جمعه ۰۴ اسفندساعت ۲۲:۰۸Feb 2018 23

خبرهای انتخاب 24 بهمن 1396 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 31 فروردین 1396 انتخاب 31 اردیبهشت 1396 انتخاب 31 خرداد 1396 انتخاب 31 تیر 1396 انتخاب 31 مرداد 1396 انتخاب 31 شهریور 1396 انتخاب 30 مهر 1396 انتخاب 30 آبان 1396 انتخاب 30 آذر 1396 انتخاب 30 دی 1396 انتخاب 1 بهمن 1396 انتخاب 2 بهمن 1396 انتخاب 3 بهمن 1396 انتخاب 4 بهمن 1396 انتخاب 5 بهمن 1396 انتخاب 6 بهمن 1396 انتخاب 7 بهمن 1396 انتخاب 8 بهمن 1396 انتخاب 9 بهمن 1396 انتخاب 10 بهمن 1396 انتخاب 11 بهمن 1396 انتخاب 12 بهمن 1396 انتخاب 13 بهمن 1396 انتخاب 14 بهمن 1396 انتخاب 15 بهمن 1396 انتخاب 16 بهمن 1396 انتخاب 17 بهمن 1396 انتخاب 18 بهمن 1396 انتخاب 19 بهمن 1396 انتخاب 20 بهمن 1396 انتخاب 21 بهمن 1396 انتخاب 22 بهمن 1396 انتخاب 23 بهمن 1396 انتخاب 24 بهمن 1396 انتخاب 25 بهمن 1396 انتخاب 26 بهمن 1396 انتخاب 27 بهمن 1396 انتخاب 28 بهمن 1396 انتخاب 29 بهمن 1396 انتخاب 30 بهمن 1396 
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۷ - ۱۴:۲۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : زن جوان با مراجعه به مطب پزشک وقتی فهمید دچار بیماری سرطان شده و مهلت چندانی برای ادامه زندگی با شوهر و فرزندانش ندارد تصمیم گرفت پیش از مرگ برای شوهرش ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۶ - ۲۱:۴۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: شرکت های هواپیمایی، لازم است نسبت به مدیریت فروش خود با هدف حذف تدریجی پروازهای چارتری اقدامات لازم را انجام دهند. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۲۰:۲۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: پس از آن کاووس سید امامی به داخل سرویس بهداشتی می رود اگر چه زمان ورود او به این بخش در فیلم مشخص است اما از آنجایی که طبق ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۷:۴۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بانک صادرات ایران از ابتدای سال 95 تا پایان دی ماه سال 96 بالغ بر 28 هزار فقره وام قرض الحسنه اشتغالزایی قریب به 3897 میلیارد ریال به معرفی شدگان نهادهای ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۶:۵۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری یکی از مظنونین قتل زن 50 ساله در شاهرود خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۵:۳۹    
المپیک زمستانی سال 2018 پیونگ چانگ که در کره جنوبی در حال برگزاری است به عرصه ای برای رقابت ربات های ورزشکار کره ای بدل شده. در این رویداد ورزشی ربات ها در زمینه اسکی به رقابت با یکدیگر پرداخته اند.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۵:۳۴    
هواپیماها از ابتدا و تا همین حالا جزو وسایل حمل و نقل نسبتا خطرناک محسوب می شوند. هرچند که امروزه میزان این خطر به طرز چشمگیری کاهش پیدا کرده اما باز هم کم و بیش حوادث عجیب و غریبی در سرتاسر دنیا ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۵:۱۴    
این گروگانگیری که در کشور چین اتفاق افتاده، با حرکت عجیب یک افسر پلیس همراه بود که خوشبختانه با موفقیت هم انجام شد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۵:۰۹    
یک مقام دولتی گواتمالا توسط مردم در ملأ عام شلاق زده شد که ویدئوی آن را در ادامه مشاهده خواهید کرد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۳:۴۴    
رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری در توییتر خود توضیحاتی درباره سخنان اخیر حسن روحانی مبنی بر توجه به اصل 59 قانون اساسی نوشت.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۳:۲۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ترکیب طرح فرش ایرانی در بوم نقاشی، ایده ای است که این روزها در نمایشگاهی در میلان ایتالیا پیاده و اجرا می شود. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۳:۲۴    
اصلاح مو سر با آتش، برای اولین بار در ایران، در پنجمین جشنواره مسابقات ملی مهارت پیرایش مردانه به نمایش گذاشته شد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۰:۱۹    
هم از آن خانه رفتند هم از آن محله . دیگر از آن پراید نقره ای هم خبری نیست. آن را هم فروختند. می خواستند فرار کنند از خاطرات و یاد بنیتای 8 ماهه، اما نشد ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۰:۰۹    
تصاویری از تصادف زنجیره ای در محور رامشیر - رامهرمز واقع در استان خوزستان در پی افزایش گرد و خاک و کاهش شدید دید را مشاهده می کنید.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۱۰:۰۹    
جشن نبرد پرتقال ایتالیایی ها طبق روال سال های گذشته برگزار شد اما تنها در اولین روز این جشنواره 180نفر مصدوم شدند! طبق آمار برای برگزاری این جشنواره که یادآور نفرت عوام از اربابان قرون وسطی است ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۹:۰۴    
