصلی جمعیت هلال احمر اسکان ...
  • ۱