یکشنبه ۰۱ مهرساعت ۲۳:۵۷Sep 2018 23

خبرهای انتخاب 6 خرداد 1397 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 31 فروردین 1397 انتخاب 31 اردیبهشت 1397 انتخاب 1 خرداد 1397 انتخاب 2 خرداد 1397 انتخاب 3 خرداد 1397 انتخاب 4 خرداد 1397 انتخاب 5 خرداد 1397 انتخاب 6 خرداد 1397 انتخاب 7 خرداد 1397 انتخاب 8 خرداد 1397 انتخاب 9 خرداد 1397 انتخاب 10 خرداد 1397 انتخاب 11 خرداد 1397 انتخاب 12 خرداد 1397 انتخاب 13 خرداد 1397 انتخاب 14 خرداد 1397 انتخاب 15 خرداد 1397 انتخاب 16 خرداد 1397 انتخاب 17 خرداد 1397 انتخاب 18 خرداد 1397 انتخاب 19 خرداد 1397 انتخاب 20 خرداد 1397 انتخاب 21 خرداد 1397 انتخاب 22 خرداد 1397 انتخاب 23 خرداد 1397 انتخاب 24 خرداد 1397 انتخاب 25 خرداد 1397 انتخاب 26 خرداد 1397 انتخاب 27 خرداد 1397 انتخاب 28 خرداد 1397 انتخاب 29 خرداد 1397 انتخاب 30 خرداد 1397 انتخاب 31 خرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۹:۵۵    
محمد ایرانپوریان مدافع تیم تراکتورسازی تبریز به مدت دو فصل به تیم سپاهان اصفهان پیوست.سپاهان برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۴:۳۰    
بر اساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز با 15 ریال افزایش نسبت به روز گذشته 42 هزار و 125 ریال قیمت خورد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۰:۳۵    
معاون سازمان امور اجتماعی کشور گفت: ما خواهان پخش فوتبال در فضاهای جمعی هستیم.مخالفت در این زمینه تنها باعث آزرده خاطر شدن مردم می شود.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۷ - ۱۰:۲۱    
روزنامه جوان نوشت: پیکر مرحوم ناصر ملک مطیعی روز گذشته تشییع شد. تا وقتی زنده بود نه خانه سینما سراغی از او می گرفت و نه هیچ فیلمسازی او را برای بازی در فیلمش دعوت می کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۳:۴۵    
جوزپه کنته نخست وزیر جدید ایتالیا امروز-یکشنبه- اعلام کرد از تشکیل کابینه دولت منصرف شده است. کنته اضافه کرد که به دلیل مخالفت سرجو ماتارلا رییس جمهوری ایتالیا با وزرای پیشنهادی وی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۳:۳۵    
معاون وزیر خارجه ایران گفت ما جدیت اروپایی ها را برای حفظ برجام شاهد هستیم، اما اینکه توان آن را هم دارند را باید منتظر بمانیم و طی چند هفته آینده ببینیم.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۳:۲۵    
یک مطالعه جدید نشان داد تنها یک ساعت تابش خورشید به خودرو کافی است تا دمای داخل آن غیرقابل تحمل شود و این بیانگر خطر جدی برای کودکانی است که در خودرو گذاشته می شوند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۳:۰۵    
روزنامه ینی شفق ترکیه به نقل از منابعی گزارش کرد که در سفر ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به ترکیه در تاریخ 3 آوریل بحث هایی درباره همکاری های ترکیه و روسیه درمورد فناوری ها و نرم افزارهای نظامی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۳:۰۰    
فرمانده نیروی دریایی روسیه امروز (یک شنبه) اعلام کرد، چیدمان این نیروها که به طور دائمی در مدیترانه مستقر هستند، در سطحی متعادل و کارآمد است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۲:۵۵    
علی پروین: با هم رفته بودیم یک برنامه تلویزیونی که به دلایلی پخش نشد. طفلکی خیلی به هم ریخت. نباید با یک پیرمرد آن برخورد می شد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۲:۴۰    
استاندار خوزستان در رابطه با کمبود بنزین در جایگاه سوخت برخی از شهرهای استان گفت: درهیچ کدام از نقاط استان کمبود بنزین نداریم و شرایط کاملا عادی است
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۲:۳۵    
انتخاب هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۲:۳۱    
یکصد و 50 نماینده پارلمان عراق با ارسال شکوائیه ای به 'یان کوبیش' نماینده سازمان ملل در امور عراق، ضمن طرح ادعای تقلب گسترده در انتخابات اخیر، خواستار مداخله این سازمان شدند
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۲:۳۱    
محمد صلاح ستاره باشگاه لیورپول بعد از مصدومیت از ناحیه کتف و در حالی که گمانه زنی های بسیاری مبنی بر غیبتش در جام جهانی به گوش می رسد، گفت: یک شب بسیار سخت را سپری کردیم ، اما من یک جنگنده هستم ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۲:۳۱    
