جمعه ۳۰ شهریورساعت ۰۲:۳۷Sep 2018 21

خبرهای انتخاب 22 تیر 1397 - entekhab.ir

انتخاب 29 اسفند 1393 انتخاب 29 اسفند 1394 انتخاب 30 اسفند 1395 انتخاب 29 اسفند 1396 انتخاب 31 فروردین 1397 انتخاب 31 اردیبهشت 1397 انتخاب 31 خرداد 1397 انتخاب 1 تیر 1397 انتخاب 2 تیر 1397 انتخاب 3 تیر 1397 انتخاب 4 تیر 1397 انتخاب 5 تیر 1397 انتخاب 6 تیر 1397 انتخاب 7 تیر 1397 انتخاب 8 تیر 1397 انتخاب 9 تیر 1397 انتخاب 10 تیر 1397 انتخاب 11 تیر 1397 انتخاب 14 تیر 1397 انتخاب 15 تیر 1397 انتخاب 16 تیر 1397 انتخاب 17 تیر 1397 انتخاب 18 تیر 1397 انتخاب 19 تیر 1397 انتخاب 20 تیر 1397 انتخاب 21 تیر 1397 انتخاب 22 تیر 1397 انتخاب 23 تیر 1397 انتخاب 24 تیر 1397 انتخاب 25 تیر 1397 انتخاب 26 تیر 1397 انتخاب 27 تیر 1397 انتخاب 28 تیر 1397 انتخاب 29 تیر 1397 انتخاب 30 تیر 1397 انتخاب 31 تیر 1397 
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۹:۴۰    
شبکه های لرزه نگاری مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در ساعت 16:18 و 24 ثانیه روز یکشنبه، 24 تیر ماه این زمین لرزه را ثبت کردند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۲۰:۱۰    
حضور علیرضا فغانی و تیم داوری ایرانی در دیدار رده بندی جام جهانی بین دو تیم بلژیک و انگلیس
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۶:۵۰    
دادستانی کاشمر در اطلاعیه ای اعلام کرد: حکم مربوط به شرب خمر منجر به نزاع منتهی به قتل عمد در سال 1385 می باشد که شعبه ی 101 دادگاه جزایی کاشمر در سال 1386 حکم به شلاق حدی در ملاء عام (میدان شهید ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۱:۱۵    
مراسم تشییع و یادبود عباس امیرانتظام، صبح جمعه (22 تیر) در منزل وی برگزار و در قطعه 7 بهشت زهرا به خاک سپرده شد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۰:۵۰    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی همزمان با ورود دونالد ترامپ به لندن، شهروندان بریتانیایی با تجمع و سردادن شعار در برابر فرودگاه استنستد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۰:۴۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : کد ویدیو دانلود فیلم اصلی وزیران دولت کرواسی در حالی در جلسه هیات دولت روز پنج شنبه 12 ژوئیه (21 تیر) شرکت کردند که لباس تیم ملی فوتبال این کشور ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۰:۱۵    
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:بنا به تحقیق و گفته زیست شناسان در میان کوسه ماهی ها، روشِ برنده – بازنده حاکمیت دارد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۱۵    
گروه تکفیری تروریستی داعش شامگاه جمعه در بیانیه ای مسئولیت حمله انتحاری در شهر 'مستونگ' ایالت بلوچستان پاکستان را برعهده گرفت ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۸:۰۵    
اوضاع بد خدمات رسانی از قبیل قطع مکرر برق و آب و عدم اشتغال زایی خشم مردم بصره را در پی داشته است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۰:۳۵    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل یادآور شد: آمریکا به دنبال این است که از طریق قفقاز و ناتو پلی ایجاد کند اما این خواب آشفته آمریکایی ها با مخالفت ایران و روسیه و سه کشور حوزه دریای خزر تعبیر ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۰:۰۵    
در جلسه ای که جمعه (بیست ودوم تیر) برگزار شد، محمدرضا زنوزی، رییس هیأت مدیره شرکت توسعه سرمایه گذاری دریک ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۰:۰۰    
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گالیکش در شرق استان گلستان گفت : چهار نقطه از مناطق جنگلی این شهرستان طعمه حریق شد که با تلاش نیروهای عمل کننده اعم از مردمی و منابع طبیعی ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۳:۴۵    
هفته گذشته کریستیانو رونالدو با باشگاه یوونتوس به توافق رسیده و این باشگاه اعلام کرد ستاره پرتغالی را با مبلغ 100 میلیون یورو و برای 4 فصل به خدمت خواهد گرفت ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۳:۳۰    
انتخاب : برخی کاربران فضای مجازی ادعا کرده اند که "تتلو در ابروریزیی جدید، تصویری قدیمی از مائده هژبری منتشر کرده است"تتلو ادعا کرده هژبری الان در ترکیه و همراه تیم اوست ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۳:۱۰    
