دوشنبه ۲۸ آبانساعت ۱۹:۴۱Nov 2018 19

خبرهای انتخاب 18 بهمن 1396 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 31 فروردین 1396 انتخاب 31 اردیبهشت 1396 انتخاب 31 خرداد 1396 انتخاب 31 تیر 1396 انتخاب 31 مرداد 1396 انتخاب 31 شهریور 1396 انتخاب 30 مهر 1396 انتخاب 30 آبان 1396 انتخاب 30 آذر 1396 انتخاب 30 دی 1396 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 1 بهمن 1396 انتخاب 2 بهمن 1396 انتخاب 3 بهمن 1396 انتخاب 4 بهمن 1396 انتخاب 5 بهمن 1396 انتخاب 6 بهمن 1396 انتخاب 7 بهمن 1396 انتخاب 8 بهمن 1396 انتخاب 9 بهمن 1396 انتخاب 10 بهمن 1396 انتخاب 11 بهمن 1396 انتخاب 12 بهمن 1396 انتخاب 13 بهمن 1396 انتخاب 14 بهمن 1396 انتخاب 15 بهمن 1396 انتخاب 16 بهمن 1396 انتخاب 17 بهمن 1396 انتخاب 18 بهمن 1396 انتخاب 19 بهمن 1396 انتخاب 20 بهمن 1396 انتخاب 21 بهمن 1396 انتخاب 22 بهمن 1396 انتخاب 23 بهمن 1396 انتخاب 24 بهمن 1396 انتخاب 25 بهمن 1396 انتخاب 26 بهمن 1396 انتخاب 27 بهمن 1396 انتخاب 28 بهمن 1396 انتخاب 29 بهمن 1396 انتخاب 30 بهمن 1396 
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۲۲:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کارشناس مسائل تربیتی و مدیر گروه روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی گفت: براساس تحقیقات صورت گرفته در سطح جهان ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۳:۳۵    
یک منبع آگاه درباره تحریم شرکت کنندگان ایرانی در بازی های المپیک زمستانی 2018 پیونگ چانگ توسط شرکت سامسونگ گفت ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۲:۱۰    
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: زیباسازی شهر به معنای بزک کردن نیست و شاهد تغییر جهت کلی در سازمان زیباسازی و محتوای تبلیغات شهری خواهیم بود.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۱:۵۰    
رئیس جمهوری روسیه در پیامی مکتوب از امیر قطر دعوت کرد به مسکو سفر کند.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۱:۲۵    
ششمین روز سی وششمین جشنواره فیلم فجر با نمایش فیلم های تنگه ابوقریب به کارگردانی بهرام توکلی، اتاق تاریک به کارگردانی سید روح الله حجازی و سرو زیر آب محمد علی باشه آهنگر در پردیس سینمایی ملت برگزار ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۰:۴۵    
جوان نوشت: در سال های اخیر تأکید شده بود وزارت ارشاد اجازه حضور فیلم های فمنیستی را نخواهد داد و اکنون پارادوکس بزرگی به وجود آمده است که اگر عرق سرد فمنیستی است پس چطور به جشنواره راه یافته!
