یکشنبه ۲۹ مهرساعت ۱۸:۰۷Oct 2018 21

خبرهای انتخاب 21 بهمن 1396 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 31 فروردین 1396 انتخاب 31 اردیبهشت 1396 انتخاب 31 خرداد 1396 انتخاب 31 تیر 1396 انتخاب 31 مرداد 1396 انتخاب 31 شهریور 1396 انتخاب 30 مهر 1396 انتخاب 30 آبان 1396 انتخاب 30 آذر 1396 انتخاب 30 دی 1396 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 1 بهمن 1396 انتخاب 2 بهمن 1396 انتخاب 3 بهمن 1396 انتخاب 4 بهمن 1396 انتخاب 5 بهمن 1396 انتخاب 6 بهمن 1396 انتخاب 7 بهمن 1396 انتخاب 8 بهمن 1396 انتخاب 9 بهمن 1396 انتخاب 10 بهمن 1396 انتخاب 11 بهمن 1396 انتخاب 12 بهمن 1396 انتخاب 13 بهمن 1396 انتخاب 14 بهمن 1396 انتخاب 15 بهمن 1396 انتخاب 16 بهمن 1396 انتخاب 17 بهمن 1396 انتخاب 18 بهمن 1396 انتخاب 19 بهمن 1396 انتخاب 20 بهمن 1396 انتخاب 21 بهمن 1396 انتخاب 22 بهمن 1396 انتخاب 23 بهمن 1396 انتخاب 24 بهمن 1396 انتخاب 25 بهمن 1396 انتخاب 26 بهمن 1396 انتخاب 27 بهمن 1396 انتخاب 28 بهمن 1396 انتخاب 29 بهمن 1396 انتخاب 30 بهمن 1396 
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۲۲:۴۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : شرکت فولاد مبارکه برای دومین بار در سال 1396 تعدیل مثبت پیش بینی سود خالص اعلام کرد و بر این اساس پیش بینی سود خالص این شرکت برای سال مالی منتهی به ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۱۴:۲۴    
سروش صحت در برنامه کتاب باز با برانکو ایوانکوویچ شرط گذاشت که اگر بتواند 5 روپایی بزند از سرمربی پرسپولیسی ها کباب بگیرد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۲ - ۰۸:۵۴    
آیت الله مکارم شیرازی با تأکید بر اینکه افکار داعشی ها و تفکیری ها ریشه در اندیشه خوارج دارد، تصریح کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۳:۴۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سایت آلمانی 11freunde به بررسی 10 لژیونر برتر ایرانی تاریخ فوتبال بوندس لیگا از نظر تعداد بازی پرداخته است. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۳:۴۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ایسنا نوشت: معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: عیدی کارمندان و بازنشستگان دولت همراه با حقوق بهمن ماه پرداخت می شود. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۳:۳۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : شفقنا: بدنبال هک سایت روزنامه قانون، سایت خبری دو روزنامه آرمان امروز و ستاره صبح نیز هک شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۳:۲۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک شرکت فناوری، فناوری احراز هویت با اسکن کف دست را برای ورود کاربران به ویندوز 10 پرو ارائه کرده است. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۳:۱۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : انور عشقی، ژنرال عربستانی و عضو کمیته مشورتی ویژه کابینه این کشور تاکید کرد که سرنگون کردن جنگنده اسرائیلی توسط سوریه تاثیر بسیاری بر خاورمیانه برجای ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۳:۰۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه یک ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری این کشور حضور هشت نامزد را در این انتخابات تایید و اسامی آنان را منتشر کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۲:۵۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیر عامل اتحادیه مرغداران استان تهران با بیان اینکه روند افزایش قیمت مرغ باید ادامه یابد ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۲:۲۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نماینده روسیه در سازمان ملل متحد روز شنبه گفت دولت آمریکا ممکن است با تکرار ادعاها درباره انتقال موشک از ایران به یمن ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۲:۱۹    
نخست وزیر اسرائیل در گفت وگوی تلفنی با رئیس جمهور روسیه و وزیر خارجه آمریکا، مدعی شد که ایران حاکمیت اسرائیل را نقض کرده و این رژیم حق دارد از خود در برابر حملات دفاع کند.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۲:۱۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : 22 بهمن از روز های خداوند، موهبت الهی و منت بی چون و چرای باریتعالی به ملت ما بود ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۲:۰۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ایسنا: حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی، جوادی آملی و علوی گرگانی از مراجع تقلید ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۲:۰۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : پرداخت بیش از 19 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در دوره دولت های یازدهم و دوازدهم ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۱:۴۹    
