جمعه ۱۰ فروردینساعت ۰۹:۴۹Mar 2024 29
جستجوی پیشرفته

خبرهای انتخاب 2 فروردین 1397 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 31 اردیبهشت 1397 انتخاب 31 خرداد 1397 انتخاب 31 تیر 1397 انتخاب 31 مرداد 1397 انتخاب 31 شهریور 1397 انتخاب 30 مهر 1397 انتخاب 30 آبان 1397 انتخاب 30 آذر 1397 انتخاب 30 دی 1397 انتخاب 30 بهمن 1397 انتخاب 29 اسفند 1397 انتخاب 1 فروردین 1397 انتخاب 2 فروردین 1397 انتخاب 3 فروردین 1397 انتخاب 4 فروردین 1397 انتخاب 5 فروردین 1397 انتخاب 6 فروردین 1397 انتخاب 7 فروردین 1397 انتخاب 8 فروردین 1397 انتخاب 9 فروردین 1397 انتخاب 10 فروردین 1397 انتخاب 11 فروردین 1397 انتخاب 12 فروردین 1397 انتخاب 13 فروردین 1397 انتخاب 14 فروردین 1397 انتخاب 15 فروردین 1397 انتخاب 16 فروردین 1397 انتخاب 17 فروردین 1397 انتخاب 18 فروردین 1397 انتخاب 19 فروردین 1397 انتخاب 20 فروردین 1397 انتخاب 21 فروردین 1397 انتخاب 22 فروردین 1397 انتخاب 23 فروردین 1397 انتخاب 24 فروردین 1397 انتخاب 25 فروردین 1397 انتخاب 26 فروردین 1397 انتخاب 27 فروردین 1397 انتخاب 28 فروردین 1397 انتخاب 29 فروردین 1397 انتخاب 30 فروردین 1397 انتخاب 31 فروردین 1397 
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۲۰:۰۷    
به نظر شما کدامیک ثروتمندتر بوده است: چنگیز خان مغول یا جان دی راکفلر؟! این سوال بسیار ساده است اما جواب به آن بسیار دشوار!! ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۷:۴۲    
میزان مصرف بنزین در روز پنجشنبه دوم فروردین سال 1397، با رشد 28درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 105میلیون لیتر اعلام شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۳:۵۷    
حملات مرگبار هوایی و زمینی ارتش ترکیه و تروریست های موسوم به ارتش آزاد به کشته و زخمی شدن شمار زیادی از از غیرنظامیان منجر شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۱۳:۴۲    
رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر از افزایش میزان اقامت در کشور تا دومین روز از نوروز نسبت به میزان سفر در همین مدت خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۸:۵۷    
شایگان که بود و چه کرد؟ او مردی نجیب، محجوب، منیع الطبع، کم حرف، و اهل دوستی و وفا و دور از تظاهر و تکلف بود. زندگی و مرگ را آسان می گرفت و کمتر غم دنیا می خورد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۰:۱۲    
بهرام قاسمی رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه در پیامی درگذشت داریوش شایگان نویسنده، فیلسوف، ادیب و شاعر معاصر و بنام ایرانی را تسلیت گفت.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۰:۰۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران دیدار دوستانه برابر تونس را فرصتی خوب برای تیم ملی و بازیکنان پیش از دیدار برابر مراکش دانست.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۰:۰۷    
مسعود شجاعی می گوید بازیکنان تیم ملی ایران هیچ ترسی از اسپانیا، پرتغال و مراکش ندارند و بر عکس از رویارویی با این تیم ها لذت خواهند برد
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۳ - ۰۰:۰۲    
وزیر دفاع آمریکا پایان درگیری در یمن را برای ثبات منطقه ضروری دانست و گفت قصد داریم جنگ در یمن را پایان دهیم و سعودی ها بخشی از این راه حل خواهند بود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۳:۵۷    
یک فروند هواپیمای نظامی اف.16 ترکیه در نزدیکی روستای اووا ئورن منطقه گل شهیر استان نوشهیر در مرکز این کشور سقوط کرد
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۳:۲۷    
رهبر جنبش انصارالله یمن در گفت وگو با روزنامه ای لبنانی گفت که رئیس جمهور فعلی آمریکا بهتر از رئیس جمهور قبلی این کشور عربستان را دوشید
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۳:۰۷    
زلاتان ابراهیموویچ رسما قرار داد خود رابا شیاطین سرخ فسخ کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۲:۴۷    
زُحل اولجای هنرمند سینما و خواننده مشهور ترکیه به اتهام 'توهین به رییس جمهوری' به 10 ماه حبس محکوم شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۲:۳۷    
رکس تیلرسون وزیر خارجه برکنار شده دونالد ترامپ با حضور در آئین خداحافظی با کنارکنان این وزارتخانه، رسما از کابینه ترامپ فاصله گرفت
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۱:۴۷    
تارنمای اینترنتی 'انرخیا 16 ' روز پنجشنبه در گزارشی پیش بینی کرد با پایان توافق هسته ای بین آمریکا و ایران و اعمال تحریم ها، قیمت نفت می تواند افزایش یابد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۱:۳۲    
انتخاب هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۱:۱۷    
روزنامه ایتالیایی 'ایل سوله' به سفر ولیعهد عربستان به آمریکا اشاره کرد و نوشت: اظهارات بن سلمان پیش از سفرش به واشنگتن درباره اینکه اگر ایران به بمب اتمی دست پیدا کند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۱:۰۲    
دولت کویت اعلام کرد که به طور موقت واردات انواع پرندگان از سه کشور اروپایی و 8 کشور آسیای جنوب شرقی را ممنوع کرده است .
