شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۴:۵۲Jun 2018 23
 

خبرهای انتخاب 5 خرداد 1397 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 31 فروردین 1397 انتخاب 31 اردیبهشت 1397 انتخاب 1 خرداد 1397 انتخاب 2 خرداد 1397 انتخاب 3 خرداد 1397 انتخاب 4 خرداد 1397 انتخاب 5 خرداد 1397 انتخاب 6 خرداد 1397 انتخاب 7 خرداد 1397 انتخاب 8 خرداد 1397 انتخاب 9 خرداد 1397 انتخاب 10 خرداد 1397 انتخاب 11 خرداد 1397 انتخاب 12 خرداد 1397 انتخاب 13 خرداد 1397 انتخاب 14 خرداد 1397 انتخاب 15 خرداد 1397 انتخاب 16 خرداد 1397 انتخاب 17 خرداد 1397 انتخاب 18 خرداد 1397 انتخاب 19 خرداد 1397 انتخاب 20 خرداد 1397 انتخاب 21 خرداد 1397 انتخاب 22 خرداد 1397 انتخاب 23 خرداد 1397 انتخاب 24 خرداد 1397 انتخاب 25 خرداد 1397 انتخاب 26 خرداد 1397 انتخاب 27 خرداد 1397 انتخاب 28 خرداد 1397 انتخاب 29 خرداد 1397 انتخاب 30 خرداد 1397 انتخاب 31 خرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۵۵    
این آزمون برای پذیرش دانشجوی دکتری در دوره های روزانه، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد اسلامی در 61 رشته امتحانی گروه علوم پایه پزشکی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۲۱    
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز (یکشنبه ششم خرداد) در بازار تهران با 7 هزار و 500 تومان افزایش نسبت به روز گذشته 2 میلیون و 44 هزار تومان تعیین شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی رئیس جمهوری کره جنوبی در سفری غیر منتظره به کره شمالی با رهبر این کشور دیدار و گفتگو کرد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی طوفان میکونو در یمن و عمان 10 کشته بر جای گذاشته است. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۵۰    
بامداد شنبه پنجم خرداد، ناصر ملک مطیعی بازیگر پیشکسوت و یکی از اولین سوپراستارهای سینمای ایران درگذشت ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۰:۳۵    
رفتار های این روز های مهناز افشار، بازیگر سینمای ایران نشان می دهد امر بر وی مشتبه شده و فرض را بر این گرفته که می شود هم برای عناصری از میان دشمنان ملت ایران ابراز موفقیت کرد و هم در سطحی بالا از ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۹:۱۳    
فرماندار شهرستان قشم از مهار نسبی آتش سوزی در بخشی از بازار قدیم درگهان قشم خبرداد. علیرضا نصری با بیان اینکه بر اثر این سانحه هفت نفر مصدوم شدند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۰۰:۱۰    
تیم ملی فوتبال تمرینات خود را در ترکیه و در کمپ بشیکتاش پشت سر می گذارد. بر این اساس ملی پوشان کشورمان پس از پایان تمرین، به تماشای دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا میان لیورپول و رئال نشستند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۱۰    
محمدرضا زنوزی مالک گسترش فولاد تبریز بعد از شرکت در واگذاری باشگاه تراکتورسازی موفق شد تا مالکیت این باشگاه را برعهده بگیرد و به این ترتیب تراکتورسازی از این پس با مالکیت جدید به کارش ادامه می دهد
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۲۵    
رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: هنوز هیچ اثری (پیکر یا بقایای پیکر) از پنج نفر از جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای یاسوج به دست نیامده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۱۰    
افزایش سطح کیفی زندگی در کلانشهرها همواره یکی از اهداف مهم این بانک بوده است، به طوری که در این شهر، 1550 میلیارد ریال تسهیلات تنها به منظور استفاده در خط 2 قطار شهری به شهرداری مشهد پرداخت شده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۲:۵۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: هموطنان عزیز به منظور حفظ سلامت و ایمنی خود، از برداشت، خرید و مصرف قارچ های خودرو (وحشی) ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۲:۵۵    
از ساعت 23:15 امشب در فینال لیگ قهرمانان اروپا دو تیم رئال مادرید و لیورپول در ورزشگاه المپیک کیف مقابل هم قرار می گیرند