بهزاد نبوی، یکی از اصلی ترین طراحان شیوه مدیریت اقتصادی در دهه 60 در مصاحبه ای اذعان کرد که الگوی اقتصادی زمان جنگ تحمیلی در همان زمان هم جواب روشنی به مشکلات نداد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۳:۰۵    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل به تشریح نتایج سفرش به مسکو پرداخت و اظهار کرد: خواب آشفته آمریکایی ها با مخالفت ایران و روسیه و سه کشور حوزه دریای خزر تعبیر نمی شود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۲:۵۵    
یک رسانه اسرائیلی نوشت، روسیه با درخواست اسرائیل برای آنچه که دورکردن نیروهای ایرانی و حزب الله از 80 کیلومتری مرز این رژیم با سوریه خواند، مخالفت کرده است
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۲:۴۰    
پلیس فتا: پرونده مائده هژبری اگر در اختیار ما بود، حتما پیگیری می شدمرکز اطلاع رسانی پلیس فتا در آخرین واکنش خود به پرونده مائده هژبری ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۲:۳۰    
کاخ کرملین در بیانیه ای روز جمعه (22 تیرماه/ 13 جولای) اعلام کرد ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه با دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا درباره خروج این کشور از برجام رایزنی خواهند کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۲:۲۰    
دبیر شورای نگهبان در خصوص تحت فشار قرار گرفتن در برخی مواقع گفت: این ها کاسه و کوزه ها را سر من می شکنند. در شورا دوازده نفر هستند و من یک دوازدهم هستم. اما با من تسویه حساب می کنند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۲:۱۵    
نوازشریف نخست وزیر پیشن پاکستان شامگاه جمعه در بدو ورود به لاهور درفرودگاه بین المللی'علامه اقبال لاهوری' این شهر دستگیر شد
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۲:۱۵    
انتخاب هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۱:۵۰    
گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره واردات خودرو و فساد زنجیره ای بجا مانده از قبل، به رئیس جمهوری تقدیم شد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۱:۴۰    
آمریکا دوازده مقام اطلاعاتی روسیه را به هک کردن ایمیل های مقام های ارشد حزب دموکرات در جریان مبارزات انتخابات ریاست جمهوری 2016 متهم کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۱:۲۰    
سخنگوی ائتلاف الفتح در گفتگو با الحیات گفت: حیدر العبادی، رئیس ائتلاف فتح، هادی العامری، و رئیس ائتلاف دولت قانون ، نوری المالکی ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۱:۲۰    
رسانه های مصری اعلام کردند: یک قطار مسافربری در ایستگاه المرازیق واقع در شهر البدرشین استان الجیزه روز جمعه از ریل خارج شد و در اثر آن دست کم 55 نفر زخمی شدند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۱:۰۵    
بیش از 10 رییس جمهوری و چندین مقام ارشد دیگر جهان برای تماشای بازی فینال جام جهانی 2018 که طبق برنامه 15 جولای (24 تیر ماه) در ورزشگاه لوژنیکی مسکو برگزار می شود؛ حضور پیدا می کنند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۱:۰۰    
انفجار تانکر حمل سوخت در جاده بندرعباس - میناب دو کشته بر جای گذاشت که اثری از هیچکدام از دو نفر سرنشین تانکر حامل سوخت نیست و آنها تبخیر شده اند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۰:۵۰    
یک رسانه آمریکایی در تحلیلی درباره احتمال گفت وگوی ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه با دونالد ترامپ ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۰:۲۵    
خبرگزاری رویترز امروز (جمعه) و به نقل از تحقیق موسسه سرمایه گذاری چندملیتی 'بانک آمریکا – مریل لینچ (Bank of America Merrill Lynch)' خبر داد که در آستانه انتخابات آتی آمریکا ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۰:۱۰    
نتایج یک مطالعه نشان می دهد، موج گرما عملکرد مناسب مغز انسان را مختل می سازد و این موضوع در مورد کارمندان اداره ها، دانشجویان و دانش آموزان صادق است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۲۰:۰۵    
