سه شنبه ۲۲ آبانساعت ۰۴:۴۰Nov 2018 13

خبرهای انتخاب 12 خرداد 1397 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 31 فروردین 1397 انتخاب 31 اردیبهشت 1397 انتخاب 1 خرداد 1397 انتخاب 2 خرداد 1397 انتخاب 3 خرداد 1397 انتخاب 4 خرداد 1397 انتخاب 5 خرداد 1397 انتخاب 6 خرداد 1397 انتخاب 7 خرداد 1397 انتخاب 8 خرداد 1397 انتخاب 9 خرداد 1397 انتخاب 10 خرداد 1397 انتخاب 11 خرداد 1397 انتخاب 12 خرداد 1397 انتخاب 13 خرداد 1397 انتخاب 14 خرداد 1397 انتخاب 15 خرداد 1397 انتخاب 16 خرداد 1397 انتخاب 17 خرداد 1397 انتخاب 18 خرداد 1397 انتخاب 19 خرداد 1397 انتخاب 20 خرداد 1397 انتخاب 21 خرداد 1397 انتخاب 22 خرداد 1397 انتخاب 23 خرداد 1397 انتخاب 24 خرداد 1397 انتخاب 25 خرداد 1397 انتخاب 26 خرداد 1397 انتخاب 27 خرداد 1397 انتخاب 28 خرداد 1397 انتخاب 29 خرداد 1397 انتخاب 30 خرداد 1397 انتخاب 31 خرداد 1397 
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۲۱:۳۵    
شرکت خودروسازی پورشه آلمان تحت تاثیر عدم انطباق با استانداردهای زیست محیطی، فروش تمام مدل های تولیدی خود را موقتا متوقف کرده است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۶:۲۱    
عبدالله شهبازی؛ مورخ و پژوهشگر درباره یادداشت اردشیر زاهدی در نیویورک تایمز نوشت: اردشیر زاهدی در یک کلام لات بود ولی شخصیت مستقل خود را داشت ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۱۶:۲۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : شهردار منطقه 11 تهران درآستانه بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) از احصاء معضلات و انجام اقدامات لازم برای رفع مشکلات پهنه حرم مطهر خبرداد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۳:۲۲    
انگ هن وزیر دفاع سنگاپور امروز-شنبه- گفت که کشورش به شدت برای آماده سازی شرایط دیدار دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا و کیم جونگ اون رهبر کره شمالی، تلاش می کند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۳:۲۲    
در یکی از باغات روستای توسک از توابع بخش مرکزی ملایر پنج کارگر مشغول کار بودند که امروز ساعت 16 بر اثر رگباری شدن هوا و ایجاد رعد و برق دچار برق گرفتگی صاعقه شدند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۳:۳۶    
نرخ تورم کل کشور در اردیبهشت ماه 1397 برابر 8,0 درصد است که در دهک های مختلف هزینه ای در بازه 7.9 درصد برای دهک دهم تا 8.3 درصد برای دهک چهارم نوسان دارد
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۳:۲۲    
ارتش اسرائیل در پی برخی گزارش ها مبنی بر شلیک راکت از غزه به فلسطین اشغالی، نوارغزه را با توپخانه هدف قرار داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۱:۱۲    
وزیر دفاع انگلیس گفت، نیروهای این کشور به رویه نظارت بر کشتی های کره شمالی که مشکوک به حمل کالاهای ممنوعه باشند، ادامه خواهد داد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۲:۰۵    
مدیر روابط عمومی اداره کل فرودگاه استان گیلان اعلام کرد: سه پرواز سرگردان از شرایط نامساعد جوی کشور ، عصر امروز (شنبه) در فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت به زمین نشستند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۰:۱۴    
منابع انگلیسی روز شنبه گزارش دادند که یک ساختمان شش طبقه عصر امروز در مرکز لندن طعمه حریق شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۳:۲۲    
رسانه های اسرائیلی از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک های اسرائیلی در نزدیکی غزه خبر دادند. بر اساس این گزارش؛ آژیر خطر در شهرک های کیسوویم ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۳:۲۲    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر شنبه در دیدار صمیمی با علما و فرهیختگان اهل سنت، با تاکید براینکه امروز بیش از هر زمان دیگر به وحدت نیاز داریم ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۱۶    