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۵۳    
کمیته بازسازی شهر الرقه سوریه امروز (شنبه) اعلام کرد که 900 جسد از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون در گورهای دسته جمعی در داخل این شهر کشف کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۱:۴۸    
در حالی که در ماه های گذشته جامعه بسته و سنتی عربستان شاهد گشایش بیشتر و آزادی های اجتماعی بی پیشینه به ویژه برای زنان بود، در هفته های گذشته دست کم 11 زن کنشگر حقوق بشر در این کشور دستگیر شدند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۱۷    
پاسخگویی به نیاز مشتریان، کاهش هزینه ها و افزایش سرعت عملیاتی بانکی به دارندگان کارت های شتابی این امکان را داده تا برای انجام امور خیریه، خود مستقیماً از خودپردازهای بانک صادرات ایران استفاده کنند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۳:۰۹    
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد: آمریکا حق ندارد ترکیه را از خرید تسلیحات پدافند موشکی اس-400 منع کند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۲:۵۵    
دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا امروز-شنبه- گفت که هنوز احتمال برگزاری دیدارش با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در 12 ژوئن، وجود داشته و لغو آن قطعی نشده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۲:۴۳    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اهمیت ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در قانون جدید شخص رئیس جمهور و یا نماینده ویژه ایشان با اختیارات تام مسئولی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خواهد شد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۲:۳۵    
فرماندار شهرستان زنجان گفت: سیل شامگاه امروز شنبه /5 خرداد/ در بخش زنجانرود این شهرستان سه نفر را با خود برد و هنوز خبری از آنان نیست.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۲:۱۲    
رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه درگذشت هنرمند پرآوازه و نام آشنای سینمای ایران ناصر ملک مطیعی را به خانواده، دوستان و علاقمندان ایشان تسلیت گفت
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۱:۵۵    
رییس سازمان زندان ها گفت: امروز مساله بیکاری یکی از دلایل وقوع جرم در جامعه است بطوری که هشتاد درصد زندانیان را افراد فقیر و نیازمند تشکیل می دهند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۱:۵۴    
وزیر انرژی روسیه اعلام کرد: کاهش تولید نفت ایران براثر تحریم ها، به اندازه ای که برخی در بازار نفت انتظار دارند، قابل توجه نخواهد بود ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۰:۴۴    
کاخ سفید روز شنبه اعلام کرد که تیمی از آمریکا هفته جاری راهی سنگاپور می شود تا جزئیات مربوط به نشست احتمالی بین رئیس جمهوری آمریکا و رهبر کره شمالی را مورد بررسی قرار دهد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۱:۳۶    
ملی پوشان فوتبال ایران که این روزها اردوی آمادگی خود را برای دو بازی دوستانه با ترکیه و یونان برگزار می کنند، شنبه پنجم خرداد متوجه شدند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۱:۲۴    
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدارش در هفته اول لیگ ملت های والیبال، با نتیجه سه بر صفر برابر استرالیا به پیروزی رسید و اولین بردش در این رقابت ها را کسب کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۱:۱۷    
انتخاب هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۱:۱۷    
رئیس جمهور با تبریک فرا رسیدن عید مقاومت و سالروز آزادسازی جنوب لبنان از اشغال اسرائیل، تاکید کرد: بدون شک لبنان در خط مقدم مبارزه با زیاده خواهی اسرائیل قرار داشته و در این راستا همدلی و اتحاد مثلث ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۰:۰۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۰:۰۴    
در فاصله کمتر از 6 ساعت به برگزار فینال لیگ قهرمانان اروپا در شهر کیف اوکراین خبری مبنی بر تهدید بمب گذاری در متروی این شهر منتشر شد که پلیس پایتخت اوکراین را به حالت آماده باش درآورد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۱:۰۰    
