چهارشنبه ۳۰ آبانساعت ۱۴:۰۶Nov 2018 21

خبرهای انتخاب 6 تیر 1397 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 31 فروردین 1397 انتخاب 31 اردیبهشت 1397 انتخاب 31 خرداد 1397 انتخاب 1 تیر 1397 انتخاب 2 تیر 1397 انتخاب 3 تیر 1397 انتخاب 4 تیر 1397 انتخاب 5 تیر 1397 انتخاب 6 تیر 1397 انتخاب 7 تیر 1397 انتخاب 8 تیر 1397 انتخاب 9 تیر 1397 انتخاب 10 تیر 1397 انتخاب 11 تیر 1397 انتخاب 14 تیر 1397 انتخاب 15 تیر 1397 انتخاب 16 تیر 1397 انتخاب 17 تیر 1397 انتخاب 18 تیر 1397 انتخاب 19 تیر 1397 انتخاب 20 تیر 1397 انتخاب 21 تیر 1397 انتخاب 22 تیر 1397 انتخاب 23 تیر 1397 انتخاب 24 تیر 1397 انتخاب 25 تیر 1397 انتخاب 26 تیر 1397 انتخاب 27 تیر 1397 انتخاب 28 تیر 1397 انتخاب 29 تیر 1397 انتخاب 30 تیر 1397 انتخاب 31 تیر 1397 
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۲۳:۴۳    
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اعلام اینکه این سازمان از دو روز پیش رسیدگی به بازار ارائه محصولات وارداتی از جمله موبایل را آغاز کرده ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۷:۴۸    
رضا عطاران بازیگر سینما و تلویزیون حالا تنها کمدین همیشه پرفروش این سال های گیشه سینمای ایران است. هر چند او در چند فیلم کارنامه اش از جمله دهلیز ، آبنبات چوبی و.. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۳:۴۳    
نیکی هیلی سفیر و نماینده آمریکا در سازمان ملل در سفر به کشور هند از اماکن مذهبی این کشور دیدن کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۲:۲۳    
کنکوری ها این روزها شور و حال عجیبی دارند. با نزدیک شدن به آن چند ساعتِ جادویی که ماه ها و حتی چند سال برای آن برنامه ریزی کرده اند، تپش قلبشان تند و تندتر می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۳۳    
رییس جمهور سودان جنوبی و ریک و رهبر شورشیان این کشور پس از مذاکرات در خارطوم پایتخت سودان تحت نظارت عمر البشیر رییس جمهور این کشور، توافقنامه آتش بس امضا کردند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۱۱:۰۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی پلیس میانمار طی مراسمی، محوله های مواد مخدر مکشوفه طی یک سال گذشته را که ارزش آنها به بیش از 180 میلیون دلار می رسید ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۵۳    
دستیابی به موفقیت های گسترده در حوزه فروش خودرو در شش ماه گذشته از دیگر مسائلی بود که مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در دیدار با مدیران و کارکنان نمایندگی ها به آن اشاره کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۹:۵۱    
حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان دقایقی پیش به منظور بهره برداری از فاز دوم پالایشگاه ستاره نفت خلیج فارس وارد فرودگاه بندرعباس شد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۰:۳۳    
دیدار دو تیم سوئیس و کاستاریکا در جام جهانی روسیه از ساعت 22:30 دقیقه آغاز شد که این دیدار با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۰:۲۸    
آخرین دیدار برزیل و صربستان در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه با قضاوت داور ایرانی از ساعت 22:30 برگزار شد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۷ - ۰۰:۰۸    
سیدمیثم سیدصالحی مدیرعامل پیام رسان سروش در پاسخ به این سؤال که برخی مشترکان سروش اعلام می کنند از چند روز پیش استفاده از این پیام رسان روی موبایل دیگر رایگان نیست و مطابق دیگر پیام رسان های بومی ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۳۳    
رئیس فدراسیون فوتبال در پیامی ضمن تقدیر از خانواده بزرگ فوتبال در همراهی با فوتبال ملی، خواهان تداوم این همبستگی در راستای نیل به اهداف و رویاهای ملی شد و خطاب به سرمربیان باشگاه ها در این پیام نوشت ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۲۸    
