جمعه ۳۰ شهریورساعت ۰۳:۰۱Sep 2018 21

خبرهای انتخاب 8 تیر 1397 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 31 فروردین 1397 انتخاب 31 اردیبهشت 1397 انتخاب 31 خرداد 1397 انتخاب 1 تیر 1397 انتخاب 2 تیر 1397 انتخاب 3 تیر 1397 انتخاب 4 تیر 1397 انتخاب 5 تیر 1397 انتخاب 6 تیر 1397 انتخاب 7 تیر 1397 انتخاب 8 تیر 1397 انتخاب 9 تیر 1397 انتخاب 10 تیر 1397 انتخاب 11 تیر 1397 انتخاب 14 تیر 1397 انتخاب 15 تیر 1397 انتخاب 16 تیر 1397 انتخاب 17 تیر 1397 انتخاب 18 تیر 1397 انتخاب 19 تیر 1397 انتخاب 20 تیر 1397 انتخاب 21 تیر 1397 انتخاب 22 تیر 1397 انتخاب 23 تیر 1397 انتخاب 24 تیر 1397 انتخاب 25 تیر 1397 انتخاب 26 تیر 1397 انتخاب 27 تیر 1397 انتخاب 28 تیر 1397 انتخاب 29 تیر 1397 انتخاب 30 تیر 1397 انتخاب 31 تیر 1397 
  ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۰:۵۸    
یک قایق پلاستیکی حامل مهاجران در فاصله 6 کیلومتری ساحل لیبی غرق شد که در پی این حادثه سه کودک کشته و حدود 100 نفر نیز مفقود شدند. حدود 120 نفر سوار بر این قایق بودند که تنها 16 نفر نجات پیدا کردند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۰:۲۸    
روزنامه اطلاعات اخیراً در صفحات لایی خود ستونی را به عطاءاله مهاجرانی سپرده تا این مهره لندن نشین به بهانه مرور تاریخ در فضای سیاسی و رسانه ای آفتابی شود
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۰:۲۸    
منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از عدم کاهش میزان ارز پرداختی به دانشجویان خارج از کشور خبر داد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۳۸    
محمود حجتی در این سفر از باغ ها و نخیلات متاثر از هجوم شن های روان در شهرستان ریگان و همچنین پروژه های نهال کاری 700 هکتاری و مالچ پاشی 1500 هکتاری جهت تثبیت شن های روان در منطقه ریگان بازدید کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۰:۰۳    
وزیر نیرو با اشاره به کاهش میزان بارش ها در سال آبی96-97 (مهر ماه 96 تا پایان شهریور 97) گفت: از 1157 شهر کشور حدود 334 شهر در شرایط تنش آبی قرار دارند و بعد از قرائت این گزارش با دستور رئیس جمهوری ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۳:۵۸    
یوواخیم لوو گفت: ما در گذشته و هنگامیکه در یورو 2004 در مرحله گروهی حذف شدیم نیز در چنین موقعیتی قرار داشتیم اما بعد از آن اتفاق تغییرات بزرگی در تیم ملی آلمان ایجاد شد و طی 14 سال ما بهتر و بهتر شده ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۳:۴۳    
داور سرشناس آلمانی، علیرضا فغانی داور ایرانی را شگفتی جام جهانی فوتبال 2018 روسیه دانست.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۲:۵۸    
معاون سیاسی، امنیتی استاندار لرستان گفت: دو خیابان در شهر خرم آباد به نام علیرضا بیرانوند و وحید امیری بازیکنان لرستانی تیم ملی نامگذاری می شود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۲:۲۸    
انتخاب هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۲:۲۸    
وزیر انرژی ترکیه با بیان این مطلب افزود: واردات نفت گاز از ایران را ادامه خواهیم داد چرا که تحریم نفت ایران برای آمریکاست نه برای ترکیه.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۲:۱۸    
دو فلسطینی از جمله یک کودک در پی تیراندازی نظامیان اسرائیل به سوی شرکت کنندگان در راهپیمایی بزرگ بازگشت در شرق خان یونس واقع در نوار غزه به شهادت رسیدند و صدها تن نیز زخمی شدند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۲:۱۳    
وزیر امور خارجه روسیه به سلسله ماجراجویی های یک قرن گذشته غرب در خاورمیانه و شمال آفریقا اشاره کرد و افزود: سرانجام این اقدام ها به نفع تروریست ها تمام شده است
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۱:۴۳    
نهمین حراج تهران با ارائه آثار کلاسیک و مدرن ایران عصر امروز برگزار شد. در این حراجی همین طور که طراحی شده بود ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۱:۳۸    