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۰:۳۵    
ورزشکاران کشورمان برای کسب افتخار به المپیک 2018 کره جنوبی رفته اند. ولی باید پرسید این چه افتخاری خواهد بود که بهای آن اهانت و تحقیر ملت باشد؟ ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۱۰:۲۰    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مردم سختی ها را بخاطر اسلام تحمل می کنند ، گفت: مردم ما از اسلام و انقلاب دست برنمی دارند اما حتما از مسئولان بی عرضه دست بر می دارند.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۹:۲۵    
نتیجه شمارش آرای فیلم های نمایش داده شده در هفتمین روز سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر اعلام شد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۹:۱۰    
یک روز پس از اعلام تاریخ سفر ولیعهد عربستان به لندن از سوی رسانه های انگلیسی، نهادهای حقوق بشری و فعالان ضد جنگ درصدد برگزاری تظاهرات گسترده علیه وی، در جریان این سفر برآمده اند.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۹:۰۵    
رئیس آموزش و پرورش شهرستان زرین دشت فارس در واکنش به تنبیه بدنی یک دانش آموز که منجر به آسیب به بینی وی شده است، گفت: هرگونه تنبیه خط قرمز ما است و از این رو، این پرونده با جدیت در حال پیگیری است.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۹:۰۰    
دادستان عمومی و انقلاب شوش گفت: در پی مرگ یک دختر دانش آموز دبیرستانی در شوش پرونده ای تشکیل شده و حادثه به صورت ویژه در دست پیگیری قضایی است.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۸:۵۰    
سید عباس عراقچی معاون وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با روزنامه ایتالیایی 'لارپوبلیکا' با بیان اینکه آمریکا با خروج از برجام اعتبار بین المللی خود را ازدست می دهد ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۸:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ایران نوشت: عصر دوشنبه گزارش ناپدید شدن محدثه به پلیس آگاهی تبریز اعلام شد ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۸:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ایران نوشت: با گذشت سه سال از قتل مرموز یک زن جوان آرایشگر ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۸:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ایران نوشت: دی ماه سال گذشته تحقیقات برای دستگیری گوشی قاپ های سریالی در شرق تهران در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۰:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیرعامل استقلال طی نامه ای خطاب به هواداران این تیم به صورت تلویحی از مدیران قبلی این باشگاه انتقاد کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۹ - ۰۰:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره اینکه گفته می شود در کنار مجلس شورای اسلامی هم یک مجلس سنا داشته باشیم ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۳:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۳:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : اداره هواپیمایی عربستان سعودی اخبار منتشر شده مبنی بر اجازه این کشور به رژیم صهیونیستی برای استفاده از حریم هوایی عربستان را تکذیب کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۳:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس شورای عالی حوزه های علمیه گفت: قدردان فرصت طلبگی و امکاناتی که در زمان حال برای طلاب در دوران انقلاب اسلامی وجود دارد باشیم و از آن بهره بگیریم. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۳:۱۰    
یادگار امام با تأکید بر اینکه با رفتارتان آموزش دهید و حرف بزنید، تصریح کرد: باید مردم را به سمت خوب شدن ببریم؛ نه اینکه برای آنها تعریف هایی از خوب بودن داشته باشیم ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۲:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مهر نوشت: وزارت خارجه سوئد اعلام کرد در واکنش به تأئید صدور حکم اعدام برای محکوم به جاسوسی برای سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موساد ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۲:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : شاخص کیفیت هوای کرج چند روزی است در محدوده 151 تا 200 یعنی ناسالم قرار دارد ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۲:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک سناتور ارشد آمریکایی اعلام کرد، سنای این کشور بر سر برنامه بودجه ای 400 میلیارد دلاری و دو ساله به توافق رسیده که امکان افزایش مبلغ تخصیص یافته به ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۲:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ستاره برزیلی پاری سن ژرمن از باشگاه سابق خود به فیفا شکایت کرد و این باعث می شود تا او بیشتر از قبل در نزد هواداران بارسلونا منفور شود. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۲:۱۰    
ما با این موضوع که گفته می شود "تولید قطعات در داخل کذب محض است" موافق نیستیم چون سالهاست قطعات خودروهای پرتیراژ در داخل و توسط قطعه سازان تولید و عرضه می شود.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۱:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۱:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مشاور رئیس جمهوری در امور فرهنگی در توییت خود با رد ادعای حاجی دلیگانی نوشت : رئیس جمهور نه محل زندگی خود را تغییر می دهد و نه محل کار خود را ترک می کند ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۱:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۱:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۱:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۱:۲۰    