این پروژه با رویکرد توسعه پایدار و با هدف ارتقای بهره وری از منابع آب و خاک و افزایش صادرات غیر نفتی طراحی و به اجرا در می آید.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۱:۲۹    
روزی که یادآور ایستادگی و دادخواهی ملتی بزرگ برای رهایی از وابستگی، استعمار و استبداد و دستیابی به عزت، آزادی و استقلال در سایه مردم سالاری دینی است که با راهبری رادمردی از سلاله پاکان و اسطوره زمان ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۱:۲۹    
حسین فریدون برادر رئیس جمهور به نمایندگی از حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی به عیادت حسن عبوری پدر شهیدان عبوری در بیمارستان رفت و از نزدیک در جریان روند درمان پدر شهیدان عبوری قرار گرفت.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۱:۲۴    
کوئنتین تارانتینو که به طرز عجیبی جریان تجاوز رومن پولانسکی به دختری 13 ساله را توجیه کرده بود، از اظهارات خود ابراز پشیمانی کرد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۱:۱۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نهمین روز از سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر امروز در کاخ رسانه در فضای خلوتی سپری شد و تنها بازار شایعات و حدس و گمان ها درباره نامزدهای جشنواره داغ بود ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۰:۴۹    
تمامی شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی 22بهمن امسال در سراسر کشور تحت پوشش بیمه حوادث برای خطرات فوت یا نقص عضو کلی وجزیی ناشی از حادثه برای هر نفر تا سقف 20 میلیون تومان و بیمه مسئولیت در صورت خطر ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۰:۳۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در آستانه ایام نوروز و افزایش تقاضا برای پول نقد، بانک مرکزی مجوز افزایش سقف برداشت از خودپردازها را به 500 هزار تومان صادر کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۰:۳۹    
لاتاری برخلاف سروصدای رسانه ای عواملش، تنها به صورت مشترک در بخش بهترین جلوه های بصری نامزد شد.کاندیدا شدن فیلم کامیون در رشته های اصلی و نامزدی پژمان جمشیدی برای فیلم سوتفاهم از جمله انتخاب هایی ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۰:۳۴    
در مراسمی با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، دکتر مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، دکتر مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۰:۲۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که ایرپاد بی سیم اپل آتش گرفته است. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۰:۲۴    
در حالی به استقبال از چهلمین بهار انقلاب رهسپار میشویم که یاد رشادت ها ، ایثار گری ها و توانمندی های مردمی را در جان و دل زنده می کنیم که توانستند با اتحاد و استعانت به خدای متعال ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۰:۱۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره آزمون ورودی دوره دوم متوسطه مدارس سمپاد در پایه نهم گفت ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۲۰:۰۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک روزنامه صهیونیستی پس از ساقط شدن یک جنگنده این رژیم توسط دمشق اعلام کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۹:۴۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس جمهور پیام انقلاب اسلامی را نه توسعه طلبی، بلکه استقلال ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۹:۴۹    
فدراسیون جهانی فوتبال مهلت ارائه لیست نهایی بازیکنان ملی پوشان 32 تیم راه یافته به جام جهانی 2018 روسیه را مشخص کرد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۹:۴۴    
نشست خبری فیلم سینمایی کار کثیف با حضور خسرو معصومی کارگردان، نویسنده و تهیه کننده ، پدرام شریفی، پیام احمدی نیا، مهران نائل، سام ولی پور، الهام نامی بازیگران فیلم در پردیس ملت برگزار شد ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۹:۲۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : در جریان معاملات بازار آزاد تهران امروز شنبه، قیمت انواع سکه گران شد ضمن اینکه هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید 18 هزارتومان گران شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۹:۲۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معاون فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی اعلام کرد، حمله اخیر این رژیم به سوریه گسترده ترین حمله از سال 1982 بوده است. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۹:۲۴    
