دوشنبه ۰۲ مهرساعت ۲۱:۴۲Sep 2018 24

خبرهای انتخاب 4 تیر 1397 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 31 فروردین 1397 انتخاب 31 اردیبهشت 1397 انتخاب 31 خرداد 1397 انتخاب 1 تیر 1397 انتخاب 2 تیر 1397 انتخاب 3 تیر 1397 انتخاب 4 تیر 1397 انتخاب 5 تیر 1397 انتخاب 6 تیر 1397 انتخاب 7 تیر 1397 انتخاب 8 تیر 1397 انتخاب 9 تیر 1397 انتخاب 10 تیر 1397 انتخاب 11 تیر 1397 انتخاب 14 تیر 1397 انتخاب 15 تیر 1397 انتخاب 16 تیر 1397 انتخاب 17 تیر 1397 انتخاب 18 تیر 1397 انتخاب 19 تیر 1397 انتخاب 20 تیر 1397 انتخاب 21 تیر 1397 انتخاب 22 تیر 1397 انتخاب 23 تیر 1397 انتخاب 24 تیر 1397 انتخاب 25 تیر 1397 انتخاب 26 تیر 1397 انتخاب 27 تیر 1397 انتخاب 28 تیر 1397 انتخاب 29 تیر 1397 انتخاب 30 تیر 1397 انتخاب 31 تیر 1397 
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۲۳    
همدان در سال جاری میلادی میزبان 2 رویداد مهم بین المللی است که با توجه به انتخاب این استان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۸:۲۴    
کیهان نوشت: کسانی که شما را تهدید کردند می شناسید؟ همان ها که می گفتند اگر مغازه تان را نبندید، شیشه هایش را می شکنند و مغازه را به آتش می کشند ؟ این پرسشی بود که از چند مغازه دار در بازار تهران ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۰:۵۴    
هواداران ایرانی حاضر در ورزشگاه سارانسک در هنگام خواندن اسامی بازیکنان حاضر در ترکیب تیم ملی، شاگردان کی روش را به طور همه جانبه تشویق کردند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۰:۴۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دیدار اسپانیا و مراکش، دو تیم هم گروه تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه با تساوی دو بر دو به پایان رسید. مراکش 2 - 2 اسپانیا ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۵ - ۰۰:۳۴    
تیم ملی ایران در صورت پیروزی در این دیدار برابر نخستین بار در تاریخ موفق به صعود به دور حذفی رقابت های جام جهانی می شود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۳:۳۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۳:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : بر اساس اعلام فدراسیون بین المللی فوتبال، گرانیت ژاکا و ژردان شکیری دو بازیکن تیم ملی سوئیس که به دنبال شادی پس از گل جنجال برانگیزشان مقابل صربستان خبر ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۳:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تیم ملی فوتبال ایران در برابر رونالدو فعلا خوب کار کرده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۳:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : عبدالرحیم محمد ستاره سابق باشگاه فوتبال الزمالک مصر به دنبال باخت 1-2 این کشور در برابر عربستان دچار حمله قلبی شده و درگذشت. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۳:۳۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۲:۴۴    
تیم ملی ایران در صورت پیروزی در این دیدار برابر نخستین بار در تاریخ موفق به صعود به دور حذفی رقابت های جام جهانی می شود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۲:۲۹    
تیم ملی ایران در صورت پیروزی در این دیدار برابر نخستین بار در تاریخ موفق به صعود به دور حذفی رقابت های جام جهانی می شود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۲:۱۹    
انریکه کاسرس، داور بازی ایران و پرتغال در گروه B جام جهانی 2018 روسیه است. مسابقه روز دوشنبه 25 ژوئن از اهمیت خاصی برخوردار است و به نحوی هم سرنوشت ایران و هم پرتغال را در این دوره از بازی های جام ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۲:۰۹    
تیم ملی فوتبال ایران باید تا دقایقی دیگر به مصاف پرتغال می رود. این دیدار در حالی به انجام می رسد که دو تیم وارد ورزشگاه شده اند و ترکیب هم مشخص شده است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۲:۰۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۲:۰۴    
آب و هوای ورزشگاه موردوویا آره نای سارانسک 23 درجه بالای صفر است و شبی نیمه ابری را خواهیم داشت. همچنین میزان رطوبت 70٪ است و باید دید در این آب و هوای فوق العاده مطبوع چه اتفاقی رخ می دهد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۱:۵۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۱:۴۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۱:۴۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۱:۴۹    