رئیسی با بیان اینکه یک میلیارد و 400 میلیون نفر در دنیا سیگار مصرف می کنند، افزود: متاسفانه 84 درصد سیگاری ها در کشورهای در حال توسعه هستند و این زنگ خطری برای ماست ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۲:۳۱    
رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه بدون تعیین مخاطب خاص و به صورت تلویحی خطاب به احزاب مخالف، کشورهای اروپایی و آمریکا گفت: با اختلال در بازار ارز و مداخله ارزی، نمی توانید ما را شکست دهید
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۲:۳۱    
صدراعظم اتریش با ابراز تاسف از خروج آمریکا از برجام گفت: در هفته های آینده هر چه در توان داریم انجام خواهیم داد تا توافق با ایران را تا زمانی که این کشور نیز بدان پایبند باشد، نجات دهیم.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۲:۳۱    
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی شامگاه یکشنبه در دیدار صمیمی با جمعی از اساتید و فعالان اقتصادی با اشاره به اینکه "برای پیشرفت، باید همزمان از سرمایه گذار خارجی و صادرات ملی حمایت شود" ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۲:۳۱    
دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد که امروز جلسه ای برای بررسی خواسته های کامیون داران در کمیسیون اجتماعی برگزار شد و قرار شد برای بررسی تخصصی خواسته های آنها کارگروهی تشکیل شود.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۲:۳۱    
الیور کان دروزاه بان اسبق و مستحکم ژرمن ها با انتقاد از گریه ستاره ها بعد از مصدومیت گفت: عادت به گریه بعد از هر اتفاق ناخوشایند در فوتبال در حال اپیدمی شدن است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۱:۱۵    
سید حسن خمینی: مراسم سالگرد امام نباید هیچ تجملی در خود داشته باشد باید از هرگونه ریخت و پاش مبرا باشد هیچ احتیاجی به چاپ خیلی چیزها نیست. مراسم ساده و با شکوه باید برگزار شود ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۱:۱۰    
سرپرست باشگاه پرسپولیس با رییس فدراسیون فوتبال دیدار کرد
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۱:۰۰    
نماینده مجلس: در ماده 1041 قانونی مدنی حداقل سن ازدواج در کشور 13 سال است اما ازدواج های پایین تر از این سن نیز با اذن پدر انجام می شود بنابراین ما به دنبال این هستیم که بر اساس این طرح ازدواج زیر 13 ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۰:۳۵    
رئیس شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب، از مسمومیت 36 تن از شهروندان این شهرستان به علت مصرف قارچ سمی خبر داد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۰:۲۰    
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دقایقی پیش در صدر هیاتی سیاسی و اقتصادی تهران را به مقصد دهلی نو ترک کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۰:۱۶    
علی دایی:امیدوارم این مربی بزرگ 4 سال دیگر و تا جام جهانی بعدی بماند و اسامی مطرح شده از جمله خود من بیخود هستند و کی روش از همه ما مربی بهتری است و خیلی خدمات به فوتبال ما انجام داده و نباید چنین ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۰:۱۶    
رهبران عرب علاقه مند به این ایده ای هستند که رئیس جمهور ترامپ درصدد ضربه زدن به ایران باشد. اما آیا کاخ سفید واقعا درصدد این است که قدرت ایران در منطقه خاورمیانه را به چالش بکشد؟ در بهترین حالت شواهد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۰:۰۵    
دیدار دوستانه تیم ملی ایران و ترکیه فردا (دوشنبه) ساعت 22:45 در ورزشگاه فاتح تریم استانبول برگزار خواهد شد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۲۰:۰۰    
در ادامه روز سوم و پایانی هفته اول لیگ ملت های والیبال 2018 امروز (یکشنبه) تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدارش و در نبردی تمام آسیایی رو در روی تیم ملی ژاپن قرار گرفت و علی رغم آنکه در سالیان اخیر ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۹:۵۵    
میرزایی نیکو درباره وضعیت زهرا رهنورد گفت: به خانم رهنورد هم گفته شده هر موقع خواستی می توانی بیرون بروید اما حکمی نداده اند. همانطور که گفته شد بیرون نروید، الان گفته شده می توانید بیرون بروید.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۹:۵۵    
در حالی که کمتر از یک هفته دیگر تحریم های عربستان ، امارات ، بحرین و مصر علیه قطر یک ساله می شود ، دیوان امیری قطر اعلام کرد : شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، فردا (دوشنبه) راهی کویت می شود.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۹:۵۵    