صادرات نفت خام ایران در پی دستیابی به توافق هسته ای برجام از روزانه یک میلیون و 130 هزار بشکه در سال 1391 به بیش از 2 میلیون و 150 هزار بشکه در سال 1396 رسید.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۰:۵۱    
دوربین 360 درجه موسوم به لونا یکی از کوچک ترین دوربین های جهان است که تا کنون طراحی و ساخته شده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۹:۵۰    
جعفر پناهی نوشت: سلام دوستان، سپاس از لطف همه شما. حالم خوب است. مسئله خاصی نیست. نه مشکل قلب دارم و نه بیماری حاد. در حد توفیق اجباری برای استراحت و فکر کردن به فیلم بعدی. همین ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۰:۴۵    
رئیس سازمان مدارس غیردولتی : 15 درصد افزایش شهریه مدارس غیردولتی برای کیفیت بخشی برنامه های آموزشی و پرورشی است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۹:۴۳    
اداره پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) به نوار ضبط شده ای از مکالمات محرمانه یک مقام روس دست یافته که می تواند برای دونالد ترامپ جونیور پسر ارشد رئیس جمهوری آمریکا دردساز شود ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۰:۴۴    
صحنه قتل حسین گودرزی به دست وحید مرادی در محل جنایت بازسازی شد. ساعت 10:30 دقیقه امروز صبح خودروهای ماموران کلانتری 164 ولنجک و بازپرس ویژه قتل در حالیکه چراغ های گردانشان روشن بود وارد خیابان 21 ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۰:۴۴    
پنج زمین لرزه عصر روز شنبه گوریه از توابع شهرستان شوشتر را لرزاند که بزرگی 2 مورد آن 4،3 و 4،2 در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) بود.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۹:۳۶    
سرمایه گذاران سیلیکون ولی نگران رشد و توسعه سریع چین در حوزه تکنولوژی هستند. این موضوع را می توان با مرور سخنان مدیران ارشد این منطقه به خوبی مشاهده کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۹:۳۰    
جولیان آسانژ موسس ویکی لیکس برای دیدار و گفت وگو با آدام شیف عضو دمکرات کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا به منظور اثبات نبود تبانی در انتخابات ریاست جمهوری 2016 این کشور ابراز تمایل کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۰:۲۵    
خبرهای دریافتی و رصد و پایش انجام گرفته، خبر از انتشار احتمالی بدافزار VPNFilter در ساعات و روزهای آینده در کشور می دهد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۹:۱۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۰:۱۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۲۰:۰۶    
تا کنون، پس از گذشت 15 سال از سقوط نظام صدام، تمام نزاع ها بین جریان صدری و رقبای سر سخت آن توسط ایران برای پرونده عراق مهار شده است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۵۵    
محسن مسلمان با تصمیم برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس، به زودی به صورت رسمی از پرسپولیس جدا می شود. قرار بود مسلمان برای ادامه همکاری با پرسپولیس و حل اختلافات خود دیداری با برانکو داشته باشد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۵۰    
رئیس جمهور ایران در پیامی با تبریک انتخاب مجدد نیکلاس مادورو موروس به عنوان رئیس جمهوری بولیواری ونزوئلا نوشت: بی شک برگزاری موفق ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۹:۵۰    
ترامپ بعد از اعلام اینکه دیدارش با رهبر کره شمالی روز 12 ژوئن در سنگارپور برگزار خواهد شد، چندین بار نظرش را تغییر داده است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۸:۴۵    
معاون عمرانی استانداری تهران گفت: عدم همکاری دستگاه ها در موضوع کنترل و دفع اثرات آلودگی زیست محیطی شریک شدن در توسعه این آثار مخرب است. مسائل آلودگی هوا نسل ها را تهدید می کند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۹:۴۳    