جمشید مشایخی که از اواسط هفته گذشته به دلیل برخی مشکلات کلیوی در بیمارستان بستری شده بود، امروز جمعه 8 تیرماه از بیمارستان مرخص شد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۱:۳۸    
اینستاگرام برای کاربران خود قابلیت هایی جدید تدارک دیده است. قابلیت هایی که به بخش محبوب استوری مرتبط می شود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۱:۳۳    
وحید امیری عصر امروز در آیین استقبال از ورزشکاران لرستانی تیم ملی فوتبال که با استقبال پر شور مردم همراه بود ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۱:۱۳    
بهرام قاسمی در واکنش به اظهارات دروغ، بی پایه و فرافکنی های تکراری و ملال آور وزیر امور خارجه آمریکا درباره نقش ایران در منطقه گفت: این سخنان کذب و فرافکنی آشکار ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۱:۰۳    
روابط عمومی قرارگاه قدس سپاه اعلام کرد ساعتی قبل به علت نقص فنی یک فروند جایروکوپتر که از فرودگاه زاهدان بر خواسته بود با سیستم کنترل از راه دور در محوطه مدرسه قائم خیابان پهلوانی زاهدان سقوط کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۰:۵۳    
تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی با 4 امتیاز از جام جهانی 2018 روسیه وداع کرد که بهترین عملکرد را در خط دفاع از خود به نمایش گذاشت
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۰:۴۸    
تیم ملی ایران در دوحه به مصاف تیم ملی بسکتبال قطر رفت و 77 بر 75 به برتری رسید و پنجره سوم انتخابی جام جهانی را نیز با برد شروع کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۰:۳۸    
معاون فرهنگی قوه قضائیه با بیان این که چند تن از مسئولین سابق و شخصیت های کشوری در زندان هستند، عنوان کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۰:۲۸    
دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم های اروپایی پیشنهادهایی به من داده اند اما اگر قرار بود در آسیا بمانم به طور قطع در پرسپولیس خواهم ماند
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۰:۲۳    
یک مقام بلندپایه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس فاش کرد که محمد بن سلمان ولیعهد عربستان اخیرا با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در اردن دیدار و گفت و گو کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۰:۲۱    
ابراهیم کالین سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه گفت: ترکیه در خصوص خریداری سامانه دفاع موشکی اس.400 از روسیه اصرار دارد و گامی به عقب بر نمی دارد و سال آینده این موشک ها را دریافت خواهد کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۰:۲۱    
بر اساس بخشنامه گمرک، 159 قلم کالا مانند دام زنده و آب انگور در فهرست کالاهای ممنوع الصدور یا مشمول عوارض صادراتی قرار گرفته اند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۰:۲۱    
با قطعی شدن زمان و مکان دیدار روسای جمهور امریکا و روسیه، سخنگوی کرملین اعلام کرد که یکی از دستورکارهای مهم این دیدار سوریه خواهد بود ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۰:۲۱    
روزنامه تایمز خبر داد که تنها اشتباه کمک داور ویدئویی تا اینجای جام جهانی، اعلام پنالتی برای ایران بوده است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۰:۲۱    
سخنگوی رئیس جمهوری روسیه از پیشنهاد طرف آمریکایی در دیدار آتی سران دو کشور درخصوص سوریه که برخی رسانه های روسی به نقل از سی.ان.ان از آن به عنوان معامله مساله سوریه یاد کرده اند، اظهار بی اطلاعی کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۰:۲۱    
رئیس پلیس راه البرز با اشاره به افزایش حجم ترافیکی در جاده کرج-چالوس اعلام کرد که این محور ارتباطی از لحظاتی پیش یک طرفه شد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۰:۲۱    
مذاکره کننده ارشد برگزیت از سوی اتحادیه اروپا روز جمعه اعلام کرد که اختلافات 'بزرگ و جدی' میان بروکسل و لندن بر سر خروج انگلیس از اتحادیه اروپا (برگزیت) وجود دارد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۰:۲۱    
سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی بر لزوم تشکیل سریع کابینه لبنان برای حل مشکلات اقتصادی مردم تاکید کرد و خطاب به مخالفان گفت که به تغییرات منطقه ای دل نبندند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۰:۲۱    
اداره آتش نشانی لندن روز جمعه اعلام کرد که یک برج مسکونی 21 طبقه در منطقه 'مایل اند' واقع در شرق لندن طعمه حریق شده است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۰:۲۱    
استیون منوچین وزیر خزانه داری آمریکا روز جمعه خبر منتشر شده در یک وب سایت آمریکایی مبنی بر تمایل دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور برای خروج از سازمان تجارت جهانی را تکذیب کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۰:۲۱    
وحید امیری در حاشیه مراسم استقبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بدون اغراق باز هم می گویم که شایستگی صعود را داشتیم اما متاسفانه حیف که نشد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۲۰:۲۱    
در یک پیشنهاد جالب یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: به دولت پیشنهاد داده بودیم که به جای پرداخت حقوق کارمندان به ریال معادل آن سکه پرداخت کند با این کار سکه در سراسر کشور توزیع می شد و قیمت ها ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۹:۱۳    
سخنگوی اورژانس گفت: پزشکان متخصص آماده هر گونه عمل جراحی برای مهدی فخیم زاده هستند و فردا (شنبه) پس از بررسی آخرین وضعیت ایشان، تصمیم برای انجام عمل جراحی بر روی ایشان اعلام خواهد شد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۹:۰۸    
دوازه بان تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به گرفتن پنالتی رونالدو گفت: با توجه به تمرکز بر بازی ها و آنالیز هایی که در خصوص بازیکنان به ویژه رونالدو داشتم توانستم پنالتی او را بگیرم ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۹:۰۳    
سرپرست اداره کل هواشناسی خوزستان با اشاره به حرکت توده گرد و خاک عراقی به سمت استان، از پیش بینی کاهش دید افقی و افزایش آلاینده گرد و خاک از اواسط امروز (جمعه) خبر داد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۸:۵۳    
منابع خبری اعلام کردند ژاپن هفته آینده قصد دارد یک رادار پیشرفته آمریکایی برای سیستم دفاع موشکی چند میلیارد دلاری خود بخرد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۸:۴۳    
نماینده روسیه در سازمان ملل با اشاره به اینکه حضور ایران در سوریه به درخواست دمشق بوده است، تاکید کرد که این حضور ایران کاملا مشروع است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۸:۳۳    
معترضان به اصلاحات جدید در قانون بازنشستگی اسرائیل در نزدیکی مقر اقامت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی دست به تظاهرات زدند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۸:۲۳    
کنگره ایالات متحده آمریکا، طرح الحاق جزیره پورتوریکو به ایالت های پنجاه گانه آمریکا را تصویب کرد. پورتوریکو از سال 1898 میلادی به عنوان قلمرو آمریکا شناخته شده است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۸:۲۳    
رقابت های جام جهانی 2018 روسیه شب گذشته در مرحله گروهی به پایان رسید و 16 تیم نهایی در مرحله حذفی مشخص شدند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۸:۱۳    
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: طبق رویکرد جدید، تمام مشاغل قابلیت فعالیت در پایتخت را دارند، مشروط به اینکه الزامات فعالیت خود را رعایت کنند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۸:۰۸    
اسرائیل برای متصل کردن خطوط راه آهن خود به عربستان از طریق اردن برنامه ریزی می کند. در چارچوب توسعه روابط تجاری اسرائیل و عربستان، اسرائیل کاتس ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۷:۵۸    
وزیر امورخارجه ترکیه گفت که آنکارا به خاطر دیگر کشور ها روابط تجاری اش با ایران را قطع نمی کند. چاووش اوغلو در ادامه گفت: اگر تصمیمات آمریکا در راستای صلح و ثبات باشد ما از آن حمایت خواهیم کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۷:۴۸    