نزدیک شدن دو فروند ناو جنگی آمریکا به جزایر دریای جنوبی که منازعات گسترده ای در خصوص مالکیت بر آنها وجود دارد باعث خشم چین شده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۹:۴۵    
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: معاون وزیر امور خارجه اذعان کرد که مذاکرات با اروپایی ها مطابق روال قبل ادامه یافت و همچنان جدیت آنها در حفظ برجام را دیده می شود ولی در اینکه توانایی این کار را ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۹:۳۰    
یکی از مشکلات هنگ کنگ، کمبود خانه برای ساکنان و گردشگران است. در حالی که هنگ کنگ بیشترین تعداد آسمان خراش ها در دنیا را دارد اما در این آسمان خراش ها، دیگر جایی برای خارجی ها نمانده ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۹:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۹:۰۵    
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل ادعا کرد: تسلیحات ایران برای استفاده علیه اسرائیل هستند و این حق ماست که در راستای دفاع از خود با تولید یا انتقال آنها مقابله کنیم.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۵۵    
روزنامه واشنگتن پست از حضور یک هیات آمریکایی در کره شمالی خبر داد.پیشتر رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه مذاکرات بر سر نشست احتمالی با رهبر کره شمالی "خیلی خوب پیش می رود" ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۵۰    
یکی از رهبران حزب اتحادیه میهنی کردستان از هماهنگی ها با حزب دموکرات کردستان برای ایجاد یک طرح مشترک در مذاکرات تشکیل دولت جدید عراق با سایر فراکسیون ها خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۵۰    
اعتبارات مربوط به طرح های گلخانه ای که در قالب طرح ملی اشتغال پایدار روستایی در اختیار بانک قرار گرفته بایستی به سرعت جذب و در کوتاه ترین زمان در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار داده شود.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۵۰    
مایکروسافت، خود را شرکتی می داند که هوش مصنوعی را برای گرد آوردن مردم در کنار یکدیگر ایجاد کرده است و اکنون قصد دارد ابزاری را برای یافتن این مشکل هوش مصنوعی ابداع کند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۴۵    
ابوالفضل پورعرب گفت: بعضی وقت ها تیزر فیلمم که در گذشته بازی کردم پخش می شود؛ اما هیچ اسم و تصویری از من نیست و همه این مسائل برای من ناخوشایند است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۴۰    
جعفری دولت آبادی با انتقاد از متهم کردن دستگاه قضایی به انسداد آزادی بیان و مطبوعات، استناد برخی در این زمینه به قانون اساسی را ناموجه دانست و گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۳۵    
نزدیک ترین نسخه دیجیتالی به کتاب و دفتر از سوی کمپانی سونی معرفی شد. این تبلت کتابخوانی نسبت به نسخه های پیشین مزیت هایی ویژه دارد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۳۵    
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به تخلیه آب از 340واحد مسکونی و عملیات رهاسازی 18 خودرو از مسیر سیلاب اشاره کرد و گفت: 751 نفر در قالب 177تیم در این ماموریت ها حضور داشتند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۳۰    
میدکو به لحاظ حجم طرح ها و ماهیت آنها در حال تبدیل شدن به یک مدل توسعه ای برای کشور است و با توجه به پتانسیل های خوب مهندسی و مدیریتی در این شرکت و عملکرد برتر آن در خاورمیانه ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۲۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۲۰    
حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه می گوید: تاریخ مصرف جمنا برای انتخابات قبلی بود و اینکه چه راهکاری برای انتخابات آینده در نظر گرفته شود، بحثی درباره آن نشده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۲۰    
طرح های در نظر گرفته شده در این باشگاه، هر ماه با موضوعات فرهنگی، اجتماعی و مناسبتی خاص معرفی می شود و سفیران این باشگاه در هر ماه ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۲۰    
شبکه تی آر تی در ویدئوی زیر، به بهانه تخریب سایت آزمایش های موشکی کره شمالی و ابهام در برگزاری نشست سران این کشور با آمریکا ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۱۰    