امبر هرد بازیگر مشهور آمریکایی در نقش اصلی تریلر رومانتیک با من فرار کن بازی خواهد کرد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۱:۰۰    
گجت هوشمند hidrate me یک بطری جادویی است که به کاربران از هر قشری کمک می کند با کمک تکنولوژی به سرعت متوجه کمبود آب بدن خود شده و مایعات بنوشند و در نتیجه هرگز از ورزش یا فعالیت های بدنی منظم فراری ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۰:۵۵    
شرکت hp برای احترام به کاربرانش و حفظ امنیت سایبری آن ها سری جدید لپ تاپ های سری EliteBooks را با درپوش داخلی وب کم به بازار عرضه می کند.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۰:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس جمهور گسترش روابط دوستانه و برادرانه با همسایگان و بویژه ترکیه را اصلی مهم در سیاست خارجی و منطقه ای جمهوری اسلامی ایران دانست. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۰:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد که دونالد ترامپ هم مانند باراک اوباما در موضوع خروج شبه نظامیان کُرد سوریه از منبج ما را فریب داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۰:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ایسنا: دیوان عدالت اداری رأیی صادر کرد در بازار خودرو های صادراتی سر و صدایی به راه انداخت ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۰:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تشریح جزئیات بازدید برخی از نمایندگان تهران از ساختمان شرکت برق حرارتی درجریان حادثه آتش سوزی گفت ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۲۰:۰۰    
مدیران و کارکنان بیمه ایران با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۹:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: اگر در پیک مصرف تابستان برخی از مشترکان رعایت نکنند و میزان منابع آبی نیز کم باشد ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۹:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس سازمان ملی استاندارد ایران ، صبح سه شنبه با حضور در مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان ملی استاندارد ایران از دیتاسنترسازمان که به عنوان زیرساخت ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۹:۳۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : هافبک عراقی صنعت نفت از دستور سرمربی تیمش سرپیچی کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۹:۳۵    
دراین مراسم که روز چهار شنبه 18 بهمن ماه برگزارشد، شرکت کنندگان ضمن ادای احترام به مقام والای امام امت و شهیدان، با آرمان های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۹:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معاون سازمان حفاظت اطلاعات سپاه با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های هوشمندانه سازمان حفاظت اطلاعات سپاه در ناکام ساختن دشمن برای نفوذ در این نهاد گفت ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۹:۲۵    
این بانک در ادامه ی طرح اهدای کتب نفیس به مراکز علمی، دانشگاه ها، نهادها و سازمان های مختلف، طی مراسمی یک جلد کتاب نفیس قرآن طباخ را به دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان و مولوی عبدالحمید ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۹:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه در گزارشی اختصاصی نوشت: سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در مواجهه با درخواست های دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۹:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تیم فوتبال پرسپولیس که با اختلاف زیادی نسبت به تیم دوم صدرنشین هفدهمین دوره لیگ برتر است در هفته بیست و سوم از سد صنعت نفت عبور کرد تا فاصله اش را بیشتر ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۹:۱۰    
خبرگزاری رویترز در گزارشی به قلم نوآ براوینگ ، به بررسی تنش های بین قطر و امارات متحده و البته نقش ایران و ایالات متحده در جریان این تنش ها پرداخته است ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۹:۰۵    
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در خصوص گفت و گوی ملی با اشاره به تاکیدات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب بر ضرورت اتحاد و وحدت ملی بیش از پیش گفت ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۸:۵۵    
وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: در خصوص شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر باید بگویم برای رسیدن به این اتفاق کمی دیر به استقلال آمدم.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۸:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر خارجه ترکیه که در تهران به سر می برد، اعلام کرد: جلسه پرباری با محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران داشتم. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۸:۴۵    
احزاب محافظه کار دمکرات مسیحی و سوسیال مسیحی و حزب چپ میانه دمکرات مسیحی آلمان سرانجام پس از مذاکراتی طولانی روز چهارشنبه درباره تشکیل دولت جدید ائتلافی و ترکیب کابینه به توافق رسیدند اما چالشهای ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۸:۳۵    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه هنوز احتمال ریزش ساختمان وزارت نیرو بطور کامل رفع نشده گفت: رفع خطر ساختمان منوط به نظر کارشناسان و مهندسان است.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۸:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو در گفت وگو با خبرنگاران روس به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۸:۱۵    