با تقویت ارزش دلار به علت کم شدن تنش های تجاری و کاهش تقاضا برای طلا به دنبال احتمال افزایش نرخ بهره در آمریکا، قیمت این فلز گران بها، روز جمعه به کمترین میزان در یک هفته گذشته رسید
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۹:۵۵    
تارنمای رادیو شمس اف ام تونس امروز جمعه نوشت، مقام های آلمانی سامی العیدودی محافظ شخصی اسامه بن لادن سرکرده سازمان القاعده را بنا بر درخواست مقام های قضایی تونسی، تحویل دادند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۹:۴۵    
شرکت پاناسونیک در نظر دارد سطح باتری های کبالت خود را کاهش دهد. احتمال می رود این رقم به نصف کاهش پیدا کند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۹:۴۵    
معاون میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور گفت: 70 درصد از سازه تاریخی مسجدجامع ساری سالم است و اکثر قسمت های آتش گرفته بخش های مرمتی می باشد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۹:۳۵    
فرهاد مجیدی در صفحه اینستاگرامش نوشت: "انگار فراموش کرده ایم که مردم هزینه باشگاه استقلال را پرداخت می کنند؛ نه آقای پندار توفیقی! معاونی که به وقت عکس گرفتن حاضر و آماده است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۹:۲۵    
مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین الملل با تاکید بر این که حضور ایران و روسیه در سوریه ادامه خواهد داشت، گفت: با تهدیدات آمریکا و اسرائیل این کشور را ترک نمی کنیم.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۹:۰۵    
ایسنا نوشت: سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در واکنش به اظهارات مشاور مقام معظم رهبری در رابطه با قرارداد نفت و گاز با روسیه گفت: نمی توانم آنرا تایید کنم.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۹:۰۰    
حمله انتحاری و انفجار بمب در شهر 'مستونگ'(Mastung) ایالت بلوچستان پاکستان، 20 کشته و 35 زخمی برجا گذاشت.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۹:۰۰    
در فهرست پرفروش های هفته گذشته، نویسندگان ایرانی پیشتاز بودند و در این فهرست نسیم مرعشی با دو رمان هرس و پاییز فصل آخر سال است جدی ترین تعقیب کننده محمود دولت آبادی است و برای چندمین بار هر دو کتابش ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۸:۵۵    
ده ها هزار نفر از مردم انگلیس، مخالفان رئیس جمهوری آمریکا به دعوت نهادهای حقوق بشری و مخالف جنگ روز جمعه در لندن دست به تظاهرات زدند
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۸:۵۵    
رئیس فیفا در نشست خود رسما اعلام کرد که جام جهانی 2022 قطر رسما در پاییز برگزار می شود.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۸:۵۰    
وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: ترافیک در محور چالوس- کرج حدفاصل مرزن آباد تا مکارود در اکثر مقاطع و محدوده های نارنجستان ، گزنک و پلور در محور هراز سنگین است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۸:۰۰    
شاهزاده میلیاردر عربستانی که مدتی به جرم فساد مالی توسط ولی عهد این کشور در هتل "ریتز" زندانی شده بود، عکسی از یک "ملاقات دوستانه" با او را منتشر کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۸:۰۰    
رئیس جمهور آمریکا در نشست خبری مشترک با نخست وزیر انگلیس گفت درباره ایران با ترزا می گفتگو کرده و ایران نباید به هیچ وجه وجه به سلاح هسته ای دست پیدا کند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۵۵    
حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد در خطبه های دوم نماز جمعه تهران گفت: رییس کلی که مورد تایید دیگر روسای قوا و چهره های هوشمند اقتصادی ومدیران لایق پولی کشور باشد را انتخاب و با استقلال و مدیریت مبتنی ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۵۵    
غلامحسین اسماعیلی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا پخش اظهارات مائده هژبری در مستند تلویزیونی بیراهه با دستور و حکم قضایی بوده است یا خیر اظهار کرد: به دلیل اینکه موضوع در حوزه دادسرا قرار دارد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۵۵    
برخی شنیده ها حاکی است در پی اظهارات اخیر منتشرشده از سوی حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات مبنی بر اینکه نباید با مفسدان اقتصادی با تندی برخورد کرد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۵۰    