مدیرکارخانه ی آذکرون ضمن اشاره به این موضوع که ایران خودرو برای مردم جمهوری آذربایجان برندی قابل اعتماد است اظهار کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۹:۲۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای ضمن تمجید از سرنگون کردن جنگنده متجاوز صهیونیست از سوی ارتش سوریه اعلام کرد که مرحله جدیدی شروع شده و معادلات قدیمی از ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۹:۲۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس صندوق بین المللی پول به کشورهای عربی توصیه کرد که برای داشتن رشد پایدار و اشتغالزایی باید دستمزدهای دولتی و یارانه های انرژی را کاهش دهند. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۹:۰۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: مردم اگر درست انتخاب می کردند و انتخاب کنند، سیستم اداری درست می شود. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۸:۵۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در جمع مردم سنقر در استان کرمانشاه حاضر شد و گفت ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۸:۵۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کره جنوبی در تجارت با ایران به منافع یک طرفه اصرار دارد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۸:۵۴    
این روش برای تحریک تقاضا و رونق بخشیدن کار و فعالیت کارخانجات تولید داخل بسیار موثر بوده و باعث رونق اقتصادی و به گردش درآمدن چرخ تولید داخل، حفظ و افزایش سطح اشتغالزایی در کشور خواهد شد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۸:۴۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سایت عربستانی مدعی شد که فدراسیون فوتبال ایران در حال مکاتبه با رئیس فیفا است تا مشکل میزبانی با نماینده عربستانی را حل کند. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۸:۴۱    
رئیس جمهور پیام انقلاب اسلامی را نه توسعه طلبی، بلکه استقلال، عدم اجازه به دیگران برای دخالت در امور داخلی ایران و روابط منصفانه و عادلانه با جهان دانست و تاکید کرد: ایران آماده پذیرش سرمایه گذاری ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۸:۴۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به صورت زنده از شبکه نمایش پخش می شود. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۸:۴۱    
موضوعی که اکنون در حال عادی شدن است این است که قیمت دلار روی همین نرخ فعلی یعنی حدود 4700 تومان باقی بماند ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۸:۴۱    
تاتنهام موفق شد با گلزنی هری کین آرسنال را در داربی شمال لندن شکست دهد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۸:۴۱    
وزیربهداشت گفت: در این روزها که همه می خواهند نا امیدی را به جامعه تزریق کنند، وظیفه ماست که به آنچه داریم افتخار کنیم.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۸:۴۱    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران در پیامی به اصحاب رسانه، توضیحاتی را پیرامون اعمال برخی محدودیت ها در سهمیه طرح ترافیک سال آینده ارائه کرد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۸:۴۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : باشگاه مشکی پوشان با جدایی عنایتی موافقت و برای این مربی آرزوی موفقیت کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۷:۲۹    
رئیس پلیس راه استان مازندران از مسدود بودن محور کندوان و هراز برای فردا، یکشنبه 22 بهمن خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۷:۲۴    
ولیعهد انگلیس از هنگ پیاده نظام ارتش این کشور در منطقه بلفورد بازدید کرد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۷:۱۹    
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور از وزش باد شدید در غالب مناطق کشور خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۷:۰۹    
یک منبع نظامی در سوریه تاکید کرد، تصمیم برای سرنگونی جنگنده رژیم صهیونیستی پیشتر در جریان رایزنی ها با محور مقاومت در سال 2016 اتخاذ شده بود.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۷:۰۴    
فیس بوک در نظر دارد به 5 نفر از رهبران جهان که در هر حوزه ای فعال هستند و از خدمات فیسبوک برای نزدیک تر شدن مردم به خود استفاده می کنند ، یک میلیون دلار(به ازای هر نفر ) جایزه دهد .