وزارت خارجه فرانسه در واکنش به تلاش های آمریکا جهت توقف صادرات نفت ایران اعلام کرد: ما بیانیه های آمریکا را در نظر گرفتیم و به زودی با شرکای اروپایی فرصتی را برای مطالعه آن ها به دست می آوریم ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۱۳    
نماینده مردم سبزوار در مجلس با بیان اینکه سخنان اخیر رئیس جمهور سرآغاز خسران سوداگران اقتصادی است، گفت: با صحبت ها و تصمیمات جدیدی که رئیس جمهور و دولت اتخاذ کرده است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۱۰    
کارلوس کی روش در گفت و گو با نشریه پوبلیکو پرتغال مدعی شد که در پایان بازی تیم های ملی ایران و پرتغال، کریستیانو رونالدو حاضر به احوالپرسی با او نشده و همچنین پاسخ ریکاردو کوارشما ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۱۰    
انتخاب هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۱۰    
عباس جعفری دولت آبادی با اشاره به قانون مبارزه با مفساد اقصتادی مصوب 18 سال قبل گفت: براساس این قانون افراد حقوقی و حتی برای مثال شرکتهای تعاونی و خودروسازی هم در صورت انجام اعمال مجرمانه مشمول ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۱۰    
گفتنی است بیش از پنجاه درصد از گشایش های مالی و فاینانس پروژه های ملی در بخش نیروگاهی کشور توسط بانک صنعت و معدن انجام گرفته است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۱۰    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به دلیل سوءاستفاده صورت گرفته، قیمت موبایل افزایش و توان خرید مردم کاهش یافت اما با پیگیری و اقدامات انجام شده در 10 روز آینده بازار به تعادل خواهد رسید.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۱۰    
حجت الاسلام صادقی لایحه مقابله با خشونت علیه زنان را در ظاهر برای حمایت از زنان و در باطن علیه زن و خانواده توصیف کرد که در باطن بزرگترین ضربه را به زن و خانواده می زند
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۱۰    
مائورو کنچاتوری، سفیر ایتالیا، در نشست خبری هفته سینمای ایتالیا بر گسترش فرهنگی و هنری دو کشور تاکید کرد و بازی های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی را ستود
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۱۰    
با توجه به وجود پتاسیل بالای استان گیلان برای کشت بادام زمینی و کلزا باید در زمینه افزایش عملکرد در واحد سطح، کاهش هزینه ها به منظور افزایش بهروری در تولید این محصولات اقدام شود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۳:۱۰    
سید رضا افتخاری بعد از حدود سه سال مدیریت در باشگاه استقلال به روزهای پایانی مدیریت در این باشگاه رسیده و وی از این باشگاه جدا خواهد شد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۲:۰۲    
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ناو های آمریکا در زمان اعلام خروج از برجام از مرز های آبی ایران دور شدند گفت: آن ها خودشان اعتراف کردند از ترس عکس العمل جمهوری اسلامی دور شدند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۴۸    
مسئول روابط عمومی آب منطقه ای استان یزد گفت: بدلیل تعرض مجدد ظهر امروز به 15 حوضچه در مسیر خط انتقال آب به یزد در منطقه فیض آباد اژیه در شرق استان اصفهان جریان آب انتقالی قطع شده است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۳۸    
کارخانه تولید UF6 به عنوان یکی از کارخانجات مهم مجتمع تولید سوخت اصفهان و از بخش های مهم صنعت هسته ای کشور راه اندازی و برای نخستین بار پس از حدود 9 سال ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۲۳    
دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (OFAC) مجوز واردات پسته، فرش و خاویار ایران را به این کشور لغو کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۱۳    
مدافع جوان و پیشین پرسپولیس به طور رسمی به عضویت باشگاه دینامو زاگرب کرواسی درآمد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۰۸    
مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس گفت که مهدی فخیم زاده کارگردان و بازیگر سینما هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان آیت الله طالقانی این شهرستان بستری است .