رعایت حجاب و عفاف یک نوع احترام کامل به حقوق اجتماعی مردم است. اگر بخواهیم در جامعه به گونه ای حرکت کنیم که فکر فردی را به خودمان مشغول نکنیم لازم است که پوششمان را درست کنیم.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۲۵    
محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه در نامه ای به رییس جمهور 12 بسته اجرایی را در قالب برنامه جامع پیشنهادی مقابله با آثار تحریم ها ارائه کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۵    
گزارش ها حکایت از آن دارند که جف بیزوس نرخ احتمالی سفر با پروژه فضایی "بلواوریجین" را به رقمی حداقل 200 هزار دلاری خواهد رساند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۵    
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می گوید که علیرضا بیرانوند حدود 8 پیشنهاد از تیم های اروپایی دریافت کرده است. ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۵    
کتاب جدیدی که با حضور دو شخصیت اوباما و بایدن به تازگی به بازار آمده، این دو چهره جهان سیاست را وارد دنیای ماجراجویانه شرلوک هولمز کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۰    
باشگاه گلاسکو رنجرز اسکاتلند به دنبال جذب مدافع تیم ملی ایران و عضو باشگاه احمدگروژنی روسیه است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۷:۰۰    
ایسنا نوشت: مشاور مقام معظم رهبری در واکنش به ادعاهای قاضی آرژانتینی گفت: این آقای قاضی آرژانتینی وابسته به موساد است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۳۵    
ملت ما باید بدانند نه انتخاب گورباچف و نه یلتسین هیچ کدام نتوانست به سازندگی و سر و سامان دادن کشور شوروی کمکی کند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۳۵    
حجم مالی پرونده شرکت تعاونی اعتبار ثامن الحجج، چیزی حدود 12 هزار میلیارد تومان است که بخش زیادی از سپرده های مردم با تعیین بانک عامل، پرداخت شده و بخشی نیز باقی مانده است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۵    
حسینی عالمی با اشاره به حادثه آتش سوزی مسجد جامع ساری گفت: علت آتش سوزی به دلیل اتصالی سیم برق که ریشه در شدت گرما و تابش خورشید به سیم های برق دارد، رخ داده است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۶:۰۰    
لوئیزا اورتگا دیاز که سابق بر این سمت دادستانی کل ونزوئلا را بر عهده داشت در مصاحبه با روزنامه "نشنال" این کشور مدعی شد که در 28 دسامبر 2012 زمانی که خارج از کشور بوده با کابلو تماس تلفنی برقرار کرده ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۵۵    
سابقه پیشنهاد تجارت پایاپای نفت ایران با کالاهای روسی به سال 2014 و قبل از اجرایی شدن برجام باز می گردد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۵۰    
حدود 30 سال است که پزشک معالج آن مرحوم هستم و در دو سال گذشته بیش از 20 بار به دلایلی همچون بیماری مزمن ریوی، فشار خون و مشکل کلیوی در بیمارستان پارس بستری شد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۴۵    
برونو لومر، وزیر اقتصاد فرانسه گفته است که آمریکا درخواست این کشور را درباره معافیت از تحریم شرکت هایی که در ایران به فعالیت مشغول هستند، رد کرده است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۴۵    
گروهی از پژوهشگران حوزه هوش مصنوعی در حال طراحی نوعی سیستم هستند که می تواند به سهولت صدای کاربران را تقلید کرده و بدون هیچ ضریب خطایی دیگران را فریب دهد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۴۵    
امام و رهبر معظم انقلاب یک هدیه بزرگ به ما داده اند و آن هدیه بزرگ این است که ما را به توان خود معتقد کرده اند و ما می توانیم ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۵:۰۵    
رئیس دادگاه انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: حکم اعدام شرور خطرناک یحیی احمدیوسفی پس از تأیید از سوی دیوان عالی کشور، تحت تدابیر امنیتی صبح امروز در زندان کرمان اجرا شد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۵۵    
ریچارد نفیو ، مقام سابق وزارت خارجه آمریکا گفته در حالی که روسیه وارد چانه زنی هایی برای رسیدن به توافق می شود، اقدام علیه ایران مستلزم آن است که آمریکا امتیاز مهمی به این کشور بدهد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۵۰    