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۶:۵۹    
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: وقتی نگاه های دو گروه درباره موضوعات کشور تفاوت دارد، صحبت آنها نمی تواند به جایی برسد ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۶:۴۹    
وزارت خارجه روسیه نسبت به حملات در مرزها میان سوریه و اراضی اشغالی "نگرانی شدید" خود را ابراز کرد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۶:۳۵    
دسته ارگونومیک و هوشمند selfie tik ابزاری مفید برای سلفی گرفتن است . ابزاری که مبتنی بر بلوتوث کار می کند و تقریبا در هر شرایطی قابلیت استفاده دارد .
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۶:۳۵    
رئیس جمهوری ترکیه امروز (شنبه) تایید کرد یک فروند بالگرد متعلق به نیروهای مسلح ترکیه حین عملیات شاخه زیتون در استان هاتای در جنوب شرق این کشور سقوط کرده است.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۶:۲۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اسامی شماری از مصدومان حادثه ی واژگونی اتوبوس در محور شیراز به مهارلو را اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۶:۲۴    
پس از حواشی ناشی از رفراندوم استقلال کردها در تاریخ 25 سپتامبر، دولت منطقه ای کردستان و ایران در حال تقویت روابط هستند .
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۶:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۶:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تلاش امدادگران برای بیرون کشیدن زیر آوارماندگان در هواآیلین تایوان زنان شرکت کننده در کارناوال دوسلدورف آلمان ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۶:۱۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۶:۱۴    
ساعت جدید کاسیو موسوم به G Shock تعریفی متفاوت از ساعت های هوشمند را به مخاطبان هدیه داد. ساعتی که نه تنها مقاومتی قابل توجه دارد ، بلکه از تکنولوژی تمام هوشمند برخوردار است .
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۶:۰۹    
پژوهشگران موفق به تولید نوعی پوست الکترونیک و خود ترمیم شدند . پوستی که نه تنها خاصیت ترمیم شدن خودکار را داراست ، بلکه به راحتی خود را با پوست منطبق می کند .
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۶:۰۴    
گتی ایمیج و گوگل پس از 2 سال منازعه و کشمکش بر سر موضوع حق امتیاز نشر و بازنشر عکس ها ، اعلام کردند قصد دارند یک مجوز بین المللی را با توافق یکدیگر تنظیم کنند .
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۶:۰۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سخنگوی انصارالله یمن با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رایزنی کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۶:۰۴    
پس از حواشی فراوان به نظر می رسد گوگل قصد دارد پیام رسان جدید خود را به شیوه ای مشابه با imessage اپل طراحی کند ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۶:۰۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : حزب سوسیال دموکرات و احزاب متحد سوسیال مسیحی و دموکرات مسیحی پس از کشاکشی طولانی سرانجام بر سر پیمانی برای تشکیل دولت ائتلافی آلمان توافق کردند ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۵:۵۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۵:۵۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۵:۵۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان این که ادعاها و سخن پراکنی های رژیم صهیونیستی مردود است، تاکید کرد: ادعای پرواز پهپاد ایرانی و نیز دخالت ایران در سرنگونی جنگنده متجاوز صهیونیستی مضحک تر از آن است که ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۵:۴۹    
دادستان تهران از شناسایی و دستگیری چند متهم مرتبط با یک پرونده جاسوسی خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۵:۴۹    
ترندها در شبکه های اجتماعی چگونه دستکاری می شوند؟ / ارتش های رباتی چگونه هشتگی را داغ یا تخریب می کنند؟
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۵:۴۴    
در نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی "مصادره" نخستین ساخته سینمایی مهران احمدی، این بازیگر و کارگردان به احتمال اصلاحیه فیلمش در اکران عمومی واکنش جالبی نشان داد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۵:۳۹    
پاسخ محمدحسین قاسمی به پرسشی درباره نمایش مصادره انقلاب در فیلم مصادره / ما بالاخره نفهمیدم تهیه کننده ارزشی هستیم یا ضد ارزش!