افت ناگهانی و شدید سهام ایالات متحده، سرمایه 500 نفر از ثروتمندترین افراد جهان را مجموعا با خسارتی معادل 114 میلیارد دلار روبرو کرده است.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۸:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۷:۵۵    
وزیر خارجه روسیه با بیان اینکه مسکو غرب را به گفتگو فرامی خواند، تصریح کرد: به نظر می رسد که واشنگتن به سمت تجزیه سوریه پیش می رود.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۷:۳۵    
راه اندازی خط تولید تمام اتوماتیک تولید کاتالیست با خرید تجهیزات از شرکت معتبر دنیکس فنلاند به همراه انتقال دانش فنی به کسب دانش تولید و پوشش دهی مونولیت تا سطح استاندارد یورو5 منجر می شود.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۷:۳۰    
حذف کدهای USSD و جایگزینی آنها با اپلیکیشن های بانکی و یا هر سیستم آنلاین دیگری، شاید بتواند امنیت بیشتری را فراهم بیاورد اما در شرایطی که هنوز زیرساخت های اینترنت در کشور برای تمامی نقاط فراهم نیست ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۷:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس پلیس راهور کرج گفت: تردد خودروهای سنگین از ابتدای اسفند در این شهرستان ممنوع خواهد بود. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۷:۲۵    
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 212 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که در بار خیار جاسازی شده بود، خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۷:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در جریان ثبت نام کارت هوشمند ملی، دفاتر پستی بر اساس دستورالعمل جدید موظف به ایجاد نوبت کاری عصرگاهی در دفاتر پرترافیک و راه اندازی شیفت کشیک جهت ارائه ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۷:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معاون رسانه ای مرکز اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارس کشور روز شنبه 21 آبان ماه دایر بوده و به فعالیت های آموزشی خود ادامه می دهند. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۷:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۷:۲۰    
این تاکسی ها کالا یا مسافری با وزن 100 کیلوگرم را با سرعت 100 کیلومتر در ساعت حمل می کنند.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۷:۱۵    
عذرخواهی وزیر آموزش و پرورش از دانش آموزان روستای لار زاهدان بخاطر کمبود امکانات و قول بطحایی برای بهبود وضعیت مدارس آنجا .
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۷:۱۵    
سال 97 سال شرکت زامیاد است و تولید 2 هزار دستگاه کامیون و 500 دستگاه اتوبوس برای تجهیز ناوگان تجاری و مسافربری کشور در زامیاد هدفگذاری شده است.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۷:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر خارجه روسیه در اظهاراتی هشدار داد: فروپاشی توافق هسته ای عواقبی را به دنبال دارد که امکان پیش بینی آنها وجود ندارد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۷:۱۵    
وزیر امور خارجه جمهوری ترکیه در سفر به تهران با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۷:۱۰    
وزارت امورخارجه کره جنوبی اعلام کرد که یک کمک 300 هزار دلاری برای کمک به زلزله زدگان ایران اختصاص داده است.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۷:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دقایقی پیش، باد نسبتاً مناسبی از غرب به شرق وزیدن گرفته که پیش بینی میشود، اندک اندک وضعیت هوای تهران رو به بهبودی رود. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۷:۰۵    
مهندس یکه زارع، قرارداد پژو را از قراردادهای مهم پسابرجامی ذکر کرد و گفت: صادرات 30 درصدی محصولات مشترک از مفاد مهم این قرارداد است ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۷:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دبیرخانه کارگروه هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوای استان تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که با توجه به تداوم پایداری هوا و بالا بودن شاخص کیفی هوای استان ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۷:۰۰    
کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای خود در خصوص دو پرونده صادر کرد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۶:۵۰    
محدثه کودک خردسال تبریزی که دو روز پیش ربوده شده بود، توسط پلیس آگاهی استان پیدا شد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۶:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دیدار تیم های گسترش فولاد تبریز و تراکتورسازی با برتری 2 بر یک سود تراکتورسازی به پایان رسید. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۶:۲۰    
عربستان سعودی مجوز عبور پروازی به مقصد فلسطین اشغالی از حریم هوایی خود را صادر کرده است.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۶:۱۰    
کمدین , و بازیگر مشهور آمریکایی ، جیم کری از ملت آمریکا در خواست کرده تا نه تنها اکانت های فیسبوک خود را ببندند، بلکه سهام خود را نیز از این شرکت فناوری پس بگیرند .