کارگردان شرایط عینی که مدتی پیش برای همکاری با شبکه GEM راهی کشور ترکیه شده بود و پس از چندی قید این همکاری را زد و به کشور بازگشت ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۴۵    
صبح امروز (جمعه) مراسم یادبود عباس امیر انتظام سخنگوی دولت موقت و از زندانیان سیاسی بعد از انقلاب در منزل وی با حضور چهره های سیاسی و فعالان مدنی از جمله مصطفی تاجزاده، ملکی، علیزاده طباطبایی ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۴۰    
حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد در خطبه های دوم نماز جمعه تهران گفت: رییس کلی که مورد تایید دیگر روسای قوا و چهره های هوشمند اقتصادی ومدیران لایق پولی کشور باشد را انتخاب و با استقلال و مدیریت مبتنی ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۴۰    
برونو لومیر وزیر دارایی فرانسه اعلام کرد که آمریکا در پاسخ به نامه ای که در آن از آمریکا درخواست شده بود تا به شرکت های اروپایی اجازه بدهد که همچنان به همکاری های بازرگانی قانونی با ایران ادامه دهند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۳۵    
به مناسبت درگذشت مرحومه کشور حاجی شریفی، خواهر بزرگوار فاطمه کروبی؛ مجلس ترحیمی در روز شنبه مورخ 23 تیرماه 97 از ساعت 16 الی 17:30 واقع در مسجد نور میدان فاطمی (جهاد) برگزار خواهد شد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۳۰    
سردار موسی کمالی درخصوص نامه وزیر ورزش برای معافیت هفت فوتبالیست از خدمت سربازی گفت: تقاضای وزیر ورزش برای معافیت هفت فوتبالیست کشور کاری غیرقانونی و غیرقابل اجراست و ستاد کل نیروهای مسلح هیچ اقدامی ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۲۰    
زمین لرزه ای به بزرگی 4.6 ریشتر شهرستان فاریاب در استان کرمان را لرزاند. این زمین لرزه در ساعت 13:33 دقیقه در عمق 11 کیلومتری زمین به وقوع پیوسته است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۲۰    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: یکی از نشانه های جامعه ای که مردم از حقوق شهروندی برخوردارند، دسترسی به اطلاعات است؛ در واقع مردم باید بدانند که دولت چه تصمیمی می گیرد و چه قوانینی تصویب می کند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۱۵    
دولت های آمریکا و مکزیک در حال بحث بر سر یک پیشنهاد مشهور به توافق کشور ثالث ایمن هستند. این طرح پناهجویان فراری از خشونت در آمریکای مرکزی را ملزم می کند که برای پناهندگی در مکزیک به جای رهسپار شدن ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۰۵    
بر اساس آمار رسمی شرکت مدیریت شبکه برق ایران، در هفته ای که گذشت، رکورد تاریخ مصرف برق ایران شکست.با ثبت مصرف لحظه ای 57 هزار و 97 مگاوات، رکورد تازه ای در مصرف برق ایران ثبت شد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۴:۰۵    
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: ساعت 17 روز گذشته (21 تیرماه) در یکی از محلات شهرستان ماهشهر در پی اختلاف دو همسایه بر سر پارکینگ ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۳:۵۰    
نتایج یک پژوهش جالب که توسط شرکت کواینتلی انجام شده نشان می دهد کاربران برخی از کشورها نسبت به دیگر کشورها عصبی تر هستند و یا به عبارتی خشم خود را بیشتر نشان می دهند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۳:۵۰    
جان کری، وزیر خارجه اسبق آمریکا نوشت: من هرگز ندیدم که یک رئیس جمهور کشورمان انقدر اظهارات عجیب و زیانبار همچون اظهارات ترامپ علیه ناتو و آلمان مطرح کرده باشد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۳:۴۵    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل که در روسیه به سر می برد در اندیشکده والدای گفت: اگر ایران و روسیه اکنون از سوریه خارج شوند تروریست ها بار دیگر بر آنجا سیطره خواهند یافت ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۳:۴۰    
در حالی که بازی های جام جهانی 2018 روسیه در حال برگزاری است، جیانی اینفانتینو ، رییس فیفا همراه با خانواده اش در این کشور به سر می برد ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۳:۲۰    
شریدهارشیلال 82 ساله هندی که طول مجموع ناخن های دست چپش به حدود 910 سانتیمتر رسیده بود، پس از 66 سال آنها را کوتاه کرد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۳:۲۰    
یک ماه پیش بود که بانک مرکزی اعلام کرد با مذاکراتی که شکل گرفته قرار است اوراق سکه را در بورس منتشر و معامله کند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۳:۲۰    
اوپک در نشست 23 ژوئن به همراه 10 تولیدکننده خارج از این سازمان که در راس آنها روسیه قرار دارد، با افزایش تولید به میزان یک میلیون بشکه در روز نسبت به سطح تولید ماه مه ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۳:۱۰    
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره برگزاری سوپر جام فوتبال ایران ،گفت: استقلال هیچ نامه مبنی بر انصراف از حضور در سوپرجام به سازمان لیگ ارائه نکرده است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۳:۱۰    
رئیس جمهور ایالات متحده؛ دونالد ترامپ، در پی سیاست های جدید توییتر برای حذف اکانت های جعلی بیش از 300 هزار نفر از دنبال کنندگان خود را از دست داد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۵۰    
علیرضا بیرانوند بعد از عملکرد مناسب در جام جهانی 2018 روسیه حالا با پیشنهادهای خارجی روبرو شده و این موضوع احتمال جدایی این بازیکن را بیش از پیش کرده است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۳۵    
شرکت اپل 300 میلیون دلار را برای افزایش استفاده از انرژی های پاک در چین سرمایه گذاری خواهد کرد. اپل جزو برترین شرکت های فعال در حوزه توسعه استفاده از انرژی های پاک در جهان است.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۳۰    
تاکنون شکایات متعددی از مواجهه زنان با آزار و اذیت در خیابان ها و مکان های عمومی روسیه به ثبت رسیده است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۳۰    
شرکت رکورد فیوچر که در زمینه امنیت سایبری فعال است گفته است این اطلاعات از کامپیوتر یک سروان نیروی هوایی آمریکا به سرقت رفته است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۲۵    
روز یکشنبه در زمان برگزاری فینال جام جهانی بین تیم های فرانسه و کرواسی، برج ایفل پاریس بسته خواهد بود و خاموش می شود ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۲۰    
تیم ملی فوتبال کرواسی پس فردا (یکشنبه) باید در فینال جام جهانی 2018 روسیه (ساعت 19:30 به وقت تهران) به مصاف تیم ملی روسیه برود.زلاتکو دالیچ، سرمربی کروات ها پیش تر در العین توانست خوب ظاهر شود ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۱۰    
سخنگوی اورژانس کشور گفت: بامداد امروز بر اثر تصادف پراید با عابران پیاده در حاجی آباد بیرجند، یک نفر فوت و 5 نفرمصدوم شدند ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۱۲:۰۵    
در مسکو انتظارات نسبت به نتایج نشست بین پوتین و ترامپ در میان سیاستگذاران و متخصصان بسیار کم است. اختلافات دو کشور در چارچوب سیستماتیک گسترش پیدا کرده است و حتی اگر پوتین و ترامپ از ویژگی های رهبری ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۹:۲۵    
دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با انتقاد شدید از طرح پیشنهادی نخست وزیر انگلیس در ارتباط با خروج از اتحادیه اروپا (برگزیت) آن را چالشی در مسیر انعقاد توافق تجارت آزاد میان دو کشور دانست ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۹:۲۵    
روزنامه حریت چاپ ترکیه نوشت: ریکاردو کوارشما بازیکن تیم باشگاهی بشیکتاش ترکیه و تیم ملی فوتبال پرتغال، پیشنهاد اغوا کننده 10 میلیون یورویی تیم الهلال سعودی را رد کرده است ...
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۹:۰۵    
با شکسته شدن دیوار حوض طبیعی پیشکندا در ولایت پنجشیر دستکم 10 نفر کشته و خسارات زیادی بر جای ماند.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۹:۰۵    
نتایج یک بررسی روی 1150 نفر نشان داد که رژیم غذایی مدیترانه ای می تواند برای سلامت استخوان ها خوب باشد.
  ۱۳۹۷/۰۴/۲۲ - ۰۹:۰۵    
یک شهروند از غرب تهران گفت: "بر اساس این جدول باید در ساعت 9 تا 11 برق منزل مسکونی ما قطع می شد و به همین دلیل نیز انجام کارهای مهم خود را برای بعد از ساعت 11 تنظیم کردم که متاسفانه از ساعت 11 تا 14 ...