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۵:۳۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فرمانده انتظامی شهرستان سرباز از رهایی 3نفر گروگان ربوده شده در کمتر از 24ساعت از چنگال آدم ربایان در شهرستان خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۵:۳۹    
فیلم داعش را به من شناساند و به این سؤال مخاطب که چرا ما در سوریه حضور داریم بدون شعارزدگی پاسخ می دهد
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۵:۳۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۵:۲۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۵:۱۹    
بالغ بر 1200 پهباد در جریان مراسم آغاز المپیک زمستانی در آسمان کره جنوبی پرواز کردند تا این مراسم را برای بازدیدکنندگان ، پرهیجان تر از همیشه برگزار کنند ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۵:۰۵    
اسرائیل از واشنگتن و مسکو خواسته است برای اجتناب از نامساعد شدن اوضاع در مرزهای سوریه مداخله کنند.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۴:۵۹    
جانشین فرمانده کل سپاه به ادعای رژیم صهیونیستی واکنش نشان نداد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۴:۵۹    
انفجار دو بمب، در مسجدی در شهر بنغازی لیبی به هنگام برگزاری نماز جمعه، به کشته و زخمی شدن شماری از نمازگزاران منجر شد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۴:۵۰    
محسن هاشمی می گوید: نباید در مقابل قضاوت هایی مانند همه مشکلات ما بخاطر انقلاب است تند و خشن برخورد کنیم؛ سوالی که جواب داده نشود روز بروز بزرگتر می شود ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۴:۳۹    
رهبر حزب سوسیال دموکرات آلمان به دلیل مخالفت های مطرح شده در این حزب وارد کابینه دولت آتی آلمان نمی شود.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۴:۲۹    
پس از آنکه ترامپ با انتشار گزارش دموکرات ها مخالفت کرد، رهبر اقلیت های مجلس نمایندگان آمریکا کاخ سفید را به سیاسی کاری اطلاعات و امنیت ملی متهم کرده و گفت که رئیس جمهوری آمریکا چیزی برای پنهان کردن ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۴:۲۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۴:۱۹    
یک سیاستمدار پیشین آمریکایی با انتقاد از حرافی های ترامپ در مورد مقابله با ایران، گفت: ترامپ در واقع در سوریه و یمن هیچ اقدامی برای مقابله با ایران انجام نداده است.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۴:۰۹    
شهردار تهران در دیدار با سفیر لهستان ضمن بررسی زمینه های همکاری مشترک پایتخت دو کشور، بر ضرورت توسعه روابط، انتقال تجربیات و سرمایه گذاری در حوزه حمل و نقل عمومی و تولید برق از زباله تاکید کرد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۵۹    
لیام میلر به علت سرطان در 36 سالگی جان خود را از دست داد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۵۴    
یگان های پدافند هوایی ارتش سوریه بامداد امروز یک فروند جنگنده - بمب افکن متجاوز اف 16 رژیم صهیونیستی را سرنگون کرد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۵۰    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت الاسلام سیدرضا تقوی را به عنوان نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی منصوب کردند.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۳۹    
مینا وحید : پوشش من اعتراضی است
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۳۹    
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ما از همین نقطه ای که هستیم می توانیم همه پایگاه های آمریکا را در منطقه ویران کرده و جهنمی برای صهیونیست ها درست کنیم.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۳۹    
هنگامی که درباره جایگاه شورای نگهبان سخن گفته می شود آن را در حد بسیار بالایی ارتقا می دهند، ولی اکنون که زمان مسوولیت پذیری درباره مسائل است قدرت اعضای آن را در حد یک شهروند عادی و ناتوان معرفی می ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۲۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۲۰    
استقبال از "بمب؛ یک عاشقانه" / صف انتظار این فیلم تمام طبقه 5 را پوشش داد و فیلمبرداری از این صف 110 ثانیه طول کشید
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: آتش نشان ها موفق شدند پیکر یک کوهنورد 50 ساله را در ارتفاعات توچال شناسایی و به عوامل انتظامی تحویل دهند. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۱۵    
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه حضور آمریکا در سوریه غیرمشروع است، گفت: باید آمریکا قبل از اینکه شکست بخورد منطقه را ترک کند.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۱ - ۱۳:۰۵    
واکنش رضا رشیدپور به عذرخواهی هادی حجازی فر: از لطف و مناعت طبع هادی حجازی فر عزیز ممنونم/ موضع من همچون قبل، احترام است و من نیز متقابلا اگر کدورتی بود عذرخواهی می کنم
  • ۱