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۱:۰۸    
با شکست 2 بر صفر آلمان برابر کره جنوبی، ژرمن ها حذف زودهنگامی از جام جهانی داشتند. این اتفاق در دوره های قبلی جام جهانی هم رخ داده است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۵۸    
سرمربی تیم ملی در واکنش به سخنان برانکو گفت: هیچ وقت خود را پشت کشور بزرگ کرواسی پنهان نکن و خواهشا به صورت غیرمحترمانه و کنایه آمیز کشور و مردم من را تحقیر نکن ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۵۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۵۳    
وزیر اقتصاد ترکیه گفت: تصمیمات آمریکا برای ما الزام آور نیست؛ ما از تصمیم های سازمان ملل متحد پیروی می کنیم ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۴۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۴۳    
دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا روز چهارشنبه مجوزهای صادرشده پس از برجام که به شرکت هایی خارجی تحت کنترل اشخاص آمریکایی اجازه معامله با ایران در زمینه هایی مانند صادرات قطعات ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۴۳    
مشاور رئیس جمهور در توییت خود نوشت: حمایت مطلق رهبری از تصمیمات اقتصادی سران قوا حجت را بر هر سه قوه تمام کرده است. بعد از این سخنان حجت بر تمام دولتی ها هم تمام شده است
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۳۸    
دو تیم مکزیک و سوئد در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی روسیه برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری 3 بر صفر سوئد به پایان رسید.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۳۸    
تیم ملی سوئد با ارائه نمایشی طوفانی در نیمه دوم موفق شد مکزیک را 3 بر صفر شکست دهد و به عنوان تیم نخست راهی مرحله حذفی شد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۳۳    
تیم ملی آلمان با ارائه بازی ضعیف مغلوب کره جنوبی شد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۳۳    
فناوری تشخیص چهره مایکروسافت ارتقاء خواهد یافت. این فناوری از این پس نه تنها افراد عادی، بلکه رنگین پوستان و چهره های خاص را نیز با کیفیت بالاتری شناسایی می کند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۲۳    
دستیار امور بین المللی رئیس جمهوری روسیه از توافق کشورش با آمریکا برای دیدار سران روسیه و آمریکا خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۱۸    
آیت الله وحید خراسانی در دیدار با آیت الله اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه تفرقه انگیزان در شیعه از فقاهت به دور هستند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۱۸    
حکم نهایی یوفا صادر شد و میلان برای دو فصل متوالی از حضور در رقابت های اروپایی محروم شد.آث میلان به خاطر عمل نکردن به وعده های خود در فیرپلی مالی یوفا دچار این محرومیت شده است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۱۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۱۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۲۰:۰۳    
مدیرکل دفتر حفاظت شکار و صید سازمان محیط زیست گفت: طی سال جاری هیچ پروانه شکاری توسط صندوق ملی محیط زیست برای شکارچیان داخلی و خارجی در شهرستان کاشمر صادر نشده است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۴۸    
هوش مصنوعی گوگل دوپلکس در آستانه آزمایش های عمومی و پیشرفته قرار گرفته است. درواقع قرار است این دستیار صوتی با ویژگی های خود تمامی کاربران را شگفت زده کند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۳۸    
نعمت الله ترکی گفت: تعادل بازار اقتصاد وابسته به عرضه و تقاضا است که در طول سال های اخیر هیچ وقت در زمینه خرید ارز و طلا سابقه نداشته که 7 میلیون قطعه سکه از بانک مرکزی خریداری شود ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۳۳    
تیم ملی سوئد با ارائه نمایشی طوفانی در نیمه دوم موفق شد مکزیک را 3 بر صفر شکست دهد و به عنوان تیم نخست راهی مرحله حذفی شد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۳۳    
