یکشنبه ۰۳ تیرساعت ۲۳:۲۵Jun 2018 24
 

خبرهای انتخاب 2 خرداد 1397 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 31 فروردین 1397 انتخاب 31 اردیبهشت 1397 انتخاب 1 خرداد 1397 انتخاب 2 خرداد 1397 انتخاب 3 خرداد 1397 انتخاب 4 خرداد 1397 انتخاب 5 خرداد 1397 انتخاب 6 خرداد 1397 انتخاب 7 خرداد 1397 انتخاب 8 خرداد 1397 انتخاب 9 خرداد 1397 انتخاب 10 خرداد 1397 انتخاب 11 خرداد 1397 انتخاب 12 خرداد 1397 انتخاب 13 خرداد 1397 انتخاب 14 خرداد 1397 انتخاب 15 خرداد 1397 انتخاب 16 خرداد 1397 انتخاب 17 خرداد 1397 انتخاب 18 خرداد 1397 انتخاب 19 خرداد 1397 انتخاب 20 خرداد 1397 انتخاب 21 خرداد 1397 انتخاب 22 خرداد 1397 انتخاب 23 خرداد 1397 انتخاب 24 خرداد 1397 انتخاب 25 خرداد 1397 انتخاب 26 خرداد 1397 انتخاب 27 خرداد 1397 انتخاب 28 خرداد 1397 انتخاب 29 خرداد 1397 انتخاب 30 خرداد 1397 انتخاب 31 خرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۸:۰۳    
براساس نرخ های اعلامی بانک مرکزی، هر پوند انگلیس با 187 ریال کاهش به 56 هزار و 238 ریال و هر یورو با افت 208 ریالی، 49 هزار و 258 ریال تعیین قیمت شد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۸:۳۲    
وقوع سیل در روستای ترک مزرعه لواسانات تهران خساراتی به این منطقه وارد و یک نفر مفقود و دو نفر مصدوم بر جای گذاشته است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۷:۲۵    
تهران- ایرنا - لژیونر ملی پوش والیبال ایران گفت: با وجود اینکه پس از پایان لیگ و پیوستن به اردوی تیم ملی خیلی خسته ام اما چون با عشق والیبال بازی می کنم، با خستگی کنار می آیم.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۷:۴۷    
جبار آذین منتقد پیشکسوت می گوید: تولید برنامه های غم انگیز می تواند یکی از دلایل اصلی کاهش مخاطبان تلویزیون باشد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۷:۳۲    
غلامرضا موسوی نمایش فوتبال در سینماها را رفتاری غیر منطقی دانست و نوشت: از عجایب روزگار موافقت اکثریت اعضای شورای صنفی نمایش با نمایش فوتبال جام جهانی در سالن های سینما است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۳:۰۴    
این مجری تلویزیون مدت ها بیماری قند داشت و روز گذشته بر اثر ایست قلبی در بیمارستان خاتم درگذشت.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۲:۱۸    
نزاع و درگیری بر سر چرای گوسفندان روستای 'قبه' در مراتع روستای 'خالدار' این شهرستان به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن 2 نفر دیگر منجر شد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۱:۱۷    
گابریل ویکتوریا که به عنوان کمک داور در جام جهانی 2018 روسیه حضور خواهد داشت یک "رفتگر" است. ویکتوریا داور حرفه ای در پاناما است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۰:۴۴    
عصر چهارشنبه (2 خرداد) در هفتمین روز از ماه مبارک رمضان، سران سه قوه، مسئولان نظام و کارگزاران آن به همراه جمعی از مدیران ارشد دستگاه های مختلف و عناصر فعال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۰:۰۴    
در هفتمین روز از ماه مبارک رمضان، سران قوا، مسئولان و کارگزاران نظام، جمعی از مدیران ارشد دستگاه های مختلف و عناصر فعال سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۰۸:۲۸    
کشتی تفریحی ریاست جمهوری در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد. دو موتور و ژنراتورهای آن هم کار می کنند و تنها به نگهداری دوره ای نیازمندند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۳:۴۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۲:۳۸    
منابع خبری گزارش دادند که مایکل کوهن وکیل دونالد ترامپ برای برگزاری دیدار میان روسای جمهوری آمریکا و اوکراین حدود چهارصد هزار دلار از کی یف رشوه گرفته بود.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۲:۵۳    
ایران در مرحله دوم رقابت های قهرمانی والیبال نوجوانان دختر آسیا که در تایلند برگزار می شود، به مصاف با مالزی رفتند و این تیم را با نتیجه 3 بر یک شکست دادند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۳:۴۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۹:۴۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۰۰:۴۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : لیر ترکیه ظرف یک ماه گذشته 20 درصد از ارزش خود را در برابر دلار آمریکا از دست داده است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۲:۱۵    
هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان روز چهارشنبه اعلام کرد که کشورهای اروپایی برای حفظ برجام متحد خواهند ماند و موضع آنها تغییر نخواهد کرد
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۳:۱۱    