یک مقام ارشد وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور ممکن است برای برخی کشورهای وارد کننده نفت از ایران، معافیت های موردی در نظر بگیرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۷:۴۳    
فاطمه ذوالقدر، نماینده تهران در مجلس گفت: براساس اعلام هیأت رییسه مجلس، گزارش کمیسیون حقوقی و قضایی در مورد لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان در دستور هفتگی قرار دارد و در نوبت هفتم رسیدگی در صحن علنی ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۷:۲۸    
رییس سازمان برنامه و بودجه و سخنگوی دولت اعلام کرد، حذف یارانه سه دهک (پایین درآمدی) قابلیت اجرایی ندارد و با وجود مضایق اقتصادی، پرداخت یارانه ها این دهک ها در سال 1397 مانند قبل ادامه می یابد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۷:۲۸    
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: هزینه نهایی حج تمتع سال 97 با ارز مبادله ای یعنی با دلار 3900 تومان محاسبه شد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۵۸    
بنیاد آکادمی سینمای اسپانیا، اصغر فرهادی فیلمساز ایرانی را به عنوان عضو افتخاری هیئت امنای این بنیاد برگزید ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۵۸    
سومین جلسه محاکمه یاسین رامین متهم پرونده موسوم به واردات شیرخشک های فاسد ، 11 تیر ماه جاری با حضور نماینده حقوقی جدید هلال احمر در این پرونده، برگزار می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۵۳    
رمضانعلی سبحانی فر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تغییرات در تیم اقتصادی دولت طی روزهای آینده خبر داد و گفت: سودجویان به زودی رسوا می شوند و ثبات ارزی قطعا به بازار باز می گردد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۳۸    
شوری آب آبادان به حدی است که دستگاه های تصفیه آب خانگی نیز توان تصفیه آن را ندارند و با توجه به گرمی هوا در آبادان نبود این نعمت خدادادی در خانه ها، زندگی مردم را به شدت مختل کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۲۸    
ناطق نوری بیان کرد: باید از این نظام دفاع کنیم و این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش یعنی مهدی(عج) تحویل دهیم. دو نکته کوتاه درباره این مسجد و مدرسه که امروز درون آن هستیم، بگویم ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۱۳    
اسطوره فوتبال آرژانتین از این که خبر فوتش در رسانه ها به غلط انتشاریافت، ناراحت شده، پس دنبال کسی است که برای اولین چنین شایعه ای را پخش کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۶:۰۳    
ارزش سهام والمارت پس از آن که آمازون به فکر راه اندازی داروخانه آنلاین افتاد سقوط کرد. این سقوط چشمگیر در حکم درس عبرتی جدی برای والمارت خواهد بود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۵:۴۳    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید ادعای اخلال در برنامه های آماده سازی تیم ملی، حرفی دروغ است، سیدجلال باید به جام جهانی می رفت و سرمربی پرتغالی ایران نگران است دالیچ جایش را بگیرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۵:۳۳    
آیت الله عیسی قاسم که پس از وخامت حالش به بیمارستان منتقل شده است، روز چهارشنبه تحت عمل جراحی قرار گرفت ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۵:۲۳    
'نشریه انگلیسی زبان میدل ایست آی' روز جمعه نوشت: ایمیل های جدید فاش شده 'یوسف العتیبه' سفیر امارات در واشنگتن نشان می دهد، ابوظبی از شخصیت های نزدیک به ترامپ خواست ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۴:۳۳    
سردار محمد شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا در واکنش به فعالیت برخی افراد و شرکت های خصوصی تحت عنوان محافظان شخصی یا بادیگارد که سرویس های محافظتی را به برخی از افراد و از جمله سلبریتی ها ارائه می دهند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۴:۲۸    
رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: فردی که در هک کردن سایت وزارت صنعت وارد شده دستگیر و صراحتا اعتراف کرد و کدی که از طریق آن وارد شده بود را گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۴:۲۳    
یکی از چتربازان جشنواره سقوط آزاد رامسر به دریا سقوط کرد. تیم های امدادی برای نجات این چترباز به محل حادثه اعزام شدند، هنوز از وضعیت جانی این چترباز خبری در دسترس نیست ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۴:۰۳    
موسسه BASF پیش بینی کرد که روند رنگ خودروها برای بازه زمانی 2018 تا 2019 بر اساس رفتار مصرف کنندگان به سمت آبی متمایل است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۳:۵۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۳:۵۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بسیاری از شرکت های سازنده تلفن همراه برای تولید گوشی هایی که نمایشگر آنها 100 درصد از نمای بیرونی تلفن همراه را دربگیرد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۳:۵۳    
سران اتحادیه اروپا روز جمعه، تحریم های اقتصادی علیه روسیه را به دلیل آنچه که 'تحرکات مسکو در اوکراین' خواندند، بمدت شش ماه دیگر تمدید کردند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۳:۴۳    
محمد سابو، وزیر دفاع مالزی رسما خروج کشورش از ائتلاف عربی در یمن به رهبری عربستان را اعلام کرده و گفت که این تصمیم هفته گذشته اتخاذ شده است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۳:۳۸    
مهدی فخیم زاده به هوش آمد و وضع جسمی اش رو به بهبود قرار گرفته است. به گفته خسرو امیرصادقی از دوستان و همکاران این بازیگر ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۳:۳۳    
آیت الله نوری همدانی با اشاره به اختلاف تعیین اول ماه قمری در بین فقها و مناطق مختلف عنوان کرد: بر اساس بیان قرآن، ماه یک موجود متحرک است که مبدا، مسافت و مقصد آن معلوم است و یک بدر بیشتر نداریم ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۳:۱۳    
صدها معلم با امضای طوماری از جف بیزوس مدیرعامل کمپانی آمازون در خواست کردند که تخفیفی ویژه برای نخستین عضویت و خریدشان را فعال کند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۲:۴۳    
شرکت آدیداس اعلام کرد بخشی از اطلاعات این شرکت مورد حمله و سرقت هکرها قرار گرفته است. احتمال می رود در جریان این حمله اطلاعات شخصی شمار زیادی از کاربران ربوده شده باشد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۲:۳۸    
یکی از دوستان و همکاران نزدیک این بازیگر و کارگردان درباره تازه ترین وضعیت مهدی فخیم زاده در بیمارستان گفت ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۲:۳۳    
مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه دیشب (پنجشنبه) با برگزاری دو دیدار از گروه G به اتمام رسید. پس از برگزاری بازی های گروهی، 16 تیم اروگوئه، روسیه، اسپانیا، پرتغال، فرانسه، دانمارک، کرواسی، آرژانتین ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۲:۲۳    
یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا گفت: ما روی همکاری با کشورهایی که نفت خام ایران را وارد می کنند تمرکز داریم تا هر تعداد که ممکن است آنها را مجاب کنیم تا روز چهارم نوامبر خرید نفت از ایران را به صفر ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۲:۲۳    
مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه با برگزاری 48 دیدار به پایان رسید و تیم های روسیه، اروگوئه، اسپانیا، پرتغال، فرانسه، دانمارک، کرواسی، آرژانتین، مکزیک، سوئد، انگلیس، بلژیک، ژاپن، کلمبیا ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۲:۲۳    
در حالی که آثار دیدار دو جانبه سعد حریری، نخست وزیر لبنان و مکلف به تشکیل دولت جدید و میشل عون، رئیس جمهور این کشور بر روند تشکیل دولت جدید پس از فضای سردی که در میان ریاست جمهوری و حزب "نیروهای ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۲:۲۳    