تیم ملی آلمان با ارائه بازی ضعیف مغلوب کره جنوبی شد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۲۸    
رییس اتحادیه کشوری طلا و جواهر گفت: کاهش تقاضا به همراه کاهش قیمت جهانی طلا و تاثیر مستقیم و عمده افت بهای ارز و سیاست های جدید بانک مرکزی باعث افت قیمت طلا و سکه در بازار شده است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۲۳    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص صحبت های اخیر کارلوس کی روش گفت: روز شنبه راهی کرواسی خواهیم شد و برای 14 روز در کمپی که قبلا با تیم امید ایران در آنجا اردو زده بودیم ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۱۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۹:۱۸    
علیرضا زرین دست با تایید تصادف مهدی فخیم زاده در جاده چالوس گفت: حدود ساعت 15 بعداز ظهر امروز چهارشنبه 6 تیر هنگام فیلمبرداری فیلم سینمایی مشت آخر به کار گردانی مهدی فخیم زاده وی دچار حادثه شد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۵۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کاوشگر ژاپنی هایابوسای 2 روز سه شنبه پس از سه سال و نیم سفر در فضا به سیارک ریوگو رسید ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۵۸    
شرط لازم و کافی اخلاق شجاعت است که اگر کمرنگ باشد در بسیاری از لحظات پای فرد می لغزد، زیرا اخلاق یعنی آدمی بتواند شجاعت مقابله با نفس داشته باشد یا به سبب تهدید خود را نبازد و شجاعت مقابله با تهدید ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۵۳    
منصور غلامی گفت: از دانشجویان خواسته ایم به موقع درخواست تجدید نظر بکنند؛ زیرا حکمی که بر اساس قانون شکل گرفته است حتما اصلاح آن هم باید بر اساس قانون باشد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۴۹    
دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا روز چهارشنبه مجوزهای صادرشده پس از برجام که به شرکت هایی خارجی تحت کنترل اشخاص آمریکایی اجازه معامله با ایران در زمینه هایی مانند صادرات قطعات ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۴۳    
برهمین اساس دوره آموزشی ساختار اندازه شناسی بین المللی و توافق نامه شناسایی متقابل کمیته های بین المللی اوزان و مقیاسها ( CIPM-MRA) و اندازه شناسی دما، توسط دکتر فلموث ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۴۳    
در پی بالا گرفتن انتقادات از عملکرد تیم اقتصادی دولت و ابراز نگرانی دلسوزان نظام و دولت، واکنش های جریانات سیاسی و همچنین نامه ی نمایندگان مجلس به رییس جمهور ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۲۸    
اصولا امتحان بدون اضطراب و استرس غیرطبیعی است. کمی اضطراب می تواند میزان یادگیری و دقت فرد را بیشتر کند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۲۳    
در اطلاعیه سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران آمده است: "شهرداری تهران با هدف ایجاد شفافیت و نظارت عمومی، فهرست اسامی دریافت کنندگان سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۲۳    
در دولت یازدهم و در راستای اجرای سیاست های دولت برای بازگشایی و بازتولید واحدهای صنعتی تعطیل شده، شرکت ذوب آهن آلیاژی ملایر یکی از واحدهای مشکل دار و تعطیل شده بود که در ستاد تسهیل کشور و استان ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۱    
توییتر تلاش های خود را برای مبارزه با ربات ها و ترول های منفی توسعه می دهد.این موضوع با سخت گیری در بخش ثبت نام آغاز می شود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۱    
صالحی اضافه کرد: یکی از محورهای برنامه ریزی جدید، رفع حداکثری ایرادهای احتمالی خودروها در محل است به گونه ای که هموطنان بتوانند به سفرهای درون شهری و برون شهری خود ادامه دهند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۱    
چهاردهمین روز جام جهانی 2018 روسیه با برگزاری چهار دیدار پیگیری می شود که در مهمترین مسابقه تیم های ملی فوتبال برزیل و صربستان به مصاف هم می روند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۱    