انتخاب هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۱:۴۴    
درهای مجموعه ورزشی آزادی به روی خانواده ها برای تماشای دیدار تیم های ایران و پرتغال باز شد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۱:۴۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۱:۴۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۱:۳۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۱:۳۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۱:۳۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۱:۲۹    
ترکیب تیم ملی برابر پرتغال به شرح زیر است: علیرضا بیراوند، احسان حاج صفی، پورعلی گنجی، سید مجید حسینی، رامین رضاییان، سعید عزت اللهی ، وحید امیری، امید ابراهیمی، مهدی طارمی ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۱:۲۴    
معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران با اشاره به اینکه اعتراضات بازار در حال کاهش است، گفت: اگر کسی اعتراض دارد می تواند در محل هایی که دولت مشخص کرده است، اعتراض خود را بیان کند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۱:۱۴    
معاون سیاسی فرماندار تهران با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ فردی در جریان تجمعات امروز برخی کسبه تهران در محدوده بازار دستگیر نشده است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۱:۰۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۱:۰۴    
پس از یک دوره 15ماهه سرپرست فرمانداری اهواز نبی الله خون میرزایی کرسی فرمانداری کلانشهر اهواز را به جمال عالمی نیسی واگذار کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۰:۵۹    
درهای مجموعه ورزشی آزادی به روی خانواده ها برای تماشای دیدار تیم های ایران و پرتغال باز شد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۰:۵۹    
شهردار تهران خطاب به مدیران این نهاد تاکید کرد: خدای ناکرده اگر بفهمم مدیری یا زیردستش مشکلی داشته باشد ثانیه ای درنگ نخواهم کرد و ضمن اخراج ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۰:۵۴    
رئیس فراکسیون ولایی مجلس با بیان اینکه هر روز شاهد و نظار ه گر ضعف دیگری در مدیریت خدمت رسانی به مردم هستیم، گفت: عده ای بر ساحل امن بی دردی نشسته اند و دغدغه مردم ندارند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۰:۴۴    
غول های فناوری با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا علاقه مندان به کنسول های بازی را خوشحال تر از همیشه کنند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۰:۳۹    
بر اساس این ابلاغیه کلیه صادرکنندگان به غیر از صادرکنندگان فرآورده های نفتی، پتروشیمی، محصولات فولادی و فلزات رنگی که فهرست آنها در تاریخ 1397/3/13 توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام شده است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۰:۳۴    
تیم های ملی عربستان توانست با گلزنی در واپسین دقایق بازی، با حساب 2 بر یک مصر را شکست دهد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۰:۲۹    
رئیس اتحادیه پیراهن دوزان و پیراهن فروشان با اشاره به تعطیلی بازار تهران در روز جاری گفت: شریعتمداری وزیر صنعت و عسگری رئیس گمرک به روسای اتحادیه های صنفی قول داده اند که سریعا مشکل تامین مواد اولیه ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۰:۲۴    
دو تیم اروگوئه و روسیه برای صدرنشینی برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری 3 بر صفر اروگوئه و صدرنشینی این تیم همراه بود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۰:۱۴    
روزنامه هاآرتص در نوشت: شاید رئیس جمهور آمریکا بدون انداختن حتی یک بمب توانست تهدید کره شمالی را متوقف کند اما اسرائیل نمی تواند چنین ریسکی را در قبال ایران بپذیرد و اجازه دهد آمریکا با تهران وارد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۰:۱۴    
در جلسه عصر امروز با نمایندگان اتحادیه های صنفی با دستور شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت مقرر شد تا 4 کمیته متشکل از نمایندگان اصناف برای بررسی و حل مشکلات پیش روی بازاریان و اصناف تشکیل شود و ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۰:۰۹    