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۰:۵۲    
رهبر القاعده در فایلی جدید از گروه اخوان المسلمین دفاع کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۰:۴۲    
رئیس جمهوری آمریکا با عقب نشینی از مواضع ماه گذشته خود، قصد دارد تا اعمال تعرفه های جدید فولاد و آلومینیوم برای اتحادیه اروپا و 6 شریک تجاری خود را متوقف کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۰:۲۷    
وکیل آمریکایی که وکالت رئیس جمهور آمریکا در پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 را به عهده داشت از سمتش استعفا می کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۰:۲۲    
دکتر محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه از 50 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری برای طرح های عمرانی در سال 1396 خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۰:۱۷    
معاون سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کراچی از آزادی 9 ملوان ایرانی خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۰:۱۲    
اعتصاب 24 ساعته کارکنان بخش حمل و نقل عمومی، شهر رم پایتخت ایتالیا را فلج کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۲۰:۰۷    
124 میلیون نفر در جهان بخاطر جنگ ها و تغییرات اقلیمی در شرایط بحران غذایی بسر برده و نیاز فوری به یک اقدام بشردوستانه دارند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۹:۵۷    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت:طرح ها و لوایح اصلاح قانون بانکداری اسلامی در این کمیسیون مراحل نهایی خود را می گذراند و در سالجاری اصلاح انجام خواهد گرفت .
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۹:۵۷    
هفته های اخیر خبرهایی مبنی بر حضور نظامی آمریکا در کشورهای شمال آفریقا به ویژه الجزایر و تونس در رسانه های آمریکایی منتشر شد که با واکنش شدید مردم این کشورها و تکذیب مقام های رسمی مواجه شد اما این ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۹:۵۷    
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند موشک بالستیک جدید به تاسیسات نفتی شرکت آرامکو عربستان در منطقه نجران شلیک کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۹:۵۲    
منابع انگلیسی روز پنجشنبه از آتش سوزی گسترده در مرکز خرید شهر گلاسکو واقع در شمال انگلیس خبر دادند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۹:۵۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ویدئوی مربوط به تصادف یک اتومبیل خودران شرکت اوبر با الینا هرزبرگ، زن 49 ساله آمریکایی منتشر شد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۹:۵۲    
مدیرکل آموزش همگانی معاون اجتماعی نیروی انتظامی گفت: برای اخذ ویزا به سفارتخانه کشور مورد نظر مراجعه کرده و از اعتماد به دلالان و واسطه ها اجتناب کنید.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۹:۴۲    
تعدادی از مردم محلی و گردشگران روز چهارشنبه اول فروردین در اطراف تئوتیئواکان، مکان باستانی در نزدیکی مکزیکو سیتی گرد هم آمدند تا آغاز بهار را جشن بگیرند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۹:۲۷    
مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی قزوین گفت: بر اثر انفجار آبگرمکن گازی در یک منزل مسکونی در شهر خاکعلی آبیک یک نفر جان باخت و شش نفر مجروح شدند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۹:۲۲    
نمایندگان مخالف تصویب تعیین مرزهای تازه با مونته نگرو در پارلمان کوزوو گاز اشک آور پرتاب کردند. گاز اشک آور در حالی به صحن پارلمان پرتاب شد که نمایندگان برای رای گیری آماده می شدند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۹:۱۷    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بلافاصله پس از وقوع این حادثه و انتشار این خبر تاسف برانگیز، وزارت امور خارجه و سفارت جمهوری اسلامی ایران در آن کشور در تماس با مقامات ترکمنستان بطور جدّ پیگیر موضوع شدند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۸:۵۷    
کاخ کرملین مقر ریاست جمهوری روسیه از تشبیه این کشور به آلمان نازی ازسوی وزیر امورخارجه انگلیس ابراز انزجار کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۸:۵۲    