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: این حق طبیعی نیمی از جامعه است که بیننده موفقیت های فرزندان و هم وطنان خود از مسیر رسانه ملی باشند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۳۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت با بیان اینکه در طول دو دهه پوشش مصرف نمک یددار به 98 درصد در کشور رسید، گفت: در این مدت ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۲۵    
یک پزشک عمومی گفت: در بحث پزشکی و روزه داری تصمیم گیرنده در رابطه با وضعیت سلامت هر بیمار پزشک مربوطه ی اوست ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۲۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیرعامل سازمان تاکسیرانی: هرگونه بهای خدمات ثابت خارج از ضوابط و مصوبات شورای اسلامی شهرتهران و روش های تعیین شده انجام کار و یا هرگونه دریافت شارژ ثابت ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۹:۲۱    
دولت ترکیه معتقد است، مخالفین اردوغان در تلاش هستند با سفته بازی ارزش لیر را کاهش دهند تا او در انتخابات ریاست جمهوری ماه آینده میلادی شکست بخورد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۹:۱۹    
ارتش و نیروهای کمیته مردمی یمن در واکنش به تداوم حملات جنگنده های ائتلاف عربی به نقاط مختلف این کشور، با چند فروند پهپاد فرودگاه 'ابها' واقع در جنوب غربی عربستان را هدف قرار داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۸:۴۵    
یکی از مشاوران رهبر کره شمالی روز شنبه در فرودگاه پکن دیده شد. حضور وی احتمال برگزاری نشست دیگری میان رهبران چین و کره شمالی در آینده نزدیک را افزایش می دهد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۸:۴۵    
در جلسه فنی تیم ملی که با حضور کارلوس کی روش، اعضای کادر فنی و بازیکنان برگزار شد، سرمربی تیم ملی نکات مورد نظر فنی خود را به بازیکنان انتقال داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۳۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیر مرکز تحقیقاتی و درمانی دیابت استان یزد با بیان این که ساعت غذا خوردن ماه رمضان و تنوع غذایی این ماه باید در طول سال هم رعایت شود ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۸:۳۳    
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گغت: با وجود اقدامات صورت گرفته برای اصلاح جاده ها، ایمن سازی خودروها و ترویج فرهنگ رانندگی هنوز هم آمار مرگ و میر هموطنان در حوادث بالا است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۸:۲۷    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان گفت: استاد هتاک این دانشگاه که به اهل سنت اهانت و در این رابطه کلیپی را در فضای مجازی منتشر کرده بود ضمن تعلیق از خدمت توسط کمیته انضباطی دانشگاه ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مردی که به اتهام آزار و اذیت و قتل ندا بازداشت شده بود، در شعبه 5 دادگاه کیفری مشهد محاکمه شد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۸:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۱۰    
رییس جمهور فرانسه گفت: ما باید برای حاکمیت خود بجنگیم تا همچنان غیر قابل نفوذ باقی بمانیم . من متعهد به حاکمیت فرانسه و تصمیمی که هنگام امضا توافق هسته ای با ایران گرفته است هستم. این انتخاب ما بود.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۶:۵۵    
با اینکه در هفته های گذشته بورس تهران با افت پی در پی قیمت ها، باعث ایجاد بی انگیزگی برای سهامداران شد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۵۵    
رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل گفت: در جلسه شورای معاونین وزارت کشور ، وزیر کشور براساس گزارش ارائه شده از سوی سازمان امور اجتماعی کشور ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۵۰    
رئیس پیشین اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) گفت: امیدوار هستم فیفا آن قدر شجاعت و شایستگی داشته باشد که محرومیت مرا لغو کند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۵۰    
یکی از نهادهای اطلاعاتی اسپانیا، نهادهای روسیه را به دخالت و تاثیرگذاری بر روند استقلال طلبی کاتالونیا متهم کرده است.مسکو این اتهامات را رد کرده و گفته که اینها بی پایه و اساس هستند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۳۵    