رئیس اتحادیه لوازم صوتی،تصویری و موبایل با بیان اینکه شرایط بازار تهران و خیابان جمهوری به دور از اعتراض و هرج و مرج است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۰:۰۹    
آخرین خبرها از این حکایت دارد که قرار بر این شده ارز 4200 تومانی به واردات کالاهای اساسی اختصاص یابد، اما سایر نیازها و آنچه که از شمول ارز 4200 تومانی خارج است با نرخ جدید مورد معامله قرار گیرد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۰:۰۹    
ایالات متحده قصد دارد نرخ تعرفه های سرمایه گذاری چین در شرکت های فناوری را 25 درصدی کند. این موضوع با هدف کاهش نفوذ چینی ها در آمریکا انجام می شود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۲۰:۰۴    
مربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 1998 فرانسه با بیان اینکه به توانایی و از خود گذشتگی ملی پوشان کشورمان ایمان و اعتماد دارم ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۹:۵۹    
شهر سارانسک پایتخت جمهوری مرداویا پر از ایرانیان طرفدار تیم ملی است که برای تشویق بازی تیم ملی کشورمان در برابر تیم پرتغال به این شهر آمده اند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۹:۵۴    
رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان درباره اختلافی که در ارز تخصیص یافته به واردکنندگان گوشی و میزان واردات وجود دارد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۹:۴۴    
حسن روحانی در تماس تلفنی با رییس جمهور ترکیه روابط و همکاری های دو کشور را در بخش های مختلف توسعه یافته و روبه گسترش دانست و بر ضرورت تلاش مسئولان دو کشور در راستای توسعه بیش از پیش و همه جانبه ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۹:۳۴    
رئیس کمیسیون ورزش استانداری تهران از تکمیل ظرفیت تعیین شده صندلی های ورزشگاه آزادی برای تماشای پخش زنده امشب دیدار فوتبال ایران و پرتغال خبرداد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۹:۲۹    
نیکی کریمی در توییتی درباره حضور بانوان در استادیوم فوتبال نوشت: اجازه بدهیم خانم ها بیایند ورزشگاه آزادی و بازی ها را ببینند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۹:۲۴    
این مزرعه مدرن در یک منطقه گرم و خشک در جنوب استرالیا با استفاده از برج خورشیدی تا 1میلیون لیتر آب دریا را به آب مناسب برای کشاورزی تبدیل می کند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۹:۱۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۹:۱۴    
رضایی، معاون امنیتی- سیاسی فرماندار تهران با اشاره به تجمع امروز مقابل مجلس تاکید کرد که در این تجمع هیچ فردی دستگیر نشده است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۸:۵۹    
دو تیم اروگوئه و روسیه برای صدرنشینی برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری 3 بر صفر اروگوئه و صدرنشینی این تیم همراه بود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۸:۴۴    
دو تیم اروگوئه و روسیه برای صدرنشینی برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری 3 بر صفر اروگوئه و صدرنشینی این تیم همراه بود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۸:۳۴    
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در یادداشتی توئیتری نوشت :امشب قلب ایران با یک ضربان همراه شما می تپد؛ پیروزی شما جنگیدن برای تحقق رؤیای یک ملت است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۸:۳۴    
ترکیب تیم فوتبال عربستان و مصر به این شرح است: المسیلم، عثامه هوساوی، علی البورایک، سلمان فرج، حطن بحری، یاسر الشهرانی، عبدالله عطیف، حسین المقاوی، سالم الدوساری، فهد المولد و معتز هوساوی ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۸:۳۴    
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری گروهی از سارقین حرفه ای که در حضور اعضای خانواده اقدام به سرقت منازل در مناطق مختلف شهر تهران کرده بودند، خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۸:۲۹    
صحبت درباره مخالفت صداوسیما با حضور کارلس پویول در ویژه برنامه 2018 شبکه سه با تهیه کنندگی عادل فردوسی پور هنوز در جامعه داغ داغ است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۸:۲۹    