سخنان اخیر رئیس جمهور برای بدخواهان انقلاب آن قدر شیرین بود که تبدیل به تیتر اول بی بی سی فارسی شد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۵ - ۰۸:۲۴    
رئیس رژیم صهیونیستی تلویحاً به این موضوع اشاره کرد که اگر علیه نخست وزیر این رژیم رسماً اعلام جرم شود، وی باید از سمت خود کناره گیری کند.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۲۳:۴۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از آلودگی بی سابقه در برخی شهرستان های استان خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۲۳:۴۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: غلظت ریزگردها در شهر یاسوج، مرکز این استان، به 6برابر حد مجاز رسیده است. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۲۳:۴۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بی.بی.سی نوشت: به گزارش رسانه های اسرائیل، پلیس این کشور بنیامین نتانیاهو ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۲۳:۴۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سازمان ملل در گزارشی اعلام کرد که از آغاز سال جدید میلادی تا 11 فوریه روزانه به طور متوسط 280 نفر در افغانستان به دلیل جنگ و درگیری به آوارگان داخلی این ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۲۲:۳۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس پلیس راه شرق استان تهران با بیان این که گره ترافیکی در محورهای مواصلاتی شرق این استان نداریم، نسبت به بارش برف ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۲۲:۱۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر خارجه آمریکا تأکید کرد که احیای وحدت در میان اعضای شورای همکاری خلیج (فارس) به نفع همه طرف هاست. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۲۲:۰۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : میخائیل ساکاشویلی رهبر مخالفان دولت اوکراین که در تبعید به سر می برد از تصمیم خود برای ادامه هدایت اعتراضات علیه دولت این کشور خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۲۱:۵۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو از تمایل این رژیم برای همکاری در زمینه مبارزات ضدتروریستی با روسیه در آستانه بازی های جام جهانی 2018 خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۲۱:۴۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : چین از عملیاتی شدن جی-20 جنگنده رادار گریزی که آن را رقیبی برای اف-22 و اف-35 آمریکا ذکر کرده، خبر داد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۲۱:۳۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس اتاق بازرگانی تهران معتقد است نوسانات ارزی به بنگاه های اقتصادی لطمات جدی وارد کرده است و بانک مرکزی باید تدبیری برای آن بیاندیشد تا مانع خروج سرمایه ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۲۱:۲۴    
در مراسم افتتاح و بهره برداری از کارخانه تولید پروتزهای اندامی در جراحی ارتوپدی و مغز و اعصاب که به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور دکتر ستاری معان علمی و فناوری رئیس جمهور و مسئولان این ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۲۱:۱۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت تاکید کرد: احتمال انتقال ویروس آنفلوآنزای پرندگان H5N6 به انسان بسیار ناچیز است ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۲۱:۰۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی استان را عادی و وضعیت جوی را همراه با بارش پراکنده برف و باران اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۲۰:۵۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : براساس اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، میزان غلظت ریزگردها در شهرستان های دزفول و اندیمشک در ساعت 18 امروز به 66 برابر حد مجاز رسید. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۲۰:۴۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس جمهور در پیامی، سانحه ی سقوط هواپیمای مسافربری روسیه را به ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور و خانواده های قربانیان این حادثه، تسلیت گفت. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۲۰:۴۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان گفت: با بهبود شرایط جوی آسمان اهواز و رسیدن شعاع دید به هزار متر، پروازهای این فرودگاه از شامگاه سه شنبه از سر گرفته شد ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۲۰:۴۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر خارجه هلند، بعد از اعتراف به دروغگویی درباره دیدار با رئیس جمهور روسیه از سمتش استعفا کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۲۰:۴۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مصاف الریان و استقلال با تساوی دو بر دو به پایان رسید. دیدار تیم های الریان و استقلال در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا با تساوی دو بر دو به پایان رسید. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۲۰:۰۴    