هیون جو سونگ، افسر عالی رتبه ارتش کره شمالی به اتهام سوءاستفاده از اختیارات، سود بردن از ارتش و دست داشتن در اقدامات علیه حزب گناهکار شناخته و به اعدام محکوم شد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۱    
مهدی قائدی که بیشتر بازی های فصل قبل را به دلیل مصدومیت طولانی مدت از دست داده بود، امروز با حضور در باشگاه استقلال قرارداد خود را برای 5 فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۱    
قطع شدن تلگرام مربوط به سرورها است و ناشی از مسدود شدن وی پی ان ها نیست.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۱    
یک نماینده اصلاح طلب مجلس از آغاز تغییرات تیم اقتصادی دولت خبر داد و گفت: مسائل بانکی، پولی و ارزی کشور ریشه در تصمیمات بانک مرکزی دارد و براساس اطلاعات واصله آغاز تغییرات تیم اقتصادی دولت از بانک ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۱    
چندی پیش بانک مرکزی اعلام کرد که در نظر دارد سکه های پیش فروش شده را برای معامله به بازار بورس ببرد به طوری که در ازای این سکه ها اوراق ارائه شده و دارنده آن بتواند قبل از سررسید در بورس معامله و به ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۱    
محمودرضاطاهری، مدیرکل استاندارد استان تهران در این بازدید در خصوص آزمون های زمان بر و نوعی گفت: این آزمون ها و اجرای آن برای همه نمونه ها و یا برخی از نمونه ها ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۱    
بازیکن سابق تیم ملی گفت: در بازی برابر تیم ملی فوتبال پرتغال، ایران مثل دیدارهای قبلی بازی را محتاط آغاز کرد و کار دفاعی فشرده ای را انجام داد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۸:۱۱    
علیرضا زرین دست با تایید تصادف مهدی فخیم زاده در جاده چالوس گفت: حدود ساعت 15 بعداز ظهر امروز چهارشنبه 6 تیر هنگام فیلمبرداری فیلم سینمایی مشت آخر به کار گردانی مهدی فخیم زاده وی دچار حادثه شد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۷:۰۳    
تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش نتوانست در جام جهانی 2018 روسیه به مرحله حذفی راه پیدا کند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۵۸    
نواز شریف نخست وزیر سابق پاکستان که سه تا چهار روز برای ملاقات همسر بیمارش به لندن رفته بود گفت: من در دستکم 100 دادگاه مرتبط با پرونده ای علیه خود شرکت کردم بنابراین باید به نتیجه ای دست پیدا کنم ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۳۸    
دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در توئیتهای جداگانه از پیروزی نمایندگان جمهوری خواهان در انتخابات سنا و شکست نمایندگان دموکرات به عنوان فرصتی دوباره برای انتقاد از دموکراتها استفاده کرد و در پیام ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۳۸    
سازمان هوا فضای ژاپن می گوید با رسیدن ماهواره کاوشگر 'هایابوسا 2' به مقصد اولیه خود در سیارک ریوگو ، این سازمان یک قدم به کشف منشا حیات در جهان نزدیک شده است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۱۸    
فریدون حسنوند رییس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به وجود شایعاتی درباره افزایش قیمت بنزین، گفت: مجلس به هیچ وجه موافق افزایش قیمت هیچ فرآورده ای همانند بنزین و گازوییل و از سوی دیگر قیمت آب و برق ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۱۳    
هیأت دولت با اختصاص اعتبار وتسهیلات بانکی برای جبران خسارات وارده به آسیب دیدگان زلزله در استان های کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و کردستان موافقت کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۶:۰۳    
محمد باقر نوبخت درباره تهدید کسبه بازار برای تعطیلی مغازه ها توسط برخی افراد ناشناس، گفت: آنچه که واقعیت است، دولت از کسبه راضی است، چرا که کسبه انسان های شریف، متمدن و متدینی هستند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۵۸    
در بازار امروز هر گرم طلای 18 عیار 240 هزار تومان، سکه طرح قدیم (سکه تمام بهار آزادی) دو میلیون و 700 هزار تومان و سکه طرح جدید نیز دو میلیون و 825 هزار تومان قیمت گذاری شده است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۴۸    