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۶:۰۰    
پرتاب موشک فالکون سنگین همراه با خودروی روستر شرکت تسلا نقطه عطفی برای تمامی رویاهای دور از دسترس ایلان ماسک فراهم کرد . رویاهایی که درست راس ساعت 15:45 دقیقه سه شنبه به وقت فلوریدا تحقق یافتند.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۴۰    
رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از ارسال نامه این نهاد عالی حوزوی به رییس جمهور و تذکر درباره مشکلات کشور و ضرورت رسیدگی به آ ن ها خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۴۰    
کره جنوبی امروز چهارشنبه اعلام کرد تامین سوخت درخواستی از طرف کره شمالی برای کشتی حامل بیش از 100 هنرمند همسایه شمالی خود برای حضور در بازی های زمستانی را مورد بررسی قرار می دهد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۳۰    
چهل سال پیش در بهمن ماه سال 1357 و در چنین روزهایی، سید جواد شهرستانی ، شهردار تهران وارد مدرسه علوی شد و به دیدار امام خمینی (ره) رفت ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۳۰    
الهام فخاری: باید مراقب حیاط خلوت های فرهنگی باشیم
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۳۰    
مهاجم تیم استقلال گفت که فکر نمی کرد که پس از تصادف در بوشهر، این قدر زود بهبود یابد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۲۵    
زمین لرزه 6.4 ریشتری تایوان تاکنون چهار کشته و بیش از 220 زخمی و مصدوم داشته است.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۲۰    
گفت و گو با مهدی قائدی، دقایقی پیش از ترخیص شدن از بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : قیمت طلا روز چهارشنبه که تقاضا برای خرید ارزان این فلز ارزشمند به دنبال کاهش قیمت در معاملات روز گذشته افزایش یافت اندکی صعود کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۰۵    
برخی از فیلمسازان امسال برخلاف سال های قبل تصمیم گرفته اند فیلم آپارتمانی نسازند و برای ساختن فیلمشان از تهران بیرون بروند.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۵:۰۰    
سعید جلیلی گفت که بنده رقیب آقای روحانی بودم اما اگر ایشان امروز کار خوبی انجام دهد که به نفع کشور و مردم باشد، وظیفه دارم آن را حمایت کنم.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۵    
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور شهروندی در رابطه با پرونده دختران معترض به حجاب تأکید کرد: هنوز پیگیری که منتج به نتیجه بشود را نداشتیم اما پیگیر هستیم اطلاع دقیق از بازداشتی نداریم الا آنچه در رسانه ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۴۰    
حکومت کره شمالی در حمله ای شدید به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا او را یک موجود "کثیف و بوگندو" خوانده و تاکید کرد که باید آمریکایی ها او را در بیمارستان "روان پریش ها" محبوس کنند.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۳۰    
وزیر امور خارجه فرانسه خروج حزب الله از صحنه سوریه را خواستار شد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۲۰    
از کشتی تعدادی از هنرمندان کره شمالی که برای اجرا به بازی های المپیک زمستانی 2018 کره جنوبی سفر کرده اند، با اعتراض استقبال شد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۱۰    
باران کوثری که با فیلم "عرق سرد" در نقش یک فوتبالیست زن در جشنواره ی فیلم فجر حضور دارد،گفت:من گزیده کار نیستم و اگر فیلمنامه ای خوب باشد می پذیرم و دوست دارم در بازیگری تفاوت شخصیت ها را تجربه کنم و ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۴:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۳:۵۵    
باران کوثری: برای جلوگیری از سوتفاهم حتی یک بار هم نیلوفر اردلان را ندیدم/ می خواستم این شخصیت را خودم خلق کنم/ نمونه های مشابه این شخصیت زیاد هست.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۳:۵۵    
به تازگی یک اسلحه آبپاش جالب عرضه شده که قابلیت نفوذ به دیوارها و موانع و خاموش کردن آتش را دارد و می تواند در ناوگان آتش نشانی مورد استفاده قرار بگیرد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۱۸ - ۱۳:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از اقدامات این شرکت برای خدمت رسانی ویژه در یوم الله 22 بهمن خبر داد. ...
  • ۱