دکتر انصاری لاری و هیاتی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه بازدیدهای دوره ای از پروژه ها صبح سه شنبه 24 بهمن از مجموعه میکامال دیدن کرد و از نزدیک در جریان روند احداث این پروژه قرار ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۹:۵۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : آی سینما: چین در حال برنامه ریزی برای انتخاب 5 هزار سالن در سراسر کشور است تا فیلم های با موضوعات ملی و پروپاگاندا (تبلیغاتی) را به نمایش بگذراند و همچنین ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۹:۲۴    
دکتر حسین محمد پورزرندی شب گذشته با حضور در بخش گفت وگوی ویژه برنامه " تهران 20 " ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان شهرهای کوچک و کلان شهرها را ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۹:۱۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیرکل فرودگاه های خوزستان گفت: 30 پرواز رفت و برگشت از ساعت 9 صبح روز سه شنبه تا عصر امروز در فرودگاه بین المللی اهواز لغو شده است. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۹:۱۴    
تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با سه گل مهمان ازبک خود را از پیش رو بردارد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۹:۰۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تسنیم نوشت: سخنگوی حزب کارگزاران در پاسخ به اینکه بحث هایی درباره ی مخالفت اعضای شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با پارلمان اصلاحات مطرح می شود ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۹:۰۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : علی پروین گفت: هر حرفی علی کریمی در خصوص فدراسیون فوتبال می زند، درست است. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۸:۴۹    
قائم مقام منطقه خاورمیانه و آفریقا در گروه PSAضمن بیان این موضوع که در سال 2017 پروژه های جدیدی را با شریک تجاری خود مطرح کردیم، گفت: در سال 2018 محصولات جدیدی به بازار ایران عرضه خواهد شد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۸:۳۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نسبت خانوادگی کی روش با سباستیائو مربی بدنساز تیم ملی تکذیب شد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۸:۳۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : عضو شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان گفت: درباره پارلمان اصلاحات در شورای عالی اصلاح طلبان اختلاف نظر وجود دارد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۸:۳۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : شهردار تهران اعلام کرد: مردم به رهبری اعتماد کامل داشته و دارند. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۸:۳۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ترافیک سنگین معابر تهران خبر داد و اعلام کرد که احتمالا فردا هم شاهد ترافیک سنگین ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۸:۳۴    
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دولت یازدهم و دوازدهم، دولت اعتدال است.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۸:۲۴    
شبکه های اجتماعی تصاویر و فایل های ویدیویی را از امیر قطر که با یک دوچرخه در خیابان های دوحه در حال گردش بود، منتشر کردند.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۸:۱۹    
خودروسازان داخلی با طراحی خودروهای هیبریدی توان تولید انبوه و تجاری سازی آن را دارند اما لازمه تحقق این امر، بازاریابی مناسب و ارایه یارانه خرید خودروهای برقی به مشتریان است.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۸:۰۴    
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از آمادگی کامل متروی تهران برای خدمات رسانی هرچه بهتر به شهروندان در صورت بارش مجدد برف و باران در پایتخت خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۷:۵۴    
رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری از دستور رهبری مبنی بر انتخاب ابوترابی فرد به عنوان خطیب نماز جمعه این هفته تهران استقبال کرد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۷:۴۹    