مهدی اکرمی با اشاره به تعداد بن کارت های صادر شده در این نمایشگاه اظهار کرد: طی این مدت 3550 عدد بن کارت صادر شده و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۱۰    
علیرضا رحیمی در مطلبی در صفحه توئیتر خود نوشت: اولین آبستراکسیون (نصاب شکنی) در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در دوره دهم مجلس توسط مخالفان برجام رقم خورد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۰۵    
در این طرح، وجه چک های دو بانک به صورت متقابل تا سقف 500 میلیون ریال در شعب هر یک از این دو بانک قابل پرداخت است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۰۰    
رئیس شبکه بهداشت و درمان فراشبند، مصرف تفریحی قلیان و همچنین روی آوردن خانواده و جوانان به قلیان به عنوان یک وسیله برای گذران اوقات فراغت را یک توجیه غلط برشمرد و گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۸:۰۰    
رئیس پلیس پایتخت گفت: ناجا افتخارش این است که در دی ماه 96 که عده ای اعتراض کردند و حتی به همکاران ما فحاشی کرده و آنان را مورد شماتت قرار دادند هیچ برخوردی با مردم نشد و در واقع تفاوت پلیس ایران با ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۷:۵۵    
جاسوس سابق سیا گفت: بعید است که مقامات روسیه بتوانند رئیس جمهور آمریکا را برای خود استخدام کنند اما این بدان معنا نیست که رهبری آمریکا نمی خواسته با روسیه همکاری کند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۷:۵۵    
معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت: ایران هنوز تصمیم نگرفته که آیا در برجام باقی می ماند یا خیر و تصمیم گیری در این زمینه منوط به مذاکرات چند هفته آینده است که با اعضای حاضر برجام خواهیم داشت.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۷:۴۵    
محسنی اژه ای گفت: من اصلا در تلگرام حضور نداشتم و اخیرا به پیامرسان سروش رفته ام. به شما هم توصیه میکنم از تلگرام خارج شوید.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۷:۳۰    
حمید صفت خواننده معروف رَپ که به اتهام قتل عمد ناپدری خود زندانی شده بود با قرار وثیقه از زندان رجایی شهر آزاد شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۷:۲۵    
ردیاب کیفیت خواب موسوم به SleepSensor ابزاری کاربردی برای افرادی است که با انواع اختلالات خواب رو به رو هستند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۷:۲۰    
حمید صفت خواننده معروف رَپ که به اتهام قتل عمد ناپدری خود زندانی شده بود دقایقی پیش با قرار وثیقه از زندان رجایی شهر آزاد شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۷:۱۵    
مامه بابا تیام مهاجم سنگالی استقلال که درخشش فوق العاده ای در این تیم داشت، با انتشار متنی در اینستاگرام خود از هواداران استقلال خداحافظی کرد و نوشت ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۷:۱۵    
نباید کمترین تردیدی داشت که مربع واشنگتن - تل آویو - ریاض - امارات جدی تر از همیشه برای تحقق سیاست تغییر رژیم در ایران متحد شده و برنامه های عملیاتی گسترده ای را در دستورکار قرار داده اند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۷:۱۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۷:۰۵    
معاون اول قوه قضاییه روند مهاجرت به پیام رسان های داخلی را خوب توصیف و گفت: مهاجرت در حال صورت گیری است و مسئولان ذیربط سعی دارند که این امر زودتر اتفاق بیفتد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۷:۰۰    
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: احمدی نژاد داغ ترین کارها و موضع گیری هایی که می توانست داشته باشد را نشان داد؛ او تمام برگ هایش را سوزانده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۶:۵۰    
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی با بیان اینکه تصمیم گیری نهایی فراکسیون در جلسه روز سه شنبه هفته جاری اعلام خواهد شد، گفت: با توجه به تعیین تیمی از فراکسیون مستقلین ولایی برای بررسی موضوع ائتلاف ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۶:۳۵    
محسنی اژه ای گفت: شکنجه به هیچ وجه انجام نمی شود و هر کس شکایتی دارد اعلام کند. البته تخلف در سازمان زندانها و نیروی انتظامی را رد نمی کنم اما شکنجه صحت ندارد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۶:۳۰    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: ما در حال اقدام برای ممانعت از دستیابی ایران به سلاح اتمی، استقرار و حضور در سوریه و انتقال سلاح به لبنان هستیم .
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۶:۳۰    
مسعود ده نمکی با انتشار پستی در اینستاگرام، محسن مخملباف را مسئول ممنوع الفعالیت شدن ناصر ملک مطیعی معرفی کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۶:۳۰    
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: عده ای فرصت طلب در حاشیه مراسم تشییع پیکر ناصر ملک مطیعی شروع به حاشیه پردازی و شعار دادن کردند که با حضور ماموران متفرق شدند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۶:۳۰    
معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به افزایش تعداد زنان و دختران مصرف کننده قلیان در کشور اشاره کرد و گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۶:۳۰    
سخنگوی قوه قضاییه در خصوص گزارش مجلس و اینکه آیا مدیر دو تابعیتی داریم یا نه؟ گفت: گزارشی که در مجلس خوانده شده هنوز به قوه قضاییه نرسیده است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۲۵    
سخنگوی قوه قضاییه گفت: آن زمان که اینها در دهه اول انقلاب ایران بودند و هنوز جمهوری اسلامی نوپا بود و مردم همه ترفندهای شیطان بزرگ را متوجه نشده بودند و هنوز نیروهای امنیتی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۱۵    
مجتهد در توئیتی نوشت، برخی منابع عربستانی تایید می کنند که بن سلمان پس از این تیراندازی با یک هواپیما از محل خارج شد، در مورد اینکه بن سلمان بهبود یافته و یا همچنان در بیمارستان است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۱۵    
شماری از افراد در اعلام حمایت از اجرای طرح تقسیم کازرون محورهای ارتباطی فارس به استان های بوشهر و خوزستان در منطقه چنارشاهیجان را مسدود کردند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۵:۰۰    
ناصر ملک مطیعی بامداد شنبه پنجم خردادماه درگذشت و خبر درگذشت وی به سرعت در خبرگزاری ها و فضای مجازی منتشر شد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۵۵    
کاندیدای حزب اپوزیسیون ترکیه با اشاره به برگزاری انتخابات در سوریه با مشارکت سوری های داخل و خارج از این کشور گفت: سوری ها می توانند هرکس دیگر یا اسد را انتخاب کنند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۵۰    
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس درباره جلسه غیرعلنی نهاد قانونگذاری گفت: جمع بندی جلسه امروز این شد که با توجه به فضای موجود در کشور بانک مرکزی تسهیلاتی را در خصوص رونق گرفتن تولید در اختیار تولیدکنندگان قرار ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۵۰    
حبیبی به بازی آمریکا با کره شمالی اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها امروز خود را مجبور به نشستن سر میز مذاکره ای می بینند که طرف مقابل دست روی ماشه هسته ای همه اهداف را در آمریکا نشانه گرفته است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۴۵    
نماینده زاهدان در مجلس در جلسه علنی امروز مجلس گفت: فقر در استان غوغا می کند و این موضوع به این معنا نیست که برادران شیعه و اهل سنت ما مورد بی مهری اینگونه افراد ناآگاه قرار بگیرند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۴۵    
رییس جمهور مردم را دنبال نخود سیاه و آدرس عوضی می فرستید؟ آیا مشکل ما این است که برای تحریک زنان ورزشکار بگویید فیلم دختران ورزشکار نشان داده نمی شود؟
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۳۵    
ملی پوشان فوتبال ایران که فردا در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی ترکیه می روند، امروز از ساعت 11:30 به وقت محلی در جلسه فنی کارلوس کی روش شرکت کردند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۳۰    
دولت آمریکا در طول دوران ریاست جمهوری بیل کلینتون و جرج دبلیو بوش در قالب برگزاری کنفرانس های بزرگ در لندن، استان صلاح الدین و نشست های بی شماری در سرتاسر اروپا ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۳۰    
پژوهشگران دانشگاه ایلینویز موفق به تولید نوعی چاپگر شده اند که می تواند به شکل سه بعدی ارگان های حیاتی بدن را پرینت بگیرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۲۵    
در شبی که رئالی ها سیزدهمین قهرمانی شان در اروپا را جشن گرفتند، صحبت های کریس رونالدو در مورد احتمال جدایی اش، هواداران این تیم را غافلگیر کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۲۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه برخی طرح های عمرانی و مباحث دیگر بودجه ای از سال 96 باقی ماند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۲۱    
سخنگوی وزارت خارجه گفت: دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه امشب در صدر یک هیات بلند پایه سیاسی و اقتصادی برای بررسی آخرین وضعیت روابط دو جانبه و گسترش و تعمیق روابط دو کشور و نیز گفت وگو و تبادل نظر ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۲۱    
راموس که باعث آسیب دیدگی مهاجم مصری شد، پس از بازی در شبکه های اجتماعی به این موضوع واکنش نشان داد و برای صلاح آرزوی بهبودی کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۲۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۲۱    
مهندس حسین اصغری با بیان این که بیشترین سطح کشت نشایی مربوط به محصولاتی مانند پیاز، گوجه فرنگی، خیار و هندوانه است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۲۱    
یک دستگاه آمازون اکو مخفیانه مکالمه ای خانوادگی را ضبط کرد و آن را به یک فرد تصادفی در لیست تماس خود ارسال کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۲۱    
در اخطاریه سازمان هواشناسی آمده است: با توجه به شدت فعالیت سامانه بارشی، سه شنبه (8 خرداد ماه) در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، نیمه جنوبی اردبیل، زنجان، قزوین، البرز ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۲۱    
وزارت دفاع روسیه امروز یکشنبه اعلام کرد، در جریان عملیاتی در دیر الزور واقع در شرق سوریه دو مستشار نظامی روسیه کشته و پنج تن دیگر زخمی شده اند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۲۱    
رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه آمارهای اعلام شده بیانگر این است که مواد مخدر مسئله اصلی زندان ها و زندانیان است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۲۱    
دو طرح و دو سوال ملی 5 نماینده مجلس در جلسه علنی امروز مجلس اعلام وصول شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۲۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رییس سازمان دامپزشکی کشور طی دیدار با هیئت فرانسوی در خصوص افزایش تعاملات با کشور فرانسه و برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت دامپزشکان ایران در ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۲۱    
حدود 8 سال از کشف یک فساد کلان بانکی که حکایت از کلاهبرداری هزار و 400 میلیاردی اعضای یک خانواده از 8 بانک دولتی و خصوصی دارد، می گذرد اما رسیدگی به این پرونده تا جایی طول کشید که متهم از کشور گریخت.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۴:۲۱    
هاشمی، عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: بر اساس آمارها طی دو سال گذشته آمار مبتلایان به 10 برابر افزایش پیدا کرده است.بالاترین آمار شیوع این بیماری مربوط به کلانشهرهایی مانند تهران است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۰۵    
مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به ناسالم بودن هوای پایتخت برای گروه های حساس، از وزش بادش شدید در تهران طی امروز (6 خردادماه) خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۳:۰۰    
بنیانگذار بازی محبوب آتاری درگذشت. وی که تد دبنی،نام داشت در سن 81 سالگی زندگی را بدرود گفت .
  • ۱