شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۴۳Jun 2018 23
 

خبرهای انتخاب 3 خرداد 1397 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 31 فروردین 1397 انتخاب 31 اردیبهشت 1397 انتخاب 1 خرداد 1397 انتخاب 2 خرداد 1397 انتخاب 3 خرداد 1397 انتخاب 4 خرداد 1397 انتخاب 5 خرداد 1397 انتخاب 6 خرداد 1397 انتخاب 7 خرداد 1397 انتخاب 8 خرداد 1397 انتخاب 9 خرداد 1397 انتخاب 10 خرداد 1397 انتخاب 11 خرداد 1397 انتخاب 12 خرداد 1397 انتخاب 13 خرداد 1397 انتخاب 14 خرداد 1397 انتخاب 15 خرداد 1397 انتخاب 16 خرداد 1397 انتخاب 17 خرداد 1397 انتخاب 18 خرداد 1397 انتخاب 19 خرداد 1397 انتخاب 20 خرداد 1397 انتخاب 21 خرداد 1397 انتخاب 22 خرداد 1397 انتخاب 23 خرداد 1397 انتخاب 24 خرداد 1397 انتخاب 25 خرداد 1397 انتخاب 26 خرداد 1397 انتخاب 27 خرداد 1397 انتخاب 28 خرداد 1397 انتخاب 29 خرداد 1397 انتخاب 30 خرداد 1397 انتخاب 31 خرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۶:۲۰    
در این تفاهمنامه که تا 17 اسفند سال 97 تمدید شده، سقف وام های قرض الحسنه قابل اعطا به مددجویان و کارفرمایان طرح های مددجویی کمیته امداد امام خمینی (ره) معادل یک میلیارد ریال (برای اشتغال حداکثر 5 نفر ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۵:۲۴    
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس به مردم این استان توصیه کرد که به شایعات مطرح پیرامون کمبود بنزین توجه نداشته باشند زیرا بنزین به میزان کافی وجود دارد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۲:۲۸    
در اطلاعیه شهرداری با اشاره به بسته شدن پرونده کارت های شناور رایگان در طرح ترافیک جدید، آمده است: در سال 96 بالغ بر 10هزار کارت شناور بین دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف توزیع شد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۲:۲۸    
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور هشدار داد: اگر اروپایی ها در چند هفته نتوانند تضمین های لازم و عینی را به ما بدهند که منافع ما در برجام تامین می شود قطعاً روش های دیگری را اعمال می کنیم و مشخص می شود که ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۰:۵۶    
معمولاً روزه داران در ماه مبارک رمضان نکاتی را رعایت می کنند تا گرسنگی و تشنگی حاصل از روزه داری آسیبی را متوجه سلامتی آنها نکند، اما برخی هم با پیش گرفتن روشی اشتباه، بیشتر به خود آسیب می رسانند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۱:۴۵    
اگنس وان در مال، سخنگوی وزارت خارجه فرانسه در واکنش به شروطی که از سوی مقام معظم رهبری برای ماندن ایران در برجام اعلام شد، گفت: همانطور که ژان ایو لودریان ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۰:۲۷    
سرپرست روابط عمومی آتش نشانی تبریز گفت: بعد از ظهر دیروز (پنج شنبه) با اعلام وقوع انفجار گاز شهری در طبقه همکف یک ساختمان دوطبقه در خیابان آخونی تبریز ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۰:۱۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی مسئولان لیگ ملی فوتبال آمریکایی ایالات متحده موسوم به NFL روز چهارشنبه اعلام کردند که از این پس اعتراضات نمادین بازیکنان ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۰:۰۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کشتی تفریحی صدام حسین که Basrah breeze یا نسیم بصره نام دارد در سال 1981 به سفارش وی ساخته شد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۳:۵۵    
ارتش سوریه اعلام کرد که حمله موشکی به یک فرودگاه نظامی واقع در منطقه مرکزی این کشور را دفع کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۰۰:۱۰    
چهار شهروند ایرانی محکوم به زندان در جمهوری آذربایجان مشمول فرمان عفو رئیس جمهوری این کشور شدند .