دور دوم جام جهانی 2018 روسیه با برگزاری 16 دیدار دیگر به پایان رسید. عملکرد ضعیف تیم های عربی، کم فروغی لیونل مسی به همراه تیم آرژانتین ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۸:۱۹    
ساعت 10:20 صبح روز گذشته مأموران کلانتری 126 تهرانپارس اعلام کردند پسر بیست و یک ساله ای به نام میلاد در قسمت تِراس یک مغازه بستنی فروشی با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۸:۱۹    
روزنامه The mail اعلام کرد که فیفا از پوشانده شدن دوپینگ فوتبالیست های روسیه توسط مسوولان این کشور آگاهی داشته و با وجود آن به این مساله واکنش نشان نداده است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۸:۱۴    
سازمان هواشناسی اعلام کرد طی سه روز آینده در بسیاری از مناطق کشور وزش باد شدید منجر به خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۸:۰۹    
کارلوس کی روش با ارسال پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت: " روزی برای احترام به این دو ملت بزرگ؛ کسانی که به من بیش از 20 سال کار و اعتماد داده اند. روزی برای احترام به ارزش های واقعی فوتبال و ورزش.. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۵۴    
فن فست سارانسک پیش از بازی ایران و پرتغال میزبان گسترده تماشاگران ایرانی بود. فن فست شهر سارانسک در نزدیکی استادیوم این شهر و در کنار یکی از کلیساهای معروف شهر سارانسک قرار گرفته است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۴۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۴۹    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۴۴    
یک مقام مسئول با بیان اینکه شکایت ایران درباره حادثه سانچی به دادگاه هنگ کنگ ارائه شده است، گفت: پرداخت غرامت به خسارت دیدگان حادثه سانچی قطعی است و ارتباطی به تعیین مقصر سانحه ندارد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۲۹    
تیم ملی ایران امشب در شرایطی به مصاف پرتغال خواهد رفت که برای صعود به دور دوم برای اولین بار در تاریخ ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۲۴    
تیم ملی فوتبال ایران امشب در دیداری حساس به مصاف پرتغال می رود. این دیدار در حالی به انجام می رسد که رونالدو بعد از هت تریک هری کین صدر جدول گلزنان را از دست داده است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۲۴    
ایران که در این بازی سوم خود برابر پرتغال نیاز قطعی به گل زنی دارد، احتمالا با نیروهای تهاجمی بیشتر به میدان خواهد رفت و انصاری فرد هم آزادتر بازی خواهد کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۱۹    
وزیر جهاد کشاورزی در نامه ای به معاون اول رئیس جمهور،پیشنهاد کرد،در راستای حمایت از کالای ایرانی،موضوع ممنوعیت مصرف چای خارجی توسط دستگاه های دولتی و نهادها در دستور کار هیئت محترم وزیران قرار گیرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۱۹    
مارکا درباره تجمع شب گذشته هواداران تیم ملی ایران در مقابل هتل بازیکنان پرتغال نوشته است: گروهی پرتعدادی از هواداران تیم ملی ایران که برای حمایت از این تیم درجام جهانی به روسیه سفر کرده اند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۱۴    
دکتر صیدی اعتماد بازار سرمایه به ارزش واقعی قیمت سهم بانک را شاخص مهمی برای ارزیابی موفقیت عملکرد بانک صادرات ایران قلمداد کرد و یادآور شد: دو هفته پس از بازگشایی نماد بانک در بازار سرمایه ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۱۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۷:۰۴    
تیم داوری ایران شامل علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری قضاوت دیدار برزیل و صربستان در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی را در روز چهارشنبه بر عهده خواهد داشت ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۵۴    
فدراسیون فوتبال مصر می گوید محمد صلاح مشکلی با تیم ملی فوتبال این کشور ندارد و نمی خواهد با تیم ملی خداحافظی کند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۵۱    
ترکیب احتمالی تیم ملی برابر پرتغال به این شرح است: علیرضا بیرانوند - مجید حسینی - مرتضی پورعلیگنجی - رامین رضاییان - احسان حاج صفی - امید ابراهیمی - سعید عزت اللهی - کریم انصاری فرد - مهدی طارمی - ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۴۴    