آمار دولتی ژاپن نشان داد این کشور طی ماه مه به طور میانگین 211 هزار و 97 بشکه در روز نفت از ایران وارد کرده که 31.5 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال میلادی گذشته داشته است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۲:۱۳    
مرزبانان هنگ مرزی ارومیه در حین پایش و کنترل نوار مرزی دچار سانحه شدند.بر اثر این حادثه گروهبان یکم علی ضیایی به درجه رفیع شهادت نائل آمد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۱:۵۸    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تأکید کرد که تشدید اوضاع در جنوب سوریه تهدیدی برای امنیت کشورهای مجاور است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۱:۵۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۱:۵۳    
آخرین وضعیت جوی و ترافیکی روز جمعه هشتم تیرماه حاکی از وجود جوی آرام و ترافیکی روان در کلیه محورهای مواصلاتی کشور است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۱:۵۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۱:۴۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : انجمن اندیشه و قلم، همایش نسبت اسلام و توسعه اقتصادی را با هدف بررسی دیدگاه های اقتصادی پنج متفکر اسلامی، شهیدان محمدباقر صدر، بهشتی، مطهری ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۱:۴۸    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۱:۴۳    
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل تأکید کرد که مسکو نگرانی اسرائیل و اردن درباره اوضاع جنوب سوریه را درک می کند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۱:۳۳    
یک منبع رسمی اردن به پایگاه خبری "عمون" گفت، اخباری که درباره برگزاری نشست امنیتی محرمانه مسئولان این کشور با روسای موساد اسرائیل منتشر شده دروغ است و با دیگر اخباری که با اشاعه اطلاعات دروغین اردن ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۱:۲۳    
نیروهای موسوم به "ارتش ملی لیبی" عصر پنج شنبه از آزادسازی کامل شهر درنه از دست تروریست های تندرو خبر دادند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۱:۱۳    
پنج شنبه هفتم تیر ماه یک مورد سقوط به رودخانه به هلال احمر گزارش شد. بلافاصله پس از دریافت گزارش نیروهای هلال احمر به محل حادثه در کوشک بالا ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۱:۱۳    
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از فوت یکی از مصدومان حادثه آتش سوزی پتروشیمی آبادان خبر داد. حاجی زاده گفت: بدین ترتیب شمار جانباختگان این حادثه به دو تن رسید.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۱:۰۸    
شهاب سفال منش مربی ایرانی و مدرس بین المللی فوتسال به عنوان مسئول کمیته فنی(TAG) مسابقات جام باشگاه های فوتسال آسیا در سال 2018 انتخاب شد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۱:۰۳    
بر اساس گزارش ها یک فرد مسلح در ایالت مریلند آمریکا با حمله به دفتر یک روزنامه واقع در شهر آناپلیس دستکم پنج تن را کشت ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۰:۵۳    
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در مورد آخرین وضعیت طرح ترافیک آژانس ها توضیحاتی را ارائه کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۰:۵۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۰:۴۳    
'تسونوری اونودرا' وزیر دفاع ژاپن با ابراز نگرانی از بهبود روابط آمریکا و کره شمالی و بی اطلاعی این کشور از تحولات اخیر منطقه ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۰:۴۳    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۰:۳۳    
هم زمان با تلاش تسلا برای توسعه تولید مدل 3S ، پاناسونیک هشدار داد که با کمبود سلول های باتری مناسب این خودروها مواجه شده است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۰۸ - ۱۰:۳۳    
شبکه تلویزیونی ان. تی. وی ترکیه اعلام کرد که سران اتحادیه اروپا پیشنهاد پرداخت بسته سه میلیارد یورویی به ترکیه را برای جلوگیری از ورود پناهجویان سوری به اروپا تصویب کردند ...