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۳:۳۷    
رسانه ها از وقوع چند انفجار در اطراف یک فرودگاه نظامی در ریف حمص واقع در مرکز سوریه خبر دادند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۳:۲۰    
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از آنکه روز پنجشنبه در زمین چمن باشگاه بشیکتاش ترکیه به تمرین پرداخته بودند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۳:۰۱    
دولت سوئد لایحه جدیدی را تصویب کرد که براساس آن برقراری رابطه جنسی بدون رضایت متقابل تجاوز محسوب می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۲:۵۰    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی دو هفته آتی نیز احتمال ورود موج های بارشی در نقاط مختلف وجود دارد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۲:۳۵    
امدادگران جمعیت هلال احمر موفق شدند 7 پیکر قابل شناسایی از جانباختگان ATR در ارتفاعات دنا را پیدا کنند که با حتمال زیاد فردا به پزشکی قانونی منتقل می شوند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۲:۲۷    
رئیس پیشین دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) تاکید کرد که با وجود بحران های منطقه ای و شرایط حاکم بر امت اسلامی، طرح موسوم به 'معامله قرن' را زیر 'قدم های مبارزان' له خواهیم کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۲:۲۷    
انتخاب هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۲:۲۰    
رئیسان جمهوری روسیه و فرانسه در حاشیه همایش بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ دیدار و درباره موضوع های بین المللی ازجمله برجام گفت وگو کردند
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۲:۱۵    
رسانه رویترز هنگ کنگ خبر می دهد سرمربی 67 ساله ایران به پیشنهاد تمدید قرارداد شش ماهه بعد از پایان جام جهانی روسیه پاسخ منفی داده است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۲:۰۱    
سناتور جمهوریخواه آمریکا، عربستان و قطر را حامیان مالی تروریسم در سوریه دانست و با انتقاد از شروط 12 گانه گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۹:۵۸    
وزیر خارجه آلمان بعد از دیدار با مایک پمپئو همتای آمریکایی خود در واشنگتن گفت: اروپا و آمریکا از دستیابی به یک سازش بر سر موضع آمریکا در قبال توافق هسته ای ایران بسیار دور هستند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۱:۵۵    
وزیر خارجه آمریکا : ما یک سلسله کارهایی داریم که سخت می کوشیم، امیدواریم که دنیا با ما همراهی کنند، 12 کار ساده از ایران خواسته ایم که باید انجام دهند و اینها درخواست رئیس جمهوری از وزارت خارجه است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۹:۴۶    
مدیرکل حج و زیارت لرستان گفت: تمهیدات ویژه ای برای تردد غیرمجاز زائران بدون داشتن مدارک اندیشیده شده است و دفاتر حج و زیارت در سراسر استان آمادگی صدور روادید اربعین حسینی امسال را دارند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۱:۴۵    
رئیس جمهوری آمریکا لغو دیدار کره شمالی را پس رفتی برای صلح جهان دانست و در عین حال گفت ارتش ما برای هرگونه اقدام لازم آماده است
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۱:۳۵    
ایلان ماسک در توییت های خود اعلام کرده که تسلا مدل Y را به زودی معرفی خواهد کرد. موضوعی که مدتی است به لحاظ تاریخ رونمایی سوژه خبرنگاران شده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۱:۳۵    
رئیس جمهوری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم، گفت: شهدا مقام والایی دارند و در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۰:۲۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۰:۲۱    
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سخنان پمپئو نشان از عدم رشد بلوغ سیاسی وی است گفت: کوچک ترین عقلانیت در سخنرانی اخیر وزیر امور خارجه آمریکا در رابطه با راهبردهای آمریکا در قبال ایران نیست و می ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۱:۱۰    
مقام اماراتی در حال تبلیغ طرحی برای استفاده از پیمانکاران خصوصی باهدف خرابکاری اقتصادی علیه ایران بود/ طرحی به مقام های آمریکایی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۰:۰۰    
متخصص گوش، حلق و بینی درباره زمان طلایی کاشت حلزون شنوایی توضیحاتی داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۹:۵۸    
اغلب افرادی که به دنبال کاهش وزن با کمک ورزش و فعالیت بدنی هستند به این نکته دقت می کنند که باید دقیقا چه ورزش هایی را انجام دهند تا بیشترین کالری را سوزانده و در نهایت به کاهش وزن و تناسب اندام ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۰:۵۰    
رئیس جمهوری آمریکا لغو دیدار کره شمالی را پس رفتی برای صلح جهان دانست و در عین حال گفت ارتش ما برای هرگونه اقدام لازم آماده است