دیپلمات سابق کشورمان گفت: من اکنون حدود هشت سال است که بازنشسته هستم و بعد از بازنشستگی نیز هیچ پستی و مقامی در دستگاه های دولتی نداشته ام و تابعیت هیچ کشور خارجی را هم نگرفتم ضمن اینکه در دوران سی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۱:۱۹    
سردار سپهر : رهبر انقلاب فرمودند که تا 25 سال آینده رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت به یاری خدا قول می دهیم که اسراییل را نابود کنیم و آنها خودشان هم یقین دارند که در مسیر نابودی هستند
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۱:۵۵    
امروز و فردا همچنان شاهد رگبارهای بهاری در بخش هایی از شمال غرب و غرب کشورمان ، دامنه های جنوبی البرز، استان های ساحلی خزر ، بخش هایی از مرکز، دامنه های مرکزی زاگرس و همچنین شمال شرق کشور خواهیم بود ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۲:۳۷    
یک مقام ارشد اسرائیل توافق با مسکو برای خروج نیروهای ایرانی از جنوب سوریه را تکذیب کرد و گفت نتانیاهو تأکید دارد که نیروهای ایرانی و حزب الله از کل سوریه خارج شوند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۲:۳۰    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اخبار منتشرشده درباره احتکار خودرو از سوی خودروسازان برای فروش گران تر و جبران بدهی های خود به دولت ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۱:۲۹    
سید حسن خمینی، انقلاب اسلامی را به دلیل ایجاد وحدت در جامعه یک هنر خواند و تصریح کرد: امروز وظیفه داریم این مجموعه را هنرمندانه به یک جمع واحد بازگردانیم، دلها را به هم نزدیک کنیم و با هم جمع تر شویم.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۱:۱۲    
قلم هوشمند موسوم به "اسکنر مارکر" محصولی فوق العاده مفید برای افرادی است که از کاغذ و قلم استفاده های زیادی می کنند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۱:۵۵    
عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی مجلس در تشریح جزییات حبس الکترونیکی اظهار کرد: این حبس به این صورت اعمال می شود که فرد مجرم در منزل خود می تواند به امورات زندگی عادی بپردازد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۱:۵۵    
انتخاب هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۱:۵۵    
یک خودرو 405 به دلایل نامعلوم از مسیر اصلی جاده تهران - قم خارج و با گاردیل و بلوک های نیوجرسی برخورد کرد که در اثر این حادثه 2 سرنشین خودرو جان خود را از دست دادند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۰:۳۶    
علی اکبر ولایتی در حالی اکنون از مصائب برجام سخن می گوید و به مجلس نهم بابت تصویب آن می تازد که هنگام بررسی برجام در کمیسیون ویژه مجلس، بر خلاف برنامه از حضور در این کمیسیون خودداری کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۱:۱۹    
مدیر دفتر بهره برداری از تأسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه ای تهران میزان ذخایر فعلی آب پشت سدهای تهران را 817میلیون مترمکعب اعلام کرد، در صورتی که در روز مشابه سال قبل ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۱:۱۲    
وزیر خارجه سوریه در نشستی خبری ضمن انتقاد از اقدام فرستاده سازمان ملل در افشای اسامی اعضای کمیته قانون اساسی سوریه، از مردم و دولت ایران برای حمایت از سوریه تقدیر کرد
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۰:۰۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۰:۴۴    
دولت چین اعلام کرده است که دیدار رهبر کره شمالی و رییس جمهوری آمریکا کلید خلع سلاح هسته ای در شبه جزیره کره است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۰:۳۶    
حجت الاسلام مهدی کروبی با ارسال نامه ای به شورای مرکزی حزب اعتماد ملی از مخالفت اعضای این حزب با استعفای وی، قدردانی کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۰:۳۶    
لحظه فرو ریختن اسکلت ساختمانی در مشهد بر اثر طوفان شدید - نکته مهم عدم جوش خوردن تیرآهن ها به یکدیگر است که با کمترین تکان فرو می ریزد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۰:۱۳    