در سال 2007، قطعه سازان در حدود 33 درصد از هزینه های تحقیق و توسعه صنعت خودرو را به خود اختصاص داده بودند و این رقم درحال حاضر به 50 درصد افزایش یافته است که پیش بینی می شود در سال 2020 ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۷:۴۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: هوای چند شهرستان استان در وضعیت هشدار است. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۷:۳۴    
یکی از اعضای سابق کمیته سیاست گذاری حزب کمونیست چین که زمانی از ستاره های نوظهور در سیاست چین بود، به دریافت رشوه متهم شد ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۷:۳۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : هواداران پرسپولیس قبل از شروع بازی با نسف قارشی در واکنش به اظهارات کی روش در مناظره کریمی - ساکت، شعارهایی را علیه سرمربی تیم ملی سر دادند. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۷:۲۴    
یک کارشناس بازار مسکن گفت: اگر خریداران مسکن دست نگه دارند، قول می دهم حباب این بازار تخلیه شود و تا اردیبهشت ماه قیمت ها تا 20 درصد کاهش خواهد یافت.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۷:۱۴    
بر اساس گزارش ها، ورزشکاران کره شمالی که برای شرکت در بازی های المپیک زمستانی به کره جنوبی رفته اند، تحت مراقبت 24 ساعته قرار دارند تا از فرار آنان جلوگیری شود.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۷:۱۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سرمربی پرسپولیس ترکیب تیمش برای دیدار برابر نسف قارشی را اعلام کرد. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۷:۱۴    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد در دیدار با وزیر امور خارجه آمریکا درباره اجرای برنامه جامع اقدام مشترک گفت وگو کرده است.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۷:۰۴    
بانک مرکزی روسیه اعلام کرد برگزاری جام جهانی می تواند منجر به تقویت اقتصاد این کشور در سه ماهه دوم و سوم سال 2018 شود.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۶:۵۴    
دادگاه نظامی رژیم صهیونیستی بازداشت عهد التمیمی را تمدید کرد و جلسه بعدی دادگاه وی ماه آتی میلادی برگزار خواهد شد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۶:۴۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز تاکید کرد: در هنگام وقوع گرد و غبار ترجیحا مردم در منازل خود بمانند و افراد دارای بیماری های زمینه ای ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۶:۳۹    
ولی الله شجاع پوریان به عنوان معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران منصوب شد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۶:۳۴    
شهردار تهران از افزایش سرعت نوسازی بافت های فرسوده شهر تهران ظرف سال های 97 و 98 خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۶:۳۴    
تولیت آستان قدس رضوی گفت: پاسخ متناسب به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن که علیرغم گله مندی های به حق آنان از مشکلات انجام شد، دمیدن در آتش تفرقه و بیان سخنان جناحی و انتخاباتی نبوده و نیست.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۶:۲۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر امور خارجه در صدر یک هیات سیاسی و اقتصادی جهت شرکت در کنفرانس بازسازی عراق به کویت رفت. ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۶:۲۴    
عباس ترابیان درباره صحبت های علی کریمی در برنامه "90" و اتهام هایی که به او در ماجرای واریز حق پخش بازی های مقدماتی جام جهانی وارد شده است، اظهار کرد: من از طرفداران پر و پا قرص علی کریمی هستم.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۶:۲۴    
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت که بررسی سوال از رییس جمهور احتمالا هفته آینده در دستور کار این کمیسیون قرار می گیرد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۶:۱۹    
خبر کشته شدن فروغ فرخزاد در روزنامه اطلاعات 24 بهمن 1345 / 24 بهمن، 1345، روزی که فروغ فرخ زاد کشته شد
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۶:۰۴    
رئیس جمهوری پیشین گرجستان که به لهستان دیپورت شده است، از اتحادیه اروپا و صدراعظم آلمان خواست که از وی حمایت کرده و جلوی ویران شدن اوکراین را بگیرند.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۵:۵۴    
امام جمعه مشهد در گفت وگویی مشروح به تشریح ریشه ناآرامی های دی ماه در مشهد پرداخت و گفت: مردم به دلیل مشکلات تحریک شدند نه سخنان من.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۵:۴۴    
هدفون جدید شرکت فیلیپس موسوم به فیدلیو تمامی صداهای مزاحم اطراف را محو کرده و با کیفیت بالا تا 30 ساعت به کاربران موزیک هدیه می دهد .