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۹:۴۶    
بر اساس گزارش یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی، ایران از زمان گزارش پیشین همچنان غنی سازی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۰:۳۸    
وقتی استادیوم جدید را ساختیم، بانک ها از من خواستند پنج سال دیگر بمانم، نخستین بار که رئال مادرید پیشنهاد کرد در آن پنج سال بود و من فکر کردم نمی توانم این کار را انجام دهم ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۰:۲۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۰:۲۱    
اسفبار است که 36 سال پس از روز افتخارآفرین آزادسازی خرمشهر و 30 سال پس از پایان جنگ، هنوز هم باید این جمله تکراری را بگوییم که خرمشهر آزاد شد ولی آباد نشد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۰:۰۶    
در ادامه اختلافات چین و آمریکا بر سر فروش های تسلیحاتی واشنگتن به تایوان و حضور نظامی این کشور در دریای جنوبی، آمریکا دعوتش از چین برای حضور در یک رزمایش مشترک نظامی را پس گرفت.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۸:۰۵    
مصرف زیاد نمک مهم ترین عامل فشارخون بالاست، این در حالی است که سرانه مصرف نمک در کشورمان 2 برابر میانگین جهانی است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۰:۰۰    
مخترعان موفق به ساخت دستگاه هایی شده اند که به شما کمک می کند در برابر ابتلا به بیماری ها مقاومت کنید.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۲۰:۰۰    
وزیر اقتصاد روسیه: محدودیت هایی که توسط شرکای آمریکا اعمال شده فراتر از حد است، امکان انتقال مبادلات از دلار به یورو بستگی به این دارد که موضع کشورهای اروپایی در برابر واشنگتن چه خواهد بود
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۹:۵۸    
رعایت رژیم غذایی مناسب و پرهیز از برخی غذا ها برای همه افراد بخصوص افراد مبتلا به ام اس لازم و ضروری است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۹:۴۶    
جنگنده های عربستان در ادامه تجاوز نظامی به یمن، شهر مرزی منبه در استان صعده واقع در شمال این کشور را با بمب های خوشه ای هدف قرار دادند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۹:۴۶    
وزارت خزانه داری آمریکا روز پنجشنبه نام چند فرد و شرکت مرتبط با ایران را به فهرست تحریم های خود اضافه کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۸:۳۲    
در دیداری که شب گذشته سران قوا و مسئولان با رهبر معظم انقلاب داشتند ابراهیم حاتمی کیا کارگردان فیلم به وقت شام نیز حضور داشت.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۹:۳۰    
رهبر حزب وطن ترکیه گفت: آمریکا با وضع تحریم هایی علیه روسیه، ونزوئلا و به صورت نصف و نیمه علیه چین و در ادامه وضع تحریم های احتمالی علیه ایران ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۹:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۹:۱۵    
خبر ادامه حضور پژو-سیتروئن در ایران در حالی اعلام می شود که پیش از این چند شرکت بزرگ اروپایی اعلام کرده اند در معاملات و مبادلات خود با ایران تجدیدنظر می کنند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۸:۰۵    
یک سال پس از سفر رییس جمهور آمریکا به ریاض، شبکه الجزیره در گزارشی به بررسی سیاست های ترامپ در منطقه خاورمیانه و دغدغه ها و وعده های او پرداخته است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۸:۵۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۷:۵۰    
فیلم کمدی تگزاس برای چهارمین هفته پیاپی پرفروش ترین فیلم هفته شد. نکته جالب آمار فروش این هفته به افت شدید مخاطبان سینما با آغاز ماه رمضان باز می گردد، به طوری که در میان فیلم های در حال اکران ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۷:۴۰    
تبریز- ایرنا - نماینده ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان شرقی گفت: با توجه به بارش هایی که در فصل بهار اتفاق افتاد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۸:۳۹    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در نامه ای به کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، دیدار برنامه ریزی شده با او را به دلیل "خشم فراوان و خصومت آشکار" کره شمالی با آمریکا، لغو کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۷:۲۵    
تهران- ایرنا- 4 نماینده ایران با انجام آیین قرعه کشی رقابت های جودو گرند پری هوهات، حریفان خود را شناختند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۷:۲۵    
تهران -ایرنا- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه بیش از 3هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۸:۱۱    
رئیس بخش جنایی پلیس ملی هلند می گوید: بعد از تحقیقات مفصل به این نتیجه رسیدیم که یک سامانه ضد موشکی روسی به پرواز ام اچ 17 شلیک کرده است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۷:۱۰    