کمتر از 24 ساعت از تهدید عربستان سعودی علیه قطر در ارتباط با خرید سامانه دفاع موشکی اس 400 نمی گذرد که یک مقام سابق در وزارت اطلاعات قطر می گوید دوحه این سامانه را خریده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۲۰:۱۳    
مدیرکل دبیرخانه مرجع ملی کنوانسیون حقوق کودک از راه اندازی سامانه پیامکی این مرجع با شماره 30003636 خبر داد و گفت که مردم هر جا کودک آزاری مشاهده کردند به این شماره پیامک کنند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۹:۵۴    
گوگل تصمیم گرفته است که به دنبال اعتراض های کارکنان و افکار عمومی، قرارداد خود برای همکاری در امور هوش مصنوعی با وزارت دفاع آمریکا را تمدید نکند
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۹:۵۴    
یک فروند هواپیمای آموزشی که با دو نفر سرنشین از پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان برای پرواز آموزشی برخاسته بود ظهر امروز در حوالی 20 کیلومتری شهر حسن آباد جرقویه علیا دچار نقص فنی شد و سقوط ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۹:۵۴    
مدیر برنامه های هافبک دفاعی پرسپولیس با سرپرست باشگاه دیدار و گفتگو داشت و در جریان جلسه، ارتباط تلفنی با کمال کامیابی نیا بر قرار شد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۹:۴۶    
مرکز ملی فضای مجازی کشور، این مرکز در پی انتشار خبر عضویت اجباری کاربران در پیام رسان سروش بدون اطلاع و درخواست خودشان ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۹:۴۶    
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به بررسی روان شناختی شش دانش آموز مدرسه ای در غرب تهران گفت: در حال حاضر 6 دانش آموز توسط دادگاه به پزشکی قانونی تهران ارجاع داده شده اند که هیچ کدام درخواست ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۳۵    
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه در توئیتر خود نوشت: جای هیچ تعجبی وجود ندارد که دولت آمریکا قطعنامه مربوط به حمایت از فلسطینی ها را وتو کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۹:۱۴    
سازمان انرژی اتمی ایران طی بیانیه ای سخنان منتسب به علی اکبر صالحی، در حمایت از انتقاد ولایتی علیه برجام و نداشتن سند فارسی را تکذیب کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۵۴    
ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو گفت: اسرائیل با ناتو همکاری دارد، اما عضو ناتو نیست و ما در تحولات مربوط به صلح در خاورمیانه و درگیری های این منطقه، مداخله ای نداریم ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۵۴    
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور ضمن تأکید بر اصلاح خبر منتشر شده در برخی رسانه ها در خصوص عزل فرماندار کازرون ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۳۵    
گروه های حقوق بشری و حامیانشان در شهرهای سراسر آمریکا به منظور اعتراض به سیاست دولت ترامپ در جدا کردن کودکان مهاجر آمریکای مرکزی از والدینشان تظاهرات کردند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۳۵    
امروز ساعت 13:35 دقیقه بر اثر تصادف دو دستگاه موتورسیکلت در میدان ونک مسیر خط ویژه اتوبوس یک نفر کشته و 4 نفر مصدوم شدند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۳۳    
رئیس اورژانس اجتماعی کشور با تایید خبر تجاوز به دختربچه افغان در خمینی شهر گفت: مورد کودک آزاری مربوط به دختربچه ای افغان است که هفته گذشته در حالی که در مقابل خانه مشغول بازی بوده ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۱۰    
رئیس انجمن علمی روانپزشکان گفت: در همه آمارهای جهانی اعلام شده است که تنها 10 درصد از آزارهای جنسی توسط غریبه ها رخ می دهد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۰۵    
نتایج نظرسنجی جدید موسسه یوتیلیتی ویک نشان داد که 47٪ از مردم پس از رسوایی های فیسبوک در زمان حضور در شبکه های اجتماعی احساس نا امنی می کنند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۰۵    
یادگار امام گفت: با توجه به اینکه سن امام وقتی انقلاب کردند حدود 80 سال است، یکی از ویژگی های امام جوانگرایی بسیار عمیق و باورمندی حقیقی به نیروی جوان است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۸:۰۳    
بهرام پارسایی، عضو کمیسیون اصل نود در مجلس در خصوص ورود به پرونده حادثه دانش آموزان غرب تهران گفت: در کمیسیون اصل نود این موضوع مطرح شده است و پیگیری های ابتدایی و مکاتبه با دستگاه های ذیربط به صورت ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۷:۵۰    
همه این مواردپس از تایید و بررسی مستندات توسط ستاد بزرگداشت مراسم ارتحال حضرت امام (ره) ، به شرکت سهامی بیمه ایران ارجاع داده می شود تا مراحل رسیدگی و پرداخت خسارت انجام شود.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۷:۴۶    
ویژگی و بافت جمعیتی مناطق شمال تهران ایجاب می کند که مقوله بازاریابی برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان منطقه با جدیت بیشتری دنبال شود.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۷:۴۶    
سر آلکس فرگوسن، سرمربی نامدار و پیشین منچستریونایتد که به دلیل آسیب مغزی در بیمارستان بستری بود و عمل جراحی انجام داد، بهبودی کامل خود را به دست آورد و امروز از بیمارستان مرخص شد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۳۵    
سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه در سفر به پیونگ یانگ با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی دیدار و گفت و گو کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۷:۳۳    
زینب حسینی رتبه یک رشته زمین شناسی از دانشگاه خوارزمی تهران، مرتضی شفاهی رتبه یک کنکور کارشناسی ارشد در رشته روابط بین الملل از دانشگاه حکیم سبزواری و عزیزالله موحدی رتبه یک کنکور کارشناسی ارشد در ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۷:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۷:۱۶    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۷:۱۶    
در این برنامه نزدیک به 100 نمایندگی به صورت دو شیفت و تک شیفت به صورت کشیک آماده خدمت رسانی به مشتریان خواهند بود که ساعت کاری نمایندگی های تک شیفت از 8 تا 16 و نمایندگی های دو شیفت از 8 تا 22 خواهد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۷:۱۶    
ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو گفت: اسرائیل با ناتو همکاری دارد، اما عضو ناتو نیست و ما در تحولات مربوط به صلح در خاورمیانه و درگیری های این منطقه، مداخله ای نداریم ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۷:۰۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۵۰    
نمایندگان البته این سوالها را هم از وزیر اقتصاد طرح کرده اند که آیا موارد فوق نیازمند اخذ مصوبه و رعایت تشریفات از مراجع بالاتر بوده است که در این صورت وزارت اقتصاد باید مستندات لازم را ارایه دهد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۳۵    
گروهی از کارگران تسلا می گویند کارگاه نقاشی کارخانه تسلا بارها در آتش سوخته است و سیستم های تهویه این کارخانه ضعیف عمل می کند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۳۰    
به دنبال کشف آسیب پذیری خطرناک در مرورگرهای کروم و فایرفاکس، شرکت های گوگل و موزیلا به تازگی برای حل مشکل، وصله های امنیتی عرضه کردند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دولت ها به عنوان کنشگران اصلی نظام بین الملل با توجه به موقعیت ژئوپلتیک خود در ساختار نظام بین الملل ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۲۵    
رئیس کل بیمه مرکزی گفت: نسبت خسارت بازار با 2,5 واحد کاهش (در مقایسه با سال قبل) به 62.9 درصد رسیده است و در حدود 61 میلیون بیمه نامه صادر و حدود 48.1 میلیون فقره خسارت پرداخت شده است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۲۰    
مشاور رئیس جمهوری با انتشار تصویری از سر در وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:سیاست نه شرقی- نه غربی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۱۰    
فرمانده قرارگاه شهید فهمیده ستاد اجرایی سالگرد ارتحال امام (ره) گفت: اشراف اطلاعاتی ما برای مراسم ارتحال امام از مرزها تا تهران برقرار است و درطول این مدت از توانایی های اطلاعاتی و امنیتی و دفاعی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۶:۰۵    
رئیس کل دادگستری استان تهران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا درخواست اعاده دادرسی محمدرضا ثلاث عامل قتل عمد سه مأمور نیروی انتظامی در حادثه خیابان پاسداران، پذیرفته شده یا خیر ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۴۵    
طلا هفته گذشته بالا و پایین مرز 1300 دلار معامله شد و در نهایت روز جمعه به دنبال آمار اشتغال بهتر از حد مطلوب آمریکا، با کاهش قیمت مواجه شد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۴۰    
فرماندهی معظم کل قوا طی حکمی امیر علیرضا صباحی فرد را به سمت فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی ارتش منصوب کردند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۴۰    
مدال آوران طلا 5 هزار دلار، نقره 2 هزار دلار و برنز هزار دلار پاداش خواهند گرفت.بازی های آسیایی جاکارتا از 27 مرداد آغاز می شود و 11 شهریور نیز به پایان می رسد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۳۵    
رئیس کمیسیون اروپا به تازگی از آغاز فرایند اجرای مقررات مسدود کننده خبر داده است که هدف آن محافظت از شرکت های اروپایی که با ایران تجارت می کنند در برابر تحریم های آمریکا است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۳۰    
علی خرم، دیپلمات سابق کشورمان می گوید: توافق های دوجانبه، معمولا به زبان هر دو کشور نوشته می شود اما در توافق های بین المللی، معمولا یک زبان بین المللی برای آن انتخاب می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۲۵    
میرال آکسنر وزیر سابق داخلی ترکیه که از او به عنوان یک گرگ یاد می کنند این روزها با برگزاری گردهمایی ها و میتینگ های تبلیغاتی در تلاش برای جلب توجه مردم ترکیه برای انتخابات ریاست جمهوری است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۲۵    
ائتلاف نظامی تحت امر آمریکا علیه داعش در عراق و سوریه پنج شنبه گذشته گزارش خود را منتشر کرد که طبق آن ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۱۵    
در بخشی از پیام رییس جمهور به یازدهمین کنگره جهانی زرتشتیان آمده است: زرتشت که پیام آور پاکی و راستی است همواره تاکید دارد که باید از پلیدی ها و ناپاکی ها اجتناب کنیم تا زندگی ما سرشار از خیر و نیکی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۱۵    
نظرسنجی انجام گرفته ازشهروندان تهرانی نشان می دهد 54 درصد آنها معتقدند رونق بازار مسکن در نیمه دوم سال جاری فروکش می کند و رشد قیمت ها حداقل 10 درصد کاهش می یابد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۱۰    
حدود ساعت 12:30امروز یک فروند هواپیمای جنگنده شکاری اف هفت در حوالی20کیلومتری شهر حسن آباد جرقویه علیا (محدوده ی مزرعه رضائیه) سقوط کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۰۵    
از روز گذشته که محسن مسلمان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود که در آن عکسی از برانکو وجود داشت این شایعه مطرح شده که این بازیکن در پرسپولیس باقی خواهد ماند و برانکو نظر مساعد خود را در این خصوص ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۵:۰۰    
دیروز، رزان اشرف عبدالقدیر النجار، پرستار 21ساله فلسطینی، مشغول درمان زخمی ها و مجروح های شرق خان یونس بود که از پشت سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۵۰    
حدود ساعت 12:30امروز یک فروند هواپیمای جنگنده شکاری اف هفت در حوالی20کیلومتری شهر حسن آباد جرقویه علیا (محدوده ی مزرعه رضائیه) سقوط کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۴۰    
بر اساس اعلام فرمانداری شهرستان پاوه، فعالیت کولبری در مرز شوشمی تا اواخر هفته جاری از سرگرفته می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۳۸    
در درگیری دو نوجوان پاکدشتی که به زد و خورد و نزاع فیزیکی انجامیده بود پسربچه 15 ساله با استفاده از چاقو ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۲۶    
اناتولواسیلی نبنزیا، نماینده روسیه در سازمان ملل درباره توافق با اسرائیل درخصوص حضور نیروهای ایرانی در سوریه گفت: تا جایی که اطلاع دارم توافق انجام شده است ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۲۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۱۵    
داگلاس فیرز قرار است جایگزین تام بوسرت مشاور امنیت داخلی سابق شود که ماه آوریل به صورت ناگهانی استعفا داد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۴:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۳:۵۰    
پس از کش و قوس های فراوان گفته می شود توافق اولیه آبی ها با تیام صورت گرفت و حالا مدیران آبی های پایتخت منتظر حضور مهاجم سنگالی در تهران هستند تا قرارداد جدیدی را با این بازیکن به امضا رسانند.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۳:۴۵    
رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس را اعلام کرد.لازم به ذکر است، ساعت شروع مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس 10:30 دقیقه صبح روز جمعه خواهد بود.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۳:۳۰    
محمود صادقی، نماینده مجلس در صفحه توییتر خود نوشت: مونوریل قم؛ طرحی به جامانده از دولت معجزه هزاره، که با اصرار و لجاجت شخص او شروع شد و باصرف هزینه های هنگفت هنوز در بلاتکلیفی است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۳:۳۰    
شرکت ژاپنی کانن در بیانیه ای رسمی اعلام کرده که فروش EOS 1V، آخرین دوربین فیلمبرداری آنالوگ خود را متوقف خواهد کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۳:۲۰    
رییس انجمن آسیب شناسی اجتماعی گفت: خشونت زمانی رخ می دهد که فرد به یک آستانه بسیار پائین از تحمل رسیده و در مواجهه با فشاری مثل عوامل محیطی و انواع خشونت هایی که در جامعه وجود دارد از فرد صادر می ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۳:۲۰    
یک فوق تخصص گوارش اطفال، با اشاره به اینکه امسال طی طغیان مسمومیت با قارچ های سمی، آگاهی مردم افزایش یافته بود ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۳:۱۱    
تیم ملی فوتبال آرژانتین اعلام کرد که تمامی اعضای تیم هیچ تمایلی به دیدار یا دست دادن با هیچ یک از شخصیت های سیاسی اسرائیلی ندارند ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۳:۱۱    
این روزها نشستن روی صندلی دندانپزشکی و ترمیم یک دندان پوسیده یا به عصب رسیده دست کم چند صدهزار تومانی آب می خورد ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۳:۱۱    
طرح مشوق سرمایه گذاری عمومی منجر به سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در سراسر ترکیه شد و این کشور را به شکل امروزی خود رساند و جزو 15 اقتصاد برتر دنیا کرد.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۳:۱۱    
مصرف چای سبز بسیاری از مزایای سلامتی را به همراه دارد. متخصصان تایید کرده اند که نوشیدن چای سبز برای کاهش وزن، کاهش فشار خون بالا و شفافیت پوست مفید است.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۳:۱۱    
رئیس جمهوری مصر که قرار است امروز برای تصدی این پست مقابل پارلمان سوگند یاد کند، اعلام کرد، حتی در خواب هم فکر نمی کرد که روزی رئیس جمهور شود! عبدالفتاح سیسی ...
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۳:۱۱    
گجت هوشمند "Smartware " تضمین می کند که یخچال شما هرگز حاوی مواد غذایی فاسد نخواهد بود.
  ۱۳۹۷/۰۳/۱۲ - ۱۳:۱۱    
برایان دی پالما کارگردان سرشناس آمریکایی قصد دارد با الهام از ماجرای رسوایی جنسی هاروی واینستین فیلمی ترسناک بسازد ...