حسن شمشادی، خبرنگاری که با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت که "مردم چند روستای زابل از فقر، گربه می خورند" عذرخواهی کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۳۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : جویدن آدامس هنگام راه رفتن برای سلامتی فوائدی به همراه دارد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۳۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بررسی ها نشان می دهد ویروس HIV در مغز پنهان شده و خطر زوال عقلی را افزایش می دهد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۳۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بررسی ها نشان می دهد تا سال 2035 میلادی تعداد مردم بریتانیا که شاخص توده بدنی شان از 40 بیشتر می شود به پنج میلیون نفر می رسد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۳۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه توسعه ناوگان امداد هوایی کشور مشکلات و سختی های زیادی دارد که بسیاری از آنها قابل بیان نیست ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : جوان 18 ساله چابکسری که اقدام به حلق آویز کردن نموده بود،نجات یافت. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فرمانده انتظامی خراسان رضوی از مسمومیت 5 دانش آموز مشهدی با قرص های روانگردان خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : طوفان "مکونو" در عمان و یمن دستکم یک کشته و 40 مفقود بر جا گذاشته است. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۲۴    
باغ برره با سریال برره که در دهه 80 از صداوسیما پخش می شد، معروف شد. لوکیشن های سریال پرمخاطب برره در باغ 22 هزار متری منطقه دو ضبط می شد که این روزها حال خوشی ندارد و بیشتر درختان آن خشک شده و زمین ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۲۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فرماندار کرج با اشاره به اهمیت مدیریت شهری و موضوع انتخاب شهردار کرج گفت: همه علاقه دارند که وضعیت شهردار کرج به زودی روشن شود. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۲۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فرماندار تهران از تردد شبانه 5000 کامیون فرسوده در سطح شهرستان تهران خبر داد. ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۲۴    
پلیس آگاهی با انتشار تصویر مردی که خود را به نام ظریف معرفی کرده و اقدام به کلاهبرداری از زنی به بهانه ازدواج کرده بود، از شهروندان خواست که این فرد را شناسایی کنند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۱۰    
رئیس جمهور در دیدار شهردار جدید تهران، همکاری و هماهنگی همه دستگاه ها و نهادهای مدنی را برای خدمت رسانی به مردم و توسعه کشور ضروری خواند و بر تداوم حمایت های اصولی دولت از طرحهای توسعه ای شهرداری ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۷:۱۰    
در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه گزارشی از پیشرفت کار تصویب لوایح چهارگانه دولت در جهت شفافیت امور بانکی و مالی و مبارزه با پولشوئی و تخلفات مالی ارائه گردید و ضرورت تسریع در ادامه کار ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۶:۵۵    
یک عصای هوشمند مخصوص نابینایان موسوم به "وی واک"(WeWALK) طراحی شده که مجهز به حسگر فراصوت است و مزایای فراوانی برای تسهیل امور نابینایان به ارمغان می آورد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۶:۵۵    
تازه ترین گزارشی که بانک مرکزی از تغییرات نرخ تورم اعلام کرد نشان از کاهش هر چند اندک تورم و ثبت در نرخ 9.1 درصد برای اردیبهشت ماه دارد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۵:۵۱    
جرج تیندال رییس دانشگاه کالیفرنیای جنوبی به خاطر آزار جنسی صدها دختر دانشجو به دست پزشک این دانشگاه مجبور به استعفا شده است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۶:۴۳    