پسری دو هفته قبل خانواده خود را در کلیبر به دلیل اختلافات خانوادگی و ارث و میراث مقابل یکی از ادارات کلیبر سوزاند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۶:۵۸    
قاسمی گفت: مهم برای ما این موضوع است که اروپا بتواند به تعهد برجامی خودش عمل کند زیرا انتظار ما از اروپا انجام تمام و کمال تعهداتش در برجام است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۷:۴۷    
تهران - ایرنا- مردم شهرستان ورامین در جریان عملیات بیت المقدس و آزادی خرمشهر تلاش های بسیاری داشتند و در این راه 45 شهید تقدیم اسلام کردند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۷:۴۷    
ایلام - ایرنا - 'چرخ فلک شهربازی ها می چرخانند اما به جایی نمی رسانند' این تعریض و طعنه مشهور همواره صادق نیست که کم نبوده مواردی که تجهیزات فاقد استاندارد و ایمنی سورتمه جرح و مرگ و انتقال عزیزترین ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۷:۴۷    
کرمانشاه - ایرنا - مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه گفت: 15 تن موادغذایی فاسد و غیرمجاز از ابتدای امسال تاکنون در سطح این شهر کشف و ضبط شده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۷:۴۰    
مشهد- ایرنا- رئیس اداره حفاظت محیط زیست نیشابور گفت: دانش آموزان دبستانی روستای طالبی در بخش سرولایت نیشابور بره آهویی را که از مادرش جدا مانده و راه گم کرده بود، تحویل ماموران این اداره دادند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۵:۳۲    
معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص نتیجه دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای رفع اختلالات اینترنتی گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۷:۲۵    
محمود کلاری درباره حضور فیلم خوک در جشنواره برلین گفت: حضور فیلم خوک در جشنواره برلین ویژگی های خاص خود را داشت. اما حضور در این جشنواره برای من به گونه دیگری بود ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۷:۲۵    
ارومیه- ایرنا- والیبالیست جوان و ملی پوش ارومیه ای با اشاره به اینکه حل مشکل روادید وی جهت اعزام به مسابقات لیگ ملت های والیبال از سوی فدراسیون پیگیری می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۷:۲۵    
زاهدان - ایرنا - رئیس هیات ورزش روستایی و بازی های بومی محلی سیستان و بلوچستان گفت: خانه ورزش روستایی کفتارگی شهرستان زهک در شمال استان امروز به بهره برداری رسید.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۷:۲۵    
دوحه – ایرنا – مسئولین دو باشگاه السد و الدحیل قطر در گفت وگو با رسانه های این کشور ضمن قدرتمند توصیف کردن تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس ایران دیدار با این دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۷:۲۵    
سرمربی تیم ملی آلمان با وجود قطع امید خیلی ها از حضور نویر در جام جهانی، امیدوار است تا او بتواند خودش را آماده کند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۷:۱۷    
گوترش از حزب الله لبنان خواست در هیچ یک از عملیات نظامی چه در داخل و در خارج از کشور طبق قطعنامه مصوب سال 2004 سازمان ملل حضور نداشته باشد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۷:۱۰    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شده توسط کارشناسان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران و جاری شدن سیل در استان تهران ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۶:۵۸    
منابع آگاه در شرکت روستک گفتند: چین در توافقی به ارزش 2.5 میلیارد دلار، 24 جنگنده سوخو خریداری کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۴:۵۲    
فرمانده انتظامی خراسان رضوی از انهدام باند خرید و فروش نوزادان در مشهد خبر داد وگفت: اعضای این باند دو نوزاد دختر 15 روزه را به دو خانواده یزدی و اصفهانی فروختند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۶:۴۵    
این دومین سلب صلاحیت نتانیاهو طی هفته جاری است، پیش از این نیز مقامات قضائی رژیم صهیونیستی نتانیاهو را به دلیل داشتن پرونده های تحقیقاتی در مورد فساد از انتصاب رئیس پلیس سلب صلاحیت کرده بود.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۶:۴۳    
سید مصطفی موسوی، مجری پیشکسوت برنامه های حوزه معارف تلویزیون چهارشنبه دوم خرداد ماه در سن 57 سالگی بر اثر ایست قلبی در بیمارستان خاتم درگذشت ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۵:۳۲    
درگیری و تیراندازی پلیس به معترضان آلودگی زیست محیطی یک کارخانه مس در ایالت تامیل نادو در جنوب هند 11 کشته و 80 نفر زخمی برجای گذاشته است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۶:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۶:۱۸    
در دور اول رایزنی های پارلمانی الزام آور سعد حریری با 68 رای نمایندگان، مامور تشکیل کابینه شد.این جلسه با حضور میشل عون رئیس جمهوری لبنان و یک روز بعد از انتخاب نبیه بری ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۶:۱۸    
هتل کوبورگ وین فردا میزبان نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح مدیران سیاسی برای بررسی شکایت ها درباره اجرای برجام خواهد بود ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۵:۱۳    
سیستم توسعه وای فای موسوم به Xfinity xFi یک محصول بی سیم برای افرادی است که در حوزه اتصال به وای فای با مشکلاتی مواجه هستند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۶:۰۷    
موگرینی با اشاره تلویحی به فشارهای آمریکا به اتحادیه اروپا درباره برجام گفت: ما چالش هایی داریم اما ما می توانیم توافق (برجام) را حفظ کنیم اگر ایرانی ها در توافق بمانند و به آن احترام بگذارند همان ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۶:۰۷    
یک روزنامه آلمانی معتقد است که در دیدارهای جدی دیپلماتیک، دادن دسته گل به طرف مقابل اقدامی غیرطبیعی است و تنها با دست دادن می توان شان دیپلماتیک طرف مقابل را حفظ کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۵:۵۵    
کره شمالی طی چندین انفجار و در حضور خبرنگاران، پایگاه پونگیه ری که محل اصلی انجام آزمایش های هسته ای این کشور محسوب می شود را تخریب کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۴:۵۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک مدل شبیه سازی شده دایناسور تیرکس در یک کشتی در رودخانه تایمز انگلیس ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۴:۵۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۴:۵۲    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۴:۵۲    
معصومه ابتکار، ضمن اشاره به قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان و قهرمانی آسیا گفت: امیدواریم آنطور که شایسته این دختران است و –حداقل در سطح همان تقدیری که از آقایان انجام می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۴:۵۲    
به دنبال خروج آمریکا از برجام، دستگاه دیپلماسی کشورمان دور تازه ای از گفتگوهای برجامی را با دیگر اعضای مشارکت کننده در توافق هسته ای از سر گرفت که به همین منظور 22 اردیبهشت ماه ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۵:۴۰    
هدایتی گفت: فکر می کردم کی روش یک فرد جنتلمن، با دانش و با شخصیت است ولی فهمیدم یک آدم دروغگو، بزدل و نادان است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۵:۱۵    
آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه اعلام کرد، از کمیته برنامه ریزی خواست که در اسرع وقت مجوز ساخت 2 هزار و 500 واحد مسکونی در 30 شهرک کرانه باختری رود اردن صادر کند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۵:۱۵    
نخستین بار کالین کپرنیک بازیکن تیم سان فرانسیسکو فورتی ناینرز در هنگام پخش سرود ملی در ابتدای یک بازی زانو زده بود ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۵:۱۵    
وزارت خارجه آمریکا مدعی شده است کارکنان سفارت واشنگتن در شهر جنوبی گوانژو با امواج سوپرسونیک - شبیه آنچه در کوبا روی داده - دچار مشکلاتی در ناحیه مغز شده اند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۵:۱۳    
معاون هماهنگ کننده پلیس راهنمایی و رانندگی تهران با بیان اینکه مسیر لواسان به عنوان مسیر جایگزین باز است و تردد در آن جریان دارد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۵:۱۳    
بهرام قاسمی گفت: وزیر امور خارجه مراکش خود به خوبی می داند اتهاماتی که به ناروا، روا می دارد به تمامی نادرست ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۵:۱۳    
حجت الاسلام محمدتقی رهبر، عضو جامعه روحانیت مبارز درباره احتمال دبیرکل شدن حجت الاسلام تقوی و یا حجت الاسلام ابراهیم رئیسی در این تشکل گفت: همه این آقایان در جامعه روحانیت مبارز مقبولیت دارند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۴:۵۲    
پس از فاش شدن برنامه جدید دولت ترامپ برای اعمال تعرفه بر واردات خودرو، بورس های آسیایی در معاملات امروز با ریزش به کار خود خاتمه دادند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۴:۵۲    
وقتی چارلی چاپلین در سال 1972 اسکار افتخاری را دریافت کرد حضار به مدت 12 دقیقه تشویقش کردند!/ این طولانی ترین مدت تشویق یک هنرمند در اسکار بود.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۴:۵۲    
عکسی از گفت و گوی مقام معظم رهبری و جهانگیری،معاون اول رییس جمهور در حاشیه دیدار رمضانی سران قوا، مسئولان، کارگزاران و جمعی از مدیران ارشد دستگاه های مختلف کشوری و لشکری.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۳ - ۱۴:۵۲    
آندرس اینیستا ستاره سابق بارسلونا مقصد بعدی خود را رسما معرفی کرد. کاپیتان سابق آبی اناری ها با باشگاه ویسل کوبه به توافق نهایی رسید و قرارداد امضا کرد ...