شبکه خبری السومریه نیوز گزارش کرد، چهار مرزبان عراقی در جریان کمین تروریست های داعش در نزدیک گذرگاه طریبیل واقع در منطقه مرزی عراق واردن در غرب استان الانبار، کشته شدند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۸:۲۷    
تیم ملی ایران حدود 4 سال پیش در جام جهانی 2014 برزیل شرکت کرد. کارلوس کی روش برای حضور ایران در آن مسابقات 23 بازیکن را به برزیل برد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۸:۲۲    
برانکو ایوانکوویچ در گفت و گویی نکات جالبی درباره آشنایی اش با ادبیات فارسی گفته است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۸:۲۲    
یک فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی گفت: با شروع فصل بهار، حساسیت های فصلی نیز رواج پیدا کرده و این نوع از حساسیت باید با دارو کنترل شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۸:۱۷    
دستگاه قضائی بحرین محاکمه شیخ علی سلمان را به زمان دیگری موکول کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۸:۱۷    
در حالی که روز گذشته(اول فروردین) زلزله 5 ریشتری شهر تخت به تیتر اخبار حوادث کشور تبدیل شده بود بازهم این شهر از توابع شهرستان بندرعباس نقل محافل خبری شده و اکنون بیش از 10 بار از بامداد امروز تاکنون ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۸:۱۷    
محمد معتمدی، خواننده آواز اصیل ایرانی مهمان دورهمی می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۸:۱۲    
بر اساس اطلاعات مرکز آمار ایران در زمینه جزئیات تورم اسفند ماه در گروه کالاهای غیرخوراکی و خدمات، تورم سالانه آموزش با 11.3 درصد صدرنشین است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۸:۱۲    
ژل آلوئه ورا که در بسیاری از محصولات پوست وجود دارد به دلیل خواص ضد التهابی در درمان آکنه مورد استفاده قرار می گیرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۸:۱۲    
گروه های مرگ جام جهانی همیشه در عین جذابیت بالا نتایج بعضا شگفت آوری داشتند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۸:۰۷    
بازیکن تیم ملی گفت:این قول را به نمایندگی از بازیکنان تیم ملی به مردم ایران می دهد که بازیکنان از جانشان برای موفقیت تیم ملی و سرافرازی ایران در جام جهانی مایه بگذارند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۷:۴۲    
جانشین پلیس راهور گفت: در نخستین روز امسال 23 فقره تصادف فوتی رخ داد و در اثر این تصادفات 25 نفر جان خود را از دست دادند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۷:۳۷    
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ابراز امیدواری کرد که تل آویو بتواند با تشکیل یک ائتلاف با کشورهای آفریقایی، ایران را به سوی انزوا بکشاند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۷:۳۷    
تیم ملی ایران در نخستین بازی تدارکاتی سال 97 درحالی مقابل تونس قرار می گیرد که 3 بازیکن تاثیرگذار خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۷:۲۷    
منقطه قلعه حصار تاجیکستان در ایام نوروز میزبان هزاران نفر از مردم این کشور است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۷:۰۷    
رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه به اظهارات تند معاون رئیس جمهور سابق آمریکا درباره درگیری فیزیکی با ترامپ پاسخ داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۷:۰۲    
مشاور امنیت ملی ایالت متحده ؛ ژنرال مک مستر ، یکی از علاقه مندان به ایجاد سیاست خارجی گسترده و البته یکی از چندین مشاور ارشد کاخ سفید است که مانع شده ترامپ با ایران وارد مجادله شدید شود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۶:۵۲    
مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری داریوش شایگان روز دوشنبه ششم فروردین ماه برگزار می شود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۶:۵۲    
سیروان خسروی در پست اینستاگرامی خود صداوسیما و برنامه های نوروزی آن را مورد نقد قرار داد
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۶:۴۷    
شرکت نیسان موتور که از مدت ها پیش روی خودروهای خودرانش موسوم به easy ride متمرکز بود، اکنون پس از ناکامی خودروی اوبر، دور تازه ای از تبلیغات را برای خودران هایش آغاز کرده است .
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۶:۴۲    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از انتقال یک محموله دیگر از بقایای پیکرهای جانباختگان پرواز تهران یاسوج خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۶:۳۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۶:۱۷    
گروه تبلیغاتی فیلم لاتاری با تحریک احساسات مردم و رواج عرب ستیزی به دنبال فروش فیلم خود است آن هم به هر قیمتی!
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۶:۱۲    
داریوش شایگان در طول سال ها مطالعات و تحقیقات خود سعی در کشف حقایق ادیان و مکاتب فلسفی و عرفانی داشت و آثار متعددی را هم در این زمینه منتشر کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۶:۱۲    
بوریس جانسون اظهار کرد، همانند کاری که آدولف هیتلر در بازی های المپیک برلین در سال 1936 کرد، ولادیمیر پوتین نیز قصد دارد از جام جهانی فوتبال در سال 2018 سوءاستفاده کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۶:۰۷    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی از یکطرفه شدن محور کرج - چالوس خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۶:۰۷    
راوی شانکار پراساد وزیر قانون و فناوری اطلاعات هند مارک زاکر برگ رئیس و بنیان گذار شرکت فیس بوک را تهدید کرد که اگر اطلاعات کاربران هندی دزدیده شده باشد وی را به دادگاه خواهد کشاند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۵:۲۲    
مسئولان تلگرام از مسکو به دادگاه حقوق بشر اروپا شکایت کرده اند، زیرا آنها را به خاطر ندادن کلید رمزخوانی پیام های خود به سازمان امنیت فدرال روسیه(اف.اس.ب) جریمه کرده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۵:۱۷    
دادگاه بیروت هانیبال قذافی، پسر دیکتاتور سابق لیبی را به 15 ماه حبس و پرداخت جریمه نقدی به ارزش دو میلیون لیره لبنان محکوم کرد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۵:۰۷    
مدیرکل آموزش همگانی معاون اجتماعی نیروی انتظامی به منظور پیشگیری از بروز حوادث در سفرهای نوروزی، به هموطنان توصیه کرد از اسکان در محل های متفرقه و اماکن ناشناس خودداری کنند تا در دام افراد سودجو ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۵:۰۷    
روابط چین با آمریکا در پی سفر یک دیپلمات ارشد آمریکایی به تایوان وارد یک دوره بحرانی شده است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۵:۰۷    
شرکت فیسبوک توسط کره جنوبی به پرداخت غرامتی 396 میلیون یوانی، برابر با 370 هزار دلار جریمه شد .این جریمه به سبب نقض قوانین مرتبط با شبکه های اینترنت است .
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۵:۰۲    
معاون اول رییس جمهور با تاکید بر آنکه حل مسایل ایران در گروی حل مسایل سیاسی است نه تکنیکی و فنی اظهار کرد ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۵:۰۲    
'ترکی المالکی' سخنگوی ائتلاف عربی تجاوز به یمن به سرکردگی عربستان اعلام کرد که یک فروند جنگنده سعودی عصر روز گذشته (چهارشنبه) در استان صعده یمن هدف شلیک موشک های انصارالله یمن قرار گرفت.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۵:۰۲    
معاون اول ریاست جمهوری امروز (پنجشنبه) با امضای میثاق نامه 'نه به تصادفات' در کرمان به این پویش پیوست.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۴:۴۷    
دیدار شمس و مولانا به روایت اپرای عروسکی مولوی (بهروز غریب پور، 1388) با صدای همایون شجریان (شمس) و محمد معتمدی (مولانا) و آهنگسازی بهزاد عبدی
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۴:۴۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۴:۳۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : نایجل فراژ سیاستمدار بریتانیایی در حال ریختن ماهی ها به دریا نورافشانی دیدنی در فرانکفورت آلمان میمون های ماکاک در ژاپن ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۴:۲۰    
جانشین پلیس راهور ناجا از افزایش 9 درصدی ترددها طی هفت روز گذشته در سراسر کشور خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۴:۰۷    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برای مشاهده دیگر ویدیوهای خبری و جذاب، از سرویس انتخاب TV بازدید کنید
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۳:۵۲    
نیکولاس سارکوزی، رئیس جمهور اسبق فرانسه که به دلیل فساد مالی و تامین مالی غیرقانونی دولت سابق لیبی از کمپین انتخاباتی وی بازداشت شده بود، آزاد شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۳:۳۲    
"استیون هاوکینگ"، در کنار نیوتن و داروین به خاک سپرده خواهد شد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۳:۲۷    
اینستاگرام روز گذشته اعلام کرد که کاربران از این پس می توانند به بخش Bio، هشتگ و لینک پروفایل اضافه کنند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۳:۲۷    