مراسم تشییع پیکر ناصر ملک مطیعی صبح فردا یک شنبه 6 خرداد از ساعت9:30 از مقابل ساختمان شماره 2 خانه سینما در خیابان وصال برگزار می شود.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۶:۳۷    
به گفته یک منبع آگاه برای این مراسم از محمد سلامتی، علی شکوری راد، رسول منتجب نیا، محمد عطریانفر، محمدعلی ابطحی، اعضای مجمع روحانیون مبارز و اکثر وزرای رئیس دولت اصلاحات دعوت شده بود.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۵:۳۵    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: آزادسازی خرمشهر یک ایثار زیبا، یک الگوی عزت آفرین برای همگان و یک نقش ماندگار بر پیکره تاریخ بود.کل دنیا هم که علیه ما باشند هیچ ضربه ای نمی توانند بزنند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۶:۳۰    
مهدی مهدوی کیا درباره مباحث مختلفی از جمله روند آماده سازی تیم ملی و همین طور بحث پیشنهاد تمدید قرارداد کی روش به صحبت پرداخت ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۵:۲۵    
بانک سرمایه که باید بله قربان گوی برخی بدهکارانش می شد حالا برند دیگری جدای اسم و رسمی که در این مدت با هر مسئله ای به دست آورده بود دارد و برای از بین بردن آن باید زمان را مجاب به عقب نشینی کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۶:۲۲    
حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، یک قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۶:۰۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۵:۵۵    
ظریف با بیان این که نتایج مذاکره و بحث های صورت گرفته باید به داخل بیاید و مسئولان کشور آن را بسنجند، گفت: عزیزان باید ببینند آیا آنچه که اتحادیه اروپا ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۵:۵۱    
حسین کروبی با اشاره به اینکه پدرش در آن ایام تنها در خانه امن وزارت اطلاعات زندگی می کرده، گفت: در آن ایام پدرم از نور آفتاب هم محروم بود. درب منزل قفل بود و فقط برای دریافت غذا درها باز می شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۵:۳۲    
مدیرعامل و معاون ورزشی باشگاه استقلال روز گذشته جلسه ای با نماینده مامه تیام در ترکیه برگزار کردند تا بر سر تمدید قرارداد با این بازیکن به توافق برسند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۵:۳۲    
هدفون موسوم به HP Reality Mixed یک ترکیب فوق العاده ارزشمند است از هدست، سیستم های واقعیت مجازی ، کنترل گرهای بازی هوشمند و البته کنترلگرهای دستی.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۵:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۵:۲۲    
در 18 فروردین 97 پرونده ای با موضوع کلاهبرداری به شیوه جعل عناوین از کلانتری 108 نواب به اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در آن شاکیه عنوان کرده بود که شخصی ضمن معرفی خود به عنوان مأمور ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۵:۱۵    
مدیر ناحیۀ انرژی و سیالات فولاد مبارکه در توضیح دستۀ دوم گفت: این بخش مربوط به پروژه های تصفیه و بازچرخانی است که مهمترین آنها پروژۀ توسعۀ ظرفیت تصفیه خانۀ پساب صنعتی است که در آستانۀ راه اندازی قرار ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۵:۰۲    
در پی درگذشت ناصر ملک مطیعی کانون کارگردانان سینمای ایران در بیانیه ای نوشت: سینمای ایران بار دیگر یکی از هنرمندان محبوب و با ارزش خود را ازدست داد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۴:۵۵    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا (6 خرداد) با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر در استان های ساحلی دریای خزر، اردبیل و خراسان شمالی کاهش دمای 5 تا 8 درجه پیش بینی می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۴:۵۵    
در حال حاضر تنها 40 خانوار چادرنشین از عشیره دوخا باقی مانده است. گویش ایل دوخا که زیرشاخه زبان ترکمنی است، با خطر فراموشی و نابودی روبروست.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۵ - ۱۴:۵۵    
در ویدئوی زیر، توضیحات فرزند ناصر ملک مطیعی را درباره ماجرای قطع برنامه تلویزیونی او که در آذرماه سال 96 را می شنویم ...
  • ۱