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۵:۳۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به این که چرا حکم اولیه دیوان عدالت اداری مبنی بر توقف اجرای مصوبه اخیر دولت در زمینه افزایش تعرفه واردات خودرو، اجرایی نشده ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۵:۲۹    
در آغاز مراسم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از غرفه همراه اول در این نمابشگاه بازدید کرد و از نزدیک با آخرین دستاوردهای این شرکت در حوزه هوشمندسازی و اینترنت اشیا آشنا شد ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۵:۲۹    
رییس فدراسیون کشتی گفت: رای کمیته حقوقی اتحادیه جهانی کشتی درباره پرونده علیرضا کریمی بزودی اعلام می شود.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۵:۱۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۵:۱۹    
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد که این سازمان به طور دقیق ابعاد همه جانبه وقوع سانحه سانچی را بررسی می کند و پس از آن پاسخی شفاف به مردم خواهد داد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۵:۱۴    
آیت الله هاشم زاده هریسی دغدغه های بسیار داشت، انتقادات هایی نسبت هم لباسی های خود وارد کرد و گفت: اگر می خواهیم مردم را به سوی کمال انسانی مدیریت کنیم نخست باید خودمان را بسازیم و مدیریت کنیم.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۵:۱۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۵:۰۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۵:۰۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۵:۰۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بهنام سعیدی، سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرد: با توجه به اخطاریه های هواشناسی مبنی بر استمرار بارش باران ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۵:۰۴    
رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران درباره خانه نیما گفت: وزیر ارشاد به معاون هنری خود آقای حسینی ابلاغ کرده تا پیگیر شود و خرید صورت گیرد، اگر موفق به تملک شدند که خودشان بهره برداری خواهند کرد ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۵۹    
سامسونگ پس از مدت ها اموجی های خود را به روز رسانی کرد . گرچه بسیاری معتقدند سامسونگ هرگز در تولید اموجی ها موفقیت آمیز عمل نکرده است .
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۳۹    
فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه انقلاب اسلامی همچنان پویا و زنده در حال پیشروی است، گفت: مردم در انتخاب ها تلاش کنند افرادی را که در اداره کشور نگاه شان و باورشان به توانایی های بومی و اقتصاد ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۳۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۳۴    
در معاملات ساعات ابتدایی بازار ارز، قیمت دلار به 4958 تومان و یورو به 6134 تومان رسید. رییس بانک مرکزی اما در این مورد می گوید: اگر نرخ ارز را مصنوعی نگه داریم و تورم بالاتر برود ...
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۳۴    
روحانی: هر بنگاهی اگر فردی را مشغول به کار کند تا پایان سال 97 از دادن بیمه معاف می شود
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۳۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۲۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۲۹    
یک مقام مسوول در شرکت ملی نفتکش از تشییع سه پیکر حادثه سانچی در روز جمعه و بعد از نماز جمعه خبر داد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۲۴    
کمپانی بنز برای سال 2019 از جذاب ترین سری مرسدس با رنگ هایی دوگانه (ترکیبی) رونمایی خواهد کرد .
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۲۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۱۹    
شرکت ال جی موبایل جدید خود را همراه با هوش مصنوعی و البته دستیار صوتی معرفی خواهد کرد . موبایل LG-V30 سودای تسخیر بازارها را دارد .
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۱۹    
بخشی از درآمد نجومی سلبریتی ها از کجا می آید؟
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۱۹    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت : سال آینده بازار آرامی برای بخش مسکن پیش بینی می کنیم و رشد قیمت متناسب با نرخ تورم خواهد بود.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۱۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۱۴    
محیط زیست خوزستان اعلام کرد: میزان غلظت گرد و غبار در اهواز در ساعت 12 امروز، به بیش از 57 برابر حد مجاز رسیده است. اوضاع در سایر شهرهای خوزستان هم تعریفی ندارد.
  ۱۳۹۶/۱۱/۲۴ - ۱۴:۰۴    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به شبکه های نسل 3 و 4 اینترنت موبایل، این بستر را بستری بسیار خوب برای جمع آوری و انتقال اطلاعات دانست.
  • ۱