حسن فتحی گفت: 12 قسمت از فصل چهارم آماده است، منتها اینکه بشود آن را ساخت یا نه مشخص نیست چراکه تنها تمایل من کافی نیست ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۴۸    
دیوان عالی ایالات متحده، حکم ممنوعیت سفر مهاجران چند کشور عمدتا مسلمان را تایید کرد. اما مدیران غول های فناوری فعال در سیلیکون ولی در برابر این حکم به شدت معترض شده اند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۴۸    
صبح امروز (6 خرداد ماه) محمدعلی افشانی (شهردار تهران) طی حکمی "رمضان امینی"(مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان شهرداری ها ودهیاری ها) را جایگزین "محمدجواد شیرازی" رئیس کل سازمان باررسی شهرداری ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۴۳    
رییس جمهور در این سفر به برن سوئیس و وین اتریش خواهد رفت تا با مقامات این دو کشور درباره همکاری های دوجانبه و منطقه ای و بین المللی به خصوص برجام رایزنی کند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۳۴    
براساس نتایج نهایی اعلام شده توسط شورای عالی انتخابات ترکیه حزب عدالت و توسعه با کسب 42.50 درصد از آراء در رتبه اول انتخابات پارلمانی قرار گرفت.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۲۳    
شکوردان شاکری و گرانیت ژاکا، دو بازیکن تیم ملی فوتبال سوئیس که اصلیتی کوزوویی دارند بعد از گل های که به ثمر رساندند در حمایت از مردم کشور خود در مورد جنگ سال های قبل بین کوزوو و صربستان ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۱۸    
گر چه در زمان پیش فروش سکه، بانک مرکزی اعلام کرد که هیچ مالیاتی به این سکه ها تعلق نمی گیرد، اما اعلام اخیر سازمان امور مالیاتی برای الزام پرداخت مالیات از سوی خریداران سکه این ابهام را ایجاد کرده که ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۵:۱۳    
رئیس پلیس پایتخت درباره اینکه ممکن است برخی با تهدید کسبه را مجبور به بستن مغازه هایشان کنند، گفت: قطعا اگر کسی بخواهد با تهدید بازاریان اقداماتی را انجام دهد پلیس با آنها برخورد می کند و ما از کسبه ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۵۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۴۳    
سخنرانی رئیس جمهور خطاب به مردم و در جمع مدیران اجرایی سراسر کشور ساعت 19/15 از شبکه خبر به طور زنده پخش خواهد شد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۳۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۲۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۱۸    
در حالی هیجانات ارزی در روزهای گذشته دوباره به اوج خود رسیده بود، دولت در اوج افزایش قیمت دلار که در بازار غیررسمی با نرخی در حدود 9 هزار تومان دیده می شد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۰۸    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی سه روز آینده در غالب مناطق کشور آسمان صاف وآفتابی خواهد بود ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۰۸    
استانداری ارزینجان ترکیه اعلام کرد، پلیس این استان 58 کیلو و 556 گرم ماده مخدر هروئین که در یک تریلی با پلاک ایران جاسازی شده بود را کشف و ضبط و یک متهم را نیز بازداشت کرده است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۴:۰۳    
دولت چند روزی است که تصمیم گرفته خرید و فروش توافقی ارز میان صادرکننده و واردکننده را مجاز اعلام کند و بر این اساس صادرکنندگان و واردکنندگان می توانند دلار را با لحاظ کردن نرخ 4200 تومانی و البته ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۳:۴۸    
بازیگر سینما و تلوزیون گفت: همه بازیکنان خوب بودند. از بیرانوند و پورعلی گنجی گرفته تا امیری و آزمون تلاش شان را کردند و حیف از توپی طارمی که وارد دروازه پرتغالی ها نشد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۳:۴۳    
بر اساس آمار منتشره گمرک ایران از تجارت خارجی سه ماهه نخست سال جاری، در این مدت یک میلیون و 141 هزار و 666 دستگاه گوشی تلفن همراه به ارزش 192 میلیون و 406 هزار دلار وارد کشورمان شده است که نسبت به ...
  • ۱