صادق زیباکلام گفت: دوست دارم ایران ببرد، اما نگران نژادپرستی هم هستم. از این برد نه باید بهره برداری سیاسی کرد و نه بهره برداری نژادپرستانه. فقط یک بازی فوتبال است که ممکن است در آن پیروز شویم.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۴۴    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : 6 آوریل 1971 : جو فریزر قهرمان بلامنازع بوکس جهان در کنار محافظانش در حال تیراندازی در یک منطقه روستایی در آمریکا ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۳۹    
علیرضا جهانبخش درباره ترکیب ایران در دو بازی قبلی گفت: خب ترکیب تیم ما هیچوقت ثابت نیست. رقابت در بین بازیکنان خیلی زیاد است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۳۳    
عبدالعظیم رضایی معاون امنیتی و سیاسی فرمانداری تهران گفت: با توجه به تشکیل جلسه شورای تامین استان تهران هماهنگی های لازم به عمل آمده تا از طریق وزارت صنعت و معدن و اصناف با معترضان و صنف های معترض ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۲۹    
رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، گفت: طی امروز یا فردا فهرست کامل کالاهایی که با ارز رسمی وارد کشور شده اند را اعلام می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۲۴    
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران در خصوص لیست اعلام شده از سوی وزارت ارتباطات مبنی بر نام شرکت هایی که ارز دولتی دریافت کرده اند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۱۹    
نیویورک تایمز در گزارشی نوشت: 'رجب طیب اردوغان' رئیس جمهور ترکیه با پیروزی یکشنبه شب خود در انتخابات ریاست جمهوری ترکیه ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۱۹    
احمد کریمی اصفهانی دبیرکل جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار گفت: چهل سال بود این نوع حرکت را که بازار را ببندند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۶:۱۴    
براساس اطلاعیه بورس کالا، از امروز (دوشنبه) اخذ موقعیت تعهدی خرید فزاینده در قراردادهای آتی سکه طلا برای فعالان بازار، امکان پذیر است و اطلاعیه ممنوعیت ثبت سفارش خرید ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۵:۵۹    
دولت تا ساعاتی دیگر لیست شرکت هایی که ارز دولتی برای واردات گرفته اند را منتشر می کند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۵:۴۹    
جمعی از بازاریان، کسبه و اصناف ظهر امروز در اعتراض به بالا رفتن نرخ ارز، گرانی ها و افزایش قیمت ها مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۵:۴۹    
بخشی از کسبه بازار بزرگ تهران در اعتراض به شرایط نامساعد اقتصادی دست از کار کشیدند؛ به نظر می رسد ممنوع شدن واردات 1339 قلم کالا، عامل اصلی در شکل گیری این اعتراض بوده است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۵:۳۹    
العربیه عربستان در تیتر یک خود نوشت: ریال ایران بی ارزش ترین واحد پول جهان!
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۵:۳۴    
نتایج یک پژوهش آنلاین نشان داد که تعداد زیادی از افرادی که در اخرین انتخابات ایالات متحده رای داده اند از افرادی بوده اند که مواد مخدر مصرف می کنند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۵:۳۴    
اقدام وزارت ارتباطات در انتشار اسامی افرادی که با دریافت ارز 4200 تومانی، بازار موبایل را آشفته کردند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۵:۳۴    
بازی تیم های اروگووئه روسیه امروز ساعت 18:30 به روی آنتن شبکه سه می رود و همچنین شبکه ورزش مسابقه دو تیم عربستان مصر را ساعت 18:30 پخش خواهد کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۵۱    
خدمات تلفن همراه در برخی شرایط می تواند حکم مرگ و زندگی را داشته باشد. این موضوعی است که از دید 2 شرکت ای تی اند تی و ورایزون حیاتی تلقی شده است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۵۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۵۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۵۱    
نتایج یک نظر نظرسنجی نشان داد که اکثر آمریکایی ها تمایلی ندارند روبات ها را وارد خانه خود کنند چرا که تا حدودی از این روبات ها می ترسند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۴ - ۱۰:۵۱    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  • ۱