استرالیا قصد دارد برای افزایش امنیت و ارتقای ترفندهای ضدجاسوسی کشور خود از همکاری یک شرکت روسی بهره بگیرد. این همکاری در حوزه های آموزش و ارتقای سطح امنیت عمومی کاربران است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۳:۲۲    
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که تیم ملی در جام جهانی 2018 روسیه کار سختی برای صعود از گروهش خواهد داشت.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۳:۲۲    
متاسفانه میزان استقبال از پیام رسان های داخلی به علت ناشناخته بودن و عدم آمادگی آن ها و امید مردم به بازگشت تلگرام در پی اعلام موقت بودن فیلتر بسیار پایین بود.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۳:۱۷    
قرص ژلوفن یکی از مسکن های ضدالتهابی غیرکورتونی است.این دارو برای کاهش دردهای التهابی همچون التهاب روماتیسمی مفاصل و پوکی استخوان، تب، دردهای خفیف مصرف می شود ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۳:۱۲    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وزش باد شدید در برخی مناطق کشور از افزایش دمای هشت تا 12 درجه ای در استان های ساحلی خزر خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۳:۱۲    
منیژه حکمت در مورد آن چه از نظر او زنان باید در برابر تعرض مردان به حریمشان انجام دهند گفت: باید در کوچه و خیابان در برابر همه به این تعرضات با صدای بلند اعتراض کنند ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۳:۰۷    
محمدرضا خاتمی می گوید: اصلاح طلبان هیچ وقت نگفته اند مردم رأی بدهید که ما چه کارهایی خواهیم کرد. اگر مصاحبه ها را نگاه کنید ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۳:۰۲    
پیشرفت تیم ملی ایران با هدایت سرمربی پرتغالی اش و صعود آسان آن به جام جهانی 2018 زیر ذره بین نشریه گادرین انگلیس قرار گرفت است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۳:۰۲    
وزیر شهرداری و محیط زیست قطر ضمن قددرانی از مواضع جمهوری اسلامی در زمان محاصره قطر، از سرمایه گذاران و صاحبان صنایع ایرانی خواست که در قطر سرمایه گذاری کنند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۲:۵۲    
رئیس سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا سیا تاکید کرد دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور از ولادیمیر پوتین همتای روسی اش می ترسد، زیرا پوتین اطلاعات سری و شخصی از ترامپ دارد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۲:۴۷    
اسماء اسد، همسر بشار اسد با سربازان زنی که در نبردهای غوطه شرکت کرده اند، دیدار کرد
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۲:۴۷    
نسخه جدید اینستاگرام ، این قابلیت را در اختیار کاربران قرار داده تا لینک یا هشتگ های دلخواه خود را به بخش بیو اضافه کنند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۲:۴۲    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس معتقد است که نامه مهدی کروبی، حتما بخشی از آن ناشی از انتقال بیانات آقای ذوالنور است. به گفته او متن آن نامه نشان می داد که ایشان تحریک شده است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۲:۴۲    
ما همدیگر را درک می کنیم . دونالد ترامپ با این کلمات به استقبال ولی عهد سعودی رفت. رئیس جمهور آمریکا واقعا درست گفته است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۲:۲۷    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس معتقد است که نامه مهدی کروبی، حتما بخشی از آن ناشی از انتقال بیانات آقای ذوالنور است. به گفته او متن آن نامه نشان می داد که ایشان تحریک شده است ...
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۲:۰۲    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اخباری پیرامون احتمال استعفای وزیر امور خارجه کشورش را دروغین خواند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۲:۰۲    
دبیرکل سازمان ملل از شورای امنیت خواست تا با مسئله استفاده از سلاح های شیمایی در سوریه برخورد کند.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۵۷    
مدیر عملیات شمسا در عراق از ورود روزانه 145 کاروان و خدمات دهی روزانه شمسا به بالغ بر 33 هزار زائر ایرانی عتبات عالیات در ایام نوروز خبر داد.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۵۷    
وزیر امور خارجه انگلیس اعتراف کرد که دیگر برکناری رئیس جمهور سوریه از قدرت قابل اجرا نیست.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۳۷    
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح وضعیت محورهای مواصلاتی در کشور، گفت: ترافیک در محورهای جنوب به شمال کرج-چالوس و جنوب به شمال محور هراز نیمه سنگین است.
انتخاب   ۱۳۹۷/۰۱/۰۲ - ۱۱:۳۷    
76 تن از 110 دختر دانش آموزی که توسط بوکوحرام ربوده شده بودند آزاد شدند.
  • ۱