شرکت هواپیمایی کشوری امارات تلاش برای ربودن یک فروند هواپیمای خطوط هوایی فلا دبی این کشور در آسمان ایران را تکذیب کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۲:۳۰    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:خدا شاهد است که رقم پیشنهادی سپاهانی ها بیشتر از ذوب آهن نبود و من فقط به خاطر مردم سپاهان را انتخاب کردم.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۳:۲۳    
3کشور اروپایی در 13-14سال قبل یک بدعهدی بزرگی کردند در مذاکرات هسته ای سال83-84، قول دادند و عمل نکردند، باید ثابت کنند امروز آن بی صداقتی و بدعهدی آن روز را نخواهند داشت ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۲:۱۵    
انتخاب هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۰:۰۸    
چند دختر دبیرستانی جلوی یک مدرسه پس از درگیری و دعوا و زد و خورد با قمه و چاقو به جان یکدیگر افتادند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۹:۵۱    
سه فیلم خوک ، جشن دلتنگی و آن سوی ابرها برخلاف انتظارات همچنان خوب نمی فروشند تا تگزاس به تنهایی جور کم استقبالی از گیشه را بکشد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۱:۳۹    
پیونگ یانگ اعلام کرد زمان تخریب سایت اتمی 'پونگ گیه ری' که این کشور شش آزمایش اتمی خود را در آن انجام داده است به شرایط اقلیمی بستگی دارد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۰:۰۲    
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که سرگئی لاوروف، وزیر خارجه این کشور به کره شمالی در 31 مه جاری سفر می کند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۱:۳۹    
سید مصطفی موسوی ، مجری و مدیحه سرای برنامه های معارف رسانه ملی عصر امروز دار فارنی را وداع گفت.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۱:۲۶    
رئیس هلال احمر شهرستان شمیرانات از استقرار 20 تیم امداد و نجات به همراه 6 سگ جستجوگر در این شهرستان خبر داد و گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۱:۱۲    
فیسبوک در جدیدترین به روز رسانی خود، یک ویژگی جدید را ارائه کرده است. کاربران می توانند از طریق این ویژگی به قابلیت هایی فراتر از معاشرت با دوستان دست یابند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۱:۱۲    
مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور ؛ از وقوع سیل در روستای ترک مزرعه واقع در منطقه لواسانات استان تهران خبر داد. وی افزود: بر اثر این حادثه یک نفر از هموطنان مفقود شده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۱:۱۲    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه درجریان نشستی در پایگاه هوایی تل نوف واقع در مرکز سرزمین های اشغالی مدعی شد که کشورهای دیگر منطقه همراه با اسرائیل از دونالد ترامپ رئیس جمهور ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۰:۵۳    
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: کارگروه بررسی حادثه پلاسکو پس از تحقیقات گسترده، نظرات خود را در قالب 3 هزار صفحه اعلام کرد و در تحقیقات صورت گرفته توسط کارشناسان ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۹:۴۳    
رییس سازمان حج و زیارت با اشاره به شعار امسال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، گفت: با برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۹:۴۳    
رئیس اداره کل عملیات ستاد کل نیروهای مسلح روسیه از آزادی منطقه کاهش تنش حمص از دست مخالفان مسلح سوری بدون درگیری نظامی و تلفات جانی خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۹:۴۳    
تصویری جالب از یک سفره سحری دهه 40 که در یکی از روزنامه های آن دوران چاپ شده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۹:۴۳    
اینیستا بعد از خداحافظی با پیراهن براسا بعد از 16 سال تک و تنها و پا برهنه در نیوکمپ قدم زد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۹:۴۳    
عوامل متعددی بر روی رنگ یک سیاره تاثیر گذار است. با این حال، آیا سیاره زمین می تواند به اندازه سیاره مریخ قرمز باشد؟ محققان در مطالعه اخیرشان به این سوال که چرا زمین قرمز رنگ نیست پاسخ داده اند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۰:۳۶    
پس از رایزنی های مختلف و جلسات متعددی که حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس در ایران، ترکیه و سوئیس انجام داد در نهایت دادگاه CAS موافقت خود را با باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس در ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۰:۲۷    
اسد: دولت و ملت روسیه شریک پیروزی هایی است که تا نابودی آخرین تروریست و آزادسازی بقیه مناطق اشغال شده متوقف نخواهد شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۰:۲۷    
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در حالی 2 همگروه تیم تحت هدایتش را شانس اصلی قهرمانی جام جهانی عنوان کرد که از عزم خود و شاگردانش برای صعود از گروه B خبر داد؛ گروهی که فقط دو تیم از آن صعود می کنند
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۸:۲۳    
رئیس سازمان پدافند غیر عامل گفت: داعش بنا بر اعترافات سران آمریکا توسط آنها برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی به وجود آمد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۸:۲۳    
آمریکایی ها اعلام کردند که برخورد اعتراضی احزاب کرد عراقی نسبت به نتایج انتخاباتی پارلمان عراق و جعل و دستکاری صورت گرفته در نتایج آن را درک می کنند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۹:۲۳    
موج حمله شدید هکرها باعث شده تا این لحظه بیش از 500 هزار روتر آلوده شوند، موضوعی که حتی می تواند موجب قطعی اینترنت شود.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۰:۰۸    
شمخانی،دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در گفت وگو با الجزیره گفت: واشنگتن جرات حمله نظامی به ایران را ندارد وسیاست تحریم ها شکست خورده است
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۰:۰۲    
حجت نظری عضو شورای شهر تهران، با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود نوشت: بازنشستگان سرمایه هایی ارزشمند هستند اما تداوم فعالیتشان پس از سن بازنشستگی، نه تنها فرصت تجربه اندوزی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۰:۰۲    
در هفتمین روز از ماه مبارک رمضان، سران قوا، مسئولان، کارگزاران و جمعی از مدیران ارشد دستگاه های مختلف کشوری و لشکری عصر امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۹:۵۳    
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز از بازگشایی محور کرج-چالوس خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۹:۵۳    
هر روز پیشرفت های علمی و اختراعات جدید، دریچه جدیدی در جهت آسان تر شدن زندگی باز می کند، به دلیل مشکلات زیادی که معلولان دارند توجه به رفع مشکلات حرکتی در آن ها همیشه در اولویت است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۹:۵۱    
مسئول کمیته آثار، نشریات و هنر بخش بین الملل بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم گفت: یکشنبه ششم خرداد بخش بین الملل به صورت رسمی افتتاح می شود.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۹:۴۳    
نرخ تورم خانوارهای شهری در کل کشور در اردیبهشت ماه امسال (1397) نسبت به فروردین ماه همین سال رشدی 1، 1 درصدی داشته است، درحالی است که تورم روستایی کاهش داشته است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۹:۲۳    
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: پرواز اسکای دبی 301 که از دبی عازم کابل بود، در میانه راه از فرودگاه دبی درخواست بازگشت می کند اما تاکنون ما خبری مبنی بر هواپیماربایی دریافت نکرده ایم بنابراین تا ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۹:۲۳    
مشاور فرهنگی معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: بیش از5400 درخواست طرح ترافیک خبرنگاران به معاونت حمل ونقل وصول شد و همچنین 3500 ایمیل تجدید نظر برای بررسی مجدد مدارک خبرنگاری ارسال شد که ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۹:۱۶    
روز گذشته خبری از سخنگوی کرملین منتشر شد که برخی رسانه ها در ایران آن را 'مداخله جویانه' ارزیابی کردند.پسکوف گفته بود سوال این است که تهران این 12 بند را چگونه ارزیابی می کند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۹:۰۳    
وزیر خارجه آمریکابا بیان این که دیپلماسی برای چاره اندیشی معضلات مختلف استفاده می شود، گفت: ملاقات با کره شمالی همچنان در 12 ژوئن مقرر است تا یک معضل بزرگ امنیتی را حل کند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۹:۰۳    
ترامپ در توییتی به مساله اقدام پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) به جاسوسی در خارج از این سازمان اشاره داشت تا موضوع همکاری ستاد انتخاباتی ترامپ با روسیه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری 2016 ایالات متحده ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۷:۵۵    
کارشناس بهداشت محیط و حرفه ای دانشگاه علوم پزشکی کردستان با تأکید بر عدم مصرف قارچ های وحشی موجود در طبیعت و غیرپرورشی، گفت: به دلیل تشابه ظاهری قارچ های سمی با قارچ های غیرسمی و خوراکی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : عکاسان و روزنامه نگاران در محاصره نیروهای پلیس تایلند ورود یک نظامی ارتش سوریه با موتورسیکلت به منطقه الحجر الاسود حمله یک مجسمه مقدس در اسپانیا ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۷:۴۹    
رییس سازمان زندان ها درباره فروش و انتقال زندان اوین گفت: این موضوع در شهرداری تهران در دوره شهردار سابق انجام نشد و شهرداری همکاری لازم را در آن زمان با ما نداشت ولی امیدواریم که در دوره شهردار جدید ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۸:۴۸    
لهستان نخستین کشوری اروپایی است که موضعی نسبتا متفاوت با اتحادیه اروپا در خصوص برخورد آمریکا با برجام اتخاذ می کند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۸:۳۸    
هفته ها بود که فضای رسانه ای جهان با خبر غیرمترقبه تصمیم رهبر کره شمالی برای دست کشیدن از برنامه های هسته ای و موشکی کشورش ملتهب بود ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۷:۳۷    
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پایان با تاکید بر حمایت از خیران و مدرسه سازانی که طرح های نو و خلاقانه دارند گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۸:۲۸    
وزیر امور خارجه ترکیه با بیان این که ریاض المالکی وزیر امور خارجه فلسطین پرونده مربوط به اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل را به دیوان بین المللی کیفری انتقال داده است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۸:۰۹    
رئیس سازمان امور اجتماعی کشور با اشاره به این که گاهی آمارهای نادرست و بی اساسی را حتی از مسئولان درباره افزایش خودکشی در کشور می شنویم ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۷:۵۵    
تا سال 2020 نقشه های هوشمند تحولی خیره کننده را تجربه خواهند کرد. این نقشه ها قرار است با کیفیت فوق العاده HD طراحی و عرضه شوند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۷:۴۹    
پیروزبخت با اشاره به ارتقای جایگاه سازمان ملی استاندارد ایران در مجامع بین المللی گفت: با تلاش همه همکاران به ویژه دفتر مطالعات تطبیقی و مشارکت در تدوین استاندارد های بین المللی توانستیم رتبه این ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۷:۴۹    
شبکه سی ان ان در میزگردی با حضور چهار کارشناس و روزنامه نگار، به بررسی سخنان مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا در روز اعلام راهبرد جدید این کشور در قبال ایران پرداخت.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۳۸    
فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: در پی درگیری در چهار سال پیش و ادامه رسیدگی پرونده در دادسرا، یکی از طرفین پرونده با یک قبضه اسلحه شکاری برای تسویه حساب شخصی در مقابل دادسرا اقدام به تیراندازی به ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۲۸    
مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران اعلام کرد: از عصر امروز جاده فشم از گردنه قوچک به دلیل ریزش کوه داخل رودخانه و بالا آمدن سطح آب به جاده مسدود شده و تردد به کندی در حال انجام ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۷:۲۷    
رئیس جمهور در پیامی درگذشت روحانی مبارز حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ غلامرضا حسنی ، نماینده سابق ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه سابق ارومیه را تسلیت گفت.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۷:۲۷    
هیلاری کلینتون در جشن فارغ التحصیلی یک دانشگاه، با درآوردن یک کلاه روسی، به کنایه شکست خود در انتخابات 2016 آمریکا مقابل دونالد ترامپ را به روس ها نسبت داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۷:۲۷    
اعطای تسهیلات به کارخانجات سازنده وسایط نقلیه مرتبط با حمل و نقل تجاری درون و برون شهری ، تکمیل پالایشگاه ستاره خلیج فارس ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۰۴    
رئیس فیفا در نامه ای رسمی از حسن روحانی برای حضور در افتتاحیه جام جهانی و تماشای سه بازی ایران دعوت به عمل آورد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۵۸    
محمود واعظی، رئیس دفتر روحانی گفت: از آقای رئیس جمهور برای حضور در این مراسم دعوت شده است اما زمان این مسابقات تاکنون با برنامه های آقای رئیس جمهور تداخل دارد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۱    
براساس اعلام اداره مهندسی ترافیک هوایی ایران، پرواز اسکای دبی 301 که از دبی عازم کابل بود، در حدود 90 مایلی زاهدان اعلام کرد که شخصی مسلح به چاقو قصد ورود به کابین خلبان را دارد و خلبان موفق شده در ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۵۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۳۴    
روز گذشته هواپیمای Gulfstream 4 متعلق به سوئد نیز با پرواز بر فراز دریای بالتیک به نزدیکی مرزهای روسیه در کالینیگراد رسید و به جمع آوری اطلاعات جاسوسی پرداخت.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۲۸    
مدتهاست که تشکیل دولت در بغداد و بیروت محل نزاع روز افزون منطقه ای و بین المللی بین واشنگتن و تهران است. سردار قاسم سلیمانی به عراق وارد شده است تا ائتلاف شیعه را جمع کند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۲۷    
به دنبال دیدار ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه با بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه که 17 مه در شهر سوچی انجام شد، شبکه خبری بلومبرگ آمریکا اعلام کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۱۰    
ساعتی پیش با حمله هکرها "انتخاب" کمتر از 5 دقیقه از دسترس خارج شد که در حال حاضر، دسترسی به انتخاب ، در وضعیت طبیعیست؛ هرچند حملات هکرها ادامه دارد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۶:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۴۳    
به گفته FBI، تعداد تهدیدهای انجام شده از طریق اطلاعات رمزگذاری شده تلفن همراه به طور مکرر افزایش پیدا می کند و در نتیجه این سازمان بار دیگر بر لزوم دستیابی به اطلاعات شخصی کاربران تاکید کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۳۸    
سایت گتی ایمیجز تصاویری از حال و هوای امامزاده صالح(ع) واقع در تجریش تهران در ماه مبارک رمضان را منتشر کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۲۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۲۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۵:۲۸    
وقتی آزاده نامداری، گزارشگر فوتبال می شود . آزاده نامداری برای گزارش بازی ایران - استرالیا در برنامه خانم گزارشگر شرکت کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۴۴    
جلسه امروز پارلمان لبنان با سخنرانی میشل المر آغاز شد و وی در ابتدا از نبیه بری به خاطر اینکه 26 سال ریاست پارلمان را به دوش داشته ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۳۴    
وزیر علوم گفت: نکته دیگر این است که به تمام دانشگاه ها بخشنامه شده است که همه استاد تمام های خود را بعد از بازنشستگی در دانشگاه حفظ کرده و اتاق کار آنها را در اختیارشان قرار دهند تا حضور این افراد با ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۲۹    
رییس سازمان گردشگری در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران، گفت: برای توسعه گردشگری در ایام تابستان تدابیری اندیشیده شده است از جمله آنکه ستادهای سفرهای نوروزی به طور مداوم تشکیل جلسه بدهند و ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۱۸    
دستیار وزیر امور خارجه امارات خواستار حضور بلندمدت نیروهای عربستانی و اماراتی در یمن پس از اتمام جنگ شده و مدعی شد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۱۸    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به اظهارات همتای آمریکایی خود، گفت: صحبت های پمپئو آن قدر بی حساب و کتاب، خارج از نزاکت و بدون منطق بود که ارزش پاسخگویی ندارد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۱۴    
وزیر خارجه فرانسه گفت: مواضع آمریکا منطقه را در خطری بزرگتر از آنچه امروز با آن مواجه است قرار خواهد داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۱۴    
ماهاتیر محمد گفت: مالزی اکنون 250 میلیارد دلار بدهی خارجی دارد که این رقم حدود 65 درصد از تولید ناخالص داخلی را تشکیل می دهد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۰۴    
سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: تهران به تمام تعهدات خود ذیل این توافق هسته ای عمل کرده و آژانس بین المللی اتمی نیز این مسئله را تأیید کرده است که این مسئله بسیار مهمی است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۴:۰۴    
برانکو ایوانکوویچ در خصوص مشخص شدن حریف این تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی این تیم با الدحیل قطر گفت: به نظر من سخت ترین قرعه ممکن به ما خورد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۳:۴۹    
محمدباقر نوبخت با اشاره به میزان تخصیص ارز در دو ماهه اول سال 97 گفت: از اول فروردین امسال تا 29 اردیبهشت تعداد اقلامی که از سوی وزارت صنعت ، معدن و تجارت ثبت سفارش شدند که شامل کالاهای واسطه ای ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۳:۴۹    
در تصویر زیر لحظه ورود طوفان به آران و بیدگل را مشاهده می کنید.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۱۳:۲۹    
معاون وزیر خارجه سوریه گفت: دولت جمهوری عربی سوریه از نیروهای همپیمان و دوست خود خواست که در جنگ علیه تروریسم به آن کمک